Європа може погодитися на передачу Гренландії Штатам, щоб заспокоїти Білий дім, - Bloomberg

Європа може віддати США Гренландію: названо причину

У Європі можуть погодитися віддати Гренландію Сполученим Штатам, щоб заспокоїти Білий дім.

Про це пише видання Bloomberg, передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

Один високопосадовець ЄС, який прибув у Давос, заявив, що багато його колег погоджуються з тим, що порядок після Другої світової війни закінчився, і що захоплення земель Трампом змінить світову політику.

"Він висловив побоювання, що європейські лідери можуть погодитися передати Гренландію в черговій спробі заспокоїти Білий дім", - пише видання.

За даними Bloomberg, на зустрічі європейських міністрів фінансів у Брюсселі в понеділок і вівторок чиновники були шоковані втратою американської підтримки і дружби та тим, як швидко це перетворилося на ворожість.

"Деякі з них заявили, що не впевнені, як реагувати на постійно мінливий шквал погроз і вимог, які, здається, не відповідають жодній логіці", - йдеться в матеріалі.

Плани США на Гренландію

  • На початку січня 2025 року Трамп заявив, що Данія має відмовитися від Гренландії для захисту "вільного світу".
  • Прем'єрка Данії Метте Фредеріксен не може уявити та не вірить у те, що США застосують військову або економічну силу для контролю над Гренландією.
  • Глава МЗС Данії Расмуссен своєю чергою заявив, що Гренландія може стати незалежною, якщо її жителі захочуть цього, проте вона не буде штатом США.
  • CNN пише, що чиновники Данії побоюються, що президент США Дональд Трамп набагато серйозніше налаштований щодо придбання Гренландії, ніж у перший термін.
  • Раніше прем'єр-міністр Гренландії Муте Егеде заявив, що острів не хоче бути американським чи данським, а прагне до незалежності, зазначивши, що це не є чимось новим.
  • 5 березня Трамп заявив, що США готові прийняти Гренландію до свого складу, якщо народ буде "за": "Ми отримаємо її "так чи інакше".
  • У листопаді парламент Гренландії ухвалив закон, який обмежує право іноземців на купівлю нерухомості на острові. Це сталося на тлі зростання інтересу США до придбання нерухомості в Гренландії.
Топ коментарі
+35
"Замирення агрессора" ніколи не працювало, але ніхто не забороняє ще разок пробігтися по граблям ... тож вперед 🤔
показати весь коментар
21.01.2026 11:17 Відповісти
+24
божжже... який тикончений, максимко... свою маму за скільки продаш?
показати весь коментар
21.01.2026 11:23 Відповісти
+16
Гітлеру Судети вже віддавали... Не забувай - Трамп не тільки на Гренландію "рота роззявляв". Там, після Гренландії, на черзі стане Мексіка, Канада, Панамський канал...
показати весь коментар
21.01.2026 11:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Дебіли. А далі буде Канада і тд. Чи думаєте Тромб зупиниться так як і *****?
показати весь коментар
21.01.2026 11:54 Відповісти
блумберг останнім часом перетворився на гівновентилятор
показати весь коментар
21.01.2026 11:36 Відповісти
вкид від гівноблумберга для перевірки реакції ЄС та світу
показати весь коментар
21.01.2026 11:37 Відповісти
Ахахахаха. Нуну, звичайно заспокоїть. Он в 2014 як все пройшло, заспокоїло нациста?
показати весь коментар
21.01.2026 11:51 Відповісти
Якщо сьогодні не зупинять Трампа , з його абсурдними хотілками ,то
завтра він буде діяти , ще жорстокіше і нахабніше ,
бо захоче стати царьком всього світу, як свого часу Гітлер !!
Він хворий і йому потрібна медицинська поміч і негайно !
показати весь коментар
21.01.2026 11:31 Відповісти
Та це не зовсім агресія- сша планують на десятиліття вперед. Гренландія дуже зручне місце для дата центрів яким потрібне сильне охолодження, а також для забезпечення США протиракетною обороною. Вони собі подумали, що не хочуть узгоджувати кожен папірець з датською короною - легше забрати та й все. З точки зору трампа це питання виживання і лідерства сша на майбутні десятиліття.
показати весь коментар
21.01.2026 11:39 Відповісти
Це лише формально так насправді народ європи від того лиш виграє на мою думку. Тому що зараз в європі велику владу мають старі королівські сімї і олігархи і часто їхні інтереси ніяк не пересікаються з інтересами народів яким вони керують. Ну так як в україні приблизно. Просто маленнький приклад-джонсон премєр британії отримав 1млн фунтів за то що поїхав переконувати зеленського продовжувати війну в 2022році. Наскільки це копійки в порівнянні з тим що втратила Україна. Ще одне - з 90 мільярдів так званої допомоги Україні 60 вони збираються потратити на свою оборонку якою володіють ті ж самі люди. Ще приклад - зеля ні за що не припинить війну якщо це загрожуватиме його владі...І так можна безкінечно писати. Суть в тому що часто інтереси багатих сімей ідуть в розріз інтересами загальносуспільними і просто людськими. І сша не хочуть покладатися на то що всі олігархи і королівські сімї будуть добрими і благородними і діятимуть в суспільних інтересах.
показати весь коментар
21.01.2026 12:03 Відповісти
А ви знаєте що ЄС наклав на айті компанії США більше штрафів ніж платять податки всі разом айті компанії Європи? Тотальна цензура і регулювання. Ну й вони не хочуть ставити себе в залежність від європи в такій важливій галузі як оборона і штучний інтелект.
показати весь коментар
21.01.2026 13:25 Відповісти
Якщо ми переживемо цю зиму, ми точно переможемо у цій війні - Зеленський

