8826 посетителей онлайн

Стрельба в Киеве: суд отправил патрульную Дудину вслед за Дробницким под стражу. ВИДЕО

Печерский райсуд избрал меру пресечения патрульной Анне Дудиной по делу о стрельбе в Голосеевском районе Киева.

Об этом сообщает корреспондент Цензор.НЕТ.

Что решил суд?

Суд принял решение отправить Дудину под стражу до 18 июня.

Стрілянина в Києві: обрано запобіжний захід патрульній Дудіній

У нее есть возможность внести залог в размере 266 тыс. грн.

Ее взяли под стражу в зале суда.

Что говорит Дудина?

По словам патрульной, она такого решения суда ожидала, поскольку дело резонансное.

Такой суммы на внесение залога у нее нет.

Адвокат заявил, что мера пресечения будет обжаловаться.

Смотрите также: Теракт в Киеве: Печерский райсуд избирает меру пресечения патрульной Дудине. ВИДЕО

Что предшествовало?

Ранее избрали меру пресечения патрульному Михаилу Дробницкому. Его отправили под стражу до 18 июня с возможностью внесения залога в размере 266 тыс. грн. Подозреваемый был заключен под стражу в зале суда.

В случае внесения залога Дробницкий будет обязан прибывать к следователям по первому требованию.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
Топ комментарии
+35
11 років протерла штани в поліції, і далі думала " ненавчена" сидіти. Вона 11 років отримувала заробітну плату, як виявилося, не відповідаючи займаній посаді. А за 11 років яка це сума на одному такому трутню.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:08 Ответить
+28
а навіщо тоді вона взагалі потрібна? якщо поліцейська, озброєна, має право тікати і кидати цивільних напризволяще, то навіщо їй зброя? чому їй платять в два рази більше ніж середньостатистичному цивільному?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:48 Ответить
+21
Так, усе правильно. Твій будинок горить. Приїздить пожежний і каже: ""Я у вогонь не піду. Там загроза для мого життя. Я поїхав назад. Нехай усе згорить, але мій обов'язок зберігати своє життя".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Лікарі зараз так й роблять)))) а ще, у лікарнях треба за все платити й мати свої ліки)))) невдале порівняння))) бо лікарі зараз найкорумпованіші й через них гине багато людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:44 Ответить
Нє не нє..я живий доказ лікарської недбалості))) он по теперішній час худіють, що я вижила)))
показать весь комментарий
22.04.2026 22:29 Ответить
а навіщо тоді вона взагалі потрібна? якщо поліцейська, озброєна, має право тікати і кидати цивільних напризволяще, то навіщо їй зброя? чому їй платять в два рази більше ніж середньостатистичному цивільному?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:48 Ответить
коли це бухгалтери вулиці патрулювати почали?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:49 Ответить
її ніхто не змушував отримувати з\п поліцейської, 11 років. є дофіга різних професій інших, де не треба тікати від злочинця.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:51 Ответить
та ні, це вже зельона пліснява постаралась
показать весь комментарий
21.04.2026 18:52 Ответить
не бреши. заборона стріляти по беззбройним, які не нападають.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:53 Ответить
так, винна та хто відосік знімала, для розповсюдження іпсо
показать весь комментарий
21.04.2026 18:55 Ответить
"не хватает 20% полиции" - для чого не вистачає? для того щоб біля кожного цивільного по поліцаю поставити? їх і так у нас на 1000 людей більше ніж в будь якій нормальній країні. мабуть і в рашці їх менше.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:57 Ответить
посади різні там є, але ж бухгалтерів не змушують патрулювати - це ж брехня.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:58 Ответить
якщо жінка не виконує свої прямі обов'язки, за які їй платять, то це не значить що хтось її помиями поливає.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:01 Ответить
на поразку? а на перемогу що тоді? взагалі розстріл?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:14 Ответить
нічого ти толком не відповів
показать весь комментарий
21.04.2026 19:16 Ответить
а яка відстань до стрілка була? 150 метрів?
показать весь комментарий
21.04.2026 21:24 Ответить
а нахріна вони туди взагалі приперлись? стояли б пили каву на заправці й далі.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:26 Ответить
з чого ти взяла, втікачка?
показать весь комментарий
21.04.2026 21:28 Ответить
що вона атвєтіла? вона нагавкала побрехеньок, а тобі й сподобалось.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:29 Ответить
з 19 року у зельоної плісняви не вистачило часу порядок навести?
показать весь комментарий
21.04.2026 21:31 Ответить
ця наталья це або подоляківська шавка, або кацапська. але вам подобається.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:55 Ответить
якби клименко проходив там і замість захисту цивільних - втік, то його б судили сьогодні
показать весь комментарий
21.04.2026 22:08 Ответить
ну все вірно, зелена пліснява навела порядок, що тобі не так?
показать весь комментарий
22.04.2026 06:38 Ответить
ще я перед подоляцькими не рапортував, згинь звідси продажне.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:39 Ответить
Поліцейських під варту, керівника звільнити, кажуть і міністра тоже хочуть.
А питань до дозвільної немає?
Нічого міняти в дозвільній системі не потрібно?
показать весь комментарий
21.04.2026 22:23 Ответить
В хіба цей вбивця не проходив психолога?
Проходив і пройшов, написали що здоровий.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:21 Ответить
"Потрібна реформа."

