5165 посетителей онлайн

Бегство полицейских во время теракта в Киеве: Дудина не работала в патруле постоянно, - Выговский

Стрельба в Киеве: избрана мера пресечения патрульной Дудиной

Патрульная Анна Дудина, оказавшаяся в эпицентре перестрелки в Киеве, на тот момент работала в аппарате департамента и не участвовала в постоянных выездах в составе групп реагирования.

Об этом сообщил глава Национальной полиции Украины Иван Выговский во время брифинга, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Суспільне".

Что о Дудине рассказал Выговский?

Как объяснил Выговский, из-за нехватки кадров сотрудников, которые обычно не работают "в поле", иногда привлекают к патрулированию.

"Она является патрульным полицейским, но работала не на линии, а в аппарате. Ее привлекли для усиления, она не находилась в нарядах на постоянной основе", - уточнил он.

Сама Дудина заявила в суде во время избрания меры пресечения, что не признает служебную халатность, а ходатайство в отношении себя считает несправедливым.

Нехватка кадров и оплата

Выговский отметил, что в настоящее время некомплект в патрульной полиции составляет около 25%, а в Киеве этот показатель еще выше. Из-за этого полиция вынуждена оперативно перераспределять ресурсы для реагирования на вызовы.

Отдельно он обратил внимание на проблему оплаты труда правоохранителей. По его словам, полиция в настоящее время неконкурентоспособна по сравнению с другими силовыми структурами, а уровень зарплат влияет на отток кадров.

"Конечно, здесь речь идет не только о деньгах, но люди ищут, где лучше. Когда получают 27 тысяч, а охранник в магазине — 30, то это немного разные вещи", — говорит Выговский.

Он добавил, что в ведомстве уже сделали выводы и пересматривают подходы к подготовке полицейских.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  • 21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+23
💔У Києві під час теракту загинув двірник, який закрив собою дитину від стрільця - лікарі більше доби боролися за його життя, але врятувати чоловіка не вдалося.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:46 Ответить
+18
Виявляється у нас дві поліції-кабінетна і патрульна ,дуже цікава історія.Далі буде
показать весь комментарий
22.04.2026 11:43 Ответить
+14
Пошли отмазки,людей нема,грошей нема,хер вам,а не защита от террористов,интересно керивни посады тоже не заняты на четверть.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
на пів ставки
показать весь комментарий
22.04.2026 11:42 Ответить
Тому і не комплект
показать весь комментарий
22.04.2026 11:44 Ответить
звільняти і судити треба керівництво МВД - клименка та виговського !

.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:55 Ответить
Алекс, ты вроде патриот. И вроде прытомный. Не кажется ли тебе что начинать надо с самой макушки? Рыба гниёт с головы. И что даст что уволите начальника МВД? Ты же вроде не дурак, а такую хрень пишешь..
показать весь комментарий
22.04.2026 12:06 Ответить
рыба гниёт изнутри, а запах выходит изо рта.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:28 Ответить
звісно, "ЗЄлю геть !"
а що далі ?
передвиборча боротьба під час війни ?

да ви мєчтатєль, батенька !

