7858 відвідувачів онлайн

Втеча поліцейських під час теракту в Києві: Дудіна не працювала в патрулі постійно, - Вигівський

Стрілянина в Києві: обрано запобіжний захід патрульній Дудіній

Патрульна Анна Дудіна, яка опинилася в центрі стрілянини в Києві, на той момент працювала в апараті департаменту і не була залучена до постійних виїздів у складі груп реагування.

Про це повідомив голова Національної поліції України Іван Вигівський під час брифінгу, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Суспільне".

Що про Дудіну розповів Вигівський?

Як пояснив Вигівський, через нестачу кадрів співробітників, які зазвичай не працюють "в полі", іноді залучають до патрулювання.

"Вона є патрульною поліцейською, але працювала не на лінії, а в апараті. Її залучили на підсилення, вона не перебувала в нарядах на постійній основі", - уточнив він.

Сама Дудіна заявила в суді під час обрання запобіжного заходу, що не визнає службову недбалість, а клопотання щодо себе вважає несправедливим.

Нестача кадрів та оплата

Вигівський зазначив, що наразі некомплект у патрульній поліції становить близько 25%, а в Києві цей показник ще вищий. Через це поліція змушена оперативно перерозподіляти ресурси для реагування на виклики.

Окремо він звернув увагу на проблему оплати праці правоохоронців. За його словами, поліція наразі не є конкурентною з іншими силовими структурами, а рівень зарплат впливає на відтік кадрів.

"Звісно, тут не тільки про гроші, але люди шукають де краще. Коли отримують 27 тисяч, а охоронець в магазині 30, то це трошки різні речі", - говорить Вигівський.

Від додав, що у відомстві вже зробили висновки та переглядають підходи до підготовки поліцейських.

Стрілянина в Києві

Втеча поліцейських

  • Раніше повідомлялося, що поліцейські після пострілів втекли, лишивши без допомоги постраждалу під час теракту в Києві: Клименко вимагає службового розслідування.
  • Вигівський повідомив, що поліцейських, які втекли під час теракту в Києві, відсторонили. Розпочато службове розслідування.
  • Як інформує генпрокурор Руслан Кравченко, відкрито провадження проти поліцейських за службову недбалість під час теракту в Києві.
  • 21 квітня Анні Дудіній та її колезі поліцейському Михайлу Дробницькому обрали запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 днів з правом внесення застави в розмірі 266 тис. грн.
Топ коментарі
+23
💔У Києві під час теракту загинув двірник, який закрив собою дитину від стрільця - лікарі більше доби боролися за його життя, але врятувати чоловіка не вдалося.
показати весь коментар
22.04.2026 11:46 Відповісти
+18
Виявляється у нас дві поліції-кабінетна і патрульна ,дуже цікава історія.Далі буде
показати весь коментар
22.04.2026 11:43 Відповісти
+14
Пошли отмазки,людей нема,грошей нема,хер вам,а не защита от террористов,интересно керивни посады тоже не заняты на четверть.
показати весь коментар
22.04.2026 11:47 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
кому буде ?
показати весь коментар
22.04.2026 11:47 Відповісти
ага
показати весь коментар
22.04.2026 11:49 Відповісти
нам буде.
показати весь коментар
22.04.2026 11:53 Відповісти
Отличный у тебя ник. Пятачок. А ты не знал, что есть ещё чисто кабинетная работа во всех организациях? И даже в армии!!! У меня у знакомой дочка служит майором. А должность у неё бухгалтер. Ты об этом не знал, розовый пятак? Лишь бы только поливать помоями..
показати весь коментар
22.04.2026 12:02 Відповісти
Можливо, зеленському повернути своїх подєльників із-за кордонів??
Десь на бригаду збереться, саме меньше!! Тим більше, там уже і обстріляні шифери, будуть як інструктори!?!?
показати весь коментар
22.04.2026 12:05 Відповісти
Алекс, ты вроде патриот. И вроде прытомный. Не кажется ли тебе что начинать надо с самой макушки? Рыба гниёт с головы. И что даст что уволите начальника МВД? Ты же вроде не дурак, а такую хрень пишешь..
показати весь коментар
22.04.2026 12:06 Відповісти
курва! Ну скільки ж можна, скільки ще має бути того дебільного зеленого шапіто? У всьому, всюди...
Поліцейський патруль то бойовий підрозділ. Навіть в мирний час, а тим більше, у нас воєнний стан.
Тому, відповідно, комплектація, підготовка, озброєння, оплата...
А тут, в кобурі пукавка, в патрулі канцелярська службовиця... і проти придурка, озброєного карабіном. Зато у тих, хто то все організовує, хто керує, хто там, на горі, все, як має бути - і кабінети, і зарплати, і авто, і охорона... І, головне, повний комплект - з заступниками, радниками... там повний порядок, ****.
Ну і як там вам? вєсєло? хоть паржьом? ну і па-пріколу....
А люди ж то гинуть!
показати весь коментар
22.04.2026 12:06 Відповісти
Не заблудьте цим похвалитися, перед сусідами, чиї мобілізовані, цивільні у житті, родичи загинули., захищаючи нас від підарів.
.
показати весь коментар
22.04.2026 12:15 Відповісти
😢😢😢
показати весь коментар
22.04.2026 12:16 Відповісти
Переваги роботи в патрульній поліції