https://www.pravda.com.ua/authors/6203edc3a0619/ АЛЬОНА МАЗУРЕНКО - 16 ЛИСТОПАДА 2022, 20:47

Пряма мова: "Якщо ми переживемо цю зиму - а ми її переживемо - ми точно переможемо у цій війні.
показати весь коментар
22.01.2026 02:06 Відповісти
виглядає як "Гренландія Наш!" а якщо по суті все це з ****** домовлено, от воно і мовчить. Після Венесуели і Гренландії я думаю признають Крим , ну а Зелю диктатором
показати весь коментар
21.01.2026 11:53 Відповісти
Чудовий прецедент. Наступний крок віддати Кацапії все, що вони оголосять загрозою своїй безпеці. І не тільки Кацапії, а любому агресору.
показати весь коментар
21.01.2026 12:09 Відповісти
У вас є важель впливу у вигляді спг та нафти на США. Скажіть що більше не будете закуповувати спг з США.
Але ви всі там в ес знаєте що поки що не можете бути такими потужними.
Тільки гаслами.
Чим Трамп і користується.
Але ЕС сама до того довела.
показати весь коментар
21.01.2026 11:23 Відповісти
Мове йде не про Сполучені Штати а про одного й@бнутого дебіла. Це буде максимум аренда до наступних виборів в США.
показати весь коментар
21.01.2026 11:25 Відповісти
ага.
гренландія, ісландія, шпіцберген....
країни балтії, країни варшавського договору....
гедеер...
європа все може віддати, що б не дратувати гопніка!
блумберг жгі далі!!!
показати весь коментар
21.01.2026 11:22 Відповісти
А гренландців європа спитала? Чи анексія Криму їм так сподобалась, що вирішили ще продовжити?!
показати весь коментар
21.01.2026 11:19 Відповісти
Чому ж без війни. Спецпідрозділи , які підготовлені для війни у подібних умовах вже у бойовій готовності.
показати весь коментар
21.01.2026 11:30 Відповісти
Трампло буде брати Гренландію безкоштовно. Він дуже жадібний.
показати весь коментар
21.01.2026 11:32 Відповісти
Європа не може погодитись на анексію Гренландії . Тому що Гренландія не Європи , а лише Данії .. І лише Данія вирішуватиме - що їй робити з Гренландією , більш ніхто . А Європа це може лише підтримати , або не підтримати .
Чергові вологі фантазії Блумберг , чергове їхнє гадання на кавовій гущі - Європа може , а може -і не може і тд . Вже немає про що писати , то ж - давай кинемо дріжджі в лайно)) .
показати весь коментар
21.01.2026 11:42 Відповісти
Це так .
Як би не було , але факт в тому що ЄС ніяк не може вирішувати що робити з Гренландією . Бо вона не належить Євросоюзу .Тому Блумберг пише відверту маячню .
показати весь коментар
21.01.2026 11:53 Відповісти
Тобто якийсь чиновник побоюється, що європейські лідери можуть погодитися передати Гренландію, щоб заспокоїти Трампа. А те, що євпропейські лідери вже виступили проти такого нічого не сказав?
показати весь коментар
21.01.2026 11:57 Відповісти
я думаю, що ви будете безмежно щасливі, якщо йому віддадуть Україну. ) хіба ні?
показати весь коментар
21.01.2026 21:15 Відповісти
та не буде ніяких прецедентів. Гренландія - це автономія. в цій угоді з Данією юридично прописана можливість стати незалежними. незалежна Гренландія укладе безпекову угоду з американцями. з Європою і Данією американці кулуарно домовляться. і ніхто не буде за Гренландію воювати. сьогодні це чітко заявив сам містер Рудий Чуб. і досить вже тих істерій та аналогій із Судетами, Кримом, кацапами і т.д...
показати весь коментар
21.01.2026 21:22 Відповісти
показати весь коментар
22.01.2026 07:27 Відповісти
Якщо погодитись на аннексію Трампом Гренландії, то наступною після Гренландії буде Канада, а потім - Мексика. І ніхто не скаже де і коли Трамп зупиниться. В'єтнам вперся і Штати облажались. Тому задобрювати ідіота і потакати його витівкам і бажанням - це теж діагноз із психіатрії. Не думаю, що всі політики у світі, та й у самій Америці є пацієнтами психіатрів.
показати весь коментар
21.01.2026 11:24 Відповісти
Імперський маразм Додіка!
показати весь коментар
21.01.2026 12:03 Відповісти
Ну-да, ну-да...
В миттєво отримає 50 тисяч позовів у суд від мешканців Гренландії.
показати весь коментар
21.01.2026 11:31 Відповісти
А на Алясці датацентри будувити нізя, а як же.
Ракети будь-які ставити в країнах-партнерах НАТО завжди було можна, а тут папірців злякались.

