15258 посетителей онлайн

Принцип "стоим там, где стоим" - это уже большой компромисс на переговорах, - Зеленский

Зеленский готов к компромиссам на переговорах с РФ

Президент Владимир Зеленский заявил о готовности к компромиссам на переговорах, но не к тем, которые наносят ущерб независимости и суверенитету Украины.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом глава государства заявил в интервью Kyodo News.

Подробности

"Мы готовы к реальным компромиссам. Но не к компромиссам ценой нашей независимости и суверенитета. Мы готовы говорить о компромиссах с Соединенными Штатами. Но не получать снова и снова ультиматумы от россиян.

Они – агрессор. Все это признали. Это не изменилось. Многие страны, которые были посредниками или пытались быть посредниками с самого начала этой войны, особенно на Ближнем Востоке и в Азии, а также другие государства – все признают, что Россия является агрессором", – сказал президент.

По словам Зеленского, компромиссом является то, что Украина говорит с агрессором о компромиссах.

"Стоим там, где стоим" – это большой компромисс. Они захватили почти 20% нашей территории. И мы готовы говорить о мире сейчас на основе принципа "стоим там, где стоим". Это большой компромисс.

Что Россия предлагает нам в качестве компромисса? На что они готовы? Они сказали: "Мы готовы не оккупировать ваши другие области". Но это терроризм. Даже сами эти слова – это терроризм. "Я готов вас не убивать – отдайте нам все". Что это значит? Это не компромисс. Это ультиматум. Именно поэтому я сказал: "Мы готовы к компромиссам, которые уважают украинский суверенитет и территориальную целостность, нашу армию, наших людей и наших детей. Но мы не готовы к ультиматумам", – подчеркнул глава государства.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+26
Тобто коли Зеля критикував Порошенка за Мінськи угоди то було пагано, а зараз сам не може нічого зробити-обдурити кацапів то є норм ?
показать весь комментарий
20.02.2026 12:19 Ответить
+15
Добре б цей принцип закріпити далекобійними ударами крилатих і балістичних ракет по рф.
показать весь комментарий
20.02.2026 12:12 Ответить
+14
От в 2019 році цей принцип треба було і використовувати і сидів би Вова в своєму кварталі.
показать весь комментарий
20.02.2026 12:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Добре б цей принцип закріпити далекобійними ударами крилатих і балістичних ракет по рф.
показать весь комментарий
20.02.2026 12:12 Ответить
Фламінги вже потужно летять 💪
показать весь комментарий
20.02.2026 12:18 Ответить
"Фламінги" не полетять: лінію по їх виробництву вже розбомбили підручні Пуйла. Виділені міліарди вже списані на війну, або осіли на оффшорних рахунках. А хто цікаво так запобігливо повідомив Пуйлу про цю лінію по виготовленню "Фламінго"? Може Вова ********* знає про це?
показать весь комментарий
20.02.2026 15:21 Ответить
Не було ніякої лінії з виробництва. Подальші коментарі зайві
показать весь комментарий
20.02.2026 17:42 Ответить
Ну, не знаю. Я ж не винен, що ти категорично відмовляєшся вірити своєму президенту- Вові **********. Це ж він перший про це сказав.
показать весь комментарий
20.02.2026 17:46 Ответить
Ти там був? Сам бачив?
Так розказали у новинах!
А я от стверджую що лінії і не було!
Замовили у пунінців удар, і гроші списали! Як харцизяка палить хазяйство щоб приховати покражу.
показать весь комментарий
20.02.2026 23:19 Ответить
Ось тут я повністю згоден.
показать весь комментарий
20.02.2026 23:23 Ответить
Давай! - насипай!
показать весь комментарий
20.02.2026 12:12 Ответить
От в 2019 році цей принцип треба було і використовувати і сидів би Вова в своєму кварталі.
показать весь комментарий
20.02.2026 12:16 Ответить
Тобто коли Зеля критикував Порошенка за Мінськи угоди то було пагано, а зараз сам не може нічого зробити-обдурити кацапів то є норм ?
показать весь комментарий
20.02.2026 12:19 Ответить
❗️Зеленський наказав підготувати план ведення війни ще на 3 (!) роки вузькому колу радників: переговори провалилися, - журналіст WSJ Боян Панчевський заявив, що всі присутні були шоковані
показать весь комментарий
20.02.2026 12:24 Ответить
Ну так. Литвину можна треба вірити.
показать весь комментарий
20.02.2026 14:07 Ответить
Зеленський про вивід військ з Донбасу: Ми не можемо вийти зі своєї території
показать весь комментарий
20.02.2026 12:29 Ответить
З ким він завів компроміс: з двома групами впливу в делегації,яку сам створив, з недипломатів і послав вирішувати питання в мирних переговорах?
показать весь комментарий
20.02.2026 12:33 Ответить
Так, це був би компроміс, але русні потрібна побєда, на менше вони не згодні.
показать весь комментарий
20.02.2026 12:33 Ответить
А все ж т. Путін поступово добиваться своєї мети.

