7820 посетителей онлайн

Бегство полицейских во время теракта в Киеве: Дудина не работала в патруле постоянно, - Выговский

Стрельба в Киеве: избрана мера пресечения патрульной Дудиной

Патрульная Анна Дудина, оказавшаяся в эпицентре перестрелки в Киеве, на тот момент работала в аппарате департамента и не участвовала в постоянных выездах в составе групп реагирования.

Об этом сообщил глава Национальной полиции Украины Иван Выговский во время брифинга, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Суспільне".

Что о Дудине рассказал Выговский?

Как объяснил Выговский, из-за нехватки кадров сотрудников, которые обычно не работают "в поле", иногда привлекают к патрулированию.

"Она является патрульным полицейским, но работала не на линии, а в аппарате. Ее привлекли для усиления, она не находилась в нарядах на постоянной основе", - уточнил он.

Сама Дудина заявила в суде во время избрания меры пресечения, что не признает служебную халатность, а ходатайство в отношении себя считает несправедливым.

Нехватка кадров и оплата

Выговский отметил, что в настоящее время некомплект в патрульной полиции составляет около 25%, а в Киеве этот показатель еще выше. Из-за этого полиция вынуждена оперативно перераспределять ресурсы для реагирования на вызовы.

Отдельно он обратил внимание на проблему оплаты труда правоохранителей. По его словам, полиция в настоящее время неконкурентоспособна по сравнению с другими силовыми структурами, а уровень зарплат влияет на отток кадров.

"Конечно, здесь речь идет не только о деньгах, но люди ищут, где лучше. Когда получают 27 тысяч, а охранник в магазине — 30, то это немного разные вещи", — говорит Выговский.

