11666 відвідувачів онлайн

Поліцейська Дудіна не змогла додзвонитися у швидку під час стрілянини в Києві: медики службове розслідування не проводять. ДОКУМЕНТ

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" не проводить службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав.

Про це йдеться у відповіді на запит Цензор.НЕТ.

Що відомо?

У Центрі зауважили, що того дня диспетчери діяли відповідно до чинних протоколів.

Автоматизована система "Екстрена медична допомога" фіксує лише прийняті дзвінки і не зберігає інформацію про спроби додзвонювання.

За офіційними даними, 18 квітня 2026 року, починаючи з 16:32, на лінію "103" надійшло 17 звернень щодо подій у Голосіївському районі, зокрема про вогнепальні поранення, стрілянину та пожежу. Частина викликів була переадресована зі служби "112".

Усі вхідні дзвінки записуються та зберігаються, а аудіозаписи можуть бути надані правоохоронним органам за запитом.

Також повідомляється, що у день події збоїв у роботі системи зв’язку не зафіксовано. Загалом протягом доби 18 квітня цього року було оброблено 2764 дзвінки.

Нагадаємо, раніше під час судового засідання поліцейська Анна Дудіна заявила, що безрезультатно кілька разів намагалася викликати швидку під час стрілянини. 

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської
Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

