8606 посетителей онлайн

Стрельба в Киеве: суд отправил патрульную Дудину вслед за Дробницким под стражу. ВИДЕО

Печерский райсуд избрал меру пресечения патрульной Анне Дудиной по делу о стрельбе в Голосеевском районе Киева.

Об этом сообщает корреспондент Цензор.НЕТ.

Что решил суд?

Суд принял решение отправить Дудину под стражу до 18 июня.

Стрілянина в Києві: обрано запобіжний захід патрульній Дудіній

У нее есть возможность внести залог в размере 266 тыс. грн.

Ее взяли под стражу в зале суда.

Что говорит Дудина?

По словам патрульной, она такого решения суда ожидала, поскольку дело резонансное.

Такой суммы на внесение залога у нее нет.

Адвокат заявил, что мера пресечения будет обжаловаться.

Смотрите также: Теракт в Киеве: Печерский райсуд избирает меру пресечения патрульной Дудине. ВИДЕО

Что предшествовало?

Ранее избрали меру пресечения патрульному Михаилу Дробницкому. Его отправили под стражу до 18 июня с возможностью внесения залога в размере 266 тыс. грн. Подозреваемый был заключен под стражу в зале суда.

В случае внесения залога Дробницкий будет обязан прибывать к следователям по первому требованию.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
Топ комментарии
+35
11 років протерла штани в поліції, і далі думала " ненавчена" сидіти. Вона 11 років отримувала заробітну плату, як виявилося, не відповідаючи займаній посаді. А за 11 років яка це сума на одному такому трутню.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:08 Ответить
+28
а навіщо тоді вона взагалі потрібна? якщо поліцейська, озброєна, має право тікати і кидати цивільних напризволяще, то навіщо їй зброя? чому їй платять в два рази більше ніж середньостатистичному цивільному?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:48 Ответить
+21
Так, усе правильно. Твій будинок горить. Приїздить пожежний і каже: ""Я у вогонь не піду. Там загроза для мого життя. Я поїхав назад. Нехай усе згорить, але мій обов'язок зберігати своє життя".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
А коли той твій час був?
Чи то було в калофдюті чи може в контрстрайк)))?
показать весь комментарий
24.04.2026 00:42 Ответить
Воював у свій час. І, чомусь, не накриває. А тебе накриває, ніжна дюймовочка?
показать весь комментарий
23.04.2026 22:14 Ответить
Кацапеня , ти вже свого "сібірьського пєльмєня " аж в Іспанію затарабанила 🤣🤣🤣.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:33 Ответить
а ти і справді прикольний, щось типу того хто розповідає про смак авокадо ніразу його не спробувавши. Піди і повоюй а потім будеш тут заливати про слабодухість сцикуняро.
показать весь комментарий
23.04.2026 14:39 Ответить
Ну якщо лікарі не змогли, то москалям і мріяти марно...
показать весь комментарий
23.04.2026 12:43 Ответить
Нє не нє..я живий доказ лікарської недбалості))) он по теперішній час худіють, що я вижила)))
показать весь комментарий
22.04.2026 22:29 Ответить
Знову ти в калюжу перднув. У 1979 році у вищих навчальних закладах СРСР був всесоюзний розподіл, ось тому я опинився в МРСР. А ти, перш ніж перднути в калюжу мобілізуй свою єдину звивину мозку і подумай нею.
показать весь комментарий
22.04.2026 18:33 Ответить
Не переймайся, " на базі" будуть по порції "сібірських пєльмєнів" видавати під пісню " Валєнкі". Тобі буде харашо
показать весь комментарий
22.04.2026 18:31 Ответить
Урка, що ти маєш проти поліції? Судячи по коменту по фені ботаєш? Скільки раз топтав зону?
показать весь комментарий
22.04.2026 18:29 Ответить
Яке ти не долуге . Хай Бог милує і заступає
показать весь комментарий
22.04.2026 17:42 Ответить
Одягніть на неї залізні черевики, щоб вона могла бігти щодуху
показать весь комментарий
22.04.2026 16:36 Ответить
Яка допомога? Ніякий психолог не допоможе тому, хто виявився слабкодухим. "Накрило" - це насправді істерика, якою намагаються приховати свою чмошну сутність. Справжні чоловіки завжди зберігають спокій і здоровий глузд. Істерять лише баби.
показать весь комментарий
22.04.2026 13:46 Ответить
Друга невдала спроба. ВІдповіді на питання будуть? Наприклад про компенсацію за найм житла при наявності власного?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:30 Ответить
Все,бобіки, кінчилася вам робота, ведмедчук всіх " не базу свистав"
показать весь комментарий
22.04.2026 13:12 Ответить
Ти яке відношення до народу України маєш? Чувак, не сміши, коли це громадяни роісії стали "народом України"?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:08 Ответить
Наташа , а чому ж у такої "патріотки " з-за кірдоння , аж із самих Іспаній та на кацапськи хвамілії написані ?
Чьіх будєтє ? Аль нє кастрамскіє ? Аль псковскіє ілі валагодскіє?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:12 Ответить
В твоєму скоцюбленому мозку може виникнути думка, що я не втік, а переїхав з одної частини держави СРСР в іншу ще в далекому 1979 році, адже кордонів тоді не було? Скільки вас , дебілів, таких як ти, спочатку пердять в калюжу, а потім думають своєю єдиною звивиною в мозку?
показать весь комментарий
22.04.2026 12:10 Ответить
Вам відніще, чим Вас, "служивих" нагороджують, за те що трудову в кадри віднесли.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:50 Ответить
Стоп. Стоп. Стоп. Закінчуйте звінувачювати лікарів. Ви маєте їх як і поліціантів виправдовувати, мов вони жінки, не на це вони "підписувались", і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
22.04.2026 11:38 Ответить
агаж, мені теж це дід розповів, ну той дід який їв кропив*яний суп в катакомбах Керчі у віці років шести.

