4916 посетителей онлайн

Бегство полицейских во время теракта в Киеве: Дудина не работала в патруле постоянно, - Выговский

Стрельба в Киеве: избрана мера пресечения патрульной Дудиной

Патрульная Анна Дудина, оказавшаяся в эпицентре перестрелки в Киеве, на тот момент работала в аппарате департамента и не участвовала в постоянных выездах в составе групп реагирования.

Об этом сообщил глава Национальной полиции Украины Иван Выговский во время брифинга, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Суспільне".

Что о Дудине рассказал Выговский?

Как объяснил Выговский, из-за нехватки кадров сотрудников, которые обычно не работают "в поле", иногда привлекают к патрулированию.

"Она является патрульным полицейским, но работала не на линии, а в аппарате. Ее привлекли для усиления, она не находилась в нарядах на постоянной основе", - уточнил он.

Сама Дудина заявила в суде во время избрания меры пресечения, что не признает служебную халатность, а ходатайство в отношении себя считает несправедливым.

Нехватка кадров и оплата

Выговский отметил, что в настоящее время некомплект в патрульной полиции составляет около 25%, а в Киеве этот показатель еще выше. Из-за этого полиция вынуждена оперативно перераспределять ресурсы для реагирования на вызовы.

Отдельно он обратил внимание на проблему оплаты труда правоохранителей. По его словам, полиция в настоящее время неконкурентоспособна по сравнению с другими силовыми структурами, а уровень зарплат влияет на отток кадров.

"Конечно, здесь речь идет не только о деньгах, но люди ищут, где лучше. Когда получают 27 тысяч, а охранник в магазине — 30, то это немного разные вещи", — говорит Выговский.

