Европа предостерегает Зеленского от соглашения без серьезных гарантий безопасности от США и вывода войск из Донбасса, - Bloomberg

Зеленский с лидерами Европы

В Европе считают, что сценарий, по которому Украина согласится на соглашение без надежных гарантий безопасности со стороны США и вывода своих войск из Донбасса, может угрожать безопасности всего региона. Лидеры убеждают президента Владимира Зеленского воздержаться от таких действий.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на РБК-Украина, об этом сообщает Bloomberg.

Угроза для Европы

Издание отмечает, что главная цель Европы - избежать ситуации, когда Зеленский под давлением США будет вынужден вывести войска из Донбасса и согласиться на сделку без серьезных американских гарантий безопасности.

Дипломаты считают, что подобный сценарий может создать стратегический вакуум и угрожать безопасности всего региона.

Как ожидается, в ближайшие дни представители нескольких европейских государств отправятся в Вашингтон для обсуждения этих рисков с американской администрацией.

Тактика Европы

Сейчас в Европе придерживаются тактики публичной поддержки американских инициатив, надеясь, что Москва сама сорвет потенциальные переговоры. Однако, по оценке издания, этот подход исчерпывает себя, и неизвестно, существует ли запасной план.

Кроме того, по данным издания, британская сторона считает, что российский диктатор Владимир Путин на встрече с американским спецпредставителем Стивом Уиткоффом отверг предложения США, поскольку те были "слишком благоприятными для Украины".

США могут выйти из мирного процесса

Европейские дипломаты признают, что последние контакты с американскими и украинскими представителями проходят непросто. В то же время они готовятся к возможному сценарию, в котором Дональд Трамп в случае невозможности достичь соглашения может фактически отойти от вопроса войны.

Bloomberg предупреждает: существует риск, что США вообще выйдут из процесса, оставив Европу один на один с проблемой дальнейшей поддержки Украины. В таком случае странам ЕС придется решать, способны ли они обеспечить Киеву необходимую военную и финансовую помощь.

Издание отмечает, что до сих пор неясно, может ли Европа сформировать жизнеспособный долгосрочный механизм финансирования Украины.

Мирный план США

  • 23 ноября в Женеве начались переговоры делегаций Украины и США по мирному плану для завершения войны России против Украины.
  • Ранее сообщалось, что украинская делегация уже провела встречи с советниками ЕС в Женеве.
  • Впоследствии президент Владимир Зеленский сообщил о первых результатах переговоров, которые проходят в Женеве с участием делегаций США, Украины, ЕС и Великобритании по американскому плану завершения войны РФ против Украины.
  • Секретарь СНБО Рустем Умеров сообщал, что текущая редакция мирного плана США по прекращению войны РФ против Украины находится на завершающем этапе согласования и уже отражает большинство ключевых украинских приоритетов.
  • По итогам переговоров в Женеве в воскресенье, 23 ноября, государственный секретарь США Марко Рубио сказал, что команда Вашингтона внесет "некоторые изменения" в американский мирный план.
  • Новый мирный план США по урегулированию российско-украинской войны сократили с 28 пунктов до 19.
  • 25 ноября Трамп отправил своего спецпосланника Стива Уиткоффа в Москву на встречу с Путиным. Другому своему спецпосланнику Дэну Дрисколлу он поручил провести переговоры с Украиной в Киеве.
  • 2 декабря состоялась встреча диктатора Владимира Путина со спецпредставителем США Стивом Уиткоффом и зятем Дональда Трампа Джаредом Кушнером.
Топ комментарии
+23
Тільки, коли США робили вторгнення до Іраку, то їм знадобилася коаліція.

Американські імпотенти для маленького Іраку збирали коаліцію і тоді це була не лише війна США.