Комік Прикольний
Ти справді прикольний чмошник.
Де сесеер і де психологічна допимога.
Загули куди відсилали "чайників"
показать весь комментарий
22.04.2026 11:11 Ответить
Лікарі зараз так й роблять)))) а ще, у лікарнях треба за все платити й мати свої ліки)))) невдале порівняння))) бо лікарі зараз найкорумпованіші й через них гине багато людей.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:44 Ответить
Після 2 світової мільйони ветеранів пішли працювати в міліцію і нікого не накривало.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:41 Ответить
Саме так. Ти своїми абсурдними висерами, в яких сам собі протирічиш, вже реально втомив.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:39 Ответить
Тим або школяр, або щось з головою. Верзти маячню про те, що поліцая ні в якому разі не можна відправляти на фронт, бо він стане переляканим неврастеніком - це вже, навіть, не смішно. Якщо в нього такі низькі моральні та психологічні якості, то йому тим більше не місце в поліції. Це і буде цого справжня перевірка і підготовка. І до чого ти вже приплів сюди слідчих? Це зовсім інша категорія, яка проходить відповідне навчання у відповідних навчальних закладах. А тут мова йде саме про патрульних поліцаїв, яких набирають, фактично, з вулиці. І які безпосередньо працюють в екстремальних умовах і тому мають бути готовими до будь-яких ситуацій.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:37 Ответить
А якщо " тцк" напишеш, червоними штанами нагороджують?
показать весь комментарий
22.04.2026 10:31 Ответить
Що, затісянвася? Перебрх..в тронєчки ? А ти то біле пальтєцо " лєнточкпми гєоргіївськіми " обвішай, всі зразу тобі повірять
показать весь комментарий
22.04.2026 10:30 Ответить
Ну що, " попє дол..о" вас усіх трохи?
Як ви не старалися із різних костромщин руйнувати Україну, ну ніяк у вашої братії не виходить.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:26 Ответить
Слухай, після десяти раундів дискусії рівня ,,Для тих хто в танку'' (хоча мабуть би вже і танк зрозумів)я вже починаю підозрювати, що пояснювати тобі щось - це все одно що розтлумачувати квантову фізику золотій рибці, у якої пам'яті на три секунди, а вираз обличчя при цьому той самий незмінно максимально претензійний. Ти виявилося ще тупішим, навіть ніж я очікував, хоча мої очікування і так відносно тебе були десь на рівні плінтуса, тож я востаннє спробую пробити твій броньований череп, де замість сірої речовини лише ехо та дешеві лозунги.Твоя зацикленість на ідеї "відправити всіх поліцейських на фронт для досвіду" - це не стратегія, це діагноз. Ти хоч розумієш, що таке специфіка фаху, чи в твоєму дитячому садочку вихователька дозволяла міняти місцями кухаря і водія, бо "ну а що, обидва ж з руками"? Поліція в тилу - це не "відпочинок". Це щоденна боротьба з криміналом, мародерством, ДРГ і таким контингентом, як ти, який у разі відсутності патруля на вулиці першим побіжить плакати, що його пограбували.Відправити фахового слідчого чи оперативника "набувати досвіду" в окоп - це як забивати мікроскопом цвяхи. Цвях ти, може, і заб'єш, але приладу п**дець. Хоча кому я це пояснюю... людині, яка державне управління бачить як гру в "п'ятнашки"? Ти вперто продовжуєш просувати своб тупу ідею "просто замінити", ніби люди - це деталі конструктора Lego. Це і є твоя найвища міра неповаги до захисників. Ветерани заслуговують на системну реабілітацію, навчання і гідне працевлаштування, а не на те, щоб їх кидали "закривати дірки" в структурах, де вони не мають профільної освіти, просто щоб задовольнити твоє хворобливе почуття "справедливості''.І де ж та твоя "загальнодоступна інформація"?