10600 посетителей онлайн

"Служба – не рабство": в Киеве протестуют против законопроекта, ужесточающего наказание для военных. ФОТОРЕПОРТАЖ

Вечером пятницы, 5 сентября, в Киеве на Майдане Незалежности проходит протест против законопроекта №13452, который ужесточает наказание для военных за неповиновение. Также украинцы протестуют против проекта закона №13260, который имеет целью усилить ответственность военных за СОЧ в условиях военного положения.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Громадське" и "Суспільне".

Десятки людей скандируют: "Репрессии - не дисциплина", "Защитите права военных" и "Служба - не рабство".

Памятник "Основателям Киева" на Майдане Незалежности подсветили с надписью "Защитите права военных".

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Кроме того, на акции звучат призывы принять закон о военном омбудсмене и установить сроки службы.

Одной из инициаторов протеста является боевой медик и ветеран Алина Сарнацкая.

По ее мнению, подход "увеличить наказание и этим улучшить дисциплину" в отношении военнослужащих не работает.

"Отношение к военным уже и так крайне несправедливое, зарплаты в тылу - унизительно низкие, сроки службы неопределенные. Нам нужен закон о военном омбудсмене", - добавила она.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Протестующие сообщают, что акция одноразовая. Выходить каждый день, как против закона о ликвидации независимости НАБУ и САП они пока не планируют.

По состоянию на 20:15 на Майдане Незалежности собралось около 100 человек.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Напомним, 4 сентября Верховная Рада приняла в первом чтении законопроект №13260, который предусматривает более жесткое наказание для военных за самовольное оставление части (СОЧ) в условиях военного положения.

Ранее Комитет Верховной Рады по вопросам правоохранительной деятельности поддержал законопроект №13452, которым предлагается наказывать военнослужащих за неповиновение приказу командира сроком от 5 до 10 лет лишения свободы.

В мае 2025 года президент Владимир Зеленский внес на рассмотрение Верховной Рады как неотложный законопроект о военном омбудсмене. Среди прочего, законопроектом предусмотрен четкий порядок подачи и рассмотрения жалоб, а также действенный механизм проверок в воинских частях и органах управления.

В конце июля президент заявил, что рассчитывает, что уже скоро институт военного омбудсмена сможет полноценно заработать.

Топ комментарии
+67
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:03 Ответить
+35
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
+30
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
З такого контингенту прокурорів творити військову прокуратуру, які в суді, з таких же суддів, будуть публічно вбивати ветеранів, яким випало щастя залишитися живими!?
Прокурор зірвав медалі з ветерана у суді https://youtu.be/VWGbCwnw5Wo
показать весь комментарий
05.09.2025 21:11 Ответить
Можливо! Інформацій війна. ( Якщо є публікації щодо фейковості поділіться ). Таке могло бути... Можливо, до певного факту пропаганда "загустила" - інше прочитання сюжету, який міг бути насправді.

Однак якщо розглянути те, ніби "фейкове відео", з точки зору розвитку в майбутнє, то влада, партія&правительство, їх ручна ВР, з їх же "подавляющем большінством", вже демонструє своє відношення до фронтовиків, волонтерів, небайдужої частини населення. посилюючи розкол між фронтом і тилом...

З настанням миру пасіонарність фронтовиків їх родин зростає експоненційно - таке вже не раз було в історії. Наприклад протистояння владі т.зв декабристів. Т. Сталін - знав що робити для утримання влади: активних свідомих фронтовиків прямо з фронту направляв "на отдих" у табори - охранка "шила" кримінальні справи...
показать весь комментарий
06.09.2025 11:27 Ответить
Sсhool Bus

