7858 посетителей онлайн

Бегство полицейских во время теракта в Киеве: Дудина не работала в патруле постоянно, - Выговский

Стрельба в Киеве: избрана мера пресечения патрульной Дудиной

Патрульная Анна Дудина, оказавшаяся в эпицентре перестрелки в Киеве, на тот момент работала в аппарате департамента и не участвовала в постоянных выездах в составе групп реагирования.

Об этом сообщил глава Национальной полиции Украины Иван Выговский во время брифинга, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Суспільне".

Что о Дудине рассказал Выговский?

Как объяснил Выговский, из-за нехватки кадров сотрудников, которые обычно не работают "в поле", иногда привлекают к патрулированию.

"Она является патрульным полицейским, но работала не на линии, а в аппарате. Ее привлекли для усиления, она не находилась в нарядах на постоянной основе", - уточнил он.

Сама Дудина заявила в суде во время избрания меры пресечения, что не признает служебную халатность, а ходатайство в отношении себя считает несправедливым.

Нехватка кадров и оплата

Выговский отметил, что в настоящее время некомплект в патрульной полиции составляет около 25%, а в Киеве этот показатель еще выше. Из-за этого полиция вынуждена оперативно перераспределять ресурсы для реагирования на вызовы.

Отдельно он обратил внимание на проблему оплаты труда правоохранителей. По его словам, полиция в настоящее время неконкурентоспособна по сравнению с другими силовыми структурами, а уровень зарплат влияет на отток кадров.

"Конечно, здесь речь идет не только о деньгах, но люди ищут, где лучше. Когда получают 27 тысяч, а охранник в магазине — 30, то это немного разные вещи", — говорит Выговский.

