8856 посетителей онлайн

Стрельба в Киеве: суд отправил патрульную Дудину вслед за Дробницким под стражу. ВИДЕО

Печерский райсуд избрал меру пресечения патрульной Анне Дудиной по делу о стрельбе в Голосеевском районе Киева.

Об этом сообщает корреспондент Цензор.НЕТ.

Что решил суд?

Суд принял решение отправить Дудину под стражу до 18 июня.

Стрілянина в Києві: обрано запобіжний захід патрульній Дудіній

У нее есть возможность внести залог в размере 266 тыс. грн.

Ее взяли под стражу в зале суда.

Что говорит Дудина?

По словам патрульной, она такого решения суда ожидала, поскольку дело резонансное.

Такой суммы на внесение залога у нее нет.

Адвокат заявил, что мера пресечения будет обжаловаться.

Смотрите также: Теракт в Киеве: Печерский райсуд избирает меру пресечения патрульной Дудине. ВИДЕО

Что предшествовало?

Ранее избрали меру пресечения патрульному Михаилу Дробницкому. Его отправили под стражу до 18 июня с возможностью внесения залога в размере 266 тыс. грн. Подозреваемый был заключен под стражу в зале суда.

В случае внесения залога Дробницкий будет обязан прибывать к следователям по первому требованию.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
Топ комментарии
+35
11 років протерла штани в поліції, і далі думала " ненавчена" сидіти. Вона 11 років отримувала заробітну плату, як виявилося, не відповідаючи займаній посаді. А за 11 років яка це сума на одному такому трутню.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:08 Ответить
+28
а навіщо тоді вона взагалі потрібна? якщо поліцейська, озброєна, має право тікати і кидати цивільних напризволяще, то навіщо їй зброя? чому їй платять в два рази більше ніж середньостатистичному цивільному?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:48 Ответить
+21
Так, усе правильно. Твій будинок горить. Приїздить пожежний і каже: ""Я у вогонь не піду. Там загроза для мого життя. Я поїхав назад. Нехай усе згорить, але мій обов'язок зберігати своє життя".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
"Рилом не вийшла...".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:17 Ответить
У декрет і до вироку суду буде вдома. Хоча все рівно конституція на паузі, жінки звільнені від військового обов'язку, тому дуже суперечливе рішення суду.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
жебрачка.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
як і його морда, заразом з ним всим )
показать весь комментарий
21.04.2026 18:38 Ответить
общєство нє прі чьом. то судєбна вєтвь влади. і не тіко судєбна.
застав дурня богу молиця, він лоба розібъЄ.
зє, величний та ужасний.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:10 Ответить
Пистец.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:11 Ответить
Коваль-Я тебе уже ответил.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:15 Ответить
нічого ти толком не відповів
показать весь комментарий
21.04.2026 19:16 Ответить
А ти хто " бугалтер", чи банщиком у міських саунах здоаїв' я своє гробиш?
Ти сам чому не при чолрчих ділах, а при жіночих?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:02 Ответить
Чувак, а ну напомни всм тут присутнім на якій саме " ділянці фронту ти вже встиг повоювати не один рік"?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:27 Ответить
А вам що, на фермах житло не компенсують?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:28 Ответить
Не обманюй. Ведмедчук вас як сирів у маслі купає
показать весь комментарий
21.04.2026 20:36 Ответить
Це щоб вона вийшла
показать весь комментарий
21.04.2026 20:37 Ответить
Про це багато писали.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:43 Ответить
пєчєньки всерівно не подам )) лижи хазяям ))
показать весь комментарий
21.04.2026 20:44 Ответить
Думаєте точно сяде ? А на фронт ?
Якщо ні, на спецзоні пару камер відведуть.
До речі, невже за стільки часу не було посадок жінок у формі ??
показать весь комментарий
21.04.2026 20:50 Ответить
За безтолковість, непрофесійність та дуполизтво керівників та кадровиків з МВС і НацПолу, їх держсекретарів, понесуть покарання лише рядові патрульні!!! Риба гніє з голови…. але голови уже немає, з 2019 року!! Акакая разніца ….
показать весь комментарий
21.04.2026 20:51 Ответить
В тому то і річ. В будь який момент тил може опинитися лінією фронту. А у нас кончені протоколи без будь яких тренувань виходить. Це взагалі в голові не вкладається як можна не тренувати в першу чергу саме поліціянтів під стрілковим вогнем, артилерійським вогнем. І тому подібним. Виходить алгоритми дій ніколи не переглядалися і напевно не виконувалося навіть те що є. Просто кожен рік просто так добавляйте заробітню плату та й все. І пофіг, що йде війна. Пофіг що терористи що хочуть те і роблять. Ці поліціянти є такими, якими вимагає бути оце керівництво. Тобто щоб були ніякі. З якого дива взагалі їх осуджувати. Все зроблено по інструкціях. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:54 Ответить
Справа не тільки у підготовці. В українських силових структурах в т.ч. в поліції значна кількість людей займається не поліцейською роботою, як та жіночка (інспектор з господарства), а тією, що мають виконувати "цівільні вільнонаймані", а "на вулиці" патрульних ("дураков" - приношу вибачення за "красне" словце всім копам) не вистачає, алеж по штату всі вони "копи", вот і висмикують для "затикання" дірок із "теплих" містечок - таких, які погналися за "плюшками" в надії всеж "пропітляти"
показать весь комментарий
