8959 посетителей онлайн

Ющенко обратился к Орбану в открытом письме: "Виктор, я помню тебя другим"

Ющенко призывает Орбана опомниться

Третий президент Украины Виктор Ющенко опубликовал открытое письмо премьер-министру Венгрии Виктору Орбану.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пост Ющенко в социальной сети Facebook.

Ющенко обратился к Орбану

"Виктор, посмотри на это фото. Мы стоим рядом в то время, когда будущее нашего региона казалось нам общим, понятным и светлым. Тогда мы вместе верили, что свобода — это не просто слово, а высший дар, за который стоит бороться. Я помню тебя другим. Я помню лидера, который понимал цену достоинства и знал, что такое освобождение от имперского гнета. Сегодня я смотрю на твои действия и спрашиваю себя: куда делся тот Виктор? Как случилось, что человек, который видел становление свободной Венгрии, сегодня подыгрывает силам, которые хотят уничтожить свободу соседа? Украина сегодня истекает кровью за те самые ценности, о которых мы когда-то дискутировали за столом переговоров. Мы защищаем не только свою землю, мы защищаем спокойствие и твоей страны, как и всей Европы", — написал третий президент.

Ющенко подчеркнул, что политика — это не только цифры, выгода или газ — это прежде всего ценности.

"Когда ты выбираешь сторону агрессора, ты предаешь не только Украину — ты предаешь память собственного народа, который знает, что такое советские танки на улицах Будапешта", — заявил Ющенко.

Политик призвал венгерского премьера "остановиться и вспомнить, кем он был".

"История — суровый судья. Она не прощает тех, кто молчал или помогал злу во времена великих испытаний. Еще не поздно вернуться к свету, к подлинному европейскому братству, где ценят честь, а не сомнительные политические сделки. Призываю тебя посмотреть в глаза правде. Будь тем лидером, которого когда-то уважал мир и который знал, что свобода — это единственный путь", — написал Ющенко.

Что предшествовало?

Напомним, в последние дни отношения между Украиной и Венгрией обострились.

Топ комментарии
+40
З баластом з Юлі, ригів та прочої срані?

Навіть Яник не міг робити абсооютно все, що йому заманеться. Коаліція з ТЮ - це з самого початку був провал.

Якщо що, то подивися, що вона зараз намагається робити у коаліції ЗЄ. Ця кріса що завгодно спаскудить та розвалить.

Та й мудрий нарід хотів зовсім іншого:
2005-2010 рівень підтримки вступу України до НАТО серед громадян залишався стабільно низьким і зазвичай не перевищував 20-30%.
показать весь комментарий
14.03.2026 01:10 Ответить
+28
Там уже пройдена точка невозврата. С таким же успехом можно взывать к табуретке.
показать весь комментарий
14.03.2026 00:32 Ответить
+25
Всё правильно сказал Ющенко. Хотя, кстати, всю войну сидит отмалчивается. Никчемным оказался человеком. Я за него голосовал. Выбор был плохой. Либо он, либо дважды не судимый. А он вообще оказался слабаком.
показать весь комментарий
14.03.2026 00:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ледь на сьозу не пробило, дякую той майдан був дійсно сповнений позитиву!
показать весь комментарий
14.03.2026 00:45 Ответить
Всё правильно сказал Ющенко. Хотя, кстати, всю войну сидит отмалчивается. Никчемным оказался человеком. Я за него голосовал. Выбор был плохой. Либо он, либо дважды не судимый. А он вообще оказался слабаком.
показать весь комментарий
14.03.2026 00:32 Ответить
Да.Побоялся после отравления повернуть державные оглобли курсом на запад
показать весь комментарий
14.03.2026 00:43 Ответить
З баластом з Юлі, ригів та прочої срані?

Навіть Яник не міг робити абсооютно все, що йому заманеться. Коаліція з ТЮ - це з самого початку був провал.

Якщо що, то подивися, що вона зараз намагається робити у коаліції ЗЄ. Ця кріса що завгодно спаскудить та розвалить.

