13563 посетителя онлайн

Полицейская Дудина не смогла дозвониться в скорую помощь во время стрельбы в Киеве: медики служебное расследование не проводят. ДОКУМЕНТ

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

КП "Центр экстренной медицинской помощи и медицины катастроф города Киева" не проводит служебное расследование в отношении работы диспетчеров во время событий 18 апреля 2026 года в Голосеевском районе, поскольку не видит для этого оснований.

Об этом говорится в ответе на запрос Цензор.НЕТ.

Что известно?

В Центре отметили, что в тот день диспетчеры действовали в соответствии с действующими протоколами.

Автоматизированная система "Экстренная медицинская помощь" фиксирует только принятые звонки и не сохраняет информацию о попытках дозвона.

По официальным данным, 18 апреля 2026 года, начиная с 16:32, на линию "103" поступило 17 обращений о событиях в Голосеевском районе, в частности об огнестрельных ранениях, стрельбе и пожаре. Часть вызовов была переадресована со службы "112".

Все входящие звонки записываются и сохраняются, а аудиозаписи могут быть предоставлены правоохранительным органам по запросу.

Также сообщается, что в день события сбоев в работе системы связи не зафиксировано. Всего в течение суток 18 апреля этого года было обработано 2764 звонка.

Напомним, ранее во время судебного заседания полицейская Анна Дудина заявила, что несколько раз безуспешно пыталась вызвать скорую помощь во время стрельбы. 

Стрельба в Киеве: в скорой помощи прокомментировали заявления полицейской
Стрельба в Киеве: в скорой помощи прокомментировали заявления полицейской

