9266 посетителей онлайн

За полицейских Дудину и Дробницкого внесли залоги - Суспільне

дробницький,дудіна

За патрульных полицейских Михаила Дробницкого и Анну Дудину был внесен залог, размер которого для каждого из них во вторник определил Печерский районный суд Киева.

Об этом сообщает Суспільне, передает Цензор.НЕТ.

Вчера Печерский райсуд избрал меру пресечения обоим полицейским. Суд принял решение отправить как Дудину, так и Дробницкого под стражу до 18 июня. Однако у них была возможность внести залог в размере 266 тысяч гривен.

Напомним, вчера в зале суда Дудина сказала, что такой суммы для внесения залога у нее нет. А адвокат заявил, что меру пресечения будут обжаловать.

Стрельба в Киеве

Побег полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
Топ комментарии
+38
То можливо досить промивати кістки цим поліцейським? Чи продовжують відвертати увагу від того, що пройшла дата 21 квітня 2026 року і третій рік без виборів править Голобородько і його стая і що він дав добро на прокачку російської нафти по нафтопроводу "Дружба"? Поліцейським суспільство дало оценку. Вони скоїли злочин і правову оценку їх дій дає прокеуратура і суд.
А прокачка російської нафти насть ворогу кожного місяця мільярди на підтримку їх армії нападу.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:50 Ответить
+17
Підтримую, але для короткозорих людей не зрозуміти, що якщо собака покусав прохожого, то винен господар, а не собака, так само і поліція, а це зелене ригівське чмо з разом із гумористами- некомпетентними особами довели країну до хаосу!
показать весь комментарий
22.04.2026 17:11 Ответить
+15
Так потрібно доводити до партнерів, що ми не можемо прокачувати по "Дружбі" російські нафту, бо в нас з ними війна і все російське в нас під санкціями. Підрахуйте, скільки росія отримає мільярдів доларів за продажу нафти в Європу та ще і своїм друзям. Можливо не потрібно було бикувати проти Орбана і налаштовувати проти себе весь угорський народ і опозицію? Своєю криворізькою дипломатією від обєднав проти України не тільки угорців, а і майже всю Європу.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
я вибачаюсь, але є зауваження ... ні російські війська- а кацапськи терористи..... або Мародери.
ні окупанти- а підори..... або Мародери.
ні ворог - а Рашисти ..... або орки .
показать весь комментарий
22.04.2026 17:57 Ответить
підори отримають 6-7 мільярдів доларів за продажу нафти в Європу .
Україна отримає 90 мільярдів доларів.
різниця є ?

Чинний контракт на транзит російської нафти через Україну нафтопроводом «Дружба» діє до кінця 2029 року.
Термін дії контракту: до 31 грудня 2029 року.

Аналогічну суму (близько 5 млрд доларів) Росія отримувала за рахунок транзиту газу через Україну в країни Східної Європи. Однак Київ відмовився продовжувати контракт, який закінчився 1 січня 2025 року. Хтось контракт продовжИв у 2015 р. на 10 років. ???
показать весь комментарий
22.04.2026 18:10 Ответить
Понад 70% "військовослужбовців Збройних сил України" на Кримському півострові "перейшли на бік агресора". Менш ніж 30% залишилися вірними українській присязі.

Понад 90% наших "героїв" у правоохоронних органах спеціального призначення України СБУ на Кримському півострові перейшли на бік агресора.

І найцікавіше… Знаєте, скільки "защитников отечества " з 11 тисяч "поліцейських" вийшли з Криму? менше 1%. Решта перейшла на бік агресора.

