8879 посетителей онлайн

Решение о ликвидации подразделения принял Зеленский из-за моих показаний в НАБУ, семью преследуют, меня удерживают в скотских условиях, - Касьянов

Касьянов о ликвидации подразделения

Офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке Юрий Касьянов считает, что решение о ликвидации его подразделения было принято лично президентом Владимиром Зеленским.

Об этом Касьянов пишет в фейсбуке, информирует Цензор.НЕТ.

"Решение о ликвидации нашего подразделения было принято президентом Владимиром Зеленским, потому что я являюсь обличителем по делу Fire Point и ключевым свидетелем. 2 октября я дал показания детективам НАБУ. 3 октября утром было объявлено о ликвидации подразделения", - подчеркнул он и призвал НАБУ обеспечить ему и его семье защиту по программе защиты свидетелей.

Касьянов вызов в НАБУ

"Я оставлял президенту поле для маневра - призывал его изменить решение, выходил на Майдан, обвинял только Ермака, вел кулуарные переговоры с членами его команды, даже поднял белый флаг в попытке сохранить эффективное подразделение и не преследовать меня и членов моей семьи.

Я боролся за консолидацию в обществе вокруг фигуры президента и верховного главнокомандующего. Президент не услышал и принял решение расправиться. Потому что в моих показаниях есть и его фамилия", - пишет Касьянов.

"Преследование детективов НАБУ, попытка поставить НАБУ под контроль через правки в законодательстве, а теперь и ликвидация нашего подразделения, преследование меня и членов моей семьи, потоки "компромата" в сети, нападение на семейный бизнес - все это акт показательной расправы топ-коррупционеров, которые зарабатывают миллиарды долларов на войне", - добавляет военный.

Он также сообщил, что сейчас находится в Ривненской области, в сборно-пересыльном пункте 1-го пограничного отряда (бригада "Гарт") в скотских условиях, фактически в положении арестованного.

"Меня, старшего офицера, добровольца с 2014 года, поселили в одной казарме с мобилизованными, не позволяют выйти, охраняют как уклониста. Мое физическое состояние ухудшается с каждым днем. Дейнека меня отсюда живым не выпустит", - резюмирует Касьянов.

Что предшествовало?

3 октября офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке и основатель бюро беспилотной авиации Matrix-UAV Юрий Касьянов заявил, что расформирование возглавляемого им подразделения роты ударных беспилотных комплексов 10-го мобильного отряда ГПСУ состоялось по приказу руководителя Офиса президента Андрея Ермака.

По его словам, бойцов подразделения "таскают" на допрос в службу Внутренней безопасности и на полиграф. Он обратился с предупреждением к Ермаку из-за давления и преследования.

Также Касьянов обратился с призывом к президенту Зеленскому из-за ликвидации эффективного подразделения. Кроме того, он сообщил, что выходит к ОП на Майдан.

Вечером воскресенья, 5 октября, Касьянов вместе с семьей и сторонниками вышел на Майдан в знак протеста против расформирования его эффективного подразделения. Военный рассказал, что более двух часов они ждали президента Владимира Зеленского, однако он так и не пришел.

Впоследствии Касьянов заявил, что командование уволило с должности офицера, который исполнял обязанности командира. Военного с субботы удерживали на территории воинской части.

6 октября в ГПСУ сообщили, что подразделение Касьянова решили расформировать из-за отсутствия результативности при выполнении задач.

Юрий Касьянов назвал заявления Госпогранслужбы об отсутствии результатов у подразделения роты ударных БпЛА ложью.