Он добавил, что в ведомстве уже сделали выводы и пересматривают подходы к подготовке полицейских.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  • 21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+23
💔У Києві під час теракту загинув двірник, який закрив собою дитину від стрільця - лікарі більше доби боролися за його життя, але врятувати чоловіка не вдалося.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:46 Ответить
+18
Виявляється у нас дві поліції-кабінетна і патрульна ,дуже цікава історія.Далі буде
показать весь комментарий
22.04.2026 11:43 Ответить
+14
Пошли отмазки,людей нема,грошей нема,хер вам,а не защита от террористов,интересно керивни посады тоже не заняты на четверть.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Вигляд у неї якийсь нездоровий.
Але з лінії обстрілу відійшла досить спритно.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:10 Ответить
так як не комплект 60% - пропоную набрати ще 300 тисяч мєнтів, закупити їм нові пікапи, підняти зарплати до 100 тисяч, на законодавчому рівці зробити безкоштовні хотдоги і каву на заправках.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:13 Ответить
То буде ДБР, а не поліція, про те треба додати, що носки кожному не дешевше 800 гривень за пару, на піднайом житла 20 тис. на місяць, і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:41 Ответить
Для Виговського і не тільки.
Ви сиділи мовчки і було наплювати, що там мутять третьякові та гетьманцеві, а тепер згадали про підлеглих. Ці двоє і комітет третьякової вже мав би сидіти на зоні за підрив і шантаж відкритий і безперервний праврохороних, силових структур і судової гілки влади, і держ.служби загалом😡😡😡😡
Невже не розумієте, що це ЯПРЯМІ НАСЛІДКИ ЦИХ ПОКИДЬКІВ?
Для того щою в поліції були сильні, професійні, РОЗУМНІ і СТРЕСОУСТОЙЧЕВІ, треба закрити пельку третьяковій з її й...аним комітетом антисоціальної політики і посадити у в'язницю гетьманцева за шістб років підривної діяльності проти силових, правоохоронних органів і поокуратури та судівства, які принизили службу в цих.органів і зробили її не те, що не пристижною, а ху..йнею на палочці, принизивши ветеранів, розірвавши традицію, коли в сім'ї по декілька поколінь наслідували досвід і бажання служи правоохоронцями, добре усвідомлюючі ризики служби і в чому полягають чесне виконання обов'язків. Як і те, коли в поліції НЕ брали жодного хто не служив армії. І це.виправдано і правильно. Зараз.депусрати підривники устоїв правоохоронної системи країни взагалі.скасували будь які вимоги.для.бажаючих служити в поліції. Це ЗЛОЧИН!!!!!!!
Я не розумію, чому міністр МВС, Генпрокурор, голова СБУ, голова ВС, національної полції, мовчать про деструктивні дії третякової і гетьманцева, і їм подібного лайна які щодня погрожують скасувати соціальні гарантії саме правоохоронцям, силовикам, поліції, суддям, прокурорам, аби максимально.зашкодити якості їх особового складу.
Доведідь президенту, що це шлях до більшої біди, ніж та що.трапилась.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:13 Ответить
показать весь комментарий
22.04.2026 12:17 Ответить
Йомайо, то виходить, якщо ветеринар за освітою зараз у ССО, а масажист в Сумах на кордоні, то мають негайно перестати стрілять і виконувать свої обов'язки не за основною освітою, бо так не файно, бідненька (як її тоді називати недополіцейська чи полуполіцейська, а може майже поліцейська), її заставили присягу дать, всунули насильно ствол, в карман зарплату всунули, гроші за піднайом житла насильно давали, звання насильно призначили, форму насильно наділи, бідненькі
показать весь комментарий
22.04.2026 13:45 Ответить
цей совдеп ніколи не закінчиться: працювала в апараті департаменту і не була залучена до постійних виїздів у складі груп реагування - а звання , зарплату і вислугу для пенсії отримувала.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:22 Ответить
приймала присягу, проходила атестацію, має посвідчення , має табельну зброю, а то відмазки почали "Вона же дєвочка"
показать весь комментарий
22.04.2026 12:25 Ответить
Цікаво, а ти згоден, щоб тебе в лікарні лікувала санітарка? Ну вона ж в тій ж лікарні працює, в чому проблема? І її медпраціником називають, і білий халат в неї...