21.04.2026 21:11 Ответить
а яка відстань до стрілка була? 150 метрів?
показать весь комментарий
21.04.2026 21:24 Ответить
з 19 року у зельоної плісняви не вистачило часу порядок навести?
показать весь комментарий
21.04.2026 21:31 Ответить
SUB 2000 чи не карабін.. не смішить.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:44 Ответить
Я с Вами згоден на 100 %. Я цю даму не виправдовую. Ви невірно зрозуміли мої наміри. Просто вказав на системну несправедливість - паперову та господарську роботу виконують "ненавчені", але з "плюшками" більшими ніж рядові (солдати, не "кадрові") в окопі.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:48 Ответить
их отправили на бытовуху.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:51 Ответить
Ще раз повторюю для ,,особливо обдарованих'', чиє розуміння реальності застрягло десь між дефіцитом логіки та надлишком жовчі. Твоя манера перекручувати факти, підміняти поняття та скидати все до купи - це типовий стиль наперсточника з лихих 90-х: кручу-верчу, заплутати хочу, а під ковпачком - порожнеча. Ти намагаєшся ,,продати'' мені демагогію замість дискусії, бо на змістовну відповідь твій інтелектуальний процесор просто не тягне. Що ти там верзеш про ,,чорноробів'': Це виключно твій хворий вимисел. Покажи мені ,де в моєму тексті ти це знайшов? Це і є твоя дешева і жалюгідна маніпуляція невігласа - вигадати дурню, приписати її мені, а потім самому на неї образитися. Це виглядає просто огидно! . Моя теза була і є дуже проста: кожен на своєму місці має бути професіоналом, а не гарматним м'ясом через відсутність підготовки. І відносно ,,переляканих аматорів'': Ти знову переплутав причину з наслідком. На аматора людину перетворює не війна, а відсутність фахового навчання та некомпетентне командування, яке кидає людей без навичок у пекло. Якщо для тебе ,,професіоналізм'' і ,,відвага'' - це взаємовиключні речі, то мені шкода твоїх залишків сірої речовини. Ти знову намагаєшся зрівняти тепле з м'яким. Я пишу про ефективність державного апарату та безпеку громадян, а ти вмикаєш режим ,,ображеної невинності'' і маніпулюєш темою війни, щоб прикрити власну неспроможність зрозуміти прочитане. І ти знову намагаєшся пробити стіну лобом, але проблема в тому, що стіна - це залізобетонні факти, а твій лоб - порожня декорація. Досить вже верзти тут цю свою примітивну маячню. Якщо ти не здатен розрізнити професійну підготовку від класової приналежності, то твій рівень - це вже не дискусія, а коментування прогнозів погоди під під'їздом. Спробуй хоч раз не зманіпулювати, а відповісти по суті! Хоча кого я обманюю… Наперсточники вміють тільки рухати руками, а не думати головою.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:56 Ответить
якби клименко проходив там і замість захисту цивільних - втік, то його б судили сьогодні
показать весь комментарий
21.04.2026 22:08 Ответить
василий граздич Та ладно , а броники зачем , а огневая подготовка ,
показать весь комментарий
21.04.2026 22:19 Ответить
Я розумію ваше обурення щодо зарплат та "броні", і тут ми згодні: система зараз часто виглядає як спосіб сховатися від війни за великі гроші. Але давайте не плутати соціальну справедливість із професійною придатністю. Ви кажете, що поліціянт має знати і фронт, і тил. Але в усьому світі успіх тримається на вузькій спеціалізації. Хірург отримує більше за санітара, але ми не відправляємо хірурга копати траншеї, щоб він "відпрацював гроші". Ми хочемо, щоб він ідеально різав. Якщо ми "розмиваємо" підготовку патрульного фронтовими навичками, ми отримуємо людину, яка посередньо воює і посередньо охороняє порядок. У підсумку - трагедії, як у Києві.Ви кажете про воюючу краіну? Ось вам приклад: Ізраїль, ВІн всю свою історію воює з притрушеними і агресивними сусідами які хочуть його знищити вже 80 років.Там служба в армії - це обов'язковий "вхідний квиток" до поліції чи держслужби. Там не роблять із поліцейського солдата, там роблять із солдата поліцейського. Це і є єдино правильний шлях. Людина вже довела свою вірність країні, вона має загартовану психіку, вміє поводитися зі зброєю. Їй треба лише дати юридичну базу - і ми маємо ідеального копа. Так мало б бути і в нас. Те, що патрульний отримує більше за солдата на другій лінії - це питання до уряду, а не до тактики бою. Але висока зарплата має бути платою за надвисоку кваліфікацію, а не за ризик потрапити під КАБи без підготовки. На відео з Києва ми бачили не брак патріотизму, а брак рефлексів. Рефлекси не з'являються від того, що ти посидів під обстрілом. Вони з'являються після 10 000 повторень у тренувальному центрі. Замість того, щоб намагатися "вилікувати" систему, відправляючи переляканих патрульних на фронт "для науки", треба почати з іншого боку. Державні посади та місця в поліції мають займати ті, хто вже пройшов фронт. Ветерана легше навчити патрулювати, ніж навчити "жирненького" копа не панікувати під вогнем. Поки у нас на чолі країни та відомств будуть люди, які знають війну лише з папірців, ми будемо бачити цей хаос і такі трагедіі..... Нам потрібна реформа не "для броні", а для людей, які знають ціну своєї землі
показать весь комментарий
21.04.2026 23:32 Ответить
Їх не не вистачає, їх вже забагато
показать весь комментарий
21.04.2026 23:51 Ответить
Не переживай, в тебе в Іспанії всерівно більша
показать весь комментарий
22.04.2026 00:02 Ответить
Вона не ця жінка, вона поліцейська, яка повинна була якісно виконувати свою роботу, за яку своєчасно отримує зарплату