Стрілянина в Києві

Втеча поліцейських

  • Раніше повідомлялося, що поліцейські після пострілів втекли, лишивши без допомоги постраждалу під час теракту в Києві: Клименко вимагає службового розслідування.
  • Вигівський повідомив, що поліцейських, які втекли під час теракту в Києві, відсторонили. Розпочато службове розслідування.
  • Як інформує генпрокурор Руслан Кравченко, відкрито справу проти поліцейських за службову недбалість під час теракту в Києві.
  • 21 квітня Анні Дудіній та її колезі поліцейському Михайлу Дробницькому обрали запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 днів з правом внесення застави в розмірі 266 тис. грн.
Топ коментарі
+30
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
+29
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
+15
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
А Ви були поруч і все бачили? Чому тоді Ви не зателефонували? У слідчих є телефон Дудіної і їм легко перевірити інформацію.
показати весь коментар
28.04.2026 10:14 Відповісти
Мабуть цим розбираються слідчі по справі і суспільство дізнається, хто телефонував на оператора ''швидкої'' поліцейська, чи черговий її підрозділу. Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських?
показати весь коментар
28.04.2026 10:25 Відповісти
Можливо краще збільшити зарплату двірникам, з них користі більше ніж з тих смердюхів в погонах!
показати весь коментар
28.04.2026 15:34 Відповісти
Які в біса дзвінки медикам по телефону 103? Що вона взагалі верзе ,ця поліціантка? А вона точно з поліціі? Бо вибачте мене за мій французський, але вона ,,не в зуб ногою а ні пальцем в дупу'' поняття зеленого не має що має взагалі робити поліцейський у такій ситуаціі.... Адже алгоритм дій поліцейського в такій ситуації чітко регланований тактичною підготовкою та протоколами - надання допомоги в умовах стрілянини.Навіть не треба бути поліцейським щоб це знати... Пріоритети дій (Алгоритм) : Нейтралізація загрози !!! .Перше завдання - локалізувати або знешкодити злочинця, щоб зупинити появу нових жертв. !!!! Якщо вогонь триває, поліцейський займає позицію, відстрілюється або забезпечує прикриття. Щойно з'являється секунда безпеки, поліцейський передає інформацію. 🚨 Тільки через чергового (по рації) !!! Поліцейський повідомляє тільки чергового. !!! Що каже поліцейський: «Сектор (номер), стрілянина за адресою (локація), є поранені (кількість/стан), стрілець [опис/статус]. Потрібна швидка та підкріплення.....Чому черговому? Бо Черговий - це «мозок» операції. Він бачить розташування всіх екіпажів. ВІн усе координує: викликає медиків, ДСНС, перекриває вулиці та направляє спецназ і підкріплення одночасно. Чому не самим медикам? Бо поліцейський не має права витрачати час на набір номера «103», пояснення адреси та очікування відповіді оператора, у той час коли йде стрілянина і гинуть люди....А що вона у цей час робила? ,бігала у сусідньому кварталі по кущах в пошуках аптечки і одночасно намагалася кудись дзвонити по телефону? Забувши геть зовсім хто вона, і для чого вона там... І сміх і сльози... Ганьба і іспанський сором....
показати весь коментар
28.04.2026 17:27 Відповісти
Втеча поліції закладена на генитичному рівні .Нагадати 2022р?Люба людина може скурвитись.Те що вона була на майдані-нічого не міняє!Мобілізація до чого?Аби що писдонути.Невиконання обов*язків-відповідальність,все просто.
показати весь коментар
28.04.2026 10:23 Відповісти
Бідні поліцейські. Важко їм. Побігли за аптечкою- аптечку не знайшли. Дзвонили в швидку - не додзвонились. Носять з собою зброю а вона зараза по небезпечних чуваках одразу не стріляє. Хочеш бігти вперед щоб закрити мощною груддю цивільних, а ноги назад біжать. Ну і як в таких умовах працювати?
показати весь коментар
28.04.2026 14:00 Відповісти
Уявіть собі, що аналогічне непрофесійне ЧМО сидить в нас у кріслі президента і навкруги нього такі ж дегенерати.
показати весь коментар
28.04.2026 16:59 Відповісти
Думаю, перевірити факт дзвінка можна не лише через диспетчера швидкої. Напевне це можна зробити, перевіривши телефон і через мобільного оператора.
показати весь коментар
28.04.2026 09:59 Відповісти
Був дзвінок,чи ні,це ніяк не виправдовує втечу і відповідальність.Навіщо зайопувати оператора,щоб перевірити.
показати весь коментар
28.04.2026 10:07 Відповісти
Нелюбов до медиківі у наріду то таке, головне кинути бруд і каміння на поліцію, яку не ******* і у владі, бо бояться відкрито красти. Залили брудом і звинуватили цю поліцейську у всьому. Суд, засвоюючи настрій наріду виніс різні постанови. А виявляється поліцейська- дівчина робила все, щоб спасти громадян. По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку'... Але здоровим бикам, які ховаються від мобілізації під спідниці мам і жінок було б краще, щоб поліцейська загинула.
В той час, коли вона була на Майдані, сьогоднішня влада була в москві і ''отодвігала кордони'', висміювала майданівців зі сцени, пропонуючи розганяти їх *********** палицями.
показати весь коментар
28.04.2026 10:13 Відповісти