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 18.02.2025
показать весь комментарий
06.09.2025 00:04 Ответить
Та ти ще не встиг разом із ростролями цю туфту рознести.
В патрульній поліції- некомплект, тобі ніхто не завжає записатися і " втикати в тєлєфона".
Це раз. А по друге, ростролі бажають, щоб фронт без взагалі розвалився, ти також цього бажаєш?
Якщо так, то тролі і далі будуть на фермі трудитися, а тебе погонять вже Варшаву брати, броні ведмедчука на всіх не вистачить, ти цього також бажаєш!
показать весь комментарий
06.09.2025 00:12 Ответить
Та ти ще понакидуй. А ті, хто не пішов у СЗЧ, і сидять безвилазно в окопах по півроку тебе хвилюють?
Сірої маси в черепку вистачає зрозуміти, що коли ти з позиції втік, і Вася втік, і Жорік побіг, то із 20, вже трьох немає, а повинно бути 100, щоб позицію тримати.
показать весь комментарий
06.09.2025 00:20 Ответить
Ну, все, видно країні труба..
Якщо не тільки ростролі, і корисні ідіоти за то, щоб ЗСУ розвалювалися, і СЗЧшників відгодовувати салом поки підрозділи які вони покинули вмиваються кров'ю..
Що ж буде із нашими рідними, що не повтікали з фронту....?
На скільки ж їх вистачить???
показать весь комментарий
06.09.2025 00:24 Ответить
Наплювати, що там, Гудименко розказує якусь чергову маніпуляцію.
До речі як і ти зараз маніпулюєш.'
Поліція охорони на стоїть на блокпостах.
А мова йде саме за патрульну службу, де некомпект, не у свіх бронь, багато звільняються, багатьох мобілізували.
Так, у всіх слідчих, охорони, главків не вїповинно бути броні, вони повинні бути мобілізовані.
І залишити виключно патрульну поліцію із мінімальним управлінським апаратом.
Пояснювати навіщо, не стану, якщо сядеш і подумаєш, зрозумієш сам.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:09 Ответить
Тут погоджусь.
показать весь комментарий
06.09.2025 16:04 Ответить
шкода, що не так масово, але всеодно Дякую за підтримку це дуже важливо!
показать весь комментарий
05.09.2025 23:40 Ответить
Це просто наслідки бусифікації. І це лише початок. Це зовсім не смішно і це дуже, дуже загрозливі речі, які насправді торкаються кожного, бо їх наслідки потенційно катастрофічні для населення України.
Я ще восени минулого року писала, що якщо в Україні не вирішити проблему бусифікації, то не пізніше осені-зими 2025 року соціум зіткнеться з першими проявами революційної ситуації. А до весни 2026 року ризикує увійти в абсолютно катастрофічний сценарій повної соціальної ентропії. Тоді мене тут підняли на сміх та розповідали, що "альтернатив бусифікації немає".
Насправді, для маленької країни, яка воює з набагато переважаючим супротивником альтернатив немає контрактній армії. Бусифікація - це просте рішення, яке багатьом здається очевидним та безальтернативним. Але історія свідчить: бусифікація - це насправді "розкіш", яку може дозволити собі або тиранія, або країна з, пробачте, "ізбиточним" людським "ресурсом", якого гарантовано вистачить на дві армії. Одна на фронті, а одна в тилу - для утримання населення та насильно мобілізованої армії в покорі. І коли ті, хто тут розповідає, що "у другу світову теж була примусова мобілізація", не розуміють, що так, була, але як в СРСР, так і в Німеччині по факту існувала друга армія. Чисто для контролю та упокорення населення. І ця друга армія фінасувалася навіть краще за ту, що була на фронті. Маленька країна просто фізично не здатна створити таку другу армію такого масштабу. Більше того, в Україні, з її історичними традиціями та менталітетом, навіть якщо створити внутрішню армію для контролю за населенням це мало що вирішить. З однієї причини - ця армія не буде готова стріляти у народ. Окремі персонажі звичайно будуть. Але масово - ні. Не той історичний анамнез. А значить, соціальну ентропію, яку викликає бусифікація, в умовах України просто нічим "погасити". Відповідно, вона гарантовано призведе до соціального вибуху. Це чисто фізика, не більше. Можна сказати навіть так: історична фізика на цій территорії.
Тому висновок очевидний: або Україна перейде на контрактну форму набору в армію, або в осяжній та вже найближчій перспективі ми усі опинимося в ситуації максимальної соціальної ентропії.
Умовні врадіївки, як реперні точки, ми вже пройшли. Наразі ми в умовному вересні-грудні 1916 року. З розмовами про розстріли для дезертирів та пошуками соціальної группи, на яку можна перекласти основний тягар війни (в нашому варіанті, принцип "простих рішень", зрозуміло, приведе до бажання знизити мобілізаційний вік, щоб "пригасити" невдоволення військових - що стане таким каталізатором процесу, який пришвидшить сценарій в геометрічній прогресії). Це ж вже все було. І я дуже, дуже не хочу, щоб цей сценарій розкручувався далі. З чисто прагматичних та логічних міркувань, адже розумію катастрофічність наслідків такого сценарію для простих людей.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:43 Ответить
Хочу додати: мене дивує таке спокійне ставлення влади, що в Україні, що, до речі, в Росії до того, що ситуація в нашій країні стрімко скочується в революційну. Я не розумію політиків. Українських, тому що вони приймають рішення так, немов в країні людський ресурс безлімітний, невичерпний та не маючий межі витривалості. Можна ловити широкою сіткою не бентежачись наслідками. Це настільки дивна позиція, що я не розумію хто в нашому уряді дає подібні поради і чи сповна розуму ці люди.