показать весь комментарий
22.04.2026 00:06 Ответить
І знов, жінку тягають, влаштували спектакль, це так по-ментівськи зробити у всьому винною жінку, коли тікав цілий натовп ментів, ніхто того клименка не відправить нікуди, а треба було б на фронт разом з 80% силовиків.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
То вони порушили всі інструкції
показать весь комментарий
22.04.2026 00:33 Ответить
Твоя спроба звести складну державну систему до рівня кухонної демагогії виглядає просто жалюгідно. Якщо ти не здатен осягнути різницю між функціями держави, я поясню ще раз, хоча, бачу що судячи з твоїх ,,аргументів'', логіка - це не твій коник. По-перше, щодо твого питання ,,Хто має воювати?''. Воювати мають солдати. Тобі відкрити таємницю, навіщо існують два різні відомства - Міноборони та МВС? У них різні завдання, різна підготовка, різна психологія та різна правова база. Держава - це складний механізм, де кожен інструмент має своє призначення. Намагатися забивати мікроскопом цвяхи (відправляти поліцію в окопи для ,,практики'' - це ознака управлінської імпотенції та відсутності стратегії. Якщо ти вважаєш, що дірки на фронті треба затикати всіма підряд, то завтра за твоєю логікою ми відправимо хірургів у штурмовики, а пожежників - у авіацію. Хто тоді буде лікувати й гасити твою хату, коли вона загориться?По-друге, щодо ,,загартовування'' поліцейських у бойових умовах. Твоє уявлення про ,,загартування'' застрягло десь на рівні гладіаторських боїв. ******* війна під КАБами та артилерією - це не спортзал. Це екстремальне випробування для психіки, до якого готують роками, а не короткими відправками на ,,підвищення уваліфіувціі''Професійний поліцейський - це людина, навчена діяти в межах закону, застосовувати силу мінімально і захищати цивільних. Професійний солдат - це людина, навчена максимально ефективно знищувати ворога. Коли ти кидаєш непідготовленого поліцейського в м'ясорубку, ти не отримуєш «загартованого копа». Ти отримуєш або труп, або людину з ПТСР, яка після повернення в місто буде бачити ворога в кожному перехожому. Тобі потрібен такий «загартований» патрульний на вулиці? Якщо ти не бачиш різниці між професійною деформацією і професійним навчанням, то мені шкода твоїх сусідів. Ще раз повторюю ,для тих, хто в танку: На аматора людину перетворює не відсутність патріотизму, а некомпетентність. Мій підхід - це шлях цивілізованого світу: робити з досвідчених ветеранів-військових професійних поліцейських, даючи їм фахову освіту та роботу в тилу, а не навпаки ! Твій підхід - це все зробити через дупу і шлях до деградації: спалити фаховий ресурс поліції в окопах і залишити країну без правопорядку. Твої постійні маніпуляційні висери, як і цей твій про ,,переляканих аматорів'' - це просто спроба звичайного невігласа сховати власну некомпетентність за агресією. Спробуй хоча б раз подумати мізками, а не дупою і і дешевими гаслами. Хоча, мабуть, для тебе я вимагаю забагато.....
показать весь комментарий
22.04.2026 00:33 Ответить
Амна фермах за кількісттю буков платять,чи якось по інщому?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:36 Ответить
Так хто ти? Бухгалтер, чи прибиральниця, ти так і сказав..
показать весь комментарий
22.04.2026 00:40 Ответить
Ти на якому колчаківському фронту служив, воїн, в білому пальті?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:44 Ответить
Ще раз!!!!!: що заважає прямо зараз зробити ротацію: ветеранів з фронту в поліцію, а оцих недоумків в окопи? Про який "фаховий ресурс поліції" ти мариш? Де ти тут його побачив? І про що ти взагалі можеш варнякати, сидячи за океаном? Для початку приїдь в Україну, поживи кілька років, і тільки тоді матимеш право розказувати про "свій підхід". Ти зовсім далекий від українських реалій.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
Який порядок? Так це ж і є порядок! Нова, народна, рехвормована найкращими світовими рехворматорами поліція. Так, як і було задумано. Що ще тебе не влаштовує?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:49 Ответить
О, знову те саме ! Знову за рибу гроші ! Знову, коли закінчуються аргументи, у таких як ти включається стандартна прошивка: ,,А де ти зараз?'' та ,,Давай всіх поміняємо місцями''. Це класичний симптом інтелектуального безсилля і імпотенціі коли людина не здатна осягнути суть дискусії, і аргументовано продовжувати іі- вона відразу починає перевіряти прописку. Давай я розкладу твій емоційний вінегрет на інгредієнти, щоб ти хоча б спробував зрозуміти, наскільки ти безглуздо виглядаєш: Про твій ,,географічний патріотизм'': Тобі здається, що закони фізики, логіки чи державного управління змінюються залежно від GPS-координат? Якщо 2+2=4 у Києві, то воно буде 4 і в Лондоні, і в Антарктиді. Намагання заткнути опонента фразою ,,ти не тут'' - це останній притулок невдахи і невігласа, якому просто нема чого сказати по суті. Твоя логіка рівня табуретки: якщо лікар за кордоном каже, що не можна пити відбілювач, то ти ж його вип'єш на зло, бо ,,він не в Україні і не знає тутешніх реалій''? Ну, успіхів тобі , природний відбір ще ніхто не скасовував. ВІдносно твоєі ,,геніальноі'' ідеі ,,ротацію ветеранів у поліцію прямо зараз'': Твоє оце уявлення про державне управління нагадує знаєш таку дитячу гру в пасочки. Ні ну ти справді думаєш, що ветерана без знання кримінально-процесуального кодексу можна просто завтра ось так взяти і поставити розслідувати економічні злочини чи працювати з жертвами домашнього насильства? Ти справді так вважаєш? Це і є неповага до ветеранів - вважати їх ..