"Нужно шатать власть !"
В.І. ЗЄлін

.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:37 Ответить
Є медичний факт,системна проблема. Нею не хаймаюця ні Зеленьський ні апарат МВС.
1 НИЗЬКА зарплата- 25 тис. Через що некомплєкт і вимушені брати всіх, хто приходить. Це відповідальність міністра і Зеленьського.
2. Вся система судів і прокуратур працює на максимальне покарання того,хто застосував зброю. А якщо при цьому хтось загинув- обов'язково посадять. Коміссії службові розслідування, допити того, хто хастосував зброю Хто за це відповідає?
3. Відсутність тактичної підготовки і застарілі алгоритми реагування під час воєнного стану- Міністр і начальник поліції
4 В країні на руках величезна кілткість автоматичної зброї. У поліції еавіть АКСУ на патрулювання не видають -Міністр і Начальник Аоліції
показать весь комментарий
22.04.2026 15:41 Ответить
Собрались ******* безяйцевые, и второй день хейтят эту женщину. И все вопят"вона повинна мене захищати"!!! Сами чего обосранные сидите на проперженных диванах? Идите в патруль на постовую, покажите пример. ..х..я с два. Яиц не хватит. Или давно усохли. Тьфу.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:00 Ответить
Ніхто на твій обісраний диван не претендує, заспокойся, істеричка. Тобі ще вчора писали люди, що вони не підуть "в патруль на постовую", тому що вже мають достойну та корисну роботу. В патруль, як показує практика, йдуть далеко не найкращі люди, і йдуть вони туди не "служить і защищать" а псувати життя оточуючим.
Тьфу.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:11 Ответить
Випорожнився? Молодець. Тепер підітри рота і повертайся регулювати рух на перехресті
показать весь комментарий
22.04.2026 12:47 Ответить
тобі показують прімєр інваліди на нулі-мало?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:27 Ответить
не всі зрозуміло,але їх пакувати допомагають такі в кашкетах як і вона
показать весь комментарий
22.04.2026 12:29 Ответить
Покажи пример..****@ть все умеют.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:58 Ответить
Хоть би за цими КЛОПОТАМИ, вигівський з мудрилами прокурорським з Черкас, не забував про ПОКАРАННЯ отих групи мусорських, з Корсуня у Черкаській обл, що за гроші московського гопника, поїхали убивати Сергія Русінова, підкидати йому в будинок лайна привезеного ними ж - 4 кг дурі, толових шашак, ….
Бо ще може вчинити, як порядна особа на посаді у реформованому рюкзакяном і чеботарьом НацПолі, оте прикре САМОГУБСТВО, як генерал Кравченко??? Але ж це, не такі постаті… Їм Акакаяразніца ….
показать весь комментарий
22.04.2026 12:01 Ответить
Хтось же її туди підпряг?
показать весь комментарий
22.04.2026 11:42 Ответить
Давай Ганю - там на Деміївці якась нездорова канітєль - неадекват з гвера валить людей - підключайся
показать весь комментарий
22.04.2026 12:01 Ответить
тут багато казали який Жуков "класний хлопець". Усі його минулі заслуги не відміняють той факт, що під його керівництвом (більше 10 років) у патрульній поліції далі процвітає система вимагання показників за будь яку ціну, корупція і хабарництво (особливо під ча війни). І те що він подав у відставку - це не показник честі. Якби була честь, то мав би сказати: " Ця жінка через моє бездарне керування попала в таку ситуацію. Це я привів поліцію до такого стану, тому і відповідати мені. " А не просто пересісти з одного крісла в інше. Жінці 44 роки, вона фактично офісний працівник в патрульній поліції, а виявилася крайньою в цій історії.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:09 Ответить
Не може бути в поліції чи силовій структурі - "офісного працівника" - всі поліцейськи, мають бути готовими до патрулювання і в повній міри виконання функцій, ні - тоді ти не поліцейський, в такому разі всі звинувачення в її адрес справедливі. В ДПСУ, командир прикордонного загону (здебільшого це структура управління обласного рівня) під час об'їзду ділянки - очолює прикордонний наряд, і якщо бачить правопорушення втручається, там є так звані "офісні посади", але вони так звані, періодично всі їдуть на кордон і очолюють наряди, і жінки також, а ця фіфа не така, то що вона робила в поліції? якщо їй на подіумі треба тоді бути, чи в нас просувається гендерна нерівність і уперджене ставлення до жінок - бробачте її бо вона фіфа, і робить казна, що.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:14 Ответить
Проте щодо розподілу відповідальності Ви праві, що керівництво має нести більшу, бо раз пішли такі виправдовування, то вони таку неякісну модель поліції бачили і так її зробили.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:18 Ответить
Виявляється у нас дві поліції-кабінетна і патрульна ,дуже цікава історія.Далі буде
показать весь комментарий
22.04.2026 11:43 Ответить
кому буде ?
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
маштабована лапша мудрому наріту
показать весь комментарий
22.04.2026 11:49 Ответить
ага
показать весь комментарий
22.04.2026 11:49 Ответить
нам буде.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:53 Ответить
виявляється на заводі можуть бути слюсарі, токарі та ще й, хто б міг подумати !!!, конторські служащіє