Радість російських керманичів з приводу можливої соціальної ентропії в Україні теж дивна. Чому ви радієте, хлопці? наразі ви маєте справу та воюєте з країною, яка хо погано, але керована, яка грає по яким-не-яким правилам. Яку можна обмежити, наприклад, в використанні дальнобійної зброї чи зброї масового ураження. На яку можна політично вплинути. Але якщо в Україні рвоне революція ви впевненні, що до влади прийдуть більш зговірливі люди? А якщо менш? А якщо фанатики? Ви гадаєте, що у випадку хаосу пройдете Україну як ніж крізь масло, а хто вам це гарантував? У випадку революції війна скоріш за все продовжиться - але в іншій формі. Це буде партизансько-диверсійна війна без правил. Афган з в'єтнамом в одному флаконі. Населення в більшості розбіжиться, а те, що залишиться радикалізується. Це буде територія хаосу, яку ви не здатні контролювати - бо вона завелика навіть для Росії. Радикальні угрупування українських повстанців гарантовано і швидко знайдуть спонсорів, але "обмежити" та "вплинути" на них вже не зможе ніхто. Ні стосовно методів боротьби, ні стосовно цілей ураження. І хто сказав, що у цих людей не з'явиться засобм ядерного ураження, так, зроблені в гаражах, але не менш страшні за наслідками. І як ви збираєтесь з ними воювати? Невеликі мобільні партизанські та диверсійні загони не уражуються ракетами і не знищуються дронами, зате здатні швидко переміщатися на великі відстані та здійснювати точкові операції значної руйнівної сили будь-де.
Я в шоці від безвідповідальності нинішніх політиків. Це просто якийсь жах. ніхто нічого не прораховує. Ніхто нічого не боїться. Як діти з гранатою в руці, прости Господи.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:02 Ответить
А в Польщі війна? Ах, ні, то про шо тоді мова. От як буде війна, та ще 11 років поспіль, то подивимося як вони там будуть саджати у буцигарню за запізнення на 6 годин.
Сказочнікі.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:03 Ответить
Світлана, ви так типу жартуєте? Чи ви реально вважаєте, шо путін настільки божевільний, шо нелояльном у своїй більшості українцям надасть зброю, військову техніку та погоне на Європу, де живуть їх діти та дружини? Реалі? Ви великого розуму жінка, безперечно.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:24 Ответить
Ні Сирія, ні афган не мали і не матимуть такої кількості потенційно небезпечних об'єктів як Україна. Жодна з цих країн не межує з Європою. А тому не загрожує їм, наприклад, неконтрольованими потоками мігрантів чи зброї. Чи наркотиків. Чи терористів. Ні Сірія, ні афган не мали і не мають наукової та технологічної бази для створення зброї масового ураження. Ірак вповні контрольована країна. Стосовно Сирії - а чому, як ви вважаєте, світові лідери поспішили визнати там уряд, хоча його очільники дуже сумнівні особи. Росія визнала уряд талібів, хоча до цього офіційно визнавала їх терористами. Тому що територія повинна контролюватися. Тому що неконтрольована територія на кордоні з вами - це ракова пухлина, яка рано чи пізно зжере і вас. А вести війну на території, на якій діють десятки радикальних угрупувань, спонсоруємих з різних джерел, на які неможливо вплинути та неможливо винищити ще та історія. Турки нічого не можуть зробити з курдами. Ізраїль з Газою. Десятки років війни - і ніякого толку. Тому "ну зявиться на территорії України ще одна сирія чи афган", пробачте, але так написати могла лише дуже недалека людина. Ще одна сирія чи афган в Європі - це катастрофа на десятиріччя для усього регіону. І для кацапів в тому числі. А для них найбільше, бо це буде вічна російська "газа", але "газа" добре озброєна, освічена, мотивована та здатна на реально значну диверсійну війну. Ізраїль воює пробачте з дикунами. Якби Ізраїль воював з Україною, хз, чи був би той Ізраїль до сих пір на мапі світу.
показать весь комментарий
06.09.2025 02:13 Ответить
По уму, об'єктивно, росія перша повинна бути зацікавлена в збереженні України, як країни. Так, можливо якийсь буфер між Україною та росією і має який сенс, хоча хз. У ********* світі... таке собі. Але в збереженні контрольованості України, в збереженні тут хоч якоїсь, хоч номінальної держструктури - безперечно. Це настільки очевидно, що я навіть не розумію про що тут можна вести мову. Усі оті російські мрії про якийсь "розділ" України між сусідами - це ж маячня божевільного. Хто буде ділити Україну в ЄС???? Як ви собі це уявляєте??? Де будуть кордони цього поділу? Це фізично неможлива процедура, не кажучі вже про те, що це бомба для усієї планети. Додуматися до такого сценарію міг лише повний даун. Що стосується анексії всієї України, то вона закінчиться на Дніпрі. На річці, а не місті. Бо Дніпро - природня перешкода не лише для руху з заходу, але й для руху зі сходу. Дніпро потрібно не лише форсувати, але й якось потім втримувати там переправи, мости, логістику. Або втягувати Білорусь у повноцінну війну, що фактично означає початок повномасштабки вже в кордонах Європи. Різку ескалацію війни, втягування в неї усього потенційного "варшавського договору".
А якщо не окупувати усю Україну, але продовжувати війну з наміром узяти усе Лівобережжя чи повністю відрізати Україну від моря - це значить залишити Україні території, ресурси та кордон з Європою. А це вічна війна. І вона рано чи пізно вийде за межі України хоча б демографічно. Тобто, рано чи пізно при такому сценарії Європа буде змушена або ввести в Україну власні війська, або фінансувати створення в Україні армії з найманців. Що нівелює нинішній дисбаланс людського ресурсу і зробить війну з Україною для росії невирішуваною. Яку не можна завершити, і немає сенсу продовжувати. Це пастка і катастрофа вже для самої росії.
Це вічна Чечні, але кратно масштабніша та руйнівна для самої росії. При чому руйнівна чисто фізично. У військовому плані. Про соціум я взагалі мовчу. Такої війни в росії точно ніхто наразі не уявляє і точно не бажає. Крім повністю відбитих на голову гіперпатріотів. Росіяни у своїй масі згодні і лояльні до війни, яка йде десь далеко, там на Донбасі і їх особисто і прямо не стосується. А от чи будуть вони згодні на вічну газу у себе на порозі - оце питання.
