8386 посетителей онлайн

Полицейская Дудина, которую обвиняют в бегстве во время теракта в Киеве, была медиком во время Революции Достоинства, - СМИ. ФОТО

Полицейская Анна Дудина, которую подозревают в служебной халатности в связи с действиями во время теракта в Киеве 18 апреля, не работает в патрульной полиции и участвовала в Революции Достоинства в качестве медика.

Об этом пишет "Слідство.Інфо", передает Цензор.НЕТ.

Что о ней известно?

Сама Дудина подтвердила, что была на Майдане. По первому образованию женщина — реабилитолог, поэтому на Майдане она, по ее словам, была "почти как медик".

Журналисты также нашли декларацию Дудиной, согласно которой она занимает должность старшего инспектора по вопросам жилищного обеспечения отдела обеспечения деятельности в управлении патрульной полиции в городе Киеве Департамента патрульной полиции.

В суде Дудина сказала, что не работает патрульной с 2019 года. Ее привлекли к дежурству в качестве подкрепления из-за нехватки в Киеве личного состава более чем на 60%.

По словам полицейской, в тот день она работала на Байковом кладбище — обеспечивала порядок во время поминальных дней.

Также журналисты "Слідства.Інфо" нашли фото Дудиной времен Революции Достоинства:

Анна Дудина во время Революции Достоинства
Анна Дудина во время Революции Достоинства

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  •   21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+27
Так. Вчинок ганебний. Вчинок наляканої людини. Вчинок непрофесіонала. Але це не вчинок ворога чи злочинця. Як би того не бажало бачити ,,екзальтоване,, суспільство.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
+20
"Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%."

Шта? Зараз в Києві мусорів стільки, скільки за всі часи не було. І все одно нестача? А скільки тоді треба?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:04 Ответить
+19
Тут інший випадок.
Співробітниця, яка з з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

