8826 посетителей онлайн

Полицейская Дудина, которую обвиняют в бегстве во время теракта в Киеве, была медиком во время Революции Достоинства, - СМИ. ФОТО

Полицейская Анна Дудина, которую подозревают в служебной халатности в связи с действиями во время теракта в Киеве 18 апреля, не работает в патрульной полиции и участвовала в Революции Достоинства в качестве медика.

Об этом пишет "Слідство.Інфо", передает Цензор.НЕТ.

Что о ней известно?

Сама Дудина подтвердила, что была на Майдане. По первому образованию женщина — реабилитолог, поэтому на Майдане она, по ее словам, была "почти как медик".

Журналисты также нашли декларацию Дудиной, согласно которой она занимает должность старшего инспектора по вопросам жилищного обеспечения отдела обеспечения деятельности в управлении патрульной полиции в городе Киеве Департамента патрульной полиции.

В суде Дудина сказала, что не работает патрульной с 2019 года. Ее привлекли к дежурству в качестве подкрепления из-за нехватки в Киеве личного состава более чем на 60%.

По словам полицейской, в тот день она работала на Байковом кладбище — обеспечивала порядок во время поминальных дней.

Также журналисты "Слідства.Інфо" нашли фото Дудиной времен Революции Достоинства:

Анна Дудина во время Революции Достоинства
Анна Дудина во время Революции Достоинства

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
  •   21 апреля Анне Дудиной и ее коллеге-полицейскому Михаилу Дробницкому избрана мера пресечения в виде содержания под стражей на 60 дней с правом внесения залога в размере 266 тыс. грн.
Топ комментарии
+27
Так. Вчинок ганебний. Вчинок наляканої людини. Вчинок непрофесіонала. Але це не вчинок ворога чи злочинця. Як би того не бажало бачити ,,екзальтоване,, суспільство.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
+20
"Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%."

Шта? Зараз в Києві мусорів стільки, скільки за всі часи не було. І все одно нестача? А скільки тоді треба?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:04 Ответить
+19
Тут інший випадок.
Співробітниця, яка з з 2019 року не працює патрульною, обіймає посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції. Джерело: https://censor.net/ua/p3611722

Вона була наказом залучена до чергування, як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%. Це виявилося підсиленням лише на папері, а в дійсності - послабленням, бо підсилювати мабуть здатні лише відповідно підготовлені співробітники.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Яким чином залучаються до патрулювання інші поліцейські зараз багато пишуть в новинах. Саме тому я і зазначив, що це вирок не Дудіной, а всій системі ППС. Чи Ви думаєте просто так зняли з посад всю посадову вертикаль ППС Київа? Уважніше будьте.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:06 Ответить
Я тільки що Вам докладно про це написав. Уважніше будьте. Чи Ви фізично не можете читати і синхронно розуміти прочитане?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:10 Ответить
Я Вам пропоную разом з нами сходить, ввічливо пропускаю Вас вперед.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:13 Ответить
Питання кадрового забезпечення ППС в іншій статті обговорюються.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:14 Ответить
Все одно сходіть, через не хочу.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:22 Ответить
На яке саме питання? На твою демагогію? Шановний Ви хвора людина, я Вам співчуваю.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:24 Ответить
Шановний, Ви своїми дурни питаннями і демагогією засрали все обговорення. То хто з нас бот?
показать весь комментарий
22.04.2026 16:45 Ответить
На Майдані не боялась... а тут заьзділа... буває...
показать весь комментарий
22.04.2026 00:02 Ответить
а ви уважно прочитали інфу?

Якраз вона була не готова до патрулювання - тому що в поліції в неї зовсім інші функції! Вона - залучена до патрулювання; і, навіть вона, якщо офіцер поліції ("посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення відділу забезпечення міської поліції) - має підпорядковуватись командам старшого патрулю, навіть, якщо він сержант! От вона і виконала команду сержанта злиняти з небезпечного місця!