Та й мудрий нарід хотів зовсім іншого:
2005-2010 рівень підтримки вступу України до НАТО серед громадян залишався стабільно низьким і зазвичай не перевищував 20-30%.
показать весь комментарий
14.03.2026 01:10 Ответить
Без Ющенка ТЮ сиділа б у тюрячці на 5-7 років раніше.
І краще б ця паскуда там і здохла.
показать весь комментарий
14.03.2026 02:05 Ответить
справедливості заради треба зауважити, що проти вступу до НАТО були гречкосії, які знали що цей курс означає війну з росією, і вони зараз цю війну несуть на своїх плечах ...

ну й ждуни, само собой
показать весь комментарий
14.03.2026 04:15 Ответить
Он был лучшим президентом из всех и хорошо поднял экономику но плять ***** что ты можешь от него требовать когда он был один такой?
показать весь комментарий
14.03.2026 10:38 Ответить
кретин-читай по буквам.я голосовал ЗА юЩЕНКО. дальше-я голосовал ЗА ПОРОШЕНКО.вкурил или еще добавить?
показать весь комментарий
14.03.2026 11:29 Ответить
Морда-я тебе ответил.одень очечи и постарайся вкурить
показать весь комментарий
14.03.2026 11:31 Ответить
і тим не менше під час цього "слабака" москалі не те, що не вкрали землю в України і не вбили десятки тисяч українців, а навіть боялись дихати в бік України!!!

а весь такий "потужний" і "незламний" нелох здав величезні території москалям на півдні і сході взагалі без спротиву, і тепер, як істинний кацап воює бусифікованими українцями, женучи їх на підготовлені кацапські оборонні лінії, воюючи по суті м'ясом!
інший шапкокрад підписав з ними угоду на продовження перебування їх ржавого недофлоту на території України, пізніше здав Крим і Донбас весною 2014, і взагалі втік до них, і сидить там тихо, як щур!