Тобто, якщо стрілець не один, то поліція може втікати?
Зрозумів....
показати весь коментар
28.04.2026 10:29 Відповісти
А що не так? Що вже є вирок суду, який підтвердив, що поліцейська говорила в суді неправду? Є покази в суді пані Дудіної і є відписка КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва". Вони повідомили на запити, що не проводять службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав. Мені нічого добавити, без проведення службового розслідування керівники "Центру" зробили свій висновок.
Єдиним спільним номером для виклику екстрених служб (поліція, медицина, ДСНС/МНС, газова служба) в Україні є 112. Цей номер працює як "єдине вікно" для швидкого виклику допомоги, подібний до європейського стандарту. Номер 112 працює з мобільних та стаціонарних телефонів. Можна викликати допомогу, навіть якщо у вашого мобільного оператора немає мережі, але є доступ до мережі іншого оператора.
Класичні номери екстрених служб (працюють паралельно): 101 - ДСНС (рятувальники/МНС).102 - Національна поліція.103 - Швидка медична допомога.104 - Аварійна служба газу.
Я не являюся слідчим і не маю можливості написати запит до оператора цієї системи і витребувати кількість телефонних дзінків і кількість не прийнятих. Чомусь впевнений, що прокуратура та внутрішня безпека поліції цим займаються. Для мене стало зрозумілими дії поліцейської, яка є медиком (працювала таким на Майдані), що швидше викликати "швидку карету" по телефону відразу з місця події, довівши до них картинку події і в якому стані перебувають потерпілі. Якщо скористатися рацією і повідомити черговому, то це також варіант, але втрата часу. Можливо і так вона зробила. Черговому потрібно поясними про потерпілих, їх стан, адресу і т.п., і після цього черговий передасть цю інформацію на 112 (втрачається час). Я не екперт, але з точки зору мало б бути так.
показати весь коментар
28.04.2026 11:57 Відповісти
А вона ВЕСЬ ЧАС була "кабінетною"? Вона - МЕДИК, за освітою! Якщо вже не тямила, як "кабінетна", що робить, під час надзвичайної події, то чому не надала допомогу, як медпрацівник?... Вона ж "реабілітолог", а не "дієтолог громадського харчування"!!!
Про "виконання наказу", я вже мовчу - тобі цього не зрозуміть- "Не в коня корм...".
показати весь коментар
28.04.2026 16:32 Відповісти
Слухайте, Міхаіл , ну аналогія з масками в літаку це, звісно, цікаво, але тут вона взагалі ,,не лізе ні в які ворота''. А знаєте, в чому головний прикол цієї інструкції? Маску на себе одягають не для того, щоб просто врятувати свою шкуру і сидіти задоволеним, а щоб не вирубитися від браку кисню і мати сили врятувати дитину чи сусіда. Це інструмент для дії, а не відмазка, щоб забитися в куток. А тепер подивимося на ситуацію тверезо: поліцейський - це ж не випадковий пасажир, який просто купив квиток і хоче спокійно долетіти до відпустки. Це людина, яка добровільно наділа форму, взяла в руки зброю, пройшла підготовку і, головне, дала присягу. Ми з вами платимо їм зарплати не за те, щоб вони в мирний час патрулювали кав'ярні, а саме за те, що в момент, коли всі біжать ВІД небезпеки, вони мають бігти ДО неї. Уловлюєте різницю? Це і є їхня робота, їхній свідомий вибір. І не треба бути ніяким ,,Рембо'', щоб просто не кидати беззбройних людей напризволяще, коли їх розстрілюють як у тирі. Тут мова не про кіношні подвиги, а про елементарну професійну гідність і виконання протоколу. Коли люди в погонах тікають першими, ховаючись краще за цивільних, поки на асфальті залишаються сім трупів і десяток поранених - це вже не ,,тактика самозбереження'', це боягузтво і повна професійна непридатність. Так, мертвий ти нікому не допоможеш, це правда, але якщо ти втік і через твою трусість загинули ті, кого ти мав захистити, то як правоохоронець ти вже теж ,,мертвий'', просто морально і професійно. Виправдовувати такий сором - це все одно що хвалити хірурга, який втік з операційної, бо бачите він побачив багато крові. Якщо страшно виконувати свій обов'язок, то треба просто здавати жетон і йти працювати туди, де немає ризику, а намагатися прикрити такий лютий зашквар авіаційними правилами - це вибачте, просто цинічно стосовно тих, хто вже ніколи не повернеться додому.....
показати весь коментар
28.04.2026 17:54 Відповісти
А поліція за інструкціями при подібних атаках повинна була спершу викликати швидку? Чи як стверджують їх адвокати, шукати безпечне місце для себе? Тоді можна спочатку добігти десь до Житомира, знайти там безпечне місце, і звідти викликати швидку.
показати весь коментар
28.04.2026 11:55 Відповісти
Не формує думку про поліцейського, а вона вже давно сформована суспільством, а саме поліцаї ніколи не захистять українця, і як покзала практика вони обгаджені і з виречиними очима здавали екзамен по бігу і в них цього разу все получилося.
показати весь коментар
28.04.2026 15:13 Відповісти
На прикінці 22 року, чоловіку не могли викликати швидку - не було ЕЕ, неможливо було додзвонитись. Син тоді попросив товариша - той через чат нацпола викликав.