Інша справа, що вона, як медик (за освітою), мала надати першу допомогу постраждалим... от за це її треба судити... а не за те, що виконала команду старшого патрулю!
показать весь комментарий
22.04.2026 00:12 Ответить
за яку згоду ви торочите? Був в нас такий вираз "в міру службової необхідності" і т.д. - і далі графік патрулювань. За яким слідкував штабний клерк, щоб всі були. Звільнялись від покарань за відсутність на розводі хіба що командировані чи хворі з лікарняним.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:25 Ответить
Ти ж служив сам, невже ти не розумієш, що в реальній обстановці ********* ніколи роздумувати, законий наказ, чи ні?
Можу навіть утточнити, що повинна була повернутися до пораненого, коли терорист відійшов на безпечну відстань.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:27 Ответить
тебе послати, чи сам підеш?
Я - мент у відставці, і під час служби в облуправлінні залучався до таких патрулювань міського патрульного підрозділу в середньому раз на тиждень; у святкові дні - обов'язково. І про строкову службу можеш мені не торочити - тоді в МВС не брали без характеристики з місця служби в армії. Так-так, я ще той, совковий офіцер МВС.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:33 Ответить
ну, ти ж сам розумієш, що в бойовій обстановці це - наказ...
показать весь комментарий
22.04.2026 18:11 Ответить
он, там вище, з Яром сперечаюсь - туди заглянь. А з тобою не буду.
показать весь комментарий
22.04.2026 18:13 Ответить
і в наш час багато тільки числились патрульними, бо були непередбачені штатним розписом, але необхідні в структурі посади. Наприклад, водії начальства. Або ж помічники слідчих - бо слідаки не з усіма навантаженнями справлялись: брали юриста з гражданки для практики "куди пошлють" рік-два-три (на посаду сержанта в ППС), а потім, коли звільнявся штат - переводили на офіцерську посаду.