Он добавил, что в ведомстве уже сделали выводы и пересматривают подходы к подготовке полицейских.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  • 21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+23
💔У Києві під час теракту загинув двірник, який закрив собою дитину від стрільця - лікарі більше доби боролися за його життя, але врятувати чоловіка не вдалося.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:46 Ответить
+18
Виявляється у нас дві поліції-кабінетна і патрульна ,дуже цікава історія.Далі буде
показать весь комментарий
22.04.2026 11:43 Ответить
+14
Пошли отмазки,людей нема,грошей нема,хер вам,а не защита от террористов,интересно керивни посады тоже не заняты на четверть.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
це трохи не так, правильно: вияляється на заводі є слюсарі і конторськіє слюсарі, які числяться слюсарями, але слюсарями не є, і питати в них як зі слюсара не треба, хоча і зарплату вони як слюсарі отримують - тоді так
показать весь комментарий
22.04.2026 13:21 Ответить
Розікрав Гундосий зі своєю шоблою бюджет. Військовим не має грошей, поліції теж, а сраний Юзік живе в Іспанії. То це ж сама дрібна фігура в банді.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:22 Ответить
мдя...Від дзеркала, придурку, відійди...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:23 Ответить
Пільгі однакові, а зарплатня, судячи із річної декларації навіть більша. Більше ризкує? Більше користі суспільству Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпечення діяльності приносить?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:23 Ответить
якщо вона не тупа, то вона і на полігони їздить (бо якщо тупа хто їй зброю дасть), і стріляє, а якщо ні, то вона не майор, а рахується, за що це вже інше питання, тому му що, ті які служать не під протекторатом, вміють не хай не нарівні польових, проте краще ніж цивільні, і присягу давали захищати більш слабких, тобто цивільних, якщо ні, то твоя знайоме не військова, а це не поліцейська
показать весь комментарий
22.04.2026 13:25 Ответить
Виходить цей двірник мав бути в поліції, а ця поліцейська - двірником, а начальником двирників мав бути Вигівський
показать весь комментарий
22.04.2026 13:28 Ответить
Чого всі забувають про СБУ, яки мали вже давно його пасти??? Працювало б СБУ як треба, то поліції нічого було б робити.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:29 Ответить
Придурку, я не про неї, я, дебіле, про тебе і твоїх дітей. Щоб завтра, коли тобі буде задниця, ось така "патрульна" до тебе не приїхала тебе захищати, або ось такий "лікар" тебе лікувати. Тобі треба буде кардіолога, а пришлють травматолога.
То до тебе, дебіла, ніяк не дійде? Курва, ну чого ж то в нас стільки придурків. Як було 73% так і залишається...
Дебілізм дійсно, ніяк не лікується...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:30 Ответить
грошей на військових не має (в тому числі поліцейські підрозділи на передовій та кордоні з рф), хто на поліцію виділить
показать весь комментарий
22.04.2026 13:30 Ответить
вона не канцелярська службовиця, це не СБУ, де є Альфа, а інші офісники, це поліція де всі давали однакову присягу, і однаково поліцейські, якщо одягнули форму
показать весь комментарий
22.04.2026 13:34 Ответить
Не гнила, а продовжували гнити, а то легенди про чесну поліцію есересерії та інших силовіків ********* поганою лапшою
показать весь комментарий
22.04.2026 13:35 Ответить
Винен начальник, що скерував на чергування в озброєний патруль цю непідготовлену до такої служби дамочку.
Начальник цей винен найбільше за всіх, тож йому також ДБР має висунути підозру у службовій недбалосиі, що призвела до загибелі людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:37 Ответить
Не прибиральницю, а поліцейську, яка пройшла відповідну підготовку, отримує відповідну зарплату має спеціальне звання, обчислюється льготна вислуга, а то так кажете наче прибиральницю СБУ заставили організовувати обшук у міндіча, і із-за прибиральниці СБУ втік міндіч, і грошей не має на енергетику із-за прибиральниці
показать весь комментарий
22.04.2026 13:38 Ответить
то ви читати не вмієте, там написано Київ від 22100 до 25100 грн, це більше ніж у військових у яких від 20000
показать весь комментарий
22.04.2026 13:39 Ответить
Вона не патрульний! В неї нема ні бойової підготовки, ні відповідних навиків, ні досвіду... Мало того, навіть зброї! З пукавкою проти карабіна... І чого ж то вони втікали, аж дивно...
