8313 посетителей онлайн

Полицейская Дудина, которую обвиняют в бегстве во время теракта в Киеве, была медиком во время Революции Достоинства, - СМИ. ФОТО

Полицейская Анна Дудина, которую подозревают в служебной халатности в связи с действиями во время теракта в Киеве 18 апреля, не работает в патрульной полиции и участвовала в Революции Достоинства в качестве медика.

Об этом пишет "Слідство.Інфо", передает Цензор.НЕТ.

Что о ней известно?

Сама Дудина подтвердила, что была на Майдане. По первому образованию женщина — реабилитолог, поэтому на Майдане она, по ее словам, была "почти как медик".

Журналисты также нашли декларацию Дудиной, согласно которой она занимает должность старшего инспектора по вопросам жилищного обеспечения отдела обеспечения деятельности в управлении патрульной полиции в городе Киеве Департамента патрульной полиции.

В суде Дудина сказала, что не работает патрульной с 2019 года. Ее привлекли к дежурству в качестве подкрепления из-за нехватки в Киеве личного состава более чем на 60%.

По словам полицейской, в тот день она работала на Байковом кладбище — обеспечивала порядок во время поминальных дней.

Также журналисты "Слідства.Інфо" нашли фото Дудиной времен Революции Достоинства:

Анна Дудина во время Революции Достоинства
Анна Дудина во время Революции Достоинства

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  •   21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+27
Так. Вчинок ганебний. Вчинок наляканої людини. Вчинок непрофесіонала. Але це не вчинок ворога чи злочинця. Як би того не бажало бачити ,,екзальтоване,, суспільство.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
+20
"Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%."

Шта? Зараз в Києві мусорів стільки, скільки за всі часи не було. І все одно нестача? А скільки тоді треба?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:04 Ответить
+19
Тут інший випадок.
Співробітниця, яка з з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

Вона була наказом залучена до чергування, як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%. Це виявилося підсиленням лише на папері, а в дійсності - послабленням, бо підсилювати мабуть здатні лише відповідно підготовлені співробітники.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Хах. А що я казав. Половина мусорів і ТЦКшників яких вивели на вулиці ловити ''ухилянтів'' офіційно даже не працюють ні там ні там. Тупо бойовиків набрали для відлову людей. На відео було видно як вони з планшетом бігали. Зате як тут мене банили буцімто за кацапське іпсо
показать весь комментарий
22.04.2026 01:09 Ответить
iди по полю скальпи збирай. Воiн.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:48 Ответить
****** полiтика. Це усiм притомним i так було зрозумiло, що така ***** з фотками буде.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:51 Ответить
збiг обставин.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:52 Ответить
ця iсторiя перетворюеться в анектод про шарпея, який тягне тягне шкуру, а потiм каже: бачиш цей отвiр? Так! Так це моя попа.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:57 Ответить
бо таки як ти на дивані сидять і тільки коментують
показать весь комментарий
21.04.2026 23:48 Ответить
іди працюй в поліцію
показать весь комментарий
21.04.2026 23:57 Ответить
бачишь, ніхто не хоче йти в поліцію на 20тис
тому хавалку завалі, і працюй агрономом
показать весь комментарий
22.04.2026 00:03 Ответить
інші за 20тис не хочуть йти в поліцію працювать
показать весь комментарий
22.04.2026 00:05 Ответить
у солдат та сержантського состава ЗП від 20к, то у офіцерів від 30к
був би в армії знав би
показать весь комментарий
22.04.2026 00:29 Ответить
ви приходити - і вам дають голу ЗП, надбавки за вислугу, ще треба прослужити, премії по війні за добові чергування ,охоронець отримає 30т за суткі/троє, а нести службу вимагають кожен день без вихідних, по війні не має вихідних, є день відпочинку - за рішенням командира
показать весь комментарий
22.04.2026 17:33 Ответить
мова взагалі йшла про тих хто іде в поліцію і чому не ідуть
показать весь комментарий
22.04.2026 20:23 Ответить
Угу, зараз злочинці це виключно ухилянти. Там за СЗЧ і дезертирство чималі строки, а от ненавчену поліциню панять і прастіть.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:59 Ответить
Найшли стрілочника, і поговорити є тема...
показать весь комментарий
22.04.2026 07:47 Ответить
Наступним буде вбивство якогось чоловіка ветераном через ревнощі, але оскільки той ветеран долучився до СОУ у 2022-му, пройшов Бахмут, Авдіївку, Роботине та Покровськ, то повністю виправданий. Най вбиває собі далі. З ким не буває...
показать весь комментарий
21.04.2026 23:58 Ответить
В як часто до вас приходять неадекватні пацієнти з вогнепальною зброєю. Чи навпаки: ти нашкодив пацієнту і тут прийшла озброєна людина і починає наносити вас та ваш заклад.
Це тупе порівняння.

