12645 посетителей онлайн

Решение о ликвидации подразделения принял Зеленский из-за моих показаний в НАБУ, семью преследуют, меня удерживают в скотских условиях, - Касьянов

Касьянов о ликвидации подразделения

Офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке Юрий Касьянов считает, что решение о ликвидации его подразделения было принято лично президентом Владимиром Зеленским.

Об этом Касьянов пишет в фейсбуке, информирует Цензор.НЕТ.

"Решение о ликвидации нашего подразделения было принято президентом Владимиром Зеленским, потому что я являюсь обличителем по делу Fire Point и ключевым свидетелем. 2 октября я дал показания детективам НАБУ. 3 октября утром было объявлено о ликвидации подразделения", - подчеркнул он и призвал НАБУ обеспечить ему и его семье защиту по программе защиты свидетелей.

Касьянов вызов в НАБУ

"Я оставлял президенту поле для маневра - призывал его изменить решение, выходил на Майдан, обвинял только Ермака, вел кулуарные переговоры с членами его команды, даже поднял белый флаг в попытке сохранить эффективное подразделение и не преследовать меня и членов моей семьи.

Я боролся за консолидацию в обществе вокруг фигуры президента и верховного главнокомандующего. Президент не услышал и принял решение расправиться. Потому что в моих показаниях есть и его фамилия", - пишет Касьянов.

"Преследование детективов НАБУ, попытка поставить НАБУ под контроль через правки в законодательстве, а теперь и ликвидация нашего подразделения, преследование меня и членов моей семьи, потоки "компромата" в сети, нападение на семейный бизнес - все это акт показательной расправы топ-коррупционеров, которые зарабатывают миллиарды долларов на войне", - добавляет военный.

Он также сообщил, что сейчас находится в Ривненской области, в сборно-пересыльном пункте 1-го пограничного отряда (бригада "Гарт") в скотских условиях, фактически в положении арестованного.

"Меня, старшего офицера, добровольца с 2014 года, поселили в одной казарме с мобилизованными, не позволяют выйти, охраняют как уклониста. Мое физическое состояние ухудшается с каждым днем. Дейнека меня отсюда живым не выпустит", - резюмирует Касьянов.

Что предшествовало?

3 октября офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке и основатель бюро беспилотной авиации Matrix-UAV Юрий Касьянов заявил, что расформирование возглавляемого им подразделения роты ударных беспилотных комплексов 10-го мобильного отряда ГПСУ состоялось по приказу руководителя Офиса президента Андрея Ермака.

По его словам, бойцов подразделения "таскают" на допрос в службу Внутренней безопасности и на полиграф. Он обратился с предупреждением к Ермаку из-за давления и преследования.

Также Касьянов обратился с призывом к президенту Зеленскому из-за ликвидации эффективного подразделения. Кроме того, он сообщил, что выходит к ОП на Майдан.

Вечером воскресенья, 5 октября, Касьянов вместе с семьей и сторонниками вышел на Майдан в знак протеста против расформирования его эффективного подразделения. Военный рассказал, что более двух часов они ждали президента Владимира Зеленского, однако он так и не пришел.

Впоследствии Касьянов заявил, что командование уволило с должности офицера, который исполнял обязанности командира. Военного с субботы удерживали на территории воинской части.

6 октября в ГПСУ сообщили, что подразделение Касьянова решили расформировать из-за отсутствия результативности при выполнении задач.

Юрий Касьянов назвал заявления Госпогранслужбы об отсутствии результатов у подразделения роты ударных БпЛА ложью.