Не сумніваюсь, що і нині така практика існує. Можливо, і вона з цієї категорії підсніжників.
показать весь комментарий
22.04.2026 18:32 Ответить
Чуй , Хома , ти чого вже двоє суток тут людей обзиваєш та паскудиш? Якщо в тебе дочка працює в поліцаях то це не дає тобі право тут випендрюватися
показать весь комментарий
22.04.2026 09:19 Ответить
І до 19 року працювала патрульною
показать весь комментарий
22.04.2026 09:22 Ответить
На відео ії дійсно сказав старшой бігти за аптечкою.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:19 Ответить
Які нахєр гроші?Ти загугли які там зарплати.Мене в поліцію знайомий запрошував на роботу,я як узнав скільки їм платять,не повірив.Відмовився.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:10 Ответить
30 доплачують в поліції в деяких прифронтових містах куди прилітають каби,дрони і арта.Такі премії в ЗСУ платять, коли не на самій передовій.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
Ти дурень і навіть не розумієш цього.Ефект Данінга-Крюгера.Хто по твоєму має служити в поліції?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:20 Ответить
Як не знає,то набреше.Кому ти париш?Базова з/п солдата-20к,(в мене була сержантські 21),премія за другу лінію-30,за першу-100(у ссо,дшв,ошп більше).В патрульці базова 18-20к.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:26 Ответить
Ще один.Так де взять 20 років стажу щоб отримать ті доплати?Вони зараз всіх запрошують,бо некомлект,а крім базової з/п нічого запропонувать не можуть.Тому і не йдуть до них нормальні,бо це з/п охоронця в атб,а відповідальністі і мороки в 100 раз більше.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:54 Ответить
А сам чеський патріот?Чому не в поліції, раз там нормально платять?Емігранти,які плювать хотіли на Батьківщину дають поради з-за бугра.Як це мило.
показать весь комментарий
22.04.2026 14:07 Ответить
Я строкову мав служити ще при совку.Вчився в універі.Зате воював рік в АТО і півтора року повномасштабної.Хто ти такий щоб квакать за війну? Чеський ухилянт читає мораль ветерану війни.За кораблем катай,клоун.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:05 Ответить
Я і слова не писав за поліцейську.Писав що у них ніяка зарплата і великі вимоги.Тому там дефіцит кадрів і слабка мотивація.Що і де ти робив під час війни в Україні мене не цікавить.Достатньо того що в еміграції.Приїдь і покажи як треба,а не квакай з-за бугра.Так зробив мій командир,повернувся з Італії,а ти відсидівся.В нас і так страна совєтов.Всі знають як треба воювать(служить в поліції,боротись з корупцією,etc),а як до діла,самі диванні пес дуни.Ти хоч 10 років воюй,а ти сидітимеш за бугром у безпеці, будеш 10 років засуджувать.Дуже зручно влаштувався.Ну то не дивуйся що тебе пошлють у пішу еротичну подорож.Мораліст знайшовся.
показать весь комментарий
22.04.2026 16:59 Ответить
Так,недбальство,так,засцяли.Ти чим кращий від них?На війну піти засцяв.Ще когось він засуджує і називає боягузами.Ми тут дійсно накручені.А звідки то знать біженцю.
показать весь комментарий
22.04.2026 17:45 Ответить
Такі посади створюють, щоб надбавки получати. Требо перевірити як вона виконувала свої обовʼязки, як старша інспекторка з питань житлового забезпечення відділу забезпечення діяльності в управлінні патрульної поліції в місті Києві Департаменту патрульної поліції.🤔
показать весь комментарий
22.04.2026 01:19 Ответить
Це заробітна плата/ гола ставка тим, хто тільки починає працювати/ далі є різноманітні доплати. Рома прав.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:26 Ответить
А він в Україні. Просто на ТОТ. Донецький він.
показать весь комментарий
22.04.2026 05:48 Ответить
І я спостерігаю як місцеву сєпарню, особливо під ІР Великобританії, тут же попаяло і розриває від ненависті.
показать весь комментарий
22.04.2026 05:50 Ответить
Не хвилюйся. Їдеш в рашку і там в пошані твої ;герої;.
Ненавиджу сєпарів.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:14 Ответить
Спеціаліст з реабілітації. Напевне, якісь медичні зання має. Але давайте це залишимо для службового розслідування.
показать весь комментарий
22.04.2026 12:51 Ответить
Мені за 70 і я не впевнена, що могла б застосувати зброю, якби навіть її мала. Але коли б молодші, і з навиками поводження з вогнестрілом чоловіки та жінки - свідки події, таку зброю мали, то жертв було б набагато менше.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:04 Ответить
ех... честь і хвала ій за Майдан!! Пам"ятатимемо. Але як бути з її діями на днях? Як правоохоронця? У нас наприклад в м. Ужгород був випадок. загнорівся якийсь обьект дорожної служби-міліції. Всі клерки працівники повтікали,(а обьект був серед міста) а одна людина з як кажуть сумнівною передісторіею забіжала в приміщення викинула газові та кисневі балони - попередивши грандіозний вибух. Але від опіків загинув. Ну от таке. І як тепер бути?
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