то хто винен ?
аби ляпнути ? чи Верховний Головнокомандувач ?
Поліцейські, які зрадили присягу та вчинили державну зраду (ст. 111 КК України), чи, мабуть, когось покарали?
Хто, де і коли?
просто звІльНИЛИ
показать весь комментарий
22.04.2026 18:24 Ответить
Вони й зараз ловлять. Он вчора разом з бандитами з ТЦК в Одесі взяли тепленьким цілого майора поліції, котрий регулярно з ними "працював". Взагалі, зараз модно з собою для прикриття мати поліцая, от спитайте у Колі Тищенка, він не дасть збрехати
показать весь комментарий
22.04.2026 16:05 Ответить
"Чи поліцейські самі вирішили ходити з ТЦК і проводити "сафарі" - впевнений, що деякі саме так і роблять у вільний час. Той самий майор навряд чи був офіційно прикомандирований до вчорашніх бандитів. Та й сьогодні тут у нас вже відзначилися - "оповіщувачі" у складі 4-5 осіб у пікселі, і з ними 3-4 "спортсмена" з закритими обличчями, "мобілізували" якогось чоловіка, попередньо задувши з балона його подругу. Хто ж були оті "герої" у чорному, цікаво?..
показать весь комментарий
22.04.2026 16:20 Ответить
Я вважаю, що Клименко та Вигівський засиділися на своїх посадах, і в тому що їх підлеглі абсолютно не підготовлені (не навчені (с)) до несення служби, вони винуваті безпосередньо.
Ну а основна відповідальність відомо на кому, на простроченому блазню, що восьмий рік притворяється президентом. Це він накосячив у 22-му, не послухавши генерала Залужного.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:39 Ответить
Я мав на увазі конкретно питання мобілізації. Так, багато хто тоді помилявся, це правда.
Але поведінка "потужного" схожа не на випадкову помилку, а на сплановану диверсію.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:50 Ответить
Я бачу що він не вчиться. За повних сім років голобородько так і залишився тим самим дешевим актором з подарованим йому дипломом юриста. Хіба що став більш самовпевненим та хамовитим.
Час покаже, ким насправді являється "портрет".
показать весь комментарий
22.04.2026 17:25 Ответить
Взагалі-то так, згоден. Так має бути. Але в реальності часто буває трохи інакше, не просто так я колю-катлєту згадав і того поліцайчика "в оренді".
Ось вона, реальність. Копи тут є, але вони або відпочивають/сплять, або десь п'ють каву...
показать весь комментарий
23.04.2026 10:09 Ответить
Я з вами згоден..Але давайте зовсім трохи почекаємо,може статися,що на третій день після розблокування грошей,знову станецця руйнування труби..)) Від кацапів всього можна очікувати..
показать весь комментарий
22.04.2026 17:01 Ответить
Це не текст для "шову" завчити- а іншому він вчитися не здатен.
показать весь комментарий
22.04.2026 17:07 Ответить
Може чечени? Так їх же всіх Татаров повбивав...
показать весь комментарий
22.04.2026 17:08 Ответить
Треба визнати, що ці поліціянти (а не "хлопець і дівчина") самі для цього багато зробили..
показать весь комментарий
22.04.2026 17:10 Ответить
Як же "не суддя"? Ви ж вже винисли вирок що і хто хоче з них зробити...
показать весь комментарий
22.04.2026 17:30 Ответить
Зеленский внес з крадених грошей, *** буду. Або Клименко із здобутків від зашуганих водіїв.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:59 Ответить
у мусорів тільки посадовий оклад в 1,5 рази більше всієї зарплатні солдата ЗСУ або в 1, 25 всієї зарплатні молодшого офіцера. А надбавки до окладу поліцейського більше ніж у солдата ЗСУ.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:03 Ответить
а чому ви тобі не оскаржуєте неконституційний закон України що змінив ст.63 про пенсійне забезпечення військовослужбовців, який скасував право на автоматичний перерахунок пенсій? Тепер бігаєте кожен рік за довідками і годуєте армію адвокатів?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:49 Ответить
поліцейських в Україні немає. Є мусора, гельмінти України.
показать весь комментарий
22.04.2026 21:20 Ответить
А у солдата ЗСУ 20000 грн. Мусора марадерять на дорогах, знущаються з українців, вбивають і гвалтують їх. Офіцер ЗСУ меньше мусора отримує зарплатню.
показать весь комментарий
22.04.2026 21:25 Ответить
Вау. Їбанашка?
показать весь комментарий
22.04.2026 23:35 Ответить
Це все тому, що у нас 99% ******** в Україні мешкає.
На скриншоті те, що було раніше, а тепер пенсіонер сам повинен бігати збирати довідки для перерахунку. І пенсію по закону тепер перераховують тільки з оклада і вислуги. За інше приходиться судитися, бо КМУ встановлює тільки оклад, звання, вислугу. Цьом!
показать весь комментарий
23.04.2026 10:25 Ответить
Тоді, як пенсіонеру і юристу чому не прийшла думка у голову подати позов і визнати неконституційним закон, який скасував право людини на безумовний перерахунок пенсії згідно закону (ч.3 ст.63 "Про пенсійне забезпеченні..." у редакції 2012 року на перерахунок пенсії згідно рішення КМУ. За одно і постанови КМУ 45, 103.
показать весь комментарий
23.04.2026 10:33 Ответить
То можливо досить промивати кістки цим поліцейським? Чи продовжують відвертати увагу від того, що пройшла дата 21 квітня 2026 року і третій рік без виборів править Голобородько і його стая і що він дав добро на прокачку російської нафти по нафтопроводу "Дружба"? Поліцейським суспільство дало оценку. Вони скоїли злочин і правову оценку їх дій дає прокеуратура і суд.
А прокачка російської нафти насть ворогу кожного місяця мільярди на підтримку їх армії нападу.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:50 Ответить
О, вже ці поліцейські кришували наркоптинони. А є факти, чи аби ляпнути?
А що буде творитися в інтернеті, коли по наказу Верховного Головнокомандувача поліцейські будуть ловити хлопців замість ТЦК і направляти на фронт? То будуть винні поліцейські, а не Верховний, який про..в мобілізацію щоб зберегти свій рейтинг?
показать весь комментарий
22.04.2026 15:57 Ответить
А я щось про теракт написав? Скільки того дня було терактів в Україні з боку кцапів не рахували? А скільки залишили передову воїни ЗСУ цього числа? Я стислу напишу про них нижче, а подана інформація про поліцейських сколихнула суспільство, бо вони не виконали своїх обовязків і саме головне, що їх неполюбив народ за дій, коли разом із ТЦК затримували військовозобовязаних і відправляли на фронт. Ніхто не задумувався, що вони діють не по своїй волі, а отримали вказівку від свого керівництва. А їх керівництво від Верховного Головнокомандувача. А нижче події, які сталися в той день.
Станом на 18 квітня 2026 року російські війська продовжували здійснювати воєнні злочини на території України, включаючи масовані обстріли, атаки дронами-камікадзе та пошкодження цивільної інфраструктури. Масовані атаки дронами та авіабомбами: За добу зафіксовано 63 авіаційні удари, скидання 217 керованих авіабомб, застосування 9305 дронів-камікадзе та 3447 обстрілів населених пунктів.Запоріжжя: В ніч на 18 квітня окупанти завдали ударів по місту, пошкоджено житлові будинки в Олександрівському та Шевченківському районах. Внаслідок атак у Запорізькій області поранено щонайменше 10 людей.Херсонщина: Окупанти атакували п'ять громад Бериславського району, поранено 70-річного чоловіка. Загалом в області поранено чотирьох людей, пошкоджено критичну та соціальну інфраструктуру.Харківщина: Російські війська атакували Харків та 25 інших населених пунктів, поранено 7 людей.Донеччина: Внаслідок обстрілу м. Миколаївка загинула одна цивільна особа, ще четверо людей поранено в регіоні.Одещина: Атаковано портову та промислову інфраструктуру, поранено одну людину.Чернігівщина: Частковий блекаут (знеструмлення) внаслідок ударів....
А знаєте чому ворог так часто атаку. Запорізьку, Херсонську, Донецьку і Дніпропетровську область? Бо якийсь простой мальчік від наріду розмінував Чонгар і акваторію Азовського моря і підпустив ворога під самі міста Запоріжжя, Херсон і Дніпропетровську область.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:07 Ответить
Так, я знаю. Сьогоднішня влада корумпувала не тільки своє оточення в ОПі, уряді, військово-цивільних адміністраціях, парламенті, а і поліцію, частину військових, медицину, прикордонників... Думаю Вам відомо, що сьогодні до 300 тисяч військових знаходяться в СЗЧ? То хто довів ситуацію до такого, поліцейські, чи хтось не виконав норми Конституції у 2022 році і не ввів воєнний стан та не провів мобілізацію? Чи поліцейські самі вирішили ходити з ТЦК і проводити "сафарі"?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:11 Ответить