Зарплата від 18,600 грн/міс
https://my.patrolpolice.gov.ua/conditions/
показати весь коментар
22.04.2026 12:20 Відповісти
Микола, а чем мне хвастаться? Тем что у знакомой дочка майор бухгалтер? С таким успехом ты можешь похвастаться что у твоей знакомой зять гинеколог.
показати весь коментар
22.04.2026 12:20 Відповісти
А у поліцаїв, схоже, все не як у людей
показати весь коментар
22.04.2026 12:27 Відповісти
Виходила як на рибалку-полювання на людей!
показати весь коментар
22.04.2026 12:32 Відповісти
Ну так і лікарі РІЗНІ бувають! Є хірург, є анастазіолог, а є і стоматолог. А що, давай стоматолога, щоб апендикс вирізав. Ну, Гіпократ тут, і диплом, і все решта...
Та й в ЗСУ є і штурмовики і пілоти літаків і, уяви собі, бухгалтери! То що, а давай бухгалтерів посадимо літаком пілотувати! А що, і звання, і присяга...
Ідіоти вибрали паяца державю керувати... ну нічого придурків то не навчить...
показати весь коментар
22.04.2026 12:43 Відповісти
Випорожнився? Молодець. Тепер підітри рота і повертайся регулювати рух на перехресті
показати весь коментар
22.04.2026 12:47 Відповісти
Вона є офісним робітником, та не виконує завдання патрульних поліцейських вже з 2019 року.

