9896 посетителей онлайн

Трамп все еще может достичь мирного соглашения, если назначит кого-то вместо Уиткоффа, - Bloomberg

Трампу стоит заменить Виткоффа: Bloomberg объяснил, почему

Спецпредставитель президента США Стив Уиткофф не беспокоится о том, что нужно для заключения мирного соглашения в Украине.

Об этом пишет издание Bloomberg, информирует Цензор.НЕТ.

Автор Марк Чемпион отмечает, что любой опытный посредник должен стремиться к тому, чтобы обе стороны чувствовали его поддержку.

Однако из обнародованных журналистами разговоров Уиткоффа и представителей РФ становится известно, что тот не выступал посредником между Украиной и Россией. Он просто вел переговоры с россиянами, чтобы достичь за счет Украины и Европы того, чего хотят РФ и США.

Издание отмечает, что если бы были какие-то признаки того, что Виткофф реализовывал заранее согласованную стратегию администрации, или что он также тесно сотрудничал с украинцами, а не помогал Кремлю формировать политику США, то это вызвало бы только уважение к его усилиям. 

"Вместо этого, кажется очевидным, что эти телефонные звонки означали именно то, что казалось: что доверчивый дипломат-любитель сотрудничал с Кремлем, чтобы манипулировать Белым домом за счет Украины", - говорится в материале.

Подход Уиткоффа создал "опасный цирк" вокруг дипломатии, направленной на прекращение войны. Это также объясняет путаницу в Вашингтоне после того, как его 28-пунктный план просочился в Axios, относительно того, кто именно его написал. Были ли это США? Или Россия? Государственный секретарь США Марко Рубио неоднократно заявлял и то, и другое.

Марк Чемпион отмечает, что нельзя позволить, чтобы это фиаско прошло просто так. 

Учитывая такую прозрачность в отношении происхождения плана, у администрации США есть возможность принять участие в реальном посредничестве. Ведь в отличие от Путина, Украина действительно хочет и нуждается в прекращении российского вторжения. Украинский народ и его лидеры готовы смириться со многими вещами, с которыми не должны мириться, чтобы это произошло.

"Вопрос сейчас заключается в том, как превратить этот план в настоящее соглашение, способное обеспечить предложенный в нем мир, а не просто способствовать России в ее военных целях", - пишет автор.

Bloomberg отмечает, что Уиткофф не знает и не беспокоится о том, что нужно для заключения соглашения, которое обеспечило бы окончательное прекращение войны и сохранило суверенитет Украины, о чем говорится в первом пункте плана, "который он (Уиткофф. - Ред.) разработал со своими кремлевскими друзьями".

Если Трамп сможет поручить вести переговоры другим, кто понимает потребности Украины, они еще могут достичь мирного соглашения, которого, по словам президента США, он стремится, подытожил автор.

Что предшествовало?