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выгивский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  • 21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+23
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показать весь комментарий
28.04.2026 09:44 Ответить
+20
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показать весь комментарий
28.04.2026 10:21 Ответить
+15
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показать весь комментарий
28.04.2026 09:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показать весь комментарий
28.04.2026 09:44 Ответить
А Ви були поруч і все бачили? Чому тоді Ви не зателефонували? У слідчих є телефон Дудіної і їм легко перевірити інформацію.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:14 Ответить
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показать весь комментарий
28.04.2026 10:21 Ответить
Мабуть цим розбираються слідчі по справі і суспільство дізнається, хто телефонував на оператора ''швидкої'' поліцейська, чи черговий її підрозділу. Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських?
показать весь комментарий
28.04.2026 10:25 Ответить
Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських? центру медичної допомоги.
показать весь комментарий
28.04.2026 11:17 Ответить
А що не так? Що вже є вирок суду, який підтвердив, що поліцейська говорила в суді неправду? Є покази в суді пані Дудіної і є відписка КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва". Вони повідомили на запити, що не проводять службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав. Мені нічого добавити, без проведення службового розслідування керівники "Центру" зробили свій висновок.
Єдиним спільним номером для виклику екстрених служб (поліція, медицина, ДСНС/МНС, газова служба) в Україні є 112. Цей номер працює як "єдине вікно" для швидкого виклику допомоги, подібний до європейського стандарту. Номер 112 працює з мобільних та стаціонарних телефонів. Можна викликати допомогу, навіть якщо у вашого мобільного оператора немає мережі, але є доступ до мережі іншого оператора.
Класичні номери екстрених служб (працюють паралельно): 101 - ДСНС (рятувальники/МНС).102 - Національна поліція.103 - Швидка медична допомога.104 - Аварійна служба газу.
Я не являюся слідчим і не маю можливості написати запит до оператора цієї системи і витребувати кількість телефонних дзінків і кількість не прийнятих. Чомусь впевнений, що прокуратура та внутрішня безпека поліції цим займаються. Для мене стало зрозумілими дії поліцейської, яка є медиком (працювала таким на Майдані), що швидше викликати "швидку карету" по телефону відразу з місця події, довівши до них картинку події і в якому стані перебувають потерпілі. Якщо скористатися рацією і повідомити черговому, то це також варіант, але втрата часу. Можливо і так вона зробила. Черговому потрібно поясними про потерпілих, їх стан, адресу і т.п., і після цього черговий передасть цю інформацію на 112 (втрачається час). Я не екперт, але з точки зору мало б бути так.
показать весь комментарий
28.04.2026 11:57 Ответить
Пані Анна Дудіна, стверджує, що не дозвонилась. Тобто факту дзвінка та відповідно роботи диспетчорів з нею немає. Тобто нема підстав розслідувати саме роботу диспетчорів внутри КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" у звязку з діями саме пані Дугіної. Можно перевірити роботу технічних служб Центру щодо організації звязку.....
показать весь комментарий
28.04.2026 12:54 Ответить
Не формує думку про поліцейського, а вона вже давно сформована суспільством, а саме поліцаї ніколи не захистять українця, і як покзала практика вони обгаджені і з виречиними очима здавали екзамен по бігу і в них цього разу все получилося.
показать весь комментарий
28.04.2026 15:13 Ответить
Якщо пані Олена там думає про поліцейських і вона знає, як має діяти поліцейська - то можливо потрібно йти в поліцію, щоб принести користь і захист України? Якщо пані вже не можуть по віку, то мождете відправити свою доню чи внучку?
показать весь комментарий
28.04.2026 15:53 Ответить
Я перепрошую, а що рація поліції на одному каналі з рацією медиків? Здається ні, є єдиний номер телефону. Але я Вашу думку вловив. Поліцейська мала по рації вийти на свого чергового і пояснити йому що трапилося, вказати адресу і подію, щоб він мав інформацію щоб телефонувати на 103 чи є загальний телефон? Черговий буде телефонувати? Час втрачається? Чи можливо телефонувати напряму? А як викликала Дудіна 'швидку'' Ви вже знаєте?
показать весь комментарий
28.04.2026 10:36 Ответить
Я тобі виклав "алгоритм дій"...Оцінюй, його, як знаєш... А що було насправді - хай слідство розбирається...
показать весь комментарий
28.04.2026 10:55 Ответить
Погоджуюся в тому плані, що цим має розбиратися слідчий. Я також виклав свою думку, як мала діяти поліцейська.
Ми зараз обговорюємо виключно про телефонні дзвінки. А дії поліції я не виправдовую. Першою справою їх мало бути - ліквідація стрілка.
Якщо винна і медицина - то в цьому також розбереться слідчий і крапку поставить суд.
показать весь комментарий
28.04.2026 12:02 Ответить
На прикінці 22 року, чоловіку не могли викликати швидку - не було ЕЕ, неможливо було додзвонитись. Син тоді попросив товариша - той через чат нацпола викликав.