А офісний працівник чим відрізняється від прибиральниці, вони теж повинні виконувати за замовчуванням роботу поліціантів ?
показати весь коментар
22.04.2026 12:52 Відповісти
Й саме жахливе що обидві не навчені.
показати весь коментар
22.04.2026 13:00 Відповісти
Пропоную Івану Вигівському разом зі мною проінспектувати підрозділи й Я покажу що людей в підрозділах достатньо.
показати весь коментар
22.04.2026 13:05 Відповісти
а якого хріна бухгалтер у вас цілий майор? цивільного бухгалтера не можете найняти?
показати весь коментар
22.04.2026 13:08 Відповісти
їх відправляють в чергування. вона не перший раз чергувала, могла звільнитись.
показати весь коментар
22.04.2026 13:13 Відповісти
Проте щодо розподілу відповідальності Ви праві, що керівництво має нести більшу, бо раз пішли такі виправдовування, то вони таку неякісну модель поліції бачили і так її зробили.
показати весь коментар
22.04.2026 13:18 Відповісти
Так, а що СБУ, можна, де є до 100 тих хто воює, в основному альфа, а інші кабінетники, а поліції ні)))
показати весь коментар
22.04.2026 13:19 Відповісти
курва, то невиліовно...
А бойова та фізична підготовка, а стільби, а злагодженість дій в патрулі... То також було? Чи то нахрена. Сказали йди в патруль... а що, хіба ж то проблема в патрулі?
А воно он як, сім трупів...
І на рахунок звільнення - а то вже буде. От всі, кому то нахрін потрібно, бухгалтери, канцеляристи, водії... Всі, кому нахрін та поліцейська бронь підуть після такої херні.
Тож доведенться патрульним і по вулицях бігати і папірці перекладати. А що, форма, звання...
Блін, як той зелений дурдом вже дістав...
Як там було? Дайте йому сто днів, він вчиться?
А вже восьмий рік пішов...
показати весь коментар
22.04.2026 13:20 Відповісти
"... какая отвратительная рожа..."
показати весь коментар
22.04.2026 13:21 Відповісти
це трохи не так, правильно: вияляється на заводі є слюсарі і конторськіє слюсарі, які числяться слюсарями, але слюсарями не є, і питати в них як зі слюсара не треба, хоча і зарплату вони як слюсарі отримують - тоді так
показати весь коментар
22.04.2026 13:21 Відповісти
Розікрав Гундосий зі своєю шоблою бюджет. Військовим не має грошей, поліції теж, а сраний Юзік живе в Іспанії. То це ж сама дрібна фігура в банді.
показати весь коментар
22.04.2026 13:22 Відповісти
мдя...Від дзеркала, придурку, відійди...
показати весь коментар
22.04.2026 13:23 Відповісти
якщо вона не тупа, то вона і на полігони їздить (бо якщо тупа хто їй зброю дасть), і стріляє, а якщо ні, то вона не майор, а рахується, за що це вже інше питання, тому му що, ті які служать не під протекторатом, вміють не хай не нарівні польових, проте краще ніж цивільні, і присягу давали захищати більш слабких, тобто цивільних, якщо ні, то твоя знайоме не військова, а це не поліцейська
показати весь коментар
22.04.2026 13:25 Відповісти
Чого всі забувають про СБУ, яки мали вже давно його пасти??? Працювало б СБУ як треба, то поліції нічого було б робити.
показати весь коментар
22.04.2026 13:29 Відповісти
Придурку, я не про неї, я, дебіле, про тебе і твоїх дітей. Щоб завтра, коли тобі буде задниця, ось така "патрульна" до тебе не приїхала тебе захищати, або ось такий "лікар" тебе лікувати. Тобі треба буде кардіолога, а пришлють травматолога.