Топ комментарии
+78
"Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими" - все що вам треба знати про скотів і їхнє ставлення до звичайних людей, нас з вами
показать весь комментарий
12.10.2025 10:04 Ответить
+53
Тобто він еліта повинен жити в хаті або готелі,інша чернь(мобілізовані) в скотських умовах!?Оце і є водорозділ між скотом і касьяновим.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
+50
Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
бенин Омански Нарик это проект кремля "буратино" со смотрящим фсбэшником Елдаком поставленным патрушевым в Омане в 20 году место бениного смотрящего богдана и пока это гундявое Животное играет роль "гидранта" Украине ни чего не светит!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 11:19 Ответить
Fire Point міндича недоторканий....хто проти крадених у Держави мільярдів зелені-міндича, одразу стають ворогами опи)))
показать весь комментарий
12.10.2025 11:20 Ответить
Клоуну який здав чверть країни без бою і розігнав його підрозділ Юрко залишав поле для маневру. А клятому Баризі який відвоював півдонбасу і дістав армію з-під плінтусу - ніякого маневру Юрась не залишав, з ним він вів таку безкомпромісну війну, аж кющать не міг - це розуміти треба.)))
показать весь комментарий
12.10.2025 11:22 Ответить
.. ну це вже як додаток , до всих агрохімій , умерій , гогилашвилій ... українці з діда-прадіда мля.. класно " паржалі" в 19 ..
показать весь комментарий
12.10.2025 11:23 Ответить
Це казки для наївних. Для початку поцікався різницею з зарплатах.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:23 Ответить
А як на мене, то він піпл на жалість пробиває, бо "Аннушка уже пролила масло", в утиль, Юра, в утиль. Ну або тихенько сиди і собирай дрони.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:23 Ответить
Головне, що цей диктатор - не Порошенко. Тому Касьянов має бути задоволеним.
Пи. Си. Іноді своїх бажань треба боятися, бо в один час вони можуть збутися.
Пи. Пи. Си. Бажання, які йдуть від почуття помсти, чи зпздрощів, не є богоугодними, тому і є шкідливими для того, хто їх впускає у серце всупереч здоровому глузду.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
Армiя - це постйнi ротацii, з перекиданням iз однiеi частини в другу... А тут шо не так. В свiй час самопальних дронщикiв розформували, та на iх базi створили державнi пiдроздiли... Правда у вiйськовому статутi не прописано, що держслужбовець може злигувати держслужбу з особистим бiзнесом...
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
замість зебіла, після відставки буде ВО - спікер ВР, йому навіть підписувати нічого не треба буде
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
Вийди отсюда, розбійник (с)
показать весь комментарий
12.10.2025 11:26 Ответить
Опытный боец Касьянов теперь узнал как большая часть армии живет. Спасите, помогите...
показать весь комментарий
12.10.2025 11:30 Ответить
бо військові вперлися!
зірвали всі оманські плани!
показать весь комментарий
12.10.2025 11:32 Ответить
А шо не так? Вiйськовi на 99.9% проголосували за невiгласа. ЗЫ... "терпіть не можу тих хто втік а потім починає учити" - не чiпляйтеся до жiнки, на вiдмiну вiд вашого 4 рази ухилянта-вави, вона вам нiчим не завинила.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:32 Ответить
Я б на місці Пороха послав би в казарму найкращих цукерок. І листівку, Юрі від Петі на долгую пам'ять
показать весь комментарий
12.10.2025 11:32 Ответить
не потрібно все валити на зеленського, розумних людей взагалі мало і далеко не всі з них командири
показать весь комментарий
12.10.2025 11:34 Ответить
Між нами стариками. Я думаю що Порох ніколи б не залишив помирати Ярослава Журавля. Мене той випадок ... .
показать весь комментарий
12.10.2025 11:34 Ответить
Чого ти ниєш, Касьянов? Ти ж переміг Порошенка. Випив на радостях. Так випий ще.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:35 Ответить
Якщо стати між Азнавуром і пляшкою коньяка азнаурі, то можна загадувати бажання
показать весь комментарий
12.10.2025 11:36 Ответить
показать весь комментарий
12.10.2025 11:36 Ответить
Шо, Касянчік? Порошенко, Порошенко, а то путін нападе? Да? #Ацетобінепорошенко
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
Зєлю геть. Вибори. І так має і може сміливо, твердо, але у межах дозволеного казати кожен. Якщо ми не хочемо КАТАСТРОФИ, якої Україна ще не бачила
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
Я в цьому впевнений.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
Пам'ятаю, скільки людей в 19 році працювало, щоб зебіл не став президентом - малювали фотожаби, друкували листівки, і все було дарма..
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
Оце так вперлися , що вiддали оманливiй людинi своi голоси? Справка: Зеленський переміг на виборах президента 21 квітня 2019 року, інавгурація пройшла 20 травня 2019 р.
13 лютого. 2020 р. - «Оманлива відпустка»
показать весь комментарий
12.10.2025 11:40 Ответить
ДайошЪ баб Юльку i баста.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:43 Ответить
КАТАСТРОФА - це Юлька ходяча. ВАНА - ще й торба з дустом
показать весь комментарий
12.10.2025 11:44 Ответить
100%
показать весь комментарий
12.10.2025 11:45 Ответить
ігорок , скількі тобі нагадувати ? тобі на туди ...