.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:57 Ответить
А в заодській їдальні так там взагалі, кухарі!
показать весь комментарий
22.04.2026 11:58 Ответить
Ага, із пільгами, як у військових, но за паперово-кабінетну роботу, де з ризиків - скріпкою вколотися та папером порізатися. Не дивно, що ні в патрульні на вулицю ніхто не хоче йти, ні у станка стояти, все хочуть на стільці працювати.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:09 Ответить
Так, так - на кожному заводі, при необхідності, "конторськіє служащіє" йдуть клепать та сверлить Фламінгу.
А колу наплужать, та пів завода злетить в повітря - кажуть: "Мы не навчені", та йдуть далі переводити папір на ксероксі.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:12 Ответить
це трохи не так, правильно: вияляється на заводі є слюсарі і конторськіє слюсарі, які числяться слюсарями, але слюсарями не є, і питати в них як зі слюсара не треба, хоча і зарплату вони як слюсарі отримують - тоді так
показать весь комментарий
22.04.2026 13:21 Ответить
Отличный у тебя ник. Пятачок. А ты не знал, что есть ещё чисто кабинетная работа во всех организациях? И даже в армии!!! У меня у знакомой дочка служит майором. А должность у неё бухгалтер. Ты об этом не знал, розовый пятак? Лишь бы только поливать помоями..
показать весь комментарий
22.04.2026 12:02 Ответить
Бухгалтеру корисно відірвати жопу від стільця і прогулятись по вулиці ,а то в двері не пройде!Добре дочку знайомої присторїли
показать весь комментарий
22.04.2026 12:06 Ответить
А у поліцаїв, схоже, все не як у людей
показать весь комментарий
22.04.2026 12:27 Ответить
Не заблудьте цим похвалитися, перед сусідами, чиї мобілізовані, цивільні у житті, родичи загинули., захищаючи нас від підарів.
.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:15 Ответить
Микола, а чем мне хвастаться? Тем что у знакомой дочка майор бухгалтер? С таким успехом ты можешь похвастаться что у твоей знакомой зять гинеколог.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:20 Ответить
а якого хріна бухгалтер у вас цілий майор? цивільного бухгалтера не можете найняти?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:08 Ответить
якщо вона не тупа, то вона і на полігони їздить (бо якщо тупа хто їй зброю дасть), і стріляє, а якщо ні, то вона не майор, а рахується, за що це вже інше питання, тому му що, ті які служать не під протекторатом, вміють не хай не нарівні польових, проте краще ніж цивільні, і присягу давали захищати більш слабких, тобто цивільних, якщо ні, то твоя знайоме не військова, а це не поліцейська
показать весь комментарий
22.04.2026 13:25 Ответить
Й саме жахливе що обидві не навчені.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:00 Ответить
Так, а що СБУ, можна, де є до 100 тих хто воює, в основному альфа, а інші кабінетники, а поліції ні)))
показать весь комментарий
22.04.2026 13:19 Ответить
💔У Києві під час теракту загинув двірник, який закрив собою дитину від стрільця - лікарі більше доби боролися за його життя, але врятувати чоловіка не вдалося.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:46 Ответить
Царство небесне 😿. Він виявився " навченим" та готовим за свою мінімалку 8000+ грн.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:11 Ответить
Спочиває з миром...
🙏😓🕯🙏
показать весь комментарий
22.04.2026 12:23 Ответить
Виходить цей двірник мав бути в поліції, а ця поліцейська - двірником, а начальником двирників мав бути Вигівський
показать весь комментарий
22.04.2026 13:28 Ответить
Логічно !
показать весь комментарий
22.04.2026 18:38 Ответить
На заробітки виїхала, а тут така халепа....
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Пошли отмазки,людей нема,грошей нема,хер вам,а не защита от террористов,интересно керивни посады тоже не заняты на четверть.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Єдине кого я не бачу на лаві підсудних поруч з цими поліцейськими і хто МАЄ ТАМ БУТИ НА ВСІ 100% це всі покидьки з внховної ради хто проголосував за скасування будь яких вимог для бажаючих йти служити в поліцію і тих хто провів «конкурс» в поліції і відібрав величезний відсоток розумово відсталих з 100% але з бажанням мати зброю аби мати владу над неозброєними, і виключно для цього.
Отут я за те, щоб всі падлюки розділили долю тих кому вони дозволили стати поліцейськими, патрульними, слідчими і далі по списку.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:58 Ответить
Чого всі забувають про СБУ, яки мали вже давно його пасти??? Працювало б СБУ як треба, то поліції нічого було б робити.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:29 Ответить
А чого його не пасли поліцейські, яких сто разів викликали люди які живуть з ним в одному будинку?
Мені довелось викликати поліцію, бо сусід алкаш ходив з викруткою і всіх навіть в місті мочити. Приїхали мило як з родичем, або близьким коришом поспілкувались, навіть огляд поверхневий не зробили? Натомість нам зробили зауваження, нах...я ми їх турбували та ще перед перезмінкою.
Це, зараз повсемісна їх практика, наїжжати на притомних і корешатися з дебілами.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:59 Ответить
Можливо, зеленському повернути своїх подєльників із-за кордонів??
Десь на бригаду збереться, саме меньше!! Тим більше, там уже і обстріляні шифери, будуть як інструктори!?!?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:05 Ответить
Александр, вы в самую точку. Именно начинать с зебила и его подельников. В кандалах притащить из-за границы. Вернуть ворованные деньги. Пустить эти деньги в том числе на зарплаты для нормальных полицейских. Которые могут и умеют служить. . Да только хрен это будет сделать. Иудейская мафия уже не слезет с нашей шеи.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:09 Ответить
Вигівський зазначив, що наразі некомплект у патрульній поліції становить близько 25%, а в Києві цей показник ще вищий.