Це ти про ті картинки з Viber-груп, де пишуть, що "всіх треба розігнати і все поділити"? Вітаю, ти офіційно став рупором найдешевшого популізму. Твоя "відірваність від реальності" полягає в тому, що ти живеш у світі емоційних істерик, а я - у світі цифр, законів і логіки виживання держави. І як підсумок для "стратега" на самокаті: твоє питання "Чому не можна?" звучить як скиглення дитини, якій не дозволяють сунути пальці в розетку. Не можна, тому що держава - це складний механізм, а не твій кухонний стіл, де ти звик переставляти сільничку і перечницю. Ти дійсно не просто далекий від реальності, ти з нею навіть не перетинався. Твій інтелект настільки елементарний і примітивний, що він не здатний опрацювати нічого складнішого за рефлекс "взяти і поміняти". Більше не питай мене ні про що. Твій максимальний рівень - це коментувати рецепти борщу, а не обговорювати державну безпеку..... Спробуй хоча б раз у житті почитати щось важче за інструкцію освіжувача повітря в туалеті, перш ніж відкривати рот у серйозній дискусії.
показать весь комментарий
22.04.2026 10:10 Ответить
Ти мені ще й тлумачиш? Серйозно? Слухай, ти реально невиліковний. Це ж треба мати такий неперевершений талант - настільки майстерно все перекрутити! Вперто називати біле чорним, із пихатим виглядом у позі Наполеона верзти дику нісенітницю й повчати інших у тому, на чому сам ані на гріш не тямиш. Закидати комусь "відірваність від реальності", перебуваючи в постійній прострації, - це справді треба вміти. Але вибач, цей твій нескінченний цирк абсурду вже неабияк втомлює, а я точно не твій глядач.....
показать весь комментарий
22.04.2026 10:09 Ответить
За нормативами вона - поліцейський. МАє виконувати свої обовЯзки. Щодо того що вона жінка - ліріка, вона добровільно "підписалася" на службу у поліції. Наголошую ДОБРОВІЛЬНО У ПОЛІЦІЮ. Лікар який приїде до ВАс на виклік на швидкій, теж може сказти, "я боюся" - нічого не буду робити, навіть у лікрню не повезу, до побачення?
показать весь комментарий
22.04.2026 10:06 Ответить
В хіба цей вбивця не проходив психолога?
Проходив і пройшов, написали що здоровий.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:21 Ответить
Ви що шуткуєте? Ви оце серьезно? Що мали робити поліцейські проти напівавтомата? В цього напівавтомата набоі пістолетного типу- по суті той же пістолет. І взагалі яка в біса різниця що там у кого було?Коли починається стрілянина ніхто не питає у ворога який там у нього калібр чи яка там у нього зброя. Поліцейськи мали не тікати, а прийняти бій: Замість втечі, патрульні мали зайняти зручну позицію (укриття), щоб зменшити ризик, але при цьому продовжувати вести спостереження та за необхідності застосувати зброю для нейтралізаціі чи знищення нападника ,Головний іх обов'язок - "служити та захищати", що передбачає прикриття людей, зокрема дітей, навіть ціною власного життя. В них була зброя, була зручна позиція - на відео видно що вздовж тротувара стоіть довга верениця припаркованих авто- бігай за ними ховайся за ними , використовуй іх для укриття і ведення вогню, захищпай людей. Вас двоє, нападник один.... Ні вони втекли заливши інших цивільних і поранених на призволяще.....На тому ж відео видно як тільки побігли поліцейські - через секунди від пострілів падає людина....І про яке прикриття ви говорите? Ви що фільмів надивились? ******* світові протоколи (включаючи українські) свідчать: під час активної стрілянини поліція не чекає на спецназ чи ідеальне прикриття.Чому? Бо кожна секунда зволікання - це нові постріли та загиблі. Перший патруль, що прибув, має діяти негайно, щоб нейтралізувати загрозу або відволікти стрільця на себе. І будь ласка не пишіть дурниць що поліцейські полізли під загрозу на свій страх і ризик, Вони пріхали по виклику про побутову сварку сусідів, і що по вашому вони мали відразу втекти як тільки побачили поранених ще до стрілянини бо там небезпечно і десь там на відстані чекати прикриття чи прибуття спецназу? Самій не смішно? Це як сказати пожежнику, що він не мав лізти у вогонь, бо це небезпечно. Але це і є його робота - рятувати людей там, де небезпечно. Так і у поліцейських. Але вони зганьбилися... Через них загинули ще люди....
показать весь комментарий
22.04.2026 09:09 Ответить
То може то питання до влади? До тих, хто встановлює? І питання до тих, хто до патрулю ставлять непідготовлені кадри. Крім того, цікаво взагалі, яка в неї освіта..щоб ще не курси перекваліфікації були якісь..і що там з нормативами..

