4264 посетителя онлайн

Окончательный мирный план США: юридически российский Крым и контроль Украины над оккупированной частью Харьковщины, - Reuters

Мирный план Трампа: опубликован текст предложения США

Предложения США для урегулирования российско-украинской войны, которые представил спецпосланник Дональда Трампа Стив Уиткофф во время встречи в Париже, предусматривает, среди прочего, что Россия должна отдать под контроль Украины оккупированную часть Харьковщины, ЗАЭС и Каховскую дамбу.

Об этом пишет Reuters, передает Цензор.НЕТ.

Агентство ознакомилось с текстом американских предложений о прекращении войны России против Украины. Издание опубликовало текст документа полностью без изменений.

Документ называется "Рамки российско-украинского соглашения" и является окончательным предложением США как для РФ, так и для Украины. Текст разделен на четыре части: прекращение огня, гарантии безопасности Украины, территория и экономика.

Так, США хотят де-юре признать Крым российской территорией, относительно других украинских оккупированных территорий, то у Трампа говорят о признании контроля РФ над ними де-факто.

Прекращение огня по американскому соглашению предусматривает:

  • Всеобщее прекращение огня.
  • Обе стороны немедленно начинают переговоры по технической реализации [после прекращения огня].

Относительно гарантий безопасности для Украины, речь идет о следующих пунктах:

  • Украина получает надежные гарантии безопасности.
  • Гарантами безопасности будет выступать специально созданная группа европейских стран вместе с заинтересованными неевропейскими государствами.
  • Украина не будет стремиться в НАТО.
  • Украина может стремиться к членству в ЕС.

Вопрос территорий США предлагают урегулировать следующим образом:

  • США юридически признают контроль России над Крымом.
  • США предоставляют фактическое признание контроля России над Луганской областью.
  • США предоставляют фактическое признание контроля России над частями Запорожской, Донецкой и Херсонской областей.
  • Украина возвращает себе территории в Харьковской области.
  • Украина возвращает контроль над Запорожской атомной электростанцией через управление и администрирование со стороны США, с распределением электроэнергии между Украиной и РФ, а также над Каховской дамбой.
  • Украина получает "беспрепятственный проход по реке Днепр и контроль над Кинбурнской косой".

Также предложение Штатов имеет пункты по экономическому сотрудничеству:

  • Соединенные Штаты и Украина заключат соглашение об экономическом сотрудничестве и добыче полезных ископаемых.
  • Для Украины предусмотрено полное восстановление и финансовую компенсацию.
  • Санкции против России, которые на нее накладывали "из-за этого конфликта" с 2014 года, снимут.
  • США и Россия будут развивать экономическое сотрудничество в энергетическом и других промышленных секторах.

Напомним, накануне издание Bloomberg сообщило о подобных предложениях со стороны США. В частности о том, что США хотят, чтобы РФ вернула Украине Запорожскую АЭС, оккупированные территории Харьковской области. В материале также говорилось о том, что США хотят обеспечить Украине проход через Днепр.

США, по данным издания, будут требовать от диктатора Путина отказаться от планов демилитаризовать Украину.

В то же время после переговоров в Лондоне сформирован новый документ по территориальным вопросам Украины, который уже передали президенту США Дональду Трампу.

Топ комментарии
+47
Трамп - йди у напрямку крейсера москва- старий ти поц.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:21 Ответить
+43
БЛ!!! А давайте запишем собі в Конститицію 8 областей РФ і скажем що для нас це принципово і будем вимагати щоб нам віддали АЛЕ ТАК І БУТИ готові сторговатись що 5 поміняєм на 5, але 3 лишаємо

