12645 посетителей онлайн

Решение о ликвидации подразделения принял Зеленский из-за моих показаний в НАБУ, семью преследуют, меня удерживают в скотских условиях, - Касьянов

Касьянов о ликвидации подразделения

Офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке Юрий Касьянов считает, что решение о ликвидации его подразделения было принято лично президентом Владимиром Зеленским.

Об этом Касьянов пишет в фейсбуке, информирует Цензор.НЕТ.

"Решение о ликвидации нашего подразделения было принято президентом Владимиром Зеленским, потому что я являюсь обличителем по делу Fire Point и ключевым свидетелем. 2 октября я дал показания детективам НАБУ. 3 октября утром было объявлено о ликвидации подразделения", - подчеркнул он и призвал НАБУ обеспечить ему и его семье защиту по программе защиты свидетелей.

Касьянов вызов в НАБУ

"Я оставлял президенту поле для маневра - призывал его изменить решение, выходил на Майдан, обвинял только Ермака, вел кулуарные переговоры с членами его команды, даже поднял белый флаг в попытке сохранить эффективное подразделение и не преследовать меня и членов моей семьи.

Я боролся за консолидацию в обществе вокруг фигуры президента и верховного главнокомандующего. Президент не услышал и принял решение расправиться. Потому что в моих показаниях есть и его фамилия", - пишет Касьянов.

"Преследование детективов НАБУ, попытка поставить НАБУ под контроль через правки в законодательстве, а теперь и ликвидация нашего подразделения, преследование меня и членов моей семьи, потоки "компромата" в сети, нападение на семейный бизнес - все это акт показательной расправы топ-коррупционеров, которые зарабатывают миллиарды долларов на войне", - добавляет военный.

Он также сообщил, что сейчас находится в Ривненской области, в сборно-пересыльном пункте 1-го пограничного отряда (бригада "Гарт") в скотских условиях, фактически в положении арестованного.

"Меня, старшего офицера, добровольца с 2014 года, поселили в одной казарме с мобилизованными, не позволяют выйти, охраняют как уклониста. Мое физическое состояние ухудшается с каждым днем. Дейнека меня отсюда живым не выпустит", - резюмирует Касьянов.

Что предшествовало?

3 октября офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке и основатель бюро беспилотной авиации Matrix-UAV Юрий Касьянов заявил, что расформирование возглавляемого им подразделения роты ударных беспилотных комплексов 10-го мобильного отряда ГПСУ состоялось по приказу руководителя Офиса президента Андрея Ермака.

По его словам, бойцов подразделения "таскают" на допрос в службу Внутренней безопасности и на полиграф. Он обратился с предупреждением к Ермаку из-за давления и преследования.

Также Касьянов обратился с призывом к президенту Зеленскому из-за ликвидации эффективного подразделения. Кроме того, он сообщил, что выходит к ОП на Майдан.

Вечером воскресенья, 5 октября, Касьянов вместе с семьей и сторонниками вышел на Майдан в знак протеста против расформирования его эффективного подразделения. Военный рассказал, что более двух часов они ждали президента Владимира Зеленского, однако он так и не пришел.

Впоследствии Касьянов заявил, что командование уволило с должности офицера, который исполнял обязанности командира. Военного с субботы удерживали на территории воинской части.

6 октября в ГПСУ сообщили, что подразделение Касьянова решили расформировать из-за отсутствия результативности при выполнении задач.

Юрий Касьянов назвал заявления Госпогранслужбы об отсутствии результатов у подразделения роты ударных БпЛА ложью.