показать весь комментарий
06.09.2025 02:35 Ответить
Ахахах. Светлана, ви реально величайшего розуму людина.
На хвилиночку, такий "загрядотряд" повинен мати розмір армії. А видати автомати людям, які вас ненавидят та палко бажають вбити - ну, це потрібно бути не просто величайшого розуму людиною, а клінічним ідіотом.
Але ви продовжуйте, дуже цікаво.
показать весь комментарий
06.09.2025 10:44 Ответить
Тю, що значить "гражданские с автоматом не могут протистояти армії". Ви ж двома постави вище написали, що кацапи "видадуть українцям автомати та погонять на Європу". А виявляється "гражданские с автоматом не могут противостоять армии". А армії ЄС ці "гражданские українці з автоматами" протівостоять могут? Ви вже якось там определітесь. Могут чт не могут.
показать весь комментарий
06.09.2025 10:47 Ответить
Так усі ці дяді та тьоті, які тут з штанів виплигують за смертні кари та гієни огнені, вони ж про сталіна пам'ятають, а про Берію, Єжова чи Каменєва, Бухаріна, Рикова та їх долі ніколи не чули. А про дві масові казні робесп'єристів навіть не здогадуються. Якобінці хренові. Так якобінці були друзями Конституції хоча б на словах.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:01 Ответить
Ах, Світлана. Я вас слухаю і розумію, наскількі херові діла з вивченням історії та взагалі гуманітарних дисциплін на пострадянському просторі. Гуманітарної освіті тут виявляється немає взагалі. Інакше населення не несло такої ахінеї, яку воно несе.
Ви пишите, не розуміючи, що те, зо ви пишите називається "депопуляцією" території. Тобто знелюдненням території. Так ось, знелюднення території, яку ти контролюєш - це найбільша проблема будь-якого уряду. Тому що знелюднення робить неможливим підтримання на території навіть простих форм цивілізації. Ви не можете підтримувати на знелюдненій території ні логістику, ні енергетику, ні соціальну сферу, нічого. Тому що у вас банально не вистачає на це людей. Тому, перш ніж когось з України висиляти чи кудись гнати, кацапам доведеться когось В Україну заселити. А заселяти їм сюди нікого. У них від'ємна демографія та демографічна пустеля (це термін такий, а не порівняння) на значній частині власне самої росії. Вони можуть пересилити сюди лише представників нехристиянських конфесій. Наприклад, пакистанців. Чи середнєазиатів. Але тоді росія повністю опиняється у мусульманському "поясі", що становить для росії більшу загрозу, ніж будь-які бандерівці разом узяті.
Слухайте, на цю тему можна писати дисертації, але цензор - не наукова інституція. То обмежимся цим коротким зауваженням.
Ну а те, що там сказав "один ваєнний" взагалі не має сенсу. Публічні особи на пострадянському просторі несуть інколи такий бздур, що не "один ваєнний" навіть в страшному сні не уявить. Сказав в серцях, ну і сказав. І що?
показать весь комментарий
06.09.2025 11:23 Ответить
О! путін може пересилити в Україну китайців. Але це буде така "геніяльна" спецоперація, за яку Пентагон просто зобов'язаний виписати путіну пожиттєву почесну пенсію, прям не шкодуючи коштів.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:30 Ответить
Вам відповідати по суті не буду, бо суті у вашому дописі не існує. Якщо ви вважаєте. що "Сирія добре контролюється ззовні", ок. Цей прорив у політології та історії можете обговорити з іншими прихильниками теорій заговору та рептилоїдів. Я пас.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:35 Ответить
Слухайте, Дмитро Лебідь, Україна - цілком контрольована країна з функціонуючим державним апаратом. Тому "заслати 20 дрг до Москви"вона не може. Взривати метро кожен день не може. Нормальні держави НЕ ведуть активну терористичну діяльність. Якісь окремі точкові акти можливі. Але терористична діяльність як метод - в структурованій, функціонуючій державі неможливий. Давайте навіть не будемо на цю тему фантазувати. Якби Зеленський навіть додумався б до "взривання московського метро кожен день", його б дуже швидко зупинили, бо функціонуючі держави є структурними елементами світового політичного поля. І це є дуже дуже добре, бо інакше ми всі б вже жили у первісних джунглях буквально.
Але Зеленський ніколи до такого не додумається і навіть не буде намагатися. Бо при всіх його недоліках - він вповні адекватний президент в цьому плані. Він очолює вповні легальні функціонуючі державні інституції - і слава Богу. І в росії це теж, як виглядає, розуміють, і слава Богу.
Диверсійна війна - це метод постдержавного устрою. Коли держава вже пала і на її місці зявляються квазідержавні утворення, які керуються тими, хто має зброю. Тому ні, ви помиляєтесь. Радикалізація частини населення у такому випадку - невідворотня. Перехід на партизансько-диверсійну форму боротьби - невідворотня. Іншої просто не існує в таких умовах. Ну, хіба що владу отримає якась військова верхівка і якимся дивом зможе утримати державу від повного паралічу. Таке напевно теж можливо. Але хунта - це не традиційна держава. Хунта теж має мало запобіжників та обмежень. Тож навіть при умові приходу до влади класичної хунти ескалація та радикалізація війни скоріш за все теж буде невідворотня. Може не настільки катастрофічна, але невідворотня, скоріш за все.
Ще раз, історія випробувала вже усі практично можливі сценарії. нічого нового у нас не буде.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:52 Ответить
А під час війни, Вікторе Літайчук, усі оті тюремні строки за запізнення в військомат чи яку іншу дурню стануть, як роса на сонці. Бо це в мирний час можна лякати людей тюрмою за кожну дрібницю, а коли вам потрібно зібрати та утримувати військо, то загрози, які несе надлишкова жорстокість від власної держави стають чинником різкого зростання соціальної напруги. Тому розумні державні мужі усіма засобами будуть її уникати, щоб зберегти ЛОЯЛЬНІСТЬ населення. Бо лояльність населення у воюючій державі - це чинник збереження самої держави. Ось так, Вікторе.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:33 Ответить