Так потрібно доводити до партнерів, що ми не можемо прокачувати по "Дружбі" російські нафту, бо в нас з ними війна і все російське в нас під санкціями. Підрахуйте, скільки росія отримає мільярдів доларів за продажу нафти в Європу та ще і своїм друзям. Можливо не потрібно було бикувати проти Орбана і налаштовувати проти себе весь угорський народ і опозицію? Своєю криворізькою дипломатією від обєднав проти України не тільки угорців, а і майже всю Європу.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:14 Ответить
Знову політтехнологи Банкової через своїх ботів затягують нас в це болото, щоб відтягнути увагу від 21 квітня 2016 року і нафтопровода "Дружба". Нуль уваги, що в черговий раз порушена ст.103 Конституції і санкції проти росії.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:17 Ответить
Краще напишіть з кого знімуть по тищі за міндіча, цукермана, Юзіка, Шефірів, єрмака, шурмів та інших. А що там по неявці по визову до ВАКС єрмака і міндіча? Злочини, які вони скоїли коштують Україні втраті промисловості на сотні мільярдів доларів США і тисячі життів.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:24 Ответить
"Деякі самі так роблять у вільний час" - то Ви натякаєте, що в нас безпредєл? Наскільки мені відомо, при воєнному стані вся влада належить військово-цивільним адміністраціям, яких призначив Верховний Головнокомандувач і контролює їх дії. Ви впевнені, що то команда Верховного чи його халатність? А що роблять призначені ним міністри МВС і керівник національної поліції, що( з Ваших слів), банди спортсменів, одягаючи пікселі, прикриваючи обличчя грабують і катують людей в кожному місті і селі?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:29 Ответить
В додаток до написаного. Бачив, що під цією новиною є і Вам коментар.
https://censor.net/ua/photonews/3611846/u-harkovi-viyiskovym-ttsk-povidomyly-pidozru-za-katuvannya
Хто має відповідати за такий стан???
показать весь комментарий
22.04.2026 16:32 Ответить
Ви переплутали цей правдивий ресурс із марафоном. То там всі рибки гупі в рожевих окулярах. А тут кожен може написати свою думку.
показать весь комментарий
22.04.2026 17:18 Ответить
Ось тут я з Вами погоджуюся.
показать весь комментарий
22.04.2026 17:20 Ответить
За них заставу не треба, їх просто випустили з країни
показать весь комментарий
23.04.2026 08:49 Ответить
Але вистрілити в нападника він не відважився.
показать весь комментарий
23.04.2026 09:08 Ответить
Не всі рибки гупі, але один чувак-Точно. Ти не знаєш хто це?
показать весь комментарий
22.04.2026 18:35 Ответить
Не бреши. Алкач. Заробітня платня патрульного поліцейського у Києві 25- 27 тисяч гривень на місяць. Ти за такі гроші і за клаву не сядеш
показать весь комментарий
22.04.2026 20:05 Ответить
Ну тобі то чого жалітися, ви там у ведмедчука як сири в маслі купаєтеся, не то що раніше бикам хвости крутили за пачку Пріми
показать весь комментарий
22.04.2026 23:32 Ответить
ФСБ дало.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:52 Ответить
"Кожен з нас " - це не поліціянт, який свідомо пішов у цю професію, знаючи про всі ризики, знаючи, що громадяни сподіваються на захист. Але ж ні, вони розбіглися, як щури, в різні боки, не захистивши дитину. А такий собі пересічний, але сміливий двірник дядя Саша Перга захистив дитину, але, на жаль, ціною власного життя.
показать весь комментарий
22.04.2026 17:58 Ответить
Це для тебе, а не для тих, чиї близькі загинули з вини божевільного і непрофесійності поліціянтів. Не дай тобі бути на місці ти, хто втратив рідних.
показать весь комментарий
22.04.2026 18:03 Ответить
З кожного поліцейського по пару ьисяч знімуть. А бабдо на рахунках є у МВС.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:58 Ответить
А шо Голобородьку робити? 90 млрд заблоковані поки не запрацє Дружба, а гроші на оборону потрібні негайно.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:03 Ответить
Ви помиляєтесь оклади у поліцейських якраз дуже невеликі . від 2 до 5 тис грн. Решту наганяють незрозуміло якими надбавками , які мають знову ж таки незрозумілий характер. Чому я так пишу ,тому що знаю, оскільки є пенсіонером МВС і підвищення окладів автоматично стало би підставою перерахунку пенсії. Тому з 2019 року збільшують не оклади ,а премії
показать весь комментарий
22.04.2026 16:10 Ответить
Не пишіть дурниці. Законодавсто про перерахунок пенсії в зв язку зі збільшенням посадових окладів та окладів за звання ніхто не відміняв. Його планують змінити ,однак на даний час він діє. За довідками люди бігали, тому , що держава у обличчі ПФУ порушувала законодавство та своєчасно не перераховувало пенсії, що доведено багаточисленними рішеннями адміністративого Суду України. Особисто я за адвокатами не бігаю, оскільки сам юрист
показать весь комментарий
23.04.2026 08:42 Ответить
Ви не знаєте суті , але все одно пишете. То у вас оклад поліцейського в 1.5 разів вище оклада військового, то перерахунок тільки з окладу та окладу за звання. Спочатку вивчіть діючий стан справ з цього питання потім пишіть.
показать весь комментарий
23.04.2026 10:42 Ответить
мінімалка як ви пишете ,це не посадовий оклад ,це заробітня плата. Це різні речі. І друге ,перед тим як писати просто перевірте мою інформацію, це ж можна зробити. Так прийнято розумієте ,спочатку перевіряти , читати документи ,а потім робити якійсь висновки хоча б для себе
показать весь комментарий
23.04.2026 14:07 Ответить
Це не посадовий оклад. Це основні складові заробітної плати . Сюди входить посадовий оклад, оклад за спеціальним званням, доплата за вислугу років . Зрозумійте , для кожної посади свій посадовий оклад. Ні гугл ні штучний інтелект не надасть вам точної відповіді на це питання. Тільки працівники фінансового відділу НПУ дадуть відповіді на це питання. Я це знаю ,тому що є пенсіонером МВС. Звільнявся на пенсію з посади 1 заступника начальника районного відділу поліції. Оклад за цією посадою на даний час складає всього навсього 3600 грн. Якщо були би зміни у мене були автоматично підстави для пеерерахунку пенсії. Я моніторю цю ситуацію ,тому що сам зацікавлений перш за все в цьому
показать весь комментарий
23.04.2026 14:27 Ответить
Ви як росіяни ,наводите приклад новинну строку в ЗМІ. Колись казали класики ,не читайте радянських газет. А ви продовжуєте читати.
показать весь комментарий
23.04.2026 15:51 Ответить
Саме постанова КМУ України за № 988 від 2015 року регламентує оклади поліції Наведу вам оклади згідно цієї постанови : інспектор ,слідчий ,оперуповноважений- 2400-2600 грн, Старгий інспектор -2550 грн, Заступник начальника підрозділу 2650 грн. Щодо патрульної поліції там інші оклади, тому, що при реформуванні міліції в поліцію саме патрульна поліція була маркером реформи, і їм відразу поставили високи на той час оклади
показать весь комментарий
23.04.2026 16:31 Ответить
Для того щоб судити про постанову КМУ 988 потрібно читати саму постанову , а не новини зі ЗМІ . Я це мав на увазі. Читайте постанову, а тоді щось пишіть. Документи потрібно читати. Хоча кому я це пишу?????????????
показать весь комментарий
23.04.2026 16:34 Ответить
Відкрийте постаному 988 вона у відкри тому доступі і читайте https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text
показать весь комментарий
23.04.2026 16:36 Ответить
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text Читай внизу там де посадові оклади в таблицях. Це нижче від окладів за звання
показать весь комментарий
23.04.2026 16:47 Ответить
Додаток 5,6,7,8,9
до постанови Кабінету Міністрів України
від 11 листопада 2015 р. № 988
Читай ці додатки ,там всі цифри про які я кажу. Постанова діюча
показать весь комментарий
23.04.2026 16:50 Ответить
Три рази я тобі скинувв ссилку на постанову КМУ 988 , ти прикалуєшся ,що ти їх не побачив?????? Чому ти боїшся її відкрити та прочитати додатки до цієї постанови? Там же все чорним по білому написано. Відкрий та почитай. В четвертий раз кидаю тобі ссилку на цей документ
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text
показать весь комментарий
24.04.2026 08:34 Ответить
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text Читай внизу там де посадові оклади в таблицях. Це нижче від окладів за звання