замінними деталями'', які можна встромляти в будь-яку дірку. Моя пропозиція - це системна адаптація та навчання, а твоя - це хаос і спроба розвалити залишки правопорядку заради короткочасного хайпу. І про ,,фаховий ресурс" -Якщо ти в своєму засліпленні не бачиш різниці між патрульним, який щодня виїжджає на побутові вбивства, і штурмовиком у посадці - то це проблема твого зору, а не системи. Якщо в поліції ,,немає фахівців'', то чому ти досі не грабуєш банки, а мирно строчиш свої дурниці в інтернеті? Мабуть, тому, що цей ,,неіснуючий'' ресурс все ж таки працює. Ти щось бурмочеш там про ,,українські реалії''? : Мої реалії - це холодний розрахунок і бажання, щоб Україна вижила як держава, а не як територія, де всі воюють проти всіх, поки тил вигорає в анархії. Твої ж ,,реалії'' - це дешевий популізм, який веде до катастрофи. Коли держава починає діяти за логікою ображеного підлітка, вона програє......Але ж ображений підліток цього ніяк вперто зрозуміти не хоче....Ти можеш і далі махати своїм ,,паспортом присутності'' як прапором, але це не додасть тобі ні розуму, ні ваги в серйозній дискусії. Твоя спроба ,,щось довести'' виглядає як гавкіт моськи на потяг: шуму багато, а сенсу - нуль. Ще раз : почни вже думати головою а не дупою! Спробуй наступного разу замість своіх емоційних висерів вивчити хоча б основи державного будівництва. Хоча, кому я це кажу... Тобі зручніше жити в ілюзії, що складні проблеми вирішуються простими ,,перестановками''. Відпочивай, стратегу і перестановщику ти наш кухонний.....
показать весь комментарий
22.04.2026 02:00 Ответить
Головне, що ніхто не займався реальною підготовкою поліції на випадок подібних ситуацій, не перевіряв їх готовність діяти адекватно, бо все ж повинно робитись саме собою, а вони будуть просто пиляти бюджет.
показать весь комментарий
22.04.2026 02:59 Ответить
Як і будівельникам - за ромбики на погонах та вислугу років. А що, плануєте перевестись? Стріляти почали, небезпечно стало?
показать весь комментарий
22.04.2026 05:16 Ответить
А хлопцям відведеним із під Покровська на переформування голу "двадцятку" затримують, мабуть тиловим щурам не вистачає на харчування. Жоден щур про це не скаже - боіться, що тоді від корита попруть - доведеться тоді працювати, як решті "черні"...
показать весь комментарий
22.04.2026 05:33 Ответить
ну все вірно, зелена пліснява навела порядок, що тобі не так?
показать весь комментарий
22.04.2026 06:38 Ответить
За те і судять щоб відвернути кримінал від зеленої мафіозної банди етнічних бандитів. Сидіти мають ті хто не забезпечив патрульних автоматами, захистом від інвалідних прокурорів, від хабарних суддів при пострілі в злочинця, не думати про перший постріл вгору. А так попав наряд не в той час і не в тому місці. кримінал їм би забезпечили прокурори і найчесніші судді за використання зброї, або бути вбитими біля жертв яких мали "рятувати".
показать весь комментарий
22.04.2026 06:39 Ответить
Всі разом. Одні що збудована галіма система. Інші що з радістю готові приймати участь у цьому цирку. Під назвою якоби безпека. Немає безпеки. Є розпил бабла під цією вивіскою. Ха ха ха.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:43 Ответить
А я вважаю що саме для броні треба реформа. Тобто усім, хто воює більше п'яти років запропонувати патрульну службу після перенавчання. А оцих всіх патрульних після бзвп на фронт. Отак і відбудеться "розширення" досвіду. І буде реальний професіоналізм. Теперішня безпека у вигляді поліції це фікція. Ніхто нічого там не навчає і не тренує. Все лише на паперах для галочок. Є лише постійне витребування мвс збільшення грошей. От що відбувається. І ця інспекторка зовсім не жертва системи і не дурна якась. Вона прекрасно розуміла, як і всі інші куди вона іде працювати. По суті перекладати непотрібні папірці. Ну ще в патруль сходити раз на тиждень. От і все. А там скоро і пенсія пільгова. Багато хто іде саме за бронею, зарплатою і безвідповідальністю свідомо. Отакий цирк збудований і багато хто згоден на це. А цій поліціянтці нічого не загрожує. За якоби порушення інструкцій максимум догана. Ха ха ха.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:57 Ответить
Походу, якби й поліціянтів вбили - всі тоді вололи б - боже як шкода..такі молоді.. RIP..а були б на нулі, може б вижили, і т.і. маячню...і всі були б задоволені...
показать весь комментарий
22.04.2026 07:06 Ответить
А то вона штатний розпис малює й відомості на ЗП до бугалтерії заносить?
показать весь комментарий
22.04.2026 07:11 Ответить
Кого мали на увазі? Якщо поліціантку, то якщо вона вирішила "харчуватися" від системи, то має бути готова виконувати вимоги системи, та претензії до системи. Якщо ОЛену Олену - у мене жодНоЇ претензії.
показать весь комментарий
22.04.2026 07:33 Ответить
Помиляєтесь. Загрожує, і дуже серьезно. 20 квітня Анні Дудіній та Михайлу Дробницькому оголосили про підозру у службовій недбалості, що спричинила загибель людей (частина 3 статті 367 Кримінального кодексу України) Покарання, що світить за цією статтею: Позбавлення волі на строк від 5 до 8 років....Печерський райсуд Києва вже обрав їм запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 діб із можливістю внесення застави......Але грошей вони кажуть на заставу не мають....
показать весь комментарий
22.04.2026 08:13 Ответить
Перекладаю. Не вона встановлює розмір ЗП, премій та надбавок для працівників поліції.