А ви почитайте хто такі робесп'.ристи, до чого вони закликали і чим там усе закінчилося. Дуже цікаве чтиво. Може й у вас прозреніє яке настане, що буває, коли крутиш гайки, не думаючи про наслідки.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:37 Ответить
А коли сам приїдеш воювати?
Більше за всіх про ухилянтів співають оті офіцери, що наплювали на присягу і втекли закордон, найбільші покидьки (он як на фупі ТС закликає всіх стріляти без розбору, а сам ахвіцера, що сидить у Кракові), і відставники, яким по 45 років, що як в анекдоті про пожежника, вони тупо таким чином зловтішаються, а ви думали, патріоти? І влада не мобілізує їх, а тим, що втекли, ще й подвійно громадянство, і ані слова в тому законі про військовий обов'язок, замість того щоб хоча б позбавити їз звань та ранніх пенсій, якщо такі отримують. Кумів забагато..
показать весь комментарий
06.09.2025 16:25 Ответить
Включив вчора ток-шоу по Суспільному, якраз обговорювали, що 67% людей вважають нинішню мобілізацію несправедливою, так якийсь їхній гість каже, що треба зробити життя цих 67% (на хвилинку, це більше ніж 2/3 населення) нестерпним, бо це, виявляється, ухилянти! Іноді послухаєш оцю вакханалію і замислишся, а на кого вони працюють ці гості?
А ТЦКшники, навіщо лупцюють людей, навіщо он Сахарука забили до смерті? Чи на Одещині прикордонці вбили людину без будь-яких законних підстав. Хто сидить?
А нікому не здається, що найбільше свавілля саме на Одещині не просто так, повно відео, як в Одесі лупцюють вчетвером лежачого, крутять людей як кримінальників і т.д., за минулий рік тільки я нарахував 3 випадки, коли там загадково помирали люди і це списували на епілепсію, тільки там на людей на вулицях кидаються тупо тітушки (з інших регіонів такого відео не бачив), цей регіон особливо важливий для кацапів, вони марять Одесою, там куплені кроти у владі і вони навмисно це коять, розраховуючи на повстання людей, щоб полегшити задачу своїм хазяям-окупантам?
показать весь комментарий
06.09.2025 16:26 Ответить
Ну, і що далі? 200 тис. до тюрем, зараз в тюрмах тільки 40 тис. Будувати в 6 разів більше тюрем? Треба змінювати підхід, одним кнутом можна і коня загнати, от що треба змінювати.
Цементується корупційний феодалізм, де проста людина не має жодного права, де нема такого поняття як справедливий суд чи доступна медична допомога, як записано в Конституції, де президент відкрито підтримує корупцію, де не воюють ті, хто давав присягу, заброньовані 90-100% силовиків, де в ЗСУ лише 1 із 40 молодих відставників (середній вік таких відставників 45-47 років), де більшість офіцерів вічно чекають воса, а здорові бики охоронці стоять і охороняють дерева в містах, не кажучи вже про чинуш та їхніх дітей, навіть гумористів, і т.д., а в той же час на вулицях хапають хворих людей.
Сердечників змушують бігати по спеці з вагою - це вбивство! Он чув на пошті, жінка розповідала, у сина порок серця, важить 48 кг, схопили на вулиці, на наступний день на полігоні. Хотіла принести якісь документи, навіть дивитись ніхто не хоче. А що казати за тих, у кого не з дитинства серце хворе... Влада, що спустила наказ на ВЛК плювати на хвороби людей, і всі виконавці - це вбивці, у кого родичі стали жертвами цього свавілля, вам дорога до ЄСПЛ!
показать весь комментарий
06.09.2025 16:28 Ответить
А сам втік від всієї корупції і війни в Німеччину. І як завжди ахвіцера, що наплював на присягу, і хоче воювати непридатними і зловтішатись. А кум тут сидить і гребе корупційне бабло лопатою? І кума щоб захистили, бо в Німеччині так не вдастсься, там тільки соціалка. Ну, що за люди, це капець!
показать весь комментарий
06.09.2025 16:35 Ответить
Треба розжалувати офіцерів, що здорові як бики і плюють на присягу і не воюють, та відправляти в піхоту, іншого виходу нема, і таких як ти повертати. Треба було думати, коли кліпали стільки офіцерів в вузах автоматом звання за хабарі.
Також силовиків відправляти хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, а поки що вони заброньовані на 90-100%, охоронників, в т.р. і муніципальних, молодих відставників, із яких в ЗСУ тільки кожен 40-й.. А не хворих хапати.
показать весь комментарий
06.09.2025 16:36 Ответить
НАБУ Європа підтримує, від якої ми зараз повністю залежимо, а не ФСБ.
показать весь комментарий
06.09.2025 16:37 Ответить
То він і сам втік в Польщу. Як ти в Британію.
показать весь комментарий
06.09.2025 17:39 Ответить
Яке ти маєш моральне право таке нести, коли сам втік до Німеччини?Зловтішачу..
показать весь комментарий
06.09.2025 17:41 Ответить
Ну, прапорець британський тобі сайт поставив.
показать весь комментарий
06.09.2025 18:21 Ответить
+100500
показать весь комментарий
06.09.2025 18:22 Ответить
Ящітаю шо то полумєри. Нада так: написав рапорт на відпустку - на тобі 5 років, написав рапорт на переведення - на тобі 10, написав на звільнення - на тобі пожиттєво у армії, іш, умний нашолся...
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
Дякую. Полез посмотрел численность полицейских, в Европе, на 100 тысяч жителе.
А вы сами смотрели?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:42 Ответить
Ага. На последнем фото, неухилянт идет к бабе, готов мужа заменить. !дураки. На фронте. Заменить на фронте
показать весь комментарий
05.09.2025 23:19 Ответить
https://voxukraine.org/nepravda-v-********-na-100-tysyach-naselennya-prypadaye-475-politsiyantiv-todi-yak-v-nimechchyni-lyshe-50# Теми