ЦЕ Ж ТАК РОБИТЬ?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:21 Ответить
+28
я думаю что выражу общее мнение если скажу что трамп может засунуть этот план себе в сраку и что Украинцы вертели ***** трампа вместе с его планом!
показать весь комментарий
25.04.2025 15:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
тобто ніхто навіть не намагається приховати, що війна триватиме при будь якому розкладі. Класні блд "гарантії". Просто супер!!
показать весь комментарий
25.04.2025 15:50 Ответить
нова вже повномасштабна світова війна через 3 - 5 років...
показать весь комментарий
25.04.2025 15:38 Ответить
Венгрию? А в этом что-то есть....
показать весь комментарий
25.04.2025 22:52 Ответить
Кстати, если теперь так можно, то пора заходить в Приднестровье.
показать весь комментарий
25.04.2025 22:54 Ответить
Иди за руZZким кораблем с такой "заморозкой". Всё ты прекрасно понимаешь, и не пытайся здесь мордорские нарративы проталкивать.
показать весь комментарий
25.04.2025 22:57 Ответить
Цей папірець нічого не коштує, ним можна підтертися і забути як Будапешський меморандум та всі інші папірці підписані з рашкою.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:18 Ответить
Це буде написано на зворотній стороні Будапештського меморандуму, яку відшкребли від гівна?
показать весь комментарий
25.04.2025 18:57 Ответить
Хай краще іде до папи
показать весь комментарий
25.04.2025 19:03 Ответить
а ху-ху ви не хо-хо?
показать весь комментарий
25.04.2025 18:08 Ответить
професійний банкрут-рецидівіст Трумп взявся повчати як правильно здаватися в окупацію..
для цього великого розуму не треба, саме стільки скільки нашкреблося у сумі на всю банду трумпівських зрадників-мародерів..
показать весь комментарий
25.04.2025 15:52 Ответить
Бійся мовчки, хоч все-ися.
показать весь комментарий
25.04.2025 17:17 Ответить
Але більшість затуманена марафоном, навіть на цьому сайті. Тут хоч на словах більшітсть і проти зеленського але на ділі це його виборці і каша в голові та сама. План їм бляха хріновий! а у вас є інший?! Трамп їм не такий, поганий... він з мертвої точки все зрушив, переговори йдуть, заморозка війни буде. І це вже пермога для тих українців що ще живі що ще живуть в своїх будинка та квартирах, та хлопців на лінії фронту які давно втомились і фізично і морально. А тут в основному тільки з диванів воюють, до кордонів 91го...
показать весь комментарий
25.04.2025 21:49 Ответить
Гарний приклад. Але українці не виправні, у нас на генетичному рівні закледено вибирати собі керманичів які нічог оне роблять АБСОЛЮТНО для зміцнення держави, а тільки крадуть та популізмом займаються. так завжди було і буде. Ну хібащо якийсь ультраправий націоналіст владу силоміць захопить, то може щось і вийде.
показать весь комментарий
25.04.2025 21:53 Ответить
штати не можуть визнати окупований Український Крим за ***********, хіба тіки сам факт окупації
це пряма заборона національного законодавства США
якась мутна муйня
показать весь комментарий
25.04.2025 15:26 Ответить
бо у Штатах є Конгрес та суд, які не підтримають або скасують будь-яке рішення такої людини, якщо воно суперечить національному законодавству США
показать весь комментарий
25.04.2025 16:21 Ответить
майже 70% рішень рудого суд вже покасував
"турборежиму довбойобів" у штатах складно вижити
показать весь комментарий
25.04.2025 16:25 Ответить
я надеюсь, что Украина сразу послала рыжего недоумка курсом рус.корабля,
счастливого плаванья
показать весь комментарий
25.04.2025 15:36 Ответить
Гітлеру в ті часи допомогли своїми військами Польща, Угорщина, Румунія. Ці хижаки тільки і мріяли про захоплення територій ЧСР. Ніякої рівності сил між Гітлером і Бенешем і близько не було.