Вона була наказом залучена до чергування, як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%. Це виявилося підсиленням лише на папері, а в дійсності - послабленням, бо підсилювати мабуть здатні лише відповідно підготовлені співробітники.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 4
Далі що, герої дописів, хто вже заочно зацькував її та ще одного поліціянта? Це вона та її колега винуваті що не знають як реагувати на постріли чи система яка їх готувала? Ні в якому разі не коментую особисту хоробрість їх конкретно та кожного з нас.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:28 Ответить
Всі живі люди і всяке може статися.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:30 Ответить
так іди лікуй людей ! нащо поперлась в поліцію за грошима ?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:32 Ответить
І що, це повинно пом'якшити покарання за її ганебний вчинок?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:38 Ответить
Може йди к і пєні мамі? Домислювач тупоголовий.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:40 Ответить
100% фотошоп. "Зуб даю".
показать весь комментарий
21.04.2026 23:40 Ответить
І до чого це, що вона була на "Майдані"? Типу, "зрозуміти і пробачити"? Цей га**он, який розстріляв людей, колись служив в ЗСУ... Можна багато чого зробити гарного, правильного. Але все це перекреслити в одну мить...
показать весь комментарий
21.04.2026 23:42 Ответить
Так. Вчинок ганебний. Вчинок наляканої людини. Вчинок непрофесіонала. Але це не вчинок ворога чи злочинця. Як би того не бажало бачити ,,екзальтоване,, суспільство.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
От ти дебіл..
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
ех... честь і хвала ій за Майдан!! Пам"ятатимемо. Але як бути з її діями на днях? Як правоохоронця? У нас наприклад в м. Ужгород був випадок. загнорівся якийсь обьект дорожної служби-міліції. Всі клерки працівники повтікали,(а обьект був серед міста) а одна людина з як кажуть сумнівною передісторіею забіжала в приміщення викинула газові та кисневі балони - попередивши грандіозний вибух. Але від опіків загинув. Ну от таке. І як тепер бути?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
Особисто я цю жінку не засуджую та розумію-мені її шкода...
показать весь комментарий
21.04.2026 23:44 Ответить
бо таки як ти на дивані сидять і тільки коментують
показать весь комментарий
21.04.2026 23:48 Ответить
iди по полю скальпи збирай. Воiн.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:48 Ответить
Він звільнився ще до першого майдану. На той час то було не ЗСУ, СА(У).
показать весь комментарий
21.04.2026 23:49 Ответить
****** полiтика. Це усiм притомним i так було зрозумiло, що така ***** з фотками буде.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:51 Ответить
вона не жінка , а полісменка ! хирург теж може вийти під час операції ?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:51 Ответить
збiг обставин.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:52 Ответить
Кожний пожежник розуміє,що на роботі може... . Кожний працівник розміновування розуміє що в любий день може... Кожний водолаз розуміє ,що при будь якому спуску може... А поліціянти серйозно думають,що будть йти на побутові сварки і знімати кошенят з дерев? Я не кажу що вони мають кидатись під кулі!!! Ні !! Всі ми розуміємо що для чого їх набирають і як і для чого їх мають ВЧИТИ і ГОТУВАТИ. Якщо ти не говий/а Заради Бога і всіх святих - шукай інше місце собі у цьому робчому Всесвіт!!! А пересічний громадянин, він же платник податків має бути впевнений що ти під охороною спеціально навченою людини на ім"я поліцай!!!!
показать весь комментарий
21.04.2026 23:52 Ответить
ЇЇ другий імпополіцай дезорентував криками "там АВТАМАТ" на своїй любимій расейскай язикє
показать весь комментарий
21.04.2026 23:53 Ответить
незабаром опублікують, щось типу - її каллєга мєнт, на майдані, як гаврош, патрони підносив )) апірація "відкат". трохи очуняли і знайшли проміжне рішення. ну коли жукова підвищили. цих, типових представників мєнтяр не підвищать, просто замовчуть по часу
показать весь комментарий
21.04.2026 23:53 Ответить
Та подумаешь, оставили окровавленного ребенка один на один с вооруженным маньяком. Им вообще то деньги платят за обеспечение безопасности граждан. Понять, простить, набрать ещё дебилов по объявлению
показать весь комментарий
21.04.2026 23:54 Ответить
коли я відкопував людей голими руками після прильоту КАБа поліція приїхала через 40 хвилин .
показать весь комментарий
21.04.2026 23:54 Ответить
ОК! позиція ясна не засуджуете. А що ви можете сказати родинам загиблих, частину яких вона могла/МАЛА врятувати??? Ну робота в неї така стала!!! На таку роботу вона підписалась!! Не на кондитера, не серпентолого, не на мерчендайзера, а ПОЛІЦІЯНТА?????
показать весь комментарий
21.04.2026 23:55 Ответить
У нас є чимало учасників революції. Це можна взяти до уваги, як і нестачу особового складу. Але стаття там сувора. Шість трупів це не може бути панять і простіть. Кинули на дорозі дитину. Там штук 6 статей. Нехай збалансовано розбирається обинувачення і захист, а не пересічні, яких будуть хитати туди-сюди статтями з чеснотами учасників драми. Давайте сюди для збалансованості родичів загиблих, їх думки, як вони на це дивляться, якщо вже йде розгляд таких речей.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:56 Ответить
ТАК ЯКЩО ТИ МЕДИК - нафіг в поліцію???

Понабирали рожевих поні і чорт зна кого
показать весь комментарий
21.04.2026 23:56 Ответить
ця iсторiя перетворюеться в анектод про шарпея, який тягне тягне шкуру, а потiм каже: бачиш цей отвiр? Так! Так це моя попа.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:57 Ответить
іди працюй в поліцію
показать весь комментарий
21.04.2026 23:57 Ответить
Наступним буде вбивство якогось чоловіка ветераном через ревнощі, але оскільки той ветеран долучився до СОУ у 2022-му, пройшов Бахмут, Авдіївку, Роботине та Покровськ, то повністю виправданий. Най вбиває собі далі. З ким не буває...
показать весь комментарий
21.04.2026 23:58 Ответить
Угу, зараз злочинці це виключно ухилянти. Там за СЗЧ і дезертирство чималі строки, а от ненавчену поліциню панять і прастіть.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:59 Ответить
Если у меня на работе умер пациент, то кто виноват? Я, который не спас пациента, потому что не был к этому готов или система, которая меня не подготовила? Если пациент умер по моей вине, то это моя врачебная ошибка, которая привела к гибели человека, не системы. И спрос был с меня. И я знал куда я иду работать, и что может быть.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:00 Ответить
я вчився на агронома і працюю агрономом . поради давай своїй жінці !
показать весь комментарий
22.04.2026 00:01 Ответить
На Майдані не боялась... а тут заьзділа... буває...
показать весь комментарий
22.04.2026 00:02 Ответить
бачишь, ніхто не хоче йти в поліцію на 20тис
тому хавалку завалі, і працюй агрономом
показать весь комментарий
22.04.2026 00:03 Ответить
"Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%."

