8942 відвідувача онлайн

Reuters опублікувало "остаточний мирний план США": Юридично російський Крим та контроль України над окупованою частиною Харківщини

Мирний план Трампа: опубліковано текст пропозиції США

Пропозиції США для врегулювання російсько-української війни, які представив спецпосланець Дональда Трампа Стів Віткофф під час зустрічі в Парижі, передбачають, серед іншого, що Росія має віддати під контроль України окуповану частину Харківщини, ЗАЕС і Каховську дамбу. 

Про це пише Reuters, передає Цензор.НЕТ.

Агентство ознайомилося з текстом американських пропозицій про припинення війни Росії проти Україні. Видання опублікувало текст документа повністю без змін.

Документ називається "Рамки російсько-української угоди" і є остаточною пропозицією США як для РФ, так і для України. Текст поділено на чотири частини: припинення вогню, гарантії безпеки України, територія та економіка.

Так, США хочуть де-юре визнати Крим російською територією, щодо інших українських окупованих територій, то у Трампа кажуть про визнання контролю РФ над ними де-факто. 

Припинення вогню за американською угодою передбачає:

  • Загальне припинення вогню.
  • Обидві сторони негайно розпочинають переговори щодо технічної реалізації [після припинення вогню].

Щодо гарантій безпеки для України, йдеться про наступні пункти:

  • Україна отримує надійні гарантії безпеки.
  • Гарантами безпеки виступатиме спеціально створена група європейських країн разом із зацікавленими неєвропейськими державами.
  • Україна не буде прагнути до НАТО.
  • Україна може прагнути членства в ЄС.

Питання територій США пропонують врегулювати наступним чином:

  • США юридично визнають контроль Росії над Кримом.
  • США надають фактичне визнання контролю Росії над Луганською областю.
  • США надають фактичне визнання контролю Росії над частинами Запорізької, Донецької та Херсонської областей.
  • Україна повертає собі території в Харківській області.
  • Україна повертає контроль над Запорізькою атомною електростанцією через управління та адміністрування з боку США, з розподілом електроенергії між Україною та РФ, а також над Каховською дамбою.
  • Україна отримує "безперешкодний прохід по річці Дніпро та контроль над Кінбурнською косою".

Також пропозиція Штатів має пункти щодо економічної співпраці:

  • Сполучені Штати та Україна укладуть угоду про економічне співробітництво та видобуток корисних копалин.
  • Для України передбачено повну відбудову та фінансову компенсацію.
  • Санкції проти Росії, які на неї накладали "через цей конфлікт" з 2014 року, знімуть.
  • США та Росія розвиватимуть економічне співробітництво в енергетичному та інших промислових секторах.

Нагадаємо, напередодні видання Bloomberg повідомило про подібні пропозиції з боку США. Зокрема про те, що США хочуть, щоб РФ повернула Україні Запорізьку АЕС, окуповані території Харківської області. У матеріалі також йшлося про те, що США хочуть забезпечити Україні прохід через Дніпро.

США, за даними видання, вимагатимуть від диктатора Путіна відмовитися від планів демілітаризувати Україну.

Водночас після переговорів у Лондоні сформовано новий документ щодо територіальних питань України, який уже передали президенту США Дональду Трампу.

Топ коментарі
+47
Трамп - йди у напрямку крейсера москва- старий ти поц.
показати весь коментар
25.04.2025 15:21 Відповісти
+43
БЛ!!! А давайте запишем собі в Конститицію 8 областей РФ і скажем що для нас це принципово і будем вимагати щоб нам віддали АЛЕ ТАК І БУТИ готові сторговатись що 5 поміняєм на 5, але 3 лишаємо

ЦЕ Ж ТАК РОБИТЬ?
показати весь коментар
25.04.2025 15:21 Відповісти
+28
я думаю что выражу общее мнение если скажу что трамп может засунуть этот план себе в сраку и что Украинцы вертели ***** трампа вместе с его планом!
показати весь коментар
25.04.2025 15:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Путін вбивця і мразь, якої світ не бачив.

Він у своїй мерзенності перевершив Гітлера

Але ж у свій чассвіт об"єднався і переміг Гітлера.

