8313 відвідувачів онлайн

Поліціянтка Дудіна, яку звинувачують у втечі під час теракту в Києві, була медикинею під час Революції Гідності, - ЗМІ. ФОТО

Поліціянтка Анна Дудіна, яку підозрюють у службовій недбалості через дії під час теракту в Києві 18 квітня, не працює в патрульній поліції й брала участь у Революції Гідності як медикиня.

Про це пише "Слідство.Інфо", передає Цензор.НЕТ.

Що відомо про неї?

Сама Дудіна підтвердила, що була на Майдані. За першою освітою жінка — реабілітологиня, тож на Майдані вона, за її словами, була "майже як медикиня".

Журналістка Олена Лунькова опублікувала у себе в Фейсбуці інформацію, що у декларації Дудіної йдеться про те, що вона обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції.

У суді Дудіна сказала, що не працює патрульною з 2019 року. Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%.

За словами поліцейської, того дня вона працювала на Байковому цвинтарі — забезпечувала порядок під час поминальних днів.

Також журналісти "Слідства.Інфо" знайшли фото Дудіної часів Революції Гідності:

Анна Дудіна під час Революції Гідності
Анна Дудіна під час Революції Гідності

Стрілянина в Києві

Втеча поліцейських

  • Раніше повідомлялося, що поліцейські після пострілів втекли, лишивши без допомоги постраждалу під час теракту в Києві: Клименко вимагає службового розслідування.
  • Вигівський повідомив, що поліцейських, які втекли під час теракту в Києві, відсторонили. Розпочато службове розслідування.
  • Як інформує генпрокурор Руслан Кравченко, відкрито справу проти поліцейських за службову недбалість під час теракту в Києві.
  •   21 квітня Анні Дудіній та її колезі поліцейському Михайлу Дробницькому обрали запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 днів з правом внесення застави в розмірі 266 тис. грн.
Топ коментарі
+27
Так. Вчинок ганебний. Вчинок наляканої людини. Вчинок непрофесіонала. Але це не вчинок ворога чи злочинця. Як би того не бажало бачити ,,екзальтоване,, суспільство.
показати весь коментар
21.04.2026 23:43 Відповісти
+20
"Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%."

Шта? Зараз в Києві мусорів стільки, скільки за всі часи не було. І все одно нестача? А скільки тоді треба?
показати весь коментар
22.04.2026 00:04 Відповісти
+19
Тут інший випадок.
Співробітниця, яка з з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

Вона була наказом залучена до чергування, як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%. Це виявилося підсиленням лише на папері, а в дійсності - послабленням, бо підсилювати мабуть здатні лише відповідно підготовлені співробітники.
показати весь коментар
22.04.2026 00:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 4
Так. Вчинок ганебний. Вчинок наляканої людини. Вчинок непрофесіонала. Але це не вчинок ворога чи злочинця. Як би того не бажало бачити ,,екзальтоване,, суспільство.
показати весь коментар
21.04.2026 23:43 Відповісти
"Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%."

Шта? Зараз в Києві мусорів стільки, скільки за всі часи не було. І все одно нестача? А скільки тоді треба?
показати весь коментар
22.04.2026 00:04 Відповісти
Тут інший випадок.
Співробітниця, яка з з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