Так оце ж вони і є, рехвормовані найкращими грузинськими рехворматорами. Що знов не так?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:25 Ответить
А травити газом та забивати до напівсмерті цивільних під час "заходів оповіщення" інструкція не забороняє?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
11 років у поліції. Рахувати вмієш? Це саме і є ота, рехвормована. Патріотична і народна, яку всі так чекали.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:40 Ответить
Що ще вигадаєш, намагаючись довести, що воювати мають трактористи і слюсарі, а не поліцаї?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:46 Ответить
Ще раз: що ще вигадаєш, щоб довести, що воювати мають лише чорнороби, а не поліцаї? І що ти взагалі верзеш? По твоєму, всі, хто воював, перетворюються на переляканих аматорів? Що ти мелеш?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:24 Ответить
Люди, які пройшли "гірло війни", мають унікальну психологічну загартованість

Шта??? Ти ж кілька висерів вище марив, що ті, що воювали, перетворюються на переляканих аматорів.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:28 Ответить
На аматора людину перетворює не війна, а відсутність фахового навчання та некомпетентне командування

Не верзи маячні і не викручуйся. Всі твої висери мають лише один зміст: поліцаїв ні в якому разі не можна відправляти на фронт, бо там вони перетворяться на переляканих аматорів. Тоді 2 питання:
1. А хто тоді має воювати, якщо поліцаям не можна? І чому саме вони?
2. А навіщо тоді взагалі потрібні такі поліцаї, які, побувши в бойових умовах, не загартовуються фізично і морально, а навпаки, перетворюються в психічно хворих людей?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
Рефлекси не з'являються від того, що ти посидів під обстрілом.

Ти зовсім далекий від життя. Якраз від цього і з"являються рефлекси.

"Ветерана легше навчити патрулювати, ніж навчити "жирненького" копа не панікувати під вогнем"

