9928 посетителей онлайн

"Служба – не рабство": в Киеве протестуют против законопроекта, ужесточающего наказание для военных. ФОТОРЕПОРТАЖ

Вечером пятницы, 5 сентября, в Киеве на Майдане Незалежности проходит протест против законопроекта №13452, который ужесточает наказание для военных за неповиновение. Также украинцы протестуют против проекта закона №13260, который имеет целью усилить ответственность военных за СОЧ в условиях военного положения.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Громадське" и "Суспільне".

Десятки людей скандируют: "Репрессии - не дисциплина", "Защитите права военных" и "Служба - не рабство".

Памятник "Основателям Киева" на Майдане Незалежности подсветили с надписью "Защитите права военных".

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Кроме того, на акции звучат призывы принять закон о военном омбудсмене и установить сроки службы.

Одной из инициаторов протеста является боевой медик и ветеран Алина Сарнацкая.

По ее мнению, подход "увеличить наказание и этим улучшить дисциплину" в отношении военнослужащих не работает.

"Отношение к военным уже и так крайне несправедливое, зарплаты в тылу - унизительно низкие, сроки службы неопределенные. Нам нужен закон о военном омбудсмене", - добавила она.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Протестующие сообщают, что акция одноразовая. Выходить каждый день, как против закона о ликвидации независимости НАБУ и САП они пока не планируют.

По состоянию на 20:15 на Майдане Незалежности собралось около 100 человек.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Напомним, 4 сентября Верховная Рада приняла в первом чтении законопроект №13260, который предусматривает более жесткое наказание для военных за самовольное оставление части (СОЧ) в условиях военного положения.

Ранее Комитет Верховной Рады по вопросам правоохранительной деятельности поддержал законопроект №13452, которым предлагается наказывать военнослужащих за неповиновение приказу командира сроком от 5 до 10 лет лишения свободы.

В мае 2025 года президент Владимир Зеленский внес на рассмотрение Верховной Рады как неотложный законопроект о военном омбудсмене. Среди прочего, законопроектом предусмотрен четкий порядок подачи и рассмотрения жалоб, а также действенный механизм проверок в воинских частях и органах управления.

В конце июля президент заявил, что рассчитывает, что уже скоро институт военного омбудсмена сможет полноценно заработать.

