9237 посетителей онлайн

США и Украина пока не пришли к соглашению по трем ключевым пунктам "мирного плана", - CNN

Мирный план - США и Украина обсуждают ключевые разногласия

Вашингтон и Киев в ходе переговоров достигли консенсуса по большинству вопросов нового "мирного плана", однако остаются как минимум три важных пункта, по которым имеются разногласия.

Об этом пишет CNN со ссылкой на украинский источник, знакомый с ходом переговоров, передает Цензор.НЕТ.

В каких вопросах расхождения

Первая сфера касается предложения США отдать России часть украинских территорий, которые она не захватила. Собеседник CNN говорит, что решение по этому вопросу еще не принято.

"Было бы очень неправильно сказать, что у нас есть версия, которая приемлема для Украины", - добавил он.

Также собеседник CNN сказал, что расхождение касается предложения ограничить численность Вооруженных Сил Украины до 600 тысяч: во время переговоров было предложено новое число, но Киев хочет дальнейших изменений, прежде чем согласиться.

Кроме того, источник CNN назвал неприемлемым требование к Украине отказаться от стремления стать членом НАТО. Такая уступка создала бы "плохой прецедент", который фактически предоставил бы России право вето на НАТО, "членом которого она даже не является", сказал этот источник.

Что предшествовало?

