7648 посетителей онлайн

Украина должна пойти на болезненные уступки для достижения мира, - Павел

Петр Павел о войне в Украине

Президент Чехии Петр Павел считает, что для достижения мира в войне с Россией Украине придется пойти на болезненные уступки. 

Как сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Европейскую правду", об этом он сказал во время встречи с президентом Украины Владимиром Зеленским в Киеве.

Чешский президент признал, что без США не будет решения для войны в Украине.

"Это болезненно для Европы, что все-таки ключевую роль играют Соединенные Штаты. Но это не означает, что Европа и европейские страны должны оставаться в стороне от этих усилий", – отметил он.

В то же время он отметил, что в вопросе потенциального мирного соглашения в российско-украинской войне Киеву придется пойти на "ряд болезненных уступок".

Я считаю, что там (в "мирном плане". – Ред.) есть и ряд болезненных уступок, на которые Украина должна пойти и готова это сделать при условии, что это приведет к миру", – сказал Павел.

В то же время президент Чехии подчеркнул, что Европа должна приложить "все усилия" для того, чтобы вся работа, которая была проделана при подготовке документов по мирному соглашению, "не была напрасной".

"Я считаю, что Украина сделала очень много на пути к тому, чтобы предложенное решение было приемлемым", - подытожил Павел.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+49
Заохочення агресора ніколи не приводило до миру. Приводило лише до ще більшої війни.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:07 Ответить
+44
Яка болюча поступка, віддати "судетську область" і буде мир?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:07 Ответить
+34
це він задля цього приїхав ?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А не пішов би ти добрий чоловіче за "русскім воєнним корабльом» зі своїми порадами
показать весь комментарий
16.01.2026 15:12 Ответить
Україна ніколи не піде на болючі поступки. Вона буде чекати, коли Росія розвалится. А вже потім піде на дуже болючі поступки. Країна, населення якої виховано Единим марафоном, немає іншого шляху.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:20 Ответить
Зеленський відповів на закиди Трампа про мирну угоду: Не хоче підписувати саме РФ
показать весь комментарий
16.01.2026 15:24 Ответить
це він про що ,весь донбас ,і вся Запоріжська і Херсонська обл ?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:27 Ответить
Тобто до 12 липня.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:31 Ответить
Да бросьте рассказывать сказки. Как империи и большие страны завоевывали свои огромные территории. Потому что все сосали и заохочували агрессоров. Опять этот детсад.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:36 Ответить
Дания это другое.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:38 Ответить
ради справедливості потрібно сказати,
що ці поступки зробили «партньори» за Чехословакію за неї..

і без неї...