Вона канцелярський працівник, яку примусово послали виконувати невластиві їй функції.
Ще один приклад непрофесійності, профанації в організації і керівництві, безвідповідальності, безмозглості...
Як там, кухарка може керувати державою, а президентом може бути блазень?
Результат як, задовільняє? Як країна ЙОГО мрій, точніше, 73% ідіотів? Подобається?
А що, хоть паржьом, хужєнєбудєт...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:39 Ответить
То буде ДБР, а не поліція, про те треба додати, що носки кожному не дешевше 800 гривень за пару, на піднайом житла 20 тис. на місяць, і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:41 Ответить
Середня зарплата в Києві? То є раз.
І чого ж то на тих 22К некомплект 30%? Аж дивно.... Правда, в управліннях там всі, напевно, 120 комплектності...
Тай тут не тільки в зарплаті проблема. Відбір, підготовка, спорядження, озброєння... А тут, очевидно, повна задниця. От і результат.
Ще раз - поліцейський патруль то є БОЙОВИЙ підрозділ. Підсилення канцелярською працівницею? То навітть не ідіотизм, то повний звіздець...
Лише тут - 7 трупів...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:45 Ответить
Йомайо, то виходить, якщо ветеринар за освітою зараз у ССО, а масажист в Сумах на кордоні, то мають негайно перестати стрілять і виконувать свої обов'язки не за основною освітою, бо так не файно, бідненька (як її тоді називати недополіцейська чи полуполіцейська, а може майже поліцейська), її заставили присягу дать, всунули насильно ствол, в карман зарплату всунули, гроші за піднайом житла насильно давали, звання насильно призначили, форму насильно наділи, бідненькі
показать весь комментарий
22.04.2026 13:45 Ответить
Зелені покидьки для каналізації народного гніву швиденько розробили нову методичку про нещасну офісну працівницю, яка помилково опинилась в патрулі через катастрофічну нестачу мусорів. Що характерно - багатьом громадянам з рівнем інтелекта клінічного імбецила ця маячня цілком заходить.
Щоб було зрозуміліше, розберемо аналогічний кейс з військовими. Будь-який військовий отримує базову підготовку щодо поводження із зброєю, складає присягу народу України і після цього потрапляє на якусь посаду, наприклад, кухаря або штурмовика. Однак кожний з них однаково залишається військовим, який повинен завжди і всюди виконувати надану присягу. Уявімо собі автомобіль, який поблизу лінії фронту перевозить харчі для військових, а в автівці - водій, стрілець та супроводжуючий працівник продуктового складу. Автомобіль раптово потрапляє в засідку кацапів. Питання - що повинен робити кожний з цих військових? По логіці зелених покидьків, працівник складу повинен не вступати в бій з ворогом, як інші військовослужбовці, а чимдуж тікати з криками, що він не підготовлений до ведення військових дій і не хоче надаремно помирати. Думаю, повна абсурдність нової методички з жОПи по відбілюванню мусорів стає абсолютно очевидною
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
Як пільги та "смаколики" від держави отримувати - поліціантка, як робити, те за що їй платять зарплатню - людей захищяти - ні. Ще раз - вона поліцейський із правами та обовязками, решта ліріка. Нехай напише заяву до прокуратури, що отримала незаконний наказ від керівництва.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
Тяжкий трафунок, а я не лікар...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:49 Ответить
цікаво, але якщо оділа санітарка військову форму (сама захотіла, ніхто не заставляв, бо зарплата, льготи), виїхала в поле з підрозділом (нехай на навчання, або на посилення кордону на спокійній білорсуській ділянці), то вуаля воне вже боєць - яке життя дивне, буває ж, і в такому випадку вона військова санітарка, сан-інструктор, який вміє стріляти (бо її вчили стріляти, пройшла БЗВП, на додаток для клятви гіпократа дала військову клятву, де обіцяла захищати не тільки життя, а зі зброє життя).... так що в даному випадку маємо реабілітолога, який в погоні за зарплатою, ранньою пенсією, компенсацією на житло, вирішила одіти форму, взяти пістолет, дати клятву, що буде захищати, а тут на тобі, - вона дурна, тупа нічого не розуміла - не вірю, вону розумна та хитра жінка
показать весь комментарий
22.04.2026 13:51 Ответить
