8879 посетителей онлайн

Решение о ликвидации подразделения принял Зеленский из-за моих показаний в НАБУ, семью преследуют, меня удерживают в скотских условиях, - Касьянов

Касьянов о ликвидации подразделения

Офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке Юрий Касьянов считает, что решение о ликвидации его подразделения было принято лично президентом Владимиром Зеленским.

Об этом Касьянов пишет в фейсбуке, информирует Цензор.НЕТ.

"Решение о ликвидации нашего подразделения было принято президентом Владимиром Зеленским, потому что я являюсь обличителем по делу Fire Point и ключевым свидетелем. 2 октября я дал показания детективам НАБУ. 3 октября утром было объявлено о ликвидации подразделения", - подчеркнул он и призвал НАБУ обеспечить ему и его семье защиту по программе защиты свидетелей.

Касьянов вызов в НАБУ

"Я оставлял президенту поле для маневра - призывал его изменить решение, выходил на Майдан, обвинял только Ермака, вел кулуарные переговоры с членами его команды, даже поднял белый флаг в попытке сохранить эффективное подразделение и не преследовать меня и членов моей семьи.

Я боролся за консолидацию в обществе вокруг фигуры президента и верховного главнокомандующего. Президент не услышал и принял решение расправиться. Потому что в моих показаниях есть и его фамилия", - пишет Касьянов.

"Преследование детективов НАБУ, попытка поставить НАБУ под контроль через правки в законодательстве, а теперь и ликвидация нашего подразделения, преследование меня и членов моей семьи, потоки "компромата" в сети, нападение на семейный бизнес - все это акт показательной расправы топ-коррупционеров, которые зарабатывают миллиарды долларов на войне", - добавляет военный.

Он также сообщил, что сейчас находится в Ривненской области, в сборно-пересыльном пункте 1-го пограничного отряда (бригада "Гарт") в скотских условиях, фактически в положении арестованного.

"Меня, старшего офицера, добровольца с 2014 года, поселили в одной казарме с мобилизованными, не позволяют выйти, охраняют как уклониста. Мое физическое состояние ухудшается с каждым днем. Дейнека меня отсюда живым не выпустит", - резюмирует Касьянов.

Что предшествовало?

3 октября офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке и основатель бюро беспилотной авиации Matrix-UAV Юрий Касьянов заявил, что расформирование возглавляемого им подразделения роты ударных беспилотных комплексов 10-го мобильного отряда ГПСУ состоялось по приказу руководителя Офиса президента Андрея Ермака.

По его словам, бойцов подразделения "таскают" на допрос в службу Внутренней безопасности и на полиграф. Он обратился с предупреждением к Ермаку из-за давления и преследования.

Также Касьянов обратился с призывом к президенту Зеленскому из-за ликвидации эффективного подразделения. Кроме того, он сообщил, что выходит к ОП на Майдан.

Вечером воскресенья, 5 октября, Касьянов вместе с семьей и сторонниками вышел на Майдан в знак протеста против расформирования его эффективного подразделения. Военный рассказал, что более двух часов они ждали президента Владимира Зеленского, однако он так и не пришел.

Впоследствии Касьянов заявил, что командование уволило с должности офицера, который исполнял обязанности командира. Военного с субботы удерживали на территории воинской части.

6 октября в ГПСУ сообщили, что подразделение Касьянова решили расформировать из-за отсутствия результативности при выполнении задач.

Юрий Касьянов назвал заявления Госпогранслужбы об отсутствии результатов у подразделения роты ударных БпЛА ложью.

