8120 посетителей онлайн

Убийство Парубия: прокуратура переквалифицировала дело в отношении подозреваемого

Подозреваемому в убийстве Андрея Парубия переквалифицировали дело

В уголовном производстве по факту убийства народного депутата Украины, экс-спикера Верховной Рады Андрея Парубия изменено ранее сообщенное подозрение.

Об этом сообщает Офис Генпрокурора, информирует Цензор.НЕТ.

С учетом собранных доказательств правовая квалификация уголовного правонарушения изменена на ч. 1 ст. 263 (незаконное обращение с оружием) и ст. 112 (посягательство на жизнь народного депутата Украины, совершенное в связи с его государственной или общественной деятельностью) УК Украины.

Учитывая это, прокуратура Львовской области дальнейшее проведение досудебного расследования в указанном уголовном производстве поручила осуществлять Следственному отделу УСБУ во Львовской области, по подследственности.

Санкция статьи предусматривает лишение свободы на срок от 10 до 15 лет или пожизненное заключение.

Сегодня ему была избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на срок 60 суток без права внесения залога.

Досудебное расследование продолжается.

Убийство Андрея Парубия

Напомним, 30 августа 2025 года во Львове неизвестный убил Андрея Парубия, отмечается, что на месте на месте преступления нашли семь гильз. Нападавший был одет как курьер службы доставки.

Во Львове объявлена спецоперация "Сирена".

В ночь на 1 сентября министр внутренних дел Украины Игорь Клименко и председатель Службы безопасности Украины Василий Малюк доложили о задержании подозреваемого в убийстве АндреяПарубия.

1 сентября 52-летнему львовянину сообщили о подозрении в убийстве Парубия.

Подозреваемый в убийстве Парубия признал свою вину в разговоре с журналистами.

2 сентября во Львове суд избрал меру пресечения подозреваемому в убийстве Андрея Парубия Михаилу Сцельникову.

Топ комментарии
+29
Чому всі без винятку прокацаплені виродки так ненавидять Парубія? За відповіддю я звернувся до свого прокацапленого приятеля. Він сам мені зателефонува і радісно повідомив по вбивство. На його думку Парубій змусив ВР будучи головою ВР прийняти мовний закон який відміняв закон Ківалова-Колісніченко і визнавав українську мову єдиною державною мовою в Україні. Протягом року 2018-2019 він 29 разів ставив цей закон на голосування і врешті закон було прийнято. З цього моменту, завдяки Парубію, кацапський суржик став маргінальним язиком етнічної меншини в Україні...
показать весь комментарий
02.09.2025 17:54 Ответить
+15
вбив Парубія,міг вбити Порошенка. а ***** єрмака чи зєлю не додумався задвухсотити. це ж вони винуваті в смерті твого сина. справа *****, видумана з першої літери. зєля -незачот!
показать весь комментарий
02.09.2025 18:06 Ответить
+15
протягом року !!! 29 разів ставив цей закон на голосування....

то ще є претензії до Пороха із такою зРадонькою ?

щира подяка і шана Герою Андрію Парубію за все що він зробив для України за все своє життя і за Закон про Мову особливо !

.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вбивство .
показать весь комментарий
02.09.2025 17:47 Ответить
умисне вбивство.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:11 Ответить
Скотланд-Ярд (офіційна назва - Metropolitan Police Service) є штаб-квартирою поліції Великого Лондона і однією з найвідоміших поліцейських служб у світі. Його можна порівняти з іншими великими поліцейськими установами, що відповідають за правопорядок у великих містах або на національному рівні.

Ось деякі аналоги Скотланд-Ярду в інших країнах:

США:

ФБР (Федеральне бюро розслідувань): Хоча ФБР має ширші повноваження, ніж Скотланд-Ярд, і працює на федеральному рівні, воно є одним з найвідоміших правоохоронних агентств у світі, що займається розслідуванням серйозних злочинів.

NYPD (Поліцейський департамент Нью-Йорка): Відповідає за правопорядок у місті Нью-Йорк, подібно до того, як Скотланд-Ярд відповідає за Лондон. Це одна з найбільших і найвідоміших муніципальних поліцейських служб у світі.

Франція:

Національна поліція (Police Nationale): Головний правоохоронний орган Франції, що відповідає за міста і великі населені пункти.