Не так блискавично, як планувалося як йому мріялося, але "вода камінь точить".

Schröder& Merkel&Macron&... Європа в цьому Путіну потурала, заохочувала своєю стурбованістю, своєю тактикою Лебідь, Щука, Рак...

США цей процес очолювала...При т. Трампі взагалі перестали лукавити...

Т. Трамп і т. Сі на стороні т. Пу. А Європа готова до повтору Мюнхен38 і Ялта45 на цей раз Китай, США, РФ А стару путану Європу і не спитають...
показать весь комментарий
20.02.2026 12:34 Ответить
То так тільки здається. Х7йло, якого ти називаєш "путєн" не досягне своєї мети - захопити Україну, вже ніколи.
показать весь комментарий
20.02.2026 12:50 Ответить
Військовим шляхом можливо і не вдасться, а ось "дипломатічєскім" в якому йому помагає Трамп цільком можливо - шляхом "переговорів" і "виборів".
показать весь комментарий
20.02.2026 13:15 Ответить
Якщо мешканці України не схочуть, то кацапи не вскочать.
Під "мешканцями України" я маю на увазі таких, які "втомлені від війни", в 2019-му, вибрали ************ та верховним головнокомандуючим, клоуна, жидьонка та малоросика, замість "міфічного Вальцмана". І які досі вишивають його портрети бісером...
показать весь комментарий
20.02.2026 14:15 Ответить
Вибори точно х7йлу в Україні не потрібні. Недай Боже президентом стане професіонал-патріот замість блазня "янєлоха".... для рашистов то неприпустимо.
показать весь комментарий
20.02.2026 14:40 Ответить
мені здається у нього немає мети захопити всю Україну.
це ж величезні витрати на утримання, навіть нехай 20 мільйонів жителів.
показать весь комментарий
20.02.2026 15:34 Ответить
Помиляєтесь Віталій, витрат для х7йла 0.000
Погано Ви знаєте *********** їм аби захопити а там "трава нє расті".
показать весь комментарий
20.02.2026 16:16 Ответить
даремно так вважаєте, одних пенсіонерів скільки.
друге це ж економічні вливання, величезні.
показать весь комментарий
20.02.2026 20:46 Ответить
Про Запоріжжя та Херсон кацапи вже мовчать... Тепер балачки тільки за Донбас... Може щось пішпо не так?...😡
показать весь комментарий
20.02.2026 12:56 Ответить
данбас - це лише передумова пу для припинення вогню и початку змістовних переговорів... далі буде 100 інших хатєлок і перши це Хер і Зап обл, визнання криму які вже в канстритуції раши... крок за кроком, клаптик за клаптиком буде пу відкусувати... потім руцкі попи, язик і т.д.= до усунення першопричин= капітуляції України
показать весь комментарий
20.02.2026 13:32 Ответить
" ... "стоїмо там, де стоїмо". Це великий компроміс."

Цікаво. Раніше Найвеличніший казав про кордони 1991 року , а його підлеглі щось казали про "каву в Криму" .

А що , ЛІДОРЕ, сталось , що тепер треба вмовляти Путла Поганого зупинитись по лінії фронту , тоді як в в квітні 2022 року в Стамбулі ошалівший Путін з його побитою 150-тисячною кадровою армією вторгнення дуже просився відпустити його назад в його барліг і він готовий був відвести своїх побитих вояків до лінії 24 лютого 2022 року і вже їх відвів з Київської, Чернігівської та Сумської областей ?