Топ комментарии
+67
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:03 Ответить
+35
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
+30
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
ЧКже орки будуть насилувати і вбивати цих кончених цивільних які працюють проти фронту коли не дай боже фронт рухне. Вже починається жах. боо ці з плакатиками не нюхали пороху і не знають що таке москаль- і як вони будуть різати їх і вбивати бо москалі то різники. А ці опоередковано- працюють на москалів
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
і тебе теж
показать весь комментарий
05.09.2025 22:21 Ответить
може їх трохи розігнати цими (як там новий беркут назвали?) або хоч тітушками
тоді " кількості протестантів" патужно зросте
показать весь комментарий
05.09.2025 22:07 Ответить
"новий....." називається дбр, ну і Василь \два магазини\ старається не відставати ві д дбр.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:45 Ответить
Це просто наслідки бусифікації. І це лише початок. Це зовсім не смішно і це дуже, дуже загрозливі речі, які насправді торкаються кожного, бо їх наслідки потенційно катастрофічні для населення України.
Я ще восени минулого року писала, що якщо в Україні не вирішити проблему бусифікації, то не пізніше осені-зими 2025 року соціум зіткнеться з першими проявами революційної ситуації. А до весни 2026 року ризикує увійти в абсолютно катастрофічний сценарій повної соціальної ентропії. Тоді мене тут підняли на сміх та розповідали, що "альтернатив бусифікації немає".
Насправді, для маленької країни, яка воює з набагато переважаючим супротивником альтернатив немає контрактній армії. Бусифікація - це просте рішення, яке багатьом здається очевидним та безальтернативним. Але історія свідчить: бусифікація - це насправді "розкіш", яку може дозволити собі або тиранія, або країна з, пробачте, "ізбиточним" людським "ресурсом", якого гарантовано вистачить на дві армії. Одна на фронті, а одна в тилу - для утримання населення та насильно мобілізованої армії в покорі. І коли ті, хто тут розповідає, що "у другу світову теж була примусова мобілізація", не розуміють, що так, була, але як в СРСР, так і в Німеччині по факту існувала друга армія. Чисто для контролю та упокорення населення. І ця друга армія фінасувалася навіть краще за ту, що була на фронті. Маленька країна просто фізично не здатна створити таку другу армію такого масштабу. Більше того, в Україні, з її історичними традиціями та менталітетом, навіть якщо створити внутрішню армію для контролю за населенням це мало що вирішить. З однієї причини - ця армія не буде готова стріляти у народ. Окремі персонажі звичайно будуть. Але масово - ні. Не той історичний анамнез. А значить, соціальну ентропію, яку викликає бусифікація, в умовах України просто нічим "погасити". Відповідно, вона гарантовано призведе до соціального вибуху. Це чисто фізика, не більше. Можна сказати навіть так: історична фізика на цій территорії.
Тому висновок очевидний: або Україна перейде на контрактну форму набору в армію, або в осяжній та вже найближчій перспективі ми усі опинимося в ситуації максимальної соціальної ентропії.
Умовні врадіївки, як реперні точки, ми вже пройшли. Наразі ми в умовному вересні-грудні 1916 року. З розмовами про розстріли для дезертирів та пошуками соціальної группи, на яку можна перекласти основний тягар війни (в нашому варіанті, принцип "простих рішень", зрозуміло, приведе до бажання знизити мобілізаційний вік, щоб "пригасити" невдоволення військових - що стане таким каталізатором процесу, який пришвидшить сценарій в геометрічній прогресії). Це ж вже все було. І я дуже, дуже не хочу, щоб цей сценарій розкручувався далі. З чисто прагматичних та логічних міркувань, адже розумію катастрофічність наслідків такого сценарію для простих людей.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:43 Ответить
Хочу додати: мене дивує таке спокійне ставлення влади, що в Україні, що, до речі, в Росії до того, що ситуація в нашій країні стрімко скочується в революційну. Я не розумію політиків. Українських, тому що вони приймають рішення так, немов в країні людський ресурс безлімітний, невичерпний та не маючий межі витривалості. Можна ловити широкою сіткою не бентежачись наслідками. Це настільки дивна позиція, що я не розумію хто в нашому уряді дає подібні поради і чи сповна розуму ці люди.
Радість російських керманичів з приводу можливої соціальної ентропії в Україні теж дивна. Чому ви радієте, хлопці? наразі ви маєте справу та воюєте з країною, яка хо погано, але керована, яка грає по яким-не-яким правилам. Яку можна обмежити, наприклад, в використанні дальнобійної зброї чи зброї масового ураження. На яку можна політично вплинути. Але якщо в Україні рвоне революція ви впевненні, що до влади прийдуть більш зговірливі люди? А якщо менш? А якщо фанатики? Ви гадаєте, що у випадку хаосу пройдете Україну як ніж крізь масло, а хто вам це гарантував? У випадку революції війна скоріш за все продовжиться - але в іншій формі. Це буде партизансько-диверсійна війна без правил. Афган з в'єтнамом в одному флаконі. Населення в більшості розбіжиться, а те, що залишиться радикалізується. Це буде територія хаосу, яку ви не здатні контролювати - бо вона завелика навіть для Росії. Радикальні угрупування українських повстанців гарантовано і швидко знайдуть спонсорів, але "обмежити" та "вплинути" на них вже не зможе ніхто. Ні стосовно методів боротьби, ні стосовно цілей ураження. І хто сказав, що у цих людей не з'явиться засобм ядерного ураження, так, зроблені в гаражах, але не менш страшні за наслідками. І як ви збираєтесь з ними воювати? Невеликі мобільні партизанські та диверсійні загони не уражуються ракетами і не знищуються дронами, зате здатні швидко переміщатися на великі відстані та здійснювати точкові операції значної руйнівної сили будь-де.
Я в шоці від безвідповідальності нинішніх політиків. Це просто якийсь жах. ніхто нічого не прораховує. Ніхто нічого не боїться. Як діти з гранатою в руці, прости Господи.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:02 Ответить
Нічого для політиків не буде загрозливого. І ніякої ядерної зброї в тих радикалів не з"явиться. Така ситуація, як ти описала, зараз в багатьох країнах світу. Ну з"явиться на території України ще одна Сірія, Ірак чи Афган. Та і все.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:16 Ответить
Ні Сирія, ні афган не мали і не матимуть такої кількості потенційно небезпечних об'єктів як Україна. Жодна з цих країн не межує з Європою. А тому не загрожує їм, наприклад, неконтрольованими потоками мігрантів чи зброї. Чи наркотиків. Чи терористів. Ні Сірія, ні афган не мали і не мають наукової та технологічної бази для створення зброї масового ураження. Ірак вповні контрольована країна. Стосовно Сирії - а чому, як ви вважаєте, світові лідери поспішили визнати там уряд, хоча його очільники дуже сумнівні особи. Росія визнала уряд талібів, хоча до цього офіційно визнавала їх терористами. Тому що територія повинна контролюватися. Тому що неконтрольована територія на кордоні з вами - це ракова пухлина, яка рано чи пізно зжере і вас. А вести війну на території, на якій діють десятки радикальних угрупувань, спонсоруємих з різних джерел, на які неможливо вплинути та неможливо винищити ще та історія. Турки нічого не можуть зробити з курдами. Ізраїль з Газою. Десятки років війни - і ніякого толку. Тому "ну зявиться на территорії України ще одна сирія чи афган", пробачте, але так написати могла лише дуже недалека людина. Ще одна сирія чи афган в Європі - це катастрофа на десятиріччя для усього регіону. І для кацапів в тому числі. А для них найбільше, бо це буде вічна російська "газа", але "газа" добре озброєна, освічена, мотивована та здатна на реально значну диверсійну війну. Ізраїль воює пробачте з дикунами. Якби Ізраїль воював з Україною, хз, чи був би той Ізраїль до сих пір на мапі світу.
показать весь комментарий
06.09.2025 02:13 Ответить
По уму, об'єктивно, росія перша повинна бути зацікавлена в збереженні України, як країни. Так, можливо якийсь буфер між Україною та росією і має який сенс, хоча хз. У ********* світі... таке собі. Але в збереженні контрольованості України, в збереженні тут хоч якоїсь, хоч номінальної держструктури - безперечно. Це настільки очевидно, що я навіть не розумію про що тут можна вести мову. Усі оті російські мрії про якийсь "розділ" України між сусідами - це ж маячня божевільного. Хто буде ділити Україну в ЄС???? Як ви собі це уявляєте??? Де будуть кордони цього поділу? Це фізично неможлива процедура, не кажучі вже про те, що це бомба для усієї планети. Додуматися до такого сценарію міг лише повний даун. Що стосується анексії всієї України, то вона закінчиться на Дніпрі. На річці, а не місті. Бо Дніпро - природня перешкода не лише для руху з заходу, але й для руху зі сходу. Дніпро потрібно не лише форсувати, але й якось потім втримувати там переправи, мости, логістику. Або втягувати Білорусь у повноцінну війну, що фактично означає початок повномасштабки вже в кордонах Європи. Різку ескалацію війни, втягування в неї усього потенційного "варшавського договору".
А якщо не окупувати усю Україну, але продовжувати війну з наміром узяти усе Лівобережжя чи повністю відрізати Україну від моря - це значить залишити Україні території, ресурси та кордон з Європою. А це вічна війна. І вона рано чи пізно вийде за межі України хоча б демографічно. Тобто, рано чи пізно при такому сценарії Європа буде змушена або ввести в Україну власні війська, або фінансувати створення в Україні армії з найманців. Що нівелює нинішній дисбаланс людського ресурсу і зробить війну з Україною для росії невирішуваною. Яку не можна завершити, і немає сенсу продовжувати. Це пастка і катастрофа вже для самої росії.
Це вічна Чечні, але кратно масштабніша та руйнівна для самої росії. При чому руйнівна чисто фізично. У військовому плані. Про соціум я взагалі мовчу. Такої війни в росії точно ніхто наразі не уявляє і точно не бажає. Крім повністю відбитих на голову гіперпатріотів. Росіяни у своїй масі згодні і лояльні до війни, яка йде десь далеко, там на Донбасі і їх особисто і прямо не стосується. А от чи будуть вони згодні на вічну газу у себе на порозі - оце питання.
показать весь комментарий
06.09.2025 02:35 Ответить
Та не буде нічого. Всі оті Сірії, Іраки, країни Африки і т. д. прекрасно контролюються зовні. Тим, хто користується місцевими ресурсами, вони вигідні і потрібні. Не дарма ж там і позносили уряди і затіяли хаос. Контрольований хаос. Чи ти справді вважаєш, що Ірак бомбили щоб захистити "ущємльоннних" Хусейном курдів? Не сміши. Вони нахрін нікому не вперлись. Контроль ресурсів і тільки.
показать весь комментарий
06.09.2025 08:25 Ответить
Вам відповідати по суті не буду, бо суті у вашому дописі не існує. Якщо ви вважаєте. що "Сирія добре контролюється ззовні", ок. Цей прорив у політології та історії можете обговорити з іншими прихильниками теорій заговору та рептилоїдів. Я пас.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:35 Ответить
Так вона і вимагає буфер замість члена НАТО та Євросоюзу на кордоні.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:02 Ответить
ви дуже розумна, дякую за многабуков
з усім згоден крім - нема ніяких радикалів-діверсійників і не буде
інакше б ще у 22 після Бучі до москви заслали б 20 ДРГ
як чечени, метро взривати кожного дня
це реальний рецепт перемоги
але??? навіть соловьйова не грохнули...