Вона була наказом залучена до чергування, як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%. Це виявилося підсиленням лише на папері, а в дійсності - послабленням, бо підсилювати мабуть здатні лише відповідно підготовлені співробітники.
показати весь коментар
22.04.2026 00:46 Відповісти
Та подумаешь, оставили окровавленного ребенка один на один с вооруженным маньяком. Им вообще то деньги платят за обеспечение безопасности граждан. Понять, простить, набрать ещё дебилов по объявлению
показати весь коментар
21.04.2026 23:54 Відповісти
так іди лікуй людей ! нащо поперлась в поліцію за грошима ?
показати весь коментар
21.04.2026 23:32 Відповісти
тоді для чого вони потрібні , щоб при першому шухері тихо піти в ліс ?
показати весь коментар
22.04.2026 00:14 Відповісти
У нас є чимало учасників революції. Це можна взяти до уваги, як і нестачу особового складу. Але стаття там сувора. Шість трупів це не може бути панять і простіть. Кинули на дорозі дитину. Там штук 6 статей. Нехай збалансовано розбирається обинувачення і захист, а не пересічні, яких будуть хитати туди-сюди статтями з чеснотами учасників драми. Давайте сюди для збалансованості родичів загиблих, їх думки, як вони на це дивляться, якщо вже йде розгляд таких речей.
показати весь коментар
21.04.2026 23:56 Відповісти
Далі що, герої дописів, хто вже заочно зацькував її та ще одного поліціянта? Це вона та її колега винуваті що не знають як реагувати на постріли чи система яка їх готувала? Ні в якому разі не коментую особисту хоробрість їх конкретно та кожного з нас.
показати весь коментар
21.04.2026 23:28 Відповісти
Може йди к і пєні мамі? Домислювач тупоголовий.
показати весь коментар
21.04.2026 23:40 Відповісти
І до чого це, що вона була на "Майдані"? Типу, "зрозуміти і пробачити"? Цей га**он, який розстріляв людей, колись служив в ЗСУ... Можна багато чого зробити гарного, правильного. Але все це перекреслити в одну мить...
показати весь коментар
21.04.2026 23:42 Відповісти
вона не жінка , а полісменка ! хирург теж може вийти під час операції ?
показати весь коментар
21.04.2026 23:51 Відповісти
Кожний пожежник розуміє,що на роботі може... . Кожний працівник розміновування розуміє що в любий день може... Кожний водолаз розуміє ,що при будь якому спуску може... А поліціянти серйозно думають,що будть йти на побутові сварки і знімати кошенят з дерев? Я не кажу що вони мають кидатись під кулі!!! Ні !! Всі ми розуміємо що для чого їх набирають і як і для чого їх мають ВЧИТИ і ГОТУВАТИ. Якщо ти не говий/а Заради Бога і всіх святих - шукай інше місце собі у цьому робчому Всесвіт!!! А пересічний громадянин, він же платник податків має бути впевнений що ти під охороною спеціально навченою людини на ім"я поліцай!!!!
показати весь коментар
21.04.2026 23:52 Відповісти
ОК! позиція ясна не засуджуете. А що ви можете сказати родинам загиблих, частину яких вона могла/МАЛА врятувати??? Ну робота в неї така стала!!! На таку роботу вона підписалась!! Не на кондитера, не серпентолого, не на мерчендайзера, а ПОЛІЦІЯНТА?????
показати весь коментар
21.04.2026 23:55 Відповісти
ТАК ЯКЩО ТИ МЕДИК - нафіг в поліцію???

Понабирали рожевих поні і чорт зна кого
показати весь коментар
21.04.2026 23:56 Відповісти
Зараз згадають як бабусю через дорогу перевела і котятка нагодувала
показати весь коментар
22.04.2026 00:07 Відповісти
Особисто я цю жінку не засуджую та розумію-мені її шкода...
показати весь коментар
21.04.2026 23:44 Відповісти
бо таки як ти на дивані сидять і тільки коментують
показати весь коментар
21.04.2026 23:48 Відповісти
Если у меня на работе умер пациент, то кто виноват? Я, который не спас пациента, потому что не был к этому готов или система, которая меня не подготовила? Если пациент умер по моей вине, то это моя врачебная ошибка, которая привела к гибели человека, не системы. И спрос был с меня. И я знал куда я иду работать, и что может быть.
показати весь коментар
22.04.2026 00:00 Відповісти
А що далі? У нас у ЗСУ теж нестача особового складу, і там більша половина - це вчителі, фрезерувальники, програмісти, трактористи та інші професії, не пов'язані зі стріляниною та вибухами