А ветеран що, вродився безстрашним героєм? Та ні, він так само спочатку панікував. А потім навчився не панікувати. І жирненький коп навчиться.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:48 Ответить
Від кого обороняються штати? Хто на них напав? І ще раз питаю: чому тракторист повинен іти на війну, а поліцай НЕ повинен? Бо після війни він стане переляканим аматором? То ще раз питаю: нахрін тоді він взагалі такий потрібен? І ще раз повторюю: участь у бойових діях загартовує фізично і морально, вчить професійно володіти зброєю, знаходити вірне рішення в екстремальних ситуаціях. І ще багато чому, що якраз і знадобится поліцаям для якісного виконання своїх професійних обов"язків. Тому ВСІ, без винятку, поліцаї мають пройти війну. Оце і буде справжній відбір. Якщо став переляканим психом - нахрін з поліції однозначно.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:28 Ответить
Ще раз!!!!!: що заважає прямо зараз зробити ротацію: ветеранів з фронту в поліцію, а оцих недоумків в окопи? Про який "фаховий ресурс поліції" ти мариш? Де ти тут його побачив? І про що ти взагалі можеш варнякати, сидячи за океаном? Для початку приїдь в Україну, поживи кілька років, і тільки тоді матимеш право розказувати про "свій підхід". Ти зовсім далекий від українських реалій.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
Який порядок? Так це ж і є порядок! Нова, народна, рехвормована найкращими світовими рехворматорами поліція. Так, як і було задумано. Що ще тебе не влаштовує?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:49 Ответить
а не намагатися зляканого патрульного перетворити на штурмовика

Ще раз!!!!: Так саме і треба зляканого обісраного мусора перетворити на штурмовика!!! І найкраще для цього місце - ФРОНТ.

"Ветерани не народилися безстрашними, але вони вже пройшли цей фільтр, їхня психіка витримала, вони вже довели свою придатність."

Так саме це я тобі і втовкмачую! Тому і треба ВСІХ поліцаїв відправит на фронт. Витримав, загартувався - значить, довів свою придатність. Не витримав - нахрін з поліції.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:50 Ответить
"Якщо в поліції ,,немає фахівців'', то чому ти досі не грабуєш банки, а мирно строчиш свої дурниці в інтернеті?"