  • Как сообщалось, Bloomberg опубликовал расшифровку разговора Уиткоффа и Ушакова о подготовке мирного плана США.
  • Между тем кремлевский чиновник Дмитриев прокомментировал публикацию издания, назвав ее фейком.
  • "Чем ближе мы подходим к миру, тем более отчаянными становятся подстрекатели войны", - написал Дмитриев в соцсети X.
  • Трамп отреагировал на слитый разговор Уиткоффа, заявив, что ему нужно "продать" Украину России.
Топ комментарии
+16
Розумний правитель не може себе оточити недоумками-тому висновки кожен може зробити самостійно,звісно якщо має розум...
показать весь комментарий
27.11.2025 09:57 Ответить
+10
Навколо Трампа під час його першого президентського терміну були розумні люди, які стримували цього баригу. Зараз таких людей немає, рудий чорт їх обачливо прибрав, і тепер "царює" так як того вимагає його схиблений нарцисизм.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:12 Ответить
+5
Віткофф має бути притягнутий до кримінальної відповідальності. А щодо Трампа, який його посилав до кацапів і робив вигляд, що нічого не знає, має вирішити Конгрес доцільність перебування на посадлі президента. Подейкують, що Трамп від кацапів має отримати 200 мільярдів доларів США за сприяння до капітуляції України,
показать весь комментарий
27.11.2025 10:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Сьогодні Трамп буде їсти індичку ....І мабуть він перед цим зробить заяву , якусь
показать весь комментарий
27.11.2025 09:55 Ответить
оці усі "Блумберги" з "ЗЕ Телеграфами"- це як трупно-м"ясні зелені мерзенні мухи на індичці у Трмпа
показать весь комментарий
27.11.2025 09:58 Ответить
А що не так конкретно написав Блумберг?
Він що, в статті клєвєщєт (на ізикє) на голубків Трумпа та Вітькова?
показать весь комментарий
27.11.2025 10:20 Ответить
Ндаааа - а я мала на увазі ЩО ТАКЕ ДЛЯ КОРОЛЯ ДОНІ найстаріші демократичні видання. Його привели виродки МАГА з простітутами типу Венса , щоб вбити навіть слово"ДЕМОКРАТІЧНІ ЗМІ" , поставивши на Х Маска . Це була головна пропогандонна тема ультраправих МАГАцистів...
показать весь комментарий
27.11.2025 10:35 Ответить
якщо ВАМ папантянєє - ТРАМПУ НАСРАТИ на думку Блумбергу та іже з ним... Йому вже починає доходити , що йому ТРАМПУ світить, але це лиш тоненькі промені просвітління в згасачаючих тупих мізках нарциса . Тепер лиш питання як ВЕНСИ будуть добиватися свого, бо дід був лиш тараном для них. У Венса підтримка ультраправих , молода гвардія , як у Януковича младорегіонали були з Разумковим ... Й кого вони привели? Й що тепер Разумков?
А отже що стоїть за спиною віцепрезидента у США - набагато страшніше...
показать весь комментарий
27.11.2025 10:49 Ответить
Дякую за політичний лікбез, але в мене вища освіта в цьому питанні, добута екстерно.
показать весь комментарий
27.11.2025 11:00 Ответить
ну Ваша реакція на мій допис про зелених мух - гарне підтвердження якості освіти
показать весь комментарий
27.11.2025 11:08 Ответить
зараз екстрено отримують й по два й по три дипломи вишів- от й маємо Буратіну ва главє вибору молодого покоління України , бо саме воно піддопомогло тупим совкам за нього проголосувати
показать весь комментарий
27.11.2025 11:13 Ответить
Розумний правитель не може себе оточити недоумками-тому висновки кожен може зробити самостійно,звісно якщо має розум...
показать весь комментарий
27.11.2025 09:57 Ответить
Навколо Трампа під час його першого президентського терміну були розумні люди, які стримували цього баригу. Зараз таких людей немає, рудий чорт їх обачливо прибрав, і тепер "царює" так як того вимагає його схиблений нарцисизм.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:12 Ответить
Знаєте, не так погано все розвертається проти цих ідіотів в Америці але темпи... Й біда лиш у тому, що кров"ю стікає Україна , справжні героїчна нація , приклад усім у світі , поки усі розімлілі еліти світу готуються до канікул від свята до свята.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:41 Ответить
Рудий дегенерат - уособлення середньостатистичного американця "по-задорнову"!
показать весь комментарий
27.11.2025 10:23 Ответить
Вітков озвучив хотєлки Трумпа.
показать весь комментарий
27.11.2025 09:58 Ответить
От Сталін дурний був, клепав танки тисячами (і Рузвельт ідіот, бомбардувальники клепав) - а треба було може поміняти якогось дипломата, чи там піджака іншого кольору надягнути, й був би мир.
показать весь комментарий
27.11.2025 09:58 Ответить
А Трумен ядрьону фугаску двічі упустив на Японію перед тим, як угоду підписувати.
Але тоді японці вже були на все згодні.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:01 Ответить
А заодно ще й Дрезден з Гамбургом розгладили, ну й так ще там шось. Не вміли в справжню дипломатію.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:09 Ответить
Тому, що добрим словом та ковровими бомбардуваннямм можна зробити більше ніж просто добрим словом. 😁

Але ж вони не були ріелторами і займалися війною, а не надуванням щок.