не правильне порівняння є поліцеські: оперативники, працівники логістики, поліції охорони, працівники медзакладів, навчальних закладів, патрульні - і всі вони поліцейські, і коли давали присягу обіцяли, що як всі поліцейські будуть захищати, у Вашому випадку питання так, Анастезіолог побачив, що людини погана, бо людини отруїлась - і втік, з Ваших слів - це правильно.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:54 Ответить
А знаєте, що? Погоджусь з Вами, вона жертва "системи", її подставили. Незаконно відправили із зарядженою зброєю на патрулювання, чим підставили під небезпеку і її і цивільних. Нехай терміново напише заяви до прокуратури та служби внутрішньої безпеки. Може ще і до СБУ.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:54 Ответить
Ти пишеш, планову ситуацію, а твій приклад має бути таким, лікаря який був послали під час епідемії перевірити ділянку, чи посилили ділянку, і в ході виконання обов'язків коли інших спеціалістів не було, побачив що людини погано, але не доповів, і не вжив заходів, що може, він в будь якому краще двірника, знає як допомогти людини, а в цьому випадку двірник знав як допомогти людини і намагався допомогти, а лікар стоматолок довбойоб і не знав як рану перемотати
показать весь комментарий
22.04.2026 13:56 Ответить
в поліції, як і в інший силовій структурі, всі маєють знати необхідний мінімум для цієї структури, в поліції всі хто одів форму мають знати, що робить патрульний, інакше є цивільні посади, аналоги без форми, але і без зарплат, льгот і ранніх пенсій
показать весь комментарий
22.04.2026 13:58 Ответить
Питання НЕ ДО НЕЇ! Питання до тих, хто її НЕ ГОТУВАВ, не озброїв, не навчив... і послав в той патруль! Патруль то ж той самий бойовий підозділ - вогнева, фізична, психологчна підготовка. Тактика, злагодженність, зброя... А того ж не було! От і результат
Так само і в ЗСУ! та ж історія. Приходять люди в бойовий підрозділ і з ними починають з курсу молодого бійця - ось автомат, ось в нього затвор...
Курва, ну чого ж то до тупих ніяк не доходить?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:59 Ответить
поліція як і СБУ, ні при якій владі в Україні іншою не була, і тут Зе винен, але як і всі до нього, виключень в цьому випадку не має
показать весь комментарий
22.04.2026 13:59 Ответить
Тому, що його не виправдовують, а її хочуть відбилити, і зробити вигляд, що вона не одягала форму, не давала присягу, не обіцяла що буде діяти як патрульний поліцейський, а вона обіцяла...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:00 Ответить
в неї відразу мала бути аптечка, але це таке, навіть не доповнення, а ремарка, згоден
показать весь комментарий
22.04.2026 14:02 Ответить
Перепрошую, але мені вже надоїло пояснювати. А тому то вже, напевно, до психіатра, а не до мене.
Так, до речі, підставли не її, підставили тих 7 трупів. Але ж то таке... хоть паржьом...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:02 Ответить
Начальник винен, бо не готовува, але мав готувати всіх, хто одягнув форму поліцейського, вона винна, бо не готувалась, хоча одягнула форму і дала присягу, і чесно не сказала, що не готова працювати в поліції, коли дізналась (при прийомі на роботу), що всі можуть бути в патрулі - бо це база і основа поліцейської служби
показать весь комментарий
22.04.2026 14:04 Ответить
Вона не показала не вміння, вона втекла, з цього моменту питання до неї, як би вона вистріляла 16 патронів (для ПМ, чи може там в Києві беретти) і втекла, але намагалась, це дійсно інше питання, але було не так
показать весь комментарий
22.04.2026 14:07 Ответить
В неї все було (аналог БЗВП), інакше б не атестували, і не дали б форму, а якщо профілонии (бо внеї є корупційний зв'язок і було відповідне корупційне діяння, щоб поза конкурсом, атестацією і т.п. - ну це ще гірший злочин), то вона мала перед патрулем сказати, що не готова і написати рапорт на звільнення, а замість неї пішовби опер колишній, який був після зміни, з матами, руганню але пішов би і може б життя чиєсь спас, яле як би вона чесно сказала - не готова і звільнилась, а вона коли віддавали наказ на патрулювання - сказала готова, і буде вживати всіх заходів для захисту здоров'я і життя громадян - саме за цю брехню її і будуть судити
показать весь комментарий
22.04.2026 14:11 Ответить
Точно! от всі в ЗСУ повинні вміти керувати літаками чи хоч танками. А що, то ж мінімум. Чи ні?