Кожний пожежник розуміє,що на роботі може... . Кожний працівник розміновування розуміє що в любий день може... Кожний водолаз розуміє ,що при будь якому спуску може... А поліціянти серйозно думають,що будть йти на побутові сварки і знімати кошенят з дерев? Я не кажу що вони мають кидатись під кулі!!! Ні !! Всі ми розуміємо що для чого їх набирають і як і для чого їх мають ВЧИТИ і ГОТУВАТИ. Якщо ти не говий/а Заради Бога і всіх святих - шукай інше місце собі у цьому робчому Всесвіт!!! А пересічний громадянин, він же платник податків має бути впевнений що ти під охороною спеціально навченою людини на ім"я поліцай!!!!
показать весь комментарий
21.04.2026 23:52 Ответить
ОК! позиція ясна не засуджуете. А що ви можете сказати родинам загиблих, частину яких вона могла/МАЛА врятувати??? Ну робота в неї така стала!!! На таку роботу вона підписалась!! Не на кондитера, не серпентолого, не на мерчендайзера, а ПОЛІЦІЯНТА?????
показать весь комментарий
21.04.2026 23:55 Ответить
пардонсоррі навіщо мені ТАКА поліція? Це загальне. а Основне: воно коли йшла у цю "реформовану" лягаку.... не розуміла куди просовує шию? Що так наказ є і ВСЕ! Я не повірю що вона не знала і ніхто їй не пояснив і не застеріг. І САМЕ головне - фона ж медикиня.... така гарна і гуманна професія навіщо їй було ото все ... ?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:26 Ответить
угу... олто вже підсилили. ЇЇ зробли підсудною а самі - хто у відставку хто -ждун. А те що сталось те сталось. І говне може статись знов десь бо знов архіваріуса чи компутерника відправлять у патруль "для підсиленя" . Вас иакий формат роботи поліції влаштовує? Мені не потрібні роз"яснення, пояснення, аргументації, як і не хочу щоб поліцаї бездумно кидались на кулі. Хочу якіснних поліціянтів на всіх ділянках.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:54 Ответить
м да...косапе один з небагатьох тут... як що недай Бог так станеться що в гарному місті Очаков появиться якийсь перець з автоматом а на його "нейтралізацію" направлять наряд у сладфі хлопака поліціянта . який ні дня не був в арміїї а просто пішов на службу разом з напарником... скажім з жінкою і секретної частини. БО ПО ГРАФІКУ чергувати мають всі. І недай Бог там поруч з тим кілером буде не ваша теща.. скажім хтось інший жіночого роду... і це жінка порядна,гарна,дичціалінована не захистить вашого близького.. Ваші думки" І побажання декому?
показать весь комментарий
22.04.2026 20:18 Ответить
вы очень утомительны. Прошу залишити мене в покої!
показать весь комментарий
25.04.2026 22:59 Ответить
І до чого це, що вона була на "Майдані"? Типу, "зрозуміти і пробачити"? Цей га**он, який розстріляв людей, колись служив в ЗСУ... Можна багато чого зробити гарного, правильного. Але все це перекреслити в одну мить...
показать весь комментарий
21.04.2026 23:42 Ответить
Виявляється служба в поліції це не тільки з планшетиком ходити та бабусів що торгують кошмарити... А іноді треба і озброєних злочинців зупиняти...
показать весь комментарий
22.04.2026 10:15 Ответить
Далі що, герої дописів, хто вже заочно зацькував її та ще одного поліціянта? Це вона та її колега винуваті що не знають як реагувати на постріли чи система яка їх готувала? Ні в якому разі не коментую особисту хоробрість їх конкретно та кожного з нас.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:28 Ответить
Може йди к і пєні мамі? Домислювач тупоголовий.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:40 Ответить
Так. Вчинок ганебний. Вчинок наляканої людини. Вчинок непрофесіонала. Але це не вчинок ворога чи злочинця. Як би того не бажало бачити ,,екзальтоване,, суспільство.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
Як багато медиків в Україні було взято під варту прямо після смерті пацієнта?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:08 Ответить
Кого і скільки ви особисто застрелили( привели вирок до виконання) прямо після ,,побіг додому,,? Підозрюю, жодного.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
Людина запропонувала аналогію. Я відповів.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:16 Ответить
Ні. Не адвокат. Не маю юридичної освіти. Я послідовник адекватності.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:28 Ответить
Згоден. Це коли розмова про злочин і покарання, а опонент починає про рибу.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:47 Ответить
Ви вже й відповіли. Це не злочинці. Це стрілочники.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:51 Ответить
Єдине що зрозумів, то це що ти жінка, фома фоммич. У кожного є своє недоліки. Але жінка це якраз навпаки.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:56 Ответить
Знаю. Я ляжу а ти зробиш мені мінєт, зайка Фоміч. Цицьки хоч маєш?
показать весь комментарий
22.04.2026 01:14 Ответить
Ти сама себе розкрила сьогодні. Бути жінкою це не злочин. 50 відсотків світового суспільства займає це почесне місце.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:25 Ответить
Недо і плі, жіночко?
показать весь комментарий
22.04.2026 01:44 Ответить
Як зносити? Підверьде що ви особисто очолите штурм Банкової і що це забезпечить Зеленському підвал. Народ підійде та почекає.
показать весь комментарий
22.04.2026 01:54 Ответить
Смердить іншим дописувачем з ніком Дмитрий Selftravel. В одном взводе? Кто командир? Кто дал команду раскрытся? Немедленно доложите в штаб части.
показать весь комментарий
22.04.2026 02:04 Ответить
"Її залучили до чергування як підсилення через нестачу в Києві особового складу у понад 60%."

