6657 відвідувачів онлайн

Зеленський не підтримує бусифікацію, - Лубінець. ВIДЕО

Президент України Володимир Зеленський знає про "бусифікацію" під час проведення мобілізаційних заходів та не підтримує подібні методи роботи представників ТЦК та СП.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це в інтерв'ю "Радіо Свобода" заявив Уповноважений ВР з прав людини Дмитро Лубінець, відповідаючи на запитання про регулярность зустрічей із главою держави та обговорення з ним цієї проблеми.

"Дивіться, президент ніколи не підтримував такий підхід, як бусифікація. Це я вам точно можу сказати", - сказав Лубінець.

Нагадаємо, що згідно Конституції України, Президент України одночасно є і Верховним Головнокомандувачем ЗСУ та здійснює загальне керівництво сферами національної безпеки та оборони держави. ТЦК та СП є офіційними органами військового управління і входять до складу ЗСУ.

Топ коментарі
+64
Порошенко теж не підтримував і при ньому такого не було...
показати весь коментар
11.06.2026 11:11 Відповісти
+51
Віримо ,і ще раз віримо ...
показати весь коментар
11.06.2026 11:12 Відповісти
+50
Зараз маємо наслідки..


показати весь коментар
11.06.2026 11:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Он трепло. За мобилизацию полную ответственность несет именно Зеленский. Так говорят законы Украины.
показати весь коментар
11.06.2026 11:48 Відповісти
Відповідальним за мобілізацію є виключно Президент України як Верховний Головнокомандувач.

Стаття 4 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» встановлює, що «Вид, обсяги, порядок і строк проведення мобілізації визначаються Президентом України в рішенні про її проведення».

У п. 9 цієї статті ідеться, що «Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України; організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - КМУ; координація діяльності органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації здійснюється РНБО».

Стаття 11 цього Закону покладає керівництво мобілізацією, визначення її обсягів і строків саме на Президента України.
показати весь коментар
11.06.2026 13:51 Відповісти
Есть такое.

https://texty.org.ua/articles/85618/Syla_tupyh_Pjat_fundamentalnyh_zakoniv_ludskoji_durosti-85618/
показати весь коментар
11.06.2026 21:34 Відповісти
Це перша зірка хероя,а за бусіки(як на ордло після 2022,поки всіх не виловили) ве друга!
показати весь коментар
11.06.2026 13:38 Відповісти
Того,хто відповідає за мобілізацію!
А це зєленський,який повинен виконувати обов'язки на посаді "президент"!
показати весь коментар
11.06.2026 13:52 Відповісти
А що має казати верховний ухилянт?!
показати весь коментар
11.06.2026 13:55 Відповісти
Подставили! 73% лохов.
показати весь коментар
11.06.2026 13:56 Відповісти
Чаушеску теж любили і підтримували! Аж 94%!
Тільки тоді вони не воювали з рашистами.
показати весь коментар
11.06.2026 14:00 Відповісти
І чому при Порошенко не запкували ухилянта зєленського?!
Скільки сотень тисяч житів громаян України зберегли!
показати весь коментар
11.06.2026 15:04 Відповісти
Зєленого кольору.
показати весь коментар
11.06.2026 15:05 Відповісти
Ложь. Он ее организовал, он ее поддерживает, он с нее получает кровавые деньи.
показати весь коментар
11.06.2026 15:16 Відповісти
Если бы не поддерживал, то одним указом мог бы остановить это и отправить ТЦК и ментов на фронт. И фронт был бы обеспечен людьми на несколько лет, если считать, что у нас 55 тыс человек там погибло за 5 лет, как утверждает Зе.
показати весь коментар
11.06.2026 15:21 Відповісти
zельона гнида лубінець шамкав, чвакав та срав ротом та так і не зміг пояснити які українські спецслужби обіймались з паРашними спецслужбами на фото і відео в цьому ж інтерв`ю (задній фон)

https://www.radiosvoboda.org/a/skarhy-ttsk-obmin-obiymy-z-rosiyanynom-lubinets/33776931.html