Тепер, бачите, це вже не їхня війна. Тьху!
показать весь комментарий
07.12.2025 12:23 Ответить
+22
Тому що після виводу ЗСУ, орки дістануться входу в канал з Сіверського Донця, який починається у передмісті Слав'янська (Райгородці) та зможуть подати воду до Донецька та Маріуполя. Тому вони з піною біля рота прагнуть забрати саме це місце, погоджуючися на "компроміси" щодо всіх інших областей. А ми не можемо вийти: нехай сидять без води, доки не скинуть Ху?ла та не повернуться до України.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:21 Ответить
+21
Гарантій безпеки в природі не існує. Це сферічний конь у вакумі. Гіпотеза. Наркотичний тріп. Якщо гіпотетично США нададуть гарантії, за один прекрасний день вони їх відмінять, бо "у нас своєї зброї, грошей та попкорну самим не вистачає". Механізмів цьому завадити нема. От вообще.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Я в курсі. Троє українців загинуло в бою, решта - через необережне поводження зі зброєю. Країн, що надіслали контингент, дійсно було багато (навіть молдавани з вірменами), але лише в фазі інсургенції і окупаційної адміністрації, вже після повалення режиму Садама Хусейна. Саме ж вторгення на самому початку здійсняли лише ті декілька країн, що я назвав.
показать весь комментарий
09.12.2025 13:37 Ответить
Так хто заважає Європі самій щось робити? Логіка зовсім відсутня?
показать весь комментарий
08.12.2025 22:51 Ответить
А от неформально в Іраку загинуло 18 українських вояків.

Гинули і з инших країн, що не належали до Вашої "четвірки"...
показать весь комментарий
08.12.2025 08:08 Ответить
Які гарантії можна чекати від президента держави який заявляв що змусить агресора одним телефонним дзвінком припинити війну, в тепер його синок ( бо самому не комільфо) сказав що папа взагалі вийде із переговорів. Висновок - це така гра, набридла можна викинути у смітник.
показать весь комментарий
08.12.2025 08:00 Ответить
Вони лише вічно застерігають, воно й зрозуміло, а ми гинемо, стали для них живим щитом, не дивлячись на гарантії, в яких нас запевняли, коли ми здавали зброю, і на те, що ультиматум путлер ставив до всього НАТО стосовно кордонів до 97-го року, а віддуваємось одні ми.
показать весь комментарий
08.12.2025 07:44 Ответить
Я ще раз питаю. ЯКІ САМЕ дії прописані в Будапештському? З тим як і хто ці дії буде застосовувати застосовуати ми потім розберемося, ви спочатку скажіть ЯКІ дії?
показать весь комментарий
08.12.2025 07:42 Ответить
А воювати приїдеш з Америки?
показать весь комментарий
08.12.2025 07:17 Ответить
Вчора послухав одного відомого політика, який на повному серйозі твердив, що Рейган завалив Московію "на друзки"... А хто врятував Пуйлостан в 1941-43? - сшА (із Черчілем)! А хто врятував Пуйлостан в 1933? - сшА. А хто врятував червоний Пуйлостан в 1919-21? - сшА (із Францією). А хто врятував білий Пуйлостан в 1905, від повного розгрому Японії? - сшА (із Францією). А хто врятував Пуйлостан в 1855 (Кримська війна) - сшА (з Китаєм і персами)... І це ще не все... СшА - це і є істинна "імперія Зла" (як прорік колись мудрий Рейган).
показать весь комментарий
08.12.2025 07:07 Ответить
Krivich

То пошукайте у себе "яйця".

Мадяр в бан, без виплат без голосу, просто тупо в БАН. Словаків на карандаш.
Заява про введення військ Англія, Франція.
Заява про передачу і дозвіл на ураження в далекому тили рф ТАУРУСІВ.
Бельгію на кукан, гроші маскалів перевести в дойчебанк, підготувати фінсування з тих грошей.

