14253 відвідувача онлайн

Поліцейська Дудіна не змогла додзвонитися у швидку під час стрілянини в Києві: медики службове розслідування не проводять. ДОКУМЕНТ

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" не проводить службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав.

Про це йдеться у відповіді на запит Цензор.НЕТ.

Що відомо?

У Центрі зауважили, що того дня диспетчери діяли відповідно до чинних протоколів.

Автоматизована система "Екстрена медична допомога" фіксує лише прийняті дзвінки і не зберігає інформацію про спроби додзвонювання.

За офіційними даними, 18 квітня 2026 року, починаючи з 16:32, на лінію "103" надійшло 17 звернень щодо подій у Голосіївському районі, зокрема про вогнепальні поранення, стрілянину та пожежу. Частина викликів була переадресована зі служби "112".

Усі вхідні дзвінки записуються та зберігаються, а аудіозаписи можуть бути надані правоохоронним органам за запитом.

Також повідомляється, що у день події збоїв у роботі системи зв’язку не зафіксовано. Загалом протягом доби 18 квітня цього року було оброблено 2764 дзвінки.

Нагадаємо, раніше під час судового засідання поліцейська Анна Дудіна заявила, що безрезультатно кілька разів намагалася викликати швидку під час стрілянини. 

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської
Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

Стрілянина в Києві

Втеча поліцейських

  • Раніше повідомлялося, що поліцейські після пострілів втекли, лишивши без допомоги постраждалу під час теракту в Києві: Клименко вимагає службового розслідування.
  • Вигівський повідомив, що поліцейських, які втекли під час теракту в Києві, відсторонили. Розпочато службове розслідування.
  • Як інформує генпрокурор Руслан Кравченко, відкрито справу проти поліцейських за службову недбалість під час теракту в Києві.
  • 21 квітня Анні Дудіній та її колезі поліцейському Михайлу Дробницькому обрали запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 днів з правом внесення застави в розмірі 266 тис. грн.
Топ коментарі
+19
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
+17
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
+13
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
А Ви були поруч і все бачили? Чому тоді Ви не зателефонували? У слідчих є телефон Дудіної і їм легко перевірити інформацію.
показати весь коментар
28.04.2026 10:14 Відповісти
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
Мабуть цим розбираються слідчі по справі і суспільство дізнається, хто телефонував на оператора ''швидкої'' поліцейська, чи черговий її підрозділу. Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських?
показати весь коментар
28.04.2026 10:25 Відповісти
Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських? центру медичної допомоги.
показати весь коментар
28.04.2026 11:17 Відповісти
А що не так? Що вже є вирок суду, який підтвердив, що поліцейська говорила в суді неправду? Є покази в суді пані Дудіної і є відписка КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва". Вони повідомили на запити, що не проводять службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав. Мені нічого добавити, без проведення службового розслідування керівники "Центру" зробили свій висновок.
Єдиним спільним номером для виклику екстрених служб (поліція, медицина, ДСНС/МНС, газова служба) в Україні є 112. Цей номер працює як "єдине вікно" для швидкого виклику допомоги, подібний до європейського стандарту. Номер 112 працює з мобільних та стаціонарних телефонів. Можна викликати допомогу, навіть якщо у вашого мобільного оператора немає мережі, але є доступ до мережі іншого оператора.
Класичні номери екстрених служб (працюють паралельно): 101 - ДСНС (рятувальники/МНС).102 - Національна поліція.103 - Швидка медична допомога.104 - Аварійна служба газу.
Я не являюся слідчим і не маю можливості написати запит до оператора цієї системи і витребувати кількість телефонних дзінків і кількість не прийнятих. Чомусь впевнений, що прокуратура та внутрішня безпека поліції цим займаються. Для мене стало зрозумілими дії поліцейської, яка є медиком (працювала таким на Майдані), що швидше викликати "швидку карету" по телефону відразу з місця події, довівши до них картинку події і в якому стані перебувають потерпілі. Якщо скористатися рацією і повідомити черговому, то це також варіант, але втрата часу. Можливо і так вона зробила. Черговому потрібно поясними про потерпілих, їх стан, адресу і т.п., і після цього черговий передасть цю інформацію на 112 (втрачається час). Я не екперт, але з точки зору мало б бути так.
показати весь коментар
28.04.2026 11:57 Відповісти
Пані Анна Дудіна, стверджує, що не дозвонилась. Тобто факту дзвінка та відповідно роботи диспетчорів з нею немає. Тобто нема підстав розслідувати саме роботу диспетчорів внутри КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" у звязку з діями саме пані Дугіної. Можно перевірити роботу технічних служб Центру щодо організації звязку.....
показати весь коментар
28.04.2026 12:54 Відповісти
Не формує думку про поліцейського, а вона вже давно сформована суспільством, а саме поліцаї ніколи не захистять українця, і як покзала практика вони обгаджені і з виречиними очима здавали екзамен по бігу і в них цього разу все получилося.
показати весь коментар
28.04.2026 15:13 Відповісти
Якщо пані Олена там думає про поліцейських і вона знає, як має діяти поліцейська - то можливо потрібно йти в поліцію, щоб принести користь і захист України? Якщо пані вже не можуть по віку, то мождете відправити свою доню чи внучку?
показати весь коментар
28.04.2026 15:53 Відповісти
Я перепрошую, а що рація поліції на одному каналі з рацією медиків? Здається ні, є єдиний номер телефону. Але я Вашу думку вловив. Поліцейська мала по рації вийти на свого чергового і пояснити йому що трапилося, вказати адресу і подію, щоб він мав інформацію щоб телефонувати на 103 чи є загальний телефон? Черговий буде телефонувати? Час втрачається? Чи можливо телефонувати напряму? А як викликала Дудіна 'швидку'' Ви вже знаєте?
показати весь коментар
28.04.2026 10:36 Відповісти
Я тобі виклав "алгоритм дій"...Оцінюй, його, як знаєш... А що було насправді - хай слідство розбирається...
показати весь коментар
28.04.2026 10:55 Відповісти
Погоджуюся в тому плані, що цим має розбиратися слідчий. Я також виклав свою думку, як мала діяти поліцейська.
Ми зараз обговорюємо виключно про телефонні дзвінки. А дії поліції я не виправдовую. Першою справою їх мало бути - ліквідація стрілка.
Якщо винна і медицина - то в цьому також розбереться слідчий і крапку поставить суд.
показати весь коментар
28.04.2026 12:02 Відповісти
На прикінці 22 року, чоловіку не могли викликати швидку - не було ЕЕ, неможливо було додзвонитись. Син тоді попросив товариша - той через чат нацпола викликав.