То до тебе, дебіла, ніяк не дійде? Курва, ну чого ж то в нас стільки придурків. Як було 73% так і залишається...
Дебілізм дійсно, ніяк не лікується...
показати весь коментар
22.04.2026 13:30 Відповісти
Не гнила, а продовжували гнити, а то легенди про чесну поліцію есересерії та інших силовіків ********* поганою лапшою
показати весь коментар
22.04.2026 13:35 Відповісти
Не прибиральницю, а поліцейську, яка пройшла відповідну підготовку, отримує відповідну зарплату має спеціальне звання, обчислюється льготна вислуга, а то так кажете наче прибиральницю СБУ заставили організовувати обшук у міндіча, і із-за прибиральниці СБУ втік міндіч, і грошей не має на енергетику із-за прибиральниці
показати весь коментар
22.04.2026 13:38 Відповісти
то ви читати не вмієте, там написано Київ від 22100 до 25100 грн, це більше ніж у військових у яких від 20000
показати весь коментар
22.04.2026 13:39 Відповісти
Середня зарплата в Києві? То є раз.
І чого ж то на тих 22К некомплект 30%? Аж дивно.... Правда, в управліннях там всі, напевно, 120 комплектності...
Тай тут не тільки в зарплаті проблема. Відбір, підготовка, спорядження, озброєння... А тут, очевидно, повна задниця. От і результат.
Ще раз - поліцейський патруль то є БОЙОВИЙ підрозділ. Підсилення канцелярською працівницею? То навітть не ідіотизм, то повний звіздець...
Лише тут - 7 трупів...
показати весь коментар
22.04.2026 13:45 Відповісти
Тяжкий трафунок, а я не лікар...
показати весь коментар
22.04.2026 13:49 Відповісти
Питання НЕ ДО НЕЇ! Питання до тих, хто її НЕ ГОТУВАВ, не озброїв, не навчив... і послав в той патруль! Патруль то ж той самий бойовий підозділ - вогнева, фізична, психологчна підготовка. Тактика, злагодженність, зброя... А того ж не було! От і результат
Так само і в ЗСУ! та ж історія. Приходять люди в бойовий підрозділ і з ними починають з курсу молодого бійця - ось автомат, ось в нього затвор...
Курва, ну чого ж то до тупих ніяк не доходить?
показати весь коментар
22.04.2026 13:59 Відповісти
Перепрошую, але мені вже надоїло пояснювати. А тому то вже, напевно, до психіатра, а не до мене.
Так, до речі, підставли не її, підставили тих 7 трупів. Але ж то таке... хоть паржьом...
показати весь коментар
22.04.2026 14:02 Відповісти
Точно! от всі в ЗСУ повинні вміти керувати літаками чи хоч танками. А що, то ж мінімум. Чи ні?
Дурню, патрульний то не мінімум! То лише придуркам здається, що то мінімум.То, хіба, бабок на тротуарі з картоплею чи сметаною гонити, то мінімум, а коли озброєний терорист, то спецпідготовка і спецнавики!
Ось результат твого мінімум - 7 трупів!
Курва, як ви дебіли недоучені зі своми простими рішеннями дістали... Вже ж руїна всюди і у всьому, а вони своє далі...
показати весь коментар
22.04.2026 14:14 Відповісти
вона працювала в Києвві отримувала значить від для Києва, а не від 18000, відбір вона була в управління де комплект більший некомплект 25% патрульна поліція, а не управління де вона працювала і надіялась на льготи і ранню пенсію, а от ризики, які це несе не рахувала, а требе було
показати весь коментар
22.04.2026 14:16 Відповісти
Питання саме до неї: чому вона погодилась виконувати роботу, якої виконувати не вміє?
показати весь коментар
22.04.2026 14:47 Відповісти
Ти дебіл?Це штатний працівник,котрий має посвідчення поліція і відповідну підготовку!!!
показати весь коментар
22.04.2026 14:56 Відповісти