Ну так підвищіть їм зарплатню. Нормально підготуйте. Це так важко??? Нафіга була потрібна ця реформа, якщо змінилася по факту лише форма і назва???
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Флаг-откуда поднять зарплаты, если жидовская мафия миллиардами ворует и вывозит Израиль? Поэтому так и происходит. Нормальная в полиции идти не хотят, поэтому берут кого придётся. И вот мы имеем результат. Ну всё смололось на этой несчастной перепуганный полициянтке.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:11 Ответить
Можна й зарплатню підвищити, але спочатку варто спробувати дати під зад з поліції тим копам, що цілодобово п'ють каву замість роботи. Вже неодноразово писали про таких "героїв".
Некомплект не заважає їм цілими табунами збігатися на скандали з бусифікацією. По 5-6 екіпажів прибуває, щоб пов'язати одного доходягу.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:33 Ответить
Абсолютно вірно! Нещодавно особисто бачив, як шестеро бугаїв у поліцейській формі бусифікували одного нещасного небораку. Для такої справи, чомусь, знайшовся повний комплект. І не один. А пов"язати справжнього озброєного бандита виявилось нікому...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:59 Ответить
Пропоную Івану Вигівському разом зі мною проінспектувати підрозділи й Я покажу що людей в підрозділах достатньо.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:05 Ответить
грошей на військових не має (в тому числі поліцейські підрозділи на передовій та кордоні з рф), хто на поліцію виділить
показать весь комментарий
22.04.2026 13:30 Ответить
"візьміть арієль! навіть для відпрання звичайних плям досить взяти тільки половину дози!" (С) )))
показать весь комментарий
22.04.2026 11:50 Ответить
Раз оділа форму повинна бути до всього готова . Оркестр морської піхоти на камеру виступав з автоматами за плечима а не у фраках .
показать весь комментарий
22.04.2026 11:52 Ответить
до чого це? Не дуже розумію. Факт скоєння нею злочину є, наслідки більш ніж тяжки, покарання має бути відповідне. Інакше втрачпється сенс існування в Україні ККУ так само як вже втрачено існування Конституції, якою влада та весь її склад підтираються в нужнику.

Так було завжди, що в патруль відправляли НЕ тільки патрульних, а по черзі туди ходили всі поліцейські «офісники» бо клятву всі дають одну й ту саму, мають.звання, проходять атестацію і володіють зброєю, в їх посвідченнях прямо про це вказано.
Офісники, як ви кажете і грошове утримання мають більше ніж патрульні і їх залучення НЕ Є НОВИНОЮ, БО ТАК МАЄ БУТИ - всі є ПОЛІЦІЄЮ.І ПРАВООХОРОНЦЯМИ.

І ДИВНО КОЛИ МИНУЛЕ МАЄ СКАСУВАТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СКОЄНИЙ ЗЛОЧИН.
ЦЕ ЯК ДОЗВІЛ ВСІМ ХТО БУВ НА МАЙДАНІ РОБИТИ ЩО ЗАВГОДНО, БО ПОКАРАНЬ НЕ БУДЕ. ЦЕ НОНСЕНС.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:56 Ответить
https://t.me/lachentyt/62022 Лачен пише

Сьомою жертвою теракту в Києві став двірник, якого місцеві жителі знали як дядю Сашу. Він загинув, захищаючи дитину власним тілом. Сусіди згадують його як добру й чуйну людину, яка завжди допомагала іншим і доглядала за безпритульним котом.