От би ЛІДОР пояснив - за що загинули та покалічились сотні тисяч українців , коли війну можна було припинити ще в квітні 2022 року на більш-менш нормальних умовах, коли Путло було в шоці ?!
показать весь комментарий
20.02.2026 12:35 Ответить
Де Ви побачили 'нормальні' умови в 2022 р.? Прийнятний для України результат можна отримати лише переведенням цієї війни або в громадянську війну всіх проти всіх в Росії, або в третю світову (в обох варіантах РФ перестає існувати).
показать весь комментарий
20.02.2026 13:17 Ответить
А зараз умови кращі ?
показать весь комментарий
20.02.2026 13:28 Ответить
Поки що практично ті ж самі. В т.ч. великою мірою завдяки Штатам, які могли б за 4 роки з допомогою справжніх санкцій знищити російську економіку та спричинити там спочатку голод, а потім (як наслідок).громадянську війну з мільйонами загиблих. На початку минулого століття, щоб подібне організувати, вистачило менше 3-х років (при тому, що тодішня Росія була десь на 40-50% більша за сьогоднішню).
показать весь комментарий
20.02.2026 23:20 Ответить
ага...+ скорочення і роззброєння СОУ... і новий наступ невдовзі...= стамб.угоди
показать весь комментарий
20.02.2026 13:34 Ответить
Сидимо де сидимо, ндравітца вавє, так би і сидів довічно, гоями правіл
показать весь комментарий
20.02.2026 12:37 Ответить
Дик звичайно. Після "візьмемо Курськ та 3 дні" і квитків на концерт Тополі в Сімферополі - це вже великий потужний прогрес. І це тільки початок.
показать весь комментарий
20.02.2026 12:39 Ответить
Життя або гаманець? Держиморда обирає гаманець але коштом життя роботяги
показать весь комментарий
20.02.2026 12:50 Ответить
відпустіть цього зеленого поца до свого племені до Ізраелю ,повірте це ще буде добре для України ,як шо зможете від цієї пас* уди 🤡 відмахатися !!! ...Поки є така можливість ,бо воно хоче бути лукашенко -2... до старечного маразму , а він у нього вже пробивається, на всю голову !...
показать весь комментарий
20.02.2026 12:50 Ответить
Це як в старому анекдоті - "якби він ще й стояв то йому взагалі і ціни не було б"...
показать весь комментарий
20.02.2026 12:55 Ответить
Взагалі то якщо РДК почне бити по російським НПЗ , то це вже буде визвольна війна від хунти хутина. І Вітакер з Мединським просто обосруться
Дайте можливість РДК бити по по НПЗ і мацкві , допоможить у пропаганді у кацапськіх військах за визволення від кривавого вбивці *****
сітуацію в раше треба качати.
показать весь комментарий
20.02.2026 13:03 Ответить
Яка вам різниця хто б'є по нпз, ЗСУ або якесь РДК?
Для створення картинки громадянської війни? І кому така картинка потрібна на 4 року війни?
показать весь комментарий
20.02.2026 13:22 Ответить
Чомусь Трамп при укладанні нещодавно 'вікопомної' (на його думку) угоди щодо Гази не вимагав у Ізраїлю в якості компромісу поступитися палестинцям східним Єрусалімом або віддати Сирії Голанські висоти! Може варто йому про це періодично нагадувати щойно Штати заводять мову про компроміси?
показать весь комментарий
20.02.2026 13:10 Ответить
А як же кава в Криму? А контрнаступ 2026?
показать весь комментарий
20.02.2026 13:26 Ответить
Вже і не кордони 91го . Так шо і ето пройдет.
показать весь комментарий
20.02.2026 13:27 Ответить
В реалиях 2026, граница по лбс уже не компромисс а надежда. Маловероятная, к сожалению.
показать весь комментарий
20.02.2026 13:38 Ответить
Дурне, як сто баранів.
показать весь комментарий
20.02.2026 13:45 Ответить
Стоїмо, де стоїмо. Це ж ти довів країну і військо до такого стану, що ворог щодня просувається на нашій землі, бо в тебе стоїть лише на клавіші рояля та й то не факт!
показать весь комментарий
20.02.2026 13:48 Ответить
,,Величне'' перетворення від ,,Просто перестати стріляти'' до ,,Стоїмо, де стоїмо'' - це справді геополітичний майстер-клас із перевзування у стрибку від пана зеленського.... Схоже, теза про те, що державне управління - це не сцена ,,Кварталу'', підтвердилася найгіршим із можливих способів. Хоеться спитати ,,генія компромісів'' : стояти де стоімо - це вже перемога, чи ще ні?
Бо колись нам обіцяли, що кордони 1991 року - це єдина база для розмов, а тепер же формула успіху звучить так: ,,Ми стоїмо там, де стоїмо, і це наш величезний дарунок ворогу''.Виходить, якщо ви прийшли в магазин, у вас відібрали гаманець, годинник і куртку, а ви залишилися стояти в одних трусах - вітаємо, ви щойно уклали ,,вигідний компроміс''.Це політична ,,імпотенція'' у чистому вигляді: видавати нездатність відбити своє за стратегічну поступку.....