Хоча, знов-таки, спочатку Рузвельт теж не дуже палав бажанням розрулювати треш у Європі.
Але ж, які вісти отримали США за підсумком...
показать весь комментарий
27.11.2025 10:37 Ответить
Все завжди вирішує сила)
показать весь комментарий
27.11.2025 10:52 Ответить
Рузвельт якраз палав. Але в нього була законодавча заборона залучати США до війни. Проте, він ще у липні 1941 оголосив, що буде допомагати ссср. Це й було фактично залучення до війни. Німеччина мала всі підстави нанести удар, щонайменше по логістиці та іншій інфраструктурі США, залученої для допомоги совку. Але вона, простіше кажучи, засцяла. Робила вигляд, що нічого страшного, допомагайте скількі хочете, ми й не проти. Й тоді Рузвельт зайнявся Японією: спровокував її на Перл-Харбор, чим вже цілком законно втягнув США до війни.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:56 Ответить
Це той Трумен, що через Опенгеймера та якихось міндичів подарував бімбу Сраліну?
показать весь комментарий
27.11.2025 10:51 Ответить
Заради справедливості, у жовтні 1941 Сталін сидів з повними галіфе у Москві, до якої вже підходив Вермахт, і вже був готовий щось підписувати з німцями.
Але тоді це не було цікаво німцям, а пізніше підішли резерви з Сибіру і почався контрнаступ.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:07 Ответить
Німцям все було цікаво, вони тупо поки допхалися до Москви, то вже не мали чим її особливо брати. Логістика розтяглася (в Польщі стояли вагони з кожухами, а вони під Москвою мерзли), та й танків вже було не дуже. То так ми звикли думати ніби німці були прям якісь вундерзольдатен, а по факту цифри все вирішують.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:11 Ответить
Вермахт під Москвою в 1941 та тил Німеччини в той час дуже яскраво описав Е.М. Ремарк в романі "Час жити та помирати".
Не в тему, але факт, рідну сестру Ремарка гітлерівці гільйотинували в одній з тюрем Берліну за антинацистську діяльність.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:27 Ответить
Не читав, але засуджую. Чи згадано там, що вермахт мав бути "під мацквою" не в грудневих снігових заметах, а ще в липні-серпні 1941 році, закінчивши війну перемогою Німеччини? Але Гітлер "чомусь" розвернув обидві танкові арміі на інші напрямки - подалі від мацкви? Або ж Ремарк про це не згадує, мовляв, то неважливо. Так саме ж це й важливо. Це як Трамп не дав нам томагавки та решту зброї - коли б ми могли Курськ дотиснути! Бо в нього якийсь товарняк з Ху?лом. Результат війни вирішується не бойовими діями, а товарняками нагорі. Й зараз, й тоді. Чи каже щось Ремарк про це? Дякую.
показать весь комментарий
27.11.2025 11:02 Ответить
Тада. Мабуть саме тому Гітлер відмовив Гудеріану у проханні відійти від Москви, коли почалися морози.