Як вже після Мюнхенської зради в Берліні в канцелярії Гітлера давили хворого серцем Бенеша, описано далеко не одним свідком.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:45 Ответить
та ви шо!!! може ще й репарації кацапам за їх прибиту "вторую армію міра". правду сказав наш президент - не випробовуйте терпіння українців, бо коли воно закінчиться їм буде насрать на терпіння піндосів, кацапів і косорилих разом узятих. декілька довгих ракет по каскаду електростанцій на волзі і кацапія повернеться в печери.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:28 Ответить
україні треба негайно виходити з цих псевдопереговорів в одні ворота і методично з трибуни генасамблеї оон вимагати виконання цією простигосподи структурою та її радбезом вимог статуту оон щодо примусу агресора, незалежно від його статусу чи хотєлок. написали правила, узгодили, підписали - виконуйте, бо правила підписувались не приватними особами, а першими особами від імені держав, а не джонами чи владімірами.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:41 Ответить
тема про 'Каховську греблю" не розкрито - походу нам намагаються "продати" від дохлого осла вуха!
показать весь комментарий
25.04.2025 16:11 Ответить
Нііі ! Де в цьому плані повернення всіх полонених + всіх українських дітей ???? Трамп іде нах !
показать весь комментарий
25.04.2025 18:59 Ответить
Так , це така ж Фільчина грамота , як Будапештський меморандум , в вигоді виключно рашка .
показать весь комментарий
25.04.2025 19:01 Ответить
Атомну бомбу дадуть для гарантій?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:35 Ответить
У України план один - воювати з агресором. Бо без цього Україна перестане існувати і мільйони українців загинуть по кацапським буцегарням.
показать весь комментарий
26.04.2025 00:35 Ответить
Це прийнятно тільки покидькам.
показать весь комментарий
26.04.2025 00:36 Ответить
Підписуйте, тампон здохне, США скасують визнання, пупу здохне - взагалі повернуть назад.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:22 Ответить
Так це США визнають, а не ми. Це взагалі по барабану хто і шо там визнає, Більше ніхто за США цього не зробить. Нормальний варіант.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:32 Ответить
Чому не скасують? Ми не визнаємо. І ніхто більше не визнає. Що не так?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:34 Ответить
А що він таке зробив, що треба було скасовувати, але деми не скасували? Перший раз він взагалі був тихіше води.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:36 Ответить
Ну от ти і відповів - якщо дорожче скасовувати, ніж залишити, то воно взагалі не вартувало скасування. Тобто тампон нічого жахливого не зробив. А от визнання анексованих територій - це політична слабкість, таке ніхто не любить, особливо самі американці.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:39 Ответить
Ти зараз кажеш дві протилежні речі: якщо статус-кво нема сенсу міняти, то чому він його змінив? Тому якраз відновити статус-кво логічніше, якщо, як ти сам кажеш, нема сенсу міняти.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:45 Ответить
Це якраз у вас дивне порівняння. США, як і всі інші країни, мають право визнавати чи не визнавати будь-які країни, чи території. До чого тут 51 штат?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:47 Ответить
Ти намішав тепле із м'яким. До чого тут статус-кво до Маріуполя? Його як захищати, так і відвоювати було однаково складно, бо воювати за нього треба із армією раїсі. І повертати цю територію можна як силою, так і політично.
І взагалі, мені здається, ти навіть не розумієш сенс терміну "статус-кво". Наприклад, чому тоді взагалі раїся змогла захопити Маріуполь, якщо він був українским. Цеж і був статус-кво. Термін лише описує те, що сталось, а не закріплює стан речей. Як захопили - так або інакше віддадуть і ніякий статус-кво тут ні до чого.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:54 Ответить