а потім додавили її разом з гітлером заради «миру»..
як зараз трумп-хло давлять Україну..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:41 Ответить
Послан на кол
показать весь комментарий
16.01.2026 15:53 Ответить
так,
і армія була готова боротись з нацистами...
але прийшов приказ капітулювати..
та не всі здались..
і що цікаво,
тих, хто воював з гітлером,
вже потім добивав сталін..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:54 Ответить
Пораженєц?
показать весь комментарий
16.01.2026 16:10 Ответить
Пішов найух!
показать весь комментарий
16.01.2026 16:11 Ответить
В кацапії
показать весь комментарий
16.01.2026 16:18 Ответить
пропаганда та відверта брехня гітлера-сталіна зробили свою справу..
показать весь комментарий
16.01.2026 16:19 Ответить
чех забув 1938
показать весь комментарий
16.01.2026 16:36 Ответить
В кацапії нема ніяких черг
показать весь комментарий
16.01.2026 16:51 Ответить
А черги в тцк були навіть при зелі у 22 році. Люди розчарувалися не так в зелі як в самій державі.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:03 Ответить
А ЧТО ГОСДЕЯТЕЛИ ДУМАЛИ В 2019 ГОДУ !!!???
показать весь комментарий
16.01.2026 17:05 Ответить
ДАВАЙТЕ ПРОВЕДЕМ РЕФЕРЕНДУМ ПО ПОВОДУ ИХ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ !)
показать весь комментарий
16.01.2026 17:06 Ответить
Ти звідти пишеш ?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:11 Ответить
Інтерес України - підняти демографію в Європі мільйонами білих жінок та дітей. Ніхто не збирається здавати, виконується по повній програмі.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:14 Ответить
"Там стільки маргінесу які в житті стільки грошей не зароблять як на війні, що вистачить ще на кілька років." То може ти не тим переймаєшся коли пісню про черги заводиш ? Скількох військових ти утримуєш своїми податками ? Та і взагалі - ти хоч скільки тих податків сплачуєш із своєї мінімалки для пенсійного знаєш ?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:15 Ответить
Яка різниця? В мене прапорець біля ніка
показать весь комментарий
16.01.2026 17:15 Ответить
А депутатам плювати. Вони тільки собі підвищують зп, військовим жодної подачки.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:23 Ответить
"із якої атомні підводні човни з ядерним озброєнням найбільш небезпечні." Чим саме вони так небезпечні ? Он лежать на дні світового океану як совкові , так і американські , з повним боєкомплектом і їсти не просять . Той "величезний ядерний потенціал " як пугало горднє - усі ніби його бачать , але боїться його тільки той хто встановив . Що там у хера боятися - хто хотів ту ядерку - вже давно її має , а байки про "ядрьоних терористів " красиві тільки у американських бойовиках , до речі , тільки америкоси чомусь їх знімають ((((
показать весь комментарий
16.01.2026 17:29 Ответить
А Ізраїль програє війну?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:36 Ответить
"Мені після цього платити податки?" ... Ну як не платиш податки , "молодий українцю" , то закрий тоді свого рота і нічирик - тобі ніхто у цій державі нічого не винен , навіть сонцесяйний лідор .
показать весь комментарий
16.01.2026 17:42 Ответить
"Яка різниця?" Проста - ти так впевнено розповідаєш про кацапію , ніби там живеш . Може ти просто прапорці переплутав ?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:43 Ответить
Далеко підеш якщо платню військовим вважаєш "подачкою " ((( Добре якщо вчасно зупинять ........
показать весь комментарий
16.01.2026 17:47 Ответить
Ця не платня військовим. Все йде на "двушку в маскву" та підняття зп депутатам та прокурорам. Жодного разу за всю війну не підняли зарплати військовим.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:57 Ответить
Спробуйте йще раз прочитати що вiн сказав.
показать весь комментарий
16.01.2026 18:16 Ответить
А іншим держава щось винна? Гарант вже сказав тобі: "я должен только своим родителям". На тебе теж заб'є. Побачиш.
показать весь комментарий
16.01.2026 18:16 Ответить
Нашепотіли слуги(А які саме?Чому не скажеш?((Якщо це позаблоковий статус,без іноземних військ на території,без ЄС,то болючіших вже й бути не може((
показать весь комментарий
16.01.2026 18:20 Ответить
Він дід)
показать весь комментарий
16.01.2026 18:24 Ответить
А Україна програє війну?
показать весь комментарий
16.01.2026 18:24 Ответить
треба, то треба...😏
Зе, готуйся - будемо тебе, як найвеличнішого лідера **********, національне українське надбання і т.д. і т.п. міняти на мир...🤡🤡🤡
Не забудь побритися, піаніно і 95 квартал...🍆🍆🍆
показать весь комментарий
16.01.2026 18:33 Ответить
1. Мені він нічого не казав , бо я його не слухав . 2. Я від нього нічого не чекаю і не прошу , тому швидше я на нього забив із 2019 . Може мені щось держава і завинила , я не дуже цим переймався , бо хоч і пенсіонер , але у 2025 році тільки МПЗ сплатив без 60.00 гривень 200 тисяч , а ще 980 тис. ПДВ . Після сплати податків сплю спокійно - інфляція великих збитків мені не завдасть , немає по чому особливо завдавати ((.
показать весь комментарий
16.01.2026 18:47 Ответить
А так ти теж пенс-нафронтник. Наголосували за ліквідаторів 35 років підряд і зараз про обов'язки молоді перед державою згадали. Ви як боти. Всі однаково пишете.