Нашо ото ліпити відмазки для звичайного імперстького мурла, я хз.
Так ніби Крим в Донбас в нас не так само віджали.
показати весь коментар
21.01.2026 11:59 Відповісти
Блумберг, як завжди, мете пургу (не завірюху, а саме пургу), а "кріейтери заголовків", як завжди, докручують до повної нісенітниці!
Один неназваний високопосадовець (!) сказав, що колишній світовий порядок вмер (і це правда) і "висловив побоювання, що європейські лідери можуть погодитися передати Гренландію в черговій спробі заспокоїти Білий дім" Джерело: https://censor.net/ua/n3596497

Якийсь підх*йловник чи підтрумповник, якийсь фіцо-орбан чогось бовкнув з розумним виглядом, жовті качки полетіли по сторінках, а ми тут час та нерви на оце все витрачаємо, млин!
показати весь коментар
21.01.2026 11:44 Відповісти
Краще б Україну передали США .
показати весь коментар
21.01.2026 14:21 Відповісти
Так в Римської імперії теж була "славетна" історія і де Римська імперія ? Виживає сильніший ,а не "історичніший "
показати весь коментар
21.01.2026 14:49 Відповісти
Так Україна більшу частину своєї історії не мала незалежності ,а пристосовувалась то до поляків .то до кацапів.
показати весь коментар
21.01.2026 15:35 Відповісти
Так Польща має державність більшу частину своєї історії ,з перервами в 1795- 1918 і в 1939-1945 ,коли її територію поділили сусіди .
показати весь коментар
21.01.2026 16:23 Відповісти
Якщо поступляться Гренландією, - далі най видивляються та готують до безкоштовного "продажу" всі цінні копалини та свехарибуткові підприємства ...
показати весь коментар
21.01.2026 11:24 Відповісти
А після гренландії чучало скаже що йому потрібна канада і т д.Постійно будете заспокоювати поїхавший білий дім???Вже один дім ви заспокоюєте з 14р видно як ваш спокій стає все спокійнішим!!!Ну дегенерати і сцикуни повні!
показати весь коментар
21.01.2026 13:48 Відповісти
Пройшли новорічні свята, а ніяких очикуваних позитивних зсувів не відбулося, а навіть навпаки. А може, як кажуть, клін-кліном, запустить в надії на чудо, світовий флешмоб, де ті люди, які ще не втратили надію і в щось вірять, хай помоляться своїм богам в тому, щоб вони дали Трампу розуму і мудрості. Залишається тільки чудо, яке може врятувати світ.
показати весь коментар
21.01.2026 11:56 Відповісти
Тупість та боягузтво деяких європейських так званих політиків просто вражає, і дуже добре вони все забули товарисча гітлєра, якому вже віддавали-то Австрію то Судети, то Польщу,що б він тільки заспокоївся. І шо, допомогло?????
Апетит приходе під час іжи. Після типу "крутой" "перемоги" у Вєнісуелі дах у волосатий халви знесло остаточно. Він себе відчуває Аттілою , а може вже і богом.
Тому далі по черзі будуть цьому навіженному віддавати і решту- і південу Амеріку, і Канаду,і решту Європи. І буде в світі дві держави- сша та китай Бо китаю це тільки на руку, він зі своєї сторони буде таке ж саме робити в Азії, а потім і далі
показати весь коментар
21.01.2026 11:33 Відповісти
атдайте ему Крим, пусть успакоится..
показати весь коментар
21.01.2026 11:38 Відповісти
Боже збав
показати весь коментар
23.01.2026 02:54 Відповісти
путін напав на Україну - Європа сидить тихо, "щоб не спровокувати ще більшу війну". Трамп кидає усіх з НАТО - Європа сидить тихо, бо треба щось робити, але дорого, лячно і ліньки! Трамп почав погрожувати Європі за Гренландію - віддамо нахер ту Гренландію, "лишбы небыло войны (где угодно пусть будет, но только не в Европе)".... питання - чому не здали Україну? Щоб стачувала свій людський ресурс, захищаючи Європу від приходу россії? "Хитрожопые однака, эти ребята- Европейцы"! Тут здаюьб Укпіїну, там Гренландію. Потім Арктика, Балиійські страни, Балкани.... ссикуни якісь
показати весь коментар
21.01.2026 13:34 Відповісти
Зараз Європа отримає результат безхребетної політики крайніх десятиліть.
показати весь коментар
21.01.2026 11:19 Відповісти
І Норвегію також. А потім і Канаду, а чо такого.
показати весь коментар
21.01.2026 12:43 Відповісти
Здайомсу!
показати весь коментар
21.01.2026 11:19 Відповісти
Якщо між ганьбою і війною обирати ганьбу, то …
показати весь коментар
21.01.2026 13:40 Відповісти
в тому, щоб Європа "погодилася на передачу Гренландії, аби заспокоїти Білий Дім" . . .

Апетит же ж приходить під час їжі. Тоді через 5 хвилин буде "хотєлка №2".
путяра віджав Крим - що, заспокоївся ? Ні. Інше питання, могли чи не могли опиратися, але варто було хоч спробувати.
Гітлер дав таємну вказівку військам при вході у Рейнську демілітаризовану зону у разі спротиву негайно відступити. Спротива французи не виявили і Гітлер зрозумів, що можна борзіти.