Не на дівчину нападати треба - треба міняти комплексний підхід. Для початку провести переатестацію всіх поліцейських. Керівництва теж.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:08 Ответить
Шановний а ви особисто на війнонькі були?
Я трішки побував, 30 місяців. І я не рекомендував би сам себе іти в патрульну поліцію.
Тому що якщо накриє мене під час затримання коли почую постріли я всіх перестріляю жодного шансу не дам і потім прийдеться мені іти в тюрячку навічно.
Воювакам можна лише хіба штурмову групу, там таке можливе.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:07 Ответить
"Якщо в поліції ,,немає фахівців'', то чому ти досі не грабуєш банки, а мирно строчиш свої дурниці в інтернеті?"

Тому що в кожного різний склад характеру. Я, так само, як і ще 99% населення, не підемо його грабувати зовсім не через поліцію, а через свої моральні якості.
ПС. А ти зовсім далеке і відірване не лише від реальності, а і взагалі від життя. Не володієш, навіть, елементарною загальнодоступною інформацією, а ще лізеш в дискусії. І ще раз питаю: чому ветеранів можна і треба зробити поліцейськими, а вже діючих поліцейських відправляти на фронт для набуття бойового досвіду не можна? Що це за маячня?
показать весь комментарий
22.04.2026 09:03 Ответить
Перевірку психолога??????? Не смішіть.
показать весь комментарий
22.04.2026 09:02 Ответить
а не намагатися зляканого патрульного перетворити на штурмовика

Ще раз!!!!: Так саме і треба зляканого обісраного мусора перетворити на штурмовика!!! І найкраще для цього місце - ФРОНТ.

"Ветерани не народилися безстрашними, але вони вже пройшли цей фільтр, їхня психіка витримала, вони вже довели свою придатність."

Так саме це я тобі і втовкмачую! Тому і треба ВСІХ поліцаїв відправит на фронт. Витримав, загартувався - значить, довів свою придатність. Не витримав - нахрін з поліції.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:50 Ответить
Перекладаю. Не встановлювала. Вірно. Але користалась. А коли прийшов час відпрацьовувати за отримане - відмовилась, із тяжкими наслідками. Любиш поганяти, люби й коня годувати. У середньому патрульний поліцейський в Україні отримує 25.000 грн.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:41 Ответить
«Системи» в яких більшість посад крім зарплатні має певні привілеї та "смаколики", в т.ч. відтерміновані у часі, як то наприклад рання пенсія, штовхає керівництво цих систем до "торгівлі" цими посадами та до позапосадових взаємовідносин, а отримувачей цих посад ставить їх в залежність від особистих бажань керівництва, під страхом втратити ці привілеї та "смаколики" одразу, або у майбутньому. Типове корупційне середовище. Більше того - значна кількість колишніх службовців цих «систем» до кінця життя ходять під страхом щось втратити з того, що набуто під час перебування у «системі».
показать весь комментарий
22.04.2026 08:33 Ответить
Перекладаю. Не вона встановлює розмір ЗП, премій та надбавок для працівників поліції.