Покажи пример..****@ть все умеют.
показати весь коментар
22.04.2026 14:58 Відповісти
Абсолютно вірно! Нещодавно особисто бачив, як шестеро бугаїв у поліцейській формі бусифікували одного нещасного небораку. Для такої справи, чомусь, знайшовся повний комплект. І не один. А пов"язати справжнього озброєного бандита виявилось нікому...
показати весь коментар
22.04.2026 14:59 Відповісти
А чого його не пасли поліцейські, яких сто разів викликали люди які живуть з ним в одному будинку?
Мені довелось викликати поліцію, бо сусід алкаш ходив з викруткою і всіх навіть в місті мочити. Приїхали мило як з родичем, або близьким коришом поспілкувались, навіть огляд поверхневий не зробили? Натомість нам зробили зауваження, нах...я ми їх турбували та ще перед перезмінкою.
Це, зараз повсемісна їх практика, наїжжати на притомних і корешатися з дебілами.
показати весь коментар
22.04.2026 14:59 Відповісти
Ні, чесних ніколи не було, але, все ж таки... Не до такого ж ступеню. Тоді, хоча б, службу в армії вимагали, якщо хочеш працювати в ппс. І ще й дивились в яких військах служив, яка характеристика з місця служби. Після стройбату могли і не взяти.
показати весь коментар
22.04.2026 15:05 Відповісти
Не жіноча це справа в такий складний час приймати участь в затриманні озброєних злочинців.
показати весь коментар
22.04.2026 15:09 Відповісти
Який наказ? Що ти верзеш? Ти ж сам тут лікарів у приклад ставиш. То якщо тобі, терапевту, начальство накаже провести операцію, то ти погодишся, бо "наказ"? І не будеш нести ніякої відповідальності, якщо візьмешся оперувати і заріжеш пацієнта? Що ти мелеш?
ПС. Ні в якому суді, ні в якій країні гнила відмазка "я просто виконував наказ" не проходить. Злочинців судять на повну котушку, не важливо, чий і який наказ вони виконували.
показати весь коментар
22.04.2026 15:15 Відповісти
Не брешіть. В неї по наказу статус «патрульна».
А те, що керівництво, аби вона не втратила погони, посадило її займатися квартирним питанням, не означає, що вона перестала бути ПОЛІЦІЄСЬКОЮ НА ПОСАДІ ПАТРУЛЬНОЇ.
Я бачу ви геть не розбираєтесь в тому хто є поліцейським і вільнонайманим.
Тому кидайте цю справу. Бо тільки гірше робите.
показати весь коментар
22.04.2026 15:38 Відповісти
Є медичний факт,системна проблема. Нею не хаймаюця ні Зеленьський ні апарат МВС.
1 НИЗЬКА зарплата- 25 тис. Через що некомплєкт і вимушені брати всіх, хто приходить. Це відповідальність міністра і Зеленьського.
2. Вся система судів і прокуратур працює на максимальне покарання того,хто застосував зброю. А якщо при цьому хтось загинув- обов'язково посадять. Коміссії службові розслідування, допити того, хто хастосував зброю Хто за це відповідає?
3. Відсутність тактичної підготовки і застарілі алгоритми реагування під час воєнного стану- Міністр і начальник поліції
4 В країні на руках величезна кілткість автоматичної зброї. У поліції еавіть АКСУ на патрулювання не видають -Міністр і Начальник Аоліції
показати весь коментар
22.04.2026 15:41 Відповісти
Де ви цю х...ю.вичитали?
Немає.серед особового складу МВС статусу «офісний працівник»! НЕМАЄ, це для тих хто ніх...я не знає, але скрізь впрягається щось довести.
Є в МВС, вільний найм, держслужбовці і осрбовий склад зі званнями, погонами і Єдиною на всіх присягою і статутом правоохоронця.
Гудбай.