Тобто бачимо вже 2 історичних приклади - давній і недавній. Чому Трамп має поступити по інакшому і "заспокоїтися" ? Якщо ******* бачить перед собою лоха і терпилу, то він буде його кошмарити, поки не отримає відсіч. Якось так мені то бачиться.
показати весь коментар
22.01.2026 17:34 Відповісти
Щоб заспокоїти Головного схибленого дегенерата лікарі вирішили призначити його головним лікарем,а бувшого головного - вбити! Новий порядок! Десь у 1934 році такі гасла вже лунали...До речи США до останнього фюрера підтримували....навіть партії не забороняли пронациські...
показати весь коментар
21.01.2026 11:29 Відповісти
Стопе, риб'ята. Хвилин 20 тому прочитав, що Франція підтримала Німеччину в питанні застосування "економічної базуки" проти Тру(м)па. Одні чиновники одне говорять, інші - інше, а працівники однієї з найдревніших професій видають це як істину в останній інстанції.
Не ламайте списи даремно.
показати весь коментар
21.01.2026 11:33 Відповісти
"І ніхто не скаже де і коли Трамп зупиниться." - Можливо після анексії Анктарктиди, яка поки-що нікому не належить.
показати весь коментар
21.01.2026 11:37 Відповісти
Гренландія початок ,,собіратєля зємєль,, Трампа. Цей лауреат Нобеля взятого на гоп-стоп у латиноамериканської жіночки, після Гренландії забажає французькі острови біля Канади та космічну стартову ділянку на екваторі у французьській Гвіані. Так само погано лежать європейські острови в Карибському басейні. Кюрасао, Аруба. Трамп скаже що США зможуть з тих островів контролювати вхід в панамський канал тож їм конче потрібен для безпеки. А хто не згоден тому все відключим. Врешті дійде й до самої Канади. Таких людей як Трамп треба відстрілювати ще на початку їх вибриків. Світ стане чистіше.
показати весь коментар
21.01.2026 12:52 Відповісти
Не буде одної валюти. Не буде валюти зовсім. Навіщо вона потрібна якщо населення цієї мегапланетної країни будуть рабами.
показати весь коментар
21.01.2026 12:54 Відповісти
Ні. В своїй більшості. Зараз постійні змагання між країнами, материками, расами, релігіями. Тобто прогрес. У разі якщо все стане єдиним сенс для прогресу зникне. Буде той золотий мільярд, а скоріше пару мільйонів, і стадо для обслуговування кількість якого буде регульованою по потребам.
показати весь коментар
21.01.2026 13:04 Відповісти
Хай будуть корпорації. У разі створення єдиної планетарної корпорації її чекає занепад. Бо немає чого прагнути. Все вже досягнуто. Глухий кут. Деградація цивілізації.
показати весь коментар
21.01.2026 13:12 Відповісти
Яка конкуренція? Тільки жорстоке поглинання. Як це зараз намагаються робити з країнами. Одна країна, один вождь, один піпл. Фашизм в усій красі.
показати весь коментар
21.01.2026 14:12 Відповісти
Ми вже це проходили на прикладі Радянського Союзу. Один народ, одна державна корпорація, одна політика, один канал телебачення. В твоєму випадку подібне буде просто в світовому масштабі. Планета в якості однієї держави мало б сенс якби знайшлись ще декілька землеподібних планет з якими ми мали б змогу змагатись за цивілізаційний розвиток.
показати весь коментар
21.01.2026 14:28 Відповісти