А зараз тих додатків, каналів і т.п. дофіга. Дивна якась ситуація. Мб просто слабкі нерви, не витримала стресової ситуації. Погано тестували при прийому до нацполу.
показати весь коментар
28.04.2026 15:44 Відповісти
а ти мабуть сам зеньки залив коли відео дивився - поліцайка пішла раніше (мабуть справді за аптечкою). А після вистрілів стрімголов тікав тільки командир екіпажу
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Нє вінаватая я, он сам прішол
показати весь коментар
28.04.2026 11:16 Відповісти
Протокол, інструкції, регламенти КМУ, ВРУ… вказівка оманського по телефону, єрмака-татарова, міндіча…..
Так і зраджується Украіна, з 2019 року….
показати весь коментар
28.04.2026 12:37 Відповісти
Це легко перевіряється---через оператора мобільного звязку. А базікати,хто куда звонив--не ваша справа.
показати весь коментар
28.04.2026 15:10 Відповісти
Самий перед поліцейським потрібно було валити безбашеного шоб не наробив ше більшої біди
показати весь коментар
28.04.2026 09:45 Відповісти
Це Ви зараз всі розумні заднім числом, коли знаєте, що стрілок був один. А щоб Ви робили в перші секунди, опинившись в епіцентру місця події? Ви знали б, що там один, чи по вистрілах могли подумати, що ДРГ, а можливо проводиться якась операція?
показати весь коментар
28.04.2026 10:18 Відповісти
Тобто, якщо стрілець не один, то поліція може втікати?
Зрозумів....
показати весь коментар
28.04.2026 10:29 Відповісти
Дивлячись як пояснити. Наприклад, не "втікати", а "максимально швидко зайняти тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Я не зрозумів, що таке втікала? Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі? Рембо доморшений!
показати весь коментар
28.04.2026 11:22 Відповісти
Чому одразу? Спочатку треба проконсультуватися з ШІ, що робити в такому випадку. Потім зробити запит в поліцію на застосування засобів примусу. Потім вже можна з чистою совістю тікати.

"Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі?" - ні в якому разі. "Вони не навчені" (с)
показати весь коментар
28.04.2026 12:22 Відповісти
Ні, поліція в любому випадку має діяти по захисту життя і здоров'я громадян. В них в такому випадку має бути затверджений алгоритм їх дії. Тут інше - я довів свою точку зору, як могли сприймати цю подію поліцейські. А ще читав( точно не знаю і не збираюся давати оцінку), що Дудіна не є працівником, що виходить на патрулювання вулиці, а є не до кінця підготовленою для цієї функції - є офісним працівником. Тут є відповідальність керівництва хто заганяє кабінетних працівників в такі наряди, підставляючи життя громадян і таких поліцейських..
показати весь коментар
28.04.2026 13:44 Відповісти
"Тут інше - я довів свою точку зору". Сам собі? Ну ок...
показати весь коментар
28.04.2026 13:47 Відповісти
Операція по відстрілу дітей?
показати весь коментар
28.04.2026 11:44 Відповісти
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
Шановний, в як поліцейські скидають провину на когось? Ніхто ні на кого нічого не скидає. Проти поліцейських порушена кримінальна справа і їм вручені підозри. Мова йде виключно про те, що працівники спеціальних служб не брали слухавку ( виклик) для екстреної допомоги громадянам.
показати весь коментар
28.04.2026 13:49 Відповісти
забожись!
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
Якщо ви обзиваєте людей по роду їхньої роботи і принижуєте ,то ви не " пацюк,ви просто дол--**. Кожна мерзота дозволяє собі хамство і обзиває іншиї.
показати весь коментар
28.04.2026 15:20 Відповісти
Думаю, перевірити факт дзвінка можна не лише через диспетчера швидкої. Напевне це можна зробити, перевіривши телефон і через мобільного оператора.
показати весь коментар
28.04.2026 09:59 Відповісти
Був дзвінок,чи ні,це ніяк не виправдовує втечу і відповідальність.Навіщо зайопувати оператора,щоб перевірити.
показати весь коментар
28.04.2026 10:07 Відповісти
Що, знову Вам вкинули стару інформацію про вину поліцейської, щоб відвернути увагу від того, що Ізраїль купив другий ворожий карабль української пшениці, вкраденої на окупованих територіях? Дудіна під слідством, а як там справи з міндічами і цукерманами? Де вони? Вкравши мільярди з Енергоатома вони залишили ге одну сотню людей в небезпеці, чи ні?
показати весь коментар
28.04.2026 10:22 Відповісти
Дурак той, хто обзиває людей, яких не знає. Як наказав Сигіба в Ізраїль за покупку зерна до цього? Можливо відправили в той регіон 201- го спеціаліста з нашими дронами, щоб збивали іранські? Чи якось по іншому?
показати весь коментар
28.04.2026 10:39 Відповісти
Звичайно, факт дзвінка перевірять, але питання не в тому. Питання в тому, щоб в майбутньому виключити ситуації, коли поліціянт не може додзвонитися до швидкої. Можливо потрібна якась окрема лінія для поліції, або ще щось.
показати весь коментар
28.04.2026 10:24 Відповісти
Ага,і посатидити 10 операторів.В лікарні нема коштів на столяра і сантехніка.
показати весь коментар
28.04.2026 10:28 Відповісти
Дугіна - Дудіна відчуйте смак захисту!
показати весь коментар
28.04.2026 10:00 Відповісти
Повилазили срані лінчевателі. Котрі не дивились відео, де старшой їй сказав бігти за аптечкою до машини, до стрілянини. Їм або когось потужно обісрать. Дзвінки фіксуються операторами, це легко довести. А ось мужик поліцейський це катастрофа, тут немає слів.
показати весь коментар
28.04.2026 10:06 Відповісти
Нелюбов до медиківі у наріду то таке, головне кинути бруд і каміння на поліцію, яку не ******* і у владі, бо бояться відкрито красти. Залили брудом і звинуватили цю поліцейську у всьому. Суд, засвоюючи настрій наріду виніс різні постанови. А виявляється поліцейська- дівчина робила все, щоб спасти громадян. По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку'... Але здоровим бикам, які ховаються від мобілізації під спідниці мам і жінок було б краще, щоб поліцейська загинула.
В той час, коли вона була на Майдані, сьогоднішня влада була в москві і ''отодвігала кордони'', висміювала майданівців зі сцени, пропонуючи розганяти їх *********** палицями.
показати весь коментар
28.04.2026 10:13 Відповісти
Втеча поліції закладена на генитичному рівні .Нагадати 2022р?Люба людина може скурвитись.Те що вона була на майдані-нічого не міняє!Мобілізація до чого?Аби що писдонути.Невиконання обов*язків-відповідальність,все просто.
показати весь коментар
28.04.2026 10:23 Відповісти