Під час нападу, коли терорист відкрив вогонь, чоловік кинувся до хлопчика і прикрив його собою, отримавши смертельні поранення. Врятувати його не вдалося.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:57 Ответить
😢😢😢
показать весь комментарий
22.04.2026 12:16 Ответить
"...поліція наразі не є конкурентною з іншими силовими структурами, а рівень зарплат впливає на відтік кадрів" З інтернета - з декларації Анни Дудіної за 2025 рік: Управління патрульної поліції у місті Києві Департаменту патрульної поліції / Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпеченнч діяльності: Заробітна плата (грошове забезпечення) 481 864 грн., Компенсація за найм житла: 72 672 грн. - але має власне житло.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:58 Ответить
Не погано ніщенствувала і ділила квартири🤔
показать весь комментарий
22.04.2026 12:09 Ответить
І взагалі, вона звільнилася тиждень тому а форму забула зняти і взагалі, вона робила медикинею колись прямо на майдані
показать весь комментарий
22.04.2026 12:01 Ответить
а під час другої світової рятувала євреїв, а в 32-33 роздавала зерно голодним українцям
показать весь комментарий
22.04.2026 12:15 Ответить
Дудина пусть теперь на зоне работает швеёй лет десять...
показать весь комментарий
22.04.2026 12:01 Ответить
стандартна "схема" в деж органах - якщо співробітник десь залетів то за ніч робляться документи, підписи... інше, що це вже і не співробітник і не наш і так далі, і ось як вчора звільнився (раптово)
показать весь комментарий
22.04.2026 12:06 Ответить
курва! Ну скільки ж можна, скільки ще має бути того дебільного зеленого шапіто? У всьому, всюди...
Поліцейський патруль то бойовий підрозділ. Навіть в мирний час, а тим більше, у нас воєнний стан.
Тому, відповідно, комплектація, підготовка, озброєння, оплата...
А тут, в кобурі пукавка, в патрулі канцелярська службовиця... і проти придурка, озброєного карабіном. Зато у тих, хто то все організовує, хто керує, хто там, на горі, все, як має бути - і кабінети, і зарплати, і авто, і охорона... І, головне, повний комплект - з заступниками, радниками... там повний порядок, ****.
Ну і як там вам? вєсєло? хоть паржьом? ну і па-пріколу....
А люди ж то гинуть!
показать весь комментарий
22.04.2026 12:06 Ответить
вона не канцелярська службовиця, це не СБУ, де є Альфа, а інші офісники, це поліція де всі давали однакову присягу, і однаково поліцейські, якщо одягнули форму
показать весь комментарий
22.04.2026 13:34 Ответить
Друзі !
Система гнила з 91 року , нагадую вам провсяк випадок.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:10 Ответить
Та ні! Значно раніше, ще з 1917-го!
показать весь комментарий
22.04.2026 12:16 Ответить
Не гнила, а продовжували гнити, а то легенди про чесну поліцію есересерії та інших силовіків ********* поганою лапшою
показать весь комментарий
22.04.2026 13:35 Ответить
Ні, чесних ніколи не було, але, все ж таки... Не до такого ж ступеню. Тоді, хоча б, службу в армії вимагали, якщо хочеш працювати в ппс. І ще й дивились в яких військах служив, яка характеристика з місця служби. Після стройбату могли і не взяти.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:05 Ответить
Це взагалі законо, якщо якусь умовну прибиральницю у відділенні поліції відправили без жодного захисту та й ще на бойове завдання владнати збройний напад !?

"- Мене відправили (на патрулювання), тому що зараз у патрульній поліції Києва нестача особового складу понад 60%, і працівники апарату змушені виходити на лінію", - розповіла жінка.
Дудіна пояснила, що є офісним робітником і не виконує завдання патрульних поліцейських вже з 2019 року. А останнім часом була залучена до чергувань як підсилення через нестачу особового складу.