Дурню, патрульний то не мінімум! То лише придуркам здається, що то мінімум.То, хіба, бабок на тротуарі з картоплею чи сметаною гонити, то мінімум, а коли озброєний терорист, то спецпідготовка і спецнавики!
Ось результат твого мінімум - 7 трупів!
Курва, як ви дебіли недоучені зі своми простими рішеннями дістали... Вже ж руїна всюди і у всьому, а вони своє далі...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:14 Ответить
Ко - хан -ка
показать весь комментарий
22.04.2026 14:15 Ответить
вона працювала в Києвві отримувала значить від для Києва, а не від 18000, відбір вона була в управління де комплект більший некомплект 25% патрульна поліція, а не управління де вона працювала і надіялась на льготи і ранню пенсію, а от ризики, які це несе не рахувала, а требе було
показать весь комментарий
22.04.2026 14:16 Ответить
Тобто є чисельні жертви, а конкретних винних немає? Чи діючи та судячи зі всього і колишні поліціанти не просто тупо ссут бояться назвати конкретні імена, а навіть і готові їх покривати? Щоб не вскрилися їхні персональні "скелети у шафі" та не лишитися без "смаколиків" чи скоріш за все життя?
показать весь комментарий
22.04.2026 14:18 Ответить
Ні, не мають, керувати танками та літаками, це порівняння не доречне, але всі військові мають вміти застосувати особисту зброю (вона отримала і розписалась = доповіла, що готова використовувати і знає я), та основного підрозділу, а лікарі всі мають вміти надати першу допомогу, це по аналогії з лікарем - перша допомога, якщо лікар не вміє, він не піде туди працювати, де її треба надавати, а чесно скаже, що не вміє. По аналогії, медсестра-анастезіолог отримала наркотичну речовину для іньєкції, ала під час операції відмовілась колоти і втекла, а пацієнт від шоку загинув.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:20 Ответить
Питання саме до неї: чому вона погодилась виконувати роботу, якої виконувати не вміє?
показать весь комментарий
22.04.2026 14:47 Ответить
Ти дебіл?Це штатний працівник,котрий має посвідчення поліція і відповідну підготовку!!!
показать весь комментарий
22.04.2026 14:56 Ответить
Покажи пример..****@ть все умеют.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:58 Ответить
Абсолютно вірно! Нещодавно особисто бачив, як шестеро бугаїв у поліцейській формі бусифікували одного нещасного небораку. Для такої справи, чомусь, знайшовся повний комплект. І не один. А пов"язати справжнього озброєного бандита виявилось нікому...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:59 Ответить
А чого його не пасли поліцейські, яких сто разів викликали люди які живуть з ним в одному будинку?
Мені довелось викликати поліцію, бо сусід алкаш ходив з викруткою і всіх навіть в місті мочити. Приїхали мило як з родичем, або близьким коришом поспілкувались, навіть огляд поверхневий не зробили? Натомість нам зробили зауваження, нах...я ми їх турбували та ще перед перезмінкою.
Це, зараз повсемісна їх практика, наїжжати на притомних і корешатися з дебілами.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:59 Ответить
так її згоди ніхто не зпитує! наказ - виконуй.
Знову, який ідіот посилає непідготовлених на такі завдання?! От в чому проблема. Виклик на стрільбу, практично неозброєних і непідготовлених.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:05 Ответить
Ні, чесних ніколи не було, але, все ж таки... Не до такого ж ступеню. Тоді, хоча б, службу в армії вимагали, якщо хочеш працювати в ппс. І ще й дивились в яких військах служив, яка характеристика з місця служби. Після стройбату могли і не взяти.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:05 Ответить
Не жіноча це справа в такий складний час приймати участь в затриманні озброєних злочинців.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:09 Ответить
Який наказ? Що ти верзеш? Ти ж сам тут лікарів у приклад ставиш. То якщо тобі, терапевту, начальство накаже провести операцію, то ти погодишся, бо "наказ"? І не будеш нести ніякої відповідальності, якщо візьмешся оперувати і заріжеш пацієнта? Що ти мелеш?
ПС. Ні в якому суді, ні в якій країні гнила відмазка "я просто виконував наказ" не проходить. Злочинців судять на повну котушку, не важливо, чий і який наказ вони виконували.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:15 Ответить
1.Офісний працівник - не має виконувати роботу Поліцейських, він виконує офісну роботу.
2.Прибиральниця - не має виконувати роботу Поліцейських, бо вона виконує роботу з прибирання.