Шта? Зараз в Києві мусорів стільки, скільки за всі часи не було. І все одно нестача? А скільки тоді треба?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:04 Ответить
Рехворма. Брали не за профпридатністю, а за рівнем "патріотизму".
показать весь комментарий
22.04.2026 00:05 Ответить
Тут поліцаї скоїли злочин.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:13 Ответить
Я в Україні. І в свій час так, захищав. Далі що?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:36 Ответить
Тому що через непрофесійні дії цієї "перепуганої женщини" загинуло 7 людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:39 Ответить
От ти дебіл..
показать весь комментарий
21.04.2026 23:43 Ответить
шо ти відповів? ти ж питання написав а не відповідь.
теб що, в совковій школі вчили?

так хто винен? якщо водій фури переплутає зелене світло з червоним і розчавить тебе? система буде винна чи водій?
показать весь комментарий
22.04.2026 06:51 Ответить
а що вона робила в патрульній машині, з пістолетом? діловодством була зайнята?
показать весь комментарий
22.04.2026 06:52 Ответить
хто хейтив жінку?

тут пишуть про поліцейських а не про жінок, прокиньтесь.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:54 Ответить
жінок теж беруть в ЗСУ, і вона могла б навитись спочатку, а потім вже з пістолетом гуляти і каву пити.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:57 Ответить
клименко змусив цю жінку одягнути форму і змусив взяти пістолет? ти заганяєшся.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:58 Ответить
з чого ти взяв що він бугай здорвий? він малий і хворий, виїхав на лікування, його теж треба "панять і прастіть", ти ж тут цю ідею пів дня продвигаєш.
показать весь комментарий
22.04.2026 07:01 Ответить
розірвуть голіруч до того як вона буде людей в автозак пхати, чи після? це важливо
показать весь комментарий
22.04.2026 07:03 Ответить
Оу...скільки вмирають від наркозу у стоматологів..а косметологи можуть заразу занести))
показать весь комментарий
22.04.2026 10:53 Ответить
А Ви думаєте, що на своїй посаді вона в цивільному була?))))
показать весь комментарий
22.04.2026 11:00 Ответить
А що там ті балони робили??
показать весь комментарий
22.04.2026 11:01 Ответить
маячня якась "... не працюють ні там ні там"
показать весь комментарий
22.04.2026 20:50 Ответить
ТАК ЯКЩО ТИ МЕДИК - нафіг в поліцію???