показать весь комментарий
16.01.2026 18:55 Ответить
Тебе , засранцю , за мої податки виростили , вигодували і вивчили . Тому ще раз - завали хлєбло і не дзявули . Гавкотіти будеш тій що тебе вилупила і за мої податки шість років "дитячі " отримувала тебе , лайно смердюче , няньчивши .
показать весь комментарий
16.01.2026 19:04 Ответить
Що значить "розчарувались в державі"? У державі нічого не змінилось. У 22-му році до ТЦК добровільно пішли люди, які мали честь, совість, і хоробрість захищати державу. Вони не чекали і всі пішли відразу, тому після 22-го року майже ніхто добровільно до ТЦК не йшов.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:04 Ответить
Ваш варіант вписується у мій перший, тобто, коли у Раші не вистачить сил.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:05 Ответить
Наче старе, а таке дурне. Вірить, що його податки йшли на годування та навчання дітей, а не на вілли депутатам в Іспанії. Ну таким як вам десятиліттями казали про комуністичний рай через 30 років і ви в нього вірили. Це вже невиліковне.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:11 Ответить
В державі після 22 року змінилося все. Причому кардинально.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:13 Ответить
Засранчику , я вірю у те , що та яка тебе вилупила 100% горло усім гризла щоб до копійки віддали " усі дєцькі " Це по твоєму вихованню видно , чмо іще те , точно як у кацапні
показать весь комментарий
16.01.2026 19:20 Ответить
Краще з вихованням ніж у вас. Я вашу сім'ю та матір не ображав, як ви мою. Кожен ваш коментар починається з образи. Поведінка типового сімейного тирана. Я тебе виростив я тебе і вб'ю. Свої комплекси з дитинства проектуєте на інших. Коли я вчився на бюджеті яценюк в половини студентів забрав стипендію. Просто так. Воно пише, що на податки когось утримувало, поїхавше.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:28 Ответить
Так якщо закрити їм змогу ухилятися завдяки універу, то вони скажуть: "ну окей тоді піду в армію"? Та вони 100% будуть шукати інший спосіб як відсидитися. А якщо їх бусифікують, то це сзч під час бзвп. Ну не розстрілювати ж їх. Треба дати їм змогу працювати на впк в інший спосіб.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:35 Ответить
Чмонька, то що там з тією що тебе вилупила ? Гроші "декретні " їй ти виплачував , чи держава ? Як ти , болєзне , до школи ходило - хто вчителям платив , невже твоя мати а не відділ освіти ? А щоб у тебе не забрали стипендію потрібно було вчитися , а не бухати , ну а раз двієчник , то не плач що позбавили - правильно зробили ))
показать весь комментарий
16.01.2026 19:37 Ответить
Моя жива здорова, на відміну від твоєї . Вчителям воно платило . зп вчителів менше ніж в Африці завжди було. А яценюк відібрав стипендію просто урізавши кількість бюджетників, а не за погані оцінки. Ти в цей час бухав по чорному, тому навіть не вдупляеш про що мова.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:52 Ответить
Твердження побудовано на хибних припущеннях. Більшість піде в армію якщо вручать повістку. Невелику частину бусифікують
показать весь комментарий
16.01.2026 21:02 Ответить
привіт суці передавай , сукинсин
показать весь комментарий
16.01.2026 22:01 Ответить
Як тільки ти за бухлом звалиш я зайду до твоєї дружини та передам . Не переймайся.
показать весь комментарий
16.01.2026 22:06 Ответить
До сукисина не доходить що я не плідник його суки (( Таке буває тільки коли сукисин - ідіот . Чому мені перейматися ідіотом ?
показать весь комментарий
16.01.2026 23:25 Ответить
У кацапів на підсосі.
показать весь комментарий
17.01.2026 10:28 Ответить
На "поступки" мають піти всі країни колишнього Варшавського договору. Чехія також. Повний контроль рашистів над територіями східної Європи. Як тобі таке, Павел?
показать весь комментарий
17.01.2026 12:25 Ответить
Пока вы все не поймете, что коррупция убила все шансы на победу и какой-либо почетный мир, пока вы все не поймете, что Зеленский и Ермак еще в Омане договорились о сдаче Юга и не погоните грязной метлой зеленых кровопийцев народа, ничего хорошего с Украиной не будет!
показать весь комментарий
17.01.2026 13:53 Ответить
Куди будуть валити після здачі України ***** та початку окупації вже Чехії?
показать весь комментарий
17.01.2026 14:38 Ответить
Дурня то все.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:08 Ответить
До Петра і Павла ніяких поступок
показать весь комментарий
16.01.2026 15:22 Ответить
Чехословаччині тоді не пощастило - союзники її не підтримали, і в результаті вона втратила 2,3% населення у Другій світовій війні. Україні ж пощастило - ті самі союзники зробили висновки, Україну тепер підтримуватимуть до кінця, і тому втрати в України будуть зовсім іншими.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:26 Ответить
"из 7377 построенных самолетов было потеряно 3349, при этом экипажи несли тяжелые потери, средняя продолжительность жизни новобранца в экипаже "Ланкастера" составляла всего две недели, особенно в 1944 году. "
показать весь комментарий
16.01.2026 15:27 Ответить