23.04.2026 16:47 Відповісти Видалити Посилання
показать весь комментарий
24.04.2026 08:36 Ответить
Нарешті ти подивився і пересвідчився ,шо я правий. Справа ж не в т ому як ти до кого відносишся, а в тому,що якщо ти щось стверджуєш ,то спочатку вивчи питання , прочитай документи, а потім заявляй. Окірм того, вчись культурі спілкування, читай уважно ,що хотів сказати тобі співрозмовник. Наприклад у нашому спорі я ні в якому випадку не хотів сказати ,що поліція мало заробляє. Я написав лише ,що у них мали оклади, а решту до 50-60 тис догоняють незрозуміліми преміями в 2000 відсотків , яких ні в кого з других відомств немає. І доплати дають у військовий час незрозуміло за що. Може ти знову нічого не зрозумієш і будеш посилати, ну то таке виховання.
показать весь комментарий
24.04.2026 13:54 Ответить
Кому вони надали допомогу?
показать весь комментарий
23.04.2026 14:30 Ответить
А якби кацапська ДРГ зайшла, вони що теж повтікали б? А може навіть і ні,
скоріше перешли на сторону окупантів, як більша частина ментів на Донбасі.
показать весь комментарий
23.04.2026 07:20 Ответить
Негайно скасувати її заставу, ув'язнити її та закутати в кайдани.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:07 Ответить
Ні, не "можливо", бо маємо біду 3 МіністерствомВсіxСправ, коли перемогли "менти" часів Янека Ваш пост не відвертає уваги до купи "перемог", що "випадково" виникнули у "мєнтіції"
їx можна генерувати 24/7
ось як виглядала наша https://gdb.rferl.org/6AA8F2B4-07D9-4928-B706-8E5D5EDE0146_w650_r0_s.jpg мрія
взагалі, не "пороxобот", але
3гуладзе та Деканоїдзе таки змогли створити "СИСТЕМУ",
але її знищили проросійські покидьки при погонаx
показать весь комментарий
22.04.2026 19:23 Ответить
Алекс. Ти мабуть зовсім далекий від України. Простий приклад: якщо ти купуєш квартиру за 100 тис. доларів і береш позичку, то ти автоматично ЛОХ в Україні. Там тільки "ніщєброди" купують квартири і беруть позички. Ти, в Америці братимеш позику на купівлю, а там -ні. Доречі, ти забув, ще одну статтю доходів: аренда паїв на землю (це що до сільського населення. а багато людей з цими паями живе у містах). Ти за землю в США повинен платити, а там вони отримали безкоштовно і арендують агро-холдингам (по-простому віддали назад в колгоспи, тільки отримують плату за це. А в центральній Україні паї мають вликі площі). Не журись. Там мають гроші, тільки плачуть, що не мають, бо хочуть ще більше. Не заперечую, є і бідні. Але та більшість, що плаче не належить до категорії дісно бідних.
показать весь комментарий
22.04.2026 17:49 Ответить
Підтримую, але для короткозорих людей не зрозуміти, що якщо собака покусав прохожого, то винен господар, а не собака, так само і поліція, а це зелене ригівське чмо з разом із гумористами- некомпетентними особами довели країну до хаосу!
показать весь комментарий
22.04.2026 17:11 Ответить
Не теракт вчинили, а прокол з боку поліції- це вина керівництва держави і некомпетентних осіб, яких привели до влади зелені ідіоти. Крайніми зробили простих поліцейських, які не мали автоматичної зброї, а особливо винити дівчину, чому не захистила мужиків , то це надцинізм! Я розумію, що велика кількість жінок боронить Батьківщину, а й є велика кількість сцикунів, які ховаються за їх спинами!
показать весь комментарий
22.04.2026 17:19 Ответить
Цілком погоджуюсь, на моїй роботі 90% голосувало за це нещастя та за його ригівську команду, то тільки зараз 5-10% зрозуміли про свою помилку, а інші , як ті барани, купу причин знаходять, але для них ця нечесть -це ідеал, не знаю , що з людьми коїться, невже так задурманили, що мозгами не можуть пошевелити.
показать весь комментарий
23.04.2026 15:07 Ответить
" і що він дав добро на прокачку російської нафти по нафтопроводу "Дружба"?"

