11666 відвідувачів онлайн

Поліцейська Дудіна не змогла додзвонитися у швидку під час стрілянини в Києві: медики службове розслідування не проводять. ДОКУМЕНТ

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" не проводить службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав.

Про це йдеться у відповіді на запит Цензор.НЕТ.

Що відомо?

У Центрі зауважили, що того дня диспетчери діяли відповідно до чинних протоколів.

Автоматизована система "Екстрена медична допомога" фіксує лише прийняті дзвінки і не зберігає інформацію про спроби додзвонювання.

За офіційними даними, 18 квітня 2026 року, починаючи з 16:32, на лінію "103" надійшло 17 звернень щодо подій у Голосіївському районі, зокрема про вогнепальні поранення, стрілянину та пожежу. Частина викликів була переадресована зі служби "112".

Усі вхідні дзвінки записуються та зберігаються, а аудіозаписи можуть бути надані правоохоронним органам за запитом.

Також повідомляється, що у день події збоїв у роботі системи зв’язку не зафіксовано. Загалом протягом доби 18 квітня цього року було оброблено 2764 дзвінки.

Нагадаємо, раніше під час судового засідання поліцейська Анна Дудіна заявила, що безрезультатно кілька разів намагалася викликати швидку під час стрілянини. 

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської
Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