Дайте "карти".
показать весь комментарий
08.12.2025 02:11 Ответить
Україна згодна на такий розподіл для себе
показать весь комментарий
08.12.2025 02:07 Ответить
Формально велика коаліція для вторгнення в Ірак реально складалася лише з 4-х країн, решта держав в бойових діях участі не брали. 85-90% воєнної сили була американська: британців пішло вдесятеро менше, австралійців в сто разів менше, а поляків в тисячу разів менше (лише дві роти спецназу).
показать весь комментарий
08.12.2025 00:52 Ответить
шок, і офуїваю...
Нідерланди - хіба в них немає свого газу?
Франція - хіба там вся країна не на атомних електростанціях?
Польша, Литва, Латівя - ау, що ви робите?! хочете стати наступними жертвами російської агресії?
показать весь комментарий
08.12.2025 00:48 Ответить
Американські банкіри зрозуміли,як і Сі Цзінпінь, що Трамп- це нечистоплотний кидала і не хочуть вести з ним жодних справ. Мова йде про солідні американські банки. Питається, чому веде з Трампом через його наближених Віткоффа і Кушнера переговори Україна , яку представляє фактичний громадянин США Умеров? Це якийсь сюрреалізм? Невже не достатньо досвіду американських банків, які знають Трампа , як облупленого?
показать весь комментарий
08.12.2025 00:35 Ответить
Глупо надеяться на гарантии безопасности от союзника агрессора.
показать весь комментарий
08.12.2025 00:30 Ответить
Політичні ризики та репутаційні загрози: Після штурму Капітолія 6 січня 2021 року багато великих фінансових установ дистанціювалися від Трампа, побоюючись репутаційних втрат та політичних ризиків, пов'язаних з його іміджем [1].Надійність позичальника: Через вищезгадані фактори великі банки, такі як Deutsche Bank (який був його основним кредитором протягом десятиліть), Bank of America та Citigroup, припинили ділові відносини з Трампом, вважаючи його ненадійним позичальником [1, 2].
Внаслідок цього, для фінансування своїх проєктів Трамп тепер змушений покладатися переважно на власні кошти або шукати фінансування у невеликих, менш консервативних банків, хедж-фондів чи приватних інвесторів [1, 2].
показать весь комментарий
08.12.2025 00:28 Ответить
Американські банки відмовилися надавати кредити Дональду Трампу та його компаніям з низки причин, пов'язаних із його діловою репутацією, фінансовими труднощами та юридичними проблемами [1].
Основні причини включають:

Повторні банкрутства: Компанії Трампа шість разів оголошували про банкрутство, що призвело до значних збитків для кредиторів [1, 2]. Це зробило його бізнес високоризикованим для традиційних банківських установ.Судові позови та штрафи: Трамп та його сімейний бізнес були залучені до численних судових процесів та отримали великі штрафи за фінансові махінації, зокрема за фальсифікацію вартості активів з метою отримання вигідних умов кредитування та страхування [3]. Нью-йоркська судова справа про цивільне шахрайство, яка завершилася багатомільйонними штрафами, суттєво підірвала його фінансовий авторитет [1, 3].
показать весь комментарий
08.12.2025 00:26 Ответить
Здав ще у 2022
показать весь комментарий
07.12.2025 23:50 Ответить
І Хвормула Миру від ЗЄ та Єрмака! Это ж вам не как либо что!
показать весь комментарий
07.12.2025 23:44 Ответить
Ландау https://x.com/DeputySecState/status/1997372113053692396 підрахував скільки Європейські країни платять за нафту і газ та допомагають Україні.
https://pbs.twimg.com/media/G7gW-MZXcAAl0kc?format=jpg&name=small https://pbs.twimg.com/media/G7gW-MZXcAAl0kc?format=jpg&name=small https://pbs.twimg.com/media/G7gW-MZXcAAl0kc?format=jpg&name=small
показать весь комментарий
07.12.2025 23:39 Ответить
Да! И поэтому ни на какие соглашения не стоит идти. Ну как минимум с Трампом.
показать весь комментарий
07.12.2025 22:45 Ответить
Вологодський, тобі води на вологодчині мало?
показать весь комментарий
07.12.2025 22:26 Ответить
Треба дати копняка під зад цьому небритотому чмошнику Вові **********, доки він не понапідписував договір з маразматиком і старим аферистом Трампом і його пройдохами Віткоффом і Кушнером. Прислухайтеся до банкірів США, де жоден банк не погодиться дати кредит Трампу після його шести банкрутств (читай, шести кидків банків) а після 6 січня 2021 року (штурму Капітолія) йому не дає кредити і останній банк, який з ним співробітничав -Дойче банк.
показать весь комментарий
07.12.2025 22:10 Ответить
А ти підпис не бачиш?
показать весь комментарий
07.12.2025 21:55 Ответить
Доба Маккейна минула а демократи під о- ба- мою... бай-ден по аптечним каплям допомагав і навіть не втиг використати те, що вже було виділено. Так, що тема про кисельні річки і шоколадні берега закрита.
показать весь комментарий
07.12.2025 21:06 Ответить
Трьох літерний гадьониш єрмака відробляє рублики!
показать весь комментарий
07.12.2025 20:57 Ответить
Всю цю дурню заварив трамп миротворець. Краще б томагавків дав, то вже накидали б кацапам, шо ті самі просилися б замиритись.
показать весь комментарий
07.12.2025 20:22 Ответить
Це Журавля малюнок?
показать весь комментарий
07.12.2025 19:25 Ответить
А українців цікавить війна?
показать весь комментарий
07.12.2025 19:24 Ответить
То приїдь допоможи, наплював на присягу втік і закликає воювати до останньої краплі крові. В твоєму розумінні це війна за твою соціалку.
показать весь комментарий
07.12.2025 19:04 Ответить
Ааааааа так то "західні добродії" винні.То вони нам наголосували у 19р!Норм.А все таки-які конкретні дії проти порушника меморандуму прописані в документі?
показать весь комментарий
07.12.2025 18:53 Ответить
Хто ці дії проти порушника буде застосовувати, якщо ЗАРАЗ не взмозі зупинити зло?!