усі просто побіжуть в европу зносячи кородони
ніхто не зупинить
показать весь комментарий
06.09.2025 07:18 Ответить
Слухайте, Дмитро Лебідь, Україна - цілком контрольована країна з функціонуючим державним апаратом. Тому "заслати 20 дрг до Москви"вона не може. Взривати метро кожен день не може. Нормальні держави НЕ ведуть активну терористичну діяльність. Якісь окремі точкові акти можливі. Але терористична діяльність як метод - в структурованій, функціонуючій державі неможливий. Давайте навіть не будемо на цю тему фантазувати. Якби Зеленський навіть додумався б до "взривання московського метро кожен день", його б дуже швидко зупинили, бо функціонуючі держави є структурними елементами світового політичного поля. І це є дуже дуже добре, бо інакше ми всі б вже жили у первісних джунглях буквально.
Але Зеленський ніколи до такого не додумається і навіть не буде намагатися. Бо при всіх його недоліках - він вповні адекватний президент в цьому плані. Він очолює вповні легальні функціонуючі державні інституції - і слава Богу. І в росії це теж, як виглядає, розуміють, і слава Богу.
Диверсійна війна - це метод постдержавного устрою. Коли держава вже пала і на її місці зявляються квазідержавні утворення, які керуються тими, хто має зброю. Тому ні, ви помиляєтесь. Радикалізація частини населення у такому випадку - невідворотня. Перехід на партизансько-диверсійну форму боротьби - невідворотня. Іншої просто не існує в таких умовах. Ну, хіба що владу отримає якась військова верхівка і якимся дивом зможе утримати державу від повного паралічу. Таке напевно теж можливо. Але хунта - це не традиційна держава. Хунта теж має мало запобіжників та обмежень. Тож навіть при умові приходу до влади класичної хунти ескалація та радикалізація війни скоріш за все теж буде невідворотня. Може не настільки катастрофічна, але невідворотня, скоріш за все.
Ще раз, історія випробувала вже усі практично можливі сценарії. нічого нового у нас не буде.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:52 Ответить
а, я понів, ви теоретик...
коли вас вбиватимуть ви звісно - викличите поліцію...
успіхів...
показать весь комментарий
06.09.2025 16:31 Ответить
Це відверта маячня, якщо читати це на тверезу голову.
Починати потрібно з того, що бусифікація є кримінальним воєнним злочином самопроголошених узурпаторів влади й ворожих колаборантів проти цивільного населення країни - жертви агресії, а не розсмоктувати про другу армію, яка мала б відстрілювати першу армію у разі її ухилення, але якої на жаль в Україні немає, тому бусифікація є недоцільною. Досить шукати цукерку у купі лайна, де такого просто не буває.
показать весь комментарий
07.09.2025 00:04 Ответить
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:03 Ответить
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
Так кожного дня теж. На міст Патона як заїжджаєш - постійно в телефоні сидять. Ні, зрозуміло, що поліція потрібна, але нафіга така кількість
показать весь комментарий
05.09.2025 21:24 Ответить
У нас і до 2022 кількість ментів на 1000 осіб була більшою, ніж у середньому по ЄС! А зараз чисельність населення зменшилася, частина території окуповані...
показать весь комментарий
05.09.2025 21:29 Ответить
Дякую. Полез посмотрел численность полицейских, в Европе, на 100 тысяч жителе.
А вы сами смотрели?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:42 Ответить
Україна 356 копів, Польща - 258, США - 238, Британія - 211, Швеція - 195, Канада - 188
Навіть в Ізраїлі з постійними терактами менше - 345...
показать весь комментарий
06.09.2025 10:36 Ответить
https://voxukraine.org/nepravda-v-********-na-100-tysyach-naselennya-prypadaye-475-politsiyantiv-todi-yak-v-nimechchyni-lyshe-50# Теми