До чого тут різні народи на одному заводі? Мені не друг розповідав, а маю власний досвід коли з 12-15 робітників жодного з однієї країни. І це неодноразово було. Це не має відношення до твого прикладу з майбутнього планетарного устрою.
показати весь коментар
21.01.2026 14:35 Відповісти
Ти можеш не чекати поки тебе захоплять і їхати туди прямо зараз. Але мені не пропонуй. Не маю бажання бути захопленим. Ані Штатами, ані будь ким ще.
показати весь коментар
21.01.2026 14:39 Відповісти
Зараз не 16 сторіччя.
показати весь коментар
21.01.2026 15:00 Відповісти
Коли індіанці будували свої піраміди, міста та астрологічні споруди європейці ще в шкурах ходили по печерах.
показати весь коментар
21.01.2026 15:16 Відповісти
Не читай. Ти ж як кліщ причепився.
показати весь коментар
21.01.2026 17:17 Відповісти
А Крим не хоче Трумп забрати?
показати весь коментар
21.01.2026 12:03 Відповісти
а так можна було? без війни?
показати весь коментар
21.01.2026 11:16 Відповісти
якщо вони захочуть - будуть воювати і захищати свою територію, це їх справа.
але бажання поки що у них не видно.
показати весь коментар
21.01.2026 11:35 Відповісти
від переділу територій нікуди не дінешся. це закладено в генах. мільйони років наш вид боровся за контроль над територіями. і ті декілька десятиліть умовного миру без перерозподілу територій (і то не на всій планеті) - нічого не вирішують.
показати весь коментар
21.01.2026 13:02 Відповісти
якщо я буду сильно проти - буду воювати за своє проти сша.
показати весь коментар
21.01.2026 14:38 Відповісти
я згоден з тим, що мені вигідно. буде вигідне оте трампівське непоймишо - я буду топити за раду миру. буде не вигідно, буду боротись.
показати весь коментар
21.01.2026 15:00 Відповісти
Хай краще Штати нас заберуть без цих зелених ,голубих, рожевих ,та інших під@рів.....
показати весь коментар
21.01.2026 13:19 Відповісти
Ніколи не повірю що ти воєш. В нас таких дібілів в армії немає.
показати весь коментар
21.01.2026 11:43 Відповісти
Треба віддати ту гренландію. Захоче ще щось - треба все віддати. Це все одно краще, ніж воювати проти США
показати весь коментар
21.01.2026 11:59 Відповісти
А я казав, що в результаті на планеті залишиться одна країна, всі люди будуть говорити однією мовою, буде одна валюта. І що в цьому поганого, якщо цією країною будуть Штати? Чи краще, щоб скрізь був руцкій мір? Або китайський?
показати весь коментар
21.01.2026 12:07 Відповісти
Якщо не хочеш віддати все кацапам. То встигни віддати все сполученим штатам.
показати весь коментар
21.01.2026 12:16 Відповісти
А зараз не раби?
показати весь коментар
21.01.2026 12:59 Відповісти
Немає ніяких змагань між країнами. Є змагання між корпораціями. Країни - це минуле, середньовічна дикість. Зараз корпорації вирішують.
показати весь коментар
21.01.2026 13:07 Відповісти
Якої єдиної планетарної корпорації? Буде купа різних корпорацій по всьому світу, які будуть конкурувати між собою. Точно так само, як і зараз. Фольксваген, Тойота, Кіа, Форд. Самсунг, Еппл, Сяомі і т д. Не буде тільки умовного поділу на країни. Бо це вже нікому не потрібно, крім відморожених націоналістів, які будуть вимирати як мамонти.
показати весь коментар
21.01.2026 13:18 Відповісти