Топ комментарии
+78
"Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими" - все що вам треба знати про скотів і їхнє ставлення до звичайних людей, нас з вами
показать весь комментарий
12.10.2025 10:04 Ответить
+53
Тобто він еліта повинен жити в хаті або готелі,інша чернь(мобілізовані) в скотських умовах!?Оце і є водорозділ між скотом і касьяновим.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
+50
Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
згідно з яким повноваження президента подовжуються на час дії ВС? ..... згідно проросійських наративів
показать весь комментарий
12.10.2025 10:09 Ответить
немає нічого проросійського в бажанні мати владу, яка виконує Конституцію.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:19 Ответить
жодна влада не виконує у повному обсязі вимоги Конституції..... не треба утопій
показать весь комментарий
12.10.2025 10:22 Ответить
Громадяни мають слідкувати за виконанням Конституції, щоб не було узурпаторів та диктаторів.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:28 Ответить
Яким чином це ваше твердження узаконює ******* в кріслі президента?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:00 Ответить
замість зебіла, після відставки буде ВО - спікер ВР, йому навіть підписувати нічого не треба буде
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
Єдине, що він повинен підписати це явку з повинною.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:17 Ответить
дрібний ?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:40 Ответить
Хотіли Черчілля, а отримали Торчілля.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:58 Ответить
доки кожного, хто , привів до , прішествія холуя кремлядей " харошого хлопця" Іуду Zeйла , з підручними 5-6 єфективними менеджєрами :ермака, міндіча, чернишова, Шурму, портнова, татарова, …) і їх при" слузі" монозбррдом" дєструктивних дєбілів" , особисто не торкнеться свавілля-злочини ZE Ностри всі вони "глухі" і "сліпі " А коли маленький *****-сралін , підкрадається до них , вони кричать:" таваріщ, зеленскій, проізошла , чудовіщная ошибка" ! Всі , ви -Дубінський, Розумков, шабунін, друзенко, касьянов ,………… волали , що порношут -нарік , краще Порошенко 😃Кусайтє лікті , думати , вжє пізно - просрали Державу
показать весь комментарий
12.10.2025 10:30 Ответить
+++ Нагорода знайшла ... !
показать весь комментарий
12.10.2025 10:45 Ответить
Пам'ятаю, скільки людей в 19 році працювало, щоб зебіл не став президентом - малювали фотожаби, друкували листівки, і все було дарма..
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
А мудрий наріт? Ви про мудрий наріт забули. 90% виборців цих прізвищ і не чули і до чого вони закликали навіть не знають. А ви цапами-відбувайлами робите саме цих людей. Тепер ці ж таки люди борються з зеленою системою. І знову ви невдоволені. Злорадство так і пре. Замість того щоб згуртувалися і підтримати того ж таки Касьянова ви ниєте про події семирічної давності. Це вже нагадує психічний розлад. Або роботу на офіс президента.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:56 Ответить
Та хай радіє! При Порошенку, його-б, вже давно, "розстріляли"!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:50 Ответить
слова людей про:
якби, кого обрали, потрібно, потрібно щось робити не актуальні від слова зовсім
силовики всі в кішені опи, тому, навіть діяння з ознаками держзради не реєструються
на крадіжки в особливо великих розмірах ніхто не звертає уваги, навіть при гучних заявах про скоєне
тупо, іде підготовка до виборів з повною безкарністтю до злочинців від виконавчої до законодавчої влади.
тож.
це Вам не яник...
сказав, *******, і не піде
хіба винесуть.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:04 Ответить
"крадіжки в особливо великих розмірах"

такі гроші були, є та будуть у звичайних українців які працюють не з 9,00 до 17,00 і з двома п"яними вихідними,
а від початку до упору
ті які хочуть, і роблять щоб мати цей будинок, цю квартиру, та дядю, який не платить посилають накуй та шукають де заробити
і наведу приклад.
один, закінчив факультет океанолога і вже 27 років не може знайти роботу по професії...
сидить на пенсію батьків, чекає поки перепишуть на нього майно, тобто коли здохнуть.
другий, закінчив два вуза, торгує на ринку оселедцями, має свій класний будинок в передмістті та дуже достойно живе....
третій куярить на будівництві і отримує 50-100 к зарплати
четвертий там же але отримує 20-25к
п"ятий, думав що самий хитрожопий, набрався кредитів, напозичався і в бігах, але хрен буде працювати.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:49 Ответить
Конституцію читай! УКРАЇНСЬКУ!!! А не "Нідерландів" ("ВнутріМКАДівських").
показать весь комментарий
12.10.2025 12:49 Ответить
чекав на цей коментар. в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС? Відповідний пункт щодо повноважень ВР існує.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:03 Ответить
"Чекай" і далі - якщо "клепки в голові, не вистачає", перечитать Конституцію...
показать весь комментарий
12.10.2025 13:21 Ответить
Так в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС?

я розумію, що ви звикли зливатися від прямих питань, але не треба так очевидно це робити!

Ось приклад відповідного пункту щодо ВР:

>У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.