А зараз тих додатків, каналів і т.п. дофіга. Дивна якась ситуація. Мб просто слабкі нерви, не витримала стресової ситуації. Погано тестували при прийому до нацполу.
показать весь комментарий
28.04.2026 15:44 Ответить
Дудіна не була штатною патрульною. Вона кабінетна, її відправили на "підсилення" на кладовище в поминальний день (це було на цензорі). Так що сильно сумніваюсь, що окрім кайданок і газового балончика в неї ще щось було.
показать весь комментарий
28.04.2026 16:23 Ответить
А вона ВЕСЬ ЧАС була "кабінетною"? Вона - МЕДИК, за освітою! Якщо вже не тямила, як "кабінетна", що робить, під час надзвичайної події, то чому не надала допомогу, як медпрацівник?... Вона ж "реабілітолог", а не "дієтолог громадського харчування"!!!
Про "виконання наказу", я вже мовчу - тобі цього не зрозуміть- "Не в коня корм...".
показать весь комментарий
28.04.2026 16:32 Ответить
Не погоджуюся з паном від слова - зовсім. Якщо дійсно поліцейська була відправлена на охорону громадського порядку на цвинтар - то її не мали права направіляти на пригоду, де потрібно розбиратися СОГ. В неї дійсно і не могло бути зброї, крім кайданок. А якщо вона медик за освітою, то мабуть їй краще знати - потрібно надати медицинську допомогу на місці події, чи для цього мають бути спеціальні умови і не кайданки, а скальпелі, наркоз, аналізи, ренген, препарати та інше. Людина це ж не звір. Навіщо коментувати те, що ще до кінця не відомо? Оцінку діям пані Дугіної дає прокуратура і суд. Що призвело до цих наслідків? Направлення на охорону громадського порядку не підготовленого працівника до цього заходу працівника. Хто винен? Керівник підрозділу і відповідальна особа, яка проводила інструктаж. Це безаперечно навіть до закінчення розслідування справи. Зроблені висновки і притягнуті до відповідальності керівники патрульної поліції? Ні. Знову вкидають інформацію, яка заздалегідь визначає в суспільства винуватість Дугіної.
Що правда, так це не професійні і навіть злочинні дії її напарника, який спеціально підготовлений для такої служби - а він злякався і втік!!!
показать весь комментарий
28.04.2026 16:59 Ответить
Я не проти - хай розбирається слідство... Але ж не забувай - я даю оцінку її діям, як фахівець. Бо маю відповідну освіту, та професійний досвід. Вона отримала наказ, як посадова особа органу внутрішніх справ. Перед чергуванням пройшла інструктаж. Чим вона була озброєна - мені не відомо... (як і тобі). Але для надання невідкладної допомоги (наприклад, зупинення кровотечі), не потрібен ні пістолет, ні кайданки, ні газовий балончик...
показать весь комментарий
28.04.2026 17:15 Ответить
а ти мабуть сам зеньки залив коли відео дивився - поліцайка пішла раніше (мабуть справді за аптечкою). А після вистрілів стрімголов тікав тільки командир екіпажу
показать весь комментарий
28.04.2026 10:37 Ответить
Нє вінаватая я, он сам прішол
показать весь комментарий
28.04.2026 11:16 Ответить
Протокол, інструкції, регламенти КМУ, ВРУ… вказівка оманського по телефону, єрмака-татарова, міндіча…..
Так і зраджується Украіна, з 2019 року….
показать весь комментарий
28.04.2026 12:37 Ответить
Це легко перевіряється---через оператора мобільного звязку. А базікати,хто куда звонив--не ваша справа.
показать весь комментарий
28.04.2026 15:10 Ответить
Самий перед поліцейським потрібно було валити безбашеного шоб не наробив ше більшої біди
показать весь комментарий
28.04.2026 09:45 Ответить
Це Ви зараз всі розумні заднім числом, коли знаєте, що стрілок був один. А щоб Ви робили в перші секунди, опинившись в епіцентру місця події? Ви знали б, що там один, чи по вистрілах могли подумати, що ДРГ, а можливо проводиться якась операція?
показать весь комментарий
28.04.2026 10:18 Ответить
Тобто, якщо стрілець не один, то поліція може втікати?
Зрозумів....
показать весь комментарий
28.04.2026 10:29 Ответить
Дивлячись як пояснити. Наприклад, не "втікати", а "максимально швидко зайняти тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію"...
показать весь комментарий
28.04.2026 10:37 Ответить
Я не зрозумів, що таке втікала? Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі? Рембо доморшений!
показать весь комментарий
28.04.2026 11:22 Ответить
Чому одразу? Спочатку треба проконсультуватися з ШІ, що робити в такому випадку. Потім зробити запит в поліцію на застосування засобів примусу. Потім вже можна з чистою совістю тікати.

"Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі?" - ні в якому разі. "Вони не навчені" (с)
показать весь комментарий
28.04.2026 12:22 Ответить
Ні, поліція в любому випадку має діяти по захисту життя і здоров'я громадян. В них в такому випадку має бути затверджений алгоритм їх дії. Тут інше - я довів свою точку зору, як могли сприймати цю подію поліцейські. А ще читав( точно не знаю і не збираюся давати оцінку), що Дудіна не є працівником, що виходить на патрулювання вулиці, а є не до кінця підготовленою для цієї функції - є офісним працівником. Тут є відповідальність керівництва хто заганяє кабінетних працівників в такі наряди, підставляючи життя громадян і таких поліцейських..
показать весь комментарий
28.04.2026 13:44 Ответить
"Тут інше - я довів свою точку зору". Сам собі? Ну ок...
показать весь комментарий
28.04.2026 13:47 Ответить
Мені цікаво, як би поступив в такому випадку Сергій Пупкін? Мабуть накивав би п'ятками. Відчувається, що Сергій має образу на поліцію, мабуть не один срок тягнув?
показать весь комментарий
28.04.2026 15:58 Ответить
«Якби та якби, то виросли б у роті гриби» - це українське приказка-відповідь, яку використовують, коли хтось надмірно захоплюється мріями, будує припущення.