Де санкції, де зброя?

...зараз на столі перемовин лише капітуляція України.

Після минську, Україна вже з дурі проявляла добру волю, йшла на поступки пуйлу, розмінувала, вийшла з Золотого і ін.укреп.пунктів і що?

Самі надали козир пу, замість того, щоб ракети клепати, дороги асфальтували і пу поглядів на цю комедію і посунув далі.

пу чесно відкрито каже, що його ціль вся Україна і цілі його не якісь клаптики території, а політичні... зміна влади і включення всієї України в склад ерефії: чи хтось в цьому сумнівається?

Мова сьогодні має йти про поставки тамагавків, таурасів ін.пекельной зброї.

Чи замислювалися зах.добродії над тим, что ЗСУ вже 4й рік воюють зі зв'язаними руками і при нестачі зброї?
показать весь комментарий
07.12.2025 18:46 Ответить
Ніяких гарантій безпеки не буде. Вистачить, вже цю маючню нести. Ну правда, скільки можна?
показать весь комментарий
07.12.2025 18:30 Ответить
Чим нові "харантії" будуть відрізняться від тих, що надали в будапешті?
Якщо буд.гарантії виявилися пшиком, то так буде і з наступними: тр висловіть занепокоєнність і скаже, що Україна сама винна, а пу... заслуговує на плюшки, а сам тр на Нобеля(
показать весь комментарий
07.12.2025 18:26 Ответить
тобто, вор вкрав ЗАС і замість того, щоб примусити його повернути загарбане, вимагає від жертви надати злочинцю в нагороду те, що той за 4 роки не спромігся захопити.
Абсурд і зрада!
Де санкції, де обіцяна зброя?
...чи це є нові правила міжн.порядку:
тому, хто володіє ЯЗ мають підкоритися всі інши, хто погодився позбутися ЯЗ і не розробляти/виробляти ЯЗ в обмін на запевнення ...
Що це, якщо не обман?
показать весь комментарий
07.12.2025 18:21 Ответить
Супер.А які дії прописані у разі порушення?
показать весь комментарий
07.12.2025 17:59 Ответить
Тобто: як будуть "справжні американські гарантії", то й нічого, то й можна Слов'янськ-Краматорськ здати. Головне, шо ідея озвучена і тепер вся балаканина почнеться якраз щодо "гарантій", яких, *****, і бути не може, бо ***** що вони є, що нема.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:59 Ответить
Будапештський-фігня.У нас 28 безпекових угод є!!!!
показать весь комментарий
07.12.2025 17:58 Ответить
Де факто він ії здав .
показать весь комментарий
07.12.2025 17:37 Ответить
Так меморандум нічого не коштує, хоча все рівно забовязує підготуватися до його виконання, якщо інша сторона його виконала, в повному обсязіа і вчасно, а от яку допомогу і в якій кількості юридично визначитися їз розрахунків по факту наданої Україною і отриманою кожної із сторін послуги по безпеці у вигляді знищення третього ядерного потенціалу в Світі. Це десь 1,5 трильна долл. ділим 50 на 50 десь 750 мільярдів долл., не враховуючі відшкодування збитків винної сторони за шкоду.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:37 Ответить
Її знищили у 2019 шляхом державного перевороту, замаскованого під вибори зєлєбобіра.
Як тоді писали в фб:
-🐸 уррра, ми сломалі Сістєму!!
- ідіоти! Це було Система Життєзабезпечення !!!
показать весь комментарий
07.12.2025 17:33 Ответить
А як же ! Він давав обіцянки в Омані !
показать весь комментарий
07.12.2025 17:31 Ответить
Гарантій йому ніхто не дасть.
Навіть це питання не обговорюється.
У нас був один шанс на мільйон мінські домовленості президент Порошенко. ВСЕ
показать весь комментарий
07.12.2025 17:31 Ответить
100 %