  • В воскресенье, 23 ноября, в Женеве начались переговоры делегаций Украины и США по мирному плану для завершения войны России против Украины.
  • Ранее сообщалось, что украинская делегация уже провела встречи с советниками ЕС в Женеве.
  • Впоследствии президент Владимир Зеленский сообщил о первых результатах переговоров, которые проходят в Женеве с участием делегаций США, Украины, ЕС и Великобритании по американскому плану завершения войны РФ против Украины.
  • Секретарь СНБО Рустем Умеров сообщал, что текущая редакция мирного плана США по прекращению войны РФ против Украины находится на завершающем этапе согласования и уже отражает большинство ключевых украинских приоритетов.
  • По итогам переговоров в Женеве в воскресенье, 23 ноября, государственный секретарь США Марко Рубио сказал, что команда Вашингтона внесет "некоторые изменения" в американский мирный план.
  • Новый мирный план США по урегулированию российско-украинской войны сократили с 28 пунктов до 19.
Топ комментарии
+12
Це не мирний план.
Це план пуйла по капітуляції України.
Зеля іуда, але жити ще хоче.
Бо розуміє, що якщо підпише пункт про передачу неокупованої території Донецької області у склад рашки, тим самим він буде співучастником підриву терріторільної цілісності України.
А за таке вже передбачена кримінальна стаття за зраду.
І він чудово розуміє, що не проживе довго, після цього.
Може не встигнути втекти.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:34 Ответить
+11
Треба робити зброю масового ураження і тримати москву у страху.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:31 Ответить
+11
нащо на кухні, якщо у нас купа науковців для цього є.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Весь мирний план - повне припинення вогню і всіх інших бойових дій, які призводять до вбивств. ВІн має включати засоби обʼєктивного контролю припинення вогню, заходи реагування на порушення (розслідування та покарання порушників).
Все решта - домовленості мирного часу, яких безліч, і підписання яких конфліктуючими сторонами може тривати 100500 років.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:51 Ответить
Мир це проміжок часу між двома сусідніми війнами.
Мир починається з припинення вбивств (вогню та бойових дій для вбивств іншими засобами, зокрема холодною зброєю).
Як тільки бойові дії зупинено, починаються переговори, як жити далі, щоб мир продовжувався.
Ці переговори всі без виключень країни ведуть безперервно з різними результатами до тих пір, поки знов не почнуться вбивства, тобто бойові дій, мирний час в черговий раз закінчиться. Далі - все повторюється.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:10 Ответить
Мир можна визначати по-різному.
Але відсутність взаємних бойових дій (вбивств) конфліктуючими сторонами мабуть єдина реальна ознака миру. Немає бойових дій - настав мир. Для когось добрий, для когось поганий, але мир, кращий за "добру війну". Всі, без виключення, країни мають якись взаємні претензії, але не всі претензії, на щастя, розвʼязуються шляхом бойових дій. Це означає, що деякий період мирного часу є цілком реальним за певних умов для довільно взятої країни.
Стосовно сили, яка дає можливість державі забезпечити силою територіальні права.
Цю можливість, достатність сили вочевидь не доведено, поки не відбулися бойові дії, в яких перевіряється ця можливість, ця здатність, достатність цієї сили.
Отже, переконлива демонстрація сили не є доведеною гарантією миру, не виключає початок війни, скоріш за все вона імовірно відсуває в часі її початок.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:21 Ответить
Зачем разрабатывать то, что уже давно разработано?
Например, таже "Сатана" ("Воевода")
https://www.kovrkv.org/?p=2074
Ты наверное забыл или по юности не в курсе дела.
Спроси, например, Кучму.
С 1982 по 1986 год - первый заместитель генерального конструктора КБ «Южное».
С 1986 по 1992 год - генеральный директор Южмаша.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:50 Ответить
А вот тебе не похмеляться надо, а лечиться.
"Боеприпасы" бывают разные. Тебе до этого далеко.
А Сатану я привел как пример.
Наивный, ты думаешь, что КБ в Днепре десятилетиями разрабатывало только Сатану?
показать весь комментарий
26.11.2025 02:34 Ответить
Цирк для наївних ідіотів. Ніякого миру не буде.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:52 Ответить
А кац@...ке ,,нарєчіє" і кдбська церковна банда - то ок?!!!
показать весь комментарий
25.11.2025 22:03 Ответить
На другий та третій "ключові пункти" сміливо можна погоджуватись (після належних у цих випадках вмовлянь та/або погроз).
Армія, як я розумію, "мирного часу", у 600 тис. - це не аби який тягар для держави зі зруйнованою вщент економікою. Тим більше, що здатність держави захистити себе від зазіхань заздрисних сусідів визначається не кількістю військових, які найбільш продуктивну частину життя знаходяться у військових містечках в очікувані команди "до зброї", але якістю розвідки, наявністю належним чином навченого резерву та швидкістю його (резерву) розгортання.
Вступ до НАТИ? Навряд чи цей військово-політичний союз переживе "гібридну війну", яку розпочала проти т.зв. "цивілізованого світу" ******* "вісь зла" (на мій хлопський розум, НАТА до цієї війн була не готова, і тому вже програла). Слід очікувати, що на заміну НАТІ (після того, як СШТ таки вийде з цієї організації) прийдуть інші союзи, і Україна може шукати собі місця в тих союзах.
А от перший пункт...
показать весь комментарий
25.11.2025 22:14 Ответить
Хіба я щось казав (писав) про підписання? Мова йшла про "погоджуватись". І це - дійство тільки для Трумпа. Щоб виграти трохи часу.
Насправді треба без зайвого розголосу шукати та домовлятися з країною(ами), яка(і) буде(уть) згодна(і) інтернувати залишки ЗСУ (в ідеалі - із сім'ями). А також готувати Європу до десяти мільйонів справжніх втікачів - без жодних засобів до існування. Бо залишатися на окупованій території для військових - це вірна смерть. Кому швидка - розстріл, а кому довгі та болісні муки у російських таборах смерті.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:49 Ответить
А ти настільки тупий, що досі не зрозумів:
1. Права у ********* світі мають тільки володарі зброї масового ураженя (ЗМУ).
2. Кількість та якість "прав" залежить від обсягу арсеналу ЗМУ.
3. Реалізація цих "прав" залежить від готовності правителів застосувати ЗМУ без огляду на наслідки для власної країни.
показать весь комментарий
26.11.2025 12:55 Ответить
Зараз ЗМІ і політики тимчасово перетворились на помийну яму.