Топ комментарии
+78
"Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими" - все що вам треба знати про скотів і їхнє ставлення до звичайних людей, нас з вами
показать весь комментарий
12.10.2025 10:04 Ответить
+53
Тобто він еліта повинен жити в хаті або готелі,інша чернь(мобілізовані) в скотських умовах!?Оце і є водорозділ між скотом і касьяновим.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
+50
Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Это его смывает в унитаз как он тогда писал "молодая свежая струя". Так выглядит карма.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:39 Ответить
"Товарисч Сталин, произошла чудовищная ашипка" ©
показать весь комментарий
12.10.2025 10:41 Ответить
К Касьянову сейчас такое отношение потому, что он всегда позиционировал себя как очень умного человека. Такой себе абсолютно все понимающий и все знающий ЛОМ, парящий над процессами в стране. Если бы все это творила какая-нибудь торговка семечками с базара, то и спрос бы с нее был соответственный. А Касьянов прекрасно понимал за кого и за что он агитирует, брызжа слюной на Порошенко. Он прекрасно понимал что такое Зе и что может быть дальше с Украиной. Но его патологический нарциссизм и ненависть с Порошенку напрочь отключило все мозги и адекватное восприятие реальности. Вот и получил результат. Он должен признаться, и себе в первую очередь, что именно он натворил как ЛОМ в 2019 году. И что в происходящем за окном есть и его вина.

показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
Так Касьянов когда-то сильно радовался когда зеленые гельминты посадили не за что в тюрьму киборга Марченко. Которого потом "выкупил" из тюрьмы Порох. Легендарного теперь генерала "Марчелло", "Дядю Диму" у Николаевского ванька, спасшего своим умом от оккупации русней Николаев, Одессу и Южноукраинскую АЭС. И ни одна падла до сих пор так и не извинилась перед ним за ту позорную посадку. Включая подхрюкивающего тогда Зе гельминта Касьянова. Еще раз повторю для него - пусть заглянет себе внутрь, так выглядит карма.

показать весь комментарий
12.10.2025 16:32 Ответить
Так,це тобі не часи Порошенко,коли ти лайно на "Петю" Президента кидав безперервно!
Маєш бути задоволений,снесун.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:31 Ответить
Розумним це було зрозуміло ще з 2000-2003 років,але ************ та істот з діагнозом "расєянін" влаштовує досі.
Недармаж його так бережуть рашисти!
показать весь комментарий
12.10.2025 10:37 Ответить
Оманськи плани були зірвані в березні 2022 року,після здачі зє 40% території України.
Трохи зданих міст(Харків,Київ) не вистачило, згідно Парижських домовленостей зє з *****.
Починаючи з НОВОГО контракту на прокачку газу та нафти,закупівлі енергоносіїв і поступової здачі України.
Деталі були донесені до агентів в Омані.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:24 Ответить
Гарна порада зєленському!
Трохи запізніла,всього на 10 років,алеж краще пізно,ніж ніколи.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:30 Ответить
То навіщо давати такі поради?
Мабуть радник в ОПі зє,це саме їх рівень.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:03 Ответить
Вилизував, мудак, ваЗЕліна, Порошенко йому заважав. Бачили очі, що вибирали - їжте, бодай повилазили. Тепер нєфіг жалітися.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:36 Ответить
тут я згоден з Касяновим, дійсно його стан погіршується, яму потрібна не казарма, а палата, з мякими стінками.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:46 Ответить
Дуже точно ви написали про диванних патріотів, які злорадстуют з подій навколо Касьянова .Оце негативна риса українців якскраво проявляється.
Треба всім підтримати Юрія,незважаючи ні на що чоловік вчинив мужній вчинок.
А цьому недогенералу дейнеці ганьба бо ліг під мародерів, жалкого лавочника.Після зміни влади його розжалувати до рядового і віддати під суд , арештувати,конфіскувати все майно.Він же випускав усіх зелених злочинців за кордон.
Якби мав хоч трохи самоповаги то послав би хоч заступника на зустріч у підрозділ Касьянова, а то поїхав сам боіться не виконати доручення завхоза та визвати його гнів.
Як казав Остап Дроздов суцільна батракоманія. Справжніх генералів перерахувати на пальцях: Марченко,Кривоніс, Григорій Омельченко і здається все!
Касьянову відкрити рахунок для перерахування коштів на підтримку.Юрій Бутусов підключіться на захист.
показать весь комментарий
13.10.2025 22:25 Ответить
Касьянов - мутный тіп.Військове училище закінчив (склад - техничний) у Києві,але служив в Білорусі 99-2002 роках.У біографіях пишуть ,що служив офіцером,але невідомо яким.З 14 року волонтер + доброволець одночасно.Та ще і власник підприємства по дронах теж з того ж часу.Як це так?Там,вочевидь,не той конфлікт,що він малює.
Та ще. Майор не є вищим офіцером.Це офіцер Касьянов мав би знати.Хизуватись,що його хлопці побігли у СЗЧ - це військовий злочин для командира.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:56 Ответить
Вибачайте,сплутав.Я вважав,він каже 'вищій'.В оригіналі 'старший'.Все вірно.
показать весь комментарий
13.10.2025 09:50 Ответить
Якщо зеленський легетимен, то навіщо йому закінчувати війну. Якщо диктатор без вибору, як стоїть у Трампа то його треба відсторонити від влади.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:19 Ответить
Ну что дядя, цвет настроения зелёный? 🤢
показать весь комментарий
12.10.2025 14:33 Ответить
Більш дебільно гоменту ніж ваш немає.Дуже смішно читатати поради іншим від таких як ви " увімкнути голову",дякую вмієте розрядити обстановку.😅😅😅
показать весь комментарий
12.10.2025 13:57 Ответить
Чому Касьянов не порівнює зеленського з путіним,він же так гарно вміє це робити?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:58 Ответить
Перемога все ближче..... над здоровим глуздом.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:11 Ответить
дрібний ?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:40 Ответить
розумних людей взагалі мало.
З вами абсолютно згоден американський письменник Едгар По,******** Артура Конан Дойля,який заявив,що більшість людей являються ідіотами.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:49 Ответить
Це ще комплімент для Ішака. Як це ухвалював??
Він може хібо що доріжку з коксом вибирати, і то коли не в обіймах завгоспа
показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
касьянов солдат?
ой, касьянов дипломований кадровий офіцер?