Он добавил, что в ведомстве уже сделали выводы и пересматривают подходы к подготовке полицейских.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  • 21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+23
💔У Києві під час теракту загинув двірник, який закрив собою дитину від стрільця - лікарі більше доби боролися за його життя, але врятувати чоловіка не вдалося.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:46 Ответить
+18
Виявляється у нас дві поліції-кабінетна і патрульна ,дуже цікава історія.Далі буде
показать весь комментарий
22.04.2026 11:43 Ответить
+14
Пошли отмазки,людей нема,грошей нема,хер вам,а не защита от террористов,интересно керивни посады тоже не заняты на четверть.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Спочиває з миром...
🙏😓🕯🙏
показать весь комментарий
22.04.2026 12:23 Ответить
Собрались ******* безяйцевые, и второй день хейтят эту женщину. И все вопят"вона повинна мене захищати"!!! Сами чего обосранные сидите на проперженных диванах? Идите в патруль на постовую, покажите пример. ..х..я с два. Яиц не хватит. Или давно усохли. Тьфу.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:00 Ответить
Отличный у тебя ник. Пятачок. А ты не знал, что есть ещё чисто кабинетная работа во всех организациях? И даже в армии!!! У меня у знакомой дочка служит майором. А должность у неё бухгалтер. Ты об этом не знал, розовый пятак? Лишь бы только поливать помоями..
показать весь комментарий
22.04.2026 12:02 Ответить
Алекс, ты вроде патриот. И вроде прытомный. Не кажется ли тебе что начинать надо с самой макушки? Рыба гниёт с головы. И что даст что уволите начальника МВД? Ты же вроде не дурак, а такую хрень пишешь..
показать весь комментарий
22.04.2026 12:06 Ответить
Александр, вы в самую точку. Именно начинать с зебила и его подельников. В кандалах притащить из-за границы. Вернуть ворованные деньги. Пустить эти деньги в том числе на зарплаты для нормальных полицейских. Которые могут и умеют служить. . Да только хрен это будет сделать. Иудейская мафия уже не слезет с нашей шеи.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:09 Ответить
Флаг-откуда поднять зарплаты, если жидовская мафия миллиардами ворует и вывозит Израиль? Поэтому так и происходит. Нормальная в полиции идти не хотят, поэтому берут кого придётся. И вот мы имеем результат. Ну всё смололось на этой несчастной перепуганный полициянтке.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:11 Ответить
Микола, а чем мне хвастаться? Тем что у знакомой дочка майор бухгалтер? С таким успехом ты можешь похвастаться что у твоей знакомой зять гинеколог.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:20 Ответить
Ніхто на твій обісраний диван не претендує, заспокойся, істеричка. Тобі ще вчора писали люди, що вони не підуть "в патруль на постовую", тому що вже мають достойну та корисну роботу. В патруль, як показує практика, йдуть далеко не найкращі люди, і йдуть вони туди не "служить і защищать" а псувати життя оточуючим.
Тьфу.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:11 Ответить
А у поліцаїв, схоже, все не як у людей
показать весь комментарий
22.04.2026 12:27 Ответить
Можна й зарплатню підвищити, але спочатку варто спробувати дати під зад з поліції тим копам, що цілодобово п'ють каву замість роботи. Вже неодноразово писали про таких "героїв".
Некомплект не заважає їм цілими табунами збігатися на скандали з бусифікацією. По 5-6 екіпажів прибуває, щоб пов'язати одного доходягу.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:33 Ответить
Випорожнився? Молодець. Тепер підітри рота і повертайся регулювати рух на перехресті
показать весь комментарий
22.04.2026 12:47 Ответить
Зелені покидьки для каналізації народного гніву швиденько розробили нову методичку про нещасну офісну працівницю, яка помилково опинилась в патрулі через катастрофічну нестачу мусорів. Що характерно - багатьом громадянам з рівнем інтелекта клінічного імбецила ця маячня цілком заходить.
Щоб було зрозуміліше, розберемо аналогічний кейс з військовими. Будь-який військовий отримує базову підготовку щодо поводження із зброєю, складає присягу народу України і після цього потрапляє на якусь посаду, наприклад, кухаря або штурмовика. Однак кожний з них однаково залишається військовим, який повинен завжди і всюди виконувати надану присягу. Уявімо собі автомобіль, який поблизу лінії фронту перевозить харчі для військових, а в автівці - водій, стрілець та супроводжуючий працівник продуктового складу. Автомобіль раптово потрапляє в засідку кацапів. Питання - що повинен робити кожний з цих військових? По логіці зелених покидьків, працівник складу повинен не вступати в бій з ворогом, як інші військовослужбовці, а чимдуж тікати з криками, що він не підготовлений до ведення військових дій і не хоче надаремно помирати. Думаю, повна абсурдність нової методички з жОПи по відбілюванню мусорів стає абсолютно очевидною
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
Знову маніпуляція від мусорської банди. Мова не йде про професійні навички, мова про морально-вольові якості. Якщо ти військовий, давав присягу, маєш при собі зброю, і при сутичці з ворогом втікаєш з поля бою - ти однозначно дезертир, будь ти хоть сто разів штабним писарем. І ніяк інакше. Крім того, щоб вистрелити в убивцю, який не ховаючись вільно йде по вулиці і пострілює в людей по сторонам, не потрібно бути суперпрофесіоналом, потрібно лише виконати свій обов'язок, інакше ти не поліцейський, а мусор.