Стрілянина в Києві

Втеча поліцейських

  • Раніше повідомлялося, що поліцейські після пострілів втекли, лишивши без допомоги постраждалу під час теракту в Києві: Клименко вимагає службового розслідування.
  • Вигівський повідомив, що поліцейських, які втекли під час теракту в Києві, відсторонили. Розпочато службове розслідування.
  • Як інформує генпрокурор Руслан Кравченко, відкрито справу проти поліцейських за службову недбалість під час теракту в Києві.
  • 21 квітня Анні Дудіній та її колезі поліцейському Михайлу Дробницькому обрали запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 днів з правом внесення застави в розмірі 266 тис. грн.
Топ коментарі
+30
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
+29
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
+15
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
Самий перед поліцейським потрібно було валити безбашеного шоб не наробив ше більшої біди
показати весь коментар
28.04.2026 09:45 Відповісти
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
Думаю, перевірити факт дзвінка можна не лише через диспетчера швидкої. Напевне це можна зробити, перевіривши телефон і через мобільного оператора.
показати весь коментар
28.04.2026 09:59 Відповісти
Дугіна - Дудіна відчуйте смак захисту!
показати весь коментар
28.04.2026 10:00 Відповісти
Повилазили срані лінчевателі. Котрі не дивились відео, де старшой їй сказав бігти за аптечкою до машини, до стрілянини. Їм або когось потужно обісрать. Дзвінки фіксуються операторами, це легко довести. А ось мужик поліцейський це катастрофа, тут немає слів.
показати весь коментар
28.04.2026 10:06 Відповісти
Був дзвінок,чи ні,це ніяк не виправдовує втечу і відповідальність.Навіщо зайопувати оператора,щоб перевірити.
показати весь коментар
28.04.2026 10:07 Відповісти
Нелюбов до медиківі у наріду то таке, головне кинути бруд і каміння на поліцію, яку не ******* і у владі, бо бояться відкрито красти. Залили брудом і звинуватили цю поліцейську у всьому. Суд, засвоюючи настрій наріду виніс різні постанови. А виявляється поліцейська- дівчина робила все, щоб спасти громадян. По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку'... Але здоровим бикам, які ховаються від мобілізації під спідниці мам і жінок було б краще, щоб поліцейська загинула.
В той час, коли вона була на Майдані, сьогоднішня влада була в москві і ''отодвігала кордони'', висміювала майданівців зі сцени, пропонуючи розганяти їх *********** палицями.
показати весь коментар
28.04.2026 10:13 Відповісти
А Ви були поруч і все бачили? Чому тоді Ви не зателефонували? У слідчих є телефон Дудіної і їм легко перевірити інформацію.
показати весь коментар
28.04.2026 10:14 Відповісти
Це Ви зараз всі розумні заднім числом, коли знаєте, що стрілок був один. А щоб Ви робили в перші секунди, опинившись в епіцентру місця події? Ви знали б, що там один, чи по вистрілах могли подумати, що ДРГ, а можливо проводиться якась операція?
показати весь коментар
28.04.2026 10:18 Відповісти
По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку',що куриш???
показати весь коментар
28.04.2026 10:18 Відповісти
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
Що, знову Вам вкинули стару інформацію про вину поліцейської, щоб відвернути увагу від того, що Ізраїль купив другий ворожий карабль української пшениці, вкраденої на окупованих територіях? Дудіна під слідством, а як там справи з міндічами і цукерманами? Де вони? Вкравши мільярди з Енергоатома вони залишили ге одну сотню людей в небезпеці, чи ні?
показати весь коментар
28.04.2026 10:22 Відповісти
Втеча поліції закладена на генитичному рівні .Нагадати 2022р?Люба людина може скурвитись.Те що вона була на майдані-нічого не міняє!Мобілізація до чого?Аби що писдонути.Невиконання обов*язків-відповідальність,все просто.
показати весь коментар
28.04.2026 10:23 Відповісти
Звичайно, факт дзвінка перевірять, але питання не в тому. Питання в тому, щоб в майбутньому виключити ситуації, коли поліціянт не може додзвонитися до швидкої. Можливо потрібна якась окрема лінія для поліції, або ще щось.
показати весь коментар
28.04.2026 10:24 Відповісти
Мабуть цим розбираються слідчі по справі і суспільство дізнається, хто телефонував на оператора ''швидкої'' поліцейська, чи черговий її підрозділу. Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських?
показати весь коментар
28.04.2026 10:25 Відповісти
Ага,і посатидити 10 операторів.В лікарні нема коштів на столяра і сантехніка.
показати весь коментар
28.04.2026 10:28 Відповісти
Тобто, якщо стрілець не один, то поліція може втікати?
Зрозумів....
показати весь коментар
28.04.2026 10:29 Відповісти
Поліцію влада не людить-це ти довго думав .
показати весь коментар
28.04.2026 10:35 Відповісти
Я перепрошую, а що рація поліції на одному каналі з рацією медиків? Здається ні, є єдиний номер телефону. Але я Вашу думку вловив. Поліцейська мала по рації вийти на свого чергового і пояснити йому що трапилося, вказати адресу і подію, щоб він мав інформацію щоб телефонувати на 103 чи є загальний телефон? Черговий буде телефонувати? Час втрачається? Чи можливо телефонувати напряму? А як викликала Дудіна 'швидку'' Ви вже знаєте?
показати весь коментар
28.04.2026 10:36 Відповісти
а ти мабуть сам зеньки залив коли відео дивився - поліцайка пішла раніше (мабуть справді за аптечкою). А після вистрілів стрімголов тікав тільки командир екіпажу