Якщо у когось амнезія, нагадаю, що Вермахт "допхався" до Москви тільки у жовтні не тому, що вів важкі бої і ніс великі втрати, а тому що витратив майже 2 місяці на ліквідацію Київського котла.
Якби не Київ, німці стояли б під Москвою ще у серпні-вересні і це була б зовсім інша історія. Бо не було б ані морозів, ані дивізій з Сибіру.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:29 Ответить
Якби не затрималися під Києвом, якби не ленд-ліз, якби не морози. Якби якби якби. А по факту не потягнули та й все. Жест доброї волі, як кажуть зараз.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:33 Ответить
Дотягнули. І дійшли досить таки бодрячком.
Але втратили час до зими.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:38 Ответить
Не "втратили", а Гітлер своїм наказом умисно змусив згаяти час та моторесурс.
показать весь комментарий
27.11.2025 11:15 Ответить
Свідкам Світових змов масонів та рептилоїдів присвячується. 😁
показать весь комментарий
27.11.2025 11:45 Ответить
Ви навіть нездатні відрізнити звичайні загальновідомі факти - від конспірології, бо просякнуті хрущовською версією подій. В той час як вже навіть в Вікіпедіі можна прочитати, що німецькі полководці одностайно стверджували: отой безглуздий розворот Гітлером двох танкових армій - й є причиною, чому мацкву не взято ще влітку, та навіть: чому взагалі вони не перемогли у війні. Але ж навіщо Вам думка тих генералів та фельдмаршалів, та інша конспірологія, якщо є "Воспомінанія та Размишлєнія", аж 19 версій
показать весь комментарий
27.11.2025 11:54 Ответить
Так їм не треба було "затримуватися під Києвом", в цьому не було жодної військової необхідності, їх там ніхто не затримував: шлях ГА "Центр" на мацкву не йшов через жодний Київ! На Київ робила ГА "Південь", Ви переплутали.
показать весь комментарий
27.11.2025 11:14 Ответить
У серпні, коли вони могли та мали взяти мацкву, не було жодних морозів навіть на срассіі. Але був наказ Гітлера, що заборонив це робити. Отак й кажіть, а до чого тут мороз?!
показать весь комментарий
27.11.2025 11:17 Ответить
Так, Гітлер "зливав" власну армію; втім, він був австрієць та йому плювати на чужих німців (щось на кшталт "баби ще народжають"). Він був контужений єфрейтор, найнятий актор-оратор, щоб зображати Верховного Головнокомандувача, а тексти йому писав умовний Литвин на Старій Площі, 4. Звісно ж він злив Гудеріана під Тулою в листопаді-грудні, як Ви й кажете, але ж насправді значно раніше: у серпні, коли наказав Гудеріанові розвертатися на Прилуки, а потім звідті знов ломитися на мацкву через тулу, вже вичерпавши моторесурс техніки. Так, ГА "Центр" стояла б в мацкві ще у серпні, якби не цей наказ Гітлера. Київ тут ні до чого, проти нього діяла ГА "Південь", а проти Расчлененграду - ГА "Північ"; всі три театри бойових дій розділені болотами - Прип'ятськими та новгородськими. Жодної необхідності забирати танкові арміі ГА "Центр" з мацковського напрямку - не було. Вкотре прошу Вас не посилатися на хрущовські методички з історіі як на шось "адекватне".
показать весь комментарий
27.11.2025 11:12 Ответить
Німці були вундерзольдатен на БМП ганомаг (у совку перші САУ з'явилися на Курській Дузі, перші БТР у 50-ті роки, а перші БМП - у 60-ті), тому за місяць - до середини липня - пройшли Смоленськ та Єльню, це 2/3 шляху до мацкви, й більше перед ними не залишалося радянських військ: мацква була приречена, це 2-3 переходи танкових армій Гота та Гудеріана, максимум до кінця літа. Але Гітлер, що розкатував якийсь мутний товарняк із Сраліним (як зараз Трамп з Ху?лом) розвернув Гудеріана на Полтавщину, а Гота на Расчлененград, оголосивши що мацква його вже не цікавить. Лише тому вона не була взята, підкреслюю, ще влітку. І тут виходите Ви та переповідаєте хрущовську методичку про кожухи, Генерал Мороз, та розтягнуті комунікаціі. Щоб приховати той товарняк. Ще забули добавити замужєство та героїзм сруссскава солдата під керівництвом мудрой і могучєй коммуністічєской партіі, що зупинили німця під мацквою. У грудні.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:36 Ответить
Справа не у якихось міфічних військах з Далекого Сходу, які з самими гвинтіками, на лижах, начебто погнали на захід дві танкові армії. Вермахт міг взяти мацкву ще влітку 1941 року, якби йому не заважав Гітлер, що реалізовував Сценарій війни, складений її Організаторами, що не передбачав кінцеву перемогу Німеччини. Простіше кажучи, Гітлер та Сралін розкатували свій товарняк за лаштунками: то дійшли до мацкви, то відійшли, без жодної військової логіки.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:27 Ответить
Ну от...