показать весь комментарий
12.10.2025 11:50 Ответить
По якому закону це кримінал (цікаво просто)?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:53 Ответить
"Зєлю геть. Вибори. І так має і може сміливо, твердо, але у межах дозволеного казати кожен", - так де ж ви були з баб Юлькою пiд час виборiв, бубочку пiдтримували? I не соромно вам пiсля цього тут дефiлювати?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:53 Ответить
Юрко, не пи*ди, такого не може бути, щоб весельчак Зеленський таке зробив це маячня. Як ви, придурки, казали: "Хоч посміємсяч." Близько мільйона померли від сміху.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:54 Ответить
Що та пан Бегемот путается в показаниях, поди уже отстоял очередь за предобеденными наркомовскими?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:56 Ответить
А мудрий наріт? Ви про мудрий наріт забули. 90% виборців цих прізвищ і не чули і до чого вони закликали навіть не знають. А ви цапами-відбувайлами робите саме цих людей. Тепер ці ж таки люди борються з зеленою системою. І знову ви невдоволені. Злорадство так і пре. Замість того щоб згуртувалися і підтримати того ж таки Касьянова ви ниєте про події семирічної давності. Це вже нагадує психічний розлад. Або роботу на офіс президента.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:56 Ответить
Ти бот, це зрозуміло, але мене цікавлять 45 тебе лайкнувших. Якась частина також боти, але є і пересічні, які почались на твою маніпуляцію.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:02 Ответить
Яке ти, Маша, маєш право чмирити військових? Ти пройшла АТО? Якби тебе здали на розправу кацапам в Іловайську, ти б за чорта проголосувала аби не Порох. А те що народ проголосував за Голобородька це в повній мірі заслуга Порошенка і я абсолютно згоден з баченням Степана Хмари - "Порошенко став причиною того, що до влади прийшов Зеленський. І голосували не за Зеленського, а проти Порошенка, тому що неможливо було його терпіти того, що робить Порошенко. Ота вся корупція, та брехня, та таємна гра з москвою. Вона почалась відразу, як тільки він став президентом". https://k-z.com.ua/vydeo/65200-stepan-hmara-rozpoviv-hto-takiy-poroshenko . А ще тобі, Маша і не тільки тобі, варто подивитись інтерв'ю https://www.youtube.com/watch?v=IpK7HOfORDI і особливо звернути увагу на частину після 9-ої хвилини 30 сек, там Яворівський доволі недвозначно (хіба зовсім тупий не зрозуміє) розказує, яку армію будував Порошенко і проти кого він її будував.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:02 Ответить
Бот, його охороняють і обмежили пересування. А він доброволець, втікати не планує. На відміну від бусифікованих, які мабуть всі б повтікали. Ти б мотивацією бусифікованих переймався, а не на офіс зєльоних гнид працював.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:06 Ответить
Який Верховний Головнокомандувач - такі і командири. Це в Україні системне. Ще в Древньому Єгипті фараон вишукував серед свого народу розумних, а не вірних.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
Мабуть у статутах йдеться про обгрунтовані "обмеження".
Чим обгрунтовані "обмеження", щодо м-ра Касьянова, які влаштував очільник ДПСУ?
Касьянов - військовий, зобовʼязаний воювати з ворогом за своїм військовим фахом.
Яка користь обороні України від ізоляції Касьянова "в казармі з мобілізованими"?
Чим це допомагає силам оборони бити ворога? А може якраз навпаки?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
ДПСУ не хоче в піхоту. Забув мабуть як хлопців передавав тцкшникам
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
Так ж...и кончать Україну,а потім втечуть до Лондона!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:09 Ответить
Щоб тут не посади "знатаки", але по уму (точніше по соввсті) людині потрібно допомогти, тому що Касьянових які в війні з14 -го року у нас не багато. Касьянових які знаються на безпілотнікпх - ще менше. А Касьянових, які б мали сміливість проти ермака і зеленського РЕАЛЬНО виступити Ви знаєте? Я, наприклад, крім самого Касьянова, не знаю. Тому робить висновки самі.
І дуже потужно чиплятись за помилки в минулому, яки сьогодні, для притомних очевидні , можуть виглядати не здорово.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:11 Ответить
Бо мобілізовані розбіжаться. Оце проблема. З такою мотивацією, коли закінчаться добровольці, багато не навоюєш. Звичайно Касьянов обурюється, що його охороняють як потенційного дезертира.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:11 Ответить
Ну, Міхо Саакашвілі під час міхомайдану з Єлізавєтою Ясько жив в елітних апартаментах з портретом на всю стіну самого себе. Бидло мерзло в палатках, зігріваючись вогниками бурбуляторів. До хріна тих бурбуляторів навколо валялося.
А по темі- чим Касьянов кращий за інших? У нас кухня одна була, для офіцерів і рядових.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:13 Ответить
Мабуть це був би найкращий вибір враховуючи, що кращої і з таким досвідом управління країною на політичному горизонті України немає. Яворівський гарно цю тему розписав свого часу, навіть добавити нічого, бо зміни стались лише в гірший бік https://www.youtube.com/watch?v=IpK7HOfORDI . Так що ваш гумор недоречний.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:14 Ответить