А у нас є варіанти вести війну без 90 мільярдів євро?
показать весь комментарий
23.04.2026 09:55 Ответить
"зараз модно з собою для прикриття мати поліцая"

ТЦК взагалі-то для перевірки документів обов'язково мають співпрацювати з поліцейськими.
Бо ТЦК не мають права зупиняти авто, вимагати показати документи і затримувати людей.
Тому це не для прикриття, а для виконання вимог закону.
показать весь комментарий
23.04.2026 09:58 Ответить
Як куля свисне - мусор в штани дрисне
показать весь комментарий
23.04.2026 07:54 Ответить
Узурпація влади, тобто фактичне її захоплення як і путіним, не здивуюся якщо вони діють спільно і в унісон.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:01 Ответить
відкрили банку. задонатили
показать весь комментарий
22.04.2026 17:02 Ответить
Лякає не те,що на сцені 95го балагану бридкі істоти (зелене кодло невиліковне),а те що ПОВНИЙ зал глядачів,які регочуть з тупих, ницих жартів тих засранців!
показать весь комментарий
23.04.2026 14:53 Ответить
І звідки ж в оточенні взялися ті диверсанти?
показать весь комментарий
22.04.2026 17:45 Ответить
А-а, підіслали…
показать весь комментарий
22.04.2026 17:55 Ответить
А першого - самого зєльонкіна.
показать весь комментарий
22.04.2026 21:10 Ответить
Як ботва єрмаківсько-падляцька, зашумувала з вигрібної каналізації!! Готуються до 8 роковин «незламненка»???
показать весь комментарий
22.04.2026 18:59 Ответить
Ви ж доросла людина, невже ж не розумiєте, що "доводити до партнерiв" - це те саме як доводити до цегли? Їм треба нафта, крапка. Вони ж вiдверто сказали (цього разу угорською мовою) - нема нафти, нема кредiта. Що там и до кого доводити?! Нема нiяких "партнерiв", є країни якi мають частково спiльнi з Україною iнтереси.
показать весь комментарий
22.04.2026 23:47 Ответить
А за що їх судити, за те що всрались? Звичайно, цi два мусора - випадкові люди в полiцiї. Жiнку треба гнати копняками пiд сраку, а хлопа мобiлiзувати кудись на тилову посаду (на фронтi з цього обiсцянiна користi не буде), нехай миє вiдходки чi рови копає.
показать весь комментарий
23.04.2026 00:05 Ответить
«да здравс уєт самьі справедливьій украінскій суд в мірє»😏
показать весь комментарий
22.04.2026 15:52 Ответить
Ой, ну треба ж, яка аналітика! Читаю я це, і просто сльози на очах - не від жаху ситуації, а від того, який рівень інтелектуальної імпотенції намагаються видати за «виправдання».
Друже, у якому паралельному всесвіті живеш?.
«Вони не знали, скільки там терористів» - Ну звісно! Це ж класика: патрульні приїхали на виклик, бачать стрілка, але стоять і думають: «А може їх тут двадцать? А може в них і зброі і калібр побільше Ні ,краще почекаємо, поки він сам піде!»..... Вони поліція. Їх робота - знати, перевіряти та діяти. Коли людина з вогнепальною зброєю стріляє в центрі міста, завдання - нейтралізувати загрозу. Втекти як переляканий заєць за двісті метрів, сховатися там в кущах і звідти спостерігати - це рівень «охоронця АТБ», а не офіцера поліції, який має зброю та присягу., і мав хахищати людей навіть ціною свого життя.
«Він їх застав зненацька» - О бідненькі! Не попередили! Ім що треба було надіслати повістку за 3 дні, що буде перестрілка., щоб вони підготувалися ? Звісно, стрілок не чекав, що поліція буде… працювати! Який шок Нападати зненацька - це тактика злочинця. Протидіяти цьому - робота поліції. Якщо поліцейських застали зненацька на місці злочину - це профнепридатність.
«Розвертався б - вбили, ще й пістолет забрали» - А, ну так, краще , втекти ,кинути людей на призволяще , хай гинуть (і вони загинули , і там на вулиці і потім в супермаркеті) Це ж «єдиний правильний маневр» - здатися без бою і втекти! Це позиція жертви, а не озброєного представника влади. Якщо ти боїшся, що у тебе заберуть пістолет - здай його в зброярню і йди працювати в бібліотеку.
«До такого не підготуєшся» - Ой, ну справді! В країні війна, зброї на руках - як на ярмарку, а вони що готувалися до бабусь, що торгують петрушкою в недозволеному місці.? Звісно, стрілець - це ж такий срприз ! Поліція для того і вчиться, щоб бути готовою до будь-чого. Особливо в Києві. Особливо зараз. під час війни.
«Військові ЗСУ теж відступають...» - О, це улюблене - порівняти професійного військового в окопі під КАБами з патрульним, який обіср*вся на парковці. Геніально! Військові відступають, щоб зберегти життя та перегрупуватися для наступного бою, а не тому, що злякалися одного неадеквата. Не треба паплюжити ЗСУ, порівнюючи їх із тими, хто втік.
P/S Твої виправдання - це не «інший погляд», це спроба знайти моральне виправдання боягузтву. Ти своїм текстом кажеш: «Це нормально - не виконувати присягу». Ні, не нормально. Захищати таких - це розписуватися у власній дурості. Краще видали це, поки ніхто не бачив, бо соромно не тільки за них, а й ще за те, що ти це написав.....
показать весь комментарий
23.04.2026 03:22 Ответить
За що судити?Ви серьезно? Із за іхнього невиконання іхніх службових обов''язків люди загинули, Це по вашому не аргумент і не причина, не? По цій статті ім реально світить від 5 до 8 років...
показать весь комментарий
23.04.2026 05:58 Ответить
Те, що в цьому відео дуже не сподобається всім адептам методичок "у нього ж карабін, а у поліції лише пістолет" та "поставьте себе на місце поліцейського" Я не хочу ставити себе на місце поліцейського. Якщо б хотів, то служив би в поліції.Але хочу нагадати всім події майже піврічної давнини.14 грудня 2025 року. Пляж Бонді. Сідней, Австралія. Батько та син - Саджид Акрам та Навід Акрам влаштували стрілянину, жертвами якої стали 15 осіб і ще 30 отримали поранення.