А дії поліцейських не скільки не засуджую, кожен би в такій ситуації шукав би місце де безпечно.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:10 Ответить
Ці двоє поліцейських такі самі як і всі. Більшість з них би побігли, наша поліція неготова до таких викликів. Треба зносити гадську зелену банду що імітацією всього прикриває руїну. Руїну парламенту, прокуратури, поліції, медицини, президента, податкової, митниці, руїну всього. Треба змінювати країну а не лицемірно відігруватись на двох бєднягах що виявились не в тому місці і не в той час як і ти що загинули та постраждали.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:23 Ответить
Вони тупо неготові виконавеці. Так, винні. Але яких віддали на розп'яття озлобленому натовпу який роками терпить та закриває очі на те що в Україні всі держ органи та структури вражені раком корупції що веде до сотень тисяч жертв. Але всі мовчать а зараз відриваються щоб хоч на мить відчути себе не тими хто просрав країну. Розірвете зараз жертву що вам кинули і так же будете сидіти та мовчати, закривши очі на те як спливає кров'ю країна. Зеленський надурив країну на виборах і знищує її, хтось з нього хоч щось спитав? Ні, суцільна підтримка. А ту прямо всі розійшлися.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:43 Ответить
Якщо її розстріляють або розірвуть голіруч на Майдані щось зміниться? Вам полегшає від того? Або наша вся "поліція" магічно раптово стане поліцією?
показать весь комментарий
22.04.2026 01:45 Ответить
Я засуджую їх дії але правда в том у що у нас немає нормальної поліції.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:47 Ответить
ви про шо взагалі?
показать весь комментарий
22.04.2026 15:57 Ответить
Українську історію читайте
показать весь комментарий
22.04.2026 15:58 Ответить
А що далі? У нас у ЗСУ теж нестача особового складу, і там більша половина - це вчителі, фрезерувальники, програмісти, трактористи та інші професії, не пов'язані зі стріляниною та вибухами

І такі відмовки, що «я на передовій почув постріл і відразу побіг додому», якось у суді не проходять
показать весь комментарий
22.04.2026 00:10 Ответить
Гарантую, що мужика посадять, а її - "Панять и прастить"
показать весь комментарий
22.04.2026 00:12 Ответить
Так, так.

Типу, приходиш в АТБ
- У вас тут риба зіпсована, зроби повернення
- А скільки і яку рибу ти особисто зловив і продав? Підозрюю, що жодної

Ти часом не адвокат тієї поліцейської дамочки? Перевод стрілок на рівні 6 класу, такий же тупий і безпощадний
показать весь комментарий
22.04.2026 00:20 Ответить
Так, але лише в деяких ситуаціях і в деяких професіях. За це притягують до відповідальності

- Усі ми живі люди, самі розумієте. Ну чхнув хірург під час операції, наче ви ніколи не чхаєте. Тіло завтра заберете після 15:00, морг - ліворуч.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:25 Ответить
Це якраз яскравий приклад неадекватності, коли починають переводити стрілки з коментарів на не пов'язані теми та на особистості.
Називається - флуд, тобто так засрати обговорення, щоб уникнути його та всіх незручних питань
показать весь комментарий
22.04.2026 00:43 Ответить
У патрульній формі, патрульній машині та на патрулюванні. Але це все лише хобі, насправді я не патрульна. Геніально
показать весь комментарий
22.04.2026 00:45 Ответить
А інші клерки - зараз на передовій. І якщо вона не згодна з патрулюванням, то могла б звільнитися. Якщо не звільнилася, то виконуй обов'язки й неси відповідальність.