Що до подій, то варто.встановити хто був старшим в їх патрулі. Якщо вона, то це ще гірше, якщо отой бігун, то то вона виконала його наказ бігти світ.за очі. І це інше.
показати весь коментар
22.04.2026 15:45 Відповісти
На мою особисту думку,вона звичайно порушила низку законів і повинна відповідати, але і помʼякшуючі обставини є. Це тільки в казках буває, шо одяг форму, дав присягу і ти вже рембо. І це більше вина командування, шо вони виперли патрулювати повністю непригодну для цієї роботи людину. Це як взяти санітарку, яка одягла форму халат і склала присягу дала клятву Гіпократа, заставити її робити операцію, а потім звинуватити її шо вона зарєзала поцієнта. А як могло бути інакше?
показати весь коментар
22.04.2026 15:57 Відповісти
Я там вище відповів, думаю те саме можу відповісти і вам. З маленькою поправкою: можу забитись на пляшку кефіра, шо ніфіга вона не обіцяла діяти як патрульний поліцейській. Сиділа собі папірці перекладала. В таких великиї конторах як МВС багато допоміжного персоналу. В чуваків не вистачало людей, то вони вигребли всіх, хто є, і відправили на вулиці. Тіпа "і так сойдьот". 30 років сходило, а тут бац і не прокотило. І поруч з нею повинно сидіти все те керівництво, яке її відправило в той патруль.
показати весь коментар
22.04.2026 16:01 Відповісти
У вас якесь дивне уявлення про МВС. Там овердофіга народу, які ніколи не патрулювали вулиці, і дай Б-г ніколи і не будуть. Нафіга тоді витрачати час і гроші і тренувати їх на те, шо вони ніколи не будуть робити?
"Відсоткове співвідношення: > Патрульна поліція складає близько 15% від загальної кількості поліцейських у країні." (С)
показати весь коментар
22.04.2026 16:06 Відповісти
Тобто вам буде ОК, якщо через нестачу лікарів вашу операцію проводитиме санітарка? Вона ж в халаті, вона ж медичний працівник, їй же видали скальпель!
показати весь коментар
22.04.2026 16:08 Відповісти
Ти теж ***** ?Де вас плодять?
показати весь коментар
22.04.2026 16:10 Відповісти
********, в тебе нема аргументів? Так і скажи
показати весь коментар
22.04.2026 16:10 Відповісти
Придурок в тебе батя, за те шо гандона не надівав. Тепер читати твої висери .
показати весь коментар
22.04.2026 16:18 Відповісти
Санітарка і хірург можуть зробити першу допомогу,ти будеш здивований таким відкриттям
показати весь коментар
22.04.2026 16:20 Відповісти
Вже перейшов на батьків.100% ти придурок рівня шкіла
показати весь коментар
22.04.2026 16:21 Відповісти
Цікаво з якої дірки своєї мамаши ти виліз? Можу забитись на пляшку кефіра шо зі сраки
Шо кісо, не подобається, коли з тобою розмовляють в твоєму стилі?
показати весь коментар
22.04.2026 16:23 Відповісти
Кісо, ти порівнюєш протистояння озброєному і стрілючому гандону і першу допомогу? Ну най тобі санітарка робить першу допомогу, коли в тебе апендицит лопне або інсульт торкне.
показати весь коментар
22.04.2026 16:25 Відповісти
Довбойоб ти червонокнижний.Вона втекла!
показати весь коментар
22.04.2026 16:26 Відповісти
По твоєму патрульний цет якийсь термінатор .
показати весь коментар
22.04.2026 16:30 Відповісти
Давай, займи її місце, покажи майстер класс. А то киздіти з кущів кожен герой.
показати весь коментар
22.04.2026 16:37 Відповісти
невиліковно... здаюсь...
показати весь коментар
22.04.2026 16:43 Відповісти
Логічно !
показати весь коментар
22.04.2026 18:38 Відповісти
Знову маніпуляція від мусорської банди. Мова не йде про професійні навички, мова про морально-вольові якості. Якщо ти військовий, давав присягу, маєш при собі зброю, і при сутичці з ворогом втікаєш з поля бою - ти однозначно дезертир, будь ти хоть сто разів штабним писарем. І ніяк інакше. Крім того, щоб вистрелити в убивцю, який не ховаючись вільно йде по вулиці і пострілює в людей по сторонам, не потрібно бути суперпрофесіоналом, потрібно лише виконати свій обов'язок, інакше ти не поліцейський, а мусор.
показати весь коментар
22.04.2026 19:43 Відповісти
Запишись у поліцію, чи тільки обсирати її можеш, бачиш, що там нестача кадрів, такого сміливця, як ти, там тільки й не вистачає.
показати весь коментар
26.04.2026 10:32 Відповісти
Тому і не комплект
показати весь коментар
22.04.2026 11:44 Відповісти
Ага, із пільгами, як у військових, но за паперово-кабінетну роботу, де з ризиків - скріпкою вколотися та папером порізатися. Не дивно, що ні в патрульні на вулицю ніхто не хоче йти, ні у станка стояти, все хочуть на стільці працювати.
показати весь коментар
22.04.2026 12:09 Відповісти
Александр, вы в самую точку. Именно начинать с зебила и его подельников. В кандалах притащить из-за границы. Вернуть ворованные деньги. Пустить эти деньги в том числе на зарплаты для нормальных полицейских. Которые могут и умеют служить. . Да только хрен это будет сделать. Иудейская мафия уже не слезет с нашей шеи.
показати весь коментар
22.04.2026 12:09 Відповісти
Друзі !
Система гнила з 91 року , нагадую вам провсяк випадок.
показати весь коментар
22.04.2026 12:10 Відповісти
Це взагалі законо, якщо якусь умовну прибиральницю у відділенні поліції відправили без жодного захисту та й ще на бойове завдання владнати збройний напад !?