Понабирали рожевих поні і чорт зна кого
показать весь комментарий
21.04.2026 23:56 Ответить
Поліціаї виконують лише те що від них вимагає начальство. Звільняти потрібно керівництво яке не навчило і не підготувало поліцейських до захисту населення від злочинних посягань. Ну от навіщо поліцейському пістолет якщо він прудко тікає з місця злочину з пістолетом в руці і боїться вистрелити у вбивцю? Нахрєн той планшет коли виклик на стрілянину? Вона збиралась пробивати підстреленого хлопчика по базам ТЦК? Дебіли...
показать весь комментарий
22.04.2026 10:33 Ответить
А особисто Ви мабуть з пістолетом на карабін побігли б. І дописи про підвищення підготовки це з офісу простих та безглуздих рішень. Підготовка і утримання спеців, які будуть діяти в такій ситуації оптимально, виходить за межі фінансової спроможності бюджету будь-якої країни. Так ця ситуація буде повторюватися вічно в усіх країнах і найсумніше її неможливо вирішити, бо банально жодна країна не має людського ресурсу для створення необхідної кількості професіоналів, що можуть діяти оптимально в будь-яких ситуаціях. Близько 80% начелення будь-якої країни це поціновувачі активних дій не злазячи з дивана і відсоток цих поціновувачів нажаль тільки зростає. Це повязано з законами еволюції, а обійти закони природи неможливо.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:07 Ответить
Перепуганная женщина это когда у нее борщ на кухне не получился, но если она полицейский , который давал присягу и эту присягу нарушил , тогда надо будет отвечать за свои преступные действия, хотя чему уж тут удивляться, если клоун и уклонист - вручает награды боевым генералам.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:44 Ответить
Жодного...
показать весь комментарий
22.04.2026 07:24 Ответить
Вона до цього була патрульною, нічого її не виправдовує.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:40 Ответить
Прочитайте уважно інфу, вона була патрульною до 2019 року, була навчена, і винна, що покинула дитину і як бувша патрульна і як медік
показать весь комментарий
22.04.2026 08:43 Ответить
ЇЇ другий імпополіцай дезорентував криками "там АВТАМАТ" на своїй любимій расейскай язикє
показать весь комментарий
21.04.2026 23:53 Ответить
Судять не за те, якою людина БУЛА КОЛИСЬ... Судять за конкретні дії (чи бездіяльність), вчинені в конкретний момент...
Багато фронтовиків, повернувшись після 1945-го, додому, "не знайшли себе у мирному житті", і стали злочинцями. Там були і орденоносці, і Герої Радянського Союзу. Позбавляли нагород, і судили за вбивства, грабежі, та подібне, які вони вчиняли після війни...
показать весь комментарий
22.04.2026 00:13 Ответить
О! Нарешті хоч хтось помітив! У США (хоча я й здогадуюся, що лише на папері та в кіно), поліцаїв навчають наданню невідкладної допомоги постраждалим... Навіть якщо вона боялася іти проти озброєного злочинця - але кидать поранену, будучи не тільки поліціянтом, але й МЕДИКОМ, не мала права... У КК України, для медиків, у таких обставинах, є спеціальна стаття - відповідальність за ненадання медичної допомоги...
А щодо "виконання наказу старшого патрулю" - так у нас законодавчо обумовлюється "право на відмову від виконання завідомо злочинного наказу"... Чи хтось хоче довести, що відмова від виконання прямого обов'язку з охорони громадського порядку, та змушення до цього, тимчасово підлеглого, по службі, не є ЗЛОЧИНОМ?
показать весь комментарий
22.04.2026 07:44 Ответить
Хто з нас військовий юрист - Я, чи ТИ?

Стаття 408. Дезертирство

Дезертирство, тобто самовільне залишення військової частини або місця служби з метою ухилитися від військової служби, а також нез'явлення з тією самою метою на службу у разі призначення, переведення, з відрядження, від­пустки або з лікувального закладу.
Вона що - тікала з служби, щоб не служить ВЗАГАЛІ? НІ... То до чого тут ДЕЗЕРТИРСТВО?!!!
показать весь комментарий
22.04.2026 14:17 Ответить
В юриспруденції "фігурами рєчі" не користуються... Якщо не знаєш - СПИТАЙ... Зможу - поясню... Мені якось "фіолетово" - ти лише себе ганьбиш, пишучи дурниці...
показать весь комментарий
22.04.2026 14:54 Ответить
КК України.
Стаття 367. Службова недбалість
1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб, -

карається штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -

карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п'ятдесяти до семисот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.

3. Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, якщо воно спричинило загибель людини, -

карається позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двох тисяч до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.

Ненадання медичної допомоги хворому (ст. 139 КК України) , їй інкримінувать не можна, бо вона там не була МЕДИКОМ, а саме СЛУЖБОВОЮ ОСОБОЮ ПОЛІЦІЇ.
показать весь комментарий
22.04.2026 15:19 Ответить
По справі цікавишся, чи "просто потриндіть"?
У юристів немає емоцій, якщо це стосується юриспруденції... Вони тоді, "в кулаку затискаються"...
показать весь комментарий
22.04.2026 15:21 Ответить
Так я й спитав... ТЕБЕ...
показать весь комментарий
22.04.2026 15:44 Ответить
Страница 3 из 4