Чоловіки-клерки в ЗСУ такого зробити не можуть
показать весь комментарий
22.04.2026 00:47 Ответить
Звісно, після місяця ночівлі в дірявому наметі будь-який сорокарічний слюсар одразу набуває навичок Джона Рембо
показать весь комментарий
22.04.2026 08:16 Ответить
Для початку треба скасувати кріпацтво. Потім уже все інше
показать весь комментарий
22.04.2026 12:36 Ответить
Зараз поліція виконує функцію терору з пакування "ухилянтів" на фронт замість себе
показать весь комментарий
22.04.2026 12:38 Ответить
Розсмішили. Платник податків в Україні наразі іде в бус за вказівкою чинуши/міліціянта. А платить за це платник податків з ЄС, закриваючи очі на права людини в Україні й закриті кордони. Отака людяність Європи насправді. Вони готові платити режиму тут, щоб пакував своїх громадян на захист тієї ж Європи. Отака піраміда
показать весь комментарий
22.04.2026 12:43 Ответить
За словами поліцейської, того дня вона працювала на Байковому цвинтарі - забезпечувала порядок під час поминальних днів. ----------- вона обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. ------Не думаю, що вона навчена кваліфіковано поводитися зі зброєю. А її послали на затримання терориста.------------Загиблих і поранених шкода. Але її також.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:30 Ответить
Поліцейська додала, що хлопчика передав інший екіпаж, і вона була з ним до приїзду швидкої.

«Я була з ним поруч до приїзду швидкої. Він питав, де його мама, але я не знала», - сказала вона.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:41 Ответить
незабаром опублікують, щось типу - її каллєга мєнт, на майдані, як гаврош, патрони підносив )) апірація "відкат". трохи очуняли і знайшли проміжне рішення. ну коли жукова підвищили. цих, типових представників мєнтяр не підвищать, просто замовчуть по часу
показать весь комментарий
21.04.2026 23:53 Ответить
її відмазують бо вона "Дєвочка". Вона має посвідчення, має табельну зброю, давала присягу, на неї розповсюджується закон України про Поліцію в правах та обов'язках. До патрулювання в колшій міліції залучали усіх, і несли за свої вчинки,як усі.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:11 Ответить
Сумніваюсь що ці двоє це найгірші поліцейскі в країні. Вони скоріше середньостатистичні. Винні керівники, а не рядові, ті хто відповідав за підготовку поліцейських, хто набирав людей невідповідних посаді, хто приймав закони про поліцію, які дозволять мати випадкових людей на службі.
показать весь комментарий
22.04.2026 23:22 Ответить
Если у меня на работе умер пациент, то кто виноват? Я, который не спас пациента, потому что не был к этому готов или система, которая меня не подготовила? Если пациент умер по моей вине, то это моя врачебная ошибка, которая привела к гибели человека, не системы. И спрос был с меня. И я знал куда я иду работать, и что может быть.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:00 Ответить
Это скорее всего незаконно, отправлять человека работать на другую должность да ещё и с оружием. Почему человек не отказался? Получается, к примеру, можно зайти в бухгалтерию и сказать- вы двое сегодня получаете оружие и на патрулирование?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:16 Ответить
Пожарный на пожаре должен держаться подальше от огня, это ведь опасно, надо искать безопасное место?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:18 Ответить
Когда ты выйдешь против режима Хрипатого на Майдан, вот эти вот перепуганные женщины и мужчины будут тебя винтить в автозак, вот тогда и проявляй этим жертвам системы своё сочувствие.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:55 Ответить
А вы поинтересуйтесь, какое финансирование заложено на полицию на этот год. И сколько автозаков было закуплено перед войной. И как полиция в начале вторжения тикала как зайцы.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:00 Ответить
Значит обязана уметь обращаться с оружием, в том числе и применять по служебной необходимости.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:16 Ответить
Подивіться відео с бодікамов та те що вони кажуть один одному, багато питать відпадуть...
показать весь комментарий
22.04.2026 13:34 Ответить
Тут інший випадок.
Співробітниця, яка з з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

Вона була наказом залучена до чергування, як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%. Це виявилося підсиленням лише на папері, а в дійсності - послабленням, бо підсилювати мабуть здатні лише відповідно підготовлені співробітники.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
"...з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. "Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