Тому що в кожного різний склад характеру. Я, так само, як і ще 99% населення, не підемо його грабувати зовсім не через поліцію, а через свої моральні якості.
ПС. А ти зовсім далеке і відірване не лише від реальності, а і взагалі від життя. Не володієш, навіть, елементарною загальнодоступною інформацією, а ще лізеш в дискусії. І ще раз питаю: чому ветеранів можна і треба зробити поліцейськими, а вже діючих поліцейських відправляти на фронт для набуття бойового досвіду не можна? Що це за маячня?
показать весь комментарий
22.04.2026 09:03 Ответить
Тим або школяр, або щось з головою. Верзти маячню про те, що поліцая ні в якому разі не можна відправляти на фронт, бо він стане переляканим неврастеніком - це вже, навіть, не смішно. Якщо в нього такі низькі моральні та психологічні якості, то йому тим більше не місце в поліції. Це і буде цого справжня перевірка і підготовка. І до чого ти вже приплів сюди слідчих? Це зовсім інша категорія, яка проходить відповідне навчання у відповідних навчальних закладах. А тут мова йде саме про патрульних поліцаїв, яких набирають, фактично, з вулиці. І які безпосередньо працюють в екстремальних умовах і тому мають бути готовими до будь-яких ситуацій.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:37 Ответить
Саме так. Ти своїми абсурдними висерами, в яких сам собі протирічиш, вже реально втомив.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:39 Ответить
Після 2 світової мільйони ветеранів пішли працювати в міліцію і нікого не накривало.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:41 Ответить
Яка допомога? Ніякий психолог не допоможе тому, хто виявився слабкодухим. "Накрило" - це насправді істерика, якою намагаються приховати свою чмошну сутність. Справжні чоловіки завжди зберігають спокій і здоровий глузд. Істерять лише баби.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
Воював у свій час. І, чомусь, не накриває. А тебе накриває, ніжна дюймовочка?
показать весь комментарий
23.04.2026 22:14 Ответить
Так завжди було, що в армії, що в міліції/поліції. Зарплатня однакова. Але якщо поднарномова робота, або пов"язана з ризиком, одразу " ми же дєвочки", і по домам.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:45 Ответить
В Дніпрі був епізод. СБУшники дали патрульній бригаді з хлопця і дівчини орієнтировку на колишнього атовця Пугачова, який був у розшуку. Він був в автівці і озброєний короткостволом. Патрульні під'їхали і запросили Пугачова сісти до них в машину, щоб пробити по базі. Дівчину хлопець відправив назовні, а Пугачов в цей час наставив на хлопця ствол і затребував віддати йому Форд. Пролунало два постріла, хлопець був смертельно поранений, а Пугачов отримав кулю в живіт. Дівчина дістала табельну зброю, але не вистачило духу натиснути на гачок і теж була вбита. Пізніше Пугачов звернувсь до лікарні і його було врятовано. СБУ всю цю сцену фільмували. Підставили поліцію
показать весь комментарий
21.04.2026 20:17 Ответить
Не зрозумів, тобі iштучний інтелект коментарії пише?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:38 Ответить
Не захищаю поліцейських ні жіночої, ні чоловічої статі. Але над цими двома зараз спрацьовує система показового покарання. Як і при совку.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:42 Ответить
Я не кажу пробачити. Але і покарання має бути згідно законодавства, а не притягнуті за вуха статті щоб потрафити натовпу та заробити на цьому політичні дівіденти.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:11 Ответить
Вироку немає. Але вже є підмахування під верещання натовпу. Вигідно всім. Охлос буде задоволений, а влада змістить акценти з себе на звичайних немажорних поліцейських.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:42 Ответить
Про це багато писали.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:43 Ответить
Коли за підозру у службовій недбалості відразу брали під варту будь кого будь якої професії?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:55 Ответить