- вранці (макрон/стубб/<будь-хто>: ми на вирішальному етапі війни
- через 1 годину (будь-яке західне медіа): всі деталі плану узгоджено, лишились деталі
- через 1 годину: ключові деталі не узгоджені і їх зможуть узгодити тільки президенти трамп і зе
- через 1 годину: тут п*зда, ні до чого не домовились
- через 1 годину: зе їде до трампа 27 числа
- через 1 годину: зустрічі трампа і зе не заплановано і не передбачається
показать весь комментарий
25.11.2025 21:47 Ответить
через годину (трамп): ми близькі до мирної угоди як ніколи
через годину (трамп): з нетерпінням чекає зустрічі з зе та путіном
.........
2028 рік, трамп: мирна угода ближча ніж будь коли
показать весь комментарий
25.11.2025 21:49 Ответить
Відкрий тлумачний словник і прочитай, що таке капітуляція, перш ніж вживати незнайоме слово.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:01 Ответить
В якому з пунктів пише про російську державну. Розкажеш Иляш? Може я щось пропустив
показать весь комментарий
25.11.2025 22:02 Ответить
Я тебе запам'ятав, зустрінемося тут, якщо все таки мир буде, розкажеш як до тебе звертатися)))
показать весь комментарий
25.11.2025 22:04 Ответить
Все ти вже знаєш, під столом в них сидиш?)))
показать весь комментарий
25.11.2025 22:06 Ответить
Які пункти це передбачають? Розпиши чому, ти ж хочеш донести свою правильну думку до тих, хто поки помиляється?
показать весь комментарий
25.11.2025 22:08 Ответить
І знову ми повертаємося до того, що ти не знаєш що таке капітуляція.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:15 Ответить
А коментатор, якому я відповів прочитав? Чи може ти прочитав? То для чого раніше ніж треба розводити зраду?
показать весь комментарий
26.11.2025 11:33 Ответить
І де ж у проєкті мирного плану здача переможцю, повна чи часткова?
показать весь комментарий
26.11.2025 11:34 Ответить
А давай згадаємо війни, з ще глибшого минулого? Кожен випадок унікальний, і не можна порівнювати з тим, що було, чи може бути.
показать весь комментарий
26.11.2025 14:57 Ответить
Мене не слова хвилюють, а суть. А по суті ніякої здачі там немає.
показать весь комментарий
26.11.2025 14:59 Ответить
В чернетці мирного плану немає нічого про кацапську державну. Нащо вигадувати?
показать весь комментарий
26.11.2025 17:51 Ответить
Ну ок, ніхто з нас оригінал чернетки не бачив. Тоді для чого ця дискусія? Для чого шукати зраду передчасно? Почекаємо і побачимо що там буде. Але якщо черентка, яку публікували вірна, то не все так страшно, як малюють (хоча і не добре, але нам зараз крутити носом вийде собі ж дорожче).
показать весь комментарий
26.11.2025 22:05 Ответить
Питання не в числі. А в праві САМИМ визначати кількість СВОЄЇ армії. Суверенітет або є, або його нема. Ти настільки тупий, що не розумієш цього?
показать весь комментарий
26.11.2025 00:15 Ответить
Пішла ботва писати.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:20 Ответить
Взагалі не розумію навищо шось пидписувати. Кому це треба? Трампу? Та пішов він - воюємо далі.
показать весь комментарий
26.11.2025 00:02 Ответить
треба мати логіку в башці , а не вірити , брехуну , промародеревшимуся перевертню
показать весь комментарий
25.11.2025 23:56 Ответить
Зеля ж клоун. Не справився...
показать весь комментарий
26.11.2025 07:38 Ответить
"Зачем разрабатывать то, что уже давно разработано? Например, таже "Сатана" ("Воевода") " ..... Опохмелися , бо інакше не зрозумієш різниці між носієм та *********** . Хіба що ти плануєш кацапів стращати сатаною з масогабаритним макетом як вони Україну своїм смердючим арєшніком .
показать весь комментарий
26.11.2025 00:13 Ответить
"я вивчав реактори, які необхідні для нашої ядерної програми " .... і скільки з них функціонують в Україні
показать весь комментарий
26.11.2025 00:16 Ответить
"Якби у нас була ядерка, все теж би обмежилось маленьким конфліктом." ... Цікаво якби у тебе хер був скляним , що ти б з ним зробив ? Тобі для роздумів - у кацапів є ядерка , як вона їм допомагає у війні з Україною ? Якщо ти заведеш пісеньку про те що весь світ через неї нам сцить допомагати так як потрібно , то згадай що у Європі творилося перед другою світовою , хоча ядерки алуїзович не мав .
показать весь комментарий
26.11.2025 00:22 Ответить
"або Україна відмовляється від курсу в НАТО в мирній угоді. " .. Ну відмовився ти від курсу , що тобі це дасть - ***** тебе за шерстю погладить чи що ?
показать весь комментарий
26.11.2025 00:26 Ответить
Капітуляція - це припинення військового опору та здача переможцю під час війни, яка може бути повною (беззастережною) або частковою. Цей термін також використовується в переносному значенні для позначення відмови від боротьби, визнання поразки в будь-якій сфері життя (наприклад, у стосунках або на фінансовому ринку). Що із викладеного у тебе викликає сумнів такий що без словника розібратися не можеш ?