І до чого тут Олена Олена? Я їй не писала.
показать весь комментарий
22.04.2026 08:16 Ответить
Так і де вони кого захистили, ті поліціянти?
В 2022 році вся поліція масово втекла з мого міста, народ самоорганізувався, і півтора місяці якось боролись з мародерами і бандами. Потім, як все втряслось - повернулась поліція.
Дозвольте народу мати власну зброю, а поліція вже нехай контролює, щоб все було без "перегибів". В США чомусь це працює, а в нас ні?
показать весь комментарий
22.04.2026 08:13 Ответить
Помиляєтесь. Загрожує, і дуже серьезно. 20 квітня Анні Дудіній та Михайлу Дробницькому оголосили про підозру у службовій недбалості, що спричинила загибель людей (частина 3 статті 367 Кримінального кодексу України) Покарання, що світить за цією статтею: Позбавлення волі на строк від 5 до 8 років....Печерський райсуд Києва вже обрав їм запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 діб із можливістю внесення застави......Але грошей вони кажуть на заставу не мають....
показать весь комментарий
22.04.2026 08:13 Ответить
Ця ситуація - це як акція прикриття, роздувається щоб прикрити якийсь черговий зелений прой@б. Або відволікти людей від чогось, більш значущого..
показать весь комментарий
22.04.2026 07:33 Ответить
Кого мали на увазі? Якщо поліціантку, то якщо вона вирішила "харчуватися" від системи, то має бути готова виконувати вимоги системи, та претензії до системи. Якщо ОЛену Олену - у мене жодНоЇ претензії.
показать весь комментарий
22.04.2026 07:33 Ответить
Зате депутатам компенсують. Будь які сумми. А ще - компенсують винайм авто, охорони, водія, 10-20 помічників, паливо, ТО. Вони мають медичне страхування, столовку - їдло ресторанне, ціни - як за шаурму.
показать весь комментарий
22.04.2026 07:19 Ответить
А то вона штатний розпис малює й відомості на ЗП до бугалтерії заносить?
показать весь комментарий
22.04.2026 07:11 Ответить
Походу, якби й поліціянтів вбили - всі тоді вололи б - боже як шкода..такі молоді.. RIP..а були б на нулі, може б вижили, і т.і. маячню...і всі були б задоволені...
показать весь комментарий
22.04.2026 07:06 Ответить
А я вважаю що саме для броні треба реформа. Тобто усім, хто воює більше п'яти років запропонувати патрульну службу після перенавчання. А оцих всіх патрульних після бзвп на фронт. Отак і відбудеться "розширення" досвіду. І буде реальний професіоналізм. Теперішня безпека у вигляді поліції це фікція. Ніхто нічого там не навчає і не тренує. Все лише на паперах для галочок. Є лише постійне витребування мвс збільшення грошей. От що відбувається. І ця інспекторка зовсім не жертва системи і не дурна якась. Вона прекрасно розуміла, як і всі інші куди вона іде працювати. По суті перекладати непотрібні папірці. Ну ще в патруль сходити раз на тиждень. От і все. А там скоро і пенсія пільгова. Багато хто іде саме за бронею, зарплатою і безвідповідальністю свідомо. Отакий цирк збудований і багато хто згоден на це. А цій поліціянтці нічого не загрожує. За якоби порушення інструкцій максимум догана. Ха ха ха.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:57 Ответить
Всі разом. Одні що збудована галіма система. Інші що з радістю готові приймати участь у цьому цирку. Під назвою якоби безпека. Немає безпеки. Є розпил бабла під цією вивіскою. Ха ха ха.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:43 Ответить
За те і судять щоб відвернути кримінал від зеленої мафіозної банди етнічних бандитів. Сидіти мають ті хто не забезпечив патрульних автоматами, захистом від інвалідних прокурорів, від хабарних суддів при пострілі в злочинця, не думати про перший постріл вгору. А так попав наряд не в той час і не в тому місці. кримінал їм би забезпечили прокурори і найчесніші судді за використання зброї, або бути вбитими біля жертв яких мали "рятувати".
показать весь комментарий
22.04.2026 06:39 Ответить
ще я перед подоляцькими не рапортував, згинь звідси продажне.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:39 Ответить
ну все вірно, зелена пліснява навела порядок, що тобі не так?
показать весь комментарий
22.04.2026 06:38 Ответить
Тотальна корупція і непрофесіоналізм в усіх питаннях - Ось головна характеристика усієї поліцейської і не поліцейської структури. Шарікови на всіх постах. Оцей кончений міністр має бути вже давно вигнаний. Всі оті жукови і інші. Їхня головна мета це бронь і неконтрольований розпил бабла. І їм там усім начхати що війна. Ха ха ха.
показать весь комментарий
22.04.2026 06:33 Ответить
Не якась "масова ненависть до поліції" а абсолютно вірна ненавість яка зформувалась усіма діями міліції\поліції, а коротко мусарні, за 35 років існування так званої незалежної системи правосуддя. Що породили то і маємо
показать весь комментарий
22.04.2026 05:56 Ответить
Наташа , а ти часом не Лисому каші вариш на Іспанському узбережжі🤣🤣🤣🤣????
показать весь комментарий