показать весь комментарий
22.04.2026 19:43 Ответить
Винен начальник, що скерував на чергування в озброєний патруль цю непідготовлену до такої служби дамочку.
Начальник цей винен найбільше за всіх, тож йому також ДБР має висунути підозру у службовій недбалосиі, що призвела до загибелі людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:37 Ответить
Виходила як на рибалку-полювання на людей!
показать весь комментарий
22.04.2026 12:32 Ответить
Не може бути в поліції чи силовій структурі - "офісного працівника" - всі поліцейськи, мають бути готовими до патрулювання і в повній міри виконання функцій, ні - тоді ти не поліцейський, в такому разі всі звинувачення в її адрес справедливі. В ДПСУ, командир прикордонного загону (здебільшого це структура управління обласного рівня) під час об'їзду ділянки - очолює прикордонний наряд, і якщо бачить правопорушення втручається, там є так звані "офісні посади", але вони так звані, періодично всі їдуть на кордон і очолюють наряди, і жінки також, а ця фіфа не така, то що вона робила в поліції? якщо їй на подіумі треба тоді бути, чи в нас просувається гендерна нерівність і уперджене ставлення до жінок - бробачте її бо вона фіфа, і робить казна, що.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:14 Ответить
Проте щодо розподілу відповідальності Ви праві, що керівництво має нести більшу, бо раз пішли такі виправдовування, то вони таку неякісну модель поліції бачили і так її зробили.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:18 Ответить
Так, а що СБУ, можна, де є до 100 тих хто воює, в основному альфа, а інші кабінетники, а поліції ні)))
показать весь комментарий
22.04.2026 13:19 Ответить
це трохи не так, правильно: вияляється на заводі є слюсарі і конторськіє слюсарі, які числяться слюсарями, але слюсарями не є, і питати в них як зі слюсара не треба, хоча і зарплату вони як слюсарі отримують - тоді так
показать весь комментарий
22.04.2026 13:21 Ответить
якщо вона не тупа, то вона і на полігони їздить (бо якщо тупа хто їй зброю дасть), і стріляє, а якщо ні, то вона не майор, а рахується, за що це вже інше питання, тому му що, ті які служать не під протекторатом, вміють не хай не нарівні польових, проте краще ніж цивільні, і присягу давали захищати більш слабких, тобто цивільних, якщо ні, то твоя знайоме не військова, а це не поліцейська
показать весь комментарий
22.04.2026 13:25 Ответить
Виходить цей двірник мав бути в поліції, а ця поліцейська - двірником, а начальником двирників мав бути Вигівський
показать весь комментарий
22.04.2026 13:28 Ответить
Чого всі забувають про СБУ, яки мали вже давно його пасти??? Працювало б СБУ як треба, то поліції нічого було б робити.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:29 Ответить
грошей на військових не має (в тому числі поліцейські підрозділи на передовій та кордоні з рф), хто на поліцію виділить
показать весь комментарий
22.04.2026 13:30 Ответить
вона не канцелярська службовиця, це не СБУ, де є Альфа, а інші офісники, це поліція де всі давали однакову присягу, і однаково поліцейські, якщо одягнули форму
показать весь комментарий
22.04.2026 13:34 Ответить
Не гнила, а продовжували гнити, а то легенди про чесну поліцію есересерії та інших силовіків ********* поганою лапшою
показать весь комментарий
22.04.2026 13:35 Ответить
Не прибиральницю, а поліцейську, яка пройшла відповідну підготовку, отримує відповідну зарплату має спеціальне звання, обчислюється льготна вислуга, а то так кажете наче прибиральницю СБУ заставили організовувати обшук у міндіча, і із-за прибиральниці СБУ втік міндіч, і грошей не має на енергетику із-за прибиральниці
показать весь комментарий
22.04.2026 13:38 Ответить
то ви читати не вмієте, там написано Київ від 22100 до 25100 грн, це більше ніж у військових у яких від 20000
показать весь комментарий
22.04.2026 13:39 Ответить
То буде ДБР, а не поліція, про те треба додати, що носки кожному не дешевше 800 гривень за пару, на піднайом житла 20 тис. на місяць, і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:41 Ответить
Йомайо, то виходить, якщо ветеринар за освітою зараз у ССО, а масажист в Сумах на кордоні, то мають негайно перестати стрілять і виконувать свої обов'язки не за основною освітою, бо так не файно, бідненька (як її тоді називати недополіцейська чи полуполіцейська, а може майже поліцейська), її заставили присягу дать, всунули насильно ствол, в карман зарплату всунули, гроші за піднайом житла насильно давали, звання насильно призначили, форму насильно наділи, бідненькі
показать весь комментарий
22.04.2026 13:45 Ответить
цікаво, але якщо оділа санітарка військову форму (сама захотіла, ніхто не заставляв, бо зарплата, льготи), виїхала в поле з підрозділом (нехай на навчання, або на посилення кордону на спокійній білорсуській ділянці), то вуаля воне вже боєць - яке життя дивне, буває ж, і в такому випадку вона військова санітарка, сан-інструктор, який вміє стріляти (бо її вчили стріляти, пройшла БЗВП, на додаток для клятви гіпократа дала військову клятву, де обіцяла захищати не тільки життя, а зі зброє життя).... так що в даному випадку маємо реабілітолога, який в погоні за зарплатою, ранньою пенсією, компенсацією на житло, вирішила одіти форму, взяти пістолет, дати клятву, що буде захищати, а тут на тобі, - вона дурна, тупа нічого не розуміла - не вірю, вону розумна та хитра жінка