Топ комментарии
+78
"Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими" - все що вам треба знати про скотів і їхнє ставлення до звичайних людей, нас з вами
показать весь комментарий
12.10.2025 10:04 Ответить
+53
Тобто він еліта повинен жити в хаті або готелі,інша чернь(мобілізовані) в скотських умовах!?Оце і є водорозділ між скотом і касьяновим.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
+50
Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Значить ти безпросвітний бовдур. Або в армії не служив. Особисто я думаю, що не служив.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:32 Ответить
Гарна порада зєленському!
Трохи запізніла,всього на 10 років,алеж краще пізно,ніж ніколи.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:30 Ответить
Був.знаю.Спробуй і ти,пустозвон
показать весь комментарий
12.10.2025 14:27 Ответить
Оманськи плани були зірвані в березні 2022 року,після здачі зє 40% території України.
Трохи зданих міст(Харків,Київ) не вистачило, згідно Парижських домовленостей зє з *****.
Починаючи з НОВОГО контракту на прокачку газу та нафти,закупівлі енергоносіїв і поступової здачі України.
Деталі були донесені до агентів в Омані.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:24 Ответить
Повірте, психологія, то не Ваше !
показать весь комментарий
12.10.2025 14:19 Ответить
Підняв свій пєрдєльник і цестуй на Батьківщину,проч прдела в тепле а не на валке!?Ти йсеш шпінавий гайзлю ,тогле пічовіна мне не жікай где йсем,ти курнік шкарадний є дезертир.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:16 Ответить
"Практикуючий" юрист, а не зміг дати відповідь на просте питання.

>Конституція - це ОСНОВНИЙ ЗАКОН

Отож. Решта законів зобов'язані відповідати Конституції і не порушувати її. А в Конституції немає жодного пункту, жодної статті, які б передбачали продовження повноважень президента під час дії ВС. А продовження повноважень ВР - передбачене. Тому твій цар - зебіл перший - знаходиться в сумнівному стані. А 108 стаття не може продовжувати президентські повноваження понад термін, на який президента було обрано. Ну немає такого висновку КС.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:15 Ответить
Я теж мобілізований,і на відміну тебе знаходжусь в бліндажі, а твоя прдела десь на моравії чи богемії в обитовні чи на хаті з видом на костел.Так що не кицай воле змерданий.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:12 Ответить
З автоматом артисти фотографувалися.Все би нічого.якби він не крив попередню владу і не писав зараз,наче він вельможа.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:11 Ответить
От баран! Ще раз, повторюю: Конституція - це ОСНОВНИЙ ЗАКОН... Решта законів видаються на РОЗВИТОК КОНСТИТУЦІЇ...
Ти сперечаєшся з ПРАКТИКУЮЧИМ ЮРИСТОМ, ідіоте!
показать весь комментарий
12.10.2025 14:10 Ответить
Його тримають в " скотських" умовах.... Це як? Хай зробить відео.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:10 Ответить
ЗЫ... А Юлька була проти супротиву пынi, а значить, вана б здала Украiну пынii.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:06 Ответить
Свідчення дав ще в червні? В помиритися хотів в вересні? І поле для маневру залишив... ))
Одному мені це здається дивним?
показать весь комментарий
12.10.2025 14:06 Ответить
..там вище написали.... що більшість на землі ідіоти. Невже Ви думаєте що щось інші із лайкнувших?))))
показать весь комментарий
12.10.2025 14:05 Ответить
Наконец Касьянов признал, что во всем виноват Зеленский. И он прекрасно понимал с самого начала , что за всем этим стоит лично Зеленский. Но до последнего заявлял , что во всем виноват Ермак. И выгораживал Зеленского. И вот по этому Касьянова мало кто подержал с его протестом, потому что все это прекрасно понимали.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:05 Ответить
..але там солдат рота не розкриє без дозволу. І виконає..все...що йому накажуть. А у армії США достатньо велика відстань від солдата до офіцера.... і ЗНАЧНО більша..ніж Ви гадаєте.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:03 Ответить
Пане, iiз 49 претендентiв, тiльки Порох мае досвiд державника-дипломата, господарника. Тому ваша тега - не переконлива. Чи може для вас Бойко - толкова людина?
показать весь комментарий
12.10.2025 14:02 Ответить
Конституція вища за будь-який закон, стаття 8. В Конституції немає автоматичного продовження повноважень президента на час дії ВС, на відміну від Верховної ради, повноваження якої продовжуються.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:02 Ответить
Чому Касьянов не порівнює зеленського з путіним,він же так гарно вміє це робити?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:58 Ответить
.. а я Вам приведу звичайну армійську присказку!!! Куди солдата не цілуй... всюди жопа... Вас би поставити командиром звичайного мотострілкового взводу... (не вище) ..і Ви через тиждень будете думати...як би застрелитися. А про військовий час і мови я не веду.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:58 Ответить
Більш дебільно гоменту ніж ваш немає.Дуже смішно читатати поради іншим від таких як ви " увімкнути голову",дякую вмієте розрядити обстановку.😅😅😅
показать весь комментарий
12.10.2025 13:57 Ответить
Дійсно, про що? Навчіться правильно формулювати свою думку. Приводите в приклад фараона, але не пишете про те, що голобородько робить все навпаки. І як вас розуміти?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:55 Ответить
Це все жахливо! Крали на великому будівництві, а тепер ще більше на темі безпілотників. Касьянова розчавили,про корупцію ні слова...Україно! Як довго ти зможеш все це терпіти?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:55 Ответить
Я так вважаю, якщо ти не баба. То зроби дiло - гуляй смiло, а не розпатякуй, що ти не будеш втручатися. Хоча про щоя ...Кацапуа мiсце, пiд столом, з язиком в дупi.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:54 Ответить
Це написано і в Законі про військовий стан
показать весь комментарий
12.10.2025 13:51 Ответить
розумних людей взагалі мало.
З вами абсолютно згоден американський письменник Едгар По,******** Артура Конан Дойля,який заявив,що більшість людей являються ідіотами.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:49 Ответить
дрібний ?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:40 Ответить
І добрі люди разом з декількома подоляцькими ботами в унісон завзято будуть поливати брудом будь кого, хто піде проти зєльоних клептократів. Якщо бог хоче покарати людей, то він забирає у них розум.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:37 Ответить
А я про що?! Перечитай ще раз.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:34 Ответить
Мобілізуйся в нашу армію. І будеш після цього інакше сприймати дійсність. Твої уподобання і цінності сильно зміняться. Головне не здрисни в сзч ще на полігоні, борцун за моральні принципи.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:34 Ответить
Мобілізуйся, знавець статутів. Покажи як треба службу нести.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:30 Ответить
Що ти мелеш, ботяра подоляцька? Бубочку обідили? І твій обурений розум закипів праведним гнівом?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:29 Ответить
Кацапе! Йди нахєр!