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Дивлячись як пояснити. Наприклад, не "втікати", а "максимально швидко зайняти тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Дурак той, хто обзиває людей, яких не знає. Як наказав Сигіба в Ізраїль за покупку зерна до цього? Можливо відправили в той регіон 201- го спеціаліста з нашими дронами, щоб збивали іранські? Чи якось по іншому?
показати весь коментар
28.04.2026 10:39 Відповісти
Мабуть вона наполягала в дзінках, щоб швидка приїхала та одягла на
терориста смиренну сорочку, бо забула про свої прямі обов'язки?
показати весь коментар
28.04.2026 10:47 Відповісти
Я тобі виклав "алгоритм дій"...Оцінюй, його, як знаєш... А що було насправді - хай слідство розбирається...
показати весь коментар
28.04.2026 10:55 Відповісти
Сподіваюсь все це відображено в рапорті. Згідно з матеріалами справи щодо стрілянини в Голосіївському районі Києва (квітень 2026 р.), посадовою особою з вищим званням була Анна Дудіна, яка обіймала посаду старшого інспектора
показати весь коментар
28.04.2026 10:57 Відповісти
Старшою в наряді була Анна Дудіна, хоча вона й не була кадровою патрульною на постійній основі. Анна Дудіна (44 роки) на момент інциденту 18 квітня 2026 року обіймала посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення апарату Департаменту патрульної поліції. У поліції вона прослужила понад 10 років. До патрулювання її залучили тимчасово через значний брак кадрів.Михайло Дробницький (27 років) був молодшим за віком та досвідом служби. У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна.
показати весь коментар
28.04.2026 10:59 Відповісти
Це все міняє )))
показати весь коментар
28.04.2026 11:06 Відповісти
Нє вінаватая я, он сам прішол
показати весь коментар
28.04.2026 11:16 Відповісти
Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських? центру медичної допомоги.
показати весь коментар
28.04.2026 11:17 Відповісти
Я не зрозумів, що таке втікала? Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі? Рембо доморшений!
показати весь коментар
28.04.2026 11:22 Відповісти
Одним з показником чи "розгубились", чи "зайняли тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію" може бути інформація по кількість зроблених пострілів з табельної зброї.
показати весь коментар
28.04.2026 11:32 Відповісти
Ще в той день вона з чоловіком сильно посварилась, що взагалі знімає з неї всяку вину.
показати весь коментар
28.04.2026 11:40 Відповісти
Все схоплено! Нами керують крадії і силовики, що теж тільки крадуть і знущаються з людей
показати весь коментар
28.04.2026 11:42 Відповісти
Операція по відстрілу дітей?
показати весь коментар
28.04.2026 11:44 Відповісти
А поліція за інструкціями при подібних атаках повинна була спершу викликати швидку? Чи як стверджують їх адвокати, шукати безпечне місце для себе? Тоді можна спочатку добігти десь до Житомира, знайти там безпечне місце, і звідти викликати швидку.
показати весь коментар
28.04.2026 11:55 Відповісти
А що не так? Що вже є вирок суду, який підтвердив, що поліцейська говорила в суді неправду? Є покази в суді пані Дудіної і є відписка КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва". Вони повідомили на запити, що не проводять службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав. Мені нічого добавити, без проведення службового розслідування керівники "Центру" зробили свій висновок.
Єдиним спільним номером для виклику екстрених служб (поліція, медицина, ДСНС/МНС, газова служба) в Україні є 112. Цей номер працює як "єдине вікно" для швидкого виклику допомоги, подібний до європейського стандарту. Номер 112 працює з мобільних та стаціонарних телефонів. Можна викликати допомогу, навіть якщо у вашого мобільного оператора немає мережі, але є доступ до мережі іншого оператора.
Класичні номери екстрених служб (працюють паралельно): 101 - ДСНС (рятувальники/МНС).102 - Національна поліція.103 - Швидка медична допомога.104 - Аварійна служба газу.
Я не являюся слідчим і не маю можливості написати запит до оператора цієї системи і витребувати кількість телефонних дзінків і кількість не прийнятих. Чомусь впевнений, що прокуратура та внутрішня безпека поліції цим займаються. Для мене стало зрозумілими дії поліцейської, яка є медиком (працювала таким на Майдані), що швидше викликати "швидку карету" по телефону відразу з місця події, довівши до них картинку події і в якому стані перебувають потерпілі. Якщо скористатися рацією і повідомити черговому, то це також варіант, але втрата часу. Можливо і так вона зробила. Черговому потрібно поясними про потерпілих, їх стан, адресу і т.п., і після цього черговий передасть цю інформацію на 112 (втрачається час). Я не екперт, але з точки зору мало б бути так.
показати весь коментар
28.04.2026 11:57 Відповісти
Погоджуюся в тому плані, що цим має розбиратися слідчий. Я також виклав свою думку, як мала діяти поліцейська.
Ми зараз обговорюємо виключно про телефонні дзвінки. А дії поліції я не виправдовую. Першою справою їх мало бути - ліквідація стрілка.
Якщо винна і медицина - то в цьому також розбереться слідчий і крапку поставить суд.
показати весь коментар
28.04.2026 12:02 Відповісти
Чому одразу? Спочатку треба проконсультуватися з ШІ, що робити в такому випадку. Потім зробити запит в поліцію на застосування засобів примусу. Потім вже можна з чистою совістю тікати.

"Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі?" - ні в якому разі. "Вони не навчені" (с)
показати весь коментар
28.04.2026 12:22 Відповісти
интересно. На Западе (судя по кино ) полицейскому достаточно общения с полицейским диспетчером, а тот в свою очередь вызывает все необходимые службы....
показати весь коментар
28.04.2026 12:29 Відповісти
Хм, історія явно схожа на підставу.
Людина опинилася не в тому місці і не в той час.
показати весь коментар
28.04.2026 12:32 Відповісти
Протокол, інструкції, регламенти КМУ, ВРУ… вказівка оманського по телефону, єрмака-татарова, міндіча…..
Так і зраджується Украіна, з 2019 року….
показати весь коментар
28.04.2026 12:37 Відповісти
Пані Анна Дудіна, стверджує, що не дозвонилась. Тобто факту дзвінка та відповідно роботи диспетчорів з нею немає. Тобто нема підстав розслідувати саме роботу диспетчорів внутри КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" у звязку з діями саме пані Дугіної. Можно перевірити роботу технічних служб Центру щодо організації звязку.....
показати весь коментар
28.04.2026 12:54 Відповісти
Ні, поліція в любому випадку має діяти по захисту життя і здоров'я громадян. В них в такому випадку має бути затверджений алгоритм їх дії. Тут інше - я довів свою точку зору, як могли сприймати цю подію поліцейські. А ще читав( точно не знаю і не збираюся давати оцінку), що Дудіна не є працівником, що виходить на патрулювання вулиці, а є не до кінця підготовленою для цієї функції - є офісним працівником. Тут є відповідальність керівництва хто заганяє кабінетних працівників в такі наряди, підставляючи життя громадян і таких поліцейських..
показати весь коментар
28.04.2026 13:44 Відповісти
"Тут інше - я довів свою точку зору". Сам собі? Ну ок...
показати весь коментар
28.04.2026 13:47 Відповісти
Шановний, в як поліцейські скидають провину на когось? Ніхто ні на кого нічого не скидає. Проти поліцейських порушена кримінальна справа і їм вручені підозри. Мова йде виключно про те, що працівники спеціальних служб не брали слухавку ( виклик) для екстреної допомоги громадянам.
показати весь коментар
28.04.2026 13:49 Відповісти
Можна було б і не відповідати на цей брєд. Про що Ви хочете нагадати мені за 2022-й рік? Нагадайте. Те, що була на Майдані значить дуже багато. То не тільки її позиція, а її дія. Чи на майдані було все безпечно? Все безпечно було на антимайдані, звідки сьогодні вся влада. До чого мобілізація? Бо тут багато коментаторів, які готові налити побільше бруду на жінку, а багато з них пішли в СЗЧ, таких вже більше 300 тисяч. Ще більше, що переховуються від мобілізації. А поліцейська жінка і не заховалася, одягла однострій і захищає маминих синуль під два метра на зріст, що відсиджуються в тилу. Чи ті, що залишили позиції не мужньо втекли?
показати весь коментар
28.04.2026 13:57 Відповісти
Бідні поліцейські. Важко їм. Побігли за аптечкою- аптечку не знайшли. Дзвонили в швидку - не додзвонились. Носять з собою зброю а вона зараза по небезпечних чуваках одразу не стріляє. Хочеш бігти вперед щоб закрити мощною груддю цивільних, а ноги назад біжать. Ну і як в таких умовах працювати?
показати весь коментар
28.04.2026 14:00 Відповісти
У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна. надати медичну допомогу не потрібно доручень і наказів.Це прямі обовязки "захисників українського народу з МВС" ,за котрі нароод України ,їм платить заробітню платню...
показати весь коментар
28.04.2026 14:38 Відповісти
Це легко перевіряється---через оператора мобільного звязку. А базікати,хто куда звонив--не ваша справа.
показати весь коментар
28.04.2026 15:10 Відповісти
Не формує думку про поліцейського, а вона вже давно сформована суспільством, а саме поліцаї ніколи не захистять українця, і як покзала практика вони обгаджені і з виречиними очима здавали екзамен по бігу і в них цього разу все получилося.
показати весь коментар
28.04.2026 15:13 Відповісти
Якщо ви обзиваєте людей по роду їхньої роботи і принижуєте ,то ви не " пацюк,ви просто дол--**. Кожна мерзота дозволяє собі хамство і обзиває іншиї.
показати весь коментар
28.04.2026 15:20 Відповісти
А що багато крали,яи порушували ПДР, ? ,чи може один один проти бандитів??77
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
забожись!
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
Висновки---хлопчика з пісочниці. .Причому тут вислуга?
показати весь коментар
28.04.2026 15:30 Відповісти
Можливо краще збільшити зарплату двірникам, з них користі більше ніж з тих смердюхів в погонах!
показати весь коментар
28.04.2026 15:34 Відповісти
Хлопчики--не пишіть дурню В поліціії, вік стаж,звання не має ніякого значення Визначальне ---посада Колись Зозуля був капрал,але керував київською поліцією.,де були майори.підполковникі як підлеглі Є майори --нач відділу,а зами підполковники Тому --не ганьбіться,коли даєте якісь висновки.
показати весь коментар
28.04.2026 15:35 Відповісти
На прикінці 22 року, чоловіку не могли викликати швидку - не було ЕЕ, неможливо було додзвонитись. Син тоді попросив товариша - той через чат нацпола викликав.