показать весь комментарий
22.04.2026 13:51 Ответить
не правильне порівняння є поліцеські: оперативники, працівники логістики, поліції охорони, працівники медзакладів, навчальних закладів, патрульні - і всі вони поліцейські, і коли давали присягу обіцяли, що як всі поліцейські будуть захищати, у Вашому випадку питання так, Анастезіолог побачив, що людини погана, бо людини отруїлась - і втік, з Ваших слів - це правильно.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:54 Ответить
Ти пишеш, планову ситуацію, а твій приклад має бути таким, лікаря який був послали під час епідемії перевірити ділянку, чи посилили ділянку, і в ході виконання обов'язків коли інших спеціалістів не було, побачив що людини погано, але не доповів, і не вжив заходів, що може, він в будь якому краще двірника, знає як допомогти людини, а в цьому випадку двірник знав як допомогти людини і намагався допомогти, а лікар стоматолок довбойоб і не знав як рану перемотати
показать весь комментарий
22.04.2026 13:56 Ответить
в поліції, як і в інший силовій структурі, всі маєють знати необхідний мінімум для цієї структури, в поліції всі хто одів форму мають знати, що робить патрульний, інакше є цивільні посади, аналоги без форми, але і без зарплат, льгот і ранніх пенсій
показать весь комментарий
22.04.2026 13:58 Ответить
поліція як і СБУ, ні при якій владі в Україні іншою не була, і тут Зе винен, але як і всі до нього, виключень в цьому випадку не має
показать весь комментарий
22.04.2026 13:59 Ответить
Тому, що його не виправдовують, а її хочуть відбилити, і зробити вигляд, що вона не одягала форму, не давала присягу, не обіцяла що буде діяти як патрульний поліцейський, а вона обіцяла...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:00 Ответить
в неї відразу мала бути аптечка, але це таке, навіть не доповнення, а ремарка, згоден
показать весь комментарий
22.04.2026 14:02 Ответить
Начальник винен, бо не готовува, але мав готувати всіх, хто одягнув форму поліцейського, вона винна, бо не готувалась, хоча одягнула форму і дала присягу, і чесно не сказала, що не готова працювати в поліції, коли дізналась (при прийомі на роботу), що всі можуть бути в патрулі - бо це база і основа поліцейської служби
показать весь комментарий
22.04.2026 14:04 Ответить
Вона не показала не вміння, вона втекла, з цього моменту питання до неї, як би вона вистріляла 16 патронів (для ПМ, чи може там в Києві беретти) і втекла, але намагалась, це дійсно інше питання, але було не так
показать весь комментарий
22.04.2026 14:07 Ответить
В неї все було (аналог БЗВП), інакше б не атестували, і не дали б форму, а якщо профілонии (бо внеї є корупційний зв'язок і було відповідне корупційне діяння, щоб поза конкурсом, атестацією і т.п. - ну це ще гірший злочин), то вона мала перед патрулем сказати, що не готова і написати рапорт на звільнення, а замість неї пішовби опер колишній, який був після зміни, з матами, руганню але пішов би і може б життя чиєсь спас, яле як би вона чесно сказала - не готова і звільнилась, а вона коли віддавали наказ на патрулювання - сказала готова, і буде вживати всіх заходів для захисту здоров'я і життя громадян - саме за цю брехню її і будуть судити
показать весь комментарий
22.04.2026 14:11 Ответить
вона працювала в Києвві отримувала значить від для Києва, а не від 18000, відбір вона була в управління де комплект більший некомплект 25% патрульна поліція, а не управління де вона працювала і надіялась на льготи і ранню пенсію, а от ризики, які це несе не рахувала, а требе було
показать весь комментарий
22.04.2026 14:16 Ответить
Ні, не мають, керувати танками та літаками, це порівняння не доречне, але всі військові мають вміти застосувати особисту зброю (вона отримала і розписалась = доповіла, що готова використовувати і знає я), та основного підрозділу, а лікарі всі мають вміти надати першу допомогу, це по аналогії з лікарем - перша допомога, якщо лікар не вміє, він не піде туди працювати, де її треба надавати, а чесно скаже, що не вміє. По аналогії, медсестра-анастезіолог отримала наркотичну речовину для іньєкції, ала під час операції відмовілась колоти і втекла, а пацієнт від шоку загинув.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:20 Ответить
Дудина пусть теперь на зоне работает швеёй лет десять...
показать весь комментарий
22.04.2026 12:01 Ответить
Раз оділа форму повинна бути до всього готова . Оркестр морської піхоти на камеру виступав з автоматами за плечима а не у фраках .
показать весь комментарий
22.04.2026 11:52 Ответить
нам буде.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:53 Ответить
На заробітки виїхала, а тут така халепа....
показать весь комментарий
22.04.2026 11:47 Ответить
Розікрав Гундосий зі своєю шоблою бюджет. Військовим не має грошей, поліції теж, а сраний Юзік живе в Іспанії. То це ж сама дрібна фігура в банді.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:22 Ответить
Виявляється у нас дві поліції-кабінетна і патрульна ,дуже цікава історія.Далі буде
показать весь комментарий
22.04.2026 11:43 Ответить
Тому і не комплект
показать весь комментарий
22.04.2026 11:44 Ответить
маштабована лапша мудрому наріту
показать весь комментарий
22.04.2026 11:49 Ответить
Бухгалтеру корисно відірвати жопу від стільця і прогулятись по вулиці ,а то в двері не пройде!Добре дочку знайомої присторїли