22.04.2026 05:55 Ответить
Та який там діловод ? Він сам таку версію придумав і впарює тут усім .
показать весь комментарий
22.04.2026 05:53 Ответить
Фома , а ти сам мєнт чи дочка в мєнтурі.?
показать весь комментарий
22.04.2026 05:51 Ответить
А хлопцям відведеним із під Покровська на переформування голу "двадцятку" затримують, мабуть тиловим щурам не вистачає на харчування. Жоден щур про це не скаже - боіться, що тоді від корита попруть - доведеться тоді працювати, як решті "черні"...
показать весь комментарий
22.04.2026 05:33 Ответить
Як і будівельникам - за ромбики на погонах та вислугу років. А що, плануєте перевестись? Стріляти почали, небезпечно стало?
показать весь комментарий
22.04.2026 05:16 Ответить
Слухай, ти знову як та вперта дитина плутаєш причину з наслідком. Весь цивілізований світ вже давно зрозумів: треба із солдата з бойовим досвідом робити поліцейського, а не намагатися зляканого патрульного перетворити на штурмовика. Чому? Бо у солдата вже є база - характер, дисципліна і сталеві нерви. Йому треба просто ,,довантажити'' знання законів. А коли ти робиш навпаки, ти просто множиш хаос.Якщо тобі так важко як дитині зрозуміти це на прикладі армії, давай на поясню тобі пальцях, на простому побуті. Це як з будівництвом: спочатку закладають фундамент, а потім ставлять стіни. Ти ж не намагаєшся почепити кришу на купу будівельного сміття, сподіваючись, що ,,в процесі якось воно вирівняється''? Або ще простіше: не можна навчити людину вищій математиці, якщо вона не вміє додавати два плюс два. У нас ,,фундамент'' - це бойовий гарт і психологічна стійкість. Якщо людина вже пройшла фронт, вона не ,,попливе'' під час затримання бандита, як це зараз сталося. А твій ,,наполеонівський'' підхід - це, звісно, дуже круто пафосно, але від реальності ти далекий приблизно так само, як диванний Рембо від окопу. Твоя логіка проста: кинути людину в пекло, і вона там нібито магічним чином якось ,,навчиться''. Але в реальному житті за таке ,,навчання'' платять не оцінками в щоденнику, а життями. Коли ти кажеш, що ,,жирненький коп навчиться'', ти забуваєш уточнити - якою ціною? Якщо ми будемо використовувати фронт як курси підвищення кваліфікації для переляканих патрульних, то на виході отримаємо або трупи, або людей з рознесеною в мотлох психікою, які потім на першому ж виклику в мирному місті почнуть стріляти в усі боки від будь-якого різкого звуку. Ветерани не народилися безстрашними, але вони вже пройшли цей фільтр, їхня психіка витримала, вони вже довели свою придатність. І саме тому нормальні країни, як той же Ізраїль, роблять ставку на тих, хто вже вміє тримати себе в руках, а не сподіваються на ,,авось виживе і якось там навчиться''. Твоя ідея ,,гартування вогнем'' - це не реформа, це просто безглузда трата людей. Це все одно що кинути людину, яка не вміє плавати, посеред океану в шторм і чекати, що вона випливе олімпійським чемпіоном. Швидше за все, вона просто піде на дно. Тому, перш ніж давати поради космічного масштабу про рефлекси, спробуй зрозуміти одну просту річ: професіоналізм будується на підготовці й відборі кращих, а не на сподіванні, що потім хтось випадково не вмре від страху під КАБами. Можливо, замість того, щоб посилати інших ,,вчитися не панікувати'', варто почати з себе і навчитися хоча б базовій логіці? Хоча, кажуть, це теж корисний рефлекс, і він з'являється лише після 1000 прочитаних розумних книжок. Спробуй, а може раптом і вийде.....
показать весь комментарий
22.04.2026 04:51 Ответить
Читаєш коментарі і в нас у суспільстві якась масова ненависть до поліції!
Схоже на вплив кацапських серіалів про поганих мєнтів і "благородних зеків"!
Відправити всіх на фронт, розігнати, вони нам не потрібні і т. д.
А коли, що станеться до кого ви будете бігти просити допомогу?
Так, до поліції багато питаннь, але це в основному питання до керівництва поліції, а не пішаків.
Поведінка цих поліцейських ганебна.
Але з другої сторони у них не було ніякої інформації по ситуації, стрільцю і що взагалі відбувається. Вбивши його велика ймовірність, що тебе потім посадять за перевищення службових повноважень, воно їм надо (це зараз комісії і прокурори 2 неділі будуть розбирати, як треба було діяти, а там стрес і секунди на рішення!) По друге в стрільця карабін проти пістолета не зовсім рівна "дуель".
І по третє якщо так по всіх поліція буде стріляти, то завтра вони, як в Америці будуть вбивати всіх підозрілих порушників (особливо під час конфліктів разом з ТЦК під час спротиву (а там і сокири і вила))
Керівництво поліції має пропрацювати алгоритми дій поліції в різних ситуаціях і межі відповідальності!
показать весь комментарий
22.04.2026 04:18 Ответить
Головне, що ніхто не займався реальною підготовкою поліції на випадок подібних ситуацій, не перевіряв їх готовність діяти адекватно, бо все ж повинно робитись саме собою, а вони будуть просто пиляти бюджет.