"- Мене відправили (на патрулювання), тому що зараз у патрульній поліції Києва нестача особового складу понад 60%, і працівники апарату змушені виходити на лінію", - розповіла жінка.
Дудіна пояснила, що є офісним робітником і не виконує завдання патрульних поліцейських вже з 2019 року. А останнім часом була залучена до чергувань як підсилення через нестачу особового складу.

Декларацією працівниці Нацполіції, де зазначено, що Дудіна - інспектор з питань житлового забезпечення.
показати весь коментар
22.04.2026 12:10 Відповісти
Та ні! Значно раніше, ще з 1917-го!
показати весь коментар
22.04.2026 12:16 Відповісти
тобі показують прімєр інваліди на нулі-мало?
показати весь коментар
22.04.2026 12:27 Відповісти
рыба гниёт изнутри, а запах выходит изо рта.
показати весь коментар
22.04.2026 12:28 Відповісти
Цікаво, а ти згоден, щоб тебе в лікарні лікувала санітарка? Ну вона ж в тій ж лікарні працює, в чому проблема? І її медпраціником називають, і білий халат в неї...
Так і тут - канцелярський працівник і патрульний поліцейський то є РІЗНІ посади, різна підготовка і різні результати роботи!
показати весь коментар
22.04.2026 12:30 Відповісти
інспектор - це посада, а яке в неї звання?
показати весь коментар
22.04.2026 12:30 Відповісти
Поліція в Україні була, є і буде гнилою. Їншої немає. А за корумпованих ********* у владі -зєлєнскіх, єрмаків, татарових, свіриденок всіх мастєй з міндічами і цукєрманами "на посилках" - на якісь реальні зміни годі сподіватись. Поліції - це шакали. Неповносправні ідіоти які не здатні заробити на життя чесною працею. Вся їх діяльність це "влада дала мені пістолет і всі мають виконувати мої накази". 15 років їх вивчав. Навіть докторську захистив на тему злочинності і практики застосування покарань в Україні. Ми їх вчили бути громадянами. Даремно. Ті хто слухав негайно з поліції звільнялись. Лишались лише гнилі покручі. Врешті свою боротьбу з корупцією в правоохоронних органах вважаю програною. Визнаю це. Вже не має ні сил, ні бажання поряд з цими покручами знаходитись. Вони не змінюються, а лише мімікрують під "нові мітли" лишаючись внутрішньо гнилими і морально потворними. То ж нічого дивного немає в тому що 98% поліцейських в Криму і на ТОТ перейшли на бік ворога. Поліцейські досі не стали громадянами. Як були холуями начальства так і лишаються і "нові" нічим від "старих" не відрізняються. Хіба що тепер у них планшети і доступ до ШІ...
показати весь коментар
22.04.2026 12:33 Відповісти
Так її ж на "підсилення" прислали! Бачили як "підсилила"?
показати весь коментар
22.04.2026 12:34 Відповісти
І ще, про «ненавчених» та «навчнних» без погонів, без зброї без обов'язків захищати інших «