показать весь комментарий
26.11.2025 00:28 Ответить
у тебе проблеми - не "вєрно " , а "мудро" .
показать весь комментарий
26.11.2025 00:30 Ответить
Ти вже прочитав фінальний текст угоди і знаєш усі її пункти включно з таємними ? (( Месінг твій дідусь чи татко ? ((
показать весь комментарий
26.11.2025 00:33 Ответить
"Наивный, ты думаешь, что КБ в Днепре десятилетиями разрабатывало только Сатану? " Все простіше , просвітлений , там не виробляли ядерні ********** , а лише засоби їхньої доставки.
показать весь комментарий
26.11.2025 13:29 Ответить
P.S. ""Боеприпасы" бывают разные. Тебе до этого далеко." Ну звісно що далеко , у мене , на відміну від тебе , пердака не рве .... а от коли у тебе рве , то він у тебе теж як ********* малої потужності діє ((
показать весь комментарий
26.11.2025 13:32 Ответить
Тебе у швайцарії замучило безсоння через відсутність ядерки ? Тоді краще вийди з протестом проти відмови вашого уряду постачати Україні конвенційну зброю ( для прикладу снаряди до Гепардів ) , спатимеш спокійно з почуттям виконаного обов'язку.
показать весь комментарий
26.11.2025 13:37 Ответить
Все це досить по філософськи , щастя чи здоров'я навіть у США не купиш , а відсутність здорового глузду не компенсують навіть засобами ізраїльської медицини , тільки грошей подоять (( Щодо "купити у Пакистані" , то це зрідні на "Малій Арнаутській " , правда , черга дуже довга .
показать весь комментарий
26.11.2025 13:43 Ответить
Тому що цю тезу вже просували у ЗМІ , ну а щодо історичних прецендентів , то згадай про пакт молотова -ріббентропа і його оприлюднення на заході та теренах совка.
показать весь комментарий
26.11.2025 13:46 Ответить
Тебе турбує відсутність слова " здача " ? Так у нас і війна як "гібридна " розпочиналася .
показать весь комментарий
26.11.2025 13:48 Ответить
Ну так а в чому тоді проблема якщо ти сам заводиш пісню про унікальність ? Невже ти не чув з боку кацапів вимоги про державну кацапську , чи навпаки - вони оприлюднили тезу що відмовляються від такої вимоги ?
показать весь комментарий
26.11.2025 17:35 Ответить
Вони спокійно чекають допоки їх демонтують , бо запустити їх рівнозначно тому що просто підірвати .
показать весь комментарий
26.11.2025 17:36 Ответить
Ти багато чого пропустив , мацкву атакують вже давним давно , просто ефективність тих атак нікчемна , а от теза "ми не можемо атакувати москву, бо інакше буде ядерний удар по Києву " - відверто кацапський наратив нарівні з "а то хутєн нападьот " . Щодо зміни стратегічних цілей війни ..... нам замість миру і відновлення держави потрібні кацапські болота , ми з ядеркою на них будемо претендувати ???? Ну і тобі для роздумів повторно - у ***** є ядерка якої немає у нас , що йому заважає нею вдарити по Києву сьогодні якщо у відповідь ми можемо запустити лишень Бобра чи Лютого , може все не так просто як у твоїй уяві склалося ?
показать весь комментарий
26.11.2025 17:45 Ответить
Сходи запусти , у нас якраз дефіцит генерації ((
показать весь комментарий
26.11.2025 17:46 Ответить
P.S. https://24tv.ua/yaderna-energetika-********-skilki-diyuchih-aes-slid-perezapustiti_n2585594 почитай отут думку фахівців .
показать весь комментарий
26.11.2025 17:50 Ответить
У нас уже один владу отримав і обіцяв кістьми лягти , а схід зберегти . Тобі потрібно не владу давати , а заспокійливе , бо від думок про владу у тебе голова обертом , просиш її у кожному другому коментарі ((
показать весь комментарий
26.11.2025 17:52 Ответить
Ти сам особисто бачив ту чернетку , чи віриш ОБС ? Згадай чернетку зразка 2022 , а у коментарях кацапні подивися що у них нічого не змінилося у вимогах окрім територій .
показать весь комментарий
26.11.2025 17:54 Ответить
У тебе сум'яття у думках (( Де ти побачив у моїх словах мої "хотіння" ? Я хочу щоб ти перестав херню нести , бо дурнувато виглядаєш ))
показать весь комментарий
26.11.2025 18:13 Ответить
Читай , читай .......
показать весь комментарий
26.11.2025 18:15 Ответить
Ті хто реактор підірвав теж його вивчали , ба , мабуть навіть детальніше аніж ти . Проблема одна - "вивчення матчастини " не врятувало країну від їхніх ідіотичних вибриків . А тут з'являється супермен Євгеній що "все порішає" ..... і де ж ти у 1986 був , такого цінного кадра не розгледіли ((
показать весь комментарий
26.11.2025 18:47 Ответить
"насправді ні, рішення приймали партійні ідіоти, яким було треба перевірити потенційно важливу технологію." .... а чим кращі ті ідіоти , які рішення партійних ідіотів виконували , розуміючи можливі наслідки ?