Ющ був останнім адекватним президентом України!
показать весь комментарий
14.03.2026 02:26 Ответить
Порошенко фактично продовжив і "расширіл і углубіл" його курс.
показать весь комментарий
14.03.2026 10:56 Ответить
Після керування Юща з любими друзями, люди проголосували за шапкокрада.
показать весь комментарий
14.03.2026 13:20 Ответить
Не сидить і не відмовчується. Навіть за океан літав, умовляти допомагати Україні. Але ж, телемарафон його не рекламує і можливості у нього мінімальні, як у приватної особи.
показать весь комментарий
14.03.2026 05:29 Ответить
та шо ви кажете,Олена..Ющенко екс президент! можливості мінімальні? а чому в Пороха вони такі невєбенні?
показать весь комментарий
14.03.2026 11:45 Ответить
Я теж голосував, і ніколи про це не шкодував. Найкращий Президент. А нікчеми - такі як ти.
показать весь комментарий
14.03.2026 09:35 Ответить
грог Думай-було-було" любі друзі")))пасічник-рівень Ющенка.а жаль.
показать весь комментарий
14.03.2026 11:47 Ответить
Ну слабак не слабак, але рівень росту ВВП при ньому був найвищим.
показать весь комментарий
14.03.2026 11:13 Ответить
при Кучме.
показать весь комментарий
14.03.2026 11:53 Ответить
Там уже пройдена точка невозврата. С таким же успехом можно взывать к табуретке.
показать весь комментарий
14.03.2026 00:32 Ответить
Мабуть Ющенко прекрасно це розуміє, але публічне звернення скоріше для публіки адресоване, е не до йорбанутої жаби
показать весь комментарий
14.03.2026 09:10 Ответить
Це макронівська хвороба - знов і знов тицькати паличкою у гівно в пошуках діамантів. А з іншого боку цим листом Ющенко так душевно орбана писком у лайно умочив - саме те, що потрібно, щоб просрати вибори.
показать весь комментарий
14.03.2026 00:40 Ответить
Кста, опозиція в особі Мадяра на всі сто використає цей лист.
показать весь комментарий
14.03.2026 00:49 Ответить
Хтось гарно написав:
"Ющенко феноменально розтринькав потенціал довіри народу і профукав дійсно "унікальний" шанс для глибокого реформування країни. Малокультурний, боязкий, чванькуватий, він виявився ну дуже вже дрібним для ролі, що її намагався грати.
Чи не єдине його "виправдання" - це те, що його попередники, особливо - Кучма, були ще гірші... Він залишиться в історії клінічним невдахою, що примудрився звести нанівець перемогу Майдану."
показать весь комментарий
14.03.2026 00:55 Ответить
а за Зеленського навіть такого не напишеш.
показать весь комментарий
14.03.2026 01:01 Ответить
Напишуть, пізніше і таке що явно не про "потужного лідера".
показать весь комментарий
14.03.2026 05:29 Ответить
Украінське суспільство просрало все коли ми проголосували за суку кучму а не за Чорновіла.
показать весь комментарий
14.03.2026 05:36 Ответить
А чому просрало, голосуючи за те, про що завжди мріяло? Правда, у даному випадку слово "суспільство" варто взяти в лапки, бо ніякого суспільства фактично немає. Є тупа череда, у своїй більшості, що й підтвердили вибори 2019 року. А повертаючись до того, про що мріяло і мріє населення (а не суспільство, якого немає), то йому похрен на усі ті "цінності", такі, як верховенство права, боротьба з корупцією, свобода слова і інші західні задрочки. Населенню дай стабільну роботу за копійки з можливістю щось вкрасти, дай гарну посаду, де можна брати хабарі, і їм похрен, який прапор висітиме над сільрадою. Є, звісно, виключення, але настільки мізерні, що погоди не роблять. Так що, нічого вони не просрали, а повернули до того, що завжди хотіли.
показать весь комментарий
14.03.2026 06:13 Ответить
При той, совковой, ідеологічной обробці населення, яке ще не віветрилось з голів пролетаріїв, переважной більшості інтелігенції та силових структур, по іншому, нажаль, бути і не могло.
показать весь комментарий
14.03.2026 06:23 Ответить
Ще треба додати фактор знищення найбільш активних і самостійних. Залишилося, вижило здебільшого болото, мовчазне, полохливе. Навіть зараз помічаю, що коли спілкуєшся з людьми, не промосковськими, не прибічниками блазня, досить часто вони уникають розмов про владу, починаєш критику - зїзджають на другу тему, особливо, по телефону. Хоча самі за Україну, допомагають армії. Що це, важко сказати. Мабуть, щось таки залишається у генетичній пам'яті після масового терору, вчиненого московитами і "ізбранними".
показать весь комментарий
14.03.2026 07:09 Ответить
Подобаються розумні розмови....
показать весь комментарий
14.03.2026 08:02 Ответить
не забувайте що у широких мас населення не було усвідомлення чинної ситуації та історичного моменту. Щось бачили та розуміли дисиденти та свідомі націоналісти. Не було керівників з досвідом ринкової економіки. А корупція і кланові чвари вже були у 1990 -91 рр. Як і тупість та бюрократизм. + Агентура кремля, марксо-шизофреніки та інші ждуни та непримиренні совки.
Для прикладу - Кравчук Л. другий секретар ( з ідеології ) правлячої "КПУ" , Кучма Л. червоний директор. Вони добре знали тільки госплан і госзаказ але ні бельмеса не торопали в ринковій Економіці.