показать весь комментарий
22.04.2026 02:59 Ответить
О, знову те саме ! Знову за рибу гроші ! Знову, коли закінчуються аргументи, у таких як ти включається стандартна прошивка: ,,А де ти зараз?'' та ,,Давай всіх поміняємо місцями''. Це класичний симптом інтелектуального безсилля і імпотенціі коли людина не здатна осягнути суть дискусії, і аргументовано продовжувати іі- вона відразу починає перевіряти прописку. Давай я розкладу твій емоційний вінегрет на інгредієнти, щоб ти хоча б спробував зрозуміти, наскільки ти безглуздо виглядаєш: Про твій ,,географічний патріотизм'': Тобі здається, що закони фізики, логіки чи державного управління змінюються залежно від GPS-координат? Якщо 2+2=4 у Києві, то воно буде 4 і в Лондоні, і в Антарктиді. Намагання заткнути опонента фразою ,,ти не тут'' - це останній притулок невдахи і невігласа, якому просто нема чого сказати по суті. Твоя логіка рівня табуретки: якщо лікар за кордоном каже, що не можна пити відбілювач, то ти ж його вип'єш на зло, бо ,,він не в Україні і не знає тутешніх реалій''? Ну, успіхів тобі , природний відбір ще ніхто не скасовував. ВІдносно твоєі ,,геніальноі'' ідеі ,,ротацію ветеранів у поліцію прямо зараз'': Твоє оце уявлення про державне управління нагадує знаєш таку дитячу гру в пасочки. Ні ну ти справді думаєш, що ветерана без знання кримінально-процесуального кодексу можна просто завтра ось так взяти і поставити розслідувати економічні злочини чи працювати з жертвами домашнього насильства? Ти справді так вважаєш? Це і є неповага до ветеранів - вважати їх ..замінними деталями'', які можна встромляти в будь-яку дірку. Моя пропозиція - це системна адаптація та навчання, а твоя - це хаос і спроба розвалити залишки правопорядку заради короткочасного хайпу. І про ,,фаховий ресурс" -Якщо ти в своєму засліпленні не бачиш різниці між патрульним, який щодня виїжджає на побутові вбивства, і штурмовиком у посадці - то це проблема твого зору, а не системи. Якщо в поліції ,,немає фахівців'', то чому ти досі не грабуєш банки, а мирно строчиш свої дурниці в інтернеті? Мабуть, тому, що цей ,,неіснуючий'' ресурс все ж таки працює. Ти щось бурмочеш там про ,,українські реалії''? : Мої реалії - це холодний розрахунок і бажання, щоб Україна вижила як держава, а не як територія, де всі воюють проти всіх, поки тил вигорає в анархії. Твої ж ,,реалії'' - це дешевий популізм, який веде до катастрофи. Коли держава починає діяти за логікою ображеного підлітка, вона програє......Але ж ображений підліток цього ніяк вперто зрозуміти не хоче....Ти можеш і далі махати своїм ,,паспортом присутності'' як прапором, але це не додасть тобі ні розуму, ні ваги в серйозній дискусії. Твоя спроба ,,щось довести'' виглядає як гавкіт моськи на потяг: шуму багато, а сенсу - нуль. Ще раз : почни вже думати головою а не дупою! Спробуй наступного разу замість своіх емоційних висерів вивчити хоча б основи державного будівництва. Хоча, кому я це кажу... Тобі зручніше жити в ілюзії, що складні проблеми вирішуються простими ,,перестановками''. Відпочивай, стратегу і перестановщику ти наш кухонний.....
показать весь комментарий
22.04.2026 02:00 Ответить
ви що думаєте що справа в ній...вони мусора практично усі такі як і вся влада....хто перший перейшов на донбасі на бік ворога...ці пацюки..поки не буде перефарматофана уся влада ..поки у суспільстві буде нетерпімість до хабарництва кумовщини откатів..поки їх таких не будем наказувати...змін не буде...а перший чорт у нас зелепут...шо в поліції шо в тцк шо в судах шо впрокуратурі шо м едичних закладах--рука руку миє і все бескарне а гарант х кладе на людей ..то і є біда...Так.... була люстрація...але для для галочки..і порох і зелепут як презики як гаранти ніх не робили у цьому напрямку ..а якщо щось і було добре зроблено то не завдяки цім презервативам а попри..
показать весь комментарий
22.04.2026 01:41 Ответить
Досить уже ніжками тут тупати й гнівні бульбашки пускати, намагаючись усіх ,,до нігтя'' притиснути - це виглядає смішно, а не переконливо. Якщо тобі приклад Штатів не заходить, то подивись на Ізраїль, який уже 80 років воює з абсолютно притрушеними й агресивними сусідами. Там система працює по розуму: там не з поліцейського намагаються зліпити солдата, а навпаки - з солдата роблять поліцейського. Про що я і писав. Служба в армії там є обов'язковим ,,вхідним квитком'' до поліції чи на держслужбу, бо людина вже довела вірність країні, має загартовану психіку та вміє тримати зброю. Їй дають юридичну базу - і на виході мають ідеального копа. Це і є єдино правильний шлях, а те, що ти пропонуєш - це спроба ремонтувати швейцарський годинник іржавою сокирою. Тепер протри очі й подивись на сухі факти, перш ніж кричати про ,,привілеї''.