Німеччина:

Федеральна кримінальна поліція (Bundeskriminalamt, BKA): Відповідає за боротьбу з організованою злочинністю та тероризмом на національному рівні.

Японія:

Токійський департамент столичної поліції (Tokyo Metropolitan Police Department): Подібно до Скотланд-Ярду, це головна поліцейська служба, що відповідає за правопорядок у столиці.
показать весь комментарий
02.09.2025 17:52 Ответить
Це до чого ?
показать весь комментарий
03.09.2025 00:00 Ответить
..та- т1по вм1ю клацнути на в1к1..(
показать весь комментарий
03.09.2025 01:52 Ответить
До того, кого треба підключити до розслідування.
показать весь комментарий
03.09.2025 05:23 Ответить
Чому всі без винятку прокацаплені виродки так ненавидять Парубія? За відповіддю я звернувся до свого прокацапленого приятеля. Він сам мені зателефонува і радісно повідомив по вбивство. На його думку Парубій змусив ВР будучи головою ВР прийняти мовний закон який відміняв закон Ківалова-Колісніченко і визнавав українську мову єдиною державною мовою в Україні. Протягом року 2018-2019 він 29 разів ставив цей закон на голосування і врешті закон було прийнято. З цього моменту, завдяки Парубію, кацапський суржик став маргінальним язиком етнічної меншини в Україні...
показать весь комментарий
02.09.2025 17:54 Ответить
протягом року !!! 29 разів ставив цей закон на голосування....

то ще є претензії до Пороха із такою зРадонькою ?

щира подяка і шана Герою Андрію Парубію за все що він зробив для України за все своє життя і за Закон про Мову особливо !

.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:26 Ответить
Кацапня за 70 років звикла бути гівном в **********, але "баріном по рождєнію" і "старшім братом" в усіх пострадянських республіках. *********** завжди керували іноземці - орда, потім німці. Далі єврейські комісари-марксісти, грузіни з мегрелами... Тепер керує якесь маргінальне миршаве ***** з пітерської підворітні... Єдиним реальним "досягненням" кацапні за всі роки совка є "русифікація окраін"...
показать весь комментарий
02.09.2025 18:47 Ответить
копайте глибше - з середини 17 ст. - вулиці Стрілецька та Рейтарська в Києві
показать весь комментарий
02.09.2025 20:52 Ответить
То ви, пане, ще той лицемір, якщо приятелюєте з прокацапленими особами, одночасно вважаючи їх виродками.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:48 Ответить
Це єдина людина з якою я спілкуюсь кацапською ось уже 42 роки. У вас є приятель з яким ви підтримуєте стосунки 43 роки? Ви взагалі здатні зберігати стосунки і уникати конфронтації незважаючи на іншу точку зору? Для того щоб розуміти опонента потрібно його принаймні вислухати. Перевиховувати стару людину в мене немає жодних намірів. Взагалі не вірю в "перевиховання" і "педагогіку" стосовно всіх хто старше 10 років - під час війни вже пізно наставляти.
показать весь комментарий
02.09.2025 19:07 Ответить
Дитину виховують, поки вона вміщається поперек ліжка... звичайного, односпального...
показать весь комментарий
02.09.2025 19:22 Ответить
В мене немає сумнівів, що це помста саме кацапів. Але більшість чомусь впевнена, що Парубія замовили в ОП.
Хоча Зелені тут винні лише по факту цинічного відмовлення в держохороні і це при тому ,що портнову, бужанському та іншим істотам її не вагаючись надали.
показать весь комментарий
02.09.2025 19:53 Ответить
У його діях ще є державна зрада, тобто ст.111 КК України, бо вбив він пана Андрія на замовлення та на догоду кацапам
показать весь комментарий
02.09.2025 17:57 Ответить
кацапам як зовнішнім, так і внутрішнім... державна зрада 100%