показать весь комментарий
22.04.2026 12:06 Ответить
цей совдеп ніколи не закінчиться: працювала в апараті департаменту і не була залучена до постійних виїздів у складі груп реагування - а звання , зарплату і вислугу для пенсії отримувала.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:22 Ответить
Є медичний факт,системна проблема. Нею не хаймаюця ні Зеленьський ні апарат МВС.
1 НИЗЬКА зарплата- 25 тис. Через що некомплєкт і вимушені брати всіх, хто приходить. Це відповідальність міністра і Зеленьського.
2. Вся система судів і прокуратур працює на максимальне покарання того,хто застосував зброю. А якщо при цьому хтось загинув- обов'язково посадять. Коміссії службові розслідування, допити того, хто хастосував зброю Хто за це відповідає?
3. Відсутність тактичної підготовки і застарілі алгоритми реагування під час воєнного стану- Міністр і начальник поліції
4 В країні на руках величезна кілткість автоматичної зброї. У поліції еавіть АКСУ на патрулювання не видають -Міністр і Начальник Аоліції
показать весь комментарий
22.04.2026 15:41 Ответить
Поліція в Україні була, є і буде гнилою. Їншої немає. А за корумпованих ********* у владі -зєлєнскіх, єрмаків, татарових, свіриденок всіх мастєй з міндічами і цукєрманами "на посилках" - на якісь реальні зміни годі сподіватись. Поліції - це шакали. Неповносправні ідіоти які не здатні заробити на життя чесною працею. Вся їх діяльність це "влада дала мені пістолет і всі мають виконувати мої накази". 15 років їх вивчав. Навіть докторську захистив на тему злочинності і практики застосування покарань в Україні. Ми їх вчили бути громадянами. Даремно. Ті хто слухав негайно з поліції звільнялись. Лишались лише гнилі покручі. Врешті свою боротьбу з корупцією в правоохоронних органах вважаю програною. Визнаю це. Вже не має ні сил, ні бажання поряд з цими покручами знаходитись. Вони не змінюються, а лише мімікрують під "нові мітли" лишаючись внутрішньо гнилими і морально потворними. То ж нічого дивного немає в тому що 98% поліцейських в Криму і на ТОТ перейшли на бік ворога. Поліцейські досі не стали громадянами. Як були холуями начальства так і лишаються і "нові" нічим від "старих" не відрізняються. Хіба що тепер у них планшети і доступ до ШІ...
показать весь комментарий
22.04.2026 12:33 Ответить
Так її ж на "підсилення" прислали! Бачили як "підсилила"?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:34 Ответить
"...поліція наразі не є конкурентною з іншими силовими структурами, а рівень зарплат впливає на відтік кадрів" З інтернета - з декларації Анни Дудіної за 2025 рік: Управління патрульної поліції у місті Києві Департаменту патрульної поліції / Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпеченнч діяльності: Заробітна плата (грошове забезпечення) 481 864 грн., Компенсація за найм житла: 72 672 грн. - але має власне житло.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:58 Ответить
Ага, із пільгами, як у військових, но за паперово-кабінетну роботу, де з ризиків - скріпкою вколотися та папером порізатися. Не дивно, що ні в патрульні на вулицю ніхто не хоче йти, ні у станка стояти, все хочуть на стільці працювати.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:09 Ответить
Не заблудьте цим похвалитися, перед сусідами, чиї мобілізовані, цивільні у житті, родичи загинули., захищаючи нас від підарів.
.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:15 Ответить
Канцелярський робітник - має бути вільнонайманим цивільним без звань та пільг, як у тих, хто щодня патрулює вулиці та життям ризкує. Просто за паперову роботу отримувати гідну зарплатню.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:39 Ответить
Згоден. Вона не повинна патрулювати вулиці і мати звання поліціанта. Вона має бути цивільною особою за наймом, як всі прості робітники на підприємстві: робота 5 днів на тиждень з 9-00 до 17-00, гідна зарплатня і трудовий стаж для виходу на пенсію за віком не меньше 33 років.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:15 Ответить
Пільгі однакові, а зарплатня, судячи із річної декларації навіть більша. Більше ризкує? Більше користі суспільству Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпечення діяльності приносить?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:23 Ответить
Як пільги та "смаколики" від держави отримувати - поліціантка, як робити, те за що їй платять зарплатню - людей захищяти - ні. Ще раз - вона поліцейський із правами та обовязками, решта ліріка. Нехай напише заяву до прокуратури, що отримала незаконний наказ від керівництва.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
А знаєте, що? Погоджусь з Вами, вона жертва "системи", її подставили. Незаконно відправили із зарядженою зброєю на патрулювання, чим підставили під небезпеку і її і цивільних. Нехай терміново напише заяви до прокуратури та служби внутрішньої безпеки. Може ще і до СБУ.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:54 Ответить
Тобто є чисельні жертви, а конкретних винних немає? Чи діючи та судячи зі всього і колишні поліціанти не просто тупо ссут бояться назвати конкретні імена, а навіть і готові їх покривати? Щоб не вскрилися їхні персональні "скелети у шафі" та не лишитися без "смаколиків" чи скоріш за все життя?
показать весь комментарий
22.04.2026 14:18 Ответить
а якого хріна бухгалтер у вас цілий майор? цивільного бухгалтера не можете найняти?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:08 Ответить