спеціально для касьянова:

Труднощі військової служби:

Солдат повинен бути готовий до складних умов, пов'язаних зі специфікою військової справи, зокрема до фізичних та психологічних навантажень.

Обмеження:

Згідно з військовими статутами, солдат зобов'язаний стійко переносити обмеження, що накладаються на нього як на військовослужбовця.

Ризики:

З огляду на військові реалії, солдат повинен бути готовим до ризику, не шкодуючи свого життя при виконанні військового обов'язку.

Виконання наказів:

Солдат повинен стійко переносити труднощі, пов'язані з виконанням наказів командирів, оскільки це є основою військової дисципліни.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:41 Ответить
це реалії правління зеленої гундосої гніди, яка дуже сцикує та ненавидить військових.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:02 Ответить
бо військові вперлися!
зірвали всі оманські плани!
показать весь комментарий
12.10.2025 11:32 Ответить
давно вас не було! рожевих поні.
а микола комбайнер, воює за фахом?
а василь токар фрезерувальник воює за фахом?
а мій родич науковець, воює за фахом? третій місяць сидить у блінчіку під постійними обстрілами.
ой, квіточку касьяна заперли в якусь казарму, не його принижують!
ніфіга собі! самого касьянова, нев'******** спеціаліста.....
показать весь комментарий
12.10.2025 12:14 Ответить
поспілкувався з розумною людиною? сам з собою?
нєнє.
я не буду втручатися.
так міло.
пиши ще!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:17 Ответить
ніфіга собі!
такий навчений!
а чому ж не в блінчіку? бо микола та василь на інше вчилися.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:21 Ответить
Якщо половина загиблих воїнів голосувала за зелю, то так їм і треба?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:54 Ответить
Товарісч Сталін,проізошла чудовіщная ошібка!
показать весь комментарий
12.10.2025 10:51 Ответить
"Я залишав президенту поле для маневру - закликав його змінити рішення, виходив на Майдан, звинувачував тільки Єрмака, вів кулуарні переговори з членами його команди, навіть підняв білий прапор у спробі зберегти ефективний підрозділ і не переслідувати мене та членів моєї родини"-Бог ти мій,як гидко
показать весь комментарий
12.10.2025 11:00 Ответить
Був.знаю.Спробуй і ти,пустозвон
показать весь комментарий
12.10.2025 14:27 Ответить
Пустозвон,йди добіса.В юри проблема в тому що він з себе одоночасно борцуна за справедливість корчить і намагаєть компроматом виторгувати собі плюшки.Іди нахрен разом з касьяновим
показать весь комментарий
12.10.2025 14:55 Ответить
Де порада?Там немає поради,там спроба виторгувати в президента місце тепле
показать весь комментарий
12.10.2025 15:39 Ответить
Юрій тримайся, дуже багато людей тебе підтримує і слідкує за тобою.
Твій зірковий шлях ще попереду.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:10 Ответить
немає нічого проросійського в бажанні мати владу, яка виконує Конституцію.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:19 Ответить
Громадяни мають слідкувати за виконанням Конституції, щоб не було узурпаторів та диктаторів.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:28 Ответить
>Ви мабуть і загороджувальні загони вважаєте необхідними?