давно вас не було! рожевих поні.
а микола комбайнер, воює за фахом?
а василь токар фрезерувальник воює за фахом?
а мій родич науковець, воює за фахом? третій місяць сидить у блінчіку під постійними обстрілами.
ой, квіточку касьяна заперли в якусь казарму, не його принижують!
ніфіга собі! самого касьянова, нев'******** спеціаліста.....
показать весь комментарий
12.10.2025 12:14 Ответить
Кого б необрали в 2019: Петра, Юльку, Бойка такої б біди небуло.
Нажаль 13 млн з тогочасної 40 млн. країни повелись на дешевий сери.альчик.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:14 Ответить
Є кращі пропозиції? Нема?, то мовчи
показать весь комментарий
12.10.2025 12:15 Ответить
Тому що мав мету врятувати свій підрозділ, життя людей, своє життя, розуміючи що попали під серйозну роздачу.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:16 Ответить
То що зєлєнской займається людоловством, відстрілює людей на західному кордоні - цього мужнього воена не їбало. А коли його барське тіло поселили в казармі поруч, поруч з "нелюдами" з його слів, цей боригоборець возмутілсо.
Бєспрєдєл, але розплата його догнала
показать весь комментарий
12.10.2025 12:16 Ответить
поспілкувався з розумною людиною? сам з собою?
нєнє.
я не буду втручатися.
так міло.
пиши ще!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:17 Ответить
Єдине, що він повинен підписати це явку з повинною.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:17 Ответить
За військовим фахом. Вивчай матчастину
Військова спеціальність - це https://www.google.com/search?sca_esv=d803b5e7521b1d51&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&sxsrf=AE3TifNu7wf0keFj8J4D7NsOAAPzBDJNWQ%3A1760260658275&q=%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%28%D0%92%D0%9E%D0%A1%29&sa=X&ved=2ahUKEwimpP75qZ6QAxVEQ_EDHTl7JHQQxccNegQIKxAB&mstk=AUtExfAiqjsvmTiQ2BkPs1Qlgh5nHcv9JpkvmFKH-gE_krnqXMpUR_TLg6XIctsCX3yRU5wblQOTB9QvcHUw4mVvp5AVuNF9IFrCiFmEOfkbRcTxqBU6WCL1EUg-2*******************************************************************************************-*******************************************************************&csui=3 військово-облікова спеціальність (ВОС), яка визначає підготовку, навички та належність військовослужбовця чи військовозобов'язаного до певного виду військ для обліку та використання у військовій справі. Кожна ВОС має шестизначне цифрове позначення, а також найменування, що вказує на вид підготовки. Інформація про ВОС заноситься до військового квитка, приписного або тимчасового посвідчення. (с)
показать весь комментарий
12.10.2025 12:18 Ответить
Цькуєш військового - ти або придурок, або кацап.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:18 Ответить
Якщо зеленський легетимен, то навіщо йому закінчувати війну. Якщо диктатор без вибору, як стоїть у Трампа то його треба відсторонити від влади.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:19 Ответить
Ні, він не дебіл. Своє ставлення до держави він озвучив, коли сказав, що тут рашка. Думаю, що зараз він перебирає всі можливості як списатись зі служби.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:19 Ответить
Ви в одному коментарі самі собі протиречите. Нічого спільного зі згаданим вами Єгиптом. Зелена істота оточила себе якраз саме тупими але вірними мерзотниками. Такої некомпетентної та злочинної "влади" у нас ще не було. І саме ці "врємєнщики" поховали мотивацію людей, ще в 22-му році.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:20 Ответить
ніфіга собі!
такий навчений!
а чому ж не в блінчіку? бо микола та василь на інше вчилися.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:21 Ответить
То ти ще й того, ( як би то культурніше? О! Згадав) нетрадиційний гомосапієнс?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:25 Ответить
Військова спеціальність - це https://www.google.com/search?sca_esv=d803b5e7521b1d51&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&sxsrf=AE3TifNu7wf0keFj8J4D7NsOAAPzBDJNWQ%3A1760260658275&q=%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%28%D0%92%D0%9E%D0%A1%29&sa=X&ved=2ahUKEwimpP75qZ6QAxVEQ_EDHTl7JHQQxccNegQIKxAB&mstk=AUtExfAiqjsvmTiQ2BkPs1Qlgh5nHcv9JpkvmFKH-gE_krnqXMpUR_TLg6XIctsCX3yRU5wblQOTB9QvcHUw4mVvp5AVuNF9IFrCiFmEOfkbRcTxqBU6WCL1EUg-2*******************************************************************************************-*******************************************************************&csui=3 військово-облікова спеціальність (ВОС), яка визначає підготовку, навички та належність військовослужбовця чи військовозобов'язаного до певного виду військ для обліку та використання у військовій справі.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:26 Ответить
до цього поціновувача ze вже дійшло
а поки його не чіпали то було норм
показать весь комментарий
12.10.2025 12:28 Ответить
Тут з критичним мисленням повний швах. Ліквідували бойовий підрозділ, який на пів-мільярда доларів знищив ворожого озброєння, а цензорівські патріоти тішаться цим як несповна розуму. Бо колись давно Касьянов не любив Порошенка і писав про нього правду. І підтримав зєльоного наркомана. Але на відміну від всіх цензорівських правдолюбів Касьянов реально пішов проти системи. Дав свідчення в НАБУ. І проти пересидента також. А наші диванні патріоти дуже не ******* коли хтось робить сміливі вчинки, а вони лише строчать памфлети на комп'ютерах і влада сприймає їх як міських божевільних, які їй нічим не загрожують. А їх аж розпирає від власної значущості.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:34 Ответить