Декларацією працівниці Нацполіції, де зазначено, що Дудіна - інспектор з питань житлового забезпечення.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:10 Ответить
Вона не прибиральниця вона ПОЛІЦЕЙСЬКА, ЯКА МАЄ.ЗВАННЯ ДАВАЛА ТУ САМУ ПРИСЯГУ ЯК І ВСІ, НАВЧЕНА ВОЛОДІТИ ЗБРОЄЮ, МАЄ ДОЗВІЛ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ КРАПКА
показать весь комментарий
22.04.2026 12:18 Ответить
В результаті дебільного твердження, що і кухарка може керувати державю, а канцелярський працівник захищати людей в поліцейському патрулі маємо саме це!
Ще раз - поліцейський патруль то БОЙОВИЙ ПІДРОЗДІЛ! А тому відповідна комплектація, підготовка, озброєння...
Бо інакше результат ось, за вікном! Ось результат вашого па-пріколу, хоть паржом!
Ну коли ж то до ідіотів дійде?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:25 Ответить
Канцелярський робітник - має бути вільнонайманим цивільним без звань та пільг, як у тих, хто щодня патрулює вулиці та життям ризкує. Просто за паперову роботу отримувати гідну зарплатню.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:39 Ответить
Вона сама собі ту посаду видумала? Штатний розпис вона складала?
Ще раз - кожен має займатись свою справою! Прфесійно, відповідально. бути підготовленим, кваліфікованим!
Я зовсім не хочу, щоб завтра місто патрулювали ось такі патрульні, бо то не її! Не її посада, не її підготовка, не її можливості...
А, отже, ось результат того дебілізму! 7 людських життів! Мало?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:48 Ответить
їх відправляють в чергування. вона не перший раз чергувала, могла звільнитись.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:13 Ответить
курва, то невиліовно...
А бойова та фізична підготовка, а стільби, а злагодженість дій в патрулі... То також було? Чи то нахрена. Сказали йди в патруль... а що, хіба ж то проблема в патрулі?
А воно он як, сім трупів...
І на рахунок звільнення - а то вже буде. От всі, кому то нахрін потрібно, бухгалтери, канцеляристи, водії... Всі, кому нахрін та поліцейська бронь підуть після такої херні.
Тож доведенться патрульним і по вулицях бігати і папірці перекладати. А що, форма, звання...
Блін, як той зелений дурдом вже дістав...
Як там було? Дайте йому сто днів, він вчиться?
А вже восьмий рік пішов...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:20 Ответить
Згоден. Вона не повинна патрулювати вулиці і мати звання поліціанта. Вона має бути цивільною особою за наймом, як всі прості робітники на підприємстві: робота 5 днів на тиждень з 9-00 до 17-00, гідна зарплатня і трудовий стаж для виходу на пенсію за віком не меньше 33 років.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:15 Ответить
По вашій логіці прибиральниця у відділенні поліції теж автоматично стає поліцейським !?

А навіщо знати закони, права та обов'язки, простіше ж одразу всіх Розстріляли !

Вкорінена в мозку совєтщіна заважає думати...
показать весь комментарий
22.04.2026 12:33 Ответить
Ви з розумом дружите?
Прибиральниця, це не поліцейська. Її брали прибирати.
Поліцейських беруть на службу(!) Захищати правопорядок в тому числі зі ЗБРОЄЮ!
показать весь комментарий
22.04.2026 12:38 Ответить
Вона є офісним робітником, та не виконує завдання патрульних поліцейських вже з 2019 року.

А офісний працівник чим відрізняється від прибиральниці, вони теж повинні виконувати за замовчуванням роботу поліціантів ?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:52 Ответить
Не займайтесь ху...нею. Вона поліцейська, має звання, зброю і така як всі хто в погонах з єдиним обов'язком - захищати правопорядок!
Я впевнена, що прокурори це оголосять в судовому засіданні як і підписану нею присягу і те, що вона проходить атестацію щороку мінімум і здає норми володіння, застосовання зброї і знання законів.
А також нададуть доки які підтверджують що вона і раніше входила в патрульну групу як і всі «офісники». Так було завжди, і 30 років тому теж.
Не можуть послати в патруль лише вільний найм. Можливо час разатестувати всіх офісників, позбавити звань і заразом обов'язків поліцейських.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:59 Ответить
1.Офісний працівник - не має виконувати роботу Поліцейських, він виконує офісну роботу.
2.Прибиральниця - не має виконувати роботу Поліцейських, бо вона виконує роботу з прибирання.

Це є правопорушення з боку керівника, він не мав права відряжати її на збройний напад, хоч не догадався ще й прибиральницю відрядити.