А зараз тих додатків, каналів і т.п. дофіга. Дивна якась ситуація. Мб просто слабкі нерви, не витримала стресової ситуації. Погано тестували при прийому до нацполу.
показати весь коментар
28.04.2026 15:44 Відповісти
Якщо пані Олена там думає про поліцейських і вона знає, як має діяти поліцейська - то можливо потрібно йти в поліцію, щоб принести користь і захист України? Якщо пані вже не можуть по віку, то мождете відправити свою доню чи внучку?
показати весь коментар
28.04.2026 15:53 Відповісти
Мені цікаво, як би поступив в такому випадку Сергій Пупкін? Мабуть накивав би п'ятками. Відчувається, що Сергій має образу на поліцію, мабуть не один срок тягнув?
показати весь коментар
28.04.2026 15:58 Відповісти
Навіщо садити десять операторів і витрачати на нах гроші. Потрібно випустити на вулиці Києва "Пятачка" з пістолетом і він один наведе порядок - перестріляє всіх і всіх вилікує без виклику медиків.
показати весь коментар
28.04.2026 16:00 Відповісти
Дудіна не була штатною патрульною. Вона кабінетна, її відправили на "підсилення" на кладовище в поминальний день (це було на цензорі). Так що сильно сумніваюсь, що окрім кайданок і газового балончика в неї ще щось було.
показати весь коментар
28.04.2026 16:23 Відповісти
називається, народна любов!!!!
показати весь коментар
28.04.2026 16:24 Відповісти
А в неї та зброя була? Їй на її посаді взагалі штатна зброя дається?
показати весь коментар
28.04.2026 16:31 Відповісти
А вона ВЕСЬ ЧАС була "кабінетною"? Вона - МЕДИК, за освітою! Якщо вже не тямила, як "кабінетна", що робить, під час надзвичайної події, то чому не надала допомогу, як медпрацівник?... Вона ж "реабілітолог", а не "дієтолог громадського харчування"!!!
Про "виконання наказу", я вже мовчу - тобі цього не зрозуміть- "Не в коня корм...".
показати весь коментар
28.04.2026 16:32 Відповісти
Знову можна було не відповідати на брехню і маніпуляцію, але я відповім. Пан ''Пятачок'' чітко знає, як має діяти поліція для його захисту. А читали Ви Конституцію, як мають діяти чоловіки, коли отримують повістку? Деталі в Конституції не записані, але там є обов'язок кожного громадянина захищати свою країну. Не пам'ятаєте, хто чотири рази відносив, а потім став найбільшою ''шишкою''?
Втікали поліцейські у 2022-му році? Так втікали і не тільки поліцейські, а навіть керівники СБУ і керівники інших відомств, які давали присягу захищати Україну. Погулять хто нагородив начальника патрульної поліції, призначивши його до 2022 року на посаду в Миколаєві, а потім вручив йому генеральські погони. Особисто в тому місті де я перебував були поліцейські і серед них жінки, в оточені і виконували свої обов'язки - захищали Україну і громадян. В Миколаєві навіть патрульна поліція під керівництвом генерала Марченко відбили напад ворога і звільнили аеродром.
І на останок ''читай закони не будь дураком". Я читаю закони і знаю, що не має поділу на жінок і чоловіків. Навіть те, що люди є вільними гідності і правах ( ст.21 Конституції). А стаття 24 Конституції гарантує рівність громадян перед законом( раса, стать.., та забезпечує рівні права...,не може бути привілеїв чи обмеження за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань... А чому по закону підписаного президентом 14.04.2026 року " Про антисемітизм" одна нація стала рівнішою і білішою за українців і інші національності?
показати весь коментар
28.04.2026 16:38 Відповісти
Пані Анна Дудіна елементарно розгубилася, тому ініціативу на себе взяв її напарник. Але саме Ви чомусь вище брехали: МАКСИМ БЕЗФАМИЛЬНЫЙ "По наказу свого старшого..."
показати весь коментар
28.04.2026 16:56 Відповісти
"Вислугу" - можете закреслити.
показати весь коментар
28.04.2026 16:59 Відповісти
Не погоджуюся з паном від слова - зовсім. Якщо дійсно поліцейська була відправлена на охорону громадського порядку на цвинтар - то її не мали права направіляти на пригоду, де потрібно розбиратися СОГ. В неї дійсно і не могло бути зброї, крім кайданок. А якщо вона медик за освітою, то мабуть їй краще знати - потрібно надати медицинську допомогу на місці події, чи для цього мають бути спеціальні умови і не кайданки, а скальпелі, наркоз, аналізи, ренген, препарати та інше. Людина це ж не звір. Навіщо коментувати те, що ще до кінця не відомо? Оцінку діям пані Дугіної дає прокуратура і суд. Що призвело до цих наслідків? Направлення на охорону громадського порядку не підготовленого працівника до цього заходу працівника. Хто винен? Керівник підрозділу і відповідальна особа, яка проводила інструктаж. Це безаперечно навіть до закінчення розслідування справи. Зроблені висновки і притягнуті до відповідальності керівники патрульної поліції? Ні. Знову вкидають інформацію, яка заздалегідь визначає в суспільства винуватість Дугіної.