Тобто вони втратили право на визнання територій із 2018 року? Як це стосується 2025 року?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:57 Ответить
І як Зеленський із Маріуполем стосується того, що деми не скасують визнання Криму? Вам не здається, що ви просто не маєте відповіді і починаєте писати нісенітницю?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:58 Ответить
Так, ти пояснив це тим, що ці всі зміни були настільки мізерними, що зусилля, які треба було витратити на скасування цих речей, вартували більше, ніж втрати від тих рішень, що тампон прийняв.
Тому я так і не розумію чому деми не будуть скасовувати таку позорну для США ситуацію, коли вони визнають анексовані території.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:03 Ответить
То ви не в курсі навіщо взагалі США підняли питання визнання Криму? То хоч новину почитайте.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:05 Ответить
Тобто знову протилежні речі: тампон такого жаху наприймав, що всі американці просто стогнуть, а деми такі прийшли і кажуть, о, то не вартує наших зусиль, ми не скасовуватимемо. Чи як? Вони завжди намага.ться виконати те, що обіцяли виборцям. І якщо тампонівські зміни дійсно сильно ускладнили життя американців, то деми скасували б ті зміни. Так в Америці працює політика, а от якщо виборцям байдуже, то ніхто і не відмінятиме, бо це дійсно не вартує зусиль, бо є купа інших обіцянок, які треба виконувати.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:09 Ответить
Тампон намагаєтться зупинити війну. І він вибирає найпростіший шлях, якщо пупу погодиться на умови з визнанням США Криму, то він його визнає. Це простіше.
От що змінилось.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:11 Ответить
Приклад не описує реальну ситуацію Скасувати закон чи наказ це приблизно як зробити так, що кухоль просто не розбивався. Це простіше, ніж витрачатись на новий. Тому я не дуже розумію аналогію. А якщо навіть скасувати наказ дорожче, ніж створювати нові програми, то може той наказ реально нічого не вартував?
показать весь комментарий
25.04.2025 16:15 Ответить
Я все ж вирішив перевірити чи ви кажете правду. А ви просто брехали. Перша ж новина про Байдена, коли він прийшов до влади була про те, що він скасував цілу низку наказів тампона. Навіщо ви брешете?
показать весь комментарий
25.04.2025 16:18 Ответить
От і добре.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:21 Ответить
Так а чому він відійде, якщо ми не визнаватимемо його? Це ж США визнають. І навіть якщо раїся і буде щось далі вимагати, то знов - вони вимагатимуть це у США. От хай вони і думають там.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:28 Ответить
Тому я ввижаю, що цей список - це просто вкид. Але я також думаю, що ресурси й раїсі всеж мають якусь межу і тому пу теж зацікавлений хочаб у призупиненні війни. І використати для цього США - найгарніший варіант.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:37 Ответить
Так, можуть, невже вам це не очевидно? Чи ви особисто готові воювати із раїсєю без допомоги, а то і з перешкоджанням зі сторони США?
Україна програла цю війну, тому варіант, коли від нас навіть не вимагають це визнати, дуже нормальний.
показать весь комментарий
25.04.2025 19:58 Ответить
А ваша пропозиція, як я розумію, битися, поки у однієї зі сторін люди не закінчаться? Так у раїсі їх уп'ятеро більше. Поки гроші не закінчаться? Так у раїсі їх удесятеро більше. Поки снаряди чи ракети не закінчаться? Так у раїсі снарядів також у рази більше, не кажучи вже про перевагу у ракетах.
Та і що саме здати гвалтівнику? Те, що він і так вже захопив? Від України навіть не вимагають це визнати.