Країна так, потрібна одна. Бо тоді люди зрозуміють, що вони не китайці чи німці, чи мексиканці. А вони просто люди такі ж самі як і інші. Буде менше приводів до конфліктів і війн. Я не кажу, що конфліктів взагалі не буде. Будуть, але вже не на націоналістичній основі. Більшість війн засновані на націоналізмі. А от корпорацій, підприємств буде безліч. І всі вони будуть конкурувати між собою, розвиватися, боротися за робочу силу, за кращу якість продукції. Оце важливо! А не яка там в тебе історія.
показати весь коментар
21.01.2026 14:20 Відповісти
В чому ганьба?
показати весь коментар
21.01.2026 14:22 Відповісти
Та ти що! Зараз тут на тебе налетять місцеві історики, які тобі розкажуть про нашу славетну козацьку історію і про хрещення Русі Володимиром, в той час як на американському континенті жаби квакали )))
показати весь коментар
21.01.2026 14:25 Відповісти
Ти просто живеш у бульбашці власних ілюзій. Такого вже ніде нема. Он друг розповідав, на канадському заводі працюють робочі з усього світу. І в них немає розбірок, яка нація краще. В них є загальна мета - процвітання їх заводу, бо це відповідно їх особисте процвітання. Їм байдуже як там живе їх країна, яку вони покинули. В них більше немає країни. В них є корпорація. І інший сенс життя. І це круто! А гризтися з сусідами, розказуючи один одному, яка у кого славетна історія, це маячня. Це середньовічна дикість
показати весь коментар
21.01.2026 14:30 Відповісти
Бо не було у совку вільної економічної моделі! Ось за це треба боротися. Найважливіше - це економіка, добробут кожної окремої людини! А не графа "національність" у паспорті. Штати пропонують вільну економічну модель. В самих штатах багато різних підприємств,які конкурують між собою і розвиваються. Так нехай вони це несуть усьому світу. Що поганого в тому, що Штати захоплять увесь світ?
показати весь коментар
21.01.2026 14:35 Відповісти
Не май бажання ) хто в тебе питатиме?)) індіанці теж не хотіли бути захопленими на американському континенті. Нагадати, що з ними сталося?))
показати весь коментар
21.01.2026 14:49 Відповісти
До речі, ти так вболіваєш за розвиток і прогрес. Розкажи мені, який був би прогрес в індіанських племенах, якби американський континент не був захоплений європейцями? приблизно такий самий, як у африканських дикунів. Бо для таких племен традиції - це найважливіше! Так що захоплення це не завжди погано.
показати весь коментар
21.01.2026 15:13 Відповісти
Буде тобі різноманіття корпорацій, різноманіття підприємств, будуть тобі різноманітні плоскогубці. А різноманіття країн нічого не дає крім війн і міжнаціональної ненависті.
показати весь коментар
21.01.2026 15:19 Відповісти
Ну так чого ти не живеш зараз в пірамідах?))) не можеш збудувати собі?))
показати весь коментар
21.01.2026 15:21 Відповісти
Капєц, ти таку дичину несеш ))
показати весь коментар
21.01.2026 15:23 Відповісти
"Замирення агрессора" ніколи не працювало, але ніхто не забороняє ще разок пробігтися по граблям ... тож вперед 🤔
показати весь коментар
21.01.2026 11:17 Відповісти
і чому це "не зовсім агресія"? Захоплення чужою території це завжди агресія, а тут до того ж територія союзника по НАТО, тож це "агресія ідіотів" 🤔
показати весь коментар
21.01.2026 11:46 Відповісти
Сторінка 1 з 2