Шта? Зараз в Києві мусорів стільки, скільки за всі часи не було. І все одно нестача? А скільки тоді треба?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:04 Ответить
інші за 20тис не хочуть йти в поліцію працювать
показать весь комментарий
22.04.2026 00:05 Ответить
Рехворма. Брали не за профпридатністю, а за рівнем "патріотизму".
показать весь комментарий
22.04.2026 00:05 Ответить
Зараз згадають як бабусю через дорогу перевела і котятка нагодувала
показать весь комментарий
22.04.2026 00:07 Ответить
Не було людей, то послали жінку, що бумажки перекладала, але ні той генерал, що казали що він "хороший парень", ні всі інші генерали і полковники (яких розвелось дуже багато) не пішли допомагати патрульним. Це ж треба було в неділю відірвати жопу від крісла і щось тпм робити. Розвели в поліції бардак, але крайньою буде 44річна жінка з канцелярії.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:07 Ответить
Як багато медиків в Україні було взято під варту прямо після смерті пацієнта?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:08 Ответить
Які нахєр гроші?Ти загугли які там зарплати.Мене в поліцію знайомий запрошував на роботу,я як узнав скільки їм платять,не повірив.Відмовився.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:10 Ответить
В як часто до вас приходять неадекватні пацієнти з вогнепальною зброєю. Чи навпаки: ти нашкодив пацієнту і тут прийшла озброєна людина і починає наносити вас та ваш заклад.
Це тупе порівняння.

А дії поліцейських не скільки не засуджую, кожен би в такій ситуації шукав би місце де безпечно.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:10 Ответить
А що далі? У нас у ЗСУ теж нестача особового складу, і там більша половина - це вчителі, фрезерувальники, програмісти, трактористи та інші професії, не пов'язані зі стріляниною та вибухами

І такі відмовки, що «я на передовій почув постріл і відразу побіг додому», якось у суді не проходять
показать весь комментарий
22.04.2026 00:10 Ответить
А вони і не поліція, просто 'залучені' люди, в формі, зі зброєю. Так, відпрацьовують у вільній час, для душі
показать весь комментарий
22.04.2026 00:12 Ответить
Гарантую, що мужика посадять, а її - "Панять и прастить"
показать весь комментарий
22.04.2026 00:12 Ответить
а ви уважно прочитали інфу?

Якраз вона була не готова до патрулювання - тому що в поліції в неї зовсім інші функції! Вона - залучена до патрулювання; і, навіть вона, якщо офіцер поліції ("посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення міської поліції) - має підпорядковуватись командам старшого патрулю, навіть, якщо він сержант! От вона і виконала команду сержанта злиняти з небезпечного місця!

Інша справа, що вона, як медик (за освітою), мала надати першу допомогу постраждалим... от за це її треба судити... а не за те, що виконала команду старшого патрулю!
показать весь комментарий
22.04.2026 00:12 Ответить
Судять не за те, якою людина БУЛА КОЛИСЬ... Судять за конкретні дії (чи бездіяльність), вчинені в конкретний момент...
Багато фронтовиків, повернувшись після 1945-го, додому, "не знайшли себе у мирному житті", і стали злочинцями. Там були і орденоносці, і Герої Радянського Союзу. Позбавляли нагород, і судили за вбивства, грабежі, та подібне, які вони вчиняли після війни...
показать весь комментарий
22.04.2026 00:13 Ответить
Тут поліцаї скоїли злочин.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:13 Ответить
Тобі треба - ти і збирай. Минув ваш москальский час керувати.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:14 Ответить
тоді для чого вони потрібні , щоб при першому шухері тихо піти в ліс ?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:14 Ответить
Кого і скільки ви особисто застрелили( привели вирок до виконання) прямо після ,,побіг додому,,? Підозрюю, жодного.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
скажу що загиблих мені теж шкода а іх рідним я співчуваю...
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
30 доплачують в поліції в деяких прифронтових містах куди прилітають каби,дрони і арта.Такі премії в ЗСУ платять, коли не на самій передовій.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
Людина запропонувала аналогію. Я відповів.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:16 Ответить
Это скорее всего незаконно, отправлять человека работать на другую должность да ещё и с оружием. Почему человек не отказался? Получается, к примеру, можно зайти в бухгалтерию и сказать- вы двое сегодня получаете оружие и на патрулирование?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:16 Ответить
Пожарный на пожаре должен держаться подальше от огня, это ведь опасно, надо искать безопасное место?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:18 Ответить
30 це зарплата + премія . в ЗСУ зарплата теж 30 + 5 премії .
показать весь комментарий
22.04.2026 00:20 Ответить
Так, так.