Ти повністю зіпсував враження про себе, як про адекватну людину. 😁
показать весь комментарий
27.11.2025 10:31 Ответить
Це тому, що для Вас хрущовські методички з історії так званої великої вітчизняної війни - то й є вершина адекватності. Насправді ж було, як я написав: танкисти Вермахта могли взяти мацкву ще влітку, але перескеровані Гітлером на інші напрямки. Потім повернулися на мацкву, це в жовтні (в Ваших методичках це теж є, перевірте, але там інша подача матеріалу). А у грудні якась ср?на стрілкова бригада "розгромила" під мацквою дві танкові арміі. Оце й є Ваша "адекватність", їжте не обляпайтеся.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:48 Ответить
Це Ви про того Сраліна, за якого про Балі (як сказав би обдрістович) кілька республик, за неповний рік, в результаті нападу меншої за розміром країни?
показать весь комментарий
27.11.2025 10:22 Ответить
Про того, звісно. Курчат же по осені рахують. Ми знаємо, як виглядала Європа після 1945 року і хто кого слухався.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:31 Ответить
Це маніпуляція: віддали територію від Бреста до Сралінгада? Втратили десятки мільйонів людей? Відкинуті назад до неоліту? нічого страшного! "Кемська волость? Та забирайте! А я-то подумав". Бо ж у 1945 були в Берлині. Та на цьому для Вас історія зупинилися. Але ж ще згодом був й 1991, ну й де тепер той непереможний ссср? А Німеччина - ось вона стоїть. Це якщо для Вас важливо: що було потом.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:42 Ответить
Не може. 😁

Бо мир в Україні може бути досягнутий тільки тиском на росію, а не продукуванням фуфельних угод.
показать весь комментарий
27.11.2025 09:58 Ответить
як діти малі! хоч сотню ліжок в борделі пересуньте. не буде ніякої "мирної" угоди... московії то не потрібно, хіба за умови самознищення України...
показать весь комментарий
27.11.2025 09:59 Ответить
США все ще може досягти мирної угоди, якщо призначить когось
замість трампона
показать весь комментарий
27.11.2025 09:59 Ответить
Віткофф має бути притягнутий до кримінальної відповідальності. А щодо Трампа, який його посилав до кацапів і робив вигляд, що нічого не знає, має вирішити Конгрес доцільність перебування на посадлі президента. Подейкують, що Трамп від кацапів має отримати 200 мільярдів доларів США за сприяння до капітуляції України,
показать весь комментарий
27.11.2025 10:01 Ответить
показать весь комментарий
27.11.2025 10:02 Ответить
Блумберг все шукає, хто царю в галіфе насрав. А правда в тому, що рудий під@р призначив саме такого г@ндона, який залюбки допоможе йому з тельбухами продати Україну ×уйлу.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:02 Ответить
https://espreso.tv/viyna-z-rosiyeyu-ukraina-mae-vimagati-vidstoronennya-vitkoffa-vid-peregovornogo-protsesu-nardepka-klimpush-tsintsadze Україна має вимагати відсторонення Віткоффа від переговорного процесу, - заявила в етері Еспресо народна депутатка від фракції "Європейська Солідарність" Іванна Климпуш-Цинцадзе.
"На мою думку, після того, що ми дізнались з інформації видання Bloomberg, весь світ дізнався про розмову Ушакова й Дмитрієва і як вони передавали свій план через Віткоффа адміністрації Трампа, означає, що Росія загнала США у пастку. Потім залучили весь світ, в тому числі й Україну, працювати в рамках цієї російської пастки. Після оприлюднення цих розмов взагалі не можна говорити про прийнятність того плану. Ми ж розуміємо, що цей план був написаний у Москві. Україна ж має купу червоних ліній, які там перетнули. Тому мені дуже складно говорити, що саме українська делегація узгодила з США по цьому мирному плану", - пояснила вона.
За словами народної депутатки, Стів Віткофф фактично підставив адміністрацію Дональда Трампа. Адже він представив мирний план як власний, але це були вимоги з Москви.
"Як на мене, сьогодні правильно було б від України вимагати відсторонення Стіва Віткоффа від переговорного процесу. Генерал Келлог, як мені відомо, був відсторонений на вимогу Росії начебто через втрату довіри. В цій же історії ми ж маємо однозначну втрату довіри й те, що Віткофф де-факто підставив адміністрацію Трампа через представлення цього плану, який начебто був написаний ним, але узгодженого з РФ", - наголосила Климпуш-Цинцадзе..
показать весь комментарий
27.11.2025 10:07 Ответить
Вони просто "умиють руки", залишиться ще Європа (до перших-других виборів у великих країнах) і перемога.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:09 Ответить
https://www.ponomaroleg.com/tramplikanskij-perekos/ Олег Пономарь:
Трампа критикует группа Тейлор Грин за то, что он недостаточно пропутинский. Но эта группа в партии крайне малочисленная.
После начала Виткоффгейта Трампа критикуют рейгановские республиканцы и требуют увольнения Виткоффа, введения санкций против России и предоставления оружия Украине.
В ответ на это Трамп предложил называть республиканцев, которые поддерживают его во всем, трампликанцами.