їх відправляють в чергування. вона не перший раз чергувала, могла звільнитись.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:13 Ответить
а ти згоден щоб санітарці платили як кваліфікованому хірургу?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:15 Ответить
Питання саме до неї: чому вона погодилась виконувати роботу, якої виконувати не вміє?
показать весь комментарий
22.04.2026 14:47 Ответить
Абсолютно вірно! Нещодавно особисто бачив, як шестеро бугаїв у поліцейській формі бусифікували одного нещасного небораку. Для такої справи, чомусь, знайшовся повний комплект. І не один. А пов"язати справжнього озброєного бандита виявилось нікому...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:59 Ответить
Ні, чесних ніколи не було, але, все ж таки... Не до такого ж ступеню. Тоді, хоча б, службу в армії вимагали, якщо хочеш працювати в ппс. І ще й дивились в яких військах служив, яка характеристика з місця служби. Після стройбату могли і не взяти.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:05 Ответить
Який наказ? Що ти верзеш? Ти ж сам тут лікарів у приклад ставиш. То якщо тобі, терапевту, начальство накаже провести операцію, то ти погодишся, бо "наказ"? І не будеш нести ніякої відповідальності, якщо візьмешся оперувати і заріжеш пацієнта? Що ти мелеш?
ПС. Ні в якому суді, ні в якій країні гнила відмазка "я просто виконував наказ" не проходить. Злочинців судять на повну котушку, не важливо, чий і який наказ вони виконували.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:15 Ответить
Ко - хан -ка
показать весь комментарий
22.04.2026 14:15 Ответить
Панове, ви всі якось накинулись на ту діваху. Яка безумовно винна, але яку ще якось можна зрозуміти (висмикнули з бухгалтерії на підсилення, дали пістоля от вона і навоювала). І зовсім випустили з виду іншого чувака, який також втік. Цікаво чому ЗМІ не пишуть про нього. Які йому будуть виправдання?
Здається тут має місце відвертання уваги.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:33 Ответить
На мою особисту думку,вона звичайно порушила низку законів і повинна відповідати, але і помʼякшуючі обставини є. Це тільки в казках буває, шо одяг форму, дав присягу і ти вже рембо. І це більше вина командування, шо вони виперли патрулювати повністю непригодну для цієї роботи людину. Це як взяти санітарку, яка одягла форму халат і склала присягу дала клятву Гіпократа, заставити її робити операцію, а потім звинуватити її шо вона зарєзала поцієнта. А як могло бути інакше?
показать весь комментарий
22.04.2026 15:57 Ответить
Я там вище відповів, думаю те саме можу відповісти і вам. З маленькою поправкою: можу забитись на пляшку кефіра, шо ніфіга вона не обіцяла діяти як патрульний поліцейській. Сиділа собі папірці перекладала. В таких великиї конторах як МВС багато допоміжного персоналу. В чуваків не вистачало людей, то вони вигребли всіх, хто є, і відправили на вулиці. Тіпа "і так сойдьот". 30 років сходило, а тут бац і не прокотило. І поруч з нею повинно сидіти все те керівництво, яке її відправило в той патруль.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:01 Ответить
У вас якесь дивне уявлення про МВС. Там овердофіга народу, які ніколи не патрулювали вулиці, і дай Б-г ніколи і не будуть. Нафіга тоді витрачати час і гроші і тренувати їх на те, шо вони ніколи не будуть робити?
"Відсоткове співвідношення: > Патрульна поліція складає близько 15% від загальної кількості поліцейських у країні." (С)
показать весь комментарий
22.04.2026 16:06 Ответить
Тобто вам буде ОК, якщо через нестачу лікарів вашу операцію проводитиме санітарка? Вона ж в халаті, вона ж медичний працівник, їй же видали скальпель!
показать весь комментарий
22.04.2026 16:08 Ответить
********, в тебе нема аргументів? Так і скажи
показать весь комментарий
22.04.2026 16:10 Ответить
Придурок в тебе батя, за те шо гандона не надівав. Тепер читати твої висери .
показать весь комментарий
22.04.2026 16:18 Ответить
Цікаво з якої дірки своєї мамаши ти виліз? Можу забитись на пляшку кефіра шо зі сраки
Шо кісо, не подобається, коли з тобою розмовляють в твоєму стилі?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:23 Ответить
Кісо, ти порівнюєш протистояння озброєному і стрілючому гандону і першу допомогу? Ну най тобі санітарка робить першу допомогу, коли в тебе апендицит лопне або інсульт торкне.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:25 Ответить
Давай, займи її місце, покажи майстер класс. А то киздіти з кущів кожен герой.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:37 Ответить
Не жіноча це справа в такий складний час приймати участь в затриманні озброєних злочинців.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:09 Ответить
а в поліції вона працювала також не постійно? і присягу давала так, тільки щоб в офісі сидіти? нафіга їй форму видали і зброю?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:25 Ответить
інспектор - це посада, а яке в неї звання?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:30 Ответить
Так, так - на кожному заводі, при необхідності, "конторськіє служащіє" йдуть клепать та сверлить Фламінгу.
А колу наплужать, та пів завода злетить в повітря - кажуть: "Мы не навчені", та йдуть далі переводити папір на ксероксі.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:12 Ответить
https://t.me/lachentyt/62022 Лачен пише