Що правда, так це не професійні і навіть злочинні дії її напарника, який спеціально підготовлений для такої служби - а він злякався і втік!!!
показати весь коментар
28.04.2026 16:59 Відповісти
Уявіть собі, що аналогічне непрофесійне ЧМО сидить в нас у кріслі президента і навкруги нього такі ж дегенерати.
показати весь коментар
28.04.2026 16:59 Відповісти
Народна любов? А що є така? Ви хочете привести приклад виборів 2019 року, коли народ полюбив своїх гнобителів? Тих, хто їх десятками років у своїй творчості обзивав дурнями, висміював їх культуру, традиції і трагедії...? То це не любов народу - це діагноз!
показати весь коментар
28.04.2026 17:06 Відповісти
Я не проти - хай розбирається слідство... Але ж не забувай - я даю оцінку її діям, як фахівець. Бо маю відповідну освіту, та професійний досвід. Вона отримала наказ, як посадова особа органу внутрішніх справ. Перед чергуванням пройшла інструктаж. Чим вона була озброєна - мені не відомо... (як і тобі). Але для надання невідкладної допомоги (наприклад, зупинення кровотечі), не потрібен ні пістолет, ні кайданки, ні газовий балончик...
показати весь коментар
28.04.2026 17:15 Відповісти
Виходячи з дописів маю висновок що більшість дописувачів просто Ремби. Просто їх не було на місці подій. А то б вони...ех...груддю на невідомого стрільця б пішли. Не ховались би в укриття як ці поліцейські. Чомусь згадалося що в літаках попередження є що у разі розгерметизації випадають кисневі маски які слід СПОЧАТКУ надіти на СЕБЕ, а вже потім на свою дитину чи якого немощного сусіда-пасажира. Не думали ніколи чому саме так? Бо мертвий ти вже нікому не допоможеш.
показати весь коментар
28.04.2026 17:20 Відповісти
Вірю, як самому собі, вірю. Звання не має ніякої ваги. Стаж досвід теж. Головного із двох рівних визначають підкидаючи монету...
показати весь коментар
28.04.2026 17:23 Відповісти
Які в біса дзвінки медикам по телефону 103? Що вона взагалі верзе ,ця поліціантка? А вона точно з поліціі? Бо вибачте мене за мій французський, але вона ,,не в зуб ногою а ні пальцем в дупу'' поняття зеленого не має що має взагалі робити поліцейський у такій ситуаціі.... Адже алгоритм дій поліцейського в такій ситуації чітко регланований тактичною підготовкою та протоколами - надання допомоги в умовах стрілянини.Навіть не треба бути поліцейським щоб це знати... Пріоритети дій (Алгоритм) : Нейтралізація загрози !!! .Перше завдання - локалізувати або знешкодити злочинця, щоб зупинити появу нових жертв. !!!! Якщо вогонь триває, поліцейський займає позицію, відстрілюється або забезпечує прикриття. Щойно з'являється секунда безпеки, поліцейський передає інформацію. 🚨 Тільки через чергового (по рації) !!! Поліцейський повідомляє тільки чергового. !!! Що каже поліцейський: «Сектор (номер), стрілянина за адресою (локація), є поранені (кількість/стан), стрілець [опис/статус]. Потрібна швидка та підкріплення.....Чому черговому? Бо Черговий - це «мозок» операції. Він бачить розташування всіх екіпажів. ВІн усе координує: викликає медиків, ДСНС, перекриває вулиці та направляє спецназ і підкріплення одночасно. Чому не самим медикам? Бо поліцейський не має права витрачати час на набір номера «103», пояснення адреси та очікування відповіді оператора, у той час коли йде стрілянина і гинуть люди....А що вона у цей час робила? ,бігала у сусідньому кварталі по кущах в пошуках аптечки і одночасно намагалася кудись дзвонити по телефону? Забувши геть зовсім хто вона, і для чого вона там... І сміх і сльози... Ганьба і іспанський сором....
показати весь коментар
28.04.2026 17:27 Відповісти
«Якби та якби, то виросли б у роті гриби» - це українське приказка-відповідь, яку використовують, коли хтось надмірно захоплюється мріями, будує припущення.