може, СЗЧ було би менше
показать весь комментарий
12.10.2025 10:53 Ответить
замість зебіла, після відставки буде ВО - спікер ВР, йому навіть підписувати нічого не треба буде
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
Пам'ятаю, скільки людей в 19 році працювало, щоб зебіл не став президентом - малювали фотожаби, друкували листівки, і все було дарма..
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
чекав на цей коментар. в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС? Відповідний пункт щодо повноважень ВР існує.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:03 Ответить
Так в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС?

я розумію, що ви звикли зливатися від прямих питань, але не треба так очевидно це робити!

Ось приклад відповідного пункту щодо ВР:

>У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.

Стаття 83.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:24 Ответить
Конституція вища за будь-який закон, стаття 8. В Конституції немає автоматичного продовження повноважень президента на час дії ВС, на відміну від Верховної ради, повноваження якої продовжуються.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:02 Ответить
"Практикуючий" юрист, а не зміг дати відповідь на просте питання.

>Конституція - це ОСНОВНИЙ ЗАКОН

Отож. Решта законів зобов'язані відповідати Конституції і не порушувати її. А в Конституції немає жодного пункту, жодної статті, які б передбачали продовження повноважень президента під час дії ВС. А продовження повноважень ВР - передбачене. Тому твій цар - зебіл перший - знаходиться в сумнівному стані. А 108 стаття не може продовжувати президентські повноваження понад термін, на який президента було обрано. Ну немає такого висновку КС.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:15 Ответить
....навіть підняв білий прапор у спробі зберегти ефективний підрозділ і не переслідувати мене та членів моєї родини....
Може, це за то що не визначився, хто хазяїн.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:13 Ответить
Ти би військових не торкалася, терпіть не можу тих хто втік а потім починає учити
показать весь комментарий
12.10.2025 11:18 Ответить
Скотськіх холопів ви обрали у в владу...тому й умови скотськи ..Й не тільки у Вас... У всієї УКраїни...Яку, судячи по мутним висловлюванням зеленого чма, вже домовилися зробити на чвертину меньш...
показать весь комментарий
18.10.2025 14:20 Ответить
якщо не тумкаєш - мовчки здаєшся умнішим
показать весь комментарий
18.10.2025 14:21 Ответить
Вибори, вибори нескінченні вибори. За основним законом влада належить народу і кого цей народ обирає з 90-х? Угу
...чому перешкоджає спільним навчанням з НАТО?

Так було згаяно час разом з вікном можливостей...

Чорновіл програв поміркованому комуняці одному і потім другому.

Починається доба випестовування олігархів і лерібану дерд.власності, її концентрація в колі найспритніших під зонтиком...

Майдан1 - обрали юща, як гриби виросли любі друзі, які ...невдовзі перегризлися і що?