https://voxukraine.org/category/ekonomika-uk https://voxukraine.org/category/temi/suspilstvo https://voxukraine.org/category/derzhavne-upravlinnya https://voxukraine.org/category/reformi
https://voxukraine.org/nepravda-v-********-na-100-tysyach-naselennya-prypadaye-475-politsiyantiv-todi-yak-v-nimechchyni-lyshe-50# Вокс про війну

https://voxukraine.org/category/analityka https://voxukraine.org/category/voks-informue
https://voxukraine.org/doslidzhennya Наші дослідженняhttps://voxukraine.org/about-us Про насhttps://voxukraine.org/uk/yak-vi-mozhete-dopomogti-voxukraine/ Підтримати

https://voxukraine.org/en/ Enghttps://voxukraine.org/ru/ Ru

https://www.facebook.com/VoxUkraine.Ukranian/ https://www.youtube.com/c/VoxUkraineChannel https://twitter.com/Vox_UA https://t.me/vox_ukraine https://www.instagram.com/voxukraine/?hl=en

https://voxukraine.org/poshuk-typesense

НЕПРАВДА: В Україні на 100 тисяч населення припадає 475 поліціянтів, тоді як в Німеччині лише 50https://voxukraine.org/authors/komanda-voxcheck Команда VoxCheck

https://voxukraine.org/category/voxcheck-uk VoxCheck

27 Вересня 2024
https://voxukraine.org/#facebook https://voxukraine.org/#twitter https://voxukraine.org/#telegram
3961

Перевірка фейків у рамках партнерства з Meta

У мережі https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02ySfJjbH9rPDJJnGWnH6gRgk1KJSSu8BMiwpGD8sNmE71cqD1sshRi3vEo3uUCg88l&id=100088431741264 поширюють статистичні дані щодо кількості поліціянтів на 100 тисяч населення в Україні та країнах ЄС. Так, в Україні нібито налічується 475 працівників поліції на 100 тисяч мешканців, у Польщі - 257, Данії - 242, Франції - 223, Італії - 172, Бельгії - 110, а в Німеччині усього 50. Користувачі у коментарях пишуть, буцімто така кількість поліціянтів в Україні показує «страх» влади перед власним народом.

Це - неправда. Після повномасштабного вторгнення кількість поліціянтів на 100 тисяч населення зменшилась. У вказаних країнах ЄС цей показник вище, ніж в Україні.

https://voxukraine.org/wp-content/uploads/2024/09/475-politsiyantiv.png

Скриншот https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02ySfJjbH9rPDJJnGWnH6gRgk1KJSSu8BMiwpGD8sNmE71cqD1sshRi3vEo3uUCg88l&id=100088431741264 публікації

Користувачі, які поширюють таку інфографіку, не додають жодного джерела інформації. Тож перевірити, чи правильно інтерпретували дані, - неможливо. Проте можна проаналізувати інші дані з відкритих джерел.