То хто винуватець? Конкретні фізичні особи в поліцейському вбранні чи державна система яка ГОТУЄ та ТЕСТУЄ і робить допуск до роботи цих осіб?
показать весь комментарий
21.04.2026 22:17 Ответить
"а навіщо тоді вона взагалі потрібна?" .... Для того щоб отримувати зарплату , інші виплати , службову квартиру, у сорок років вийти на пенсію і при цьому ні за що кошмарити таких як ти і я.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:57 Ответить
"Навички виживання під артилерійським обстрілом у траншеї ніяк не допомагають поліцейському правильно реагувати на озброєного злочинця в мирному місті, надавати допомогу" Так їхній міністр пояснював що "паліція" якраз навчена "правильно реагувати на озброєного злочинця в мирному місті" , саме тому вона в окопи не підходить . Ну а тут такий нежданчик , ну точно як у американських міграційних служб , що застрелили цивільного, який ніякого опору не чинив (( То що там з американською системою підготовки- не за тими протоколами готували , чи просто ідіотам дали в руки зброю і владу ????
показать весь комментарий
21.04.2026 20:04 Ответить
Пожалій їх , пробач і відпусти далі побори з лоточників збирати , бо це єдине що вони навчилися робити . Варто було б таких "хероїв" не просто судити , а зобов'язати відшкодувати державі всі кошти , витрачені на їхнє утримання, починаючи зі стипендії під час навчання.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:07 Ответить
Вже є вирок суду ?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:19 Ответить
У чому саме підмахування полягає ? У затриманні ? А що потрібно було зробити "щоб по закону " ?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:47 Ответить
Недбалість це коли через неогороджений люк хтось ногу вивихнув , а тут масове вбивство, яке цілком можливо було припинити за професійних дій озброєних поліцейських .
показать весь комментарий
21.04.2026 20:58 Ответить
" Здають зброю , жетони і хай ідуть на полігони ЗСУ тренуватися на штурмовика. Іншого не дано." Саме цього і прагнуть добитися пересічні громадяни України , а на заміну цим годуванцям нехай прийдуть ті, хто вже фронту сповна скуштував , може хоч тоді щось у цій країні зміниться на краще . В умовах України взагалі варто держслужбовцями тримати лише осіб, що військову службу реально пройшли , а не на паперові, чи як поліціянти люстрацію у 2014 у Краматорську
показать весь комментарий
21.04.2026 21:47 Ответить
Так чому ж ти з України втік , домагався б тут притягнення до суду всіх Зерманів і Цукеленських . Чи ти просто на країні неляканих Ротенбергів-Вассерманів живеш ?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:02 Ответить
Більше винний той, хто таке в поліцію понабирав! Цим кєкєлкам там взагалі не місце! Навіть перемовниця тупа, як колода!
показать весь комментарий
21.04.2026 19:45 Ответить
Согласен, у них тупо нет опыта действий в таких ситуациях, они растерялись и испугались.
И это не оправдание их действиям, а констатация факта. Думаю, любой человек без должной подготовки и опыта, скорее всего, тоже действовал бы инстинктивно, как и эти полицейские. Что, к сожалению, привело к дальнейшей трагедии.
показать весь комментарий
21.04.2026 20:36 Ответить
Ще один розумник із засратими мізками. Ти краще скажи як діловод опинилась на чергуванні на вулиці? В патрульну поліцію конторські не потрапляють просто так, бажаючих мало. Якась мутна історія.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:17 Ответить
Шановний а ви особисто на війнонькі були?
Я трішки побував, 30 місяців. І я не рекомендував би сам себе іти в патрульну поліцію.
Тому що якщо накриє мене під час затримання коли почую постріли я всіх перестріляю жодного шансу не дам і потім прийдеться мені іти в тюрячку навічно.
Воювакам можна лише хіба штурмову групу, там таке можливе.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:07 Ответить
агаж, мені теж це дід розповів, ну той дід який їв кропив*яний суп в катакомбах Керчі у віці років шести.