мудрі виборці...обирають кого?! - янук?! проти якого стояли на Майдані

Знов Майдан2...і змішались коні-люди..

Держава мусить виконувати свої функції:
зовнішні - оборона, зовн.справи/відносини і внутрішні...

Так от: при жодному керманичі функція оборони держави була не в пріоритеті, покладались на паперові запевнення...від потенційного агрессора..

от і результат: слабких і непідготовленних зжирають.

Ще в Мюнхені в 2007 р.пу відкрито окреслив свою стратегію і забаганки. Більш дипломатично про це ж саме було у відповіді Примакова (якій свого часу мав дуже тісни зв"язки з інститутом історіі НАН України) на лист Горбуліна в добу Кучми. І що?
Не почули там, на укр капітанському мостику, лише посміхнулись і... продовжували розброюватися.

Зараз треба не голову пеплом посипати, а розрулювати халепу і бачити не себе любого в лержаві, а державу в собі.

Вразило прикро в словах касьянова про мобіків те, що він не пропонує шляхи вирішення, поліпшення умов, а лише каже особисто про себе, бачить себе вищим за ін.людей. це ганьба для офіцера.
До того ж результативність ...типа три дрони долетіли аж ло москальскої обл.... вражає

Армія - це не худ.самодіяльність і не те місце, куди хочу- туди ворочу.
В укр.алфабетці літера Я посідає останнє місце, на відміну від думки деякіх "геніїв".

Тільки за принизливе ставлення до мобілізованних, які як ніхто інший потребують уваги і підтримки бувалих, касьнов заслуговує на ганьбу і пониженню у званні.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:22 Ответить
Вийди отсюда, розбійник (с)
показать весь комментарий
12.10.2025 11:26 Ответить
показать весь комментарий
12.10.2025 10:58 Ответить
Викинули як негодящу собаку. Але він сам і інші вже забезпечили знищення країни.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:15 Ответить
Касянов думав що тільки ненависного йому Порошенка будуть переслідувати?
Не було такого в історії. Терор вчиняється проти всіх інакодумаючих. Бо ж наступна влада буде садити зелю і кодлу. А він цього не хоче. Тому намагається знищити всіх, хто може отримати владу замість нього
показать весь комментарий
12.10.2025 15:27 Ответить
Воно то да. Але з однієї сторони треба єднатись проти більшого зла попри взаємну неприязнь. А з іншої, допомогли деяким активістам, в вони в результаті злигалися з зеленими, стерненко не дасть збрехати
показать весь комментарий
12.10.2025 15:28 Ответить
Точніше, рішення ухвалив ерм, підпис і печатка-за зе.
Схема,як і по Червінському.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:55 Ответить
"Рішення про ліквідацію нашого підрозділу було принято президентом Володимиром Зелененським тому що я є викривачем у справі Fire Point і ключовим свідком"-Ю.Касьянов.
Тобто,ставши викривачем справи фірми Fire Point по афері з Фламінго,куди перевели чималі кошти,яка запевнила,що буде випускати ракети,як сосиски-по хрущовськи...
Або,колишні заслуги перед КОмандою ЗЕЛенського(КОЗЕЛ) пішли в ніщо,порівняно з тим,які він дав свідчення на цю команду в НАБУ.
показать весь комментарий
12.10.2025 17:31 Ответить
Означає,в яких умовах всі інші. Одна з причин сзч: люди звикли до людського ставлення до себе,дарма,що стільки грошей витрачається.
показать весь комментарий
13.10.2025 10:18 Ответить
Інші би Героя дали,слуг урода-проганяють.
показать весь комментарий
13.10.2025 14:14 Ответить
ага щаззз...
показать весь комментарий
12.10.2025 10:25 Ответить
а в загалі то , ставлення до пана Касьянова ,це натяк від 🤡 військовим ,які за нього драли д* пу ,шо з ними буде те саме ,як шо почнуть піднімати хвіста ... а скількі ж таких військових були ,шо підставили Пороха , ой ой ой ...
показать весь комментарий
12.10.2025 11:10 Ответить
ігорок , скількі тобі нагадувати ? тобі на туди ...
показать весь комментарий
12.10.2025 11:50 Ответить
Він не визнає . Він вже неодноразово заявляв що свій вибір у 2019 не вважає помилкою .
Для нього Порошенко був і залишається більшим злом ніж Зеля ,, навіть зараз , після того що з ним сталося .
Касьянова не переконати . Це неможливо .
показать весь комментарий
12.10.2025 16:24 Ответить
Сумно. Після належного оцінювання Найулюбленішим Президентом власного внеску в Перемогу - Касьянов, колишній топ-агітатор Електорального Майдану, вдався до жахливого наклепництва проти найсвятішого в ********* габітаті українського життя...