Скільки поліціянтів припадає на 100 тисяч населення в Україні?

За https://mvs.gov.ua/uk/news/funkcional-policiyi-z-pocatkom-povnomasstabnogo-vtorgnennia-zris-na-80-vodnocas-ciselnist-policiyi-ne-zrosla-igor-klimenko словами міністра внутрішніх справ Ігоря Клименка, до повномасштабного вторгнення на 10 тисяч населення в Україні припадало 23-26 працівників поліції. Тобто на 100 тисяч населення це близько 230-260 працівників. Ця цифра не перевищує допустимі норми. Згідно з українським https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id=&pf3511=53719&pf35401=326550 законодавством, кількість працівників місцевої поліції не має бути менш як 15 та не більш як 30 поліціянтів на 10 тисяч осіб, які постійно проживають на території громади. Станом на 1 січня 2022 року в Україні було близько https://www.npu.gov.ua/pro-policiyu/shtatna-chiselnist 119 тисяч поліціянтів.

Як пояснював Ігор Клименко у січні 2024 року, після повномасштабного вторгнення ситуація дещо змінилася: в деокупованих прифронтових областях загалом налічується 100 поліціянтів на 10 тисяч мешканців. Натомість загалом в Нацполіції https://www.ukrinform.ua/rubric-ato/3851798-ucast-u-bojovih-diah-berut-7000-policejskih-klimenko.html проходить службу близько 75 тисяч осіб (дані станом на квітень 2024 року).

З них 7 тисяч беруть безпосередню участь у бойових діях та ще близько 30 тисяч займаються не тільки правоохоронною діяльністю, а й здійснюють низку інших функцій у регіонах активних бойових дій. Отже, по всій Україні лишається лише близько 38 тисяч поліціянтів, які мають перекривати вулиці та населені пункти, реагувати на виклики, розкривати злочини тощо.
показать весь комментарий
07.09.2025 08:41 Ответить
Я десь писав про 475 в Україні і 50 у Німеччині???? Я про 356 пишу!
Я з Вікіпедії дані брав, там ціла таблиця з посиланнями на ОФІЦІЙНІ дані!
показать весь комментарий
07.09.2025 10:29 Ответить
Румунія - 303, Фінляндія - 130, Норвегія - 188, Голландія - 295. Ірландія з їх ІРА - 265!
Бразилія з їх фавелами - 211! Авторитарний Китай - 143!!!
показать весь комментарий
06.09.2025 10:41 Ответить
Бацькін бульбостан - 325. Навіть там менше!!!
показать весь комментарий
06.09.2025 10:43 Ответить
Та ти ще не встиг разом із ростролями цю туфту рознести.
В патрульній поліції- некомплект, тобі ніхто не завжає записатися і " втикати в тєлєфона".
Це раз. А по друге, ростролі бажають, щоб фронт без взагалі розвалився, ти також цього бажаєш?
Якщо так, то тролі і далі будуть на фермі трудитися, а тебе погонять вже Варшаву брати, броні ведмедчука на всіх не вистачить, ти цього також бажаєш!
показать весь комментарий
06.09.2025 00:12 Ответить
Передай своєму кураторру подоляку, що страшилки про Варшаву вже не діють. СЗЧ все більше і більше. Хай щось новіше вже вигадує.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:19 Ответить
А поліцію охорони збільшили з 8000 до 16 000 під час повномасштабки теж через некомплект??
Почитайте, що про це каже ветеран Гудименко!
https://censor.net/ua/blogs/3508465/reforma_dopomoje_blsh_efektivno_vikoristovuvati_kadroviyi_resurs_derjavn_koshti
показать весь комментарий
06.09.2025 08:54 Ответить
Наплювати, що там, Гудименко розказує якусь чергову маніпуляцію.
До речі як і ти зараз маніпулюєш.'
Поліція охорони на стоїть на блокпостах.
А мова йде саме за патрульну службу, де некомпект, не у свіх бронь, багато звільняються, багатьох мобілізували.
Так, у всіх слідчих, охорони, главків не вїповинно бути броні, вони повинні бути мобілізовані.
І залишити виключно патрульну поліцію із мінімальним управлінським апаратом.
Пояснювати навіщо, не стану, якщо сядеш і подумаєш, зрозумієш сам.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:09 Ответить
Я писав про поліцію ЗАГАЛОМ, а не лише про патрульну!
Слідчі все ж мають бути, бо злочинність нікуди не ділася і їх відносно небагато серед копів. А от поліцію охорони і дільничих (які ДУБЛЮЮТЬ функції патрульної поліції) бронювати не варто.
І так, особисто моє бажання, щоб мобілізували у повному складі ті поліцейські підрозділи, які шиють кримінал за фотки на Онліфанс! Їх робота ппц "важлива" під час війни...
показать весь комментарий
06.09.2025 16:00 Ответить
Тут погоджусь.
показать весь комментарий
06.09.2025 16:04 Ответить
Вони дронами через Дію керують ))))
Ну не так шоб серьозно, а як пообіцяв Бубослав Хоробрий ,- "у своєй головє".
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
А, точно!!! А я і не здогадався: мобільні вогневі групи. А десь в Гідропарку стоїть турель Skynex
показать весь комментарий
05.09.2025 22:05 Ответить
Sсhool Bus