А зараз тих додатків, каналів і т.п. дофіга. Дивна якась ситуація. Мб просто слабкі нерви, не витримала стресової ситуації. Погано тестували при прийому до нацполу.
показати весь коментар
28.04.2026 15:44 Відповісти
.згідно поліцейських правил при таких випадках поліцейська ..чи її напарник повідомляють оперативного чергового по РАДІОСТАНЦІЇ!!! Ніякий телефон не може використовуватися..бо це ОСОБИСТИЙ пристрій і ТІЛЬКИ оперативний черговий отримавший доповідь про застосування зброї ЗРАЗУ викликає швидку НЕЗАЛЕЖНО..є поранені..чи нема поранених.... Використання зброї- автоматичий виклик черговим швидкої.... повідомлення у ДСНС...тощо. То поліцейска навіть порядок дій не знала. І дивують дії її напарника. Поранена дитина..а він посилає її за аптечкою. Повідомив він оперативного.. не повідомив...один Бог знає..і ца поліцейська парочка. Налице повна непідготовленність і некомпетентність поліції. Якщо поліцейський навіть зброю не дістав з кобури при пострілах... то про що йде мова? І таких їх на вулицях 90 відсотків... То на їх допомогу у таких випадках навіть не сподівайтеся. Не вб*ють терористи...то покалічать поліцейські. А може і добре..що вони не дістали і не використали зброю. Бо могли зі страху **допомогти** стрілку по повній. Втрачена вся програма поліцейської підготовки. В поліцію тільки через армію.... тільки через сильну тестову перевірку. ..тощо. Але про що мова... Зелена країна..зелених мрій з зеленими ідіотами і достатньо зеленим населенням....
показати весь коментар
28.04.2026 18:16 Відповісти
Так лягава і не дзвонила в швидку. Може 101 набирала. Щоб приїхали та вимили її обісрану сраку
показати весь коментар
28.04.2026 19:34 Відповісти
Це Ви зараз всі розумні заднім числом, коли знаєте, що стрілок був один. А щоб Ви робили в перші секунди, опинившись в епіцентру місця події? Ви знали б, що там один, чи по вистрілах могли подумати, що ДРГ, а можливо проводиться якась операція?
показати весь коментар
28.04.2026 10:18 Відповісти
Я перепрошую, а що рація поліції на одному каналі з рацією медиків? Здається ні, є єдиний номер телефону. Але я Вашу думку вловив. Поліцейська мала по рації вийти на свого чергового і пояснити йому що трапилося, вказати адресу і подію, щоб він мав інформацію щоб телефонувати на 103 чи є загальний телефон? Черговий буде телефонувати? Час втрачається? Чи можливо телефонувати напряму? А як викликала Дудіна 'швидку'' Ви вже знаєте?
показати весь коментар
28.04.2026 10:36 Відповісти
Мабуть вона наполягала в дзінках, щоб швидка приїхала та одягла на
терориста смиренну сорочку, бо забула про свої прямі обов'язки?
показати весь коментар
28.04.2026 10:47 Відповісти
Ще в той день вона з чоловіком сильно посварилась, що взагалі знімає з неї всяку вину.
показати весь коментар
28.04.2026 11:40 Відповісти
Все схоплено! Нами керують крадії і силовики, що теж тільки крадуть і знущаються з людей
показати весь коментар
28.04.2026 11:42 Відповісти
Я не проти - хай розбирається слідство... Але ж не забувай - я даю оцінку її діям, як фахівець. Бо маю відповідну освіту, та професійний досвід. Вона отримала наказ, як посадова особа органу внутрішніх справ. Перед чергуванням пройшла інструктаж. Чим вона була озброєна - мені не відомо... (як і тобі). Але для надання невідкладної допомоги (наприклад, зупинення кровотечі), не потрібен ні пістолет, ні кайданки, ні газовий балончик...
показати весь коментар
28.04.2026 17:15 Відповісти
Вся ця катавасія дуже схожа на улюблену роботу поліції усіх часів-шукати "цапа-відбувайла".
показати весь коментар
28.04.2026 17:53 Відповісти
Щоб отримати пенсію "простій смертній" жинці в Україні треба працювати до 60-и років та мати стаж не менше 33 роки.
показати весь коментар
28.04.2026 20:14 Відповісти
Недоречне звинувачення поліцейській через боягузство і непрофесійність, із за якої загинуло 7 людей і десяток поранених ще в лікарнях? Та ви шо? Серйозно? Підіть це скажіть в обличчя родичам загиблих і скалічених, а потім спробуйте виправдати це ще ,,канцелярською роботою''. Знаєте, ваші аргументи про те, що президент чи депутати теж порушують присягу - це вибачте, просто дитяча маніпуляція і спроба перевести стрілки. Те, що ,колись, десь, хтось інший не тримає слово, не дає жодного права поліцейському просто стояти й дивитися, як розстрілюють людей. Це не ринок, де можна торгуватися обов'язком: якщо один лікар схибив, це не означає, що інший має право кинути пацієнта посеред операції та втекти, бо йому ,,страшно'' і тикати пальцем у бік іншого для свого виправдовування.... І оце ваше ,,вона просто канцелярська робітниця'' - ну це ж взагалі ні пришити ні прилатати....