Яка чорна невдячність на адресу тих невтомних фахівців, які зараз готують п. Касьянова до виконання місії його мрії - одноосібно-філігранної ліквідації Лукашенка.

Недовго йому лишилося розслаблятися в накопичувачі для звичайного бидла: невдовзі під його повний контроль потрапить Бус Незламності...
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
Шановний пан Касьянов!
Ви б краще подумали особисто про себе, бо після таких публічних заяв і дійсно, може щось відбутись. Ви зараз повинні бути у підрозділі, а не вештатись як СЗЧ по Україні!

Прикладів в Україні від часів Л. М. Кравчука, до В. О. Зеленського вже вдосталь.
А тому, не здіймайте зайвого галасу, бо Ви ж сам до цього всього й довели.
А якщо відверто, то у 2019 році військовослужбовці Армії України бігли на виборчі дільниці та голоувала не за того, хто після януковича витягнув Армію із злиднів, - Перта ПОРОШЕНКА, а голосувала за героя серіалу "Слуга народ" - Голобородька, кажучи у відповідь на зауваження про майбутніх хибний вибір: "Ви нічого не тямите, він такий як ми, ми такі як він" ! Ось як було!
Так, що відповідайте тепер за свої гріхи!
Як колись сказав пан Лансбергес-старший: "... хай вони тепер самі вижеруть своє гівно!"
Настав час його вижерати черпаками, бо з 2019 року насрали вже вдосталь, аж через верх пре!
показать весь комментарий
12.10.2025 10:16 Ответить
Ось Вам, пан Юрій Касьянов і відповідь на всі Ваші питання, на всі Ваші справи, на всі "чому", "коли", "як"! Бо Ви так проголосували у 2019 році!
А тепер сказало Вам, - все, досить!