1.Чому Касянов вважає себе кращим від " мобілізованих"? Він якийсь Ктулху, чи вже не військовий?
2. Допис підтверджує рівень Касянова. Він же коли давав покази на у НАБУ щиро вважав, що дає покази на " Міндіча", не розуміючи навіть, що ніякго "міндіча" без Зеленьського не існує.
3.істерика "МАЙОРА КАСЯНОВА" також показова. " Його тримають у казармі і Дейнека не дасть вийти звід ти живим...." І сміх і гріх..
показать весь комментарий
12.10.2025 12:34 Ответить
Вилизував, мудак, ваЗЕліна, Порошенко йому заважав. Бачили очі, що вибирали - їжте, бодай повилазили. Тепер нєфіг жалітися.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:36 Ответить
Чому САУ "Богдана" перестала бити далекобійними? Економія на снарядах від ОПУ?
https://www.youtube.com/watch?v=H_CU3bMITIg
показать весь комментарий
12.10.2025 12:36 Ответить
А зеленського з ермаком гризти, так само як Кась янова , слабо?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:37 Ответить
Ка́рма (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82 санскр. कर्म, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F трансліт. karma), Ка́мма (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D1%96 палі kamma) - універсальний закон зв'язку причин і наслідків у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0 дгармічних https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%96%D1%8F релігіях.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:40 Ответить
Зелена влада майже нічим не відрізняється від російської. Це - оті самі братні "народи" в сенсі корупції, беззаконня, підлості. Тільки активна частина нашого народу поки що не дає цим зеленим пройдисвітам встановити тут авторитарне правління. Хоча ознаки всі є.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:41 Ответить
Не ламайте світ свідків святого апостола Порошенка. Просто їх раза в два-три менше, ніж святого апостола зєльонского. Люди не можуть жити без доброго царя в голові і житті. Вже по вуха в махровій диктатурі живуть, а все їм неначасі щось змінити.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:42 Ответить
Це ваші хворі фантазії. Касьянов просто озвучив те, що відбувається з бусифікованими безпосередньо у військовій частині.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
Для тих, хто купляє, чим гірші снаряди, тим вони дешевші, а отже на них можна зробити більшу накрутка, видаючи за нормальні.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
Конституцію читай! УКРАЇНСЬКУ!!! А не "Нідерландів" ("ВнутріМКАДівських").
показать весь комментарий
12.10.2025 12:49 Ответить
Та хай радіє! При Порошенку, його-б, вже давно, "розстріляли"!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:50 Ответить
Це ви так інтерпретуєте. А він написав лише те, що написав. Мова ж не про казарму. А про те, що всіх в цій казарми охороняють і обмежують пересування. А Касьянов доброволець, який не оголошував, що збирається дезертирувати. Вас би більше мало турбувати чому все нове поповнення потрібно охороняти як злочинців.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:52 Ответить
А на полі бою, під обстрілом, тобі теж привілейоване місце повинні надавать? Старші офіцери лежать поряд з рядовими, і ніхто не вимагає окремого окопу, чи бліндажа...
показать весь комментарий
12.10.2025 12:53 Ответить
Він міг инаписати,за зщагальні усмовиюА написав він.бо себе вважає вищим.Він не воює самю.Пішов колись волонтером і зараз дронами займався.Мене не те щор турбує,він просто лицнемір і готовий був просити в вибачення вже.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:54 Ответить
Чекай, а якщо у людини, наприклад, ВОС- інженер-метролог, то його місце не в казармі, а десть за фахом займатися метрологією?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:56 Ответить
Этот пассажир уже достал похлеще нелоха за последние пару недель. С мобилизованными его ахвицерчика держат, бедняжка, ну ничего, корону может поправят. Уже и НАБУ сюдя приплел, понимая что ничего не помогает. Давай показания под запись если такой супер важный свидетель (наверное такой же как и ахвицерчик с 0 кпд) и вали на фронт, толку будет больше
показать весь комментарий
12.10.2025 12:56 Ответить
К Касьянову сейчас такое отношение потому, что он всегда позиционировал себя как очень умного человека. Такой себе абсолютно все понимающий и все знающий ЛОМ, парящий над процессами в стране. Если бы все это творила какая-нибудь торговка семечками с базара, то и спрос бы с нее был соответственный. А Касьянов прекрасно понимал за кого и за что он агитирует, брызжа слюной на Порошенко. Он прекрасно понимал что такое Зе и что может быть дальше с Украиной. Но его патологический нарциссизм и ненависть с Порошенку напрочь отключило все мозги и адекватное восприятие реальности. Вот и получил результат. Он должен признаться, и себе в первую очередь, что именно он натворил как ЛОМ в 2019 году. И что в происходящем за окном есть и его вина.

показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
Це ще комплімент для Ішака. Як це ухвалював??
Він може хібо що доріжку з коксом вибирати, і то коли не в обіймах завгоспа
показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
Касьянов пише конкретно про себе і свій підрозділ. Про фізичний стан бусифікованих захисників вітчизни нехай переймаються самі бусифіковані, їхні батьки-командири, рідні, близькі, знайомі бусифікованих захисників. Ви зрештою могли б організуватись і вийти з картонкою на майдан. Задати питання любімому прєзідєнту чому мобілізованих утримують як арештантів. Картонки зараз в тренді. Чи знущатися над Касьяновим безпечніше? Ви ж дієте в унісон з зеленою владою. Чи ви бот на з/п в єлдака? Різниці ж ніякої.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:01 Ответить
Так у нас 2/3 армії так воює. І в 2022 безпосередньо воював з автоматом в руках. Ви бот, чи просто так сталось по життю?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:03 Ответить
чекав на цей коментар. в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС? Відповідний пункт щодо повноважень ВР існує.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:03 Ответить
Сумно. Після належного оцінювання Найулюбленішим Президентом власного внеску в Перемогу - Касьянов, колишній топ-агітатор Електорального Майдану, вдався до жахливого наклепництва проти найсвятішого в ********* габітаті українського життя...