показати весь коментар
11.06.2026 14:41 Відповісти
Лол, він царь і бог в цій країні, він міг би це зупинити одним своїм словом і одним підписом. Не підтримує? Так чого вона, млять, триває уже більше трьох років?
показати весь коментар
11.06.2026 12:56 Відповісти
А новатори ми всі припи₴денти 😡
показати весь коментар
11.06.2026 12:51 Відповісти
Її створив не він, а громадяни України, які ігнорують/бойкотують статтю 65 Конституції України. Без цього ігнорування поняття "бусифікація" взагалі б не існувало.
показати весь коментар
11.06.2026 12:09 Відповісти
Тут є одна цікава проблема.У кожному великому і невеликому місті,районі створено озброєне угрупування,яке має досвід вбивств та пов'язано суспільной кримінальной історіей.До них додано рота або взвод охорони,а також, часто, підрозділ військової поліції.Ще неформальні крімінальні боєвіки - тітушки. Питання: а влада має якись вплив на цю систему. Є підозра,що це і є сьогодня влада,бо традиційна державна машина не має ні сіл ні засобів сіломить впливати на цю пухлину.Залишилось тільки ії формалізувати через якийсь конфлікт у суспільстві.
показати весь коментар
12.06.2026 12:20 Відповісти
Иго подставили, точно вам говорю.) Может даже Ермак...
показати весь коментар
11.06.2026 12:00 Відповісти
Даже не буду спраливать в каком отряде ты и такие как ты себя в видите.) Явно не в тех, которые будут лесопосадки заминированные штурмовать, да дядь?)
показати весь коментар
11.06.2026 12:07 Відповісти
Ну а в целом как и предполагалось по плану пошел поиск виноватых. Пока что определили список невиновных. Это список вощглавит прэзэдент, естественно) Мне почему-то кажется что виноватыми в итоге будут вот те самые мальчики в трусиках которые бегают в однострое и балаклавах и ловят людей. Остальные, по страному стечению обстоятельств, будут не в курсе всего этого ужаса, который творится на улицах.
показати весь коментар
11.06.2026 12:22 Відповісти
Саме так, хотів врятувати своїх корумпованих друзів і кумів, особисто підписав закон про ліквідацію незалежності НАБу та САП. Може, коли хоче. Але хоче тільки в свою кишеню.
показати весь коментар
11.06.2026 15:43 Відповісти
А чому нема потужного гундосика "Я дав розпорядження..."
показати весь коментар
11.06.2026 16:34 Відповісти
Так, він перший та за ним кабмін.
показати весь коментар
11.06.2026 12:30 Відповісти
Зеленський це коли слова розходяться з ділом.
показати весь коментар
11.06.2026 18:38 Відповісти
Тот случай когда ты думал что ты пианист, а оказалось что ты пианино, и на тебе играют так как ты играл когда то...
показати весь коментар
11.06.2026 11:39 Відповісти
Був матіос- військовий прокуратор...
показати весь коментар
11.06.2026 12:42 Відповісти
Караул! Тцк поклали хер на президента.😱
показати весь коментар
11.06.2026 11:27 Відповісти
А хабад підтримує.
показати весь коментар
11.06.2026 11:54 Відповісти
Слуга-лизун і цим все сказано. За них говорять їхні справи...
показати весь коментар
11.06.2026 15:21 Відповісти
Він наказував всіх на таксі перевозити, но мабуть гроші вкрали
показати весь коментар
11.06.2026 11:13 Відповісти
Зеля Не підтримує Хто казав, що 95 квартал перестав жартувати
показати весь коментар
11.06.2026 19:17 Відповісти
на той час військові не мали права виписувати адмінштрафи.