Конституція України чітко визначає, що Президент виконує свої повноваження до вступу на посаду нового глави держави і не може передавати свої повноваження іншим особам чи органам.

Про це йдеться у відповіді ЦВК https://glavcom.ua/pub/pdf/181/18127/cvk_legitimnust.pdf на інформаційний запит "Главкому" стосовно закінчення строку конституційних повноважень Президента Володимира Зеленського і дії воєнного стану в країні, передає Укрінформ.

У відповіді на запит https://www.ukrinform.ua/tag-cvk ЦВК, зокрема, наводить аргументи на користь безперервності здійснення влади, виконання Президентом повноважень до вступу на посаду його наступника та відсутність наразі підстав говорити про можливу передачу президентських функцій до Голови Верховної Ради.
Передусім звертаємо увагу, що встановлений Основним законом України порядок організації та здійснення державної влади спрямований на забезпечення безперервності її здійснення. Насамперед це стосується Верховної Ради України, Президента України, Кабінету міністрів України (ч.4 ст. 83, ч.1 ст.90, ч.1 ст.108, ч.4 ст. 115 Конституції України). Відповідно до Конституції України Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України (ч.2 ст. 108). Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам (ч.2 ст. 106)", - зазначається у відповіді ЦВК.

Центрвиборчком пояснив, що виконання обов'язків Президента може бути покладено на Голову Верховної Ради тільки у випадках дострокового складення повноважень керівником держави і на період обрання і вступу на посаду нового Президента.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:28 Ответить
Зав'язуйте бухать. Ви потрібні державі.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:28 Ответить
Ну чого це Касьянов так роздухопелився, в..бав би з пацанами коньяку, потім місцевої смаги скуштував, а потім можна й всцяться чи обисраться, мобіки зрозуміють це в них заположняк.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:27 Ответить
Пане, після смерті сержанта Журавля загинуло щонайменше 300 000 тисяч і військовослужбовців і цивільних. Вам їх не шкода? Ви застрягли в минулому? Живете в своїй часовій бульбашці?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:26 Ответить
А за часів яких президентів українська влада відрізнялась від російської?
Але ж хто вирішиться це визнати?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:25 Ответить
Так в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС?

я розумію, що ви звикли зливатися від прямих питань, але не треба так очевидно це робити!

Ось приклад відповідного пункту щодо ВР:

>У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.