Так і тут - канцелярський працівник і патрульний поліцейський то є РІЗНІ посади, різна підготовка і різні результати роботи!
показать весь комментарий
22.04.2026 12:30 Ответить
Так її ж на "підсилення" прислали! Бачили як "підсилила"?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:34 Ответить
якщо вам невідомо, то санітар приймає клятву Гіпократа , як вона приймала присягу та підпорядковується закону України про поліцію. А можна мені піти з ЗСУ , я теж в 2022 не навчався на військового
показать весь комментарий
22.04.2026 12:34 Ответить
Ну так і лікарі РІЗНІ бувають! Є хірург, є анастазіолог, а є і стоматолог. А що, давай стоматолога, щоб апендикс вирізав. Ну, Гіпократ тут, і диплом, і все решта...
Та й в ЗСУ є і штурмовики і пілоти літаків і, уяви собі, бухгалтери! То що, а давай бухгалтерів посадимо літаком пілотувати! А що, і звання, і присяга...
Ідіоти вибрали паяца державю керувати... ну нічого придурків то не навчить...
показать весь комментарий
22.04.2026 12:43 Ответить
мдя...Від дзеркала, придурку, відійди...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:23 Ответить
не правильне порівняння є поліцеські: оперативники, працівники логістики, поліції охорони, працівники медзакладів, навчальних закладів, патрульні - і всі вони поліцейські, і коли давали присягу обіцяли, що як всі поліцейські будуть захищати, у Вашому випадку питання так, Анастезіолог побачив, що людини погана, бо людини отруїлась - і втік, з Ваших слів - це правильно.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:54 Ответить
а ти згоден щоб санітарці платили як кваліфікованому хірургу?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:15 Ответить
Придурку, я не про неї, я, дебіле, про тебе і твоїх дітей. Щоб завтра, коли тобі буде задниця, ось така "патрульна" до тебе не приїхала тебе захищати, або ось такий "лікар" тебе лікувати. Тобі треба буде кардіолога, а пришлють травматолога.
То до тебе, дебіла, ніяк не дійде? Курва, ну чого ж то в нас стільки придурків. Як було 73% так і залишається...
Дебілізм дійсно, ніяк не лікується...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:30 Ответить
Ти пишеш, планову ситуацію, а твій приклад має бути таким, лікаря який був послали під час епідемії перевірити ділянку, чи посилили ділянку, і в ході виконання обов'язків коли інших спеціалістів не було, побачив що людини погано, але не доповів, і не вжив заходів, що може, він в будь якому краще двірника, знає як допомогти людини, а в цьому випадку двірник знав як допомогти людини і намагався допомогти, а лікар стоматолок довбойоб і не знав як рану перемотати
показать весь комментарий
22.04.2026 13:56 Ответить
Пільгі однакові, а зарплатня, судячи із річної декларації навіть більша. Більше ризкує? Більше користі суспільству Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпечення діяльності приносить?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:23 Ответить
Вона не патрульний! В неї нема ні бойової підготовки, ні відповідних навиків, ні досвіду... Мало того, навіть зброї! З пукавкою проти карабіна... І чого ж то вони втікали, аж дивно...
Вона канцелярський працівник, яку примусово послали виконувати невластиві їй функції.
Ще один приклад непрофесійності, профанації в організації і керівництві, безвідповідальності, безмозглості...
Як там, кухарка може керувати державою, а президентом може бути блазень?
Результат як, задовільняє? Як країна ЙОГО мрій, точніше, 73% ідіотів? Подобається?
А що, хоть паржьом, хужєнєбудєт...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:39 Ответить
Як пільги та "смаколики" від держави отримувати - поліціантка, як робити, те за що їй платять зарплатню - людей захищяти - ні. Ще раз - вона поліцейський із правами та обовязками, решта ліріка. Нехай напише заяву до прокуратури, що отримала незаконний наказ від керівництва.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
Тяжкий трафунок, а я не лікар...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:49 Ответить
А знаєте, що? Погоджусь з Вами, вона жертва "системи", її подставили. Незаконно відправили із зарядженою зброєю на патрулювання, чим підставили під небезпеку і її і цивільних. Нехай терміново напише заяви до прокуратури та служби внутрішньої безпеки. Може ще і до СБУ.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:54 Ответить