Це знаєте такий своєрідний привіт Мінську» та Порошенку від зеленського....
Пам'ятаєте, як у 2019-му ,,Мінські угоди'' називали ,,зрадницькими'', а Порошенка висміювали за кожен сантиметр сірої зони? Тоді зеленський-актор іронізував, що ,,треба просто подивитися в очі путіну''. Ну що, піськограй з московських саун,подивився ?. Схоже, побачив там таке, що тепер навіть утримання поточної лінії фронту (після втрати величезних територій) оголошується неймовірним дипломатичним кроком?! .Виявилося, що ..помилка'' Порошенка - це була спроба зберегти державу з мінімальними втратами, а ..успіх'' Зеленського - це втрата цілих регіонів з наступною заявою: ..Ну, ми ж тут стоїмо, це вже компроміс!''.Ви тільки порівняйте і подивіться яка в нього Еволюція риторики: 2019: ..Мінські угоди - це зашморг! Ми знайдемо інший шлях!''2026: .,,Те, що ми ще десь стоїмо - це вже офігенний компроміс з нашого боку''.
Це звучить як анекдот, який забули зробити смішним. Коли людина, яка прийшла до влади на критиці ,,поганого миру'', тепер намагається продати ,,жахливу реальність'' як свій свідомий вибір на переговорах. Справді, важко бути ,,вироком'' для когось, коли ти сам став діагнозом для цілої системи.Чи варто очікувати, що наступним ,,великим компромісом'' стане заява про те, що наявність Тризуба на паспорті - це вже перемога на переговорах?
показать весь комментарий
20.02.2026 13:59 Ответить
Я не захищаю Зеленського, але якщо б він зараз сказав - ніяких компромісів, наша мета кордони 1991, він виглядав би ідіотом. Проте, зі штатів, напевно, видніше, як Україна має воювати.
показать весь комментарий
21.02.2026 01:31 Ответить
Я розумію, що ситуація надскладна і простих рішень немає, але саме тому послідовність слів президента має значення для довіри до держави..Справа не в тому, що він виглядав би ідіотом зараз, а в тому, що він сам роками будував саме таку планку очікувань, одночасно критикуючи будь-які альтернативні дипломатичні шляхи як "зраду". У зеленського був Закон про заборону перемовин. Це був свідомий політичний крок його самого , який тепер обмежує йому простір для маневру.Якщо той "Мінськ" був поганим через втрату контролю над частиною Донбасу, то чому втрата 22% територій зараз не називається катастрофою в офіційній риториці?Питання саме до його риторики: чому те, що раніше називалося "зашморгом на шиї", тепер подається як стратегічний успіх? Критика полягає в тому, що влада запізно перейшла до реалістичного сценарію, втративши час на ілюзії, які сама ж і пропагувала. І критика спрямована саме на відсутність чесного діалогу з суспільством про реальний стан справ, а не на те, що він не може звільнити все за один день. І щодо поглядів зі США: Дистанція не заважає бачити логічні суперечності в офіційних заявах. Навіть більшість західних аналітиків та медіа, як-от The New York Times чи The Wall Street Journal, лише фіксують розрив між обіцянками влади та реальністю на фронті. Це не повчання, як воювати, а аналіз того, чи відповідають дії влади тим ресурсам, які в неї є. Дивно вимагати від партнерів зброї під "кордони 91-го", а потім різко змінювати наратив, коли стратегія не спрацювала, продовжуючи звинувачувати усіх і уся навколо і постійно згадувати які ж погані були попередники з іхніми домовленностями...
показать весь комментарий
21.02.2026 02:23 Ответить
неповносправна, нарцисична Зєля, що своїми дебільними вибрикам та шахєр-махєрами 2019-2022р.р. довела Україну до гарячої війни, знову завела шарманку про "сайтісь дЄта пасєрєдінє"..?
..взагалі дивно спостерігати, як, ніби ж притомний, Світ обговорює хотєлки агресора, недоімперії-терориста Московії, пропонуючи таким чином зруйнувати ключові норми світового права, непорушності кордонів........
усі розмови про "повернення до миру" мають вестися вже пІСля повернення окупаційної армії кацапів на кордони 2013го року..
катастрофічно небезпечно для Західного Світу заохочувати людожерів усих мастей переговорами на нинішніх *******-трумпівських умовах
показать весь комментарий
20.02.2026 14:46 Ответить
а хто повертати буде на кордони 2013 ? Є кандидати ?