це новаторський підхід
показати весь коментар
11.06.2026 11:25 Відповісти
так, але ж не заочно
показати весь коментар
11.06.2026 11:33 Відповісти
Бусифікацію Зеленський не підтримує, але ефективну систему мотивації для мобілізації досі не створено, черг під ТЦК немає. Отже можна зробити висновок, що Зеленський людяний але нікчемний Президент! Не хоче людей примушувати, але нічого іншого зробити не може, бо неспроможний! Грошове забезпечення армії досі нижче плінтуса і люди в армію не поспішають. Пообіцяли військовим за контракти доплачувати по 40 тис. грн. на місяць і додатково разово по 50тис. грн на рік за кожен рік контракту і не змогли! Про що ще можна казати? Не спроможний - не обіцяй, пообіцяв - виконуй!
показати весь коментар
11.06.2026 13:39 Відповісти
Голосно взоржал
показати весь коментар
11.06.2026 14:39 Відповісти
Вони самі прийшли?😀
показати весь коментар
11.06.2026 15:52 Відповісти
Він нею керує
показати весь коментар
11.06.2026 15:21 Відповісти
Від "бусифікація - російське іпсо" до "президент не підтримує бусифікацію" - всього лише 3 роки приблизно. А скільки попереду чудесних відкриттів стосовно того, що зараз потрібно вважати іпсо)
показати весь коментар
11.06.2026 14:24 Відповісти
Його діло медалі отримувати й промови казати, що йому до тих бусифікацій. Гроші дають, на саміти запрошують, от і добре. Триматися до кінця.
показати весь коментар
11.06.2026 21:35 Відповісти
Бояри теж хороші. Це невеличкі перегиби опричників на місцях. А може то й не опричники, вони ж в масках, просто невідомі особи.
показати весь коментар
11.06.2026 21:55 Відповісти
Кожен з нас - караул.
показати весь коментар
11.06.2026 22:03 Відповісти
Віримо ,і ще раз віримо ...
показати весь коментар
11.06.2026 11:12 Відповісти
Звучить як знущання: чотириждизе Ухилянт-нехай закриє свій рот
показати весь коментар
11.06.2026 12:25 Відповісти
kelt kant тим і відрізняєтья дипломат від членограя...
але бидло нажаль не оцінило.
показати весь коментар
12.06.2026 12:41 Відповісти
Порошенко теж не підтримував і при ньому такого не було...
показати весь коментар
11.06.2026 11:11 Відповісти
Ну, до речі, хоча б штраф підполковник міг би і виписати...
показати весь коментар
11.06.2026 11:18 Відповісти
У військкоматах мали право штрафи виписувати із часів совка. Знайомому ще при Ющенку виписали за те, що щось начудив там із обліком. Інша справа, що штрафи тоді були копійчані.
показати весь коментар
11.06.2026 11:28 Відповісти
Звісно, ні, проте мова ж іде в даному випадку про методи, а не про масштаб...
показати весь коментар
11.06.2026 12:16 Відповісти
Очевидна річ при такому масштабі - це зниження призовного віку хоча б до 20 років замість того, щоб призивати 50-річних із букетом вікових хвороб, які чомусь різко всі придатними стають... А у нас 20-річних якогось дідька за кордон випускати стали якраз тоді, коли в ЗСУ гостра нестача людей!