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 18.02.2025
показать весь комментарий
06.09.2025 00:04 Ответить
добре шо тебе зелену хвойду всі читають
показать весь комментарий
06.09.2025 07:51 Ответить
Читав у книзі: До 1939 в Німеччині долар коштував 4,2 марки. Керівники єврейських громад продавали бажаючим емігрувати по 10-20 марок. Подібна публіка фатальне для України, але то їх менталітет.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:55 Ответить
Америка потім на знак подяки розвернула назад єврейські пароходи з Німеччини. ********, дяді Адіку долари продавайте.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:02 Ответить
Історик Б.В.Соколов писав, що були малочисельні єврейські партизани. Просились до радянських партизан, до Армії Крайової і до УПА. Ніхто до себе не брав.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:08 Ответить
ага, тарантіно навіть кино зняв - бесславні ублюдки
показать весь комментарий
06.09.2025 07:21 Ответить
кинь посилання, звідки інфа?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:38 Ответить
Інфа з книги про суд над Ейхманом; написала американо-ізраїльська письменниця. В мережі є, але назви не пам'якою. У всіх реакція відторгнення до деяких рис єврейського менталітету, але вона усе сприймає нормально.
показать весь комментарий
06.09.2025 05:21 Ответить
а коли у 22 львівяні та патріоти з франика підняли ціни на квартири у 3-5 разів - то інше?
то яки евреї? львівські?
показать весь комментарий
06.09.2025 07:22 Ответить
Про це читав. Є публіка, яка має декілька квартир і прагне мати максимальний прибуток. Цілими днями гудить на дачах, а ТЦК їх не бачать. Вони не краще єврейських керівників громад при німцям.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:22 Ответить
З такого контингенту прокурорів творити військову прокуратуру, які в суді, з таких же суддів, будуть публічно вбивати ветеранів, яким випало щастя залишитися живими!?
Прокурор зірвав медалі з ветерана у суді https://youtu.be/VWGbCwnw5Wo
показать весь комментарий
05.09.2025 21:11 Ответить
фейкове відео, русня знімає.....точно таке ж є про американського ветерана
показать весь комментарий
06.09.2025 11:01 Ответить
Можливо! Інформацій війна. ( Якщо є публікації щодо фейковості поділіться ). Таке могло бути... Можливо, до певного факту пропаганда "загустила" - інше прочитання сюжету, який міг бути насправді.

Однак якщо розглянути те, ніби "фейкове відео", з точки зору розвитку в майбутнє, то влада, партія&правительство, їх ручна ВР, з їх же "подавляющем большінством", вже демонструє своє відношення до фронтовиків, волонтерів, небайдужої частини населення. посилюючи розкол між фронтом і тилом...

З настанням миру пасіонарність фронтовиків їх родин зростає експоненційно - таке вже не раз було в історії. Наприклад протистояння владі т.зв декабристів. Т. Сталін - знав що робити для утримання влади: активних свідомих фронтовиків прямо з фронту направляв "на отдих" у табори - охранка "шила" кримінальні справи...
показать весь комментарий
06.09.2025 11:27 Ответить
я не уявляю, щоб при відкритому судовому засіданні прокурор, навіть в майбутньому, міг собі таке дозволити...Українці порвуть на куски в залі суду того прокурора)))
Інстинкт збереження у нашої влади ще присутній, навіщо так напряму показувати своє зневаження Народу, тим паче Військовим....тільки в рашці це можливо, там немає народу, там тільки слуги царя.
показать весь комментарий
06.09.2025 19:27 Ответить
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:14 Ответить
Та ти ще понакидуй. А ті, хто не пішов у СЗЧ, і сидять безвилазно в окопах по півроку тебе хвилюють?
Сірої маси в черепку вистачає зрозуміти, що коли ти з позиції втік, і Вася втік, і Жорік побіг, то із 20, вже трьох немає, а повинно бути 100, щоб позицію тримати.
показать весь комментарий
06.09.2025 00:20 Ответить
Автори разом з держсекретарями КМУ та Цовв, які наваляли таке лайно, чомусь, геть «забули», про посилення покарання самих нардепів України, за самовільне залишення зали ВРУ під час сесійного засідання, Комітетів!! А тим більше, посилити ПОКАРАННЯ нардепам, за втечу з України, як кислицин з групою осіб!!
показать весь комментарий
05.09.2025 21:17 Ответить
Ящітаю шо то полумєри. Нада так: написав рапорт на відпустку - на тобі 5 років, написав рапорт на переведення - на тобі 10, написав на звільнення - на тобі пожиттєво у армії, іш, умний нашолся...
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
Zеленський робить все, щоб примусити українців тікати звідси.
Починаючи від грубого перевищення повноважень ТЦК і поліції, коли цивільних по суті заарештовують і доправляють - ні, не до відділу поліції, не в ізолятор, а... в ТЦК, навчальний центр і на фронт. Щоб служба в армії асоціювалась із в'язницею.
І закінчуючи обмеженням прав мобілізованих, які і без того майже безправні.
Браво, Zеленський! Ти тепер можеш замінити кім чен ина в КНДР, ніхто і не помітить різниці.
А яка чудова мотивація у всіх, з ким так поводяться! Показники "СЗЧ" красномовно про це свідчать.