Стаття 83.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:24 Ответить
Кацапе! Йди нахєр!

Конституція України чітко визначає, що Президент виконує свої повноваження до вступу на посаду нового глави держави і не може передавати свої повноваження іншим особам чи органам.

Про це йдеться у відповіді ЦВК https://glavcom.ua/pub/pdf/181/18127/cvk_legitimnust.pdf на інформаційний запит "Главкому" стосовно закінчення строку конституційних повноважень Президента Володимира Зеленського і дії воєнного стану в країні, передає Укрінформ.

У відповіді на запит https://www.ukrinform.ua/tag-cvk ЦВК, зокрема, наводить аргументи на користь безперервності здійснення влади, виконання Президентом повноважень до вступу на посаду його наступника та відсутність наразі підстав говорити про можливу передачу президентських функцій до Голови Верховної Ради.
Передусім звертаємо увагу, що встановлений Основним законом України порядок організації та здійснення державної влади спрямований на забезпечення безперервності її здійснення. Насамперед це стосується Верховної Ради України, Президента України, Кабінету міністрів України (ч.4 ст. 83, ч.1 ст.90, ч.1 ст.108, ч.4 ст. 115 Конституції України). Відповідно до Конституції України Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України (ч.2 ст. 108). Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам (ч.2 ст. 106)", - зазначається у відповіді ЦВК.

Центрвиборчком пояснив, що виконання обов'язків Президента може бути покладено на Голову Верховної Ради тільки у випадках дострокового складення повноважень керівником держави і на період обрання і вступу на посаду нового Президента.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:28 Ответить
хто там поруч дайте негайно йому валідолу . бо кіндрат вхопить
показать весь комментарий
12.10.2025 17:57 Ответить
Ст.103 Конституції чітко говорить, що президента України вибирають на П'ЯТЬ років і ні про яке продовження цього терміну нічого не говорить. На п'ять, значить на пять і не більше.
показать весь комментарий
13.10.2025 18:22 Ответить
А "Конституція України" - це ЄДИНИЙ нормативний акт держави? Чи є маса ЗАКОНІВ, що видані на її розвиток? Чинне законодавство України забороняє проведення виборів, під час військового стану... І в тій же Конституції говориться, що повноваження Президента розповсюджуються на ВЕСЬ період, до вступу НОВОГО президента, на посаду...
Хоч не ганьбися...
показать весь комментарий
13.10.2025 18:29 Ответить
Це написано і в Законі про військовий стан
показать весь комментарий
12.10.2025 13:51 Ответить
Конституція вища за будь-який закон, стаття 8. В Конституції немає автоматичного продовження повноважень президента на час дії ВС, на відміну від Верховної ради, повноваження якої продовжуються.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:02 Ответить
От баран! Ще раз, повторюю: Конституція - це ОСНОВНИЙ ЗАКОН... Решта законів видаються на РОЗВИТОК КОНСТИТУЦІЇ...
Ти сперечаєшся з ПРАКТИКУЮЧИМ ЮРИСТОМ, ідіоте!
показать весь комментарий
12.10.2025 14:10 Ответить
"Практикуючий" юрист, а не зміг дати відповідь на просте питання.