.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:27 Ответить
Вся ця історія з кілером вигадана від початку й до кінця як казав класик. А от де її вигадували це питання відповідь ми може дізнаємось після війни, але це не точно
показать весь комментарий
02.09.2025 17:59 Ответить
Професіонала видає професіоналізм. Цей на аматора не схожий.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:13 Ответить
Якщо суд буде тягнутися роками і кіллера визнають неосудним , або обміняють у русні на якось полоненого чи навіть десяток, значить вигадана історія.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:19 Ответить
Повір, не буде роками. Все буде швидко і з обміном баритись не будуть. Кінці поховають в болотах.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:09 Ответить
Ймовірного вбивцю Фаріон здається ще не осудили.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:03 Ответить
Там зовсім інша історія без неспростовних доказів (судячи з оприлюдненої інфи), виразного мотиву (є лише припущення та домисли) і зізнання. Я не розумію навіщо намагатись якось поєднати ці вбивства. Є одна аксіома при розслідуванні низки злочинів і особливо таких, як вбивство та замах на вбивство, це в першу чергу визначити кому вигідно. Відповіддю на це запитання у випадку з Фаріон слідчі схоже не дуже заморочувались, а у випадку з вбивством Парубія мотив батька, який 27 (?) років тому викреслив зі свого життя сина, виглядає зліпленим з гівна. Але за якусь добу вбивця є, мотив (хоч і сумнівний) є, докази є, зізнання є, навіть замовника вже безапеляційно призначили (зауважте хто?! призначив, не слідчий і не суд ), тобто неозброєним оком видно - на всіх рівнях включений повний форзаж, щоб глибоко не копати, а швиденько закрити справу і довго не маринувати виконавця злочину в СІЗО.
показать весь комментарий
04.09.2025 00:09 Ответить
папір, на якому написаний цей сценарій вбивства тхне...відомою рибою по 8-мь.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:30 Ответить
Кцп ******#@ повісити мало...
показать весь комментарий
02.09.2025 18:05 Ответить
вбив Парубія,міг вбити Порошенка. а ***** єрмака чи зєлю не додумався задвухсотити. це ж вони винуваті в смерті твого сина. справа *****, видумана з першої літери. зєля -незачот!
показать весь комментарий
02.09.2025 18:06 Ответить
Кого кацапи йому замовили, того і вбив
показать весь комментарий
02.09.2025 18:08 Ответить
кого зєля замовив-того і вбили
показать весь комментарий
02.09.2025 18:10 Ответить
так це майже одне і теж саме, просто різні угрупування.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:18 Ответить
зєля в підпорядкуванні ***** та єрмаку
показать весь комментарий
02.09.2025 18:22 Ответить
В Пороха він не міг так просто стріляти - бо Поррох з охороню УДО, йому положена довічно.
А Парубію - не положена.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:22 Ответить
за ПП він просто понти ганяв, як кацапи навчили, але добре, що сказав, бо це - реальна загроза та попередження за замахи на ПП
зелені зараз не зістрибнуть з надання держохорони ПП та Генералу
але якась мутна муть: сина вбили кацапи, а він вбиває головних ворогів кацапів, до того ж 27 років не спілкувався із сином та колишньою дружиною
ліва версія захисту, на мою думку - чітке виконання замовлення фсби за гроші, з огляду на тривалу підготовку та забезпечення
а версія щодо захисту тупа, бо вигадали її у фсбі
показать весь комментарий
02.09.2025 18:26 Ответить
як кацапи навчили...