На відео цивільна особа 43-річний Ахмед аль-Ахмед, власник фруктової крамниці та батько двох дітей, власноруч знезброїв одного з нападників - вихопив у нього гвинтівку та повалив на землю. Під час боротьби Ахмед отримав два кульові поранення - у плече та кисть. Завдяки йому вдалося уникнути ще більшої кількості жертв. І да, в нього не було ні бронніка ні табельної зброї.
Відео тут:
https://www.facebook.com/reel/1481572120013127 Стрілянина на пляжі в Австраліі
показать весь комментарий
23.04.2026 06:09 Ответить
Слухай, ну це ж відверта нісенітниця, висмоктана з пальця. Твердження, що Залужний чекав нападу ,,тільки на Донбасі'' - це або повне незнання фактів, або свідоме перекручування.За кілька годин до вторгнення Залужний особисто віддав наказ вивести літаки та зенітки з-під ударів. Якби він чекав нападу лише на Сході, навіщо було рятувати ППО під Києвом, Васильковом чи Одесою? Наші Повітряні сили вижили саме тому, що Залужний точно знав: лупити будуть по всій країні. А 72-га бригада в Мощуні. Краща піхота не опинилася б під Києвом випадково в перший же день, якби Залужний думав, що воюватимуть лише за терикони. Саме вона і врятувала Киів. Айого рішення затянути виконання наказу зеленського з перекидання військ з під Харькова на Донбас? Щот саме і врятувало і Харьків від окупаціі.... І БАГАТО ЩЕ ЧОГО. А накосячив як ти кажеш або робив це навмисно це тільки твій зеленський... Якщо все перераховувати що воно падла зелена накоіла - ту і півдня не вистачить.... Тому прошу- не пиши дурниць...Закидати Залужному ,,незнання'' - це просто намагатися перекласти на нього ,,помилки'' зеленоі Іуди. Залужний і Армія як раз готувалася до найгіршого сценарію, і саме тому ми зараз з тобою це обговорюємо у вільній країні.
показать весь комментарий
23.04.2026 06:36 Ответить
Ні ну ви мене реально дивуєте ! Вибачте мене, звісно, але таке враження, що ви щойно з Марсу прилетіли або з дубу гепнулися до низу головою, що у вас пам'ять відібрало, чи ви в комі останні як мінімум 7 років були і тільки вчора до тями прийшли ? Так, перша ворожа колона бронетехніки перетнула Антонівський міст через Дніпро вже о 9-й годині 24 лютого і стояла на кільцевій дорозі на виїзді у Херсон ! Че вже через 5 годин після початку війни ! Я не кажу вже про ті 26 мостів, які вели з Криму на континентальну Україну! А Вам нагадати, хто прийняв рішення і надав наказ розмінувати увесь Чонгар і усі мости? Нагадати, хто віддав наказ, і відвести 5 бригад, які прикривали адміністративний кордон з Кримом з 2014 року (а це було порядку 21 тис. бійців з артилерією, з танками та системами залпового вогню, і було 3 лінії оборони), і залишив на 160 км кордону з Кримом неповний батальйон морської піхоти з 160 бійців !!! Нагадати, хто розформував Обручівське танкове з'єднання, яке було сформоване ще при тому ж Порошенку спеціально для захисту Києва з півночі - і тим самим відкрив дорогу ворогу на Київ? Нагадати, за чиїм наказом прибрали бригаду Нацгвардії, яка охороняла Гостомельський аеропорт, і відправили на Донбас, хоча його попереджали, що саме там буде ворожий десант? Нагадати, хто прибрав дивізіон «Шилок», який стояв вздовж Київського водосховища? Нагадати, за чим наказом перед самою війною щняли клістрони з ракет в усіх частинах ППО - що і дало змогу ворожій авіації літати як у себе вдома? Чи може ще нагадати, хто тільки прийшовши до влади з 2019 року відразу почав згортати і закривати усі ракетні програми, закривати оборонні підприємства, скорочувати армію та її фінансування,заборонив контрнаправлену боротьбу і аеророзвідку? І цей список можна продовжувати і продовжувати - було б бажання читати…За підсумком коротко скажучи: Так, путін прийшов до нас з війною, але повністю відкрив йому усі ворота, двері і вікна - саме одна мерзота І Ім'я цього кремлівського піськограя з московських саун, який все це зробив, усім добре відоме. Знаєте його і ви - він зараз вже восьмий рік грає роль президента і головнокомандувача…І своєю діяльністю чи бездіяльністю вже заробив у сувокупності не на один пожиттевий термін… Так що не треба тут вмикати дурня і писати усіляку дурню… Ще раз вибачаюсь за різкість і нестриманість - але ця тема дуже болюча для мене.... Бо цей зелений вилупок зруйнував усе моє життя і винен у смерті близьких і рідних мені людей... І я маю особисті рахунки відносно цієі потвори...
показать весь комментарий
24.04.2026 04:09 Ответить
Ти кажеш, що патрульні їхали на *********** і не могли знати, що там стрілець. Це правда лише для першої хвилини. Але в момент, коли вони почули постріли, побачили озброєного нападника і людей, які вже лежали на землі, ситуація перестала бути «***********м». У цей момент будь-який поліцейський у світі переходить на протокол активного стрілка. Це не про бажання чи небажання, це про обов'язок - зупинити загрозу, бо поки стрілець продовжує стріляти, кількість поранених тільки зростає. Допомога потерпілим важлива, але вона не замінює нейтралізацію нападника. Спочатку зупиняють загрозу, потім рятують людей. Інакше ти просто створюєш нових потерпілих.Ти пишеш, що їх застали зненацька. Але раптовість - це норма для злочинів, а не виняток. Саме тому поліцію вчать діяти під стресом, реагувати на непередбачувані ситуації і не втрачати контроль. Якщо поліцейського можна «застати зненацька» настільки, що він біжить на двісті метрів і не повертається до контакту, то це не про тактику - це про втрату контролю над місцем події. І це не про героїзм чи боягузтво, це про те, що загроза залишилася без протидії.Ти кажеш, що злочинець був самогубцем і ніхто не міг цього знати. Але це нічого абсолютно не змінює. Якщо нападник не тікає, а продовжує стріляти, це означає тільки одне - він активна загроза, і він не зупиниться сам. Тому твердження «ніхто не міг знати» не скасовує обов'язку діяти. Порівняння з військовими теж не працює. Військові відступають організовано, під прикриттям, щоб перегрупуватися і повернутися в бій. Патрульний, який відбігає на значну дистанцію і не повертається до контакту, - це зовсім інша історія. Це не тактичний маневр, це втрата контролю над ситуацією, у якій люди продовжували гинути.Ти правий у тому, що інформація могла бути неповною і що ситуація була хаотичною. Але ці фактори не скасовують головного: після того, як вони побачили озброєного нападника і поранених, їхнім обов'язком було зупинити загрозу, а не тікати так далеко, що вони перестали впливати на події. Це не про емоції, не про звинувачення і не про героїзм. Це про стандарти реагування, які існують для того, щоб рятувати життя.....