"я не збираюся вирішувати проблему підірваного реактора, а проблему запусків вцілілих реакторів." .... обери одне з трьох : 1. Ти партійний ідіот . 2. Ти ідіот- виконавець . 3. Тобі просто плювати на те що від України залишиться бо ти і так вже не в Україні. Напиши просто цифру у відповіді , бо на те де був у 1986 ти відмовився відповідати.
показать весь комментарий
26.11.2025 19:05 Ответить
"тим, що вони хоча б виступали проти ідіотських експериментів." Тобто реактор рвонув просто так , а не через те що ідіоти-експлуатанти на ньому експеримент проводили ? Цікава точка зору на чорнобильську трагедію (( Раптом що - якби не "протестанти -експлуатаційники " , то ідіоти-партійники той реактор самостійно не запустили.
показать весь комментарий
26.11.2025 20:32 Ответить
Стійке враження, що для Рудого Донні весь світ = це бордель, у цьому борделі Донні замовляє музику але не хоче платити.та ще й гроші вимагає.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:45 Ответить
це має бути якась психічна зброя.

Наприклад вони мають померти від сміху
показать весь комментарий
25.11.2025 21:42 Ответить
ще можна вижити, коли ти дуже смішний.
Щоб усі помирали від сміху
показать весь комментарий
25.11.2025 21:56 Ответить
зате ми смішні та милі
показать весь комментарий
25.11.2025 21:59 Ответить
штати нам розвід дані дають, петріоти та хаймарси а також супутниковий зв'язок.
куди кого послати
показать весь комментарий
25.11.2025 22:06 Ответить
І взагалі зеленський не іуда, а мойсей
показать весь комментарий
25.11.2025 22:08 Ответить
мир буде, але так років через 30
показать весь комментарий
25.11.2025 22:14 Ответить
Нам нічого не пропонують. Нема що підписувати.
Путін не збирається з нами нічого підписувати окрім повної капітуляції та скасування держави.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:18 Ответить
у нас немає стільки
показать весь комментарий
25.11.2025 22:36 Ответить
кто ходіт в гості по утрам - тот поступаєт вєрно.

Потрібно було робити як вінніпух, а не делікатнічать, запрошують не запрошуюють.

Припертись із самого ранку і зжерти весь мед.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:45 Ответить
істина
показать весь комментарий
25.11.2025 22:48 Ответить
не хвилюйтесь, ми всі приїдемо до вас
показать весь комментарий
25.11.2025 22:59 Ответить
я маю на увазі в гості, після того як доведемо кацапію до сказу і вона покусає сама себе.
Все буде добре.