А зараз світ стоїть на колінах перед плішивою мерзенною потворою, агресорм, збоченцем садистом

Люди, що з вами сталося?!
показати весь коментар
25.04.2025 18:46 Відповісти
Нііі ! Де в цьому плані повернення всіх полонених + всіх українських дітей ???? Трамп іде нах !
показати весь коментар
25.04.2025 18:59 Відповісти
Хай краще іде до папи
показати весь коментар
25.04.2025 19:03 Відповісти
Вот дурачок этот слабый трамп, гарантия россия прекратит войну на 4 месяца утвердит закон и в поход за остальной частью Украины если ее раздают почему бы не забрать
показати весь коментар
25.04.2025 19:49 Відповісти
Проблема что это не остановит войну и легализует территорию забранную у Украины
показати весь коментар
25.04.2025 20:04 Відповісти
Венгрию? А в этом что-то есть....
показати весь коментар
25.04.2025 22:52 Відповісти
Це прийнятно тільки покидькам.
показати весь коментар
26.04.2025 00:36 Відповісти
відкинемо емоції.
а нахіба то путіну? пустити США на ЗАЕС? відмовитись від своїх "конституційних" територій?
ну припустимо ми згодні.
1. є план контролю припиненя вогню? є список країн які забезпечать цей режим?
ну таке враження що чатГПТ писав їм цю одну сторінку. це не серйозний документ потужної держави
показати весь коментар
25.04.2025 15:23 Відповісти
Якшо ось цей пункт справді реальний "Україна отримує надійні гарантії безпеки", то ще дуже нормально (з точки зору реальності, а не нафронтності), але сумніваюся.
показати весь коментар
25.04.2025 15:44 Відповісти
Трамп говорит что Украине нельзя в НАТО, так как иначе будет война России и НАТО. Вот такие вот гарантии.
показати весь коментар
25.04.2025 15:46 Відповісти
Цей порвався, несіть наступного.
показати весь коментар
25.04.2025 15:49 Відповісти
професійний банкрут-рецидівіст Трумп взявся повчати як правильно здаватися в окупацію..
для цього великого розуму не треба, саме стільки скільки нашкреблося у сумі на всю банду трумпівських зрадників-мародерів..
показати весь коментар
25.04.2025 15:52 Відповісти
Или еще проще пример. Вот у тебя есть кружка - хорошая кружка. Но если ты её разобьешь, то потом склеивать её напряжно. Ты скорее её просто выкинешь. Вот так поступает Трамп - он разбивает вещи, которые работают. И исправить их конечно можно, но оно того просто не стоит.
показати весь коментар
25.04.2025 15:54 Відповісти
А що помінялось - фактично можна сказати - так там порядкують кацапи а юридично визнавати не можна
показати весь коментар
25.04.2025 16:01 Відповісти
Плюс-мінус ок, окрім зняття санкцій і, можливо, Криму . Треба визнати, що рашка навряд розвалиться в найближчі 10-20 років, і в стані війни розвал може чекати вже нас, фізично не буде кому воювати.
показати весь коментар
25.04.2025 16:30 Відповісти
Саме після легалізації торгівля землею прадідів на користь трансатлантичних корпорацій, і інших легалізацій казіно, маріхуани, гермафродитів, пізніше відкупу від правосуддя; приватизації корисних копалин місцевими олігархами і відбулось повномасштабне вкатування російських танків по автобанам "Великого будівництва" побудованих на гроші з ковідного фонду.
показати весь коментар
25.04.2025 17:27 Відповісти
Є речі страшніші за війну - Рейган.
показати весь коментар
25.04.2025 17:45 Відповісти
Головне, щоб Україна не визнавала юридично окуповані території за Росією. Повернення територій дипломатичним та іншим невійськовим шляхом. В подальшому Україна повинна виходити з того, що за війною росії проти України стоїть США. Українці в США і в росії повинні це розуміти . Всі депутати росії , міністри, генерали і військові повинні бути покарені.
показати весь коментар
25.04.2025 17:52 Відповісти
а ху-ху ви не хо-хо?
показати весь коментар
25.04.2025 18:08 Відповісти
Пиляй, купуй.
показати весь коментар
25.04.2025 18:17 Відповісти
Зважаючи на реалії, це прийнятно. Але без зміни режиму єрмака-татарова Україна не збережеться, як держава