Чудово жити в світі своїх фантазій?
показати весь коментар
28.04.2026 17:29 Відповісти
Дійсно-обидвоє мєнтів шукали вигідну позицію в сусідньому кварталі.
показати весь коментар
28.04.2026 17:50 Відповісти
Вся ця катавасія дуже схожа на улюблену роботу поліції усіх часів-шукати "цапа-відбувайла".
показати весь коментар
28.04.2026 17:53 Відповісти
Слухайте, Міхаіл , ну аналогія з масками в літаку це, звісно, цікаво, але тут вона взагалі ,,не лізе ні в які ворота''. А знаєте, в чому головний прикол цієї інструкції? Маску на себе одягають не для того, щоб просто врятувати свою шкуру і сидіти задоволеним, а щоб не вирубитися від браку кисню і мати сили врятувати дитину чи сусіда. Це інструмент для дії, а не відмазка, щоб забитися в куток. А тепер подивимося на ситуацію тверезо: поліцейський - це ж не випадковий пасажир, який просто купив квиток і хоче спокійно долетіти до відпустки. Це людина, яка добровільно наділа форму, взяла в руки зброю, пройшла підготовку і, головне, дала присягу. Ми з вами платимо їм зарплати не за те, щоб вони в мирний час патрулювали кав'ярні, а саме за те, що в момент, коли всі біжать ВІД небезпеки, вони мають бігти ДО неї. Уловлюєте різницю? Це і є їхня робота, їхній свідомий вибір. І не треба бути ніяким ,,Рембо'', щоб просто не кидати беззбройних людей напризволяще, коли їх розстрілюють як у тирі. Тут мова не про кіношні подвиги, а про елементарну професійну гідність і виконання протоколу. Коли люди в погонах тікають першими, ховаючись краще за цивільних, поки на асфальті залишаються сім трупів і десяток поранених - це вже не ,,тактика самозбереження'', це боягузтво і повна професійна непридатність. Так, мертвий ти нікому не допоможеш, це правда, але якщо ти втік і через твою трусість загинули ті, кого ти мав захистити, то як правоохоронець ти вже теж ,,мертвий'', просто морально і професійно. Виправдовувати такий сором - це все одно що хвалити хірурга, який втік з операційної, бо бачите він побачив багато крові. Якщо страшно виконувати свій обов'язок, то треба просто здавати жетон і йти працювати туди, де немає ризику, а намагатися прикрити такий лютий зашквар авіаційними правилами - це вибачте, просто цинічно стосовно тих, хто вже ніколи не повернеться додому.....
показати весь коментар
28.04.2026 17:54 Відповісти
.згідно поліцейських правил при таких випадках поліцейська ..чи її напарник повідомляють оперативного чергового по РАДІОСТАНЦІЇ!!! Ніякий телефон не може використовуватися..бо це ОСОБИСТИЙ пристрій і ТІЛЬКИ оперативний черговий отримавший доповідь про застосування зброї ЗРАЗУ викликає швидку НЕЗАЛЕЖНО..є поранені..чи нема поранених.... Використання зброї- автоматичий виклик черговим швидкої.... повідомлення у ДСНС...тощо. То поліцейска навіть порядок дій не знала. І дивують дії її напарника. Поранена дитина..а він посилає її за аптечкою. Повідомив він оперативного.. не повідомив...один Бог знає..і ца поліцейська парочка. Налице повна непідготовленність і некомпетентність поліції. Якщо поліцейський навіть зброю не дістав з кобури при пострілах... то про що йде мова? І таких їх на вулицях 90 відсотків... То на їх допомогу у таких випадках навіть не сподівайтеся. Не вб*ють терористи...то покалічать поліцейські. А може і добре..що вони не дістали і не використали зброю. Бо могли зі страху **допомогти** стрілку по повній. Втрачена вся програма поліцейської підготовки. В поліцію тільки через армію.... тільки через сильну тестову перевірку. ..тощо. Але про що мова... Зелена країна..зелених мрій з зеленими ідіотами і достатньо зеленим населенням....
показати весь коментар
28.04.2026 18:16 Відповісти
Шановний! Якщо поліцейський при пораненій дитині і лежащих поруч поранених чи вбитих людях... НАВІТЬ не дістає зброю з кобури... і як Ви бачили на відео..біжить ..притримуючі цю кобуру...посилає напарника за аптечкою..а не шукає стрілка...то про яку ПІДГОТОВКУ йде мова? І до речі. При любому патрулюванні пістолет ПМ...штатна зброя обов*язкова. АКС може видаватися додатково рішенням командира..по оперативній ситуації. А то що до 90 відсотків поліцейських непідготовлені до таких випадків... навіть не сумнівайтеся. І як я написав вище...може і добре..що ці поліцейські не дістали свої нагани... Бо жертв могло бути і більше...
показати весь коментар
28.04.2026 18:27 Відповісти
а вибори:
кучми
януковіча
то, про що?
та навіть ющенко, при котрому було продано їб*ть скільки зброї?
чому?
кому?
показати весь коментар
28.04.2026 18:34 Відповісти
.. а вона і не повинна викликати швидку по телефону. Для цього є радіостанція..і канал зв*язку з оперативним черговим..який ВСЕ ЦЕ ПОВИНЕН РОБИТИ! А їх справа..дістати зброю і почати переслідування стрілка. У них у КОЖНОГО станція... Тільки доповідь... потрібна швидка.. адреса....і ВСЕ!!!!!! Ніяких телефонів..дзвінків...)))) За що Ви зачепилися!? Вони навіть своїх обов*язків не знали..алгоритму дій у таких ситуаціях... Навіть зброю НЕ ДІСТАЛИ!!!
показати весь коментар
28.04.2026 18:34 Відповісти
... ну що Ви мелете!!!??Не повинен поліціянт ні до якої швидкої дзвонити. У нього прямий канал..РАДІОСТАНЦІЯ... прямий звязок. У КОЖНОГО!!!!!!! Доповідь... потрібна швидка...адреса..і ВСЕ!!! Ніяких телефонних дхвінків не має бути. Це КОМПЛЕКС дій при таких ситуаціях! Вони навіть порядку дій своїх НЕ ЗНАЛИ!!!
показати весь коментар
28.04.2026 18:41 Відповісти
"Двірник у Російській імперії (особливо в XIX - на початку XX століття) був не просто прибиральником, а важливою фігурою в міській структурі, що поєднувала функції комунального працівника, охоронця порядку та, фактично, агента поліції."