Не хвилюйтесь, ми вас врятуємо
показать весь комментарий
25.11.2025 23:02 Ответить
дивно, але вроді в 19 році ніхто особливо не хотів знати куди їх заводять.
Навпаки, всі так тішились в очікуванні чогось невідомого.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:05 Ответить
Потрібно безуглу наступного разу відправити
показать весь комментарий
26.11.2025 01:32 Ответить
тепер я розумію для чого єрмак зеленському
показать весь комментарий
26.11.2025 04:29 Ответить
А вундеркінди з кварталу95? Вони таланти у всіх галузях.
Прикрутять до фламінги уранову паливну збірку - і бімба готова.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:58 Ответить
Навіть повний придурок вступить кудись коли йому дорога відкрита - а коли дорога закрита то яким би ти розумним не був тобі зась . Польщі гарантували вступ в НАТО і ЄС - гарантували ше з 1989 року ( чи трішечки пізніше - але це не міняє сутті того шо я надрукував).
показать весь комментарий
25.11.2025 21:46 Ответить
Остання династія імператорів в Китаї мала манжурське походження - а там співвідношення було на порядок більше на користь Китаю ( в китайців і розмір був більший і ядовитості ( дипломатії ) ).
показать весь комментарий
25.11.2025 21:53 Ответить
Це не мирний план.
Це план пуйла по капітуляції України.
Зеля іуда, але жити ще хоче.
Бо розуміє, що якщо підпише пункт про передачу неокупованої території Донецької області у склад рашки, тим самим він буде співучастником підриву терріторільної цілісності України.
А за таке вже передбачена кримінальна стаття за зраду.
І він чудово розуміє, що не проживе довго, після цього.
Може не встигнути втекти.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:34 Ответить
Віткофф зараз вже в Москві і в ці хвилини обговорює з пуйлом, як швидше примусити Україну до капітуляції.
Пуйло обіцяє йому збільшити темпи наступу на фронті та удари по інфраструктурі Україні.
Якби зеля був не іудою то вже реально послав би нах пуйла та його шістку трампа з їх мирним планом знищення України.
Але ж мовчить бо іуда.
показать весь комментарий
25.11.2025 21:58 Ответить
Відмова від суверенітету та незалежності України, передача української території іншій державі (рашці).
Це зараз і хоче підписати зеля.
Це і є капітуляція.
показать весь комментарий
25.11.2025 22:06 Ответить
Ти знаєш які пункти, не юродствуй.
Не вступ у НАТО.
(Це вже Україна тоді не незалежна держава, яка позбавлена права вибирати в який союз їй вступати).
Пункт про територіальне питання.
Вивід українських військ з неокупованої частини Донецької області.
Це і є капітуляція.
Мюнхен 1938 рік.
Чехів примусили підписати капітуляцію по виводу чехословацьких військ з Судетської області Чехії і передачу її в склад Третього Рейху.
І це все під приводом мирного плану.
Я вам привіз мир,- Чемберлен.
Через півроку Чехословаччина була повністю окупована Гітлером і припинила своє існування.
Цей фокус хочуть провернути і з Україною.
Зеля не заперечував і готовий підписати капітуляцію .
показать весь комментарий
25.11.2025 22:19 Ответить
Ти де воюєш, Вєня, у Баден-Бадені? Сциш шо німці після закінчення війни вишлють назад, в Україну? А воно ж так сподобалося на халяву сидіти у німців на шиї, поки люди в Україні гинуть.
показать весь комментарий
26.11.2025 07:59 Ответить
Никто Украине Байрактары не даст
Никто Украине Джевелины не дает
Никто Украине Стингеры не дает
Никто Украине бронетехнику не дает
Никто Украине оружие НАТОвского калибра не даст
Никто Украине Хаймарсы не дает
Никто Украине Патриоты не даст
Никто Украине танки не даст
ВЫ НАХОДИТЕСЬ ЗДЕСЬ
Никто Украине F-16 не даст
Никто Украине баллистические ракеты не даст
Москва никогда не перейдет на гривну

пост 2022 року
показать весь комментарий
26.11.2025 01:17 Ответить
8 людей загинуло, а вам всратою....
показать весь комментарий
26.11.2025 01:18 Ответить
Якщо Лідору обіцяно захист від бендеровцев і порохоботів, то Лідор підпише міровую навіть по річці Збруч
показать весь комментарий
25.11.2025 21:54 Ответить
Ти вибрав зєлєнскава, а це вже наслідки
показать весь комментарий
25.11.2025 21:55 Ответить
Болгарія з Румунією розумні, сильні і заможні?
показать весь комментарий
25.11.2025 21:41 Ответить
Вже пізно говорити про ЯЗ, не треба було її віддавати у 1994.
показать весь комментарий
25.11.2025 23:37 Ответить
Добре, що навіть під Женевою є батальйон українських патріотів які готові йти на москву. Вам потрібно об'єднатися з батальйоном монакою
показать весь комментарий
26.11.2025 01:38 Ответить
А чого через впн? Бубочку боїшся?
показать весь комментарий
26.11.2025 09:26 Ответить
ну так ніхто не хоче укромосад створювати
усім вигідна війна, хто може то зробити
можна кошмарити срасію терактами а не ЯЗ...
чечени змогли
показать весь комментарий
26.11.2025 12:52 Ответить
він дебільний
показать весь комментарий
26.11.2025 12:53 Ответить
ти перестрибуеш з теми як підорас
показать весь комментарий
26.11.2025 12:54 Ответить
Страница 2 из 3