показати весь коментар
25.04.2025 22:38 Відповісти
нема в них такого права
показати весь коментар
26.04.2025 00:31 Відповісти
У всьому винні ті хто обирав януковича і зеленського
Ви, ви...
показати весь коментар
26.04.2025 07:52 Відповісти
Трамп перетворився у співучасника російських віськових злоченів
показати весь коментар
26.04.2025 09:04 Відповісти
Іване, вчи історію, можливо й посилиш вислів Бісмарка: "Жоден договір з ерефією не вартий паперу, на якому він підписаний".
показати весь коментар
26.04.2025 09:19 Відповісти
Хай ВР проголосує за невизнання американського визнання Тільки от що це міняє?
показати весь коментар
25.04.2025 15:33 Відповісти
Чому не скасують? Ми не визнаємо. І ніхто більше не визнає. Що не так?
показати весь коментар
25.04.2025 15:34 Відповісти
Ану ану, який сенс особисто ви вкладаєте в "гарантії безпеки"?
показати весь коментар
25.04.2025 15:34 Відповісти
"поближче" з трумпом такі самі довбойоби. Хто ж йому пояснить?
показати весь коментар
25.04.2025 15:34 Відповісти
Трмп - суб'єктивний ідеаліст.
Для нього світ існує тільки тому, що існує він, Трмп.
показати весь коментар
25.04.2025 15:35 Відповісти
Нет. Трамп уже изменил статус-кво и теперь новое статус-кво. Зачем менять статус-кво?
показати весь коментар
25.04.2025 15:41 Відповісти
Дивне порівняння - ми теж визнавали незалежність країн Африки і ніхто нікому нічого не винен
показати весь коментар
25.04.2025 15:41 Відповісти
Вот смотри. У Украины есть там Мариуполь и Запорожская область. А потом Зеленский не защищал их и их захватила Россия. Вернуть, конечно, можно, но возвращать их тяжелее чем защищать. Потому что статус-кво изменилось.
показати весь коментар
25.04.2025 15:47 Відповісти
Так я не о конкретной ситуации, а в принципе. Что надо прикладывать разные усилия для разных ситуаций. Вот усилия которые приложил Зеленский для того чтобы Украина потеряла юг не сравнимы с усилиями которые нужны чтобы Украина его вернула.
показати весь коментар
25.04.2025 15:56 Відповісти
Демы ничего не отменили из того что сделал Трамп. Ни его договоры когда он вел тарифные войны, ни его признание там разных вещей в дипломатии, ни внутреннюю политику. Они все оставили как есть. Почему - я объяснил выше.
показати весь коментар
25.04.2025 16:00 Відповісти
Какие мизерные? Они там касались внутренней политики всякой, которая влияет на каждого американца.
показати весь коментар
25.04.2025 16:05 Відповісти
В чому сіль новини? - кажіть
показати весь коментар
25.04.2025 16:09 Відповісти
Да. Демы просто создали новые программы, которые должны компенсировать трамповские действия. Лучше купить новую кружку, чем склеить побитую.
показати весь коментар
25.04.2025 16:11 Відповісти
Я объяснил почему. Статус-кво изменилось. Оттого отмена закона вызовет кучу проблем.
показати весь коментар
25.04.2025 16:16 Відповісти
жахливий план, але які альтернативи?
показати весь коментар
25.04.2025 16:25 Відповісти
путлєр вбивця але не придурок
показати весь коментар
25.04.2025 16:31 Відповісти
Воно не тільки зрадник, а й "падкацаплєний падонак"
показати весь коментар
25.04.2025 16:57 Відповісти
Ваня йди проспись.
показати весь коментар
25.04.2025 17:06 Відповісти
Рашка начне валитися вже цього року.
показати весь коментар
25.04.2025 17:55 Відповісти
Вже пішов четвертий рік як про це пишуть з кожного утюга, як тільки вводять якісь санкції. Так, ситуація у них погіршилась, але не настільки щоб пішов процес розвалу.
показати весь коментар
25.04.2025 17:58 Відповісти
Дійсно про це говорять давно, але терміни говорили 2026-27 роки. Крим і Південь України росія брала не для себе, а для пейсатих замовників. А отримати ці землі замовники можуть тільки після розвалу росії. Отже можна припустити , що в загальному сценарії слідуючий етап саме розвал росії.
показати весь коментар
25.04.2025 18:33 Відповісти
Зараз Трампа можна признати такою ж моральною потворою, як і Муйло.