зовнішні чи внутрішні?
утім, "какая разніца" ?
показать весь комментарий
02.09.2025 18:33 Ответить
усі кацапи однакові - внутрішні та зовнішні, вони усі є запеклими ворогами України
показать весь комментарий
02.09.2025 18:36 Ответить
є наукова класифікаця пана Атамана С,Петлюри:
воші та гніди
показать весь комментарий
02.09.2025 20:54 Ответить
А ти ІНШУ версію не допускаєш? Наприклад, що у зв"язку з "возюканням" "блазенят" стосовно підготовки до виборів і одночасною втратою ними довіри електорату, їх опоненти ("Європейська солідарність", та нші), почали формування передвиборчої платформи. А Парубій був одним з впливових політиків опозиції. І "прибрали" його саме "блазенята" - бо він для них становив загрозу... Хоча могли і зробить це "непрямо" - просто "не помічать" діяльності кацапської агентури навкруг нього... (До речі, саме так був убитий Столипін... Поліція просто "не помічала", що навкруги нього вовтузяться "революціонери". А в день убивства від Столипіна охорону взагалі прибрали. І Богров зробив свою справу).
показать весь комментарий
02.09.2025 18:57 Ответить
усі кацапи - зовнішні та внутрішні, люто ненавиділи та до всрачки боялися пана Андрія, і було за дійсно за що
тому, убиваючи пана Андрія, кацапи не тільки мстилися, а ще й наперед убезпечували себе від реальних Патріотів під час майбутніх виборів
сьогодні проїздом та галопом був в Уричі - дуже сумно та боляче, страшенна втрата для України, на мою думку, рівна втраті Вʼячеслава Чорновола
підтримую твою версію повністю, резонно та обгрунтовано
от тільки до чого дійде слідство та суд… на чому зупиняться…
показать весь комментарий
02.09.2025 19:04 Ответить
Перепрошую, я щось пропустив, до чого тут гарне село Урич? Тускань та будинок Степана Бандери
показать весь комментарий
02.09.2025 19:32 Ответить
Тустань відновлено зусиллями пана Андрія, він опікувався постійно ще зі студентських років, з 90-х, невгамовно вивчав історію цієї місцини та фортеці, вклав море зусиль та здоровʼя в їх відновлення, проведення різноманітних історичних заходів, Уричі у його родини будиночок, улюблене місце та найкращі гори Андрія Парубія, плачуть та сумують за ним
показать весь комментарий
02.09.2025 19:37 Ответить
до речі, саме завдяки наполегливості Парубія прокладено асфальтову дорогу з Нижнього Синьовидного через Урич до Східниці, облаштовано майданчики та музей у Тустані, відновлено за можливістю фортецю та висвітлено її історію
показать весь комментарий
02.09.2025 19:40 Ответить
Дякую. Не знав. Ми ще в 14-ом розглядали це місто як нову домівку, після Донецька
показать весь комментарий
02.09.2025 21:08 Ответить
Карпатська Львівщина - чарівна місцина, сильна енергетика, чисте повітря, неймовірні ліси, природа, гарні люди, особливо у горах, завжди допоможуть
показать весь комментарий
02.09.2025 21:37 Ответить
можливо. Можу повірити, що Малюк "не помітив". Але все ж таки - то касап.
показать весь комментарий
02.09.2025 19:10 Ответить
зі слів затриманого понад рік він спілкувався із фсбою за підготовку вбивства Андрія Парубія, у ході чого окрім т/з, придбав ще й зброю із набоями, стежив за ціллю та усього цього Служба «не помітила»?
якось дуже це сумнівно, з огляду на ресурси та можливості Служби, у т.ч. у тилу, при чому стратегічно важливому тилу, яким є Львівщина
показать весь комментарий
02.09.2025 19:52 Ответить
до речі, ще й з огляду на звернення народного депутата України Парубія до СБУ та УДО щодо надання йому особистої через загрози його життю
хєрово це все виглядає для Служби
показать весь комментарий
02.09.2025 19:55 Ответить
А замовили йому вбити не просто відомого українського високопосадовця, нехай і колишнього, а шоб той неодмінно був ворогом росії.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:44 Ответить
в зєлю то за що? що він поганого зробив руським?
показать весь комментарий
02.09.2025 18:15 Ответить
А не путлер виноват? Или в методичке об этом ничего не прописано?
показать весь комментарий
02.09.2025 19:09 Ответить
боря я не розумію твого підерського діалекту. можеш англійською писати якщо не знаєш української.
показать весь комментарий
02.09.2025 19:11 Ответить
а якщо ти хочеш отримати відповідь від мене,то не путлєр заводить кримінальні справи на Порошенка та Парубія а твій зєля. не путлєр забороняє допомогу ЗСУ від ЄС а твій зєля. багато можу прикладів привести,аби ти тільки зрозумів
показать весь комментарий
02.09.2025 19:16 Ответить
Ты, саша, не дуркуй! Это же ты написал: "...а ***** єрмака чи зєлю не додумався задвухсотити. це ж вони винуваті в смерті твого сина"? Так что, нечего отмазывать путлера! Или тебе написать по-украински, чтобы ты понял? Добре: не відмазуй путлера! Тепер зрозумів?
показать весь комментарий
02.09.2025 21:26 Ответить
де написав я що відмазую путлєра? вся політика зеленського заснована на здачі наших територій та завідомого програшу. ти мене ********** зрозумів? не відмазуй зєлю, ми знаємо більше чим ти .
показать весь комментарий
02.09.2025 21:30 Ответить
а ну скажи мені малоросе, що звільнив зеленський за час свого призедентсва? по зрівнянню що йому залишив Порошенко. люблю я вас гнид зелених гнобить та навчати. давай полупокєр....
показать весь комментарий
02.09.2025 21:33 Ответить
Хто вбив сина Сцельникова: Зеля чи путлер? І хто такі "ми"? Ти що, імператор? А з якої палати?