Візьми калькулятор, бо ти інакше не зрозумієш... В Україні зараз 100 000 поліцейських: з них 25 000 - це жінки, (як та що зараз під слідством) ще 13 500 - пацани до 25 років, які за законом взагалі не підлягають призову. При цьому 42 000 поліцейських уже працюють у прифронтових регіонах, а 8 800 із них - це добровольці, які прямо зараз на ,,нулі'' в бойових підрозділах. Вони пройшли підготовку і воюють професійно. То про що ти взагалі хочеш ще доводити? Ти питаєш, чому тракторист іде, а поліцай - ні? Бо якщо ти завтра ,,обнулиш'' поліцію, відправивши всіх в окопи, то хто буде твій зад захищати від мародерів, банд та обігу зброї, якого в країні вже просто завалиись? У нас проблема в десять разів більша, ніж ти собі уявляєш - 300 000 випадків СЗЧ, і це реальна катастрофа, а ти тут влаштовуєш істерики через копів. Те, що в нас є проблеми з підготовкою і комплектацією поліції - це факт, вона гнила роками, і її треба лікувати реформами, а не твоїм ,,всіх на фронт, а хто вижив _ той молодець''. Такий підхід - це шлях до хаосу всередині країни, від якого ти перший і побіжиш ховатися. Кажу ще раз : спустися на землю і почни думати врешті решт головою, а не лише гнівними і обурливими емоціями з підворітні.....
показать весь комментарий
22.04.2026 01:29 Ответить
Який порядок? Так це ж і є порядок! Нова, народна, рехвормована найкращими світовими рехворматорами поліція. Так, як і було задумано. Що ще тебе не влаштовує?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:49 Ответить
Ще раз!!!!!: що заважає прямо зараз зробити ротацію: ветеранів з фронту в поліцію, а оцих недоумків в окопи? Про який "фаховий ресурс поліції" ти мариш? Де ти тут його побачив? І про що ти взагалі можеш варнякати, сидячи за океаном? Для початку приїдь в Україну, поживи кілька років, і тільки тоді матимеш право розказувати про "свій підхід". Ти зовсім далекий від українських реалій.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
Вони озброєні. Тупо втекли і навіть дитину покинули. А що можуть зробити непридатні, яких хапають і відправляють у Скелю на вірну смерть замість тих ментів?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:46 Ответить
Ти на якому колчаківському фронту служив, воїн, в білому пальті?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:44 Ответить
Так хто ти? Бухгалтер, чи прибиральниця, ти так і сказав..
показать весь комментарий
22.04.2026 00:40 Ответить
Амна фермах за кількісттю буков платять,чи якось по інщому?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:36 Ответить
Вона не жінка, вона поліцейська, хоча інше все правильно
показать весь комментарий
22.04.2026 00:34 Ответить
Твоя спроба звести складну державну систему до рівня кухонної демагогії виглядає просто жалюгідно. Якщо ти не здатен осягнути різницю між функціями держави, я поясню ще раз, хоча, бачу що судячи з твоїх ,,аргументів'', логіка - це не твій коник. По-перше, щодо твого питання ,,Хто має воювати?''. Воювати мають солдати. Тобі відкрити таємницю, навіщо існують два різні відомства - Міноборони та МВС? У них різні завдання, різна підготовка, різна психологія та різна правова база. Держава - це складний механізм, де кожен інструмент має своє призначення. Намагатися забивати мікроскопом цвяхи (відправляти поліцію в окопи для ,,практики'' - це ознака управлінської імпотенції та відсутності стратегії. Якщо ти вважаєш, що дірки на фронті треба затикати всіма підряд, то завтра за твоєю логікою ми відправимо хірургів у штурмовики, а пожежників - у авіацію. Хто тоді буде лікувати й гасити твою хату, коли вона загориться?По-друге, щодо ,,загартовування'' поліцейських у бойових умовах. Твоє уявлення про ,,загартування'' застрягло десь на рівні гладіаторських боїв. ******* війна під КАБами та артилерією - це не спортзал. Це екстремальне випробування для психіки, до якого готують роками, а не короткими відправками на ,,підвищення уваліфіувціі''Професійний поліцейський - це людина, навчена діяти в межах закону, застосовувати силу мінімально і захищати цивільних. Професійний солдат - це людина, навчена максимально ефективно знищувати ворога. Коли ти кидаєш непідготовленого поліцейського в м'ясорубку, ти не отримуєш «загартованого копа». Ти отримуєш або труп, або людину з ПТСР, яка після повернення в місто буде бачити ворога в кожному перехожому. Тобі потрібен такий «загартований» патрульний на вулиці? Якщо ти не бачиш різниці між професійною деформацією і професійним навчанням, то мені шкода твоїх сусідів. Ще раз повторюю ,для тих, хто в танку: На аматора людину перетворює не відсутність патріотизму, а некомпетентність. Мій підхід - це шлях цивілізованого світу: робити з досвідчених ветеранів-військових професійних поліцейських, даючи їм фахову освіту та роботу в тилу, а не навпаки ! Твій підхід - це все зробити через дупу і шлях до деградації: спалити фаховий ресурс поліції в окопах і залишити країну без правопорядку. Твої постійні