Якщо людина наділа форму, взяла в руки табельну зброю і щомісяця отримує зарплату офіцера з наших податків, то вона автоматично перестає бути ,,просто клерком''. У поліції немає такого: ,,сьогодні я білий і пушистий котик-секретар, а завтра, якщо захочу, стану левом-правоохоронцем''. Кожен, хто склав присягу, - це бойова одиниця, яка має захищати громадян. Все ! Крапка. ! Якщо вона не була готова діяти в кризовій ситуації, то навіщо взагалі йшла в органи й брала в руки пістолет? Щоб просто папірці перекладати з гордим виглядом? Я розумію, що зараз ви ще почнете тут тиснути на емоції, мовляв, ,,вона ж жінка'', ,,у неї теж сім'я, діти вдома чекають''. Але послухайте, у тих семи загиблих, яких залишили вмирати на асфальті, теж були сім'ї. У тих десятків поранених, які зараз по лікарнях збирають себе по шматках, теж є близькі. І всі вони розраховували саме на допомогу людини в погонах, якій держава довірила зброю саме для таких критичних випадків. Ще раз повторюю:-поліція - це не про комфортне патрулювання затишних кав'ярень і пиріжкових, це про те, щоб бігти ТУДИ, звідки всі тікають. Сентименти про ,,важке життя'' чи ,,жіночу слабкість'' не можуть замінити протокол, професійну гідність і елементарну честь. Коли людина в формі тікає першою, ховаючись за спини цивільних - вона вмирає як правоохоронець у ту ж саму секунду. Виправдовувати такий лютий зашквар - це просто плювати на могили тих, хто загинув через чиєсь боягузство. Якщо страшно виконувати обов'язок - здавай жетон і йди працювати в бібліотеку, там безпечно. А чи не здається тобі, що пояснювати і прикривати боягузтво ,,канцелярською роботою'' чи помилками і зрадою політиків .- це певною мірою твоя спроба уникнути незручної правди? Вибач , але важко не помітити в цьому певний цинізм стосовно обов'язків, які мають виконуватися попри будь які обставини... .І на додаток: чому в CША копи ніколи не тікають від стрілянини і купа випадків коли жінки-поліцейські сміливо вступали у бій з озброєними нападниками і навіть тоді коли і не були при виконанні своіх обовязків? Питання риторичне...
показати весь коментар
28.04.2026 21:58 Відповісти
Повилазили срані лінчевателі. Котрі не дивились відео, де старшой їй сказав бігти за аптечкою до машини, до стрілянини. Їм або когось потужно обісрать. Дзвінки фіксуються операторами, це легко довести. А ось мужик поліцейський це катастрофа, тут немає слів.
показати весь коментар
28.04.2026 10:06 Відповісти
Ага,і посатидити 10 операторів.В лікарні нема коштів на столяра і сантехніка.
показати весь коментар
28.04.2026 10:28 Відповісти
Дивлячись як пояснити. Наприклад, не "втікати", а "максимально швидко зайняти тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Я тобі виклав "алгоритм дій"...Оцінюй, його, як знаєш... А що було насправді - хай слідство розбирається...
показати весь коментар
28.04.2026 10:55 Відповісти
Старшою в наряді була Анна Дудіна, хоча вона й не була кадровою патрульною на постійній основі. Анна Дудіна (44 роки) на момент інциденту 18 квітня 2026 року обіймала посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення апарату Департаменту патрульної поліції. У поліції вона прослужила понад 10 років. До патрулювання її залучили тимчасово через значний брак кадрів.Михайло Дробницький (27 років) був молодшим за віком та досвідом служби. У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна.
показати весь коментар
28.04.2026 10:59 Відповісти
Я не зрозумів, що таке втікала? Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі? Рембо доморшений!
показати весь коментар
28.04.2026 11:22 Відповісти
Одним з показником чи "розгубились", чи "зайняли тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію" може бути інформація по кількість зроблених пострілів з табельної зброї.
показати весь коментар
28.04.2026 11:32 Відповісти
Погоджуюся в тому плані, що цим має розбиратися слідчий. Я також виклав свою думку, як мала діяти поліцейська.
Ми зараз обговорюємо виключно про телефонні дзвінки. А дії поліції я не виправдовую. Першою справою їх мало бути - ліквідація стрілка.
Якщо винна і медицина - то в цьому також розбереться слідчий і крапку поставить суд.
показати весь коментар
28.04.2026 12:02 Відповісти
Чому одразу? Спочатку треба проконсультуватися з ШІ, що робити в такому випадку. Потім зробити запит в поліцію на застосування засобів примусу. Потім вже можна з чистою совістю тікати.

"Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі?" - ні в якому разі. "Вони не навчені" (с)
показати весь коментар
28.04.2026 12:22 Відповісти
интересно. На Западе (судя по кино ) полицейскому достаточно общения с полицейским диспетчером, а тот в свою очередь вызывает все необходимые службы....
показати весь коментар
28.04.2026 12:29 Відповісти
Пані Анна Дудіна, стверджує, що не дозвонилась. Тобто факту дзвінка та відповідно роботи диспетчорів з нею немає. Тобто нема підстав розслідувати саме роботу диспетчорів внутри КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" у звязку з діями саме пані Дугіної. Можно перевірити роботу технічних служб Центру щодо організації звязку.....
показати весь коментар
28.04.2026 12:54 Відповісти
Ні, поліція в любому випадку має діяти по захисту життя і здоров'я громадян. В них в такому випадку має бути затверджений алгоритм їх дії. Тут інше - я довів свою точку зору, як могли сприймати цю подію поліцейські. А ще читав( точно не знаю і не збираюся давати оцінку), що Дудіна не є працівником, що виходить на патрулювання вулиці, а є не до кінця підготовленою для цієї функції - є офісним працівником. Тут є відповідальність керівництва хто заганяє кабінетних працівників в такі наряди, підставляючи життя громадян і таких поліцейських..
показати весь коментар
28.04.2026 13:44 Відповісти
Можна було б і не відповідати на цей брєд. Про що Ви хочете нагадати мені за 2022-й рік? Нагадайте. Те, що була на Майдані значить дуже багато. То не тільки її позиція, а її дія. Чи на майдані було все безпечно? Все безпечно було на антимайдані, звідки сьогодні вся влада. До чого мобілізація? Бо тут багато коментаторів, які готові налити побільше бруду на жінку, а багато з них пішли в СЗЧ, таких вже більше 300 тисяч. Ще більше, що переховуються від мобілізації. А поліцейська жінка і не заховалася, одягла однострій і захищає маминих синуль під два метра на зріст, що відсиджуються в тилу. Чи ті, що залишили позиції не мужньо втекли?
показати весь коментар
28.04.2026 13:57 Відповісти
Якщо ви обзиваєте людей по роду їхньої роботи і принижуєте ,то ви не " пацюк,ви просто дол--**. Кожна мерзота дозволяє собі хамство і обзиває іншиї.
показати весь коментар
28.04.2026 15:20 Відповісти
Мені цікаво, як би поступив в такому випадку Сергій Пупкін? Мабуть накивав би п'ятками. Відчувається, що Сергій має образу на поліцію, мабуть не один срок тягнув?
показати весь коментар
28.04.2026 15:58 Відповісти
Виходячи з дописів маю висновок що більшість дописувачів просто Ремби. Просто їх не було на місці подій. А то б вони...ех...груддю на невідомого стрільця б пішли. Не ховались би в укриття як ці поліцейські. Чомусь згадалося що в літаках попередження є що у разі розгерметизації випадають кисневі маски які слід СПОЧАТКУ надіти на СЕБЕ, а вже потім на свою дитину чи якого немощного сусіда-пасажира. Не думали ніколи чому саме так? Бо мертвий ти вже нікому не допоможеш.
показати весь коментар
28.04.2026 17:20 Відповісти
Шановний! Якщо поліцейський при пораненій дитині і лежащих поруч поранених чи вбитих людях... НАВІТЬ не дістає зброю з кобури... і як Ви бачили на відео..біжить ..притримуючі цю кобуру...посилає напарника за аптечкою..а не шукає стрілка...то про яку ПІДГОТОВКУ йде мова? І до речі. При любому патрулюванні пістолет ПМ...штатна зброя обов*язкова. АКС може видаватися додатково рішенням командира..по оперативній ситуації. А то що до 90 відсотків поліцейських непідготовлені до таких випадків... навіть не сумнівайтеся. І як я написав вище...може і добре..що ці поліцейські не дістали свої нагани... Бо жертв могло бути і більше...
показати весь коментар
28.04.2026 18:27 Відповісти
Визначальне!!!! НАКАЗ !!!! ....яким ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ старший!!! Ніколи ні звання ні посада не давали права себе призначати старшим! Старший призначається НАКАЗОМ!!!! А партизанщину і самостійність у призначенні себе старшим по посадам..званням залиште у фільмах про війну....
показати весь коментар
28.04.2026 19:00 Відповісти
Розгубилась, однозначно.
показати весь коментар
28.04.2026 19:16 Відповісти
Самий перед поліцейським потрібно було валити безбашеного шоб не наробив ше більшої біди
показати весь коментар
28.04.2026 09:45 Відповісти
По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку',що куриш???
показати весь коментар
28.04.2026 10:18 Відповісти
Що, знову Вам вкинули стару інформацію про вину поліцейської, щоб відвернути увагу від того, що Ізраїль купив другий ворожий карабль української пшениці, вкраденої на окупованих територіях? Дудіна під слідством, а як там справи з міндічами і цукерманами? Де вони? Вкравши мільярди з Енергоатома вони залишили ге одну сотню людей в небезпеці, чи ні?
показати весь коментар
28.04.2026 10:22 Відповісти
а ти мабуть сам зеньки залив коли відео дивився - поліцайка пішла раніше (мабуть справді за аптечкою). А після вистрілів стрімголов тікав тільки командир екіпажу
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Дурак той, хто обзиває людей, яких не знає. Як наказав Сигіба в Ізраїль за покупку зерна до цього? Можливо відправили в той регіон 201- го спеціаліста з нашими дронами, щоб збивали іранські? Чи якось по іншому?
показати весь коментар
28.04.2026 10:39 Відповісти
Нє вінаватая я, он сам прішол
показати весь коментар
28.04.2026 11:16 Відповісти
Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських? центру медичної допомоги.
показати весь коментар
28.04.2026 11:17 Відповісти
Протокол, інструкції, регламенти КМУ, ВРУ… вказівка оманського по телефону, єрмака-татарова, міндіча…..
Так і зраджується Украіна, з 2019 року….
показати весь коментар
28.04.2026 12:37 Відповісти
Шановний, в як поліцейські скидають провину на когось? Ніхто ні на кого нічого не скидає. Проти поліцейських порушена кримінальна справа і їм вручені підозри. Мова йде виключно про те, що працівники спеціальних служб не брали слухавку ( виклик) для екстреної допомоги громадянам.
показати весь коментар
28.04.2026 13:49 Відповісти
У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна. надати медичну допомогу не потрібно доручень і наказів.Це прямі обовязки "захисників українського народу з МВС" ,за котрі нароод України ,їм платить заробітню платню...
показати весь коментар
28.04.2026 14:38 Відповісти
Це легко перевіряється---через оператора мобільного звязку. А базікати,хто куда звонив--не ваша справа.
показати весь коментар
28.04.2026 15:10 Відповісти
Навіщо садити десять операторів і витрачати на нах гроші. Потрібно випустити на вулиці Києва "Пятачка" з пістолетом і він один наведе порядок - перестріляє всіх і всіх вилікує без виклику медиків.
показати весь коментар
28.04.2026 16:00 Відповісти
Дудіна не була штатною патрульною. Вона кабінетна, її відправили на "підсилення" на кладовище в поминальний день (це було на цензорі). Так що сильно сумніваюсь, що окрім кайданок і газового балончика в неї ще щось було.
показати весь коментар
28.04.2026 16:23 Відповісти
А в неї та зброя була? Їй на її посаді взагалі штатна зброя дається?
показати весь коментар
28.04.2026 16:31 Відповісти
"Двірник у Російській імперії (особливо в XIX - на початку XX століття) був не просто прибиральником, а важливою фігурою в міській структурі, що поєднувала функції комунального працівника, охоронця порядку та, фактично, агента поліції."