За чиїм наказом чи розпорядженням такою співробітницею "підсилили" патруль, який поїхав на постріли?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:51 Ответить
Не вся нацполіція складається з інспекторів- клерків, яких тимчасово, без необхідної підготовки і мабуть без згоди, залучили до "підсилення" патруля, який виїхав на постріли.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:00 Ответить
При призначенні покарання суд враховує ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення (характер дії, наслідки), особу винної (підсудної), обставини, що пом'якшують та обтяжують покарання (ст. 66, 67 КК).
Що саме враховується?
Особистість підсудної - вік, стан здоров'я (фізичного та психічного), сімейний стан, наявність дітей чи утриманців, репутація, попередня судимість, поведінка до і після вчинення злочину, соціальний статус, моральні та психологічні особливості. Конкретні обставини справи - мотиви та цілі злочину, спосіб вчинення, роль кожного співучасника (якщо їх було кілька), ступінь реалізації злочинного наміру.
Покарання має бути необхідним і достатнім для виправлення особи та попередження нових кримінальних правопорушень. Якщо суд не врахує ці дані, вирок може бути визнаний необґрунтованим і скасований у вищій інстанції.
Суд зобов'язаний у мотивувальній частині вироку зазначити, які саме обставини справи або дані про особу підсудної він враховував.
показать весь комментарий
22.04.2026 18:09 Ответить
Судячи з твоїх коментарів (крім деяких цитат ККУ) ти, схоже, неглибоко розумієш, який зміст для суду мають ст. 66, 67 ККУ. При призначенні покарання суд враховує ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення (характер дії, наслідки), особу винної (підсудної), обставини, що пом'якшують та обтяжують покарання.

показать весь комментарий
22.04.2026 18:23 Ответить
Та подумаешь, оставили окровавленного ребенка один на один с вооруженным маньяком. Им вообще то деньги платят за обеспечение безопасности граждан. Понять, простить, набрать ещё дебилов по объявлению
показать весь комментарий
21.04.2026 23:54 Ответить
я так розумію ухилянти,сзч і багато інших хто був на майдані повинні мати тепер бонуси у кримінальних справах?
показать весь комментарий
22.04.2026 09:35 Ответить
а за що її судити, якщо вона НЕ патрульна ?

.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:41 Ответить
ця жінка - клерк, а не патрульний

.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:43 Ответить
У нас є чимало учасників революції. Це можна взяти до уваги, як і нестачу особового складу. Але стаття там сувора. Шість трупів це не може бути панять і простіть. Кинули на дорозі дитину. Там штук 6 статей. Нехай збалансовано розбирається обинувачення і захист, а не пересічні, яких будуть хитати туди-сюди статтями з чеснотами учасників драми. Давайте сюди для збалансованості родичів загиблих, їх думки, як вони на це дивляться, якщо вже йде розгляд таких речей.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:56 Ответить
І до чого це? Не дуже розумію. Факт скоєння нею злочину є, наслідки більш ніж тяжки, покарання має бути відповідне. Інакше втрачпється сенс існування в Україні ККУ так само як вже втрачено існування Конституції, якою влада та весь її склад підтираються в нужнику.

Так було завжди, що в патруль відправляли НЕ тільки патрульних, а по черзі туди ходили всі поліцейські «офісники» бо клятву всі дають одну й ту саму, мають.звання, проходять атестацію і володіють зброєю, в їх посвідченнях прямо про це вказано.
Офісники, як ви кажете і грошове утримання мають більше ніж патрульні і їх залучення НЕ Є НОВИНОЮ, БО ТАК МАЄ БУТИ - всі є ПОЛІЦІЄЮ.І ПРАВООХОРОНЦЯМИ.