І до чого тут Олена Олена? Я їй не писала.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:16 Ответить
«Системи» в яких більшість посад крім зарплатні має певні привілеї та "смаколики", в т.ч. відтерміновані у часі, як то наприклад рання пенсія, штовхає керівництво цих систем до "торгівлі" цими посадами та до позапосадових взаємовідносин, а отримувачей цих посад ставить їх в залежність від особистих бажань керівництва, під страхом втратити ці привілеї та "смаколики" одразу, або у майбутньому. Типове корупційне середовище. Більше того - значна кількість колишніх службовців цих «систем» до кінця життя ходять під страхом щось втратити з того, що набуто під час перебування у «системі».
показать весь комментарий
22.04.2026 08:33 Ответить
Перекладаю. Не встановлювала. Вірно. Але користалась. А коли прийшов час відпрацьовувати за отримане - відмовилась, із тяжкими наслідками. Любиш поганяти, люби й коня годувати. У середньому патрульний поліцейський в Україні отримує 25.000 грн.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:41 Ответить
а не намагатися зляканого патрульного перетворити на штурмовика

Ще раз!!!!: Так саме і треба зляканого обісраного мусора перетворити на штурмовика!!! І найкраще для цього місце - ФРОНТ.

"Ветерани не народилися безстрашними, але вони вже пройшли цей фільтр, їхня психіка витримала, вони вже довели свою придатність."