Це є правопорушення з боку керівника, він не мав права відряжати її на збройний напад, хоч не догадався ще й прибиральницю відрядити.

Вона не є кадровою поліціанткою.
Те що було колись (кадровою поліціанткою до 2019 року) не має значення, станом на зараз так як вона обіймає нову посаду - офісного працівника.

Всім так й хочеться зробити бодай з когось жертвоприношення на догоду охлосу, вимагаючи хліба та видовищ...
показать весь комментарий
22.04.2026 15:33 Ответить
Не брешіть. В неї по наказу статус «патрульна».
А те, що керівництво, аби вона не втратила погони, посадило її займатися квартирним питанням, не означає, що вона перестала бути ПОЛІЦІЄСЬКОЮ НА ПОСАДІ ПАТРУЛЬНОЇ.
Я бачу ви геть не розбираєтесь в тому хто є поліцейським і вільнонайманим.
Тому кидайте цю справу. Бо тільки гірше робите.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:38 Ответить
"...багатьом громадянам з рівнем інтелекта клінічного імбецила ця маячня цілком заходить..."
73%, батечку, 73%...
показать весь комментарий
22.04.2026 15:38 Ответить
Є медичний факт,системна проблема. Нею не хаймаюця ні Зеленьський ні апарат МВС.
1 НИЗЬКА зарплата- 25 тис. Через що некомплєкт і вимушені брати всіх, хто приходить. Це відповідальність міністра і Зеленьського.
2. Вся система судів і прокуратур працює на максимальне покарання того,хто застосував зброю. А якщо при цьому хтось загинув- обов'язково посадять. Коміссії службові розслідування, допити того, хто хастосував зброю Хто за це відповідає?
3. Відсутність тактичної підготовки і застарілі алгоритми реагування під час воєнного стану- Міністр і начальник поліції
4 В країні на руках величезна кілткість автоматичної зброї. У поліції еавіть АКСУ на патрулювання не видають -Міністр і Начальник Аоліції
показать весь комментарий
22.04.2026 15:41 Ответить
Де ви цю х...ю.вичитали?
Немає.серед особового складу МВС статусу «офісний працівник»! НЕМАЄ, це для тих хто ніх...я не знає, але скрізь впрягається щось довести.
Є в МВС, вільний найм, держслужбовці і осрбовий склад зі званнями, погонами і Єдиною на всіх присягою і статутом правоохоронця.
Гудбай.