Перепрошую, але мені вже надоїло пояснювати. А тому то вже, напевно, до психіатра, а не до мене.
Так, до речі, підставли не її, підставили тих 7 трупів. Але ж то таке... хоть паржьом...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:02 Ответить
Тобто є чисельні жертви, а конкретних винних немає? Чи діючи та судячи зі всього і колишні поліціанти не просто тупо ссут бояться назвати конкретні імена, а навіть і готові їх покривати? Щоб не вскрилися їхні персональні "скелети у шафі" та не лишитися без "смаколиків" чи скоріш за все життя?
показать весь комментарий
22.04.2026 14:18 Ответить
в поліції, як і в інший силовій структурі, всі маєють знати необхідний мінімум для цієї структури, в поліції всі хто одів форму мають знати, що робить патрульний, інакше є цивільні посади, аналоги без форми, але і без зарплат, льгот і ранніх пенсій
показать весь комментарий
22.04.2026 13:58 Ответить
Точно! от всі в ЗСУ повинні вміти керувати літаками чи хоч танками. А що, то ж мінімум. Чи ні?
Дурню, патрульний то не мінімум! То лише придуркам здається, що то мінімум.То, хіба, бабок на тротуарі з картоплею чи сметаною гонити, то мінімум, а коли озброєний терорист, то спецпідготовка і спецнавики!
Ось результат твого мінімум - 7 трупів!
Курва, як ви дебіли недоучені зі своми простими рішеннями дістали... Вже ж руїна всюди і у всьому, а вони своє далі...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:14 Ответить
Ні, не мають, керувати танками та літаками, це порівняння не доречне, але всі військові мають вміти застосувати особисту зброю (вона отримала і розписалась = доповіла, що готова використовувати і знає я), та основного підрозділу, а лікарі всі мають вміти надати першу допомогу, це по аналогії з лікарем - перша допомога, якщо лікар не вміє, він не піде туди працювати, де її треба надавати, а чесно скаже, що не вміє. По аналогії, медсестра-анастезіолог отримала наркотичну речовину для іньєкції, ала під час операції відмовілась колоти і втекла, а пацієнт від шоку загинув.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:20 Ответить
цікаво, але якщо оділа санітарка військову форму (сама захотіла, ніхто не заставляв, бо зарплата, льготи), виїхала в поле з підрозділом (нехай на навчання, або на посилення кордону на спокійній білорсуській ділянці), то вуаля воне вже боєць - яке життя дивне, буває ж, і в такому випадку вона військова санітарка, сан-інструктор, який вміє стріляти (бо її вчили стріляти, пройшла БЗВП, на додаток для клятви гіпократа дала військову клятву, де обіцяла захищати не тільки життя, а зі зброє життя).... так що в даному випадку маємо реабілітолога, який в погоні за зарплатою, ранньою пенсією, компенсацією на житло, вирішила одіти форму, взяти пістолет, дати клятву, що буде захищати, а тут на тобі, - вона дурна, тупа нічого не розуміла - не вірю, вону розумна та хитра жінка
показать весь комментарий
22.04.2026 13:51 Ответить
Питання НЕ ДО НЕЇ! Питання до тих, хто її НЕ ГОТУВАВ, не озброїв, не навчив... і послав в той патруль! Патруль то ж той самий бойовий підозділ - вогнева, фізична, психологчна підготовка. Тактика, злагодженність, зброя... А того ж не було! От і результат
Так само і в ЗСУ! та ж історія. Приходять люди в бойовий підрозділ і з ними починають з курсу молодого бійця - ось автомат, ось в нього затвор...
Курва, ну чого ж то до тупих ніяк не доходить?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:59 Ответить
Вона не показала не вміння, вона втекла, з цього моменту питання до неї, як би вона вистріляла 16 патронів (для ПМ, чи може там в Києві беретти) і втекла, але намагалась, це дійсно інше питання, але було не так
показать весь комментарий
22.04.2026 14:07 Ответить
В неї все було (аналог БЗВП), інакше б не атестували, і не дали б форму, а якщо профілонии (бо внеї є корупційний зв'язок і було відповідне корупційне діяння, щоб поза конкурсом, атестацією і т.п. - ну це ще гірший злочин), то вона мала перед патрулем сказати, що не готова і написати рапорт на звільнення, а замість неї пішовби опер колишній, який був після зміни, з матами, руганню але пішов би і може б життя чиєсь спас, яле як би вона чесно сказала - не готова і звільнилась, а вона коли віддавали наказ на патрулювання - сказала готова, і буде вживати всіх заходів для захисту здоров'я і життя громадян - саме за цю брехню її і будуть судити