Комік Прикольний
Ти справді прикольний чмошник.
Де сесеер і де психологічна допимога.
Загули куди відсилали "чайників"
показать весь комментарий
22.04.2026 11:11 Ответить
а ти і справді прикольний, щось типу того хто розповідає про смак авокадо ніразу його не спробувавши. Піди і повоюй а потім будеш тут заливати про слабодухість сцикуняро.
показать весь комментарий
23.04.2026 14:39 Ответить
А коли той твій час був?
Чи то було в калофдюті чи може в контрстрайк)))?
показать весь комментарий
24.04.2026 00:42 Ответить
Ну, по-перше - вони не в чистому полі знаходились(близька відтстань, купа укриттів - пістолет практичніше); по-друге - їх було двоє озброєних (1.один відволікає, другий заходить зі сторони.
2.обоє затискають порушника в одному місці, даючи змогу відійти цівільним та чекають підкріплення); по-третє - в того карабіна такий же калібр, як і в пістолета (невелика різниця в швидкісті кулі, точності та дальності).
показать весь комментарий
21.04.2026 21:14 Ответить
Фома , а ти часом не начальнік Голосухи?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:17 Ответить
Фома , а ти сам мєнт чи дочка в мєнтурі.?
показать весь комментарий
22.04.2026 05:51 Ответить
Та який там діловод ? Він сам таку версію придумав і впарює тут усім .
показать весь комментарий
22.04.2026 05:53 Ответить
Наташа , а ти часом не Лисому каші вариш на Іспанському узбережжі🤣🤣🤣🤣????
показать весь комментарий
22.04.2026 05:55 Ответить
Наташа , а чому ж у такої "патріотки " з-за кірдоння , аж із самих Іспаній та на кацапськи хвамілії написані ?
Чьіх будєтє ? Аль нє кастрамскіє ? Аль псковскіє ілі валагодскіє?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:12 Ответить
Яке ти не долуге . Хай Бог милує і заступає
показать весь комментарий
22.04.2026 17:42 Ответить
Кацапеня , ти вже свого "сібірьського пєльмєня " аж в Іспанію затарабанила 🤣🤣🤣.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:33 Ответить
SUB 2000 чи не карабін.. не смішить.
показать весь комментарий
21.04.2026 21:44 Ответить
Профнепридатнх ще й сцикунів не можна називати поліціянтами..
показать весь комментарий
21.04.2026 21:51 Ответить
Так нормальне ж питання тобі задають. Ти розпинався про "довгі роки на фронті" і наступне зубожіння на гражданці. Тому питання на яких ти фронтах служив досить корректне..
показать весь комментарий
21.04.2026 20:47 Ответить
Ти яке відношення до народу України маєш? Чувак, не сміши, коли це громадяни роісії стали "народом України"?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:08 Ответить
Перевірку психолога??????? Не смішіть.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:02 Ответить
Одягніть на неї залізні черевики, щоб вона могла бігти щодуху
показать весь комментарий
22.04.2026 16:36 Ответить
Були б це будь які інші поліцейські сталося б те саме. Бо так працює система. Це перше. Друге я не вірю що в тих обставинах було можливо сходу оцінити обставини. З цих поліцейських просто зробили цапів відбувайлів. Причому щоб перекрити новини про Шурму, Міндіча, Єрмака і т.д., зараз будуть мусолити цього одного терориста, в країні де кожен день безліч смертей.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:15 Ответить
ви що думаєте що справа в ній...вони мусора практично усі такі як і вся влада....хто перший перейшов на донбасі на бік ворога...ці пацюки..поки не буде перефарматофана уся влада ..поки у суспільстві буде нетерпімість до хабарництва кумовщини откатів..поки їх таких не будем наказувати...змін не буде...а перший чорт у нас зелепут...шо в поліції шо в тцк шо в судах шо впрокуратурі шо м едичних закладах--рука руку миє і все бескарне а гарант х кладе на людей ..то і є біда...Так.... була люстрація...але для для галочки..і порох і зелепут як презики як гаранти ніх не робили у цьому напрямку ..а якщо щось і було добре зроблено то не завдяки цім презервативам а попри..
показать весь комментарий
22.04.2026 01:41 Ответить
"цапа відбувала"
показать весь комментарий
21.04.2026 19:14 Ответить
Нехай відповідає за свій вчинок. Ще хочу додати таке питання - чому так легко зміг отримати український паспорт цей покидьок, який народився у росії, да і взагалі це стосується і багатьох інших кацапів, які сотнями тисяч одержували українські паспорти.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:18 Ответить
Не якась "масова ненависть до поліції" а абсолютно вірна ненавість яка зформувалась усіма діями міліції\поліції, а коротко мусарні, за 35 років існування так званої незалежної системи правосуддя. Що породили то і маємо
показать весь комментарий
22.04.2026 05:56 Ответить
Ти що ідіот? Вона поліцейська при виконанні обов'язків, а не жінка. Що за сексизм?
показать весь комментарий
21.04.2026 20:33 Ответить
Де ти там бачив націлену зброю на цих ушльопків? А у цих ушльопків зброя для чого? Горобців на деревах лякати?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:36 Ответить
"Лучше в клифту лагерном, чем у терориста на мушке"
показать весь комментарий
21.04.2026 18:14 Ответить
в Сан Тропе
показать весь комментарий
21.04.2026 18:15 Ответить
Короче , шо тут разводить жалость . Патрульный должен быть готов к такой ситуации . А есле нет , не хер выходить на улицу . Когда я работал в 90х всякого говна было, ситуация на улицах была , мама не горюй , но кто боялся того увольняли . Нам шеф говорил на оперативках , бандит тебя должен боятся, а не наоборот .
показать весь комментарий
21.04.2026 22:16 Ответить
василий граздич Та ладно , а броники зачем , а огневая подготовка ,
показать весь комментарий
21.04.2026 22:19 Ответить
А шо вы хотите ,опять розоружить Украину Со стволом должен ходить каждый , кто прошол проверку психолога . У вас вообщето война .
показать весь комментарий
21.04.2026 22:34 Ответить
Страница 2 из 3