Сьомою жертвою теракту в Києві став двірник, якого місцеві жителі знали як дядю Сашу. Він загинув, захищаючи дитину власним тілом. Сусіди згадують його як добру й чуйну людину, яка завжди допомагала іншим і доглядала за безпритульним котом.

Під час нападу, коли терорист відкрив вогонь, чоловік кинувся до хлопчика і прикрив його собою, отримавши смертельні поранення. Врятувати його не вдалося.

🙏»
Саме ця Людина ЗАХИСТИЛА дитину, на яку поклали поліцейські болт.
показати весь коментар
22.04.2026 12:45 Відповісти
Вона сама собі ту посаду видумала? Штатний розпис вона складала?
Ще раз - кожен має займатись свою справою! Прфесійно, відповідально. бути підготовленим, кваліфікованим!
Я зовсім не хочу, щоб завтра місто патрулювали ось такі патрульні, бо то не її! Не її посада, не її підготовка, не її можливості...
А, отже, ось результат того дебілізму! 7 людських життів! Мало?
показати весь коментар
22.04.2026 12:48 Відповісти
Непогани заробітки в «прибиральниці». Як ви вважаєте?
«...поліція наразі не є конкурентною з іншими силовими структурами, а рівень зарплат впливає на відтік кадрів" З інтернета - з декларації Анни Дудіної за 2025 рік: Управління патрульної поліції у місті Києві Департаменту патрульної поліції / Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпеченнч діяльності: Заробітна плата (грошове забезпечення) 481 864 грн., Компенсація за найм житла: 72 672 грн. - але має власне житло.»
показати весь коментар
22.04.2026 13:08 Відповісти
Не може бути в поліції чи силовій структурі - "офісного працівника" - всі поліцейськи, мають бути готовими до патрулювання і в повній міри виконання функцій, ні - тоді ти не поліцейський, в такому разі всі звинувачення в її адрес справедливі. В ДПСУ, командир прикордонного загону (здебільшого це структура управління обласного рівня) під час об'їзду ділянки - очолює прикордонний наряд, і якщо бачить правопорушення втручається, там є так звані "офісні посади", але вони так звані, періодично всі їдуть на кордон і очолюють наряди, і жінки також, а ця фіфа не така, то що вона робила в поліції? якщо їй на подіумі треба тоді бути, чи в нас просувається гендерна нерівність і уперджене ставлення до жінок - бробачте її бо вона фіфа, і робить казна, що.
показати весь коментар
22.04.2026 13:14 Відповісти
а ти згоден щоб санітарці платили як кваліфікованому хірургу?
показати весь коментар
22.04.2026 13:15 Відповісти
Згоден. Вона не повинна патрулювати вулиці і мати звання поліціанта. Вона має бути цивільною особою за наймом, як всі прості робітники на підприємстві: робота 5 днів на тиждень з 9-00 до 17-00, гідна зарплатня і трудовий стаж для виходу на пенсію за віком не меньше 33 років.
показати весь коментар
22.04.2026 13:15 Відповісти
Пільгі однакові, а зарплатня, судячи із річної декларації навіть більша. Більше ризкує? Більше користі суспільству Старший інспектор з питань житлового забезпечення відділу збезпечення діяльності приносить?
показати весь коментар
22.04.2026 13:23 Відповісти
грошей на військових не має (в тому числі поліцейські підрозділи на передовій та кордоні з рф), хто на поліцію виділить
показати весь коментар
22.04.2026 13:30 Відповісти
вона не канцелярська службовиця, це не СБУ, де є Альфа, а інші офісники, це поліція де всі давали однакову присягу, і однаково поліцейські, якщо одягнули форму
показати весь коментар
22.04.2026 13:34 Відповісти
Вона не патрульний! В неї нема ні бойової підготовки, ні відповідних навиків, ні досвіду... Мало того, навіть зброї! З пукавкою проти карабіна... І чого ж то вони втікали, аж дивно...
Вона канцелярський працівник, яку примусово послали виконувати невластиві їй функції.
Ще один приклад непрофесійності, профанації в організації і керівництві, безвідповідальності, безмозглості...
Як там, кухарка може керувати державою, а президентом може бути блазень?
Результат як, задовільняє? Як країна ЙОГО мрій, точніше, 73% ідіотів? Подобається?
А що, хоть паржьом, хужєнєбудєт...
показати весь коментар
22.04.2026 13:39 Відповісти
Сторінка 1 з 2