Вони поки обережненько вкидають лозунги " важкі рішення, бо інакше буде тяжче"
показать весь комментарий
07.12.2025 17:30 Ответить
Значить вже дав згоду, якщо ЄС відкрито обурюються
показать весь комментарий
07.12.2025 17:29 Ответить
Послуги по беспеці від України отримали?, у вигляді знищення націлених на них ракет бувшого СРСР з 2 тис.-ми ядерних боєголовок - отрима - це факт з яких бенефіціаром вигоди на 70% є США, на 30% РФ, ЄС, і навіть Китай, тому тоді що цей меморандум не ратифікують, це вже їх проблеми хай це роблять в іншому випадку потрібно признати що США та інші країни не надали в часно і в повному обсязі допомоги взамін отриманої від України , що привело до тяжких втрат, а ті хто каже що ЯЗ яку знищла Україна ні чого не вартує, хай порахують скількі коштувала США війна Ізраїлю і США з Іраном , метою якої було знищення 10 потенційних ядерних боєголовок.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:19 Ответить
Виведення військ з Донецької області - це теж саме розмінування біля Новотроїцького та Станиці Луганської у 2019-му. Вже за 3 роки москалі по розмінованих ділянках зробили свої головні прориви в бік Маріуполя та Станиці Луганської. Єдина гарантія безпеки України - це її війська на Вільній Донеччині. Якщо 73,1% готують вже до іншого сценарію - не кажіть, що Вас не попереджали.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:13 Ответить
Путін партнер , з ним так нізя. То всяким бонелохам можна їздити по вухам.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:42 Ответить
Перед як застерігати, хоча б конфіскуйте бабло путіна. Бо якось то не серйозно виглядає
показать весь комментарий
07.12.2025 16:39 Ответить
Чують дзвін та не знають де він, а вивчити питання чи не здатні, чи ліниві. Ось так і живемо серед недоучок та недоумків, а результат деградації отримуємо після виборів - чим далі то паскудніша влада.
показать весь комментарий
07.12.2025 16:08 Ответить
Америка вже давала будапештські гарантії і що з того. Ну не буде Америка давати ніяких гарантій
показать весь комментарий
07.12.2025 16:03 Ответить
Або навпаки - без допомоги України Європі хана ! Припиниться війна тут - куди кацапи далі полізуть ...?
показать весь комментарий
07.12.2025 15:02 Ответить
Не буде ніякої угоди, єдина угода буде ллише тоді коли ЗСУ знищать кілька мільйонів кацапів і звільнять усі українські території!
показать весь комментарий
07.12.2025 14:59 Ответить
Ваші пропозиції
показать весь комментарий
07.12.2025 14:57 Ответить
Для рашкі не один міжнародний закон не має юридичної сили
показать весь комментарий
07.12.2025 14:56 Ответить
Без допомоги Європи, Україні хана! Чи не цього хоче раша та її посіпаки?
показать весь комментарий
07.12.2025 14:52 Ответить
А гроші хто дає Україні? А зброю хто купує?
показать весь комментарий
07.12.2025 14:50 Ответить
А про що ведуть переговори США?Логіка зовсім відсутня?
показать весь комментарий
07.12.2025 14:48 Ответить
Лицемірна хитрож* Європа
показать весь комментарий
07.12.2025 14:45 Ответить
І яз
показать весь комментарий
07.12.2025 14:44 Ответить
Штаты опрокинули, Америка уходит постепенно в изоляцию, по крайней мере до нового избрания демократов. Так что их задача максимально отсрочить подписания мира пока Трамп у власти.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:39 Ответить
Это та самая европка которая закупила с 22 по 25 ресурсов у рахи больше чем помощи поставила? Патужна
показать весь комментарий
07.12.2025 14:37 Ответить
кого вони застерігають? Найвеличнійшого, Найпотужнішого,та Найнезламнішого "нужнапростаперестать"???
показать весь комментарий
07.12.2025 14:29 Ответить
До чого тут "трамп"? У США хіба монархія?