Яка чорна невдячність на адресу тих невтомних фахівців, які зараз готують п. Касьянова до виконання місії його мрії - одноосібно-філігранної ліквідації Лукашенка.

Недовго йому лишилося розслаблятися в накопичувачі для звичайного бидла: невдовзі під його повний контроль потрапить Бус Незламності...
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
с кем ты там общаешься, она же вумен. На своей шкуре не знает что это, а советы с дивана раздает направо и налево знает все лучше всех)) забей, с такими общаться и что-то доказывать трата времени и нервов
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
Тобто це Порох винен вам, що ви галабаротька вибирали?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:09 Ответить
Своїх зєльона влада не саджає, якщо вони її підтримують. От ви 100% потужно-незламний опозиціонер до зелених, а ще на свободі. Отже ви нікому нецікаві і ніякої загрози диктаторському зєльоному режиму не представляєте. На відміну від Касьянова. Зробіть хоча б половину того, що робить Касьянов.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:10 Ответить
кстати да, я был в армии в 2019 многие во всяком случае в зрв голосовали за зелю. Так что могу подтвердить. Карма дело такое
показать весь комментарий
12.10.2025 13:13 Ответить
Таке враження, що ви процитували Б.А.Єрмака. Бо саме так дослівно він і мав би сказати про діяльність Касьянова. Однакове злорадство, що знищено ще одного активного противника зєльоного режиму.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:14 Ответить
Страница 2 из 4