>Конституція - це ОСНОВНИЙ ЗАКОН

Отож. Решта законів зобов'язані відповідати Конституції і не порушувати її. А в Конституції немає жодного пункту, жодної статті, які б передбачали продовження повноважень президента під час дії ВС. А продовження повноважень ВР - передбачене. Тому твій цар - зебіл перший - знаходиться в сумнівному стані. А 108 стаття не може продовжувати президентські повноваження понад термін, на який президента було обрано. Ну немає такого висновку КС.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:15 Ответить
В Конституції і не повинні бути розписани дії при ВС, для цього приймається окремий закон
показать весь комментарий
14.10.2025 09:37 Ответить
В Конституції багато чого нема, там тільки загальні тези, тому і приймають закони, де розписують алгоритм по цім тезам
показать весь комментарий
14.10.2025 09:35 Ответить
"Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими" - все що вам треба знати про скотів і їхнє ставлення до звичайних людей, нас з вами
показать весь комментарий
12.10.2025 10:04 Ответить
Тобто він еліта повинен жити в хаті або готелі,інша чернь(мобілізовані) в скотських умовах!?Оце і є водорозділ між скотом і касьяновим.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
Споконвік, у всіх арміях світу офіцери мали краще утримання, ніж рядові солдати.
Ой! Яка несправедливість!
показать весь комментарий
12.10.2025 10:29 Ответить
Тобто, ви вважаєте нормальним те, що "мобілізованим не дозволяють вийти, охороняють як ухилянтів"? Тут питання не про те, офіцер це чи рядовий, тут про звичайне людське ставлення до живої людини. Ви мабуть і загороджувальні загони вважаєте необхідними?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:39 Ответить
Приведіть мені приклад звичайного людсько ставлення до рядового солдата під час війни? Де та коли це було і у якій війні?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:45 Ответить
У вас дуже дивне запитання, навіть не знаю що відповісти. Це наче "навіщо людині одяг взимку"...
показать весь комментарий
12.10.2025 10:47 Ответить
Війна - це ненормальний стан суспільства, котрий нівелює звичайні, людські відносини. Тому не треба цивільно реагувати на стресову неправду та несправедливість. На війні інакше не буває.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:53 Ответить
А ви не задумувалися, чому з одних підрозділів люди втікають, а в інші намагаються потрапити?
Подумайте над цим, можливо зрозумієте різницю у ставленні командирів цих підрозділів до свого особового складу. Бо зараз ви розмірковуєте як типовий радянський командир часів другої світової - "бабиєщьонарожают".
показать весь комментарий
12.10.2025 10:59 Ответить
Я не розмірковую, а констатую. А розумних командирів у нас мало. Це результат хаотичної, зеленої мобілізації.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:05 Ответить
не потрібно все валити на зеленського, розумних людей взагалі мало і далеко не всі з них командири
показать весь комментарий
12.10.2025 11:34 Ответить
Який Верховний Головнокомандувач - такі і командири. Це в Україні системне. Ще в Древньому Єгипті фараон вишукував серед свого народу розумних, а не вірних.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
Ви в одному коментарі самі собі протиречите. Нічого спільного зі згаданим вами Єгиптом. Зелена істота оточила себе якраз саме тупими але вірними мерзотниками. Такої некомпетентної та злочинної "влади" у нас ще не було. І саме ці "врємєнщики" поховали мотивацію людей, ще в 22-му році.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:20 Ответить
А я про що?! Перечитай ще раз.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:34 Ответить
Дійсно, про що? Навчіться правильно формулювати свою думку. Приводите в приклад фараона, але не пишете про те, що голобородько робить все навпаки. І як вас розуміти?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:55 Ответить
розумних людей взагалі мало.
З вами абсолютно згоден американський письменник Едгар По,******** Артура Конан Дойля,який заявив,що більшість людей являються ідіотами.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:49 Ответить
це я з ним абсолютно згоден, особливо читаючи каменти на цензорі
показать весь комментарий
12.10.2025 16:09 Ответить
с кем ты там общаешься, она же вумен. На своей шкуре не знает что это, а советы с дивана раздает направо и налево знает все лучше всех)) забей, с такими общаться и что-то доказывать трата времени и нервов
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
Сирський, я тебе впізнав. Хто тобі порадив під Ореста замаскуватись?, бо в тебе мізків на такий know-how катма.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:08 Ответить
- Русіш культуріш?
- А *****?!
------------------
Андрєй, Ореста - це жіноче ім'я.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:18 Ответить
То ти ще й того, ( як би то культурніше? О! Згадав) нетрадиційний гомосапієнс?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:25 Ответить
.. а я Вам приведу звичайну армійську присказку!!! Куди солдата не цілуй... всюди жопа... Вас би поставити командиром звичайного мотострілкового взводу... (не вище) ..і Ви через тиждень будете думати...як би застрелитися. А про військовий час і мови я не веду.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:58 Ответить
>Ви мабуть і загороджувальні загони вважаєте необхідними?