Типу, приходиш в АТБ
- У вас тут риба зіпсована, зроби повернення
- А скільки і яку рибу ти особисто зловив і продав? Підозрюю, що жодної

Ти часом не адвокат тієї поліцейської дамочки? Перевод стрілок на рівні 6 класу, такий же тупий і безпощадний
показать весь комментарий
22.04.2026 00:20 Ответить
Ти дурень і навіть не розумієш цього.Ефект Данінга-Крюгера.Хто по твоєму має служити в поліції?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:20 Ответить
Ну что, убогие, которые хейтили эту женщину? Что с ******? Вы себе в зеркале видели-? Сходите посмотрите.. мало того что обосрались, Да ещё продолжает оправдываться. Особенно это касается никчемных так называемых мужчин. Тьфу..
показать весь комментарий
22.04.2026 00:21 Ответить
Ромцю-Так ******* в полицию-обогатишься..! Н**** ты полицейским взятки даёшь? Я за последних 5 лет несколько раз платил штраф на дороге. По делу. Но ни разу даже не пытался дать взятку. А ты ноешь что тебя доят. Ты корова? Тогда **** ноешь?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:24 Ответить
Так, але лише в деяких ситуаціях і в деяких професіях. За це притягують до відповідальності

- Усі ми живі люди, самі розумієте. Ну чхнув хірург під час операції, наче ви ніколи не чхаєте. Тіло завтра заберете після 15:00, морг - ліворуч.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:25 Ответить
пардонсоррі навіщо мені ТАКА поліція? Це загальне. а Основне: воно коли йшла у цю "реформовану" лягаку.... не розуміла куди просовує шию? Що так наказ є і ВСЕ! Я не повірю що вона не знала і ніхто їй не пояснив і не застеріг. І САМЕ головне - фона ж медикиня.... така гарна і гуманна професія навіщо їй було ото все ... ?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:26 Ответить
Як не знає,то набреше.Кому ти париш?Базова з/п солдата-20к,(в мене була сержантські 21),премія за другу лінію-30,за першу-100(у ссо,дшв,ошп більше).В патрульці базова 18-20к.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:26 Ответить
Руженький -а **** ты в USA гамбургер ми обжираешься? Возвращайся в зад в Украину-и в патрульной полицию. Пример покажешь всем ухиляндам.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:27 Ответить
Ні. Не адвокат. Не маю юридичної освіти. Я послідовник адекватності.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:28 Ответить
у солдат та сержантського состава ЗП від 20к, то у офіцерів від 30к
був би в армії знав би
показать весь комментарий
22.04.2026 00:29 Ответить
Дуда -ты слабоумный? Ты не въехал что она не работник патрульно-постовой службы? Обычный клерк. Которого поставили на усиление. Которая и пистолет в своей жизни раза два-три держала. Потому что у неё другая!!! Работа.. дошло или ещё добавить?? Что она могла сделать против бугая профессионала с карабином?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:30 Ответить
Фуфел под заграничным флагом. Ты чего свалил за бугор? Ухилянд? И ещё хайло свою открываешь на тех кто в стране остался.. сидел бы не позорился, бугай здоровый..
показать весь комментарий
22.04.2026 00:31 Ответить
Кожна людина має право на помилку. Ця людина зробила помилку, коли вчасно не пішла х поліціїразом з Хатією Деканоїдзе. Вона мала бачити і розуміти, до чого все йде, коли Аваков став князьком - власником поліції, по суті - недоторканним. Але повторю - право на помилку забирати у неї не можна. Тим паче, що неготовність до служби - це вина в першу чергу тих командирів, які це допустили. І коли командири не аідповідають за власні про*оби, а все валять на підшефних - ці підшефні стають просто стрілочниками. Гидко.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:32 Ответить
В трагедії , першими винні , СБУ , які не виявляють " сплячих" кротів , виродків -ждунів , які були і є в " миротворці " ( зеленська закликала здавати за гроші пересування ЗСУ) , тому, зо треба кришувати " двушечки на москву" , а другими , очільники ,поліції , які посилають на стрілянину , не навчених , озброених спеців а тендітну жінку
показать весь комментарий
22.04.2026 00:32 Ответить
Комик, а ты из Британии не хочешь в зад вернуться в страну, чтобы чисто конкретно своей грудью защитить вот таких женщин и детей от этих уродов с карабином? Или только ******** гораздо? Если сам никчема-забейся под веник и не отсвечивай.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:33 Ответить
Да это незаконно. Но это наши реалии. Незаконно людей тягать в бусы. Незаконно без подготовки на фронт отправлять. Незаконно 100 млн долларов п****** и в Израиль вывозить. Незаконно Зеленский 7 лет зизидент.. до **** незаконного. Только все почему-то ********* к этой перепуганной женщине.. говно вы, а не мужики.. тьфу
показать весь комментарий
22.04.2026 00:35 Ответить
Я в Україні. І в свій час так, захищав. Далі що?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:36 Ответить
бо дешевше дати хабар ніж втратити врожай ! мене бабуся вчила , що гроші треба заробляти чесно . тобі ще мову вивчити за 35 років , ціни б не було .
показать весь комментарий
22.04.2026 00:36 Ответить
А далі , треба не мільярди тирити ,не скупати, найдорожчі броневіки , як у Дерьмака і ойго слуг урода ,не озброювати підрашистне ДБР, які тікали , як зайці напочатку вторгнення , а забезпечувати новітньою технікою поліцію
показать весь комментарий
22.04.2026 00:38 Ответить
Це як в анекдоті "як пожежа то хоч звільнюйся!"
показать весь комментарий
22.04.2026 00:38 Ответить
Тому що через непрофесійні дії цієї "перепуганої женщини" загинуло 7 людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:39 Ответить
а за що її судити, якщо вона НЕ патрульна ?