і так у всіх сферах реформування країни. РУХівці дисиденти виявилися наївними романтиками , яких досвічені комутанти розвели як кошенят, і знову захопили владу.
показать весь комментарий
14.03.2026 14:04 Ответить
Я вам пошепки розповім, як "голосували" за Кучму. Моя приятелька працювала тоді на однієї ділянці у Дніпрі - там голосували виші. Каже, спочатку першими прийшли курсанти ракетного училища. Заходили групами, брали бюлетені, вишукувалися. Їхній командир проходив стрій, дивився у кожний бюлетень, давав команду. Хлопці слухняно ставили потрібні хрестики, командир збирав, перевіряв та кидав до урни. Спостерігачі спробували було сперечатись - кілька огрядних хлопців у формі їх просто виставили за двері.
Потім майже те ж саме зробили з групами студентів з вишів, що "голосували" під наглядом своїх доцентів.
Потім поміняли урни та пустили просто людей, які голосували, як бажали. Але наприкінці, коли ділянку закрили, оці урни кудись убрали, а на їхні місця поставили інші урни, з їншими бюлетенями. І ось їх і рахували.
А робітників (на цій ділянці були доценти з вишів) попередили - скажете хоч слово, прощайтеся з роботою!
Отак Дніпро "вибрало" Кучму, хоча проти були майже всі, бо хто краще дніпровців знав, на що він здатен. Так и казали: "Спочатку майже знищів ЮМЗ, а тепер на всю Україну націлився!"
Але оті "рептілоїди" готові були на злочин піти, аби Чорновола до керма не пустити. І пішли...
показать весь комментарий
14.03.2026 10:27 Ответить
Усе брехня.
Учився в 90-Х в ДГУ. Жив общязі напроти того самого ракєтного учіліщя. ******* вони своімі маршамі і пєніямі.
показать весь комментарий
14.03.2026 12:17 Ответить
Той, хто це написав - сам був розтринькувачем, ще більшим за Ющенка. Бо сподівався на царя-батюшку гетьмана-батюшку Ющенка, який за помахом булави вчинить глибоке реформування України.
Так не буває.
показать весь комментарий
14.03.2026 01:00 Ответить
Президент Віктор Ющенко дійсно мав "унікальний" шанс для глибокого реформування України і народ би його підтримав.
показать весь комментарий
14.03.2026 01:32 Ответить
Точно, вибравши у ВР жульку, ригів і всіляких комуністів-соціалістів з ригиналами чи литвина.
А вине чомусь Ющенко...
показать весь комментарий
14.03.2026 09:32 Ответить
Нічого гарного, тупа поверхнева писанина пафосними словами.
Сподівання і потенціал довіри тих виборців був на диво дебільним - вони обрали Ющенка Президентом, але одразу ж опору з-під нього вибили - президентська фракція в Раді була найменшою (причому з великою різницею від перших двох), прем'єром була крадійка-дурепа, яка марила президентським кріслом і цілувала путіна в дупцю за "смішні" жартіки про Ющенка (і "дешевий" газ), тому ламала всі ініціативи Президента (це перебуваючи на посаді прем'єра!) і натомість пхала свої, а нарід бамбаса всіх їх ненавидів і саботував роботу, тягнучи ковдру на вічно легітимного. Що призвело до розпуску Ради через параліч її роботи, і Ющенко продовжив втрачати популярність через бажання наріду простих рішень (баба Юля з її махровим популізмом) та вічної дружби з кацапами (вічно легітимний з його кримінальними зв'язками, в тому числі із кацапами).
Тож "потенціал довіри" до помаранчевої влади - це міф, Ющенко став Президентом фактично всупереч волі мудрого наріду та більшої частини політикуму, що й показали подальші події. Зробив, що міг (що дали зробити) - і на тому дякуємо, хай щастить у бджолярстві...
показать весь комментарий
14.03.2026 04:36 Ответить
Да, на Ющенко українці покладали великі надії і були дуже розчаровані
показать весь комментарий
14.03.2026 09:02 Ответить
На запитання Ющенка "Чому ти став іншим, чому ти став союзником касапської імперії та її *****" є проста відповідь: тому що продався за касапські бабоси. І вона доволі очевидна. Не потрібно великого ІQ, щоб цю відповідь надати. Лохторат Орбана цієї відповідді не осягне; але свінгові - цілком все зрозуміють.