показать весь комментарий
24.04.2026 04:32 Ответить
Ще раз повторюю: перша колона ворожої бронетехніки перетнула Антонівський міст через Дніпро вже о 9-й ранку 24 лютого. Є навіть відео, де їхня колона стоїть на кільцевій дорозі вже на правому березі на виїзді з міста з боку Антонівки. Є відео де рух ворожоі бронетехніки по мосту 24 вранці лютого знімали мешканці Олешок з вікон п'ятиєтажок що стоять навпроти в'ізду на міст....Є відео де про це розповідають самі військові які виходили з оточення з полігону у Широкому Лані , Інфи про це більш ніж достатньо. Саме 59-та бригада (танкісти) опинилася там в оточенні через швидкий прорив росіян до мосту через Дніпро. І саме танкісти під командуванням Дмитра Дозірчого прориваючись з оточення, підійшли до мосту вже під вечір 24 лютого, і утримували його щоб дати можливість вийти іншим основним колонам українських військ.Також 80-та бригада (десантники) підійшла на допомогу танкістам 59-ї бригади, які вже почали вихід. Десантники 80-ї бригади підтримали вогнем та допомогли стабілізувати ситуацію під час відступу через Антонівський міст. Бої за Антонівський міст - це була не оборона міста Херсона і не оборона мосту, а це був прорив з боєм і утримання мосту для надання можливості вийти іншим частинам з оточення з лівого берега. Боі за міст тривали 24-25 лютого. Російське командування діяло згідно з доктриною швидкості та мобільності, де пріоритетом було захоплення стратегічних плацдармів, а не вуличні бої в містах. Тому основні сили окупантів обійшли Херсон, не заходячи в місто , щоб швидше просунутися до Миколаєва та далі на Одесу, а також забезпечити сухопутний коридор до Криму через Мелітополь. (Є відео, де деякі колони ворожої техніки 24 лютого навіть іхали і через сам Херсон, повз автовокзал, по Миколаєвському шосе у бік Миколаєва. ) Місто було взяте в облогу фактично з 26 лютого. Росіяни вважали, що після оточення місто здасться саме по собі або буде захоплене силами росгвардії пізніше.Тому фактично боів за Херсон не було. Бо його не було кому захищати- бо поліція і війська з міста були виведені з міста ще до посатку вторгнення. Поки основні колони ворога йшли на захід, у Херсоні лише формувалася тероборона, яка прийняла бій лише 1 березня (відомий бій у Бузковому парку , біля будинку культури нафтовиків навпроти нафтозаводу, де загинули 32 тероборогці які мали тільки автомати і ,,коктейлі молотова'') коли ворог отримавши звіздюлей у Миколаєві і не змігши його захопити чи прорватися нахрапом далі на Одесу (дякувючі генералу Марченко який миттєво організував там оборону міста) нарешті повернувся і увійшов безпосередньо в житлові квартали Херсону......
показать весь комментарий
24.04.2026 17:58 Ответить
Дивись, я розумію, чому по-людськи хочеться їх виправдати, бо страх - це природна реакція, але давай відкладемо емоції й поглянемо на те, як це працює в реальності. Будь-який поліцейський протокол у світі, включаючи наш, каже чітко: коли йде активна стрілянина, твоє перше і головне завдання - зупинити загрозу, а вже потім рятувати поранених. Це звучить жорстко, але в цьому є залізна логіка: поки стрілець живий і відчуває свободу дій, кількість жертв буде тільки зростати, і ти просто не зможеш надати допомогу нормально, бо сам станеш мішенню і підставиш тих, кого намагаєшся врятувати. Надавати допомогу хлопчику, коли вбивця за спиною - це не порятунок, це величезний ризик отримати ще кілька трупів у ту ж хвилину. Щодо того, що вони нібито не бачили нападника - на відео ж чітко видно, що люди почали розбігатися саме з лівого боку від під'їзду, і стрілець був там. Поліцейських вчать не просто «дивитися», а контролювати периметр, особливо коли вони їдуть на виклик про ***********, а чують постріли. Те, що вони стояли спиною чи боком до небезпечної зони, - це не «збіг обставин», це груба тактична помилка. Раптовість для копа - це робоча середа, а не виправдання. Коли вони відбігли на таку відстань, вони просто розірвали вогневий контакт і втратили контроль над ситуацією. Це не був маневр чи перегрупування, бо вони не повернулися, щоб відсікати вогнем стрільця від перехожих. Вони фактично залишили місце події вбивці, давши йому час спокійно продовжувати свою справу. Аргумент про «зачистку десяти поверхів» тут взагалі ні до чого, бо від них ніхто не вимагав штурмувати будівлю як спецназ «Альфа». Їхнім обов'язком було позначити свою присутність, чинити тиск, змусити стрільця оборонятися, а не полювати на цивільних. Спецназ чекав 4 години тільки тому, що стрілець уже встиг забарикадуватися у супермаркеті і з ним вели перемовини, намагаючись врятувати заручників, а зробив він це саме тому, що патрульні дали йому цю можливість . У результаті ми маємо загиблих людей, яких можна було б врятувати, якби патрульні виконали свій прямий обов'язок - захищати, а не рятуватися самим. Саме тому зараз і йдеться про термін покарання для них від 5 до 8 років, бо це не про «героїзм», а про професійну халатність, за яку люди заплатили життями. Коли ти вдягаєш форму і береш зброю, ти підписуєшся на те, що в критичний момент ти будеш щитом, а не просто перехожим у бронежилеті.
показать весь комментарий
24.04.2026 18:26 Ответить