Сьомою жертвою теракту в Києві став двірник, якого місцеві жителі знали як дядю Сашу. Він загинув, захищаючи дитину власним тілом. Сусіди згадують його як добру й чуйну людину, яка завжди допомагала іншим і доглядала за безпритульним котом.

Під час нападу, коли терорист відкрив вогонь, чоловік кинувся до хлопчика і прикрив його собою, отримавши смертельні поранення. Врятувати його не вдалося.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:57 Ответить
Хтось же її туди підпряг?
показать весь комментарий
22.04.2026 11:42 Ответить
Давай Ганю - там на Деміївці якась нездорова канітєль - неадекват з гвера валить людей - підключайся
показать весь комментарий
22.04.2026 12:01 Ответить
Як пояснив Вигівський, через нестачу кадрів співробітників, які зазвичай не працюють "в полі", іноді залучають до патрулювання. Джерело: https://censor.net/ua/n3611785, а вона що працювала у полі для гольфу(апарат департамента), й не навчена патрулювати? Чи їй під 70 років й вона вже забула як нести службу по охороні громадського порядку? Як можливо почувши у авто по рації що стрілянина й є вже загиблі навіть не подумати узяти відразу аптечку з собою, смартфони мабуть не забули, щоб селфі знімати як вона з апарату працює по затриманню озброєного чоловіка.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:58 Ответить
Й саме жахливе що обидві не навчені.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:00 Ответить
Пропоную Івану Вигівському разом зі мною проінспектувати підрозділи й Я покажу що людей в підрозділах достатньо.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:05 Ответить
Страница 1 из 2