Ми ж знаємо, що війну в Україну приніс не "путин", а вся кацапня. Всі до єдиного. А "путин" лише концентрація їхніх підлих бажань.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:19 Ответить
Хто тобі ідіоту сказав що рашисти вийдуть з трьох областей або віддадуть хоча б метр захопленої української землі? )(уйло чи Тромб? І хто тобі сказав що )(уйлу не насрати на те що дамбасітам немає чим сраку помити і все це заради каналу? )(уйлу насрати на всіх в тому числі на дамбасітів і на самих кацапів. У )(уйла єдина манія знищити Україну. А кожне місто донецької і луганської області як укріпрайони, густонаселені і суцільні промзони які дуже важко штурмувати. Якщо Україна за допомогою фашиста Тромба віддасть цей шмат території то далі можна забути не тільки про Харків, Суми, Полтаву, Дніпро і все лівобережжя, а і постане питання чи втримає Україна Одесу чи Київ.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:00 Ответить
От Європа чітко розуміє,що ,без України їй буде гаплик.
показать весь комментарий
07.12.2025 13:18 Ответить
Слід негайно вирішити проблему ухиляння від військової служби. Ніщо не тримається без інстинкту захищати свій дім. Загроза не стоїть біля кордону - вона вже в наших домівках. І якщо Україна не забезпечить свою силу, її майбутнє вирішить хтось інший. Цей хто уже довгий час нищить нашу Батьківщину.
показать весь комментарий
07.12.2025 13:13 Ответить
Навіщо впускати в ці перемовини Європу взагалі. Їхні війсьа не воюють, зброю вони самі не роблять.
показать весь комментарий
07.12.2025 13:06 Ответить
Зелена паскудо вже хоче здати Донбас?
показать весь комментарий
07.12.2025 13:03 Ответить
А про що вони хочуть переговорюватись? І як переговори заважають дати їм гарантії після?
показать весь комментарий
07.12.2025 12:55 Ответить
Зеля і зебіли здадуть ворогу усе, бо ненавидять Україну і українців
показать весь комментарий
07.12.2025 12:54 Ответить
А Європа залучена до переговорного процесу?
показать весь комментарий
07.12.2025 12:53 Ответить
Ага, ага. Две великие, полноводные, реки Амазонка и Сиверский Донец. Воды залейся. Особо судоходство развито.
Вода в канал «Днепр-Донбасс» поступает из Днепровского водохранилища на реке Днепр, насосные станции поднимают её на 63 метра, после чего она самотёком течет по Днепропетровской и Харьковской областям, пополняя Краснопавловское водохранилище, а затем через реки Бритай и Берека достигает реки Сиверский Донец для водоснабжения Донбасса
показать весь комментарий
07.12.2025 12:48 Ответить
Ви, мабуть, не зрозуміли. Ще раз: спробуйте відшукати причину, чому орки (згідно Плану з 28 пунктів наприклад) зголосилися вийти трьох областей, та відмовитися від просування ще в двох, але лише в Донецькій та тільки в Донецькій вони вимагають просування, тобто Слав'янськ та Краматорськ? Це ж неспроста! Ви кажете - укрепи, але їх можна обійти, як обійшли Маріуполь з укрепами Азовсталі: "захочуть їсти - сами здадуться" (вибачте за цинізм, то цитата). А от без цього Каналу, без води - Донбас існувати не може, й що швидше - то краще: людям вже дупу помити нема чим.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:44 Ответить
А чому ж Євжопа сама не надасть гарантії? Без США взагалі нікчемні?
показать весь комментарий
07.12.2025 12:44 Ответить
Хай Україна продавлює свої. Ніхто ж не забороняє. Тільки от продавлювалку ще не виготовили.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:43 Ответить
Я сказав лише те, що всі учасники його дотримуються, крім ************. Має чи немає, це не те про що ми тут з Вами будемо сперечатися з піною біля рота.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:38 Ответить
Знову жуйка про меморандум. Ви його читали? Можно конкретно, про який саме пункт меморандуму ви говорите? Конкретну фразу звідти про... гарантії?
показать весь комментарий
07.12.2025 12:38 Ответить
Яка в жопу вода? Їм укріпрайони Краматорська і Слов'янська потрібні, бо на їх захоплення військовим шляхом у кацапів піде років п'ять. А так бац - є шанс отримати все це швидко, та ще й в майже не зруйнованому стані.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:35 Ответить
Кацапи продавлюють все що написано в "цілях СВО". Вузька мова, визнання Криму, захоплення ЛДНР, нейтральний статус, відмова від НАТО. Фактично це визнання поразки і виконання всіх вимог. Чомусь ніхто про це не пише.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:34 Ответить
Меморандум юридичної сили немае.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:34 Ответить
О як, говорили-балакали про "європейські гарантії безпеки від коаліції потужно-рішучих", проводили мільйон зустрічей і обговорень - а в результаті зійшлись на тому що гарантії має надати США або Україна має воювати далі.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:30 Ответить
Європа закликає не виводити Україну війська з Донбасу ,бо це загрожує європейській безпеці,але ні грошей,ні солдат,ні зброї Україні давати не хочуть.... Здається так звучить суть європейських вимог...
показать весь комментарий
07.12.2025 12:28 Ответить
А хитрожопий бельгійский прем'єр теж так вважає?
показать весь комментарий
07.12.2025 12:28 Ответить
Трамп перевзувся - то шо йому зробиш - як з гуся вода - арсенали зброї в США - от і качають права
показать весь комментарий
07.12.2025 12:28 Ответить
Ще б у валєркиній навести
показать весь комментарий
07.12.2025 12:27 Ответить
Він зобов'язує його учасників не нападати на Україну. Тобто ядерні держави не мають напасти, а з без'ядерними ми сами розберемося, отаку там думку закладено. Й всі вони дотримуються цих зобов'язань, крім одного.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:26 Ответить
НІХТО НІКОМУ НІЧОГО гарнатувати в цьому новому світі без правил НЕ МОЖЕ. Крапка