Стаття 83.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:24 Ответить
І що? Робив дрони в 2-3 рази дешевше, ніж друзі президента? При тих же ТТХ? Це злочин робити дешевше, ніж друзі прєзідєнта?Чи не можна палити схеми по розкраданню бюджету любимого резидента?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:23 Ответить
Вибори, вибори нескінченні вибори. За основним законом влада належить народу і кого цей народ обирає з 90-х? Угу
...чому перешкоджає спільним навчанням з НАТО?

Так було згаяно час разом з вікном можливостей...

Чорновіл програв поміркованому комуняці одному і потім другому.

Починається доба випестовування олігархів і лерібану дерд.власності, її концентрація в колі найспритніших під зонтиком...

Майдан1 - обрали юща, як гриби виросли любі друзі, які ...невдовзі перегризлися і що?

мудрі виборці...обирають кого?! - янук?! проти якого стояли на Майдані

Знов Майдан2...і змішались коні-люди..

Держава мусить виконувати свої функції:
зовнішні - оборона, зовн.справи/відносини і внутрішні...

Так от: при жодному керманичі функція оборони держави була не в пріоритеті, покладались на паперові запевнення...від потенційного агрессора..

от і результат: слабких і непідготовленних зжирають.

Ще в Мюнхені в 2007 р.пу відкрито окреслив свою стратегію і забаганки. Більш дипломатично про це ж саме було у відповіді Примакова (якій свого часу мав дуже тісни зв"язки з інститутом історіі НАН України) на лист Горбуліна в добу Кучми. І що?
Не почули там, на укр капітанському мостику, лише посміхнулись і... продовжували розброюватися.

Зараз треба не голову пеплом посипати, а розрулювати халепу і бачити не себе любого в лержаві, а державу в собі.

Вразило прикро в словах касьянова про мобіків те, що він не пропонує шляхи вирішення, поліпшення умов, а лише каже особисто про себе, бачить себе вищим за ін.людей. це ганьба для офіцера.
До того ж результативність ...типа три дрони долетіли аж ло москальскої обл.... вражає

Армія - це не худ.самодіяльність і не те місце, куди хочу- туди ворочу.
В укр.алфабетці літера Я посідає останнє місце, на відміну від думки деякіх "геніїв".

Тільки за принизливе ставлення до мобілізованних, які як ніхто інший потребують уваги і підтримки бувалих, касьнов заслуговує на ганьбу і пониженню у званні.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:22 Ответить
"Чекай" і далі - якщо "клепки в голові, не вистачає", перечитать Конституцію...
показать весь комментарий
12.10.2025 13:21 Ответить
А як ви самі думаєте?
Якщо військовий інженер-метролог забезпечує точність вимірювань військової техніки та обладнання, контролює їхню відповідність стандартам, а також займається калібруванням, ремонтом та обслуговуванням вимірювальних приладів і його діяльність спрямована на гарантування боєздатності, безпеки та ефективності використання військових засобів, то в якому місці він може виконувати основні обов'язки та сфери діяльності військового метролога? А саме-
1)Забезпечення єдності вимірювань: Він відповідає за те, щоб усі вимірювання, проведені в підрозділі, були точними та стандартизованими.
2)Контроль якості: Інженер-метролог контролює якість та умов експлуатації технічних засобів (приладів, устаткування), щоб забезпечити їхню надійність.
3)Калібрування та метрологічна повірка: Проводить регулярні перевірки (калібрування) приладів, щоб переконатися, що вони відповідають встановленим нормам точності.
4)Вдосконалення вимірювальної техніки: Бере участь у розробці та вдосконаленні засобів вимірювальної техніки, що використовуються в армії.
5)Забезпечення безпеки: Його робота безпосередньо впливає на безпеку особового складу, оскільки точні вимірювання є критичними для роботи багатьох видів озброєння та техніки.
6)Економія ресурсів: Підтримання точності вимірювань допомагає запобігти перевитратам ресурсів та уникненню збитків.
Казарма - це спеціальна споруда або приміщення для тривалого проживання військовослужбовців, що складається з житлових, побутових та службових зон. Її основне призначення - забезпечити розміщення особового складу військового формування в пункті постійної дислокації.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:19 Ответить
Брехло подоляцьке, що ж ти не пишеш, що не просто в казармі, а під охороною і обмеженим пересуванням. Ти в цьому нічого ненормального не бачиш? Тебе не обурює, що мобілізованих як злочинців всіх скопом тримають під охороною? А заброньовані ухилянти лайкають.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:19 Ответить
Таке враження, що ви процитували Б.А.Єрмака. Бо саме так дослівно він і мав би сказати про діяльність Касьянова. Однакове злорадство, що знищено ще одного активного противника зєльоного режиму.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:14 Ответить
кстати да, я был в армии в 2019 многие во всяком случае в зрв голосовали за зелю. Так что могу подтвердить. Карма дело такое
показать весь комментарий
12.10.2025 13:13 Ответить
Своїх зєльона влада не саджає, якщо вони її підтримують. От ви 100% потужно-незламний опозиціонер до зелених, а ще на свободі. Отже ви нікому нецікаві і ніякої загрози диктаторському зєльоному режиму не представляєте. На відміну від Касьянова. Зробіть хоча б половину того, що робить Касьянов.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:10 Ответить
Тобто це Порох винен вам, що ви галабаротька вибирали?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:09 Ответить
с кем ты там общаешься, она же вумен. На своей шкуре не знает что это, а советы с дивана раздает направо и налево знает все лучше всех)) забей, с такими общаться и что-то доказывать трата времени и нервов
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
Сумно. Після належного оцінювання Найулюбленішим Президентом власного внеску в Перемогу - Касьянов, колишній топ-агітатор Електорального Майдану, вдався до жахливого наклепництва проти найсвятішого в ********* габітаті українського життя...