І всіх , хто потискає вбицю руку
показати весь коментар
25.04.2025 18:48 Відповісти
А якщо Трамп захоче знищити всіх українців, і не тільки українців і тебе у тому числі, Олексій, а перед цим поставить тебе перед фактом, що ти і твої рідні зайві на цій планеті?
показати весь коментар
25.04.2025 18:52 Відповісти
Нормальний варіант чого? І в чому нормальність?
В тому що Трамп і Муйло можуть кого завгодно різати на шматки?
показати весь коментар
25.04.2025 18:54 Відповісти
Не вздовж, а поперек. Дамба перекривала Дніпро, щоб підняти рівень води перед ГЕС, забезпечуючи напір на турбіни генераторів. Здається, Ви сплутали дамбу з природно-високим правим берегом.
показати весь коментар
25.04.2025 18:56 Відповісти
А хіба Захід без ядерки?
Ну тоді хай чекають, коли Муйло жахне по ним ядеркою
показати весь коментар
25.04.2025 19:02 Відповісти
Пов`язана! Немає рівня води перед ГЕСом, немає води в каналі.
показати весь коментар
25.04.2025 19:29 Відповісти
Так, можуть, невже вам це не очевидно? Чи ви особисто готові воювати із раїсєю без допомоги, а то і з перешкоджанням зі сторони США?
Україна програла цю війну, тому варіант, коли від нас навіть не вимагають це визнати, дуже нормальний.
показати весь коментар
25.04.2025 19:58 Відповісти
Для Трмпа рішення будь якої інстанції, які не узгоджуються з його (Трмпа) баченням світу ("хотєлкамі"), юридичної сили не мають.
показати весь коментар
25.04.2025 20:52 Відповісти
Жуйня! Тримаємо в пам'яті Нагорний Карабах. А Трамп - це явище тимчасове.
показати весь коментар
25.04.2025 21:39 Відповісти
Але більшість затуманена марафоном, навіть на цьому сайті. Тут хоч на словах більшітсть і проти зеленського але на ділі це його виборці і каша в голові та сама. План їм бляха хріновий! а у вас є інший?! Трамп їм не такий, поганий... він з мертвої точки все зрушив, переговори йдуть, заморозка війни буде. І це вже пермога для тих українців що ще живі що ще живуть в своїх будинка та квартирах, та хлопців на лінії фронту які давно втомились і фізично і морально. А тут в основному тільки з диванів воюють, до кордонів 91го...
показати весь коментар
25.04.2025 21:49 Відповісти
Гарний приклад. Але українці не виправні, у нас на генетичному рівні закледено вибирати собі керманичів які нічог оне роблять АБСОЛЮТНО для зміцнення держави, а тільки крадуть та популізмом займаються. так завжди було і буде. Ну хібащо якийсь ультраправий націоналіст владу силоміць захопить, то може щось і вийде.
показати весь коментар
25.04.2025 21:53 Відповісти
Трамп відвойовує для нас те що військовими діями ми не здатні відвоювати і він поганий. Американські солдати мають воювати за ваші диванні хотілки? Перемога України в тому що вона встояла зсу захистили нас. А втрата нами територій то поразка заходу і гарантів. Ми в різних вагових категоріях з росією, нам не дали добити кацапів погрожуючи тактичною яз, тому ми від початку були в прогашній позиції. І нам ніколи не дадуть перемогти в ядерної держави як ви цього не розумієте. Бо путін забезпечує яку не яку стабільність в рашкі, щоб їх ядерна зброя не розійшлась по терористах після їх розвалу. І мені гірко слухати коли наші політики махають шашками в вологих мріях про плани перемоги якого просто не існує.
показати весь коментар
26.04.2025 04:35 Відповісти
Свого часу був В'єтнам, потім Афган і всюди надавали сцяними тряпками "великій ядерній державі" по мордах. На все свій час і не все так однолзначно...
показати весь коментар
26.04.2025 06:50 Відповісти
А ваша пропозиція, як я розумію, битися, поки у однієї зі сторін люди не закінчаться? Так у раїсі їх уп'ятеро більше. Поки гроші не закінчаться? Так у раїсі їх удесятеро більше. Поки снаряди чи ракети не закінчаться? Так у раїсі снарядів також у рази більше, не кажучи вже про перевагу у ракетах.
Та і що саме здати гвалтівнику? Те, що він і так вже захопив? Від України навіть не вимагають це визнати.