показать весь комментарий
20.02.2026 15:53 Ответить
..звісно є.. от ще два, наприклад, вже готові: igor koval #550777 та oleg ts..
ми же Ж не ховаємося від ТЦК, як круті жлоби, сцикуни-уклоністи, "какаразніци" Зєлєнскага Підєрмачного..?
показать весь комментарий
20.02.2026 16:14 Ответить
Ну і що толку , що не ховаємося , скільки людей треба для кордонів 2013 і часу ?
показать весь комментарий
21.02.2026 06:07 Ответить
СОУ - нЕ армія жукова-сталіна.. до того ж важливіше знати скільки і кого нАм нЕ треба у дермових кабінетах печерного квакварталу для "кордонів 2013го"..
"Армія баранів, очолювана левом, завжди переможе армію левів, очолювану бараном"
показать весь комментарий
21.02.2026 07:20 Ответить
Я так і зрозумів , що відповіді не буде , а просто переведення в іншу площину. Наступного разу давайте почнемо з палеозою, кембрійський період і поступово дійдемо до жукова і сталіна.
показать весь комментарий
21.02.2026 09:19 Ответить
..от не думав, що вчОному Олєгу (майже вЄщєму Олєгу) доведеться пояснювати, що ******* війна виграється не кількістю какаразнічного м'яса ( армія жукова-сталіна), а, насамперед, якістю бійців та технічним оснащенням підрозділів, хоча, звісно, один суперінженер на полі бою не замінить батальон повністю екіпірованої піхоти, без якої однаково - не обійтися..
до того, ще із самого початку - хіба мною пропонувалося вести у бій "мільйонну армію мобілізованих"?
- очевидно же, що ***** відповзе на кордони 2013 і робитиме інші "жести доброї волі" лише тоді, коли залишиться без свого колись потужного кацапського тилу, який має бути вщент зруйнований ракетами, ССО та т.і., що колись дебільна влада Зєлі "закатала в асфальт" і оце лише тепер, на крові українців, почала трОшки вчитися, водночас не покидаючи своє жлобське мародерство..
показать весь комментарий
21.02.2026 14:25 Ответить
Ви накатали мені величезний коментар , але я ж не те питав , що ви знову про ті жукови, сталіни, зруйнований тил і тп. Я питаю скільки на вашу думку треба людей , в ви розводите демагогію. Ну, щоб здійснити задуманий вами план. Мій план простий , треба приймати реальність і закінчувати цю війну , бо у нас в підрозділі місяця не було без втрат , інколи вони великі , інколи менші , але це люди , багато з них стали 200 одразу після бзвп, тому про які технології і тп ми говоримо ? Я питаю скільки для вашого плану треба людей , бо я знаю , що кожен день гинуть люди і багато з них не дочекається ні зруйнованого тилу ні ссо .
показать весь комментарий
22.02.2026 07:48 Ответить
коротко:
"угадал фсЄ бУкви і нє угадал слово".. таке, мабуть, сказано саме про таких як ви..
до побачення, какаразнічний ліворуціонер-заочник..
показать весь комментарий
22.02.2026 11:03 Ответить
Ну, я так і думав, що спустимося до особистостей 😁 я вже це 100 разів проходив , спочатку іде діалог, який людина не вивозить , шукає виходу в історії ( при чому десь з 2 світової ), але після повернення в реальність одразу пише образи, бо відповісти банально нічого, бо крім стратегій в голові , які нічим не підкріплені не має більше ніяких аргументів. Бувайте 😁
показать весь комментарий
22.02.2026 12:19 Ответить
Для таких завдань потрібні реально вмотивовані, а вони в Україні закінчилися ще у 2023.
показать весь комментарий
21.02.2026 01:38 Ответить
Сталеві яйця зеленського. )))

показать весь комментарий
20.02.2026 15:10 Ответить
Марадери зеленський, єрмак та їх камарилья вже накалядували на довічне ув'язнення, треба розповідати все і всім, щоб суспільство знало, хто і як керує та грабує Україну знищуючи її народ і хто дзвонив з Офісу і хотів знищити В. Залужного, питань більше ніж відповідей.
показать весь комментарий
20.02.2026 15:19 Ответить
Тобто на окупацію частини Харьківської, Дніпропетровської, Сумської областей він погоджується, а на частину Донецької ні?
показать весь комментарий
20.02.2026 15:35 Ответить
Стоїмо де стоїмо, люди закінчуються, але це ж холуї їх не шкода.
показать весь комментарий
20.02.2026 17:30 Ответить
ну это не решит вопрос войны
максимум, будет временное перемирие на год-два под видом мирного соглашения
показать весь комментарий
20.02.2026 18:28 Ответить
Та хоч так
показать весь комментарий
21.02.2026 06:08 Ответить
Рухаємося туди, куди рухаємося.
показать весь комментарий
21.02.2026 01:14 Ответить