Яка чорна невдячність на адресу тих невтомних фахівців, які зараз готують п. Касьянова до виконання місії його мрії - одноосібно-філігранної ліквідації Лукашенка.

Недовго йому лишилося розслаблятися в накопичувачі для звичайного бидла: невдовзі під його повний контроль потрапить Бус Незламності...
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
чекав на цей коментар. в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС? Відповідний пункт щодо повноважень ВР існує.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:03 Ответить
Так у нас 2/3 армії так воює. І в 2022 безпосередньо воював з автоматом в руках. Ви бот, чи просто так сталось по життю?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:03 Ответить
Касьянов пише конкретно про себе і свій підрозділ. Про фізичний стан бусифікованих захисників вітчизни нехай переймаються самі бусифіковані, їхні батьки-командири, рідні, близькі, знайомі бусифікованих захисників. Ви зрештою могли б організуватись і вийти з картонкою на майдан. Задати питання любімому прєзідєнту чому мобілізованих утримують як арештантів. Картонки зараз в тренді. Чи знущатися над Касьяновим безпечніше? Ви ж дієте в унісон з зеленою владою. Чи ви бот на з/п в єлдака? Різниці ж ніякої.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:01 Ответить
Це ще комплімент для Ішака. Як це ухвалював??
Він може хібо що доріжку з коксом вибирати, і то коли не в обіймах завгоспа
показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
К Касьянову сейчас такое отношение потому, что он всегда позиционировал себя как очень умного человека. Такой себе абсолютно все понимающий и все знающий ЛОМ, парящий над процессами в стране. Если бы все это творила какая-нибудь торговка семечками с базара, то и спрос бы с нее был соответственный. А Касьянов прекрасно понимал за кого и за что он агитирует, брызжа слюной на Порошенко. Он прекрасно понимал что такое Зе и что может быть дальше с Украиной. Но его патологический нарциссизм и ненависть с Порошенку напрочь отключило все мозги и адекватное восприятие реальности. Вот и получил результат. Он должен признаться, и себе в первую очередь, что именно он натворил как ЛОМ в 2019 году. И что в происходящем за окном есть и его вина.

показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
Этот пассажир уже достал похлеще нелоха за последние пару недель. С мобилизованными его ахвицерчика держат, бедняжка, ну ничего, корону может поправят. Уже и НАБУ сюдя приплел, понимая что ничего не помогает. Давай показания под запись если такой супер важный свидетель (наверное такой же как и ахвицерчик с 0 кпд) и вали на фронт, толку будет больше
показать весь комментарий
12.10.2025 12:56 Ответить
Чекай, а якщо у людини, наприклад, ВОС- інженер-метролог, то його місце не в казармі, а десть за фахом займатися метрологією?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:56 Ответить
Він міг инаписати,за зщагальні усмовиюА написав він.бо себе вважає вищим.Він не воює самю.Пішов колись волонтером і зараз дронами займався.Мене не те щор турбує,він просто лицнемір і готовий був просити в вибачення вже.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:54 Ответить
А на полі бою, під обстрілом, тобі теж привілейоване місце повинні надавать? Старші офіцери лежать поряд з рядовими, і ніхто не вимагає окремого окопу, чи бліндажа...
показать весь комментарий
12.10.2025 12:53 Ответить
Це ви так інтерпретуєте. А він написав лише те, що написав. Мова ж не про казарму. А про те, що всіх в цій казарми охороняють і обмежують пересування. А Касьянов доброволець, який не оголошував, що збирається дезертирувати. Вас би більше мало турбувати чому все нове поповнення потрібно охороняти як злочинців.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:52 Ответить
Та хай радіє! При Порошенку, його-б, вже давно, "розстріляли"!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:50 Ответить
Конституцію читай! УКРАЇНСЬКУ!!! А не "Нідерландів" ("ВнутріМКАДівських").
показать весь комментарий
12.10.2025 12:49 Ответить
Для тих, хто купляє, чим гірші снаряди, тим вони дешевші, а отже на них можна зробити більшу накрутка, видаючи за нормальні.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
Це ваші хворі фантазії. Касьянов просто озвучив те, що відбувається з бусифікованими безпосередньо у військовій частині.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
Не ламайте світ свідків святого апостола Порошенка. Просто їх раза в два-три менше, ніж святого апостола зєльонского. Люди не можуть жити без доброго царя в голові і житті. Вже по вуха в махровій диктатурі живуть, а все їм неначасі щось змінити.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:42 Ответить
Зелена влада майже нічим не відрізняється від російської. Це - оті самі братні "народи" в сенсі корупції, беззаконня, підлості. Тільки активна частина нашого народу поки що не дає цим зеленим пройдисвітам встановити тут авторитарне правління. Хоча ознаки всі є.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:41 Ответить
Ка́рма (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82 санскр. कर्म, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F трансліт. karma), Ка́мма (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D1%96 палі kamma) - універсальний закон зв'язку причин і наслідків у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0 дгармічних https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%96%D1%8F релігіях.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:40 Ответить
А зеленського з ермаком гризти, так само як Кась янова , слабо?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:37 Ответить
Чому САУ "Богдана" перестала бити далекобійними? Економія на снарядах від ОПУ?
https://www.youtube.com/watch?v=H_CU3bMITIg
показать весь комментарий
12.10.2025 12:36 Ответить
Вилизував, мудак, ваЗЕліна, Порошенко йому заважав. Бачили очі, що вибирали - їжте, бодай повилазили. Тепер нєфіг жалітися.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:36 Ответить
1.Чому Касянов вважає себе кращим від " мобілізованих"? Він якийсь Ктулху, чи вже не військовий?
2. Допис підтверджує рівень Касянова. Він же коли давав покази на у НАБУ щиро вважав, що дає покази на " Міндіча", не розуміючи навіть, що ніякго "міндіча" без Зеленьського не існує.
3.істерика "МАЙОРА КАСЯНОВА" також показова. " Його тримають у казармі і Дейнека не дасть вийти звід ти живим...." І сміх і гріх..
показать весь комментарий
12.10.2025 12:34 Ответить