Можна було б і не відповідати на цей брєд. Про що Ви хочете нагадати мені за 2022-й рік? Нагадайте. Те, що була на Майдані значить дуже багато. То не тільки її позиція, а її дія. Чи на майдані було все безпечно? Все безпечно було на антимайдані, звідки сьогодні вся влада. До чого мобілізація? Бо тут багато коментаторів, які готові налити побільше бруду на жінку, а багато з них пішли в СЗЧ, таких вже більше 300 тисяч. Ще більше, що переховуються від мобілізації. А поліцейська жінка і не заховалася, одягла однострій і захищає маминих синуль під два метра на зріст, що відсиджуються в тилу. Чи ті, що залишили позиції не мужньо втекли?
показати весь коментар
28.04.2026 13:57 Відповісти
В кримінальному законодавстві нема поділу на жінок і чоловіків.Читай закони,не будь дураком!!!Форма це впершу чергу відповідальність,а вже потім сельфі і кава.З нашого міста поліція втекла на декілька місяців(чоловіки і жінки) .Мене поліція не захистила жодного разу,може ти про іншу поліцію пишеш?
показати весь коментар
28.04.2026 14:48 Відповісти
А що багато крали,яи порушували ПДР, ? ,чи може один один проти бандитів??77
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
Поліцію влада не людить-це ти довго думав .
показати весь коментар
28.04.2026 10:35 Відповісти
Старшою в наряді була Анна Дудіна, хоча вона й не була кадровою патрульною на постійній основі. Анна Дудіна (44 роки) на момент інциденту 18 квітня 2026 року обіймала посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення апарату Департаменту патрульної поліції. У поліції вона прослужила понад 10 років. До патрулювання її залучили тимчасово через значний брак кадрів.Михайло Дробницький (27 років) був молодшим за віком та досвідом служби. У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна.
показати весь коментар
28.04.2026 10:59 Відповісти
Висновки---хлопчика з пісочниці. .Причому тут вислуга?
показати весь коментар
28.04.2026 15:30 Відповісти
По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку',що куриш???
показати весь коментар
28.04.2026 10:18 Відповісти
Сподіваюсь все це відображено в рапорті. Згідно з матеріалами справи щодо стрілянини в Голосіївському районі Києва (квітень 2026 р.), посадовою особою з вищим званням була Анна Дудіна, яка обіймала посаду старшого інспектора
показати весь коментар
28.04.2026 10:57 Відповісти
У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна. надати медичну допомогу не потрібно доручень і наказів.Це прямі обовязки "захисників українського народу з МВС" ,за котрі нароод України ,їм платить заробітню платню...
показати весь коментар
28.04.2026 14:38 Відповісти
Хлопчики--не пишіть дурню В поліціії, вік стаж,звання не має ніякого значення Визначальне ---посада Колись Зозуля був капрал,але керував київською поліцією.,де були майори.підполковникі як підлеглі Є майори --нач відділу,а зами підполковники Тому --не ганьбіться,коли даєте якісь висновки.
показати весь коментар
28.04.2026 15:35 Відповісти
Мабуть вона наполягала в дзінках, щоб швидка приїхала та одягла на
терориста смиренну сорочку, бо забула про свої прямі обов'язки?
показати весь коментар
28.04.2026 10:47 Відповісти
Це все міняє )))
показати весь коментар
28.04.2026 11:06 Відповісти
Одним з показником чи "розгубились", чи "зайняли тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію" може бути інформація по кількість зроблених пострілів з табельної зброї.
показати весь коментар
28.04.2026 11:32 Відповісти
Ще в той день вона з чоловіком сильно посварилась, що взагалі знімає з неї всяку вину.
показати весь коментар
28.04.2026 11:40 Відповісти
Все схоплено! Нами керують крадії і силовики, що теж тільки крадуть і знущаються з людей
показати весь коментар
28.04.2026 11:42 Відповісти
А поліція за інструкціями при подібних атаках повинна була спершу викликати швидку? Чи як стверджують їх адвокати, шукати безпечне місце для себе? Тоді можна спочатку добігти десь до Житомира, знайти там безпечне місце, і звідти викликати швидку.
показати весь коментар
28.04.2026 11:55 Відповісти
интересно. На Западе (судя по кино ) полицейскому достаточно общения с полицейским диспетчером, а тот в свою очередь вызывает все необходимые службы....
показати весь коментар
28.04.2026 12:29 Відповісти
Хм, історія явно схожа на підставу.
Людина опинилася не в тому місці і не в той час.
показати весь коментар
28.04.2026 12:32 Відповісти
Все простіше,людина не на своєму місці.
показати весь коментар
28.04.2026 14:50 Відповісти
Бідні поліцейські. Важко їм. Побігли за аптечкою- аптечку не знайшли. Дзвонили в швидку - не додзвонились. Носять з собою зброю а вона зараза по небезпечних чуваках одразу не стріляє. Хочеш бігти вперед щоб закрити мощною груддю цивільних, а ноги назад біжать. Ну і як в таких умовах працювати?
показати весь коментар
28.04.2026 14:00 Відповісти
Можливо краще збільшити зарплату двірникам, з них користі більше ніж з тих смердюхів в погонах!
показати весь коментар
28.04.2026 15:34 Відповісти