І до чого тут Порошенко? Знову методичка?
показать весь комментарий
02.09.2025 21:43 Ответить
методичка? цікаво.... а ну розкажи мені бойовому офіцеру ЗСУ який провоював 9 років про методичку. зможеш?
показать весь комментарий
02.09.2025 21:56 Ответить
і далі.... в тебе є докази що вбивство Парубія це не рук зеленої влади? адже Парубій повинен стати спікером Верховної Ради заміст хряка стефанчука.
показать весь комментарий
02.09.2025 21:37 Ответить
А в тебе є докази, що вбивство Парубія - це справа рук зеленої влади?
показать весь комментарий
02.09.2025 21:45 Ответить
немає. як і не має доказів що це зробив *****. в мене є докази що зелена влада працює на росію.
показать весь комментарий
02.09.2025 21:54 Ответить
Маєш докази? Тоді збери прес-конференцію, сходи до прокуратури, прийди на ефір до студії "Прямого каналу" і надай всі ці докази. І не бійся - ти ж бойовий офіцер!
показать весь комментарий
02.09.2025 22:07 Ответить
маєш докази що зєля про європейський президент? і я не маю. бо він узурпатор влади. і наразі ми нічим не відрізняємось від рашки. це не при Порошенку жити.
показать весь комментарий
02.09.2025 22:10 Ответить
ТЕРОРИЗМ. ,смерть рашистам.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:13 Ответить
Схоже на правду. Це або хворий на голову або ідейний каZZaп, що в принципі одне і те ж. Йому наше діюче керівництво не цікаве, а от Пєтю він теж застрелив би.
Які ще докази про ідеологію нашого керівництва потрібні?
показать весь комментарий
02.09.2025 18:14 Ответить
ідейний касап. Так, справді. Йолго і вербувати не потрібно було - тільки пообіцяти, що обміняють в разі чого.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:23 Ответить
Завербований фсбою за великі гроші, версії за лінію захисту йому вигадала фсба
показать весь комментарий
02.09.2025 18:31 Ответить
ну, гроші для таких ідейних - не остання справа. Як мінімум - друга, після стенань під гранчак "какую страну просралі"
показать весь комментарий
02.09.2025 18:41 Ответить
Реванш антимайдану..... І дураку зрозуміло..... Татаровсько - єрмаківскі вуха тут за версту видно...😡😡😡😡😡
показать весь комментарий
02.09.2025 18:19 Ответить
Журналісти!
Давайте, давайте, розслідуйте всю підноготну життя кіллера! Хто такий, коли появився у Львові, хто його батьки, чим займались, і т.д. А також його світогляд... впевнений, що він ідеологічно прокасапський. Але розслідуйте!
показать весь комментарий
02.09.2025 18:25 Ответить
Нормальна пропозиція. Хтось написав, що у Львів після Другої світової навезли псковських кацапів
показать весь комментарий
02.09.2025 18:28 Ответить
не тільки псковських, а й всіх, і навіть сибірських енкаведешників. Чомусь досі думаю, що його коріння тягнеться з тих часів і тої тайги. Я можу бути неправий... Але я бажаю знати. Нехай журики постараються.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:44 Ответить
Наприкінці 60-х - початку 70-х з радармії масово звільнялись офіцери, які були призвані до війська в останні роки wwii, і які по закінчені тої війни пішли до військових училищ, бо там принаймі годували і одягали.
Ті, котрі були призвані з росії і мали щастя закінчувати службу в Україні, із задоволенням тут і залишалися, бо нізащо не хотіли повертатися в свої російські "*****". Вище України котувалися тільки чорноморське та приазовське узбережжя росії та балтійські республіки. Їхні діти і онуки і складають зараз "ядро" п'ятих колон в Україні та країнах Балтії.
показать весь комментарий
02.09.2025 19:01 Ответить
Я особисто стикнулося на Закарпатті з такими. Мені масаж робила жінка, дочка бувшого військового понаіхавшего . І вона страшно обурювалась що у мерію Мукачево набрали з сусіднього села працівників, а раніше були російськомовні ( прям інтелігенти) і було так культурно .
показать весь комментарий
02.09.2025 20:10 Ответить
ДУМАЮ ЩО ВИ ПРАВІ. ЩЕ НА ОБЛИЧЧІ ЗЛОСТІ БАГАТО. КАЖУТЬ ЩО БОРГІВ МАВ ЧИМАЛО.
показать весь комментарий
02.09.2025 22:15 Ответить
https://www.facebook.com/suprunrodion?comment_id=Y29tbWVudDoxMjA2NjU1OTI4MTYzMjQ5XzE1MzA3NDY0NjExNDE5MTc%3D&__cft__[0]=AZUwyphd7p5EbHDIhcYfia9cIR8WlYcILVt-p2fN1SqVsEVmCK1f9uLIH0xDcp6Qfjv6hHMBJXvWQg4PtZ2eYo266YR7nWV0kg3DBJkY71ijjNlaxQqD6rtWgvBSxUQi-6AUkv5tR1EsVip9ZYCTSYVobK4LzYMjOcRd0N3cqaJj-5CkVc8-GX7faAqTMitR7Gw&__tn__=R-R Родион Супрун