Зате Орбан знову образиться... Ну й нехай.
показать весь комментарий
14.03.2026 00:56 Ответить
Це ж не проблеми московитів, що вони вміють краще висувати своїх вождів, ніж це роблять українські патріоти.
Греки, відправляючись на троянську війну, шукають Ахілла, сценаристи фільма "Матриця" радять шукати НЕО. А от в українських патріотів трохи не єдиним козирем є бусик ТЦК.
Позитиву було багато в часи Ющенко, в часи Порошенко його стало менше, але це все одно був позитив. Зараз же весь позитив вивітрився.
показать весь комментарий
14.03.2026 01:28 Ответить
Ющенко молодець.
Звісно на позицію орбана це не вплине взагалі але може вплинути на позицію електорату , який обурився на хамське дурошльопство зєлі піськограєва.
показать весь комментарий
14.03.2026 01:32 Ответить
Так то 1999 рік, усі однаково бідні та за ідею, а потім ***** показало орбану копі царя газпрома і остановіте, віте нужно вийти
показать весь комментарий
14.03.2026 01:49 Ответить
Можливо Ющенко ще тоді не помітив п#дораса в образі людини ?
показать весь комментарий
14.03.2026 02:54 Ответить
Дебіли виправдовують свій ***** 2010...та й 2019...
показать весь комментарий
14.03.2026 05:19 Ответить
Ви пишите брехню, ніби ми тоді не проживали і не бачили, що творилося. Найкращі два президенти за часи існування України - це Ющенко і Порошенко. Найгірші - це Янукович і Зеленський.
В Януковича і Зеленського навіть одна ідеологія, одна ціль і одна команда виконавців. Тільки Янукович відкрито підтримував росію і вів Україну під росію, а Зеленський одягнув військову форму, показуючи себе частинкою ЗСУ, говорить патріотичні речі, але дії його кажуть про інше,він чомусь діяв і діє на користь ворога. Проаналізуйте його прихід до влади у 2019 році. Перше що він зробив? Порушив Конституцію, розпустивши Верховну Раду і взяв курс на знищення обороноздатності країни, закатування бюджету в асфальт, розміновувати виходи ворога на південь і схід, фальсифікацією справ проти патріотичних генералів, заборонити армії стріляти і почав їх відводити з укріплень, які за лічені дні захопив ворог, зняв клістрони, знищив ракетні програми, призначив на ключові пости російську агентуру і брехав, брехав і ще раз брехав, що нападу не буде, в будуть шашлики.
Писати багато не буду, хто розуміє, тому достатньо. Два перших президента Кравчук і Кучма були комуняками, в їх головах був ''совок'', вони іншого побачити не могли і вели народ в тюрму народів - до росії і це вважали своєю місією.
Інша справа Ющенко і Порошенко. Ці розпочали будити всередині людини, яка проживала на теренах України і мала козацьке коріння - українців. Вони відкрили архіви, показали, що таке росіяни, що вони ніякі не брати, в вбивці українців ще з 12 століття. Ці два президенти розпочали необхідні, але болісні реформи і повели Україну подалі від росії в бік ЄС і НАТО. Але населєніє, не народ, до народу і нації вони не доросли, більше повірили російській і бенязелі пропаганді і почали зсередини знищувати себе.
Тут диву даєшся, як ці президенти - Ющенко і Порошенко, при відсутності більшості проукраїнського суспільства, а 73% ''какая разніца'' змогли так багато за 10 років (5+5) зробити для України.
показать весь комментарий
14.03.2026 07:24 Ответить
Нікчеми то бидло, що постійно хоче ржати па-пріколу і вірить всілякій швалі про все і відразу.
Склад ВР за президента Ющенка? Кого ти тоді вибирав, кому дав право вирішувати твою долю і долю твої дітей та внуків? А винен Ющенко?
Так і сьогодні, зЄбанати - та ж ми хотіли змін. Маєте, жеріть, суки. має те, що хотіли. Ну а як? Запхати у владу дурного паяца і що, він мав вам керувати державою як мудрий? Чи всіляку шваль із шапіто, а вони мають йому в тому мудро допомагати.
Хотіли країну його мірй? Ось вона за вікном.
показать весь комментарий
14.03.2026 09:22 Ответить
Точно, ти ж за них не голосував. І взагалі, нахрін потрібні тобі ті вибори...
Артист... от артист
показать весь комментарий
14.03.2026 11:15 Ответить
ти з ким розмовляєш?
показать весь комментарий
14.03.2026 12:39 Ответить
Он як, артист випарувався, потух...
Буває...
показать весь комментарий
14.03.2026 12:54 Ответить
*****?
адмін чомусь меседжі видаляє
без пояснень, придурок кінчений