І ДИВНО КОЛИ МИНУЛЕ МАЄ СКАСУВАТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СКОЄНИЙ ЗЛОЧИН.
ЦЕ ЯК ДОЗВІЛ ВСІМ ХТО БУВ НА МАЙДАНІ РОБИТИ ЩО ЗАВГОДНО, БО ПОКАРАНЬ НЕ БУДЕ. ЦЕ НОНСЕНС.
показать весь комментарий
22.04.2026 07:06 Ответить
Не вигадуйте. Все законно, бо вона ПОЛІЦЕЙСЬКА, МАЄ ЗВАННЯ І СКЛАДАЛА ПРИСЯГУ ЯК УСІ, І МАЄ ПОСВІДЧЕННЯ І ЗАКРІПЛЕНУ ЗБРОЮ.
показать весь комментарий
22.04.2026 07:31 Ответить
Єдине кого я не бачу на лаві підсудних поруч з цими поліцейськими і хто МАЄ ТАМ БУТИ НА ВСІ 100% це всі покидьки з внховної ради хто проголосував за скасування будь яких вимог для бажаючих йти служити в поліцію і тих хто провів «конкурс» в поліції і відібрав величезний відсоток розумово відсталих з 100% але з бажанням мати зброю аби мати владу над неозброєними, і виключно для цього.
Отут я за те, щоб всі падлюки розділили долю тих кому вони дозволили стати поліцейськими, патрульними, слідчими і далі по списку.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:22 Ответить
Не було людей, то послали жінку, що бумажки перекладала, але ні той генерал, що казали що він "хороший парень", ні всі інші генерали і полковники (яких розвелось дуже багато) не пішли допомагати патрульним. Це ж треба було в неділю відірвати жопу від крісла і щось тпм робити. Розвели в поліції бардак, але крайньою буде 44річна жінка з канцелярії.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:07 Ответить
Фірташ з міндічем, шиферами-недострєльонними, штурмами, льовочкиними та аброхамієм, глибоко зтурбовані долею України і убитих московітами Українців.!?!?!
показать весь комментарий
22.04.2026 01:36 Ответить
показать весь комментарий
22.04.2026 15:00 Ответить
Він звільнився ще до першого майдану. На той час то було не ЗСУ, СА(У).
показать весь комментарий
21.04.2026 23:49 Ответить
Кожна людина має право на помилку. Ця людина зробила помилку, коли вчасно не пішла х поліціїразом з Хатією Деканоїдзе. Вона мала бачити і розуміти, до чого все йде, коли Аваков став князьком - власником поліції, по суті - недоторканним. Але повторю - право на помилку забирати у неї не можна. Тим паче, що неготовність до служби - це вина в першу чергу тих командирів, які це допустили. І коли командири не аідповідають за власні про*оби, а все валять на підшефних - ці підшефні стають просто стрілочниками. Гидко.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:32 Ответить
Зараз згадають як бабусю через дорогу перевела і котятка нагодувала
показать весь комментарий
22.04.2026 00:07 Ответить
Це як в анекдоті "як пожежа то хоч звільнюйся!"
показать весь комментарий
22.04.2026 00:38 Ответить
А те що вона була цілою медикинею колись там десь, це якось робить індульгенцію її? Це ж не продавець а поліцейська яка трусливо втекла, цікаво а на заході скільки би голів позлітало би з такого?
показать весь комментарий
23.04.2026 16:56 Ответить
Як жінку, так. Але ж її судять не за те, що вона жінка, в за невиконання нею службових обов'язків поліцейської.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:11 Ответить
Ми ж не конкретно до неї звертаємося, а вцілому до поліції. Ми ж не шукаємо якогось роботягу, коли фірма неякісно зробила якісь роботи в новому будинку. Ми йдемо за претензіями до фірми. Чи сантехнік клав плитку, а електрик монтував труби, нас це не цікавить. Чому ми маємо з цим розбиратися? Чому ми повинні розбиратися що клерк у формі поліції приїхав на виклик? Громадяни повинні перевірити у неї диплом, заліки, що розібратися готова вона до патрулювання чи не готова?