Що саме вас не влаштовує?
показать весь комментарий
27.04.2025 23:38 Ответить
Ого, тобто для вас взагалі нічого не варті ті життя, що українці поклали на війні? Мовчки віддати? Ви справді так вважаєте?
А про міжнародні законі - це що, жарт? Які закони? Ще з подій у Грузії було зрозуміло, що всім байдуже на те, що робить раїся.
Ми живемо у світі, де керує сильний. Відкрийте очі. Ми спробували захистити свою країну, але зараз це вже просто масове знищення народу. Вони готові помирати за рублі, а пупа їх може надрукувати скільки завгодно. Це для мене було несподіванкою, але, нажаль, така реальність. Ми не витягнемо цю війну. Це мабуть останній шанс зупинити геноцид.
показать весь комментарий
28.04.2025 00:12 Ответить
Є речі страшніші за війну - Рейган.
показать весь комментарий
25.04.2025 17:45 Ответить
Якщо США хочуть визнати Крим російським - це їх право, але війну це точно не зупинить.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:17 Ответить
От вам і пекельні санкції від Трампа!
А взагалі то вже навіть не смішно. Пункти про гарантії - просто відверте знущання.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:16 Ответить
Там давно вже свій "турборежим" діє.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:22 Ответить
Треба тягнути час поки надають залишки того виборов Байден.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:25 Ответить
Мені зараз конче необхідно почути від Найвеличнішого, що "мінська-3" не буде!
показать весь комментарий
25.04.2025 16:37 Ответить
Шо слухати трампона,шо зливний бачок- зміст один!
показать весь комментарий
25.04.2025 15:43 Ответить
відкинемо емоції.
а нахіба то путіну? пустити США на ЗАЕС? відмовитись від своїх "конституційних" територій?
ну припустимо ми згодні.
1. є план контролю припиненя вогню? є список країн які забезпечать цей режим?
ну таке враження що чатГПТ писав їм цю одну сторінку. це не серйозний документ потужної держави
показать весь комментарий
25.04.2025 15:23 Ответить
Гарантією безпеки є слово Трмпа! Що в цьому світі може бути надійніше?
Трмп акбар!
показать весь комментарий
25.04.2025 15:32 Ответить
Трмп - суб'єктивний ідеаліст.
Для нього світ існує тільки тому, що існує він, Трмп.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:35 Ответить
З якого дива людина, яка "кладе з прибором" на міжнародне законодавство, буде виконувати закони власної (тобто такої що належить тільки йому) країни?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:39 Ответить
Тобто, на другий день після встановлення "пєрємірія". Або в той же самий день.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:41 Ответить
Сам вислів "гарантії безпеки" беззмістовний.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:46 Ответить
Для Трмпа рішення будь якої інстанції, які не узгоджуються з його (Трмпа) баченням світу ("хотєлкамі"), юридичної сили не мають.
показать весь комментарий
25.04.2025 20:52 Ответить
чому в перемовинах не бере участь морпіх з о.Зміїний?
показать весь комментарий
26.04.2025 15:26 Ответить
Лучше быть не может, кто против и не в ВСУ тот просто предатель Украины, подкацапленый подонок.
Удивляюсь чего их там много тут.
Если это будет провалено и США скажут что будет провалено "по вине двух сторон" или "Украины" то всех зеленых мразей ждет суд и все дальнейшие жертвы войны будут по их вине. А так же по вине подкацапленных тварей, которые были против.