І такі відмовки, що «я на передовій почув постріл і відразу побіг додому», якось у суді не проходять
показати весь коментар
22.04.2026 00:10 Відповісти
Це як в анекдоті "як пожежа то хоч звільнюйся!"
показати весь коментар
22.04.2026 00:38 Відповісти
В трагедії , першими винні , СБУ , які не виявляють " сплячих" кротів , виродків -ждунів , які були і є в " миротворці " ( зеленська закликала здавати за гроші пересування ЗСУ) , тому, зо треба кришувати " двушечки на москву" , а другими , очільники ,поліції , які посилають на стрілянину , не навчених , озброених спеців а тендітну жінку
показати весь коментар
22.04.2026 00:32 Відповісти
І що, це повинно пом'якшити покарання за її ганебний вчинок?
показати весь коментар
21.04.2026 23:38 Відповісти
Угу, зараз злочинці це виключно ухилянти. Там за СЗЧ і дезертирство чималі строки, а от ненавчену поліциню панять і прастіть.
показати весь коментар
21.04.2026 23:59 Відповісти
Пожарный на пожаре должен держаться подальше от огня, это ведь опасно, надо искать безопасное место?
показати весь коментар
22.04.2026 00:18 Відповісти
Тому що через непрофесійні дії цієї "перепуганої женщини" загинуло 7 людей.
показати весь коментар
22.04.2026 00:39 Відповісти
Когда ты выйдешь против режима Хрипатого на Майдан, вот эти вот перепуганные женщины и мужчины будут тебя винтить в автозак, вот тогда и проявляй этим жертвам системы своё сочувствие.
показати весь коментар
22.04.2026 00:55 Відповісти
Всі живі люди і всяке може статися.
показати весь коментар
21.04.2026 23:30 Відповісти
незабаром опублікують, щось типу - її каллєга мєнт, на майдані, як гаврош, патрони підносив )) апірація "відкат". трохи очуняли і знайшли проміжне рішення. ну коли жукова підвищили. цих, типових представників мєнтяр не підвищать, просто замовчуть по часу
показати весь коментар
21.04.2026 23:53 Відповісти
Наступним буде вбивство якогось чоловіка ветераном через ревнощі, але оскільки той ветеран долучився до СОУ у 2022-му, пройшов Бахмут, Авдіївку, Роботине та Покровськ, то повністю виправданий. Най вбиває собі далі. З ким не буває...
показати весь коментар
21.04.2026 23:58 Відповісти
Не було людей, то послали жінку, що бумажки перекладала, але ні той генерал, що казали що він "хороший парень", ні всі інші генерали і полковники (яких розвелось дуже багато) не пішли допомагати патрульним. Це ж треба було в неділю відірвати жопу від крісла і щось тпм робити. Розвели в поліції бардак, але крайньою буде 44річна жінка з канцелярії.
показати весь коментар
22.04.2026 00:07 Відповісти
Судять не за те, якою людина БУЛА КОЛИСЬ... Судять за конкретні дії (чи бездіяльність), вчинені в конкретний момент...
Багато фронтовиків, повернувшись після 1945-го, додому, "не знайшли себе у мирному житті", і стали злочинцями. Там були і орденоносці, і Герої Радянського Союзу. Позбавляли нагород, і судили за вбивства, грабежі, та подібне, які вони вчиняли після війни...
показати весь коментар
22.04.2026 00:13 Відповісти
У патрульній формі, патрульній машині та на патрулюванні. Але це все лише хобі, насправді я не патрульна. Геніально
показати весь коментар
22.04.2026 00:45 Відповісти
А вы поинтересуйтесь, какое финансирование заложено на полицию на этот год. И сколько автозаков было закуплено перед войной. И как полиция в начале вторжения тикала как зайцы.
показати весь коментар
22.04.2026 01:00 Відповісти
Хах. А що я казав. Половина мусорів і ТЦКшників яких вивели на вулиці ловити ''ухилянтів'' офіційно даже не працюють ні там ні там. Тупо бойовиків набрали для відлову людей. На відео було видно як вони з планшетом бігали. Зате як тут мене банили буцімто за кацапське іпсо
показати весь коментар
22.04.2026 01:09 Відповісти
її відмазують бо вона "Дєвочка". Вона має посвідчення, має табельну зброю, давала присягу, на неї розповсюджується закон України про Поліцію в правах та обов'язках. До патрулювання в колшій міліції залучали усіх, і несли за свої вчинки,як усі.
показати весь коментар
22.04.2026 08:11 Відповісти
іди працюй в поліцію
показати весь коментар
21.04.2026 23:57 Відповісти
Дуда -ты слабоумный? Ты не въехал что она не работник патрульно-постовой службы? Обычный клерк. Которого поставили на усиление. Которая и пистолет в своей жизни раза два-три держала. Потому что у неё другая!!! Работа.. дошло или ещё добавить?? Что она могла сделать против бугая профессионала с карабином?
показати весь коментар
22.04.2026 00:30 Відповісти
Ці двоє поліцейських такі самі як і всі. Більшість з них би побігли, наша поліція неготова до таких викликів. Треба зносити гадську зелену банду що імітацією всього прикриває руїну. Руїну парламенту, прокуратури, поліції, медицини, президента, податкової, митниці, руїну всього. Треба змінювати країну а не лицемірно відігруватись на двох бєднягах що виявились не в тому місці і не в той час як і ти що загинули та постраждали.
показати весь коментар
22.04.2026 01:23 Відповісти
Як багато медиків в Україні було взято під варту прямо після смерті пацієнта?
показати весь коментар
22.04.2026 00:08 Відповісти
Да это незаконно. Но это наши реалии. Незаконно людей тягать в бусы. Незаконно без подготовки на фронт отправлять. Незаконно 100 млн долларов п****** и в Израиль вывозить. Незаконно Зеленский 7 лет зизидент.. до **** незаконного. Только все почему-то ********* к этой перепуганной женщине.. говно вы, а не мужики.. тьфу
показати весь коментар
22.04.2026 00:35 Відповісти
а ви уважно прочитали інфу?