Або в буцегарню, або будеш "ВАНТАЖ-200"!
Бо Ви ж за це проголосували, пане Юрій, при чому не одноразово, а на президентських, парламентських, місцевих виборах!
Їжте пане Юрію, не обляпайтесь!
показать весь комментарий
12.10.2025 15:05 Ответить
Ну, може, в основному, тут є ключовим. Бо не завжди зайшовши до тюрми, звідти є вихід живим!
показать весь комментарий
12.10.2025 16:13 Ответить
По якому закону це кримінал (цікаво просто)?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:53 Ответить
Це все жахливо! Крали на великому будівництві, а тепер ще більше на темі безпілотників. Касьянова розчавили,про корупцію ні слова...Україно! Як довго ти зможеш все це терпіти?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:55 Ответить
показать весь комментарий
13.10.2025 08:02 Ответить
Мабуть у статутах йдеться про обгрунтовані "обмеження".
Чим обгрунтовані "обмеження", щодо м-ра Касьянова, які влаштував очільник ДПСУ?
Касьянов - військовий, зобовʼязаний воювати з ворогом за своїм військовим фахом.
Яка користь обороні України від ізоляції Касьянова "в казармі з мобілізованими"?
Чим це допомагає силам оборони бити ворога? А може якраз навпаки?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
За військовим фахом. Вивчай матчастину
Військова спеціальність - це https://www.google.com/search?sca_esv=d803b5e7521b1d51&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&sxsrf=AE3TifNu7wf0keFj8J4D7NsOAAPzBDJNWQ%3A1760260658275&q=%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%28%D0%92%D0%9E%D0%A1%29&sa=X&ved=2ahUKEwimpP75qZ6QAxVEQ_EDHTl7JHQQxccNegQIKxAB&mstk=AUtExfAiqjsvmTiQ2BkPs1Qlgh5nHcv9JpkvmFKH-gE_krnqXMpUR_TLg6XIctsCX3yRU5wblQOTB9QvcHUw4mVvp5AVuNF9IFrCiFmEOfkbRcTxqBU6WCL1EUg-2*******************************************************************************************-*******************************************************************&csui=3 військово-облікова спеціальність (ВОС), яка визначає підготовку, навички та належність військовослужбовця чи військовозобов'язаного до певного виду військ для обліку та використання у військовій справі. Кожна ВОС має шестизначне цифрове позначення, а також найменування, що вказує на вид підготовки. Інформація про ВОС заноситься до військового квитка, приписного або тимчасового посвідчення. (с)
показать весь комментарий
12.10.2025 12:18 Ответить
Військова спеціальність - це https://www.google.com/search?sca_esv=d803b5e7521b1d51&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&sxsrf=AE3TifNu7wf0keFj8J4D7NsOAAPzBDJNWQ%3A1760260658275&q=%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%28%D0%92%D0%9E%D0%A1%29&sa=X&ved=2ahUKEwimpP75qZ6QAxVEQ_EDHTl7JHQQxccNegQIKxAB&mstk=AUtExfAiqjsvmTiQ2BkPs1Qlgh5nHcv9JpkvmFKH-gE_krnqXMpUR_TLg6XIctsCX3yRU5wblQOTB9QvcHUw4mVvp5AVuNF9IFrCiFmEOfkbRcTxqBU6WCL1EUg-2*******************************************************************************************-*******************************************************************&csui=3 військово-облікова спеціальність (ВОС), яка визначає підготовку, навички та належність військовослужбовця чи військовозобов'язаного до певного виду військ для обліку та використання у військовій справі.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:26 Ответить
А як ви самі думаєте?
Якщо військовий інженер-метролог забезпечує точність вимірювань військової техніки та обладнання, контролює їхню відповідність стандартам, а також займається калібруванням, ремонтом та обслуговуванням вимірювальних приладів і його діяльність спрямована на гарантування боєздатності, безпеки та ефективності використання військових засобів, то в якому місці він може виконувати основні обов'язки та сфери діяльності військового метролога? А саме-
1)Забезпечення єдності вимірювань: Він відповідає за те, щоб усі вимірювання, проведені в підрозділі, були точними та стандартизованими.
2)Контроль якості: Інженер-метролог контролює якість та умов експлуатації технічних засобів (приладів, устаткування), щоб забезпечити їхню надійність.
3)Калібрування та метрологічна повірка: Проводить регулярні перевірки (калібрування) приладів, щоб переконатися, що вони відповідають встановленим нормам точності.
4)Вдосконалення вимірювальної техніки: Бере участь у розробці та вдосконаленні засобів вимірювальної техніки, що використовуються в армії.
5)Забезпечення безпеки: Його робота безпосередньо впливає на безпеку особового складу, оскільки точні вимірювання є критичними для роботи багатьох видів озброєння та техніки.
6)Економія ресурсів: Підтримання точності вимірювань допомагає запобігти перевитратам ресурсів та уникненню збитків.
Казарма - це спеціальна споруда або приміщення для тривалого проживання військовослужбовців, що складається з житлових, побутових та службових зон. Її основне призначення - забезпечити розміщення особового складу військового формування в пункті постійної дислокації.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:19 Ответить
Цей коментатор ідентифікує себе, як Begemot (англ. Hippopotamus) - статутознавець.
Відомо, що у Збройних Силах України як службових тварин використовують переважно собак, таких як німецькі та бельгійські вівчарки. Собак навчають виконувати різноманітні завдання, наприклад, конвоювання підсудних, пошук вибухонебезпечних предметів або рятувальні операції.
Окрім собак, відомі випадки використання інших тварин у військових цілях, хоча їхня роль може бути різною. Наприклад, деякі тварини-талісмани стали відомими завдяки своїй участі у війні, допомагаючи підтримувати моральний дух та виконуючи певні завдання.
Можливо, враховуючи знання деякими Begemot військових статутів, все ж доцільно використовувати і цих екзотичних тварин на службі ЗСУ.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:26 Ответить
показать весь комментарий
12.10.2025 15:28 Ответить
"Я залишав президенту поле для маневру - закликав його змінити рішення, виходив на Майдан, звинувачував тільки Єрмака, вів кулуарні переговори з членами його команди, навіть підняв білий прапор у спробі.....