З.Ы. Я бы не выписывал что там принимает США, США принимает что хочет ей для этого не нужно какие либо договоренности. Так же НАТО тоже Украину не касается, это дело стран альянса, и Украина на это повлиять никак не может.

Надо оставить только то, что касается Украины и РФ. Но все же главное - остановка огня.
Украина получает +територии, +ЗАЕС, + контроль за Днепром
РФ получает только какие то снятие санкций, которые и так обходит....
Лучше быть не может.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:07 Ответить
Что это за ипсо конченое никто ничего не требовал, ботяра
показать весь комментарий
25.04.2025 16:08 Ответить
Я думав що АЕС ПРОДАЮТЬ а не ПОСТАЧАЮТЬ електороенегрію... А можна якось конкретніше, що значить "постачає"?
показать весь комментарий
25.04.2025 16:11 Ответить
Що зроблять США, не повинно бути прописано в цій угоді, бо США можуть будь що зробити без ніяких угод. Треба закінчувати Трампу гратися в відкриту політику, а просто приймати що вважають потрібним і всіх ставити перед фактом....
показать весь комментарий
25.04.2025 16:14 Ответить
В якому пункті? Де факто, це не умова і не може бути умовою. Де факто - це констатація факту. Де факто не потребує "визнання", фактаж потребує тільки констатації і проговорення.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:17 Ответить
Он психует.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:39 Ответить
Никто ничего не отменит. Демы когда пришли после Трампа оставили все что он сделал.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:35 Ответить
В том что Украине нельзя в НАТО, а то Путин нападет и будет война. Такие вот гарантии. При этом Россия большой друг США, но она может пойти на нас войной, оттого надо с ними дружить. Вот такое в голове Трампа.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:36 Ответить
Он много чего напринимал. Демы это аргументировали что отменять это больше проблем, чем оставить как есть. Сейчас будет то же самое.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:37 Ответить
Нет. Трамп уже изменил статус-кво и теперь новое статус-кво. Зачем менять статус-кво?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:41 Ответить
Трамп говорит что Украине нельзя в НАТО, так как иначе будет война России и НАТО. Вот такие вот гарантии.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:46 Ответить
Вот смотри. У Украины есть там Мариуполь и Запорожская область. А потом Зеленский не защищал их и их захватила Россия. Вернуть, конечно, можно, но возвращать их тяжелее чем защищать. Потому что статус-кво изменилось.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:47 Ответить
Или еще проще пример. Вот у тебя есть кружка - хорошая кружка. Но если ты её разобьешь, то потом склеивать её напряжно. Ты скорее её просто выкинешь. Вот так поступает Трамп - он разбивает вещи, которые работают. И исправить их конечно можно, но оно того просто не стоит.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:54 Ответить
Так я не о конкретной ситуации, а в принципе. Что надо прикладывать разные усилия для разных ситуаций. Вот усилия которые приложил Зеленский для того чтобы Украина потеряла юг не сравнимы с усилиями которые нужны чтобы Украина его вернула.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:56 Ответить
Демы ничего не отменили из того что сделал Трамп. Ни его договоры когда он вел тарифные войны, ни его признание там разных вещей в дипломатии, ни внутреннюю политику. Они все оставили как есть. Почему - я объяснил выше.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:00 Ответить
Какие мизерные? Они там касались внутренней политики всякой, которая влияет на каждого американца.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:05 Ответить
Короче, можешь верить что Трамп уйдет и все его действия отменят. Может ты даже и прав.
Тем не менее вот эта логика - ничего уже не поделаешь, придется как-то жить дальше у США на данный момент существует.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:06 Ответить
Да. Демы просто создали новые программы, которые должны компенсировать трамповские действия. Лучше купить новую кружку, чем склеить побитую.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:11 Ответить
Я объяснил почему. Статус-кво изменилось. Оттого отмена закона вызовет кучу проблем.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:16 Ответить
Ну хорошо. Не буду спорить. Все отменят. Удачи.
показать весь комментарий
25.04.2025 16:21 Ответить
То що: ліки так і не знайшла, Вєдано?..
показать весь комментарий
25.04.2025 22:29 Ответить
Е-е-е... Я сформулював би це трошки інакше: в чому полягає надійність гарантій?.. (Мабуть, у чомусь такому, як було - чи не було - у "будапештському меморандумі").
показать весь комментарий
25.04.2025 22:33 Ответить
Грьобаний фарбований півень!
показать весь комментарий
25.04.2025 17:06 Ответить
Мабуть вони мають на увазі, що Україна відбудує греблю, щоб подавати воду у крим, падлюки.
показать весь комментарий
25.04.2025 17:14 Ответить
Если США предлагают юридически признать Крым - российским, то может Белгородщину также признают юридически украинской, ну а что?
показать весь комментарий
26.04.2025 10:12 Ответить
ЛОЖНЫЙ ВЫБОР