Вибач, який будинок, яка табличка? Питаєш на якому відео? Та на тому самому що було тут і на Цензорі і на інших новиних платформах- де чітко відно коли поліцейський стоіть біля пораненого а потім почувши постріл повертає голову в сторону звідки був постріл - в сторону підізду і наймовірніше побачивши стрілця зі зброєю, страшенно перелякавшись починає стрімко як спрінтер тікати , з тоі ж сторони біжуть ще двоє людей які намагаються врятуватись від стрільця- через секунду -дві один з них падає від кулі вбивці, Про що тут можна взагалі ще говорити? Ось це відео : https://youtube.com/shorts/yp1iEEpgivU?si=91oHuBxHwyUNGG-j ВІдео стрілянини у Києві Також розслідування підтвердило хронологію тих подій: Cтрілець почав цей побутовий скандал зі своіми сусідами на вулиці перед будинком. Так була звичайна лайка. Люди викликали поліцію. Поки вони іхали, цей неадекват стріляє у своіх опонентів з стартового пістолета з близькоі відстані (наносить іім поранення) і повертається у свою квартиру , підпалює іі і бере карабін. У цей час підізджає поліція. Неадекват виходить з підізду, бачить іх і починає стріляти... Все...Поліціянти перелякавшись тікають. Стрілець собі спокійнісенько легкою трусцою біжить собі по вулиці і стріляє усіх підряд. Забігає у супермаркет і вбиває там. З моменту дзвінка у поліцію і до того моменту як він захопив заручників у супермаркеті пройшло усього 10 хвилин ... і маємо 7 вбитих яких могло і не бути .... https://youtube.com/shorts/yp1iEEpgivU?si=91oHuBxHwyUNGG-j Хронологія стрілянини Ось ще відео з бодікамери https://youtube.com/shorts/Y7dB4IEDyKk?si=edONB2FEjubfohxL Втеча поліціянтів Навіть не можу уявити щоб щось подібне ганебне могло трапитись тут у США . у США поліція може приїхати на виклик про стрілянину одним екіпажем (один або два офіцери), особливо якщо це патрульні, що знаходяться найближче до місця події. ******* протоколи США вимагають від першого офіцера негайно вступати в бій з активним стрільцем, не чекаючи підкріплення. Якщо офіцер прибув першим і чує стрілянину або бачить активне насильство, він зобов'язаний зайти та зупинити загрозу, навіть якщо він сам .Пріоритет - швидкість: Головна мета - припинити вбивства, а не чекати спецназ . Більшість офіцерів, які прибувають першими, готові діяти самостійно. А те що трапилось у Києві - це страшенна ганьба, сором і біль....
показать весь комментарий
25.04.2026 00:23 Ответить
Де ви побачили тут сітуацію що треба було зачищати будинок? Cтрілець зі зброєю вийшов з під'зду і почав стріляти. Вбивши кількох людей і побачивши що поліціянти втекли, спокійнісенько пішов собі вулицею далі стріляти і вбивати далі....І що означає ваше Про карабін (автомат) ніхто не знав.. А що , вони мали обов'язково знати? І який калібр і скільки набоів він має? Шо, стрілець мав подзвонити у поліцію і повідомити іх що в нього на руках? Ви серьезно? Яка взагалі різниця яка там зброя у злочинця? Це щось вирішує чи змінює? До речі у стрільця був мисливський карабін з набоями пістолетного зразку. Тобто по суті той самий пістолет, тільки виглядав по іншому....І що ми маємо у підсумку: один злочинець- аматор з одним пістолетом проти двух ,,професійних'' і ,,навчених'' поліцейських з двома пістолетами, які навіть не намагалися прийняти бій, чинити опір і сробувати нейтралізувати і зупинити нападника і захистити людей, а при першому ж пострілі просто ганебно і сцикливо як зайці втекли.....І до речі, У США у разі стрілянини перший патрульний, що прибув на місце події, навіть якщо він один, не чекає підкріплення, якщо стрілянина триває. Офіцерів поліціі США тренують самостійно входити в будівлю, щоб зупинити вбивцю, оскільки кожна секунда зволікання коштує людських життів. Це вже доведено реальними пркладами з життя. Тому тут поліція не може , а має заходити в приватний будинок, не чекаючи підкріплення. Вони повинні заходити негайно. Протокол вимагає від офіцерів ,,йти на звук пострілів'' навіть якщо вони самі. Саме так і було на прикладі коли тут у Флориді місяців з три тому розстріляли дві родини у іхніх помешканнях....
показать весь комментарий
25.04.2026 02:38 Ответить
При всій повазі, але не треба виправдовувати ані того поліціанта, ані ту поліціантку. На відео чітко видно ,що з того моменту, як вона вирушила за аптечкою, до першого пострілу пройшло кілька секунд. Далеко вона там встигла відбігти? Почувши постріли, вона мусила також стрімко повернутися назад до свого колеги і захищати людей. Вона це зробила? Ні ! Вона таr і продовжила бігти далі , тільки ще швидше!! Але ж у діях поліцейського в такій ситуації захист людей і збереження їх життів мають пріоритет над наданням першої медичної допомоги… А не навпаки! А так дуже зручне прикриття і пояснення - мені ж наказали бігти за аптечкою, я і побігла… І те, що той поліціант там нібито залишився один на момент пострілів, аж ніяк його не виправдовує ! Він поліцейський, а не випадковий перехожий зі зброєю і в бронежилеті. І ВІН МАВ РОБИТИ ТЕ ЩО МАВ БИ РОБИТИ - ЗАХИЩАТИ ЛЮДЕЙ ! Вони мали це робити обоє, ці два поліціянти, а вони цього не зробили ! Обоє ганебно і сцикливо втекли. ! І за підсумком маємо семеро загиблих ,яких могло і не бути...
показать весь комментарий
25.04.2026 16:22 Ответить
Якийсь звичайний двірник, який випадково там опинився на місці подій, виявився набагато сміливішим і відчайдушнішим, ніж ті сцикливі поліцаї - він без зброї і бронежилета кинувся захищати людей і загинув від куль нападника, прикриваючи своїм тілом пораненого хлопчика, який сидів на тротуарі.... А ви мені тут вперто продовжуєте вигадувати якісь виправдовуння цим двум сцикунам у формі .....
показать весь комментарий
25.04.2026 17:17 Ответить
ігрові автомати теж нікуди не ділись,томущо ці підари в долі
показать весь комментарий
22.04.2026 16:19 Ответить
Можно обратно в канцелярию. Позорище, а не страна
показать весь комментарий
23.04.2026 06:04 Ответить
Патрульна поліція деградувала після Деконаїдзе.
В нас з гір понабирали таких,що вчора були пастухами,а в містах носяться,як велике цабе-ноль елементарної поваги на дорогах,(за винятком одиниць)порівняти хіба що можна до зебів,як вони поводяться в інтернеті.
показать весь комментарий
22.04.2026 17:51 Ответить
Хочуть зробити з хлопця та дівчини, цапів-відбувайлів
показать весь комментарий
22.04.2026 16:42 Ответить
Залужний в 22-му, вважав, що кацапи попруть тільки на Донбас. Це з його власних слів. Багато хто накосячив
показать весь комментарий
22.04.2026 16:44 Ответить
В його оточені, була купа диверсантів, це правда. Скористалися недосвідченностю та некомпетентністю. Але він вчиться. На наших шкурах, це звісно мінус, як на мене
показать весь комментарий
22.04.2026 16:53 Ответить
Насамперед це наші люди, громадяни України. Як би кожен з нас повівся на їхньому місці, хто зна. Я їм не суддя
показать весь комментарий
22.04.2026 17:13 Ответить
Страница 1 из 2