Так саме це я тобі і втовкмачую! Тому і треба ВСІХ поліцаїв відправит на фронт. Витримав, загартувався - значить, довів свою придатність. Не витримав - нахрін з поліції.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:50 Ответить
Перевірку психолога??????? Не смішіть.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:02 Ответить
"Якщо в поліції ,,немає фахівців'', то чому ти досі не грабуєш банки, а мирно строчиш свої дурниці в інтернеті?"

Тому що в кожного різний склад характеру. Я, так само, як і ще 99% населення, не підемо його грабувати зовсім не через поліцію, а через свої моральні якості.
ПС. А ти зовсім далеке і відірване не лише від реальності, а і взагалі від життя. Не володієш, навіть, елементарною загальнодоступною інформацією, а ще лізеш в дискусії. І ще раз питаю: чому ветеранів можна і треба зробити поліцейськими, а вже діючих поліцейських відправляти на фронт для набуття бойового досвіду не можна? Що це за маячня?
показать весь комментарий
22.04.2026 09:03 Ответить
Шановний а ви особисто на війнонькі були?
Я трішки побував, 30 місяців. І я не рекомендував би сам себе іти в патрульну поліцію.
Тому що якщо накриє мене під час затримання коли почую постріли я всіх перестріляю жодного шансу не дам і потім прийдеться мені іти в тюрячку навічно.
Воювакам можна лише хіба штурмову групу, там таке можливе.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:07 Ответить
То може то питання до влади? До тих, хто встановлює? І питання до тих, хто до патрулю ставлять непідготовлені кадри. Крім того, цікаво взагалі, яка в неї освіта..щоб ще не курси перекваліфікації були якісь..і що там з нормативами..