Чудово жити в світі своїх фантазій?
показать весь комментарий
28.04.2026 17:29 Ответить
Операція по відстрілу дітей?
показать весь комментарий
28.04.2026 11:44 Ответить
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показать весь комментарий
28.04.2026 09:51 Ответить
Шановний, в як поліцейські скидають провину на когось? Ніхто ні на кого нічого не скидає. Проти поліцейських порушена кримінальна справа і їм вручені підозри. Мова йде виключно про те, що працівники спеціальних служб не брали слухавку ( виклик) для екстреної допомоги громадянам.
показать весь комментарий
28.04.2026 13:49 Ответить
забожись!
показать весь комментарий
28.04.2026 15:28 Ответить
Якщо ви обзиваєте людей по роду їхньої роботи і принижуєте ,то ви не " пацюк,ви просто дол--**. Кожна мерзота дозволяє собі хамство і обзиває іншиї.
показать весь комментарий
28.04.2026 15:20 Ответить
називається, народна любов!!!!
показать весь комментарий
28.04.2026 16:24 Ответить
Народна любов? А що є така? Ви хочете привести приклад виборів 2019 року, коли народ полюбив своїх гнобителів? Тих, хто їх десятками років у своїй творчості обзивав дурнями, висміював їх культуру, традиції і трагедії...? То це не любов народу - це діагноз!
показать весь комментарий
28.04.2026 17:06 Ответить
А в неї та зброя була? Їй на її посаді взагалі штатна зброя дається?
показать весь комментарий
28.04.2026 16:31 Ответить
Думаю, перевірити факт дзвінка можна не лише через диспетчера швидкої. Напевне це можна зробити, перевіривши телефон і через мобільного оператора.
показать весь комментарий
28.04.2026 09:59 Ответить
Був дзвінок,чи ні,це ніяк не виправдовує втечу і відповідальність.Навіщо зайопувати оператора,щоб перевірити.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:07 Ответить
Що, знову Вам вкинули стару інформацію про вину поліцейської, щоб відвернути увагу від того, що Ізраїль купив другий ворожий карабль української пшениці, вкраденої на окупованих територіях? Дудіна під слідством, а як там справи з міндічами і цукерманами? Де вони? Вкравши мільярди з Енергоатома вони залишили ге одну сотню людей в небезпеці, чи ні?
показать весь комментарий
28.04.2026 10:22 Ответить
Дурак той, хто обзиває людей, яких не знає. Як наказав Сигіба в Ізраїль за покупку зерна до цього? Можливо відправили в той регіон 201- го спеціаліста з нашими дронами, щоб збивали іранські? Чи якось по іншому?
показать весь комментарий
28.04.2026 10:39 Ответить
Звичайно, факт дзвінка перевірять, але питання не в тому. Питання в тому, щоб в майбутньому виключити ситуації, коли поліціянт не може додзвонитися до швидкої. Можливо потрібна якась окрема лінія для поліції, або ще щось.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:24 Ответить
Ага,і посатидити 10 операторів.В лікарні нема коштів на столяра і сантехніка.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:28 Ответить
Навіщо садити десять операторів і витрачати на нах гроші. Потрібно випустити на вулиці Києва "Пятачка" з пістолетом і він один наведе порядок - перестріляє всіх і всіх вилікує без виклику медиків.
показать весь комментарий
28.04.2026 16:00 Ответить
Дугіна - Дудіна відчуйте смак захисту!
показать весь комментарий
28.04.2026 10:00 Ответить
Повилазили срані лінчевателі. Котрі не дивились відео, де старшой їй сказав бігти за аптечкою до машини, до стрілянини. Їм або когось потужно обісрать. Дзвінки фіксуються операторами, це легко довести. А ось мужик поліцейський це катастрофа, тут немає слів.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:06 Ответить
Нелюбов до медиківі у наріду то таке, головне кинути бруд і каміння на поліцію, яку не ******* і у владі, бо бояться відкрито красти. Залили брудом і звинуватили цю поліцейську у всьому. Суд, засвоюючи настрій наріду виніс різні постанови. А виявляється поліцейська- дівчина робила все, щоб спасти громадян. По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку'... Але здоровим бикам, які ховаються від мобілізації під спідниці мам і жінок було б краще, щоб поліцейська загинула.
В той час, коли вона була на Майдані, сьогоднішня влада була в москві і ''отодвігала кордони'', висміювала майданівців зі сцени, пропонуючи розганяти їх *********** палицями.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:13 Ответить
Втеча поліції закладена на генитичному рівні .Нагадати 2022р?Люба людина може скурвитись.Те що вона була на майдані-нічого не міняє!Мобілізація до чого?Аби що писдонути.Невиконання обов*язків-відповідальність,все просто.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:23 Ответить