Що саме вас не влаштовує?
показати весь коментар
27.04.2025 23:38 Відповісти
Ого, тобто для вас взагалі нічого не варті ті життя, що українці поклали на війні? Мовчки віддати? Ви справді так вважаєте?
А про міжнародні законі - це що, жарт? Які закони? Ще з подій у Грузії було зрозуміло, що всім байдуже на те, що робить раїся.
Ми живемо у світі, де керує сильний. Відкрийте очі. Ми спробували захистити свою країну, але зараз це вже просто масове знищення народу. Вони готові помирати за рублі, а пупа їх може надрукувати скільки завгодно. Це для мене було несподіванкою, але, нажаль, така реальність. Ми не витягнемо цю війну. Це мабуть останній шанс зупинити геноцид.
показати весь коментар
28.04.2025 00:12 Відповісти
БМ читали? Ну ось...
показати весь коментар
25.04.2025 15:25 Відповісти
В сраку той крим, що буде з Запоріжжям цікавіше.
показати весь коментар
25.04.2025 15:28 Відповісти
А що він таке зробив, що треба було скасовувати, але деми не скасували? Перший раз він взагалі був тихіше води.
показати весь коментар
25.04.2025 15:36 Відповісти
Ну от ти і відповів - якщо дорожче скасовувати, ніж залишити, то воно взагалі не вартувало скасування. Тобто тампон нічого жахливого не зробив. А от визнання анексованих територій - це політична слабкість, таке ніхто не любить, особливо самі американці.
показати весь коментар
25.04.2025 15:39 Відповісти
Ви, мабуть, плутаєте дамбу та ГЕС. Дамба це насип землі, яка тягнеться по правому березі і була продовженням ГЕС.
показати весь коментар
25.04.2025 15:43 Відповісти
Ти зараз кажеш дві протилежні речі: якщо статус-кво нема сенсу міняти, то чому він його змінив? Тому якраз відновити статус-кво логічніше, якщо, як ти сам кажеш, нема сенсу міняти.
показати весь коментар
25.04.2025 15:45 Відповісти
Ну США вже не вперше визнавали щось окуповане і плювало на міжнародні норми, тільки о диво, добра половина тоді дії США підтримали. Тепер бумеранг прилетів і вам по голові, їжте та не вдавіться.
показати весь коментар
25.04.2025 15:46 Відповісти
Це якраз у вас дивне порівняння. США, як і всі інші країни, мають право визнавати чи не визнавати будь-які країни, чи території. До чого тут 51 штат?
показати весь коментар
25.04.2025 15:47 Відповісти
Ти намішав тепле із м'яким. До чого тут статус-кво до Маріуполя? Його як захищати, так і відвоювати було однаково складно, бо воювати за нього треба із армією раїсі. І повертати цю територію можна як силою, так і політично.
І взагалі, мені здається, ти навіть не розумієш сенс терміну "статус-кво". Наприклад, чому тоді взагалі раїся змогла захопити Маріуполь, якщо він був українским. Цеж і був статус-кво. Термін лише описує те, що сталось, а не закріплює стан речей. Як захопили - так або інакше віддадуть і ніякий статус-кво тут ні до чого.
показати весь коментар
25.04.2025 15:54 Відповісти
Тобто вони втратили право на визнання територій із 2018 року? Як це стосується 2025 року?
показати весь коментар
25.04.2025 15:57 Відповісти
І як Зеленський із Маріуполем стосується того, що деми не скасують визнання Криму? Вам не здається, що ви просто не маєте відповіді і починаєте писати нісенітницю?
показати весь коментар
25.04.2025 15:58 Відповісти
Так, ти пояснив це тим, що ці всі зміни були настільки мізерними, що зусилля, які треба було витратити на скасування цих речей, вартували більше, ніж втрати від тих рішень, що тампон прийняв.
Тому я так і не розумію чому деми не будуть скасовувати таку позорну для США ситуацію, коли вони визнають анексовані території.
показати весь коментар
25.04.2025 16:03 Відповісти
То ви не в курсі навіщо взагалі США підняли питання визнання Криму? То хоч новину почитайте.
показати весь коментар
25.04.2025 16:05 Відповісти
Короче, можешь верить что Трамп уйдет и все его действия отменят. Может ты даже и прав.
Тем не менее вот эта логика - ничего уже не поделаешь, придется как-то жить дальше у США на данный момент существует.
показати весь коментар
25.04.2025 16:06 Відповісти
Лучше быть не может, кто против и не в ВСУ тот просто предатель Украины, подкацапленый подонок.
Удивляюсь чего их там много тут.
Если это будет провалено и США скажут что будет провалено "по вине двух сторон" или "Украины" то всех зеленых мразей ждет суд и все дальнейшие жертвы войны будут по их вине. А так же по вине подкацапленных тварей, которые были против.