Коли сирійці тікали від ІДІЛ - тамтешні прикордонники теж по них стріляли? Zеленський, їдь до москви - отримувати нагороду від #уйла! Так приголомшливо руйнувати державу зсередини до тебе спромігся лише яник, а ти його вже давно перевершив.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:31 Ответить
краще не скажешь! 👍
показать весь комментарий
05.09.2025 21:49 Ответить
"тепер можеш замінити кім чен ина в КНДР, ніхто і не помітить різниці"

Вже через пів року правління зеленського кндрівці будуть згадувати часи кім чен ина як епоху справжньої свободи і демократії.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:57 Ответить
Я так розумію ті лозунги, що вони тримають це звернення до ухилянтів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:32 Ответить
Так, до ухилянтів в законі, котрі закони про святу недоторканність власних сідниць прийняли раніше, чим перші ракети до Києва долетіли.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:41 Ответить
А нагадайте, хто цих ухилянтів в законі до влади привів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:50 Ответить
А що тут гадати, бабло привело. Уже давно доведено, що політики, це той самий товар, чим більше вам його рекламувати, тим швидше ви його придбаєте, незалежно від якості. Ази ж маркетингу.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:53 Ответить
Саме так. Особливо якщо товар, придбаний минулого разу, в реальності виявився зовсім не таким, як був у рекламі, і не виправдав сподівань.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:41 Ответить
св.Ухіллес є верховний Лідор і Гарант Потужності . Також відомий під псевдонімами Рукі-Базукі і Голоборотько
показать весь комментарий
05.09.2025 21:54 Ответить
Ага. На последнем фото, неухилянт идет к бабе, готов мужа заменить. !дураки. На фронте. Заменить на фронте
показать весь комментарий
05.09.2025 23:19 Ответить
Це ж логічний ланцюжок . Якщо можна на етапі "бусифікації" з людиною поводитися як з "скотиною" , то чого це вона раптом з вчорашнього " козла-ухилянта " має в очах цивільних та військових феодалів - перетворитися на шановного захисника? Причин жодних - просто цивільний кріпак - трансформується у військового раба , у якого ще менше прав .

Не може безправний кріпак у феодальному суспільстві вдягнувши форму стати шанованою людиною.

Тому або цивільні та військові РАЗОМ виступлять на ІДЕОЛОГІЧНОМУ фронті проти "беЗЕпрєделу" ,або і далі будуть чубитися між собою сперечаючись ,хто винен .