Наряду с не блестящей экономикой и Эпстейнгейтом, конечно, это всё бьёт по рейтингу партии и Трампа.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:14 Ответить
Це той задньопривідний ыксперд пономарь, який писав про план "Анаконда"😂😂😂
показать весь комментарий
27.11.2025 10:16 Ответить
Ну що ж, береш сам "Стрічка новин онлайн" тут на Цензорі - і сам себе спростовуєш:
- Ціни на нафту знизились на тлі очікувань припинення вогню між Україною та Росією
- Умови справедливого миру з РФ має визначати лише Україна, - МЗС Канади
- Франція запроваджує нову добровільну форму служби через загрозу війни з РФ
- У Росії значно здорожчає бензин, - СЗР
- Росія не має права вето на вступ України в НАТО, - Рютте і т.д. Це тільки перша сторінка. Сам пошаруди по іншим, і переконаєшся, що "анаконда" тисне. Як тисне, з якою силою, як результативно - то вже тема розмови в продовження. До речі, сам Пономарь не обіцяв, що "анаконда" дасть негайний позитивний результат.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:30 Ответить
Взяти й заборонити тих рейгановських республіканців! Одноосібним законом із заднім числом!

Взагалі всі ********** тампона.

Тампон: "Я ніколи в житті не працював так наполегливо. Але, незважаючи на все це, радикальні ліві божевільні з New York Times, яка скоро закриється, написали про мене статтю, в якій стверджують, що я, можливо, втрачаю енергію, незважаючи на факти, які показують прямо протилежне. Вони знають, що це неправда, як і майже все, що вони пишуть про мене, включаючи результати виборів, навмисно негативне".

Він назвав видання "ворогом народу", а журналістку Кеті Роджерс, яка брала участь у підготовці матеріалу, - "третьосортним репортером".

Трамп також підкреслив, що у нього ідеальні фізичні та когнітивні обстеження, тож його "енергія" закінчиться нескоро.

79 - нє прєдєл!