Прирівняв пісюн до пальця.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:29 Ответить
та я впевнений що вони Данії уже втирають місяць що - "ну подумаєш 98% вашої території віддайте та й"
показать весь комментарий
16.01.2026 15:35 Ответить
не знаю про які поступки він говорив,
але снага ЄС,
щоб трумп дістав премію дарвіна,
звичайно є ..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:46 Ответить
Кацап ,проснись ,ти береш😡🤮🤮🤮😀
показать весь комментарий
16.01.2026 15:48 Ответить
От генерал здорової людини з реалістичним адекватним світосприйняттям.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:54 Ответить
Звичайно, якби армія Чехословаччини обрала шлях боротьби - можливо це надихнуло б інші держави і історія пішла б іншим шляхом. Бо одне діло організований опір армії, а інша справа поодинокі партизанські дії. А так, Гітлер поодинці захоплював країну за країною, аж поки не зіткнувся з таким самим тираном.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:08 Ответить
Де ти чув про черги на мобілізацію на 5 році війни? В якій країні?
показать весь комментарий
16.01.2026 16:12 Ответить
До 29 червня ))
показать весь комментарий
16.01.2026 16:18 Ответить
Это он теперь вызывает к себе европейцев чтоб они вместо него горькую правду нам озвучивали, про то что он там понаподписывал, а он постоит рядом и печально соболезнуя покивает как ослик? А потом пойдет на выборы.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:50 Ответить
Я вважаю, що можливі не лише два запропоновані вами варіанти. Для прикладу в 1918 році у німців на фронті ситуація була досить не погана. На східному фронті вони окупували Київ, але внутрішні проблеми практично миттєво все змінили і Німеччина восени 1918 року програла 1 світову війну зі суттєвими втратами власної території. Наростання внутрішніх проблеми і розвал московії на сьогодні багатьом здається нездійсненним чудом, але такий варіант для України є найкращим, хоча західні політики заявляють, що вони цього бояться бо не знають хто в такому випадку буде контролювати величезний ядерний потенціал, так звану путінську «тріаду» із якої атомні підводні човни з ядерним озброєнням найбільш небезпечні.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:06 Ответить
Моб ресурс є, а черг нема. От давайте не будемо собі брехати, що в кацапів проблеми з набором людей для війни з нами. Там стільки маргінесу які в житті стільки грошей не зароблять як на війні, що вистачить ще на кілька років.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:08 Ответить
"Це вирішується наявністю або відсутністю черг до тцк." Як виявилося , відсутність черги до ТЦК не заважає декому з військових продавати fpv дрони сотнями разом з вибухівкою та детонаторами : https://censor.net/ua/photonews/3595785/viyiskovyyi-prodavav-zbroyu-u-nogo-znayishly-ponad-500-droniv , декому красти кошти , як "герой-командир " вчорашній 47 мільйонів : https://zaxid.net/dbr_vikrilo_viyskovih_chastini_na_donechchini_na_kradizhtsi_47_mln_grn_na_zakupivlyah_droniv_n1628062 , або ті самі кошти "пиляти " на зведенні липових оборонних та захисних споруд, як шміндічі та їм подібні роблять . Ну а коли і такого мало буде , то "чудити" так як на Сумщині у Грабовському : https://zaxid.net/pid_chas_zahoplennya_sela_na_sumshhini_rosiyani_vzyali_v_polon_13_viyskovih_n1626620 . Я не зменшую значимості тих черг , але в умовах наших реалій - великі черги до ТЦК, то лише про безкарність тих хто призвів до їхньої відсутності ((
показать весь комментарий
16.01.2026 17:10 Ответить
"Люди розчарувалися не так в зелі як в самій державі." ... люди розчарувалися у ідіотах та злодіях , які тією державою керують . Коли військовий отримує менше від сторожа у тилу , а злодій при владі гребе при цьому мільярдами з бюджету , то це не про державу , а про управління в державі . На час дії воєнного стану жодна особа окрім військових не може отримувати виплат за рахунок бюджетних коштів більше аніж прожитковий мінімум !!!!!
показать весь комментарий
16.01.2026 17:20 Ответить
Якщо військовий да ще й генерал каже що потрібно здатися то це вже не військовий і тим більше не генерал. Військовий повинен битися до кінця і підказувати що і як потрібно зробити для перемоги. А соплі пускати йди на вокзал з таблиякою ''памагітє я нє местний, дайтє на хлєб і білєти дамой''
показать весь комментарий
16.01.2026 17:43 Ответить
Не знаючи ворога ніколи його не переможеш. Залужний казав, що постійно слідкує за тим, як воює герасімов. А про їх необмежені людські ресурси писали і наші і західні генерали.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:54 Ответить
А колись було що винагорода агресору призводила до тривалого миру? Ось пам"ятається Чехословаччина у 38 році пішла на болючі поступки заради миру.....
показать весь комментарий
16.01.2026 17:58 Ответить
"Залужний казав, що постійно слідкує за тим, як воює герасімов. " Воно і не дивно , Роботине тому підтвердження ((
показать весь комментарий
16.01.2026 18:11 Ответить
Я вважаю, що там (у "мирному плані". - Ред.) є і низка болючих поступок, на які Україна має піти й готова це зробити за умови, що це приведе до миру