Просто нагадаю, що в 2014 мобілізація до 45 років була...
показати весь коментар
11.06.2026 12:25 Відповісти
Емм, а мамкам і папкам 20-річних скільки років?
показати весь коментар
11.06.2026 14:15 Відповісти
Я до того, що якщо батю "бусифікували", то далеко не факт, що його дитятко проголосує за владу...
показати весь коментар
11.06.2026 17:13 Відповісти
Навіщо це сказав Лубенець, не розумію. Цією заявою по перше - він дав зрозуміти, що президент в курсі всіх протиправних дій ТЦК, по друге - Лубенець підтвердив, що президен втратив важелі управління бо не зупиняє навалу цих протиправних силових дій, які несуть загрозу громадянському порядку. Я не пригадую за Зеленським того, що він не припиняв те, що йому не подобається, якщо навіть весь народ був проти його втручать.
показати весь коментар
11.06.2026 12:37 Відповісти
Получается, что Зеленский в государстве просто наблюдатель за событиями и выражает удовольствие или не удовольствие.
Но ведет себя не как руководитель государства!
Тем более, что организация мобилизации - это его прямая ответственность.
А раз несколько месяцев молчит, как в рот ..., набрал, значит бусификация его устраивает.
А от пипла он знает как можно красиво отболтаться.
показати весь коментар
11.06.2026 16:31 Відповісти
😀😀😀 Ну, звісно, цей ветеран ухитлянтства "не знає".... Лубінець нікчемне чмо.... 🤢
показати весь коментар
11.06.2026 12:07 Відповісти
Якщо не підтримує, то нехай видає указ і поліцію відправляють, для проведення ротації, на передову. Вони молоді, здорові, зарплату їм підняли, кількість збільшили, за 4 роки війни вже напевно навчились зброю в руках тримати. Да, а ще можна відправити на фронт хитровиїбаних тилових військових
показати весь коментар
11.06.2026 12:28 Відповісти
Напрошується думка щоб відправити на фронт всіх хитровиїбаних і блатних броненосців
показати весь коментар
11.06.2026 12:31 Відповісти
О, хоробрий поліцейський обізвався, або тиловий військовий щур. Що сцикотно іти Україну захищати , ну звичайно наїхати на бабусю з цибулею не так сцикотно. Іди, іди зас ранець захищай батьківщину, яка тобі підняла зарплату, немає чого ховатись за спинами жінок
показати весь коментар
11.06.2026 23:11 Відповісти
показати весь коментар
11.06.2026 11:14 Відповісти
Може він ще не підтримує падіння військових з сосен і забиття насметь тих хто відмовилися виконувати злочинні і безглузді накази колишніх ригів- вмирати за дарма а по простому стесування сирським українського війська що привело до великих невимушених втрат чи він цього знов знав тому що паганих звісток він не слухає не барське діло.
показати весь коментар
11.06.2026 17:38 Відповісти
Мовчання з цього приводу це і е підтримка
показати весь коментар
11.06.2026 11:20 Відповісти
Канєшна, не підтримвє! Зєлєнскій - ініціює. Підтримує Лубінець.
показати весь коментар
11.06.2026 11:17 Відповісти
Чому ж тоді він це відкрито не засуджує?
показати весь коментар
11.06.2026 11:39 Відповісти
Так вирішуйте щось , бо це буде наростати як сніжний ком! Робіть рекрутинг по десяткам посадах , реальних посадах а не "сьогодні ти оператор бпла чи токарь в рем базі, а завтра вже штурмовик окопу!" І нормальними зарплатами, хоча би від 70тис грн.
показати весь коментар
11.06.2026 13:45 Відповісти
Ну якщо він проти, то хай вийде і скаже що мені не подобається такі методи я забороняю бусифікацію! Може на декілька пунктів підніметься рейтинг в цього медійника, чого він за лубінцем ховається як сором'язлива принцеса?
показати весь коментар
11.06.2026 14:48 Відповісти
Президент не підтримує бусифікацію але не наважиться це сказати, президент ні разу ні одного дрону не передав від себе зсу..на кого він працює я думаю легко можна здогадатися.
показати весь коментар
11.06.2026 14:51 Відповісти
У Карабліна, начальника Полтавського тцк нерухомого/рухомого майна кажуть на 3 мільйони (!) доларів! І це тільки в одного не рахуючи всяких істоміних чи влк
показати весь коментар
11.06.2026 21:51 Відповісти
Говнокомандувач .. не подтримуе...