показать весь комментарий
22.04.2026 14:11 Ответить
Питання саме до неї: чому вона погодилась виконувати роботу, якої виконувати не вміє?
показать весь комментарий
22.04.2026 14:47 Ответить
так її згоди ніхто не зпитує! наказ - виконуй.
Знову, який ідіот посилає непідготовлених на такі завдання?! От в чому проблема. Виклик на стрільбу, практично неозброєних і непідготовлених.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:05 Ответить
Який наказ? Що ти верзеш? Ти ж сам тут лікарів у приклад ставиш. То якщо тобі, терапевту, начальство накаже провести операцію, то ти погодишся, бо "наказ"? І не будеш нести ніякої відповідальності, якщо візьмешся оперувати і заріжеш пацієнта? Що ти мелеш?
ПС. Ні в якому суді, ні в якій країні гнила відмазка "я просто виконував наказ" не проходить. Злочинців судять на повну котушку, не важливо, чий і який наказ вони виконували.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:15 Ответить
Мдя... знову тяжкий трафунок...
По-перше, ні один керівник лікарні терапевту наказати проводити хірургічну операцію не накаже. Що, що, а таких ідіотів в медицині нема. ну, принаймні, хочеться в то вірити. А якщо накаже, то терапевт просто його пошле. бо ж система не та! То не армія і не поліція! А в поліції таке є, і нахрін не пошлеш, хіба рапорт на звільнення. Або ось таке "виконання", результат яого 7 трупів.
Так, її судять, так вина її є, бо ж втекла. Але ті, що дійсно винні таким чином прикрили свої задниці, а семеро людей мертві.
Так, для загльного:
Максимальна відстань враження того карабіна, що був в терориста - 140 метрів.
Масимальна відстань враження ПМ - 50 метрів. Повоюєш, дурню? Короткоствольний пістолет для ближнього бою, а то 10-20 метрів. Дальше то вже забава. хіба, або в кіно.
Ну і ще, вкотре, патрульна служба то служба СПЕЦІАЛЬНО підготовлених і належним чином екіпірованих та озброєних. А тут маємо знову просте рішення. Тобто нагла профанація і непрофесіоналізм. І вина тут зовсім не тих патрульних. Винні в далеких і високих кабінетах.
Ну як хотіли. Вчора, до речі, хужєнєбудєт сьомі роковини були. А це результат., ще один... з багатьох...
показать весь комментарий
22.04.2026 16:00 Ответить
невиліковно... здаюсь...
показать весь комментарий
22.04.2026 16:43 Ответить
а в поліції вона працювала також не постійно? і присягу давала так, тільки щоб в офісі сидіти? нафіга їй форму видали і зброю?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:25 Ответить
Виходила як на рибалку-полювання на людей!
показать весь комментарий
22.04.2026 12:32 Ответить
Поліція в Україні була, є і буде гнилою. Їншої немає. А за корумпованих ********* у владі -зєлєнскіх, єрмаків, татарових, свіриденок всіх мастєй з міндічами і цукєрманами "на посилках" - на якісь реальні зміни годі сподіватись. Поліції - це шакали. Неповносправні ідіоти які не здатні заробити на життя чесною працею. Вся їх діяльність це "влада дала мені пістолет і всі мають виконувати мої накази". 15 років їх вивчав. Навіть докторську захистив на тему злочинності і практики застосування покарань в Україні. Ми їх вчили бути громадянами. Даремно. Ті хто слухав негайно з поліції звільнялись. Лишались лише гнилі покручі. Врешті свою боротьбу з корупцією в правоохоронних органах вважаю програною. Визнаю це. Вже не має ні сил, ні бажання поряд з цими покручами знаходитись. Вони не змінюються, а лише мімікрують під "нові мітли" лишаючись внутрішньо гнилими і морально потворними. То ж нічого дивного немає в тому що 98% поліцейських в Криму і на ТОТ перейшли на бік ворога. Поліцейські досі не стали громадянами. Як були холуями начальства так і лишаються і "нові" нічим від "старих" не відрізняються. Хіба що тепер у них планшети і доступ до ШІ...
показать весь комментарий
22.04.2026 12:33 Ответить
поліція як і СБУ, ні при якій владі в Україні іншою не була, і тут Зе винен, але як і всі до нього, виключень в цьому випадку не має
показать весь комментарий
22.04.2026 13:59 Ответить
Панове, ви всі якось накинулись на ту діваху. Яка безумовно винна, але яку ще якось можна зрозуміти (висмикнули з бухгалтерії на підсилення, дали пістоля от вона і навоювала). І зовсім випустили з виду іншого чувака, який також втік. Цікаво чому ЗМІ не пишуть про нього. Які йому будуть виправдання?