Не на дівчину нападати треба - треба міняти комплексний підхід. Для початку провести переатестацію всіх поліцейських. Керівництва теж.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:08 Ответить
Ви що шуткуєте? Ви оце серьезно? Що мали робити поліцейські проти напівавтомата? В цього напівавтомата набоі пістолетного типу- по суті той же пістолет. І взагалі яка в біса різниця що там у кого було?Коли починається стрілянина ніхто не питає у ворога який там у нього калібр чи яка там у нього зброя. Поліцейськи мали не тікати, а прийняти бій: Замість втечі, патрульні мали зайняти зручну позицію (укриття), щоб зменшити ризик, але при цьому продовжувати вести спостереження та за необхідності застосувати зброю для нейтралізаціі чи знищення нападника ,Головний іх обов'язок - "служити та захищати", що передбачає прикриття людей, зокрема дітей, навіть ціною власного життя. В них була зброя, була зручна позиція - на відео видно що вздовж тротувара стоіть довга верениця припаркованих авто- бігай за ними ховайся за ними , використовуй іх для укриття і ведення вогню, захищпай людей. Вас двоє, нападник один.... Ні вони втекли заливши інших цивільних і поранених на призволяще.....На тому ж відео видно як тільки побігли поліцейські - через секунди від пострілів падає людина....І про яке прикриття ви говорите? Ви що фільмів надивились? ******* світові протоколи (включаючи українські) свідчать: під час активної стрілянини поліція не чекає на спецназ чи ідеальне прикриття.Чому? Бо кожна секунда зволікання - це нові постріли та загиблі. Перший патруль, що прибув, має діяти негайно, щоб нейтралізувати загрозу або відволікти стрільця на себе. І будь ласка не пишіть дурниць що поліцейські полізли під загрозу на свій страх і ризик, Вони пріхали по виклику про побутову сварку сусідів, і що по вашому вони мали відразу втекти як тільки побачили поранених ще до стрілянини бо там небезпечно і десь там на відстані чекати прикриття чи прибуття спецназу? Самій не смішно? Це як сказати пожежнику, що він не мав лізти у вогонь, бо це небезпечно. Але це і є його робота - рятувати людей там, де небезпечно. Так і у поліцейських. Але вони зганьбилися... Через них загинули ще люди....
показать весь комментарий
22.04.2026 09:09 Ответить
В хіба цей вбивця не проходив психолога?
Проходив і пройшов, написали що здоровий.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:21 Ответить
За нормативами вона - поліцейський. МАє виконувати свої обовЯзки. Щодо того що вона жінка - ліріка, вона добровільно "підписалася" на службу у поліції. Наголошую ДОБРОВІЛЬНО У ПОЛІЦІЮ. Лікар який приїде до ВАс на виклік на швидкій, теж може сказти, "я боюся" - нічого не буду робити, навіть у лікрню не повезу, до побачення?
показать весь комментарий
22.04.2026 10:06 Ответить
Ти мені ще й тлумачиш? Серйозно? Слухай, ти реально невиліковний. Це ж треба мати такий неперевершений талант - настільки майстерно все перекрутити! Вперто називати біле чорним, із пихатим виглядом у позі Наполеона верзти дику нісенітницю й повчати інших у тому, на чому сам ані на гріш не тямиш. Закидати комусь "відірваність від реальності", перебуваючи в постійній прострації, - це справді треба вміти. Але вибач, цей твій нескінченний цирк абсурду вже неабияк втомлює, а я точно не твій глядач.....
показать весь комментарий
22.04.2026 10:09 Ответить
Слухай, після десяти раундів дискусії рівня ,,Для тих хто в танку'' (хоча мабуть би вже і танк зрозумів)я вже починаю підозрювати, що пояснювати тобі щось - це все одно що розтлумачувати квантову фізику золотій рибці, у якої пам'яті на три секунди, а вираз обличчя при цьому той самий незмінно максимально претензійний. Ти виявилося ще тупішим, навіть ніж я очікував, хоча мої очікування і так відносно тебе були десь на рівні плінтуса, тож я востаннє спробую пробити твій броньований череп, де замість сірої речовини лише ехо та дешеві лозунги.Твоя зацикленість на ідеї "відправити всіх поліцейських на фронт для досвіду" - це не стратегія, це діагноз. Ти хоч розумієш, що таке специфіка фаху, чи в твоєму дитячому садочку вихователька дозволяла міняти місцями кухаря і водія, бо "ну а що, обидва ж з руками"? Поліція в тилу - це не "відпочинок". Це щоденна боротьба з криміналом, мародерством, ДРГ і таким контингентом, як ти, який у разі відсутності патруля на вулиці першим побіжить плакати, що його пограбували.Відправити фахового слідчого чи оперативника "набувати досвіду" в окоп - це як забивати мікроскопом цвяхи. Цвях ти, може, і заб'єш, але приладу п**дець. Хоча кому я це пояснюю... людині, яка державне управління бачить як гру в "п'ятнашки"? Ти вперто продовжуєш просувати своб тупу ідею "просто замінити", ніби люди - це деталі конструктора Lego. Це і є твоя найвища міра неповаги до захисників. Ветерани заслуговують на системну реабілітацію, навчання і гідне працевлаштування, а не на те, щоб їх кидали "закривати дірки" в структурах, де вони не мають профільної освіти, просто щоб задовольнити твоє хворобливе почуття "справедливості''.І де ж та твоя "загальнодоступна інформація"?Це ти про ті картинки з Viber-груп, де пишуть, що "всіх треба розігнати і все поділити"? Вітаю, ти офіційно став рупором найдешевшого популізму. Твоя "відірваність від реальності" полягає в тому, що ти живеш у світі емоційних істерик, а я - у світі цифр, законів і логіки виживання держави. І як підсумок для "стратега" на самокаті: твоє питання "Чому не можна?" звучить як скиглення дитини, якій не дозволяють сунути пальці в розетку. Не можна, тому що держава - це складний механізм, а не твій кухонний стіл, де ти звик переставляти сільничку і перечницю. Ти дійсно не просто далекий від реальності, ти з нею навіть не перетинався. Твій інтелект настільки елементарний і примітивний, що він не здатний опрацювати нічого складнішого за рефлекс "взяти і поміняти". Більше не питай мене ні про що. Твій максимальний рівень - це коментувати рецепти борщу, а не обговорювати державну безпеку..... Спробуй хоча б раз у житті почитати щось важче за інструкцію освіжувача повітря в туалеті, перш ніж відкривати рот у серйозній дискусії.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:10 Ответить
Ну що, " попє дол..о" вас усіх трохи?
Як ви не старалися із різних костромщин руйнувати Україну, ну ніяк у вашої братії не виходить.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:26 Ответить
Що, затісянвася? Перебрх..в тронєчки ? А ти то біле пальтєцо " лєнточкпми гєоргіївськіми " обвішай, всі зразу тобі повірять
показать весь комментарий
22.04.2026 10:30 Ответить
А якщо " тцк" напишеш, червоними штанами нагороджують?
показать весь комментарий
22.04.2026 10:31 Ответить
Тим або школяр, або щось з головою. Верзти маячню про те, що поліцая ні в якому разі не можна відправляти на фронт, бо він стане переляканим неврастеніком - це вже, навіть, не смішно. Якщо в нього такі низькі моральні та психологічні якості, то йому тим більше не місце в поліції. Це і буде цого справжня перевірка і підготовка. І до чого ти вже приплів сюди слідчих? Це зовсім інша категорія, яка проходить відповідне навчання у відповідних навчальних закладах. А тут мова йде саме про патрульних поліцаїв, яких набирають, фактично, з вулиці. І які безпосередньо працюють в екстремальних умовах і тому мають бути готовими до будь-яких ситуацій.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:37 Ответить
Саме так. Ти своїми абсурдними висерами, в яких сам собі протирічиш, вже реально втомив.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:39 Ответить
Після 2 світової мільйони ветеранів пішли працювати в міліцію і нікого не накривало.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:41 Ответить
Лікарі зараз так й роблять)))) а ще, у лікарнях треба за все платити й мати свої ліки)))) невдале порівняння))) бо лікарі зараз найкорумпованіші й через них гине багато людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:44 Ответить
агаж, мені теж це дід розповів, ну той дід який їв кропив*яний суп в катакомбах Керчі у віці років шести.