Згадаємо досвід минулого сторіччя?
показати весь коментар
28.04.2026 18:47 Відповісти
... так у нас ТАК САМО!!!! Все роблять оперативні чергові... Вони і викликають... Канал зв*язку у кожного поліцейського РАДІОСТАНЦІЯ!!! Швидко... тільк нажати кнопку !!!
показати весь коментар
28.04.2026 19:07 Відповісти
А чого за другого поліцейського , який втік разом з Дудіною нічого не чутно , нічого не пишуть ? Він визнав свою провину ?
показати весь коментар
28.04.2026 19:53 Відповісти
То спочатку вони побігли за аптечкою в машину... Тепер виходить, вони побігли за швидкою, бо не змогли дозвонитись?
показати весь коментар
28.04.2026 20:06 Відповісти
Щоб одержати мінімальну "поліцейську " пенсію,потрібно прослужити МІНІМУМ 18 років Де ви такі тупі беретесь? Правда таких 73%,тому і живемо так .
показати весь коментар
28.04.2026 20:08 Відповісти
ТО в чім справа--ідіть в поліцію,підете раніше на пенсію,тільки не забувайте,що свят у вас не буде,будете працювати мінімум десять годин. будете ходити в синяках А.то і підстрелений А головне ---будете спілкуватись з подібними до вас,тобто стрес постійгий. Шановний ви інколи головою думаєте,чи тільки дупою?
показати весь коментар
28.04.2026 20:34 Відповісти
"головне дала присягу То в нас і президент присягав на біблії.а робить інше Сотні тисяч військових,прокуророрів, суддів,депутатів--дають присягу,а ВИ ЗВИНУВАЧУЄТЕ ОДНУ ЖІНКУ,КАНЦЕЛЯРСЬКУ РОБІТНИЦЮ Якось воно недоречно це нагадування.
показати весь коментар
28.04.2026 20:46 Відповісти
Звездит , как говорил Станиславский , не верю
показати весь коментар
28.04.2026 21:34 Відповісти
Я розумію, що ми всі люди і кожному може бути страшно. Розумію і ваше бажання знайти якесь «людське» пояснення, але давайте не плутати звичайного перехожого з професіоналом при виконанні.План «сховатися і не висовуватися» - ідеальний для нас із вами, щоб просто вижити. Але він точно не підходить людині з жетоном і зброєю. Коли ти вдягаєш форму, ти ніби підписуєш угоду: ти стаєш щитом і йдеш туди, звідки всі інші тікають. Якщо ж поліція ховається поруч із цивільними, залишаючи їх сам на сам зі стрільцем, то виникає логічне питання: а навіщо вони нам взагалі потрібні? Аргументи про те, що вона «розгубилася» або «не була на нулі», тут не працюють. Це як із хірургом: ми ж не скажемо «ну, буває», якщо лікар кинув пацієнта на столі й втік, бо побачив забагато крові. Професіонал на те і тренується роками, щоб у критичний момент у нього спрацьовували мізки та протоколи, а не просто інстинкт «біжи й ховайся».Коли поліцейська замість того, щоб передати координати стрільця по рації, бігає по кущах і дзвонить на 103 - це не «людський фактор», це повний службовий провал. Співчуття - це добре, але коли йдеться про безпеку, ми маємо оцінювати не емоції, а виконання обов'язку. Ми платимо за захист, а не за те, щоб фахівці шукали укриття разом із нами, поки людей розстрілюють як у тирі. Це і є той самий іспанський сором: коли за дії «профі» доводиться червоніти звичайним людям....
показати весь коментар
28.04.2026 22:31 Відповісти
А ти відео з нагрудних камер бачив? Поранення в голову. Я не медик. Але окрім того, щоб замотати голову бинтом, я не знаю, що ще можна було зробити на асфальті. Вот її і відправляють за аптечкою в авто. Вона встає і йде в протилежний бік від того що станеться. За 6-7 секунд вона відходить від хлопчика на 8-15 метрів, в залежності від темпу. І починається стрільба. Розвернутися і почати ковбойську дуель? Бігти назустріч кулям до хлопчика? - це, блін , не виконання наказу, це власний вибір. Я розумію, що пенсіонер-силовик з поганим характером), але спочатку відео подивись. Воно також є на Цензорі.
З.І. А між тим по мережі поширюється думка, що ця муйня з поліцейськими роздмухується Татаровим, щоб скинути Кліменка. Тому спочатку і закинули перше відео з вікон будинку навпроти і по якому можна було строїти будь які версії, а вже потім, через декілька днів, відео з нагрудної камери.
показати весь коментар
28.04.2026 22:50 Відповісти
Згоден з Вами на всі 100 %.
показати весь коментар
29.04.2026 12:30 Відповісти
Бачу, коли закінчилися факти, у тебе ввімкнувся режим "ображеного художника"? Ці своі казки про тактику виживання дійсно йди розказуй бабі Маші - вона старенька, може, з жалості й послухає. Хоча навіть вона не додумалася б так запекло доводити, що боягузтво - це службовий обов'язок. Поряд із твоїм "інтелектуальним польотом" вона реально здається професором філософії. Важко, мабуть, бути настільки відірваним від реальності, що навіть пенсіонерка на лавці виглядає на твоєму фоні інтелектуалом?
показати весь коментар
30.04.2026 16:19 Відповісти