Тут з критичним мисленням повний швах. Ліквідували бойовий підрозділ, який на пів-мільярда доларів знищив ворожого озброєння, а цензорівські патріоти тішаться цим як несповна розуму. Бо колись давно Касьянов не любив Порошенка і писав про нього правду. І підтримав зєльоного наркомана. Але на відміну від всіх цензорівських правдолюбів Касьянов реально пішов проти системи. Дав свідчення в НАБУ. І проти пересидента також. А наші диванні патріоти дуже не ******* коли хтось робить сміливі вчинки, а вони лише строчать памфлети на комп'ютерах і влада сприймає їх як міських божевільних, які їй нічим не загрожують. А їх аж розпирає від власної значущості.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:34 Ответить
до цього поціновувача ze вже дійшло
а поки його не чіпали то було норм
показать весь комментарий
12.10.2025 12:28 Ответить
Військова спеціальність - це https://www.google.com/search?sca_esv=d803b5e7521b1d51&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&sxsrf=AE3TifNu7wf0keFj8J4D7NsOAAPzBDJNWQ%3A1760260658275&q=%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%28%D0%92%D0%9E%D0%A1%29&sa=X&ved=2ahUKEwimpP75qZ6QAxVEQ_EDHTl7JHQQxccNegQIKxAB&mstk=AUtExfAiqjsvmTiQ2BkPs1Qlgh5nHcv9JpkvmFKH-gE_krnqXMpUR_TLg6XIctsCX3yRU5wblQOTB9QvcHUw4mVvp5AVuNF9IFrCiFmEOfkbRcTxqBU6WCL1EUg-2*******************************************************************************************-*******************************************************************&csui=3 військово-облікова спеціальність (ВОС), яка визначає підготовку, навички та належність військовослужбовця чи військовозобов'язаного до певного виду військ для обліку та використання у військовій справі.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:26 Ответить
То ти ще й того, ( як би то культурніше? О! Згадав) нетрадиційний гомосапієнс?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:25 Ответить
ніфіга собі!
такий навчений!
а чому ж не в блінчіку? бо микола та василь на інше вчилися.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:21 Ответить
Ви в одному коментарі самі собі протиречите. Нічого спільного зі згаданим вами Єгиптом. Зелена істота оточила себе якраз саме тупими але вірними мерзотниками. Такої некомпетентної та злочинної "влади" у нас ще не було. І саме ці "врємєнщики" поховали мотивацію людей, ще в 22-му році.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:20 Ответить
Ні, він не дебіл. Своє ставлення до держави він озвучив, коли сказав, що тут рашка. Думаю, що зараз він перебирає всі можливості як списатись зі служби.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:19 Ответить
Якщо зеленський легетимен, то навіщо йому закінчувати війну. Якщо диктатор без вибору, як стоїть у Трампа то його треба відсторонити від влади.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:19 Ответить
Цькуєш військового - ти або придурок, або кацап.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:18 Ответить
За військовим фахом. Вивчай матчастину
Військова спеціальність - це https://www.google.com/search?sca_esv=d803b5e7521b1d51&rlz=1C5CHFA_enES1000ES1005&sxsrf=AE3TifNu7wf0keFj8J4D7NsOAAPzBDJNWQ%3A1760260658275&q=%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C+%28%D0%92%D0%9E%D0%A1%29&sa=X&ved=2ahUKEwimpP75qZ6QAxVEQ_EDHTl7JHQQxccNegQIKxAB&mstk=AUtExfAiqjsvmTiQ2BkPs1Qlgh5nHcv9JpkvmFKH-gE_krnqXMpUR_TLg6XIctsCX3yRU5wblQOTB9QvcHUw4mVvp5AVuNF9IFrCiFmEOfkbRcTxqBU6WCL1EUg-2*******************************************************************************************-*******************************************************************&csui=3 військово-облікова спеціальність (ВОС), яка визначає підготовку, навички та належність військовослужбовця чи військовозобов'язаного до певного виду військ для обліку та використання у військовій справі. Кожна ВОС має шестизначне цифрове позначення, а також найменування, що вказує на вид підготовки. Інформація про ВОС заноситься до військового квитка, приписного або тимчасового посвідчення. (с)
показать весь комментарий
12.10.2025 12:18 Ответить
Єдине, що він повинен підписати це явку з повинною.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:17 Ответить
поспілкувався з розумною людиною? сам з собою?
нєнє.
я не буду втручатися.
так міло.
пиши ще!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:17 Ответить
То що зєлєнской займається людоловством, відстрілює людей на західному кордоні - цього мужнього воена не їбало. А коли його барське тіло поселили в казармі поруч, поруч з "нелюдами" з його слів, цей боригоборець возмутілсо.
Бєспрєдєл, але розплата його догнала
показать весь комментарий
12.10.2025 12:16 Ответить
Тому що мав мету врятувати свій підрозділ, життя людей, своє життя, розуміючи що попали під серйозну роздачу.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:16 Ответить
Є кращі пропозиції? Нема?, то мовчи
показать весь комментарий
12.10.2025 12:15 Ответить
Страница 2 из 4