Якраз вона була не готова до патрулювання - тому що в поліції в неї зовсім інші функції! Вона - залучена до патрулювання; і, навіть вона, якщо офіцер поліції ("посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення міської поліції) - має підпорядковуватись командам старшого патрулю, навіть, якщо він сержант! От вона і виконала команду сержанта злиняти з небезпечного місця!

Інша справа, що вона, як медик (за освітою), мала надати першу допомогу постраждалим... от за це її треба судити... а не за те, що виконала команду старшого патрулю!
показати весь коментар
22.04.2026 00:12 Відповісти
Так, так.

Типу, приходиш в АТБ
- У вас тут риба зіпсована, зроби повернення
- А скільки і яку рибу ти особисто зловив і продав? Підозрюю, що жодної

Ти часом не адвокат тієї поліцейської дамочки? Перевод стрілок на рівні 6 класу, такий же тупий і безпощадний
показати весь коментар
22.04.2026 00:20 Відповісти
ця жінка - клерк, а не патрульний

.
показати весь коментар
22.04.2026 00:43 Відповісти
А вони там всі "не навчені", як заявив нам цілий міністр МВС. Отож відправили під кулі саму підготовлену й сміливу.
показати весь коментар
22.04.2026 01:39 Відповісти
Вони тупо неготові виконавеці. Так, винні. Але яких віддали на розп'яття озлобленому натовпу який роками терпить та закриває очі на те що в Україні всі держ органи та структури вражені раком корупції що веде до сотень тисяч жертв. Але всі мовчать а зараз відриваються щоб хоч на мить відчути себе не тими хто просрав країну. Розірвете зараз жертву що вам кинули і так же будете сидіти та мовчати, закривши очі на те як спливає кров'ю країна. Зеленський надурив країну на виборах і знищує її, хтось з нього хоч щось спитав? Ні, суцільна підтримка. А ту прямо всі розійшлися.
показати весь коментар
22.04.2026 01:43 Відповісти
Не вигадуйте. Все законно, бо вона ПОЛІЦЕЙСЬКА, МАЄ ЗВАННЯ І СКЛАДАЛА ПРИСЯГУ ЯК УСІ, І МАЄ ПОСВІДЧЕННЯ І ЗАКРІПЛЕНУ ЗБРОЮ.
показати весь коментар
22.04.2026 07:31 Відповісти
коли я відкопував людей голими руками після прильоту КАБа поліція приїхала через 40 хвилин .
показати весь коментар
21.04.2026 23:54 Відповісти
бачишь, ніхто не хоче йти в поліцію на 20тис
тому хавалку завалі, і працюй агрономом
показати весь коментар
22.04.2026 00:03 Відповісти
Рехворма. Брали не за профпридатністю, а за рівнем "патріотизму".
показати весь коментар
22.04.2026 00:05 Відповісти
А вони і не поліція, просто 'залучені' люди, в формі, зі зброєю. Так, відпрацьовують у вільній час, для душі
показати весь коментар
22.04.2026 00:12 Відповісти
Так, але лише в деяких ситуаціях і в деяких професіях. За це притягують до відповідальності