.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:41 Ответить
ця жінка - клерк, а не патрульний

.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:43 Ответить
Це якраз яскравий приклад неадекватності, коли починають переводити стрілки з коментарів на не пов'язані теми та на особистості.
Називається - флуд, тобто так засрати обговорення, щоб уникнути його та всіх незручних питань
показать весь комментарий
22.04.2026 00:43 Ответить
Дурню Ромцю-на рахунок мови я тобі дам фори100 балів вперед. Але з таким як ти, в мене нема ніякого бажання спілкуватися українською. А на рахунок бабусі твоєї-вона видно була хороша людина. А ти, очевидно, так собі.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:43 Ответить
У патрульній формі, патрульній машині та на патрулюванні. Але це все лише хобі, насправді я не патрульна. Геніально
показать весь комментарий
22.04.2026 00:45 Ответить
хто на виклик , про стрілянину надіслав жінку , а не , 5-10 спецназівців ? Чому охороняють зрадників , як ванька Баканов, ……… Ермак , та інших Стерненко
показать весь комментарий
22.04.2026 00:45 Ответить
Тут інший випадок.
Співробітниця, яка з з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

Вона була наказом залучена до чергування, як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%. Це виявилося підсиленням лише на папері, а в дійсності - послабленням, бо підсилювати мабуть здатні лише відповідно підготовлені співробітники.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
А інші клерки - зараз на передовій. І якщо вона не згодна з патрулюванням, то могла б звільнитися. Якщо не звільнилася, то виконуй обов'язки й неси відповідальність.

Чоловіки-клерки в ЗСУ такого зробити не можуть
показать весь комментарий
22.04.2026 00:47 Ответить
Згоден. Це коли розмова про злочин і покарання, а опонент починає про рибу.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:47 Ответить
Ви вже й відповіли. Це не злочинці. Це стрілочники.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:51 Ответить
якщо спілкуєшся з українцем використовувати кацапську , це просто хамство ! тож можеш взяти 200 балів за хамство . хочеш погавкати свинособачою на кацапський сайт .
показать весь комментарий
22.04.2026 00:51 Ответить
"...з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. "Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

За чиїм наказом чи розпорядженням такою співробітницею "підсилили" патруль, який поїхав на постріли?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:51 Ответить
Когда ты выйдешь против режима Хрипатого на Майдан, вот эти вот перепуганные женщины и мужчины будут тебя винтить в автозак, вот тогда и проявляй этим жертвам системы своё сочувствие.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:55 Ответить
Єдине що зрозумів, то це що ти жінка, фома фоммич. У кожного є своє недоліки. Але жінка це якраз навпаки.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:56 Ответить
А вы поинтересуйтесь, какое финансирование заложено на полицию на этот год. И сколько автозаков было закуплено перед войной. И как полиция в начале вторжения тикала как зайцы.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:00 Ответить
Страница 4 из 4