Можна було б і не відповідати на цей брєд. Про що Ви хочете нагадати мені за 2022-й рік? Нагадайте. Те, що була на Майдані значить дуже багато. То не тільки її позиція, а її дія. Чи на майдані було все безпечно? Все безпечно було на антимайдані, звідки сьогодні вся влада. До чого мобілізація? Бо тут багато коментаторів, які готові налити побільше бруду на жінку, а багато з них пішли в СЗЧ, таких вже більше 300 тисяч. Ще більше, що переховуються від мобілізації. А поліцейська жінка і не заховалася, одягла однострій і захищає маминих синуль під два метра на зріст, що відсиджуються в тилу. Чи ті, що залишили позиції не мужньо втекли?
показать весь комментарий
28.04.2026 13:57 Ответить
А що багато крали,яи порушували ПДР, ? ,чи може один один проти бандитів??77
показать весь комментарий
28.04.2026 15:28 Ответить
Знову можна було не відповідати на брехню і маніпуляцію, але я відповім. Пан ''Пятачок'' чітко знає, як має діяти поліція для його захисту. А читали Ви Конституцію, як мають діяти чоловіки, коли отримують повістку? Деталі в Конституції не записані, але там є обов'язок кожного громадянина захищати свою країну. Не пам'ятаєте, хто чотири рази відносив, а потім став найбільшою ''шишкою''?
Втікали поліцейські у 2022-му році? Так втікали і не тільки поліцейські, а навіть керівники СБУ і керівники інших відомств, які давали присягу захищати Україну. Погулять хто нагородив начальника патрульної поліції, призначивши його до 2022 року на посаду в Миколаєві, а потім вручив йому генеральські погони. Особисто в тому місті де я перебував були поліцейські і серед них жінки, в оточені і виконували свої обов'язки - захищали Україну і громадян. В Миколаєві навіть патрульна поліція під керівництвом генерала Марченко відбили напад ворога і звільнили аеродром.
І на останок ''читай закони не будь дураком". Я читаю закони і знаю, що не має поділу на жінок і чоловіків. Навіть те, що люди є вільними гідності і правах ( ст.21 Конституції). А стаття 24 Конституції гарантує рівність громадян перед законом( раса, стать.., та забезпечує рівні права...,не може бути привілеїв чи обмеження за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань... А чому по закону підписаного президентом 14.04.2026 року " Про антисемітизм" одна нація стала рівнішою і білішою за українців і інші національності?
показать весь комментарий
28.04.2026 16:38 Ответить
Поліцію влада не людить-це ти довго думав .
показать весь комментарий
28.04.2026 10:35 Ответить
Старшою в наряді була Анна Дудіна, хоча вона й не була кадровою патрульною на постійній основі. Анна Дудіна (44 роки) на момент інциденту 18 квітня 2026 року обіймала посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення апарату Департаменту патрульної поліції. У поліції вона прослужила понад 10 років. До патрулювання її залучили тимчасово через значний брак кадрів.Михайло Дробницький (27 років) був молодшим за віком та досвідом служби. У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна.
показать весь комментарий
28.04.2026 10:59 Ответить
Висновки---хлопчика з пісочниці. .Причому тут вислуга?
показать весь комментарий
28.04.2026 15:30 Ответить
"Вислугу" - можете закреслити.
показать весь комментарий
28.04.2026 16:59 Ответить
По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку',що куриш???
показать весь комментарий
28.04.2026 10:18 Ответить
Сподіваюсь все це відображено в рапорті. Згідно з матеріалами справи щодо стрілянини в Голосіївському районі Києва (квітень 2026 р.), посадовою особою з вищим званням була Анна Дудіна, яка обіймала посаду старшого інспектора
показать весь комментарий
28.04.2026 10:57 Ответить
У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна. надати медичну допомогу не потрібно доручень і наказів.Це прямі обовязки "захисників українського народу з МВС" ,за котрі нароод України ,їм платить заробітню платню...
показать весь комментарий
28.04.2026 14:38 Ответить
Хлопчики--не пишіть дурню В поліціії, вік стаж,звання не має ніякого значення Визначальне ---посада Колись Зозуля був капрал,але керував київською поліцією.,де були майори.підполковникі як підлеглі Є майори --нач відділу,а зами підполковники Тому --не ганьбіться,коли даєте якісь висновки.
показать весь комментарий
28.04.2026 15:35 Ответить
Вірю, як самому собі, вірю. Звання не має ніякої ваги. Стаж досвід теж. Головного із двох рівних визначають підкидаючи монету...
показать весь комментарий
28.04.2026 17:23 Ответить