Вона не є кадровою поліціанткою.
Те що було колись (кадровою поліціанткою до 2019 року) не має значення, станом на зараз так як вона обіймає нову посаду - офісного працівника.

Всім так й хочеться зробити бодай з когось жертвоприношення на догоду охлосу, вимагаючи хліба та видовищ...
показать весь комментарий
22.04.2026 15:33 Ответить
Не брешіть. В неї по наказу статус «патрульна».
А те, що керівництво, аби вона не втратила погони, посадило її займатися квартирним питанням, не означає, що вона перестала бути ПОЛІЦІЄСЬКОЮ НА ПОСАДІ ПАТРУЛЬНОЇ.
Я бачу ви геть не розбираєтесь в тому хто є поліцейським і вільнонайманим.
Тому кидайте цю справу. Бо тільки гірше робите.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:38 Ответить
Де ви цю х...ю.вичитали?
Немає.серед особового складу МВС статусу «офісний працівник»! НЕМАЄ, це для тих хто ніх...я не знає, але скрізь впрягається щось довести.
Є в МВС, вільний найм, держслужбовці і осрбовий склад зі званнями, погонами і Єдиною на всіх присягою і статутом правоохоронця.
Гудбай.

Що до подій, то варто.встановити хто був старшим в їх патрулі. Якщо вона, то це ще гірше, якщо отой бігун, то то вона виконала його наказ бігти світ.за очі. І це інше.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:45 Ответить
Непогани заробітки в «прибиральниці». Як ви вважаєте?
«...поліція наразі не є конкурентною з іншими силовими структурами, а рівень зарплат впливає на відтік кадрів" З інтернета - з декларації Анни Дудіної за 2025 рік: Управління патрульної поліції у місті Києві Департаменту патрульної поліції / Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпеченнч діяльності: Заробітна плата (грошове забезпечення) 481 864 грн., Компенсація за найм житла: 72 672 грн. - але має власне житло.»
показать весь комментарий
22.04.2026 13:08 Ответить
І ще, про «ненавчених» та «навчнних» без погонів, без зброї без обов'язків захищати інших «

Сьомою жертвою теракту в Києві став двірник, якого місцеві жителі знали як дядю Сашу. Він загинув, захищаючи дитину власним тілом. Сусіди згадують його як добру й чуйну людину, яка завжди допомагала іншим і доглядала за безпритульним котом.

Під час нападу, коли терорист відкрив вогонь, чоловік кинувся до хлопчика і прикрив його собою, отримавши смертельні поранення. Врятувати його не вдалося.

🙏»
Саме ця Людина ЗАХИСТИЛА дитину, на яку поклали поліцейські болт.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:45 Ответить
Переваги роботи в патрульній поліції

Зарплата від 18,600 грн/міс
https://my.patrolpolice.gov.ua/conditions/
показать весь комментарий
22.04.2026 12:20 Ответить
то ви читати не вмієте, там написано Київ від 22100 до 25100 грн, це більше ніж у військових у яких від 20000
показать весь комментарий
22.04.2026 13:39 Ответить
Середня зарплата в Києві? То є раз.
І чого ж то на тих 22К некомплект 30%? Аж дивно.... Правда, в управліннях там всі, напевно, 120 комплектності...
Тай тут не тільки в зарплаті проблема. Відбір, підготовка, спорядження, озброєння... А тут, очевидно, повна задниця. От і результат.
Ще раз - поліцейський патруль то є БОЙОВИЙ підрозділ. Підсилення канцелярською працівницею? То навітть не ідіотизм, то повний звіздець...
Лише тут - 7 трупів...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:45 Ответить
вона працювала в Києвві отримувала значить від для Києва, а не від 18000, відбір вона була в управління де комплект більший некомплект 25% патрульна поліція, а не управління де вона працювала і надіялась на льготи і ранню пенсію, а от ризики, які це несе не рахувала, а требе було
показать весь комментарий
22.04.2026 14:16 Ответить
інспектор - це посада, а яке в неї звання?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:30 Ответить
Не прибиральницю, а поліцейську, яка пройшла відповідну підготовку, отримує відповідну зарплату має спеціальне звання, обчислюється льготна вислуга, а то так кажете наче прибиральницю СБУ заставили організовувати обшук у міндіча, і із-за прибиральниці СБУ втік міндіч, і грошей не має на енергетику із-за прибиральниці
показать весь комментарий
22.04.2026 13:38 Ответить
Страница 1 из 2