О, класика! Бінго!.....ну все, приїхали. Знову те саме...Прогноз справдився на всі 100%: коли у людини нуль аргументів по суті, вона чомусь завжди дістає з кишені свою стару пожмакану методичку ..а ти де зараз?'' та ..чого мені тикаєш?''. Наступне мабуть буде ще ,,а чому не в окопі?'' Це настільки примітивно й передбачувано, що аж вже нудно. Слухай, моя географія ніяк не робить зраду професійного обов'язку менш ганебною. Це ж як треба було загнати себе в інтелектуальний тупик, щоб замість обговорення реальної трагедії почати рахувати кілометри між нами? Ти серйозно думаєш, що з-за кордону не видно, де боягузтво, а де честь? Чи істина якось змінюється залежно від GPS-координат? І цей твій раптовий перехід на етикет - це взагалі шедевр. Тобто, на те, що людей кинули напризволяще і розстріляли як в тирі тобі плювати і начхати , а от звертання на ,,ти'' тебе раптом образило? Пріоритети просто ,,вогонь''. Повагу, друже, треба заслужити позицією, а не просто вимагати її, коли тебе притисли фактами до стінки. Я ж казав: навіть баба Маша біля під'їзду яку ти вже згадував не стала б нести таку ахінею і малювати на чорному біле. На фоні твоїх спроб виправдати сцикливість ,,обставинами'', вона реально виглядає як академік наук, бо в неї принаймні є здоровий глузд і розуміння, що таке відповідальність. Щодо "пісочниці" - друже, якраз ти зараз у ній і сидиш, бо замість дорослої розмови про відповідальність, ти перейшов на дитяче "сам дурак, бо ти далеко", і виглядаєш як той школяр, якого піймали на брехні, і він кричить: "зате у тебе ґудзик відірваний!" Твій перехід на особистості - це твій офіційний білий прапор. Ти просто злив дискусію, бо по суті тобі сказати більше нічого. Удачі тобі в твоій ,,пісочниці'', може , там ще хтось і поведеться на такі твоі дешеві маніпуляції.....
показати весь коментар
30.04.2026 16:50 Відповісти
Дугіна - Дудіна відчуйте смак захисту!
показати весь коментар
28.04.2026 10:00 Відповісти
Звичайно, факт дзвінка перевірять, але питання не в тому. Питання в тому, щоб в майбутньому виключити ситуації, коли поліціянт не може додзвонитися до швидкої. Можливо потрібна якась окрема лінія для поліції, або ще щось.
показати весь коментар
28.04.2026 10:24 Відповісти
Поліцію влада не людить-це ти довго думав .
показати весь коментар
28.04.2026 10:35 Відповісти
Сподіваюсь все це відображено в рапорті. Згідно з матеріалами справи щодо стрілянини в Голосіївському районі Києва (квітень 2026 р.), посадовою особою з вищим званням була Анна Дудіна, яка обіймала посаду старшого інспектора
показати весь коментар
28.04.2026 10:57 Відповісти
Це все міняє )))
показати весь коментар
28.04.2026 11:06 Відповісти
Операція по відстрілу дітей?
показати весь коментар
28.04.2026 11:44 Відповісти
Хм, історія явно схожа на підставу.
Людина опинилася не в тому місці і не в той час.
показати весь коментар
28.04.2026 12:32 Відповісти
"Тут інше - я довів свою точку зору". Сам собі? Ну ок...
показати весь коментар
28.04.2026 13:47 Відповісти
А що багато крали,яи порушували ПДР, ? ,чи може один один проти бандитів??77
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
забожись!
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
Висновки---хлопчика з пісочниці. .Причому тут вислуга?
показати весь коментар
28.04.2026 15:30 Відповісти
Хлопчики--не пишіть дурню В поліціії, вік стаж,звання не має ніякого значення Визначальне ---посада Колись Зозуля був капрал,але керував київською поліцією.,де були майори.підполковникі як підлеглі Є майори --нач відділу,а зами підполковники Тому --не ганьбіться,коли даєте якісь висновки.
показати весь коментар
28.04.2026 15:35 Відповісти
Якщо пані Олена там думає про поліцейських і вона знає, як має діяти поліцейська - то можливо потрібно йти в поліцію, щоб принести користь і захист України? Якщо пані вже не можуть по віку, то мождете відправити свою доню чи внучку?
показати весь коментар
28.04.2026 15:53 Відповісти
називається, народна любов!!!!
показати весь коментар
28.04.2026 16:24 Відповісти
Знову можна було не відповідати на брехню і маніпуляцію, але я відповім. Пан ''Пятачок'' чітко знає, як має діяти поліція для його захисту. А читали Ви Конституцію, як мають діяти чоловіки, коли отримують повістку? Деталі в Конституції не записані, але там є обов'язок кожного громадянина захищати свою країну. Не пам'ятаєте, хто чотири рази відносив, а потім став найбільшою ''шишкою''?
Втікали поліцейські у 2022-му році? Так втікали і не тільки поліцейські, а навіть керівники СБУ і керівники інших відомств, які давали присягу захищати Україну. Погулять хто нагородив начальника патрульної поліції, призначивши його до 2022 року на посаду в Миколаєві, а потім вручив йому генеральські погони. Особисто в тому місті де я перебував були поліцейські і серед них жінки, в оточені і виконували свої обов'язки - захищали Україну і громадян. В Миколаєві навіть патрульна поліція під керівництвом генерала Марченко відбили напад ворога і звільнили аеродром.
І на останок ''читай закони не будь дураком". Я читаю закони і знаю, що не має поділу на жінок і чоловіків. Навіть те, що люди є вільними гідності і правах ( ст.21 Конституції). А стаття 24 Конституції гарантує рівність громадян перед законом( раса, стать.., та забезпечує рівні права...,не може бути привілеїв чи обмеження за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань... А чому по закону підписаного президентом 14.04.2026 року " Про антисемітизм" одна нація стала рівнішою і білішою за українців і інші національності?
показати весь коментар
28.04.2026 16:38 Відповісти
Пані Анна Дудіна елементарно розгубилася, тому ініціативу на себе взяв її напарник. Але саме Ви чомусь вище брехали: МАКСИМ БЕЗФАМИЛЬНЫЙ "По наказу свого старшого..."
показати весь коментар
28.04.2026 16:56 Відповісти
Сторінка 1 з 2