Це її рішення піти у поліцію. На неї розповсюджуються обов'язки поліцейського, гарантії, виплати, в якщо вчинене напад чи супротив то підвищена відповідальність. Тобто до плюсів і бонусів вона готова, а до обов'язків не готова?
показать весь комментарий
22.04.2026 11:22 Ответить
то питання вже до системи до вертикалі від Зе до патрульної. Люди проголосували, значить можна і так, людям нормально.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:29 Ответить
І що, це повинно пом'якшити покарання за її ганебний вчинок?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:38 Ответить
В трагедії , першими винні , СБУ , які не виявляють " сплячих" кротів , виродків -ждунів , які були і є в " миротворці " ( зеленська закликала здавати за гроші пересування ЗСУ) , тому, зо треба кришувати " двушечки на москву" , а другими , очільники ,поліції , які посилають на стрілянину , не навчених , озброених спеців а тендітну жінку
показать весь комментарий
22.04.2026 00:32 Ответить
А далі , треба не мільярди тирити ,не скупати, найдорожчі броневіки , як у Дерьмака і ойго слуг урода ,не озброювати підрашистне ДБР, які тікали , як зайці напочатку вторгнення , а забезпечувати новітньою технікою поліцію
показать весь комментарий
22.04.2026 00:38 Ответить
хто на виклик , про стрілянину надіслав жінку , а не , 5-10 спецназівців ? Чому охороняють зрадників , як ванька Баканов, ……… Ермак , та інших Стерненко
показать весь комментарий
22.04.2026 00:45 Ответить
100% фотошоп. "Зуб даю".
показать весь комментарий
21.04.2026 23:40 Ответить
Кожна людина має в своєму житті щось позитивне, але обговорюються конкретні дії, які провели до смерті людей. Ніхто їй не дає характеристику як в цілому "поганій" людині. Тим не менш, в цьому випадку слід нести відповідальність саме за ТАКІ вчинки без позитивного або негативного бекграунду.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:00 Ответить
Посмотри на свое *****, подстилка мусорская. А эту шльондру которая якобы была там какой то санитаркой (по ее словам) )))))) На гиляку! Реабилитолог )) пошла в мусарню врачиха, топтала асфальт а потом за бумажки села?! И тут на те - опять на асфальт ))) давай, плети сказки. Ее и таких гнид как ты давить надо
показать весь комментарий
22.04.2026 13:06 Ответить
...тим більше нагальною виглядає потреба у "законі про зброю"(що спізнився на десятки років вже, бо усим владам сцикотно мати справу з озброєним козаком замість беззбройного кріпака), який може надати шанс українцю у складний ситуації, звісно, якщо буде нормально написаний, а не стане черговою цидулкою та годівничкою для рєшал та Иліти..
показать весь комментарий
22.04.2026 05:43 Ответить
клименко змусив цю жінку одягнути форму і змусив взяти пістолет
показать весь комментарий
22.04.2026 23:39 Ответить
А вони і не поліція, просто 'залучені' люди, в формі, зі зброєю. Так, відпрацьовують у вільній час, для душі
показать весь комментарий
22.04.2026 00:12 Ответить
Всі живі люди і всяке може статися.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:30 Ответить
Тобі треба - ти і збирай. Минув ваш москальский час керувати.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:14 Ответить
Ти це про кого?
Дивись - а то так до Всевишнього дійдеш, і звинуватиш його що він придумав смерть.
доречі а Бог в цій ситуації винен?
Він же придумав людей та смерть?
Чи може Адам і Єва винні що яблуко з'їли?
Що думаєш?
показать весь комментарий
22.04.2026 23:26 Ответить
ця жінка - НЕ ПАТРУЛЬНА!!!! якого ляду і ГОЛОВНЕ ХТО!?, відправив її на цю трагедію???