показать весь комментарий
27.11.2025 10:46 Ответить
Чи нє п...рдєл
показать весь комментарий
27.11.2025 10:47 Ответить
показать весь комментарий
27.11.2025 11:06 Ответить
Ця війна закінчиться тільки у двох випадках: або відкине ласти кремльовський педофіл або Мінутеман-3 прилетить на москву. Все. Все решта це переливання з пустого в порожнє
показать весь комментарий
27.11.2025 10:14 Ответить
Він просто вів переговори із росіянами, щоб досягти за рахунок України та Європи того, чого хочуть РФ та США. - все і більше не треба ніяких пояснень. США із великої держави перетворилася на трампостан, на подобу ху....лостану
показать весь комментарий
27.11.2025 10:14 Ответить
"краснова" .разом із всією його адміністрацією потрібно хором посилати накуй на "мацкваабад.Це є американські співучасники рашистської окупації України і посібники рашистського геноциду українського народу.тЕ .ЩО РОБЛЯТЬ США ПО ВІДНОШЕННІ ДО УКРАЇНИ І ЇЇ НАРОДУ Є ДІЯМИ ВОРОГА УКРАЇНИ І ЇЇ НАРОДУ...
показать весь комментарий
27.11.2025 10:18 Ответить
Чорний ріелтор грьобаний
показать весь комментарий
27.11.2025 10:21 Ответить
Тут проблема не "віткофах", а у "трампі". Кого б він не поставив, а все одно допомагатиме кацапам і змушуватиме Україну до капітуляції.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:27 Ответить
Згодний. Якщо Трумпа примусять таки усунути Вітькова, то на його місці тут же з*явиться інша подібна паскуда. А то ще й гірша. Магівець-херувімчик дрісколл, наприклаж.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:33 Ответить
Згоден, якщо він поставить когось нового, то тільки того, хто буде виконувати його накази
показать весь комментарий
27.11.2025 11:04 Ответить
В мене є третій варіант. ***** отримуе Донбас і Крим, в решта України стан новим штатом США. І Трамп свято обіцяє ***** що тоді він зможе стримувати злих біндеровцев від знущання з мальчіков в трусіках.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:31 Ответить
Якщо правитель дебіл то і свита в нього дебільна.
показать весь комментарий
27.11.2025 10:33 Ответить
трамп може призначити тільки іншого торгаша, який продасть Україну кацапіїї
показать весь комментарий
27.11.2025 10:44 Ответить
А кого призначити, більшого дурня чим цей немає
показать весь комментарий
27.11.2025 11:01 Ответить
Невже у Білий Дім Трамп - "миротворець" привів одних агентів впливу Путіна і корисних ідіотів Кремля...?
показать весь комментарий
27.11.2025 11:06 Ответить
Як він прибере свого бізнес партнера? Та і сини обох тримають схему "трампкоїна", в створення якого невідоме джерело влило 6 млрд. доларів. Може і Кацапія.
показать весь комментарий
27.11.2025 11:22 Ответить
Що рухає Тру(м)пом в питанні припинення україно-російської війни?
Можливо встановлення справедливого миру і торжество демократії на планеті Земля? - Ні! Однозначно, ні! Тру(м)пом рухає тільки питання власної наживи і збагачення. І тут є гарна ситуація для гешефту: торгонути Україною, яку дуже хоче підгребти під свій вплив раша, а вільний світ не дає їй це зробити. І тут з'являється руде чмо і пропонує раші: Україна буде твоєю, але:
- віддай частину контролю над енергоресурсами;
- вийди зі спільних з китаєм військових програм і підпиши такі ж договори з нами;
- ще якісь ніштяки для сша.
А що для реалізації такого плану потрібно? - Правильно, прогнути Україну. Знизити її військовий потенціал. Перестати продавати зброю, ділитися розвідданими. Блазень упирається - додамо рішучості НАБУ через офіцера ФБР, який там має свій кабінет.
Заіпали всі ці воші і гниди.
показать весь комментарий
27.11.2025 11:23 Ответить
Скажи мені хто твій друг і я скажу хто ти.
показать весь комментарий
27.11.2025 11:30 Ответить
Когда две стороны хотят друг друга уничтожить, то невозможен мирный договор, вообще. По этом, нужно помогать одной из сторон, чтобы помочь добить агрессора, фсе!
показать весь комментарий
27.11.2025 11:46 Ответить