- Усі ми живі люди, самі розумієте. Ну чхнув хірург під час операції, наче ви ніколи не чхаєте. Тіло завтра заберете після 15:00, морг - ліворуч.
показати весь коментар
22.04.2026 00:25 Відповісти
пардонсоррі навіщо мені ТАКА поліція? Це загальне. а Основне: воно коли йшла у цю "реформовану" лягаку.... не розуміла куди просовує шию? Що так наказ є і ВСЕ! Я не повірю що вона не знала і ніхто їй не пояснив і не застеріг. І САМЕ головне - фона ж медикиня.... така гарна і гуманна професія навіщо їй було ото все ... ?
показати весь коментар
22.04.2026 00:26 Відповісти
Фуфел под заграничным флагом. Ты чего свалил за бугор? Ухилянд? И ещё хайло свою открываешь на тех кто в стране остался.. сидел бы не позорился, бугай здоровый..
показати весь коментар
22.04.2026 00:31 Відповісти
Комик, а ты из Британии не хочешь в зад вернуться в страну, чтобы чисто конкретно своей грудью защитить вот таких женщин и детей от этих уродов с карабином? Или только ******** гораздо? Если сам никчема-забейся под веник и не отсвечивай.
показати весь коментар
22.04.2026 00:33 Відповісти
Я в Україні. І в свій час так, захищав. Далі що?
показати весь коментар
22.04.2026 00:36 Відповісти
а за що її судити, якщо вона НЕ патрульна ?

.
показати весь коментар
22.04.2026 00:41 Відповісти
"...з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. "Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

За чиїм наказом чи розпорядженням такою співробітницею "підсилили" патруль, який поїхав на постріли?
показати весь коментар
22.04.2026 00:51 Відповісти
точніше, була одягнута клименком у форму полісмена і послана патрулювати

чому немає питань до клименка?

це ж він підставив і жертв трагедії, і жінку.