Наразі вся ПОВНОТА ВЛАДИ ,А ОТЖЕ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В РУКАХ ЗЕКОМАНДИ . Потрібна повне перезавантаження системи зі зміною керівних недоеліт . А ці всі - ходуни з картонками і прохання в панів зробити пайку більше і шмагати не батогом ,а різками нічого не дадуть
показать весь комментарий
05.09.2025 21:38 Ответить
А коли буряти з кадирівцями вас посадять на пляшку у власному будинку, то теж протестувати будете? Кончені ухилянти.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:44 Ответить
от ти на ЗЕленій пляшці сидиш, тебе ж влаштовує)))
показать весь комментарий
05.09.2025 21:47 Ответить
ви методички сплутали. то закон не про ухилянтів, а про сзчшників, котрі за три роки вже стільки героїчного гівна на війні наїлися, що й вам можуть кілька мішків відсипати безкоштовно.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:49 Ответить
В якій бригаді воюєш?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
То не бригада, а секта "Адвентисти всепереможного бурята і святої пляшки-великомучениці". Простіше кажучи, латентні геї, очікуючі виконання своїх потаємних фантазій.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:57 Ответить
показать весь комментарий
05.09.2025 22:00 Ответить
воно ******* що сидить на заводі за бронею.
але швидше за все просто дурачок
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
Якщо дурачок, то по новому закону придатний для служби в ТЦК
показать весь комментарий
06.09.2025 00:41 Ответить
По принципу - краще я дівчину згвалтую, чим який небудь негідник ?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:55 Ответить
Варшаву, Варшаву забули - штурм Варшави!
показать весь комментарий
05.09.2025 22:03 Ответить
ВРИО ВРУ и ВРИО през издают законы, зачем их выполнять? виконуйте злочинні закони, станьте соучастником!
показать весь комментарий
05.09.2025 21:44 Ответить
Все що коять ЗЕскоти це шкода українцям від хлібороба до солдата... Кому в ЗЕкраїні "жить харашо"? Боярам, мусорам, митникам,бандитам.......
показать весь комментарий
05.09.2025 21:46 Ответить
...дочекаєтесь пу... і погоніт він цих ждунів на Захід...варшавський договір з труни діставати...
...чи не второпали ще?
Чи замало расєйськага раю на оккупованних територіях?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:04 Ответить
До речі ,щось не видно різних громадоактивістів ,на кшталт шПекаря... Зайшов до нього на фейсбук глянути чим переймається цей "борцюн за права чєловєків " ...
Глянув .. Сильно переймається . Вчора навіть пост він репостнув - мабуть дуже йому болить рабство в ЗСУ .. А ні переймається шПекарь , що п..асів гомосексуалістів не ******* . Переймається ,що є в Україні гомофоби ....
Ну шо ж пане шПекарь терпіть , таких як я. Як ми терпимо гомосексуалістів ,таких як ви ....
показать весь комментарий
05.09.2025 21:48 Ответить
А ще надої впали в серпні. А село Алтинівка виконало "п'ятирічку"
показать весь комментарий
05.09.2025 22:00 Ответить
Ну а шо "свободи та демократії " в Україні Пекар захистив (окрім гомофобії) - можна тепер і про надої ..
показать весь комментарий
05.09.2025 22:06 Ответить
Лакмусовий папірець це буде ще більша кількість сзч після цього дебільного без перебільшення "закону"
показать весь комментарий
05.09.2025 21:50 Ответить
Ну що сказати, ворог добряче засів в Києві і біда в тому ,що самі голосували за них.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
Правильно люди бастуют. Обьективно, для того чтобы устанавливать такие рабские законы, сначала установите воинам фиксированные сроки службы по мобилизации, чтобы у них был хотя бы теоретический шанс выжить и вернуться целыми домой. А так когда срок военной службы - бессконечность, то смерть на фронте, или потеря конечностей лишь вопрос времени, ото всех снарядов не увернешься.🤨
показать весь комментарий
05.09.2025 22:07 Ответить
Щоб встановити воїнам фіксовані строки,треба мати запас на кого замінити. А у нас он то,броньований,то "за ша ваєвать",то через тиск пливе.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:14 Ответить
💯 пудово ви праві. В ухилянтів завжди відмазка знаходиться. От ви жінка і розумієте це, а бздунлива бидлота яка позавуглами смокче пиво та шифрується від ТЦК ні.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:20 Ответить
"бздунлива бидлота" виловлює на вулицях цивільних щоб відправити в окопи ЗАМІСТЬ СЕБЕ.
показать весь комментарий
06.09.2025 00:04 Ответить
Під час воєнного стану всі військові, немає цивільних. А хто повинен захищати країну? Треба комусь і в поліції служити, і ухилянтів ловити, і у ВР сидіти, і хліб вирощувати, і на заводі працювати, і зброю виробляти, і дітей навчати, і будинки після кацапсячих обстрілів ремонтувати, і людей рятувати, лікувати. А не так як ти бидло втекло за бугор і сидиш там гавкаєш. Чи ти просто тролль кацапсячий?
показать весь комментарий
06.09.2025 08:29 Ответить
Ще раз для особливо тупих: країну повинні В ПЕРШУ ЧЕРГУ захищати ті, що давали присягу це робити, ті, яких пересічні саме для цього утримують своїми податками. Лише коли вони самі не впораються, тільки тоді пересічні повинні їм допомогти. І то за бажанням. В збоченій же державі-сюр, яку ти побудувало за 30 років, чомусь все навпаки: ті, хто утримував нероб-ухилянтів все життя ще й повинні ЗАМІСТЬ НИХ воювати. З якого переляку? Ти зовсім здуріло? Не розумієш, навіть, що ти верзеш?
показать весь комментарий
06.09.2025 08:39 Ответить
Довбодятел, ні в одній країні світу в мирний час ніхто не утримує розвернуту армію, якщо ти тупориле знаєш, що таке розвернута армія. А під час війни оголошується мобілізація і згідно Конституції є визначення хто є військовозобов'язаний, це всі громадяни чоловічої статі від 18 до 60 років у яких немає фізичних вад. А на війні ще є втрати та каліцтва і треба поповнювати ряди збройних сил.
показать весь комментарий
06.09.2025 10:00 Ответить
Ще раз для ДЕБІЛІВ: В ПЕРШУ ЧЕРГУ повинні йти воювати ті, хто хто давав присягу це робити і отримують за це гроші від тих, кого вони повинні захищати. А не виловлювати цивільних ЗАМІСТЬ СЕБЕ. Ніяк не дійде? Не дивно.
показать весь комментарий
06.09.2025 10:08 Ответить
Дебіл, а зараз хто воює на фронті, цивільні? А хто таких як ти повинен ловити діди з палицями?
показать весь комментарий
06.09.2025 11:56 Ответить
Дебіл, таких, як я, ловити не потрібно. Потрібно створити умови, щоб пішли самі. І подати власний приклад. Бо результат вилову не бачать та не усвідомлюють лише такі недоумки, як ти: СЗЧ вже більше, ніж в окопах і кожен день територія, захоплена ворогом, все більша і більша.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:36 Ответить
Які тобі, дебіле, умови на війні потрібні?! ОХвіс та секретарку з кавою? От такі як ти і йдуть у СЗЧ. А приклад, який тобі дебілеще приклад треба коли сотні тисяч воїнів захищають свою землю від кацапсячої навали. А ти мурло втік та гадиш своїми висерами.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:00 Ответить
Страница 1 из 4