Здається тут має місце відвертання уваги.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:33 Ответить
в тому і справа , що його не відмазують, як цю. І він сядить . А дєвочка лєпєт із себе невину
показать весь комментарий
22.04.2026 12:40 Ответить
На мою особисту думку,вона звичайно порушила низку законів і повинна відповідати, але і помʼякшуючі обставини є. Це тільки в казках буває, шо одяг форму, дав присягу і ти вже рембо. І це більше вина командування, шо вони виперли патрулювати повністю непригодну для цієї роботи людину. Це як взяти санітарку, яка одягла форму халат і склала присягу дала клятву Гіпократа, заставити її робити операцію, а потім звинуватити її шо вона зарєзала поцієнта. А як могло бути інакше?
показать весь комментарий
22.04.2026 15:57 Ответить
Тому, що його не виправдовують, а її хочуть відбилити, і зробити вигляд, що вона не одягала форму, не давала присягу, не обіцяла що буде діяти як патрульний поліцейський, а вона обіцяла...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:00 Ответить
Я там вище відповів, думаю те саме можу відповісти і вам. З маленькою поправкою: можу забитись на пляшку кефіра, шо ніфіга вона не обіцяла діяти як патрульний поліцейській. Сиділа собі папірці перекладала. В таких великиї конторах як МВС багато допоміжного персоналу. В чуваків не вистачало людей, то вони вигребли всіх, хто є, і відправили на вулиці. Тіпа "і так сойдьот". 30 років сходило, а тут бац і не прокотило. І поруч з нею повинно сидіти все те керівництво, яке її відправило в той патруль.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:01 Ответить
Як пояснив Вигівський, через нестачу кадрів співробітників, які зазвичай не працюють "в полі", іноді залучають до патрулювання. Джерело: https://censor.net/ua/n3611785, а вона що працювала у полі для гольфу(апарат департамента), й не навчена патрулювати? Чи їй під 70 років й вона вже забула як нести службу по охороні громадського порядку? Як можливо почувши у авто по рації що стрілянина й є вже загиблі навіть не подумати узяти відразу аптечку з собою, смартфони мабуть не забули, щоб селфі знімати як вона з апарату працює по затриманню озброєного чоловіка.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:58 Ответить
в неї відразу мала бути аптечка, але це таке, навіть не доповнення, а ремарка, згоден
показать весь комментарий
22.04.2026 14:02 Ответить
"... какая отвратительная рожа..."
показать весь комментарий
22.04.2026 13:21 Ответить
Розікрав Гундосий зі своєю шоблою бюджет. Військовим не має грошей, поліції теж, а сраний Юзік живе в Іспанії. То це ж сама дрібна фігура в банді.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:22 Ответить
Винен начальник, що скерував на чергування в озброєний патруль цю непідготовлену до такої служби дамочку.
Начальник цей винен найбільше за всіх, тож йому також ДБР має висунути підозру у службовій недбалосиі, що призвела до загибелі людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:37 Ответить
Начальник винен, бо не готовува, але мав готувати всіх, хто одягнув форму поліцейського, вона винна, бо не готувалась, хоча одягнула форму і дала присягу, і чесно не сказала, що не готова працювати в поліції, коли дізналась (при прийомі на роботу), що всі можуть бути в патрулі - бо це база і основа поліцейської служби
показать весь комментарий
22.04.2026 14:04 Ответить
Ти дебіл?Це штатний працівник,котрий має посвідчення поліція і відповідну підготовку!!!
показать весь комментарий
22.04.2026 14:56 Ответить
У вас якесь дивне уявлення про МВС. Там овердофіга народу, які ніколи не патрулювали вулиці, і дай Б-г ніколи і не будуть. Нафіга тоді витрачати час і гроші і тренувати їх на те, шо вони ніколи не будуть робити?
"Відсоткове співвідношення: > Патрульна поліція складає близько 15% від загальної кількості поліцейських у країні." (С)
показать весь комментарий
22.04.2026 16:06 Ответить
Ти теж ***** ?Де вас плодять?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:10 Ответить
********, в тебе нема аргументів? Так і скажи
показать весь комментарий
22.04.2026 16:10 Ответить
Придурок,всі працівники проходять підготовку і можуть патрулювати.Це в тебе барана уявлення про патрульних і кабінетних поліцейських .