https://voxukraine.org/category/ekonomika-uk https://voxukraine.org/category/temi/suspilstvo https://voxukraine.org/category/derzhavne-upravlinnya https://voxukraine.org/category/reformi
https://voxukraine.org/nepravda-v-********-na-100-tysyach-naselennya-prypadaye-475-politsiyantiv-todi-yak-v-nimechchyni-lyshe-50# Вокс про війну

https://voxukraine.org/category/analityka https://voxukraine.org/category/voks-informue
https://voxukraine.org/doslidzhennya Наші дослідженняhttps://voxukraine.org/about-us Про насhttps://voxukraine.org/uk/yak-vi-mozhete-dopomogti-voxukraine/ Підтримати

https://voxukraine.org/en/ Enghttps://voxukraine.org/ru/ Ru

https://www.facebook.com/VoxUkraine.Ukranian/ https://www.youtube.com/c/VoxUkraineChannel https://twitter.com/Vox_UA https://t.me/vox_ukraine https://www.instagram.com/voxukraine/?hl=en

https://voxukraine.org/poshuk-typesense

НЕПРАВДА: В Україні на 100 тисяч населення припадає 475 поліціянтів, тоді як в Німеччині лише 50https://voxukraine.org/authors/komanda-voxcheck Команда VoxCheck

https://voxukraine.org/category/voxcheck-uk VoxCheck

27 Вересня 2024
https://voxukraine.org/#facebook https://voxukraine.org/#twitter https://voxukraine.org/#telegram
3961

Перевірка фейків у рамках партнерства з Meta

У мережі https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02ySfJjbH9rPDJJnGWnH6gRgk1KJSSu8BMiwpGD8sNmE71cqD1sshRi3vEo3uUCg88l&id=100088431741264 поширюють статистичні дані щодо кількості поліціянтів на 100 тисяч населення в Україні та країнах ЄС. Так, в Україні нібито налічується 475 працівників поліції на 100 тисяч мешканців, у Польщі - 257, Данії - 242, Франції - 223, Італії - 172, Бельгії - 110, а в Німеччині усього 50. Користувачі у коментарях пишуть, буцімто така кількість поліціянтів в Україні показує «страх» влади перед власним народом.

Це - неправда. Після повномасштабного вторгнення кількість поліціянтів на 100 тисяч населення зменшилась. У вказаних країнах ЄС цей показник вище, ніж в Україні.

https://voxukraine.org/wp-content/uploads/2024/09/475-politsiyantiv.png

Скриншот https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02ySfJjbH9rPDJJnGWnH6gRgk1KJSSu8BMiwpGD8sNmE71cqD1sshRi3vEo3uUCg88l&id=100088431741264 публікації

Користувачі, які поширюють таку інфографіку, не додають жодного джерела інформації. Тож перевірити, чи правильно інтерпретували дані, - неможливо. Проте можна проаналізувати інші дані з відкритих джерел.

Скільки поліціянтів припадає на 100 тисяч населення в Україні?

За https://mvs.gov.ua/uk/news/funkcional-policiyi-z-pocatkom-povnomasstabnogo-vtorgnennia-zris-na-80-vodnocas-ciselnist-policiyi-ne-zrosla-igor-klimenko словами міністра внутрішніх справ Ігоря Клименка, до повномасштабного вторгнення на 10 тисяч населення в Україні припадало 23-26 працівників поліції. Тобто на 100 тисяч населення це близько 230-260 працівників. Ця цифра не перевищує допустимі норми. Згідно з українським https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id=&pf3511=53719&pf35401=326550 законодавством, кількість працівників місцевої поліції не має бути менш як 15 та не більш як 30 поліціянтів на 10 тисяч осіб, які постійно проживають на території громади. Станом на 1 січня 2022 року в Україні було близько https://www.npu.gov.ua/pro-policiyu/shtatna-chiselnist 119 тисяч поліціянтів.

Як пояснював Ігор Клименко у січні 2024 року, після повномасштабного вторгнення ситуація дещо змінилася: в деокупованих прифронтових областях загалом налічується 100 поліціянтів на 10 тисяч мешканців. Натомість загалом в Нацполіції https://www.ukrinform.ua/rubric-ato/3851798-ucast-u-bojovih-diah-berut-7000-policejskih-klimenko.html проходить службу близько 75 тисяч осіб (дані станом на квітень 2024 року).

З них 7 тисяч беруть безпосередню участь у бойових діях та ще близько 30 тисяч займаються не тільки правоохоронною діяльністю, а й здійснюють низку інших функцій у регіонах активних бойових дій. Отже, по всій Україні лишається лише близько 38 тисяч поліціянтів, які мають перекривати вулиці та населені пункти, реагувати на виклики, розкривати злочини тощо.
показать весь комментарий
07.09.2025 08:41 Ответить
ви дуже розумна, дякую за многабуков
з усім згоден крім - нема ніяких радикалів-діверсійників і не буде
інакше б ще у 22 після Бучі до москви заслали б 20 ДРГ
як чечени, метро взривати кожного дня
це реальний рецепт перемоги
але??? навіть соловьйова не грохнули...