Пані Анна Дудіна елементарно розгубилася, тому ініціативу на себе взяв її напарник. Але саме Ви чомусь вище брехали: МАКСИМ БЕЗФАМИЛЬНЫЙ "По наказу свого старшого..."
показать весь комментарий
28.04.2026 16:56 Ответить
Мабуть вона наполягала в дзінках, щоб швидка приїхала та одягла на
терориста смиренну сорочку, бо забула про свої прямі обов'язки?
показать весь комментарий
28.04.2026 10:47 Ответить
Це все міняє )))
показать весь комментарий
28.04.2026 11:06 Ответить
Одним з показником чи "розгубились", чи "зайняли тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію" може бути інформація по кількість зроблених пострілів з табельної зброї.
показать весь комментарий
28.04.2026 11:32 Ответить
Ще в той день вона з чоловіком сильно посварилась, що взагалі знімає з неї всяку вину.
показать весь комментарий
28.04.2026 11:40 Ответить
Все схоплено! Нами керують крадії і силовики, що теж тільки крадуть і знущаються з людей
показать весь комментарий
28.04.2026 11:42 Ответить
А поліція за інструкціями при подібних атаках повинна була спершу викликати швидку? Чи як стверджують їх адвокати, шукати безпечне місце для себе? Тоді можна спочатку добігти десь до Житомира, знайти там безпечне місце, і звідти викликати швидку.
показать весь комментарий
28.04.2026 11:55 Ответить
интересно. На Западе (судя по кино ) полицейскому достаточно общения с полицейским диспетчером, а тот в свою очередь вызывает все необходимые службы....
показать весь комментарий
28.04.2026 12:29 Ответить
Хм, історія явно схожа на підставу.
Людина опинилася не в тому місці і не в той час.
показать весь комментарий
28.04.2026 12:32 Ответить
Бідні поліцейські. Важко їм. Побігли за аптечкою- аптечку не знайшли. Дзвонили в швидку - не додзвонились. Носять з собою зброю а вона зараза по небезпечних чуваках одразу не стріляє. Хочеш бігти вперед щоб закрити мощною груддю цивільних, а ноги назад біжать. Ну і як в таких умовах працювати?
показать весь комментарий
28.04.2026 14:00 Ответить
Можливо краще збільшити зарплату двірникам, з них користі більше ніж з тих смердюхів в погонах!
показать весь комментарий
28.04.2026 15:34 Ответить
Уявіть собі, що аналогічне непрофесійне ЧМО сидить в нас у кріслі президента і навкруги нього такі ж дегенерати.
показать весь комментарий
28.04.2026 16:59 Ответить
Виходячи з дописів маю висновок що більшість дописувачів просто Ремби. Просто їх не було на місці подій. А то б вони...ех...груддю на невідомого стрільця б пішли. Не ховались би в укриття як ці поліцейські. Чомусь згадалося що в літаках попередження є що у разі розгерметизації випадають кисневі маски які слід СПОЧАТКУ надіти на СЕБЕ, а вже потім на свою дитину чи якого немощного сусіда-пасажира. Не думали ніколи чому саме так? Бо мертвий ти вже нікому не допоможеш.
показать весь комментарий
28.04.2026 17:20 Ответить
Які в біса дзвінки медикам по телефону 103? Що вона взагалі верзе ,ця поліціантка? А вона точно з поліціі? Бо вибачте мене за мій французський, але вона ,,не в зуб ногою а ні пальцем в дупу'' поняття зеленого не має що має взагалі робити поліцейський у такій ситуаціі.... Адже алгоритм дій поліцейського в такій ситуації чітко регланований тактичною підготовкою та протоколами - надання допомоги в умовах стрілянини.Навіть не треба бути поліцейським щоб це знати... Пріоритети дій (Алгоритм) : Нейтралізація загрози !!! .Перше завдання - локалізувати або знешкодити злочинця, щоб зупинити появу нових жертв. !!!! Якщо вогонь триває, поліцейський займає позицію, відстрілюється або забезпечує прикриття. Щойно з'являється секунда безпеки, поліцейський передає інформацію. 🚨 Тільки через чергового (по рації) !!! Поліцейський повідомляє тільки чергового. !!! Що каже поліцейський: «Сектор (номер), стрілянина за адресою (локація), є поранені (кількість/стан), стрілець [опис/статус]. Потрібна швидка та підкріплення.....Чому черговому? Бо Черговий - це «мозок» операції. Він бачить розташування всіх екіпажів. ВІн усе координує: викликає медиків, ДСНС, перекриває вулиці та направляє спецназ і підкріплення одночасно. Чому не самим медикам? Бо поліцейський не має права витрачати час на набір номера «103», пояснення адреси та очікування відповіді оператора, у той час коли йде стрілянина і гинуть люди....А що вона у цей час робила? ,бігала у сусідньому кварталі по кущах в пошуках аптечки і одночасно намагалася кудись дзвонити по телефону? Забувши геть зовсім хто вона, і для чого вона там... І сміх і сльози... Ганьба і іспанський сором....
показать весь комментарий
28.04.2026 17:27 Ответить