так хто протух?
показать весь комментарий
14.03.2026 12:55 Ответить
Так я кажу, буває...
показать весь комментарий
14.03.2026 12:57 Ответить
шо в тебе буває?
настучав придурку-адміну?
ну постав собі анальну корку, підарок
показать весь комментарий
14.03.2026 13:01 Ответить
Дурню, то не адмін, то тобі по мізках щось "настучало". От і буває...
показать весь комментарий
14.03.2026 13:27 Ответить
йди *****
показать весь комментарий
14.03.2026 15:31 Ответить
Різниця між ними є. Янукович керував так, як вважав за потрібне. Прокацаплена урка... Якби там не було, але він був чесний, бо він такий.
Зеленський всього лиш акторик, який грає роль згідно сценарію і абсолютно не тямлячи, що робить і що говорить. Грав паяца на сцені, тепер президента.
показать весь комментарий
14.03.2026 09:17 Ответить
Ви не проаналізували один ВАЖЛИВИЙ фактор-- янукович і і зеленський генетично не українці ,а це важливо. Маючи і хороших і поганих друзів євреїв,колег,підлеглих,керівників --ДОСКОНАЛЬНО вивчив їхню поведінку---особисті інтереси будуть завжди на першому плані.
показать весь комментарий
14.03.2026 09:47 Ответить
Ви вважаєте Януковича євреєм?! Ви помиляєтеся. Прізвища на "-іч" у багатьох випадках білоруські. І його батько таки був білорусом. А мати - росіянка. Максимум, хто там ще був в його родині, це литовські поляки.
Не всі, хто вам не подобається, євреї!
показать весь комментарий
14.03.2026 10:47 Ответить
Ну і фантазер ви ( а можливо просто брехун) Де ви побачили,що я написав ,що яник єврей? Я прекрасно знаю,про батьків януковича ,навіть більше ніж ви думаєте Будьте уважні ,коли щось коментуєте,а головне думайТЕ.
показать весь комментарий
14.03.2026 11:09 Ответить
Цитую Вас дослівно:
"Ви не проаналізували один ВАЖЛИВИЙ фактор-- янукович і і зеленський генетично не українці ,а це важливо. Маючи і хороших і поганих друзів євреїв,колег,підлеглих,керівників --ДОСКОНАЛЬНО вивчив їхню поведінку---особисті інтереси будуть завжди на першому плані".