Во млядь высер..
Наверное.. это залужный порошенко и им Путин приказал. ... да .точно.
Эти два врага на службе кремля ...
Спросите у развотчика .. буданава
показати весь коментар
11.06.2026 18:25 Відповісти
А його потужність 4-ж.ди ухилянт має рот щоб прокоментувати особисто цю ситуацію, чи він вміє розповідати ним про термос, актрис для дорослих фільмів та чесну людину Баканова?
показати весь коментар
11.06.2026 11:15 Відповісти
..а хто ж тоді піде за хрипатого голосувати? Ті вікові 45-55 ? Ні... побіжать спотикаючись 18-25... разом з мамками..папками...дідусями..бабусями..сестрами ..братами..жінками (нікого не забув?)..коханками...))) Бо він РЯТУЄ говнофонд (не помилився?) ....Ну а то ..що 23 випустив за кордон десяток укомплектованих фізично-підготовлених бригад... то то таке... Дітки повинні за кордоном набиратися досвіду... щоб потім повернутися і проголосувати за рятівника. (можна і за кордоном голосувати. Приймається)
показати весь коментар
11.06.2026 13:46 Відповісти
.. але на вулиці восьмеро з десяти віслюків скажуть Вам...що Порох Барига і злодій.....І якби він залишився Президентом... то давно б здав Україну!!! Віслюки все знають....Але не бачать а про функцію думати і мови нема. Йдуть ..шукаючи що поїсти і де поспати. Про посра..и мовчу..бо це можна прямо на вулиці....
показати весь коментар
11.06.2026 13:54 Відповісти
.це не свідок...)) Це віслюк (ишак по псячому)..Відверто дурне.... Про нього нижче..)))
показати весь коментар
11.06.2026 13:57 Відповісти
.. а може згадаєте...( якщо здатні) вимоги Залужного про резервний призив у 500 тисяч особового складу і програму підготовки резерву? Що хрипате сказало? Нам достатньо? Чи може зараз тих діточок до 25 включно готують до служби? Чи взагалі є підготовка резерву? НЕМА!!! А от якби у 2019 році ідіоти не підписали собі вирок... то й бусифікації можливо б і не було.
показати весь коментар
11.06.2026 14:03 Відповісти
..Що значить не підіймали? А 132 гривні?... Гроші..що за Єрмака внесли дозволили підняти зарплату всім ЗСУ...!!! Більше мільйона військовослужбовців щасливі....(((
показати весь коментар
11.06.2026 14:10 Відповісти
... від 35-36 (ранні) до 60-65 (пізні)... Чи Ви вважаєте..що якщо папка на передовій.... то він не радіє..що його **дитятко** вдома... а того краще у Німеччині...???
показати весь коментар
11.06.2026 17:05 Відповісти
..дитятко взагалі не пійде на вибори. І тим не менше....Ви завели мову про вік батьків... Тепер у Вас нова стезя... бусіфікація татка...))) Мені похрен...як проголосує це до 25-ти річне дитя і його родичі. Головне..щоб замість хрипатого не вибрали Буданова... Стерненку...чи іншу медійну особу накшталт Притули.....і Арестович не зловив свої 5 відсотків...що цілком можливо...коли дивишся на результати опитування. Ідіотів то не поменшало..а навіть прибавилося...))
показати весь коментар
11.06.2026 17:21 Відповісти
зеперевертень , особисто і створив , бусіфікацію, щоб догоджати кумиру, путлеру, знищенням всіх державних інституцій, саботажем Перемоги , знущанням над українцями ,покидьок Лубінець , не мае ніякої гідності , лобизаеться з викрадачами українських дітей і підмахував банді " дінастія"
показати весь коментар
11.06.2026 13:50 Відповісти
Президент підтримує бусифікацію, бо за три роки не вніс жодної ініціативи до парламенту з цього приводу, та не видав жодного указу, тим паче, що він щей брехун... бо шашликів і досі нема. Але що є правда, це те, що добровольців більше нема, більшість вже спочивають... з різних причин.
показати весь коментар
11.06.2026 11:37 Відповісти
Цар добрий, бояри погані.
показати весь коментар
11.06.2026 11:29 Відповісти
А я і не сумнівався що зе проти, бо ЦАР у нас хороший ! ))))))
Звісно як клоун він смішити вміє! Признав. Спеціаліст!
показати весь коментар
11.06.2026 16:40 Відповісти
При Порошенкові таких масштабів мобілізації не було. Проте, був такий жарт "зняли з потягу в Нацгвардію". Типу російська пропаганда на рівному місці, а у нас мобілізовані лише добровольці.