усі просто побіжуть в европу зносячи кородони
ніхто не зупинить
показать весь комментарий
06.09.2025 07:18 Ответить
ага, тарантіно навіть кино зняв - бесславні ублюдки
показать весь комментарий
06.09.2025 07:21 Ответить
а коли у 22 львівяні та патріоти з франика підняли ціни на квартири у 3-5 разів - то інше?
то яки евреї? львівські?
показать весь комментарий
06.09.2025 07:22 Ответить
а, я понів, ви теоретик...
коли вас вбиватимуть ви звісно - викличите поліцію...
успіхів...
показать весь комментарий
06.09.2025 16:31 Ответить
Я так розумію ті лозунги, що вони тримають це звернення до ухилянтів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:32 Ответить
А нагадайте, хто цих ухилянтів в законі до влади привів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:50 Ответить
💯 пудово ви праві. В ухилянтів завжди відмазка знаходиться. От ви жінка і розумієте це, а бздунлива бидлота яка позавуглами смокче пиво та шифрується від ТЦК ні.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:20 Ответить
Під час воєнного стану всі військові, немає цивільних. А хто повинен захищати країну? Треба комусь і в поліції служити, і ухилянтів ловити, і у ВР сидіти, і хліб вирощувати, і на заводі працювати, і зброю виробляти, і дітей навчати, і будинки після кацапсячих обстрілів ремонтувати, і людей рятувати, лікувати. А не так як ти бидло втекло за бугор і сидиш там гавкаєш. Чи ти просто тролль кацапсячий?
показать весь комментарий
06.09.2025 08:29 Ответить
Довбодятел, ні в одній країні світу в мирний час ніхто не утримує розвернуту армію, якщо ти тупориле знаєш, що таке розвернута армія. А під час війни оголошується мобілізація і згідно Конституції є визначення хто є військовозобов'язаний, це всі громадяни чоловічої статі від 18 до 60 років у яких немає фізичних вад. А на війні ще є втрати та каліцтва і треба поповнювати ряди збройних сил.
показать весь комментарий
06.09.2025 10:00 Ответить
Дебіл, а зараз хто воює на фронті, цивільні? А хто таких як ти повинен ловити діди з палицями?
показать весь комментарий
06.09.2025 11:56 Ответить
Які тобі, дебіле, умови на війні потрібні?! ОХвіс та секретарку з кавою? От такі як ти і йдуть у СЗЧ. А приклад, який тобі дебілеще приклад треба коли сотні тисяч воїнів захищають свою землю від кацапсячої навали. А ти мурло втік та гадиш своїми висерами.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:00 Ответить
Не кивай на інших, я в Україні сиджу, а ти аж в Британію втік. Чи ти кацапсячий покидьок під VPNом сериш, а вечером пиво на лавці біля під'їзда смокчиш та вугли підсцикаєш?
показать весь комментарий
06.09.2025 14:43 Ответить
Звідки ти знаєш шо я просто сиджу? Жінки воюють, а ти падло сцикливе за їхніми спинами сидиш?
показать весь комментарий
06.09.2025 14:45 Ответить
Якщо раніше СЗЧ-шники мали можливість повернутись до лав СОУ та воювати, то з прийняттям цього ганебного закону вони повинні залишитись в буцигарні мінімум на 5 років. Тобто бригади будуть танути скоріше, їх боєздатність буде знижена у коротші терміни. Хто так поспішає довести країну до капітуляції на умовах рф?
показать весь комментарий
06.09.2025 00:06 Ответить
Щось серед протестувальників майже одні дівчата...
показать весь комментарий
05.09.2025 23:41 Ответить
воно ******* що сидить на заводі за бронею.
але швидше за все просто дурачок
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
маленька радянська армія все копіює з великої.
тільки там свідомо стають кріпаками атцов камандіров продавши свою тушку за 2млн фублів...
далі що якщо це не допоможе "побороти" счз, ями як у кацапів чи розстріли "кадирівцями" ?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:22 Ответить
написала жінкиня сидячи на "пасобії" в дойчеляндії.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:24 Ответить
ЧКже орки будуть насилувати і вбивати цих кончених цивільних які працюють проти фронту коли не дай боже фронт рухне. Вже починається жах. боо ці з плакатиками не нюхали пороху і не знають що таке москаль- і як вони будуть різати їх і вбивати бо москалі то різники. А ці опоередковано- працюють на москалів
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
добре шо тебе зелену хвойду всі читають
показать весь комментарий
06.09.2025 07:51 Ответить
!
показать весь комментарий
06.09.2025 08:13 Ответить
СЗЧ-шників як явище не повинно бути. СЗЧ це звичайний дизертир, без честі та совісті. Хочу воюю, хочу додому пішов, хочу повернувся - цілуйте мене в дупу. Це так не працює і покарання повинне бути максимально жорстоким.
показать весь комментарий
06.09.2025 08:17 Ответить
кабанів вже біля70000 виїхало, а старих тих кому 55-70 не випускают
показать весь комментарий
05.09.2025 23:17 Ответить
А українська броня в рф не буде рахуватись? Ну там прокурори, поліція, митники, судді, держчиновники, водоканал, обленерго і т. п. структури? Якщо буде рахуватись, то можна продовжувати спокійно красти і далі.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:03 Ответить
Кого маєте на увазі? За який період виїхало?
показать весь комментарий
06.09.2025 01:09 Ответить
Визначтесь хто основна завада успішній обороні: умовний ухилянт, чи шашличник-пересидент? Інакше весь мобресурс у тюрмі сидітиме, а не захищатиме заброньованих панів і підпанків майно та статки.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:14 Ответить