Як ще треба розуміти ваш допис? Чи, може, треба більш зрозуміло висловлювати думку? Бо "все, що може бути понятим невірно, обов'язково буде понятим невірно" (І закон Мерфі).
показать весь комментарий
14.03.2026 14:44 Ответить
Кравчук, хоч і був совком, але зробив щось корисне для України.
По-перше, він, "ходячи між крапельками", запобіг кільком війнам, що могли вибухнути в Україні так, як вибухнули у Молдові чи на Кавказі.
По-друге, він пригасив проблему з Кримом, який тоді жадав побігти до рашки, а ще повернув додому кримських татар.
А ще він убрав із паспортів "п'яту графу" і оголосив усіх мешканців України громадянами. Правильне це було рішення чи ні, зараз не скажу, але тоді воно позбавило проблем багатьох людей.
показать весь комментарий
14.03.2026 10:41 Ответить
З таким же успіхом міг би в колодяць крикнути.
показать весь комментарий
14.03.2026 07:12 Ответить
ющенко . ти прикольний чувак . ти що чайником прикидуєшся !!! ***** в.в. перетворив ********* в свою губернію а под*****внік лукашенко його губернатор . ***** купив з потрохами канцлера шредера і камсамолку меркель . ***** купив фіцу . сфальшував вибори президента в румуніі . ***** фінансує партію лє пен у франціі . орбана ***** обсипав долларами дуже давно і дуже щедро його маєток круче януковоща там стадо зебр більше ніж страусів у ..лєгітімного проффесора.. у ***** на уралі рашабидло проживає в дерев.яних бараках часів столипіна без газу і унітазу але орбану гроші потрібніші ніж своєму рашабидлу бо орбан це ****** путіна і кістка в горлі ЄС . і по ..дружбі.. ***** вдарив не випадково а щоб роздути цей спектакль разом з орбаном і фіцою . Займайся пане ющенко бджолами і глечиками і не позорься закликами до совісті путінского ******а орбана і фотками минулого століття
показать весь комментарий
14.03.2026 07:24 Ответить
Ви не зрозуміли, з якою метою Ющенко написав саме відкритого листа.
показать весь комментарий
14.03.2026 07:53 Ответить
Может, Ющенко и помнит это чмо "другим", но я по фото вижу ещё в 1999 году те же самые губья профессионального парашного фафлиста.
показать весь комментарий
14.03.2026 07:39 Ответить
Може, він тоді і був іншим, але дуже довго він при владі, вона йому усі мізки затьмарила.
Тому і казав хтось розумний, що людей при владі треба міняти так же часто, як і підгузки. Причому, з однієї і тієї ж причини.
показать весь комментарий
14.03.2026 10:53 Ответить
Не думаю, что он сильно изменился, особенно судя по губам.
показать весь комментарий
14.03.2026 10:54 Ответить
Честь Ющенку
показать весь комментарий
14.03.2026 08:30 Ответить
Просте запитання, а чи здатна ЗЕсрань написати ось такий текст. Ось так сформулювати, ось так викласти? Відповідь очевидна.
Але ж мудрому наріту не потрібні ні Ющенко ні інші грамотні і досвічені люди. Мудрий наріт захотів сваєго парня із нарота зі всіляю шваллю його слуг.
Отримав, ****. Має.
Результат за вікном...
показать весь комментарий
14.03.2026 09:08 Ответить
Я голосував за Юща. Моя найбільша претензія - жоден з сепарів ПІСУАРу у Северодонецьку не поніс покарання. Історія могла б піти сильно інакше. А цей терпіла тулив про глечики, голодомор, і лікарню майбутнього.
показать весь комментарий
14.03.2026 10:20 Ответить
А він їх мав особисто покарати чи міністр мвс та голова сбу,які за поданням президента,але все таки вру призначає?До складу вру питань немає?І хто ж ригів до вр завів?Не нарід а Ющенко?
показать весь комментарий
14.03.2026 12:04 Ответить
Дуже цікаво як на Ющенка в коментах накидають лайна.Всі забувають що на той час риги в вру найбільшу фракцію мали,що аддміністрація президента тоді не була офісом президента всемогутнім.Всі забувають що кабмін вру і спікера вр призначає вру а не нинішній оп.Тоді ще конституція криво боко але працювала.Ющенко як і Порошенко в рамках закону працювали а не ламали конституцію.Спочатку мудрий нарід понаобирає а потім шукає винного в своїй тупості
показать весь комментарий
14.03.2026 12:02 Ответить
ПРЕЗИДЕНТИ
Були різні президенти,
Перші з них Кравчук, Кучма.
Це «совкові» диригенти,
По ним плакала тюрма.

Є й продажні президенти,
Що пройшли ганебний шлях.
То російські два агента,
Від росії мають дах.

Знають першого - то Яник,
Він на трон з Донбасу сів.
Не ховався зек і зрадник,
Нас відкрито в Рашку вів.

Другий криворізький Зеля,
Хитрий та бездарний хам!
Кацапні він був земеля,
Україну нищить в хлам…

Мали й класних патріотів,
Ющенка, що дав Майдан.
Він не свій для ідіотів,
Їм би зек, блатний, баклан…

Й Порошенка розтоптали,
Вимастили його в бруд.
Цим майбетнє наше вкрали,
З ворогами пішли в блуд!!!

А сьогодні "мудрі" чешуть:
«Порошенко їх би здав…»
Ющенко слабак був - брешуть,
Їжте, що вам Зеля дав!!!
07.01.2026
Анатолій Березенський
показать весь комментарий
14.03.2026 12:15 Ответить
Прямо як старій українській приказці.
Коня кують а жаба лапу підставляє....
показать весь комментарий
14.03.2026 15:08 Ответить