В якому з мирних планів? В тому, який підготував Зеленський, чи у капітуляційному плані, який проросійські дописувачі називають "мирним" і який підготувала росія?

Павлуша, якщо ти висловився за капітуляційний план #уйла, то нащо ти сюди припхався? Міг це сказати прямо з москви.
показать весь комментарий
16.01.2026 18:17 Ответить
я почитав статистику, у них 432т підписали контракт, 32 взагалі без нього якісь добровольці на навчання безпілотних систем прийнято.

думаєте їх всіх відправляють, та там половина не потрібна. сидять чекають, може візьмуть, хоча б в тилу ким то працювати.
як я розумію там вже цих контрактників на 5 років вперед набрано, вибирають хто не особливо важливий державі.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:08 Ответить
Наголосували, тепер ниєте!
показать весь комментарий
16.01.2026 19:18 Ответить
Черг там немає. Поки все вирішується за рахунок тюрем, сізо і наволочі зі всього світу. Трохи є тих хто добровільно підписує контракти. В України є мобілізаційний ресурс щоб перекрити це, але його не використовують. От наприклад провалили спробу розбронювати студентів 25+. Я вже не кажу про відверте шкідництво з виїздом 18-22. А нестача людей на фронті це основний фактор що веде до відступу і поразки у війні.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:20 Ответить
Петр Павел достатньо чітко константував, що касапстан відкидатиме будь-які домовленості, будь-які мирні плани (окрім нашої капітуляції; заодно Європи та НАТО) поки не відчує достатнього тиску. А Трамп "не поспішає" тиснути на агресора та окупанта..

Фактично Петр Павел озвучив те, на що вже погодився Зеленський, але боїться це визнати. Тим не менше Зе посилає свою "переговорну групу" узгоджувати капітуляцію з емісарами ***** Вітьковим і Кушнером.
показать весь комментарий
16.01.2026 19:47 Ответить
Кому як не Чехам про це знати. Історія с Судетами нічому не навчила чи може їм просто байдуже на долю України? в такому випадку не треба на такі вислови взагалі витрачати свій час. Українці мушуть вірішати свою долю. Якщо хочуть перекласти цю війну на своїх онуків то як кажуть кацапи "Бог в помощь епта"
показать весь комментарий
16.01.2026 23:49 Ответить
Украина создала игрушечные войска. бомберы по 6 кг нагрузку несут. посмотрите сколько тонн во вторую мировую несли бомберы.