По іншому просто не могло бути, адже система обліку і призову залишилися незмінною з тих часів, так само ставили кількісні завдання, і нікого не цікавило, як військомати цю кількість мали забезпечити
показати весь коментар
11.06.2026 15:54 Відповісти
Яка ще бусифікація??? Це все кацапське іпсо, створене на ТОТ з допомогою ШІ...
показати весь коментар
11.06.2026 12:30 Відповісти
показати весь коментар
11.06.2026 11:43 Відповісти
показати весь коментар
11.06.2026 11:14 Відповісти
Анекдот дня.
ЗЕ-лохи ухилєси, як вам така заява? А, чекайте, ви ж не визнаєте тепер що за нього голосували так само як не визнаєте терміну "ухилянт". Жопа є а слова нема, як то кажуть))))
показати весь коментар
11.06.2026 11:47 Відповісти
Тиць-.издиць, тiпо, не пiдтримуе... То й чого не покладеш край антиконституцiйному викраданню людей... Ти бачив який хлопчик-паiнька, мовляв, моя хата - з краю, я нiчого не знаю
показати весь коментар
11.06.2026 21:25 Відповісти
Передвиборчi перегони розпочалися - почав ПОПУлiстськи залазити електорату в дупу.
показати весь коментар
11.06.2026 21:41 Відповісти
Завгосп 2-го будинку Старсобеса був сором'язливий злодюга. Вся його істота протестувала проти крадіжок, але не красти він не міг. Він крав, і йому було соромно. Крав він постійно, постійно соромився, і тому його добре голені щічки завжди горіли рум'янцем зніяковілості, сором'язливості, сором'язливості та конфузу.
показати весь коментар
11.06.2026 22:50 Відповісти
якщо бусифікація йде повним ходом вже третій рік, то значить реЗЕдент це і підтримує і покриває інача б цього ганьбища вже б не було... При нормальному українському президенті Порошенко цього ганьбище не було, хоча війна з путінською московією вже йшла, тоді було 6 хвиль мобілізації і 6 хвиль демобілізації, хлопці на ЛБЗ чітко знали терміни служби та відчували себе Людьми, а не безстроково покараними службою в війську. Перетворення мобілізації на бусифікацію це ноу-хау зеленого чоловічка. ІМХО за це йому в кремлі вже таємним указом вручили ХЄРоя расіі, може він і з кальсонів вистрибує щоб зустрітися з ******, щоб нарешті отримати нагороду?
показати весь коментар
11.06.2026 11:23 Відповісти
Обєктивно ви плутаєте причину та наслідок. Масштаби мобілізації були не ті саме тому що керівництву держави тоді вдалося у 2014-2015 роках зупинити розгортання початку широкомасштабної війни, яка почала стукатися в наші двері у Іловайську, а потім набрала обертів в обстрілах з РСЗВ Маріуполя у січні 2015 (загинули 29 і були поранені 92 українця), паралельно з цим вже йшли бої під Дебальцево у січні-лютому 2015. Розумний та досвідчений політик та дипломат Прошенко зрозумів, що в лоб рашку не перемогти, ми можемо втратити все! Треба мати час на підготовку до війни з московією, тому тоді в тих умовах були підписані блискавичні Мінські угоди, які фактично заморозили початок великої війни, зберегли сотні тисяч а може й мільйони українських життів, зберегли українську державність, без порушення Конституції (бо від нас за Мінськими угодами ніхто не вимагав відмовитися від Криму, від Донбасу, ніхто не вказував чи бути нам в НАТО та ЄС, ніхто не вказував скільки війська та озброєнь ми маємо собі лишити) та дали змогу розпочати реформу армії, силових структур, оборонки і т д. Саме тому тоді масштаби були не ті і держава забезпечувала мобілізацію і демобілізацію вчасно. Але це не впало само по собі в руки Порошенку, який тоді відповідав за мобілізацію, як Президент, Порошенко створив для держави, якою керував, умови при яких не треба було мобілізовувати сотні тисяч українців на війну, бо йому вдалосі найголовніше - уникнути за допомогою Мінських угод широкомасштабної війни, яка вже ломилася в наші двері в січні-лютому 2015-го... Порошенку можна багато чого предявити, він багато чого не зробив з того, на що сподівалися люди після Революції Гідності. АЛЕ він був та залишається державнико та будівничим української держави, бо і закон про функціонування української мови і мовні квоти на радіо та ТБ і український дубляж в кінотеатрах і розпочаті реформи в українському війську і перезапуск нашої оборонки, ракетні програми, САУ під калібр 155мм, перші дрони, безвіз, відкриті кордони для українців, удар по скрєпам московії - Томос, створення ПЦУ та початок переходу парафій з московської УПЦ(МП), все це результати роботи Порошенка.
показати весь коментар
11.06.2026 21:41 Відповісти
І що воно зробило щоб її не було?
показати весь коментар
11.06.2026 16:07 Відповісти
Бусифіковані воювати не будуть, вони втікають або саботують все, аби шкоди не наробили.
показати весь коментар
11.06.2026 11:21 Відповісти
А хто відповідальний за мобілізацію? Як воювати без людей? Яка відповідальність за ухиляння, за порушення закону? А з кого питати, з чотирижди ухилянта?
показати весь коментар
11.06.2026 15:35 Відповісти
У 2014-2015рр. точно не підтримував . А зараз підтримує мовчки
показати весь коментар
11.06.2026 11:16 Відповісти
ви про що, постановочний клоунщось там підтримує чи ні, йому пофіг, літвін написав він зачитав і віьний
показати весь коментар
11.06.2026 11:53 Відповісти
Сторінка 1 з 2