ТІльки балістика в 1000+ ракет робить тебе кимось
показать весь комментарий
07.12.2025 12:24 Ответить
Війну до останнього діда в останньому селі, як казав Зеленський
показать весь комментарий
07.12.2025 12:23 Ответить
Можна. Бо українські представники прогулюють переговори. Приходять якісь татари, арахламідіі, та завгоспи з орлиними носами.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:23 Ответить
Тільки, коли США робили вторгнення до Іраку, то їм знадобилася коаліція.

Американські імпотенти для маленького Іраку збирали коаліцію і тоді це була не лише війна США.

Тепер, бачите, це вже не їхня війна. Тьху!
показать весь комментарий
07.12.2025 12:23 Ответить
Тому що після виводу ЗСУ, орки дістануться входу в канал з Сіверського Донця, який починається у передмісті Слав'янська (Райгородці) та зможуть подати воду до Донецька та Маріуполя. Тому вони з піною біля рота прагнуть забрати саме це місце, погоджуючися на "компроміси" щодо всіх інших областей. А ми не можемо вийти: нехай сидять без води, доки не скинуть Ху?ла та не повернуться до України.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:21 Ответить
То пошукайте у себе "яйця".

Мадяр в бан, без виплат без голосу, просто тупо в БАН. Словаків на карандаш.
Заява про введення військ Англія, Франція.
Заява про передачу і дозвіл на ураження в далекому тили рф ТАУРУСІВ.
Бельгію на кукан, гроші маскалів перевести в дойчебанк, підготувати фінсування з тих грошей.

Дайте "карти".
показать весь комментарий
07.12.2025 12:18 Ответить
Гарантій безпеки в природі не існує. Це сферічний конь у вакумі. Гіпотеза. Наркотичний тріп. Якщо гіпотетично США нададуть гарантії, за один прекрасний день вони їх відмінять, бо "у нас своєї зброї, грошей та попкорну самим не вистачає". Механізмів цьому завадити нема. От вообще.
показать весь комментарий
07.12.2025 12:17 Ответить
Незалежна Україна ще не знала такої управлінської неспроможності, яку має тепер.
Ще й у час таких надвипробувань...
показать весь комментарий
07.12.2025 12:17 Ответить
Страница 1 из 2