Згадаємо досвід минулого сторіччя?
показати весь коментар
28.04.2026 18:47 Відповісти
..отак от! Значить якщо Старшого інспектора квартирно-експлуатаційної частини майора Миколу Рідника з вислугою у 15 років з за бойової ситуації призначили у механізований патруль ..яким командує лейтенант... то майор Рідник автоматично стає старшим... тому що майор і у нього 15 років вислуги.?!))) Але я згоден. Якщо Головнокомандувач..чотирижди ухилянт... повний телепень у військових справах..але КОМАНДУЄ.... то майору сам Бог велів командувати. Яка різниця..чим командувати... КЕЧ..чи механізованим патрулем. Але питання! Коли вже почнете просто ДУМАТИ!?
показати весь коментар
28.04.2026 18:54 Відповісти
Визначальне!!!! НАКАЗ !!!! ....яким ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ старший!!! Ніколи ні звання ні посада не давали права себе призначати старшим! Старший призначається НАКАЗОМ!!!! А партизанщину і самостійність у призначенні себе старшим по посадам..званням залиште у фільмах про війну....
показати весь коментар
28.04.2026 19:00 Відповісти
Старший інспектор квартирно-експлуатаційної частини за "протирання штанів" на стулі отримає зарплатню більше ніж патрульний на вулиці та вийде на пенсію в 45 років. А як що щось треба робити - "то вони не навчені". Посада «старший інспектор» у Національній поліції України (МВС) зазвичай відповідає граничному спеціальному званню капітан поліції. Відноситься до середнього начальницького складу. Нехай напише рапорт, що отримала незаконний наказ.
показати весь коментар
28.04.2026 19:01 Відповісти
.. командир загинув... Беру командування на себе..!!!))) Вам би казки читати та дітям у садочку свою маячню розповідати. Особливо..про досвід інспектора квартирного відділку..))))
показати весь коментар
28.04.2026 19:04 Відповісти
"...яким командує лейтенант... " - брехня. Іх в патрулі було двоє. Вона займає старшу посаду.
показати весь коментар
28.04.2026 19:05 Відповісти
... так у нас ТАК САМО!!!! Все роблять оперативні чергові... Вони і викликають... Канал зв*язку у кожного поліцейського РАДІОСТАНЦІЯ!!! Швидко... тільк нажати кнопку !!!
показати весь коментар
28.04.2026 19:07 Відповісти
Ви конкретно той самий наказ бачили? Напарник пані Анни Дудіної стверджує що "...формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна.". Формально - означає за наказом.
показати весь коментар
28.04.2026 19:09 Відповісти
Сторінка 2 з 2