З.Ы. Я бы не выписывал что там принимает США, США принимает что хочет ей для этого не нужно какие либо договоренности. Так же НАТО тоже Украину не касается, это дело стран альянса, и Украина на это повлиять никак не может.

Надо оставить только то, что касается Украины и РФ. Но все же главное - остановка огня.
Украина получает +територии, +ЗАЕС, + контроль за Днепром
РФ получает только какие то снятие санкций, которые и так обходит....
Лучше быть не может.
показати весь коментар
25.04.2025 16:07 Відповісти
Что это за ипсо конченое никто ничего не требовал, ботяра
показати весь коментар
25.04.2025 16:08 Відповісти
Тобто знову протилежні речі: тампон такого жаху наприймав, що всі американці просто стогнуть, а деми такі прийшли і кажуть, о, то не вартує наших зусиль, ми не скасовуватимемо. Чи як? Вони завжди намага.ться виконати те, що обіцяли виборцям. І якщо тампонівські зміни дійсно сильно ускладнили життя американців, то деми скасували б ті зміни. Так в Америці працює політика, а от якщо виборцям байдуже, то ніхто і не відмінятиме, бо це дійсно не вартує зусиль, бо є купа інших обіцянок, які треба виконувати.
показати весь коментар
25.04.2025 16:09 Відповісти
Вам треба трохи підтягнути географію. Дамба це земляний насип, укріплений бетонними плитами, який тягнеться вздовж правого берега Дніпра. Конкретно на Каховській ГЕС дорога з ГЕС переходила на дамбу. Ця дамба на правому, тобто, нашому березі і вона не захоплена. Тобто, нам повертають те, що нам і так належить.
показати весь коментар
25.04.2025 16:11 Відповісти
Тампон намагаєтться зупинити війну. І він вибирає найпростіший шлях, якщо пупу погодиться на умови з визнанням США Криму, то він його визнає. Це простіше.
От що змінилось.
показати весь коментар
25.04.2025 16:11 Відповісти
Що зроблять США, не повинно бути прописано в цій угоді, бо США можуть будь що зробити без ніяких угод. Треба закінчувати Трампу гратися в відкриту політику, а просто приймати що вважають потрібним і всіх ставити перед фактом....
показати весь коментар
25.04.2025 16:14 Відповісти
Приклад не описує реальну ситуацію Скасувати закон чи наказ це приблизно як зробити так, що кухоль просто не розбивався. Це простіше, ніж витрачатись на новий. Тому я не дуже розумію аналогію. А якщо навіть скасувати наказ дорожче, ніж створювати нові програми, то може той наказ реально нічого не вартував?
показати весь коментар
25.04.2025 16:15 Відповісти
В якому пункті? Де факто, це не умова і не може бути умовою. Де факто - це констатація факту. Де факто не потребує "визнання", фактаж потребує тільки констатації і проговорення.
показати весь коментар
25.04.2025 16:17 Відповісти
Я все ж вирішив перевірити чи ви кажете правду. А ви просто брехали. Перша ж новина про Байдена, коли він прийшов до влади була про те, що він скасував цілу низку наказів тампона. Навіщо ви брешете?
показати весь коментар
25.04.2025 16:18 Відповісти
Ну хорошо. Не буду спорить. Все отменят. Удачи.
показати весь коментар
25.04.2025 16:21 Відповісти
От і добре.
показати весь коментар
25.04.2025 16:21 Відповісти
Сторінка 2 з 3