.
показати весь коментар
22.04.2026 06:18 Відповісти
О! Нарешті хоч хтось помітив! У США (хоча я й здогадуюся, що лише на папері та в кіно), поліцаїв навчають наданню невідкладної допомоги постраждалим... Навіть якщо вона боялася іти проти озброєного злочинця - але кидать поранену, будучи не тільки поліціянтом, але й МЕДИКОМ, не мала права... У КК України, для медиків, у таких обставинах, є спеціальна стаття - відповідальність за ненадання медичної допомоги...
А щодо "виконання наказу старшого патрулю" - так у нас законодавчо обумовлюється "право на відмову від виконання завідомо злочинного наказу"... Чи хтось хоче довести, що відмова від виконання прямого обов'язку з охорони громадського порядку, та змушення до цього, тимчасово підлеглого, по службі, не є ЗЛОЧИНОМ?
показати весь коментар
22.04.2026 07:44 Відповісти
я вчився на агронома і працюю агрономом . поради давай своїй жінці !
показати весь коментар
22.04.2026 00:01 Відповісти
Тут поліцаї скоїли злочин.
показати весь коментар
22.04.2026 00:13 Відповісти
Это скорее всего незаконно, отправлять человека работать на другую должность да ещё и с оружием. Почему человек не отказался? Получается, к примеру, можно зайти в бухгалтерию и сказать- вы двое сегодня получаете оружие и на патрулирование?
показати весь коментар
22.04.2026 00:16 Відповісти
Ну что, убогие, которые хейтили эту женщину? Что с ******? Вы себе в зеркале видели-? Сходите посмотрите.. мало того что обосрались, Да ещё продолжает оправдываться. Особенно это касается никчемных так называемых мужчин. Тьфу..
показати весь коментар
22.04.2026 00:21 Відповісти
Кожна людина має право на помилку. Ця людина зробила помилку, коли вчасно не пішла х поліціїразом з Хатією Деканоїдзе. Вона мала бачити і розуміти, до чого все йде, коли Аваков став князьком - власником поліції, по суті - недоторканним. Але повторю - право на помилку забирати у неї не можна. Тим паче, що неготовність до служби - це вина в першу чергу тих командирів, які це допустили. І коли командири не аідповідають за власні про*оби, а все валять на підшефних - ці підшефні стають просто стрілочниками. Гидко.
показати весь коментар
22.04.2026 00:32 Відповісти
бо дешевше дати хабар ніж втратити врожай ! мене бабуся вчила , що гроші треба заробляти чесно . тобі ще мову вивчити за 35 років , ціни б не було .
показати весь коментар
22.04.2026 00:36 Відповісти
хто на виклик , про стрілянину надіслав жінку , а не , 5-10 спецназівців ? Чому охороняють зрадників , як ванька Баканов, ……… Ермак , та інших Стерненко
показати весь коментар
22.04.2026 00:45 Відповісти
...тим більше нагальною виглядає потреба у "законі про зброю"(що спізнився на десятки років вже, бо усим владам сцикотно мати справу з озброєним козаком замість беззбройного кріпака), який може надати шанс українцю у складний ситуації, звісно, якщо буде нормально написаний, а не стане черговою цидулкою та годівничкою для рєшал та Иліти..
показати весь коментар
22.04.2026 05:43 Відповісти
клименко змусив цю жінку одягнути форму і змусив взяти пістолет? ти заганяєшся.
показати весь коментар
22.04.2026 06:58 Відповісти
ЇЇ другий імпополіцай дезорентував криками "там АВТАМАТ" на своїй любимій расейскай язикє
показати весь коментар
21.04.2026 23:53 Відповісти
В як часто до вас приходять неадекватні пацієнти з вогнепальною зброєю. Чи навпаки: ти нашкодив пацієнту і тут прийшла озброєна людина і починає наносити вас та ваш заклад.
Це тупе порівняння.

А дії поліцейських не скільки не засуджую, кожен би в такій ситуації шукав би місце де безпечно.
показати весь коментар
22.04.2026 00:10 Відповісти
Ромцю-Так ******* в полицию-обогатишься..! Н**** ты полицейским взятки даёшь? Я за последних 5 лет несколько раз платил штраф на дороге. По делу. Но ни разу даже не пытался дать взятку. А ты ноешь что тебя доят. Ты корова? Тогда **** ноешь?
показати весь коментар
22.04.2026 00:24 Відповісти
Як не знає,то набреше.Кому ти париш?Базова з/п солдата-20к,(в мене була сержантські 21),премія за другу лінію-30,за першу-100(у ссо,дшв,ошп більше).В патрульці базова 18-20к.
показати весь коментар
22.04.2026 00:26 Відповісти
Ні. Не адвокат. Не маю юридичної освіти. Я послідовник адекватності.
показати весь коментар
22.04.2026 00:28 Відповісти
у солдат та сержантського состава ЗП від 20к, то у офіцерів від 30к
був би в армії знав би
показати весь коментар
22.04.2026 00:29 Відповісти
А далі , треба не мільярди тирити ,не скупати, найдорожчі броневіки , як у Дерьмака і ойго слуг урода ,не озброювати підрашистне ДБР, які тікали , як зайці напочатку вторгнення , а забезпечувати новітньою технікою поліцію
показати весь коментар
22.04.2026 00:38 Відповісти
А інші клерки - зараз на передовій. І якщо вона не згодна з патрулюванням, то могла б звільнитися. Якщо не звільнилася, то виконуй обов'язки й неси відповідальність.