Во Второй мировой войне производство бомбардировщиков исчислялось десятками тысяч у каждой из сторон, а бомбовая нагрузка сильно зависела от типа самолета и миссии: например, британский «Ланкастер» мог нести до 6,3 тонн бомб, а американские B-29 - до 9 тонн, но сбрасывали их в зависимости от цели; суммарно на Германию союзники сбросили около 2,7 млн тонн бомб, а на Японию - 1,4 млн тонн.
Производство бомбардировщиков (примерные данные):

США наращивали производство от ~5.8 тыс. в 1939 г. до ~47.8 тыс. в 1942 г..СССР производил около 10-25 тыс. в год.Великобритания выпускала порядка 8-28 тыс. в год.Германия (Люфтваффе) также имела мощные производственные мощности до 1945 года.
Бомбовая нагрузка и сброшенные бомбы:

https://www.google.com/search?q=Avro+Lancaster&oq=%D0%B2%D0%BE+%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%8E+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%8E+%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%83+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8B+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2+%D0%B8+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1+%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTI5MzY3ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAj8aiuWyW_mH1AayULFRcJw6e_p27Y5_YbQypdyp4CmRWci3Yri1i8nDKj-CNJzSi0lKAS9lyHzszVteNK9yMTToftQufB7-6zEj3wP-AmVkeRJmsMdfShtutYsWSLjNIyULwhec6662s0aZ2xk326rvACPfLgPcnmN7MnlTY5cGE&csui=3&ved=2ahUKEwjp1O_uipCSAxUcAtsEHe2TFuwQgK4QegQIBhAB Avro Lancaster (Великобритания): до 6,3 т (14000 фунтов) бомб.https://www.google.com/search?q=B-29+Superfortress&oq=%D0%B2%D0%BE+%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%8E+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%8E+%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%83+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8B+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2+%D0%B8+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1+%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTI5MzY3ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAj8aiuWyW_mH1AayULFRcJw6e_p27Y5_YbQypdyp4CmRWci3Yri1i8nDKj-CNJzSi0lKAS9lyHzszVteNK9yMTToftQufB7-6zEj3wP-AmVkeRJmsMdfShtutYsWSLjNIyULwhec6662s0aZ2xk326rvACPfLgPcnmN7MnlTY5cGE&csui=3&ved=2ahUKEwjp1O_uipCSAxUcAtsEHe2TFuwQgK4QegQIBhAD B-29 Superfortress (США): мог нести до 9 тонн бомб.Общие объемы: Союзники сбросили примерно 1,4 млн тонн бомб на Германию и еще 1,4 млн тонн на Японию.Количество вылетов: Только 8-я воздушная армия США в 1944 году сбросила 389 119 тонн бомб.
Производство и сброс бомб были колоссальными, особенно во второй половине войны, когда союзники получили превосходство в воздухе.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:09 Ответить
Він меле це із дня вступу на посаду президента.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:37 Ответить
і він також..
і тайвань..
і іран..
от тільки забули про рф..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:47 Ответить
війська України вже боронять українців від московських фашистів більше часу,
ніж тривала вєлікая атєчєствєнная...
хоча у ******** кремлівських дідів
є і бомби,.. і літаки..
показать весь комментарий
16.01.2026 16:01 Ответить
то беріть шампура,... та відбивайтесь..(це іронія)
а то примушуєте мого президента говорити такі неприємні речі..
показать весь комментарий
16.01.2026 16:08 Ответить
Так тебе ж об этом и написали, что поощрение агрессора приводит не к миру, а к тому, что он будет захватывать ещё больше территорий,
показать весь комментарий
16.01.2026 16:30 Ответить
1. А без зелі черги до ТЦК на мобілізацію з'являться, і ти особисто у ту чергу станеш? 2. Ця війна не закінчиться миром. Ця війна може закінчитись або якщо у Раші на певному етапі не вистачить сил на подальше просування, або знищенням України, як держави.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:36 Ответить
не дякую, не треба! чомусь це Україна завжди має "йти на болючі поступки"? Україна вже достатньо кацапам уступила за останні 500 років....
черга кацапів "йти на болючі поступки"
показать весь комментарий
16.01.2026 16:58 Ответить
Всі навколо кретини, а глядачі марафону самі розумні. Тільки чомусь сотні тисяч українців валять в Чехію, а не навпаки.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:16 Ответить
Я молодий українець і читаю новини про прокурорів в 35 на пенсії 120 тисяч в місяць і в мене літні батьки які все життя працювали в поліклініці та мають пенсію 3-4 тисячі. Мені після цього платити податки?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:21 Ответить
Страница 1 из 2