і вот саме тому тебе ніхто !!!!! НЕ підтримав

.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:33 Ответить
.. а я Вам приведу звичайну армійську присказку!!! Куди солдата не цілуй... всюди жопа... Вас би поставити командиром звичайного мотострілкового взводу... (не вище) ..і Ви через тиждень будете думати...як би застрелитися. А про військовий час і мови я не веду.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:58 Ответить
..але там солдат рота не розкриє без дозволу. І виконає..все...що йому накажуть. А у армії США достатньо велика відстань від солдата до офіцера.... і ЗНАЧНО більша..ніж Ви гадаєте.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:03 Ответить
..там вище написали.... що більшість на землі ідіоти. Невже Ви думаєте що щось інші із лайкнувших?))))
показать весь комментарий
12.10.2025 14:05 Ответить
Мені не треба читати чиїсь розповіді. В силу своєї роботи..я напряму спілкувався і спілкуюсь з військовослужбовцями армій НАТО... від достатньо високих звань... і до рядових..які займаються завантаженнями наших літаків. І дуже добре знаю..як виконуються накази. Як молодий офіцер достатньо сурово наказує контракнику у достатньому віці що робити... і як той це виконує. А то що солдати харчуються разом з офіцерами у одному приміщенні... то це ЄДИНЕ...що їх поєднує у побуті. І дуже добре знаю..як наші військові рядового складу відносяться до своїх командирів... Навіть не в бойових умовах..а у звичайних випадках буденної військової служби. Коли офіцеру десять раз потрібно розтлумачити дятлу...що і як робити. А воно ще й огризається...бо йому 50..а офіцеру 25...чи трохи більше. Так що читати казки 60 річної давнини нема сенсу. І путати військове братство з панібратсвом не треба.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:02 Ответить
А чтоты советуешь зелёный попугай,.За хрипатого Клоуна который никогда не служил и бегал к Путину с четырьмя повестками от армии и хотел сдать всю страну с шашлыками и жить в Дубае .Ты этого хочешь .
показать весь комментарий
13.10.2025 12:18 Ответить
А кто ты такой правдист может стучишь ? Человека клоун хочет уничтожить притом военного и честного !
показать весь комментарий
13.10.2025 12:26 Ответить
Посилили з мобіками?!? Я гадав що він феєричний ідіот в "воно" звичайна гнида! Чмо а не старший офіцер.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:17 Ответить
Я б на місці Пороха послав би в казарму найкращих цукерок. І листівку, Юрі від Петі на долгую пам'ять
показать весь комментарий
12.10.2025 11:32 Ответить
не потрібно все валити на зеленського, розумних людей взагалі мало і далеко не всі з них командири
показать весь комментарий
12.10.2025 11:34 Ответить
це я з ним абсолютно згоден, особливо читаючи каменти на цензорі
показать весь комментарий
12.10.2025 16:09 Ответить
Споконвік, у всіх арміях світу офіцери мали краще утримання, ніж рядові солдати.
Ой! Яка несправедливість!
показать весь комментарий
12.10.2025 10:29 Ответить
Страница 1 из 4