Політруки пропагують і закликають. Думати це не їх робота.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:16 Ответить
Щось таке я і підозрював.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:40 Ответить
"Патріотизм -- останній прихисток негідника". Поцікавтесь чия цитата. Актуальна вже 350 років.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:56 Ответить
Отак щоб програти, то мабуть жодної. Навіть сумнозвізна в'єтнамська не була програна. Політичне рішення через протести населення.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:02 Ответить
Не програвали вони війн. Ну ґрунтовно поцікавтесь.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:05 Ответить
Візьміть будь яку війну яку на вашу думку програли США і спробуйте змістовно і детально її вивчити. Користуючись не одним джерелом і не одним автором.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:17 Ответить
Про словесний патріотизм я і мав на увазі. Про таких борцунів-політруків, які ніби і служать, ніби і в бойових бригадах, але за 3 ,5 років війни навіть контузії не мали. Про тих, хто заброньований і відстрочення, вже п'яту квартиру купує і кожних 5 років авто преміум класу міняє. Всі офіційні , патентовані патріоти не служать і служити не бажають. І так, є люди, які добровільно пішли до війська і свідомо ризикують життям. Це пасіонарії, також їх можна назвати патріотами. Але їх не більше 10% суспільства у різних країнах. І в Україні незадіяних у війні пасіонаріїв не залишилось.А решта срала-мазала на ваші заклики. І таких більшість. Ті ж самі 90%.Я не знаю напевно до якої групи ви належите. Але посилати в окоп інших людей має моральне право лише той, хто там сам перебуває. І лише моральне право. А я маю право приєднатись до нього, чи проігнорувати його заклик. Все решта це пропаганда , провокація, або примус під брехливим соусом патріотизму. І так, мені не має що захищати в Україні.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:41 Ответить
Там зовсім інше. Не плутайте політичну поразку з військовою. Це як в Україні. 90% окупованих територій були захоплені не внаслідок бойових дій, а через зраду вищого політичного керівництва в перший тиждень війни.. Але ж хто про це задумується? Втратили та й втратили. Війна ж широкомасштабна. А керівництво продовжує керувати і рейтинг аж зашкалює. Дебіли? Однозначно. І керівництво і мудрий наріт.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:49 Ответить
А нафіга кацапам Європа?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:15 Ответить
У кацапів є ресурси на це?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:30 Ответить
За рахунок збільшення "м'яса"? Так вони м'ясом й Україну не в змозі захопити. А західніше лише країни НАТО, окрім Молдови, там швидко їм наваляють. Які ще ресурси, окрім м'яса, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:50 Ответить
По перше я питав про ресурси, котрі за вашими словами, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України. Так що там з ресурсами? Ну а по друге. Сформулюйте цей ультиматум, ну хоч приблизно, загальними тезами. І за які саме зони впливу йдеться? Колишній соцтабір, чи щось більше, чи менше?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:05 Ответить
Це ж так не працює. Вони вже верещали все це ще у 21 році. Людей, землі та виробництва у кацапів і зараз вдосталь. Ну а щоб створити новий Варшавський договір ці країни спочатку необхідно завоювати як у Другу Світову. Щоправда тоді це називали визволенням. І ось питаю ще раз, звідки у кацапів ресурси на завоювання країн колишнього Варшавського договору, якщо у них недостатньо ресурсів на завоювання України?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:28 Ответить
Третього вересня у Верховній Раді внесли у порядок денний законопроєкт № 13452, мета якого - посилити відповідальність за військові правопорушення.
Законопроєкт передбачає, що у випадку непокори військовий отримає не менше 5-ти років ув'язнення, без права заміни вироку на випробувальний термін.

А хто буде визначати правомірність наказів? Ну це так, просто згадав, як інкримінували беркутівцям після Майдану статтю 60 Конституції України. Прийде час, знесуть зелених.... от тоді й буде що і з кого спитати )

Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.

За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
показать весь комментарий
06.09.2025 07:46 Ответить
Тю, та може у нього пращури служили у СМЕРШі, а це вже "преемственнасть пакалений", гени ж пальцем не розчавиш
показать весь комментарий
06.09.2025 11:23 Ответить
Це хто так вважає, Навроцький?
показать весь комментарий
06.09.2025 11:26 Ответить
За прийняття цього закону лише ті хто не служить та не збирається служити в ЗСУ. Ініціатори цього закону зашкварені російські консерви.....

Якось дивно це читати) Ось ти - сидиш в Італії, не служив та не збираєшся служити в ЗСУ...так хто зашкварена російська консерва?
показать весь комментарий
06.09.2025 20:27 Ответить
Читав у книзі: До 1939 в Німеччині долар коштував 4,2 марки. Керівники єврейських громад продавали бажаючим емігрувати по 10-20 марок. Подібна публіка фатальне для України, але то їх менталітет.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:55 Ответить
Страница 2 из 4