Насправді типовий наш дебіл. Не знає, що влада в Україні, це не Парубій і не Порошенко, зазомбований ненавистю до українців, хоче на росію. Таких, нажаль, у нас повно. Я б їм всім сірий паспорт негромадянина видав. Після іспитів, які вони 1000% провалять. Нащо нам такі громадяни?
показать весь комментарий
02.09.2025 18:35 Ответить
З двух слів зрозуміло, що то є вербований го..дон, котрому написали легенду і завірили що обміняють... Він ще нічого не розповів, потрібно розмотувати гниду...
показать весь комментарий
02.09.2025 18:45 Ответить
Шкода, що наші цяцькаються з такими. Він веде себе нахабно. Треба приймати міри воєнного часу, щоб іншим гнидам був приклад.
показать весь комментарий
02.09.2025 18:54 Ответить
Згідна, який обмін ?
показать весь комментарий
02.09.2025 22:16 Ответить
Той Сцельніков поинув і жружину і сина, який загинув 27 років тому! І весь той час про них і не згадував!
І тут раптом в нього така туга за сином?!
не знаю, чи то кацапи втратили кваліфікацію, що таку херню зліпили, чи то чергове шоу 95 кварталу. бо ж зеленим лайном так тут смердить, так смердить...
показать весь комментарий
02.09.2025 19:27 Ответить
Згадали, що був депутатом у обвинувальному вироку після вбивства, коли вже точно не попросить ніякої охорони. Типу зберегли гарні обличчя при поганій грі.

Якесь потужне королівство кривих дзеркал, що тоне у власній брехні.
показать весь комментарий
02.09.2025 19:30 Ответить
"...і щуку кинули у річку."
показать весь комментарий
02.09.2025 19:45 Ответить
інтересно - як Парубій причетний до смерті сина вбивці ? слідство зобовязане це звясувати.якщо нема ніяких доказів звязку - то злочинець бреше й покриває замовників.
показать весь комментарий
02.09.2025 20:43 Ответить
озвучена ним версія - вигадки його кураторів з фсби, доволі тупі, нелогічні
його син патріот-доброволець, якого він покинув ще малечею та не мав жодного стосунку до його виховання та не переймався ним
його сина вбили кацапи, за що він вбиває Українського Патріота, якого люто ненавидять кацапи, тобто тварі, які вбили його сина, - логіки немає, тому що це версія фсби
показать весь комментарий
02.09.2025 21:35 Ответить
та якраз кацапам і нічого ховатись - вони смакують денацифікацію.ховаються ті що заказали вбивство Парубія в Україні - вигадуючи різні тупі версії.думаю рашка тут якраз ні до чого.
показать весь комментарий
03.09.2025 05:26 Ответить
Перше що напрошується на думку: замовник вбивства - узурпатори влади, відбувайлу - узурпатори дали "гарантії безбідного життя" за виконання ролі по сценарію.
показать весь комментарий
02.09.2025 20:46 Ответить
Уйобки прокурорські, цей півень вбив українця на замовлення росії, це держзрада. Де така стаття обвинувачення?
показать весь комментарий
03.09.2025 09:20 Ответить