ДУМАЙТЕ!!!, якщо є чим і ви не zе-йлові імбіцили.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:43 Ответить
Оце дуже крута маніпуляція державних зарплат, бо говорять в приклад про ГОЛУ СТАВКУ, а ще є премії, надбавки, доплати за стаж і т.д. і там сума може набігти навіть більше голої ставки, але про це мовчать, як риба об лід.

То питання, звідки в неї зарплата 470 000 грн в рік, ні ще і 72 000 грн компенсація на оренду житла??? А це більше пів ляма в рік, що вже не так і мало.

Чуть що, то падають на малу з.п., але лицемірять і не договорюють, по факту там геть інші цифри, тому то вона і не піша в охоронцем на 30 000 грн, бо там 12-14 годин на ногах стояти треба і різні випадки цікаві, тому то вона прикинула і пішла в органи.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:35 Ответить
В Києві не вистачає поліції??? Біля кожного вихода з метро стоять, патрулі постійно, але є нюанс, що вони задіяні в ловлі "ухилянтів", от і все. І відео підтвердження того по кілька штук в день з пакуванням, і поблизу декілька авто поліції. А блокпости де по десятку поліції стоїть ...

Масло-масляне, пісня гарна нова...
показать весь комментарий
22.04.2026 12:38 Ответить
Не треба чесати єрунду, бо мав знайомих і вони все розповідали. На співбесіді озвучують голу з.п. і ОДРАЗУ дають і премії за місяць, а ще є квартальні премії і річні. Якщо наприклад береш за свій рахунок, то премію сильно рубають (як і скрізь на держ роботах), тому не вигідно брати за свій рахунок, бо сильна втрата грошей з премії, простіше купити лікарняний або якось розмінятися.

Ви дуже багато в тексті наманіпулювали. І ще є одне головне, НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ - ЗВІЛЬНЯЙСЯ, так мені казали багато де. Поліція за горло не тримає, написав заяву (рапорт) і через 2 тижні допобачення.

Не треба плакатися, якщо людина бачить вищу з.п. в АТБ, то вона йде в АТБ, а не в поліцію. Не маніпулюйте, бо хто там був, то все прекрасно знає.

Ну і звідки 470 000 по декларації + 70 000 компенсація за оренду??? Це 20 000 платять, чи може щось в декларації начесали.
показать весь комментарий
02.05.2026 20:45 Ответить
В держ установах дають голу з.п. і ОДРАЗУ там премія йде навіть в перший місяць, бо на системах преміювання стоїть ВСЯ система держ зарплат. І дуже часто премії більші за основний оклад. Це ще я не говорив про квартальні і річні премії і часто ще можуть дати премію кращим, а ще можуть дати у професійний день, а ще є надбавки на дітей і т.д.

Звідки я це знаю, бо працював не в поліції, але не далеко на таких самих держ оплатах і знайомих з системою преміювання. Один день взяв за свій рахунок і зрубали майже половину премії.

Так що не треба про оті 20 000 грн, бо складається дисонанс, коли плачуть, що в АТБ з.п. 30 000 у охоронця, а при цьому йдуть на 20 000 в поліцію ... Питання ЧОМУ? Бо є нюанс з преміюванням, в АТБ гола ставка завжди, а в поліції за рахунок преміювання може бути сильно більше ніж в АТБ, але про це не говорять.

Да навіть Гугл легко відповідає про % преміювання, робот знає реальні рівні з.п. і там точно не 20 000 грн. Ну для кого і кого ви пишете це лайно про 20 000 грн? Також є декларації ... які легко пробиваються.
показать весь комментарий
02.05.2026 20:52 Ответить
Ти ********! Це вже всі з цезора знають.А 13 лайкнувших тебе? Теж *******?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:20 Ответить
А треба було? В судді запитай і в прокурора, гуманіст мамкін.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:21 Ответить
Ти альтернативно обдарований, чи косиш під блаженного?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:23 Ответить
Не неси маячню, нудить вже.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:26 Ответить
Це з розряду "ненавчені воювати". То якого хєра ти робиш в поліції? Якщо ні професійно, ні морально не в змозі виконувати функції поліцейського. Базові функції. Надати допомогу пораненому. Відкрити вогонь в бік нападника.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:32 Ответить
Бл@ть! А допомогти пораненому потрібна якась особлива підготовка і унікальні здібності? А виконати свої прямі обов'язки і інструкції з застосуванням табельної зброї потрібний окремий наказ міністра МВС, боже благословення патріарха і якась спецпідготовка протягом 5 років в школі диверсантів-спецпризначенців?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:37 Ответить
Та да. Понять і простіть. 7 трупів то таке. Пацан псіханув. Ну з ким не буває?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:39 Ответить
А може через те, що обмеження по віку, по здоров'ю і бронь дають. Тому першого бажаючого з вулиці не візьмуть на посаду діловода в Києві. Але з хорошою з/п, з вислугою, пенсією в відносно молодому віці. В бригаду "Лють" будь ласка.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:45 Ответить
Не свисти. Зараз "патріоти" лише заради броні пішли б туди "батьківщину захищати". Нормально їм платили. Особливо, коли 30 була.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:47 Ответить
Якщо вона поліцейська, то згідно службових інструкцій передбачала. Якби вона була цивільним співробітником, то так. А вона була заприсяжена поліцейська з табельною зброєю.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:50 Ответить
Ну капєц. З тобою все зрозуміло, а ті що тебе лайкають, хто вони? Якщо боти, то норм. А якщо пересічні? Стільки дебілів в одному місці це небезпечно.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:53 Ответить
Страница 1 из 4