Що до подій, то варто.встановити хто був старшим в їх патрулі. Якщо вона, то це ще гірше, якщо отой бігун, то то вона виконала його наказ бігти світ.за очі. І це інше.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:45 Ответить
На мою особисту думку,вона звичайно порушила низку законів і повинна відповідати, але і помʼякшуючі обставини є. Це тільки в казках буває, шо одяг форму, дав присягу і ти вже рембо. І це більше вина командування, шо вони виперли патрулювати повністю непригодну для цієї роботи людину. Це як взяти санітарку, яка одягла форму халат і склала присягу дала клятву Гіпократа, заставити її робити операцію, а потім звинуватити її шо вона зарєзала поцієнта. А як могло бути інакше?
показать весь комментарий
22.04.2026 15:57 Ответить
Мдя... знову тяжкий трафунок...
По-перше, ні один керівник лікарні терапевту наказати проводити хірургічну операцію не накаже. Що, що, а таких ідіотів в медицині нема. ну, принаймні, хочеться в то вірити. А якщо накаже, то терапевт просто його пошле. бо ж система не та! То не армія і не поліція! А в поліції таке є, і нахрін не пошлеш, хіба рапорт на звільнення. Або ось таке "виконання", результат яого 7 трупів.
Так, її судять, так вина її є, бо ж втекла. Але ті, що дійсно винні таким чином прикрили свої задниці, а семеро людей мертві.
Так, для загльного:
Максимальна відстань враження того карабіна, що був в терориста - 140 метрів.
Масимальна відстань враження ПМ - 50 метрів. Повоюєш, дурню? Короткоствольний пістолет для ближнього бою, а то 10-20 метрів. Дальше то вже забава. хіба, або в кіно.
Ну і ще, вкотре, патрульна служба то служба СПЕЦІАЛЬНО підготовлених і належним чином екіпірованих та озброєних. А тут маємо знову просте рішення. Тобто нагла профанація і непрофесіоналізм. І вина тут зовсім не тих патрульних. Винні в далеких і високих кабінетах.
Ну як хотіли. Вчора, до речі, хужєнєбудєт сьомі роковини були. А це результат., ще один... з багатьох...
показать весь комментарий
22.04.2026 16:00 Ответить
Я там вище відповів, думаю те саме можу відповісти і вам. З маленькою поправкою: можу забитись на пляшку кефіра, шо ніфіга вона не обіцяла діяти як патрульний поліцейській. Сиділа собі папірці перекладала. В таких великиї конторах як МВС багато допоміжного персоналу. В чуваків не вистачало людей, то вони вигребли всіх, хто є, і відправили на вулиці. Тіпа "і так сойдьот". 30 років сходило, а тут бац і не прокотило. І поруч з нею повинно сидіти все те керівництво, яке її відправило в той патруль.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:01 Ответить
У вас якесь дивне уявлення про МВС. Там овердофіга народу, які ніколи не патрулювали вулиці, і дай Б-г ніколи і не будуть. Нафіга тоді витрачати час і гроші і тренувати їх на те, шо вони ніколи не будуть робити?
"Відсоткове співвідношення: > Патрульна поліція складає близько 15% від загальної кількості поліцейських у країні." (С)
показать весь комментарий
22.04.2026 16:06 Ответить
Тобто вам буде ОК, якщо через нестачу лікарів вашу операцію проводитиме санітарка? Вона ж в халаті, вона ж медичний працівник, їй же видали скальпель!
показать весь комментарий
22.04.2026 16:08 Ответить
Ти теж ***** ?Де вас плодять?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:10 Ответить
********, в тебе нема аргументів? Так і скажи
показать весь комментарий
22.04.2026 16:10 Ответить
Придурок,всі працівники проходять підготовку і можуть патрулювати.Це в тебе барана уявлення про патрульних і кабінетних поліцейських .
показать весь комментарий
22.04.2026 16:16 Ответить
Придурок в тебе батя, за те шо гандона не надівав. Тепер читати твої висери .
показать весь комментарий
22.04.2026 16:18 Ответить
Санітарка і хірург можуть зробити першу допомогу,ти будеш здивований таким відкриттям
показать весь комментарий
22.04.2026 16:20 Ответить
Вже перейшов на батьків.100% ти придурок рівня шкіла
показать весь комментарий
22.04.2026 16:21 Ответить
Цікаво з якої дірки своєї мамаши ти виліз? Можу забитись на пляшку кефіра шо зі сраки
Шо кісо, не подобається, коли з тобою розмовляють в твоєму стилі?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:23 Ответить
тоді не потрібно набирати до поліції. А то як про пожежників, все добре, а як пожежа, так хоть звільняйся
показать весь комментарий
22.04.2026 16:25 Ответить
Кісо, ти порівнюєш протистояння озброєному і стрілючому гандону і першу допомогу? Ну най тобі санітарка робить першу допомогу, коли в тебе апендицит лопне або інсульт торкне.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:25 Ответить
Довбойоб ти червонокнижний.Вона втекла!
показать весь комментарий
22.04.2026 16:26 Ответить
В поліцію йдуть люди,розуміючи про ризики.По твоїй хворій уяві туди йдуть для селфі.Тоб давно вже *****
показать весь комментарий
22.04.2026 16:28 Ответить
По твоєму патрульний цет якийсь термінатор .
показать весь комментарий
22.04.2026 16:30 Ответить
повилазили боти виправдовувати ганебну втечу
показать весь комментарий
22.04.2026 16:31 Ответить
Давай, займи її місце, покажи майстер класс. А то киздіти з кущів кожен герой.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:37 Ответить
невиліковно... здаюсь...
показать весь комментарий
22.04.2026 16:43 Ответить
Логічно !
показать весь комментарий
22.04.2026 18:38 Ответить
Знову маніпуляція від мусорської банди. Мова не йде про професійні навички, мова про морально-вольові якості. Якщо ти військовий, давав присягу, маєш при собі зброю, і при сутичці з ворогом втікаєш з поля бою - ти однозначно дезертир, будь ти хоть сто разів штабним писарем. І ніяк інакше. Крім того, щоб вистрелити в убивцю, який не ховаючись вільно йде по вулиці і пострілює в людей по сторонам, не потрібно бути суперпрофесіоналом, потрібно лише виконати свій обов'язок, інакше ти не поліцейський, а мусор.
показать весь комментарий
22.04.2026 19:43 Ответить
Запишись у поліцію, чи тільки обсирати її можеш, бачиш, що там нестача кадрів, такого сміливця, як ти, там тільки й не вистачає.
показать весь комментарий
26.04.2026 10:32 Ответить
Страница 2 из 2