Комік Прикольний
Ти справді прикольний чмошник.
Де сесеер і де психологічна допимога.
Загули куди відсилали "чайників"
показать весь комментарий
22.04.2026 11:11 Ответить
Стоп. Стоп. Стоп. Закінчуйте звінувачювати лікарів. Ви маєте їх як і поліціантів виправдовувати, мов вони жінки, не на це вони "підписувались", і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:38 Ответить
Вам відніще, чим Вас, "служивих" нагороджують, за те що трудову в кадри віднесли.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:50 Ответить
В твоєму скоцюбленому мозку може виникнути думка, що я не втік, а переїхав з одної частини держави СРСР в іншу ще в далекому 1979 році, адже кордонів тоді не було? Скільки вас , дебілів, таких як ти, спочатку пердять в калюжу, а потім думають своєю єдиною звивиною в мозку?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:10 Ответить
Ти яке відношення до народу України маєш? Чувак, не сміши, коли це громадяни роісії стали "народом України"?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:08 Ответить
Все,бобіки, кінчилася вам робота, ведмедчук всіх " не базу свистав"
показать весь комментарий
22.04.2026 13:12 Ответить
Друга невдала спроба. ВІдповіді на питання будуть? Наприклад про компенсацію за найм житла при наявності власного?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:30 Ответить
Яка допомога? Ніякий психолог не допоможе тому, хто виявився слабкодухим. "Накрило" - це насправді істерика, якою намагаються приховати свою чмошну сутність. Справжні чоловіки завжди зберігають спокій і здоровий глузд. Істерять лише баби.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
Одягніть на неї залізні черевики, щоб вона могла бігти щодуху
показать весь комментарий
22.04.2026 16:36 Ответить
Урка, що ти маєш проти поліції? Судячи по коменту по фені ботаєш? Скільки раз топтав зону?
показать весь комментарий
22.04.2026 18:29 Ответить
Страница 1 из 3