Сегодня Трамп окончательно подтвердил свой статус путинского амбассадора, потребовав от Зеленского признать аннексию Крыма.
Понятно, что в команде Трампа нет знатоков истории хотя бы на школьном уровне, иначе бы они объяснили ему, кого именно он косплеит. Ведь подобная ситуация уже происходила в 1938 году.

Тогда Гитлер потребовал от чехословацкого президента Бенеша отдать ему Судеты (так как там жило 3 млн немцев). Французский и британский министры Даладье и Чемберлен, приехав к Бенешу, настояли на удовлетворении требований Гитлера.
Какой выбор стоял перед Бенешем? Война или позор. Но у Гитлера на тот момент было 47 дивизий, а у Чехословакии - 45, вооруженных не слабее гитлеровских, плюс укрепрайоны в Судетах. Соотношение даже не близко к ВС РФ vs ВСУ.
Что было бы, если бы Бенеш отказался? Гитлер обязательно напал бы на Чехословакию - и, вполне возможно, даже в 1942 году вермахт штурмовал бы не Сталинград, и даже не Прагу, а Карловы Вары. Ведь тогда у Германии не было ресурса для качественного усиления вермахта.
И вполне возможно, что не случилась бы и Вторая мировая, ибо все соседи - Польша, СССР и др., глядя на возню вермахта в Судетах, начали бы быстро усиливать свои армии и ВПК (как это сейчас лихорадочно делает Европа, глядя на идущую четвертый год операцию "Украина за 3 дня").
Но Бенеш выбрал позор. Судеты были отданы Гитлеру, Чехословакия потеряла оборонительные укрепления, после чего весной 1939 года вермахт вошел в беззащитную страну (Бенеш снова выбрал позор, приказав армии не сопротивляться), после чего Третий рейх обогатился чешским ВПК, входившим тогда в мировой Топ-10. Это, в свою очередь, настолько усилило вермахт, что в сентябре Гитлер начал мировую войну.

Теперь на дворе 2025 год, в ролях:
Гитлер - Архистратиг Владимирович;
Трамп и Вэнс - Чемберлен и Даладье,
а Зеленскому топорно навязывают роль Бенеша.

Но есть существенная разница.

У Бенеша был выбор, и он его сделал. В итоге, по сравнению с соседней Польшей, Чехословакия пострадала мало в той войне.

У Зеленского и ВСУ выбора уже нет.

Подобный выбор - между "воевать" и "сдаться" - теоретически мог быть весной 2022 года, но сейчас, когда:
- половина Черноморского флота потоплена, а другая половина загнана в Абхазию;
- когда ВС РФ несут совокупные потери, приближающиеся к миллиону, и не могут захватить маленькую Донецкую область, да еще и вынуждены обороняться под Курском и Белгородом;
- когда украинские дроны в режиме нон-стоп разносят военные объекты от Смоленска до Поволжья, о каком "сдаться" (а признание аннексии Крыма - это именно капитуляция, пусть и не безоговорочная) вообще можно говорить? Сам факт захвата Крыма не имеет никакого юридического значения (как и захват Крыма Германией с 1941 по 44 гг.), но профессиональный банкрот Трамп, как и его команда, международного права не знают и знать не хотят.

Трамп пугает Украину войной. Да, на этой войне гибнут украинцы, но если погибать так и этак, то за что? За независимость своей страны - или в составе российской армии в очередной путинской авантюре, как уже гибнут бывшие граждане Украины из Крыма, Донбасса и Приазовья?

У Украины нет выбора "умереть стоя или жить на коленях". Есть только выбор "отстоять себя, даже если и ценой собственных жизней, - или умереть в унижении", ибо Россия неизбежно будет жестоко мстить украинцам за весь позор с 24 февраля, реализуя Z-программу по насильственной русификации и уничтожению украинской политической нации, языка и культуры.

Очевидно, что Трамп и К со своими лжемиротворческими инициативами не только опоздали на много лет, но и, сами того не понимая, гадят на могилы сотен тысяч американцев, погибших за то, чтобы гитлеровский метод "расширения" страны больше никогда не поднял головы.
И не Зеленский, а именно Трамп и К уже сейчас, не осознавая, выбрали позор. Даже Иран, Беларусь и Венесуэла официально не признают аннексию Крыма, - и теперь Трамп ставит США ниже их, позоря и страну, и себя.

(BSSI)
показать весь комментарий
25.04.2025 16:03 Ответить
В будь якій незрозумілій ситуації - вали все на ОПу .. А там як карта ляже , так !?
Цей допис не мій , це пише навіть не українець , а один кацап у себе в тг . Можу дати посилання , йому й поясниш .
показать весь комментарий
25.04.2025 18:48 Ответить
Каховська дамба на правому березі, тобто під нашим контролем. То нам повертають те, що нам належить?
показать весь комментарий
25.04.2025 15:31 Ответить
Ви, мабуть, плутаєте дамбу та ГЕС. Дамба це насип землі, яка тягнеться по правому березі і була продовженням ГЕС.
показать весь комментарий
25.04.2025 15:43 Ответить
Страница 2 из 3