Чоловіки-клерки в ЗСУ такого зробити не можуть
показати весь коментар
22.04.2026 00:47 Відповісти
Згоден. Це коли розмова про злочин і покарання, а опонент починає про рибу.
показати весь коментар
22.04.2026 00:47 Відповісти
Ви вже й відповіли. Це не злочинці. Це стрілочники.
показати весь коментар
22.04.2026 00:51 Відповісти
якщо спілкуєшся з українцем використовувати кацапську , це просто хамство ! тож можеш взяти 200 балів за хамство . хочеш погавкати свинособачою на кацапський сайт .
показати весь коментар
22.04.2026 00:51 Відповісти
Не вся нацполіція складається з інспекторів- клерків, яких тимчасово, без необхідної підготовки і мабуть без згоди, залучили до "підсилення" патруля, який виїхав на постріли.
показати весь коментар
22.04.2026 01:00 Відповісти
якщо про сраку і рот це кацапський патріот !
показати весь коментар
22.04.2026 01:21 Відповісти
Хрипатого захищають навчені бики, а нас - такі жінки-клерки

.
показати весь коментар
22.04.2026 06:29 Відповісти
а що вона робила в патрульній машині, з пістолетом? діловодством була зайнята?
показати весь коментар
22.04.2026 06:52 Відповісти
Найшли стрілочника, і поговорити є тема...
показати весь коментар
22.04.2026 07:47 Відповісти
Як жінку, так. Але ж її судять не за те, що вона жінка, в за невиконання нею службових обов'язків поліцейської.
показати весь коментар
22.04.2026 11:11 Відповісти
Значит обязана уметь обращаться с оружием, в том числе и применять по служебной необходимости.
показати весь коментар
22.04.2026 11:16 Відповісти
Мені за 70 і я не впевнена, що могла б застосувати зброю, якби навіть її мала. Але коли б молодші, і з навиками поводження з вогнестрілом чоловіки та жінки - свідки події, таку зброю мали, то жертв було б набагато менше.
показати весь коментар
22.04.2026 13:04 Відповісти
От ти дебіл..
показати весь коментар
21.04.2026 23:43 Відповісти
ця iсторiя перетворюеться в анектод про шарпея, який тягне тягне шкуру, а потiм каже: бачиш цей отвiр? Так! Так це моя попа.
показати весь коментар
21.04.2026 23:57 Відповісти
Які нахєр гроші?Ти загугли які там зарплати.Мене в поліцію знайомий запрошував на роботу,я як узнав скільки їм платять,не повірив.Відмовився.
показати весь коментар
22.04.2026 00:10 Відповісти
Кого і скільки ви особисто застрелили( привели вирок до виконання) прямо після ,,побіг додому,,? Підозрюю, жодного.
показати весь коментар
22.04.2026 00:15 Відповісти
скажу що загиблих мені теж шкода а іх рідним я співчуваю...
показати весь коментар
22.04.2026 00:15 Відповісти
30 це зарплата + премія . в ЗСУ зарплата теж 30 + 5 премії .
показати весь коментар
22.04.2026 00:20 Відповісти
Руженький -а **** ты в USA гамбургер ми обжираешься? Возвращайся в зад в Украину-и в патрульной полицию. Пример покажешь всем ухиляндам.
показати весь коментар
22.04.2026 00:27 Відповісти
Це якраз яскравий приклад неадекватності, коли починають переводити стрілки з коментарів на не пов'язані теми та на особистості.
Називається - флуд, тобто так засрати обговорення, щоб уникнути його та всіх незручних питань
показати весь коментар
22.04.2026 00:43 Відповісти
Такі посади створюють, щоб надбавки получати. Требо перевірити як вона виконувала свої обовʼязки, як старша інспекторка з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції.🤔
показати весь коментар
22.04.2026 01:19 Відповісти
Як зносити? Підверьде що ви особисто очолите штурм Банкової і що це забезпечить Зеленському підвал. Народ підійде та почекає.
показати весь коментар
22.04.2026 01:54 Відповісти
Сторінка 1 з 4