показать весь комментарий
22.04.2026 16:16 Ответить
Придурок в тебе батя, за те шо гандона не надівав. Тепер читати твої висери .
показать весь комментарий
22.04.2026 16:18 Ответить
Вже перейшов на батьків.100% ти придурок рівня шкіла
показать весь комментарий
22.04.2026 16:21 Ответить
Цікаво з якої дірки своєї мамаши ти виліз? Можу забитись на пляшку кефіра шо зі сраки
Шо кісо, не подобається, коли з тобою розмовляють в твоєму стилі?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:23 Ответить
Зелені покидьки для каналізації народного гніву швиденько розробили нову методичку про нещасну офісну працівницю, яка помилково опинилась в патрулі через катастрофічну нестачу мусорів. Що характерно - багатьом громадянам з рівнем інтелекта клінічного імбецила ця маячня цілком заходить.
Щоб було зрозуміліше, розберемо аналогічний кейс з військовими. Будь-який військовий отримує базову підготовку щодо поводження із зброєю, складає присягу народу України і після цього потрапляє на якусь посаду, наприклад, кухаря або штурмовика. Однак кожний з них однаково залишається військовим, який повинен завжди і всюди виконувати надану присягу. Уявімо собі автомобіль, який поблизу лінії фронту перевозить харчі для військових, а в автівці - водій, стрілець та супроводжуючий працівник продуктового складу. Автомобіль раптово потрапляє в засідку кацапів. Питання - що повинен робити кожний з цих військових? По логіці зелених покидьків, працівник складу повинен не вступати в бій з ворогом, як інші військовослужбовці, а чимдуж тікати з криками, що він не підготовлений до ведення військових дій і не хоче надаремно помирати. Думаю, повна абсурдність нової методички з жОПи по відбілюванню мусорів стає абсолютно очевидною
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
"...багатьом громадянам з рівнем інтелекта клінічного імбецила ця маячня цілком заходить..."
73%, батечку, 73%...
показать весь комментарий
22.04.2026 15:38 Ответить
Тобто вам буде ОК, якщо через нестачу лікарів вашу операцію проводитиме санітарка? Вона ж в халаті, вона ж медичний працівник, їй же видали скальпель!
показать весь комментарий
22.04.2026 16:08 Ответить
Санітарка і хірург можуть зробити першу допомогу,ти будеш здивований таким відкриттям
показать весь комментарий
22.04.2026 16:20 Ответить
Кісо, ти порівнюєш протистояння озброєному і стрілючому гандону і першу допомогу? Ну най тобі санітарка робить першу допомогу, коли в тебе апендицит лопне або інсульт торкне.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:25 Ответить
Довбойоб ти червонокнижний.Вона втекла!
показать весь комментарий
22.04.2026 16:26 Ответить
Давай, займи її місце, покажи майстер класс. А то киздіти з кущів кожен герой.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:37 Ответить
В поліцію йдуть люди,розуміючи про ризики.По твоїй хворій уяві туди йдуть для селфі.Тоб давно вже *****
показать весь комментарий
22.04.2026 16:28 Ответить
По твоєму патрульний цет якийсь термінатор .
показать весь комментарий
22.04.2026 16:30 Ответить
Знову маніпуляція від мусорської банди. Мова не йде про професійні навички, мова про морально-вольові якості. Якщо ти військовий, давав присягу, маєш при собі зброю, і при сутичці з ворогом втікаєш з поля бою - ти однозначно дезертир, будь ти хоть сто разів штабним писарем. І ніяк інакше. Крім того, щоб вистрелити в убивцю, який не ховаючись вільно йде по вулиці і пострілює в людей по сторонам, не потрібно бути суперпрофесіоналом, потрібно лише виконати свій обов'язок, інакше ти не поліцейський, а мусор.
показать весь комментарий
22.04.2026 19:43 Ответить
Ко - хан -ка
показать весь комментарий
22.04.2026 14:15 Ответить
Не жіноча це справа в такий складний час приймати участь в затриманні озброєних злочинців.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:09 Ответить
тоді не потрібно набирати до поліції. А то як про пожежників, все добре, а як пожежа, так хоть звільняйся
показать весь комментарий
22.04.2026 16:25 Ответить
повилазили боти виправдовувати ганебну втечу
показать весь комментарий
22.04.2026 16:31 Ответить
Запишись у поліцію, чи тільки обсирати її можеш, бачиш, що там нестача кадрів, такого сміливця, як ти, там тільки й не вистачає.
показать весь комментарий
26.04.2026 10:32 Ответить
Страница 2 из 2