може, СЗЧ було би менше
показать весь комментарий
12.10.2025 10:53 Ответить
Бо мобілізовані розбіжаться. Оце проблема. З такою мотивацією, коли закінчаться добровольці, багато не навоюєш. Звичайно Касьянов обурюється, що його охороняють як потенційного дезертира.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:11 Ответить
Це ти США скажи, там різниця між офіцерами і солдатами мінімальна у побуті.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:06 Ответить
Це казки для наївних. Для початку поцікався різницею з зарплатах.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:23 Ответить
..але там солдат рота не розкриє без дозволу. І виконає..все...що йому накажуть. А у армії США достатньо велика відстань від солдата до офіцера.... і ЗНАЧНО більша..ніж Ви гадаєте.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:03 Ответить
Прочитай випадок про Біленка у 70 роках, де він порівнював армію совкову з США, він був приємно вражений.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:49 Ответить
Мені не треба читати чиїсь розповіді. В силу своєї роботи..я напряму спілкувався і спілкуюсь з військовослужбовцями армій НАТО... від достатньо високих звань... і до рядових..які займаються завантаженнями наших літаків. І дуже добре знаю..як виконуються накази. Як молодий офіцер достатньо сурово наказує контракнику у достатньому віці що робити... і як той це виконує. А то що солдати харчуються разом з офіцерами у одному приміщенні... то це ЄДИНЕ...що їх поєднує у побуті. І дуже добре знаю..як наші військові рядового складу відносяться до своїх командирів... Навіть не в бойових умовах..а у звичайних випадках буденної військової служби. Коли офіцеру десять раз потрібно розтлумачити дятлу...що і як робити. А воно ще й огризається...бо йому 50..а офіцеру 25...чи трохи більше. Так що читати казки 60 річної давнини нема сенсу. І путати військове братство з панібратсвом не треба.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:02 Ответить
Людину.яка з 14го року воює.не можна порівняти з тими.хто тільки прийшов.або не хотів прийти.його піймали.(Я не засуджую таких.але факт).Стільки років війни.стільки бойових подвигів-це треба цінити.Це не дрібниця.Боюсь.після війни ******** воїнів.які пройшли ад.будуть рівняти з якимось пузатим водійом маршрутки.який відсидівся у теплі.та виганяв ветеранів війни.за безкоштовний проїзд
показать весь комментарий
12.10.2025 10:40 Ответить
100%
показать весь комментарий
12.10.2025 11:45 Ответить
Бот, його охороняють і обмежили пересування. А він доброволець, втікати не планує. На відміну від бусифікованих, які мабуть всі б повтікали. Ти б мотивацією бусифікованих переймався, а не на офіс зєльоних гнид працював.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:06 Ответить
Я теж мобілізований,і на відміну тебе знаходжусь в бліндажі, а твоя прдела десь на моравії чи богемії в обитовні чи на хаті з видом на костел.Так що не кицай воле змерданий.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:12 Ответить
Твої проблеми, знавець чеської ненормативної лексики. Свої негаразди вирішуй сам, твоїх порад не потребую.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:38 Ответить
Ти коли зробиш те, що зробив з 2014 року Касьянов, матимеш право розкривати рота і щось говорити.А поки що думки у стилі "да что тут думать - надо все взять и поделить" потримай при собі.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:45 Ответить
Кого делить і з ким!? Що ти патякаєш Людо.Людо нам піздєц,🥳🥳 касьянов живе в скотських умовах з мобілізованими,а він барін дроновод сере задом напірьод.
показать весь комментарий
12.10.2025 19:37 Ответить
Ти бот, це зрозуміло, але мене цікавлять 45 тебе лайкнувших. Якась частина також боти, але є і пересічні, які почались на твою маніпуляцію.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:02 Ответить
..там вище написали.... що більшість на землі ідіоти. Невже Ви думаєте що щось інші із лайкнувших?))))
показать весь комментарий
12.10.2025 14:05 Ответить
Підняв свій пєрдєльник і цестуй на Батьківщину,проч прдела в тепле а не на валке!?Ти йсеш шпінавий гайзлю ,тогле пічовіна мне не жікай где йсем,ти курнік шкарадний є дезертир.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:16 Ответить
Ну, Міхо Саакашвілі під час міхомайдану з Єлізавєтою Ясько жив в елітних апартаментах з портретом на всю стіну самого себе. Бидло мерзло в палатках, зігріваючись вогниками бурбуляторів. До хріна тих бурбуляторів навколо валялося.
А по темі- чим Касьянов кращий за інших? У нас кухня одна була, для офіцерів і рядових.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:13 Ответить
А на полі бою, під обстрілом, тобі теж привілейоване місце повинні надавать? Старші офіцери лежать поряд з рядовими, і ніхто не вимагає окремого окопу, чи бліндажа...
показать весь комментарий
12.10.2025 12:53 Ответить
Это его смывает в унитаз как он тогда писал "молодая свежая струя". Так выглядит карма.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:39 Ответить
до цього поціновувача ze вже дійшло
а поки його не чіпали то було норм
показать весь комментарий
12.10.2025 12:28 Ответить
К Касьянову сейчас такое отношение потому, что он всегда позиционировал себя как очень умного человека. Такой себе абсолютно все понимающий и все знающий ЛОМ, парящий над процессами в стране. Если бы все это творила какая-нибудь торговка семечками с базара, то и спрос бы с нее был соответственный. А Касьянов прекрасно понимал за кого и за что он агитирует, брызжа слюной на Порошенко. Он прекрасно понимал что такое Зе и что может быть дальше с Украиной. Но его патологический нарциссизм и ненависть с Порошенку напрочь отключило все мозги и адекватное восприятие реальности. Вот и получил результат. Он должен признаться, и себе в первую очередь, что именно он натворил как ЛОМ в 2019 году. И что в происходящем за окном есть и его вина.

показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
Ось Вам, пан Юрій Касьянов і відповідь на всі Ваші питання, на всі Ваші справи, на всі "чому", "коли", "як"! Бо Ви так проголосували у 2019 році!
А тепер сказало Вам, - все, досить!

Або в буцегарню, або будеш "ВАНТАЖ-200"!
Бо Ви ж за це проголосували, пане Юрій, при чому не одноразово, а на президентських, парламентських, місцевих виборах!
Їжте пане Юрію, не обляпайтесь!
показать весь комментарий
12.10.2025 15:05 Ответить
Та з тюрми в основному виходять....
показать весь комментарий
12.10.2025 16:02 Ответить
Ну, може, в основному, тут є ключовим. Бо не завжди зайшовши до тюрми, звідти є вихід живим!
показать весь комментарий
12.10.2025 16:13 Ответить
Звібки більше шансів повернутись живим,з фронту,штрафником,чи з тюрми????
показать весь комментарий
12.10.2025 17:30 Ответить
Так Касьянов когда-то сильно радовался когда зеленые гельминты посадили не за что в тюрьму киборга Марченко. Которого потом "выкупил" из тюрьмы Порох. Легендарного теперь генерала "Марчелло", "Дядю Диму" у Николаевского ванька, спасшего своим умом от оккупации русней Николаев, Одессу и Южноукраинскую АЭС. И ни одна падла до сих пор так и не извинилась перед ним за ту позорную посадку. Включая подхрюкивающего тогда Зе гельминта Касьянова. Еще раз повторю для него - пусть заглянет себе внутрь, так выглядит карма.

показать весь комментарий
12.10.2025 16:32 Ответить
хоспадя, та хто ж вибачатись буде?!
там як не комплекс наполеона так нарцис
тепер нам,миколаївцям ,заливають у вуха що Миколаїв врятував великий стратех зе та ще більш великий стратех ким
показать весь комментарий
16.10.2025 23:58 Ответить
Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:05 Ответить
Головне, що цей диктатор - не Порошенко. Тому Касьянов має бути задоволеним.
Пи. Си. Іноді своїх бажань треба боятися, бо в один час вони можуть збутися.
Пи. Пи. Си. Бажання, які йдуть від почуття помсти, чи зпздрощів, не є богоугодними, тому і є шкідливими для того, хто їх впускає у серце всупереч здоровому глузду.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
А чого ж тоді пан Касьянов звертався до Зеленського спасти його підрозділ, якщо Зеленський сам сам ініціатор знищення ? Чи це синдром раба?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:06 Ответить
"Товарисч Сталин, произошла чудовищная ашипка" ©
показать весь комментарий
12.10.2025 10:41 Ответить
Тому що мав мету врятувати свій підрозділ, життя людей, своє життя, розуміючи що попали під серйозну роздачу.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:16 Ответить
Ти взагалі чипушило не маєш права поради давати за кордону,твоє дупло в безпеці,ти бережи його хіба від бузерантів коли після господи приляжеш десь в кущах догори булками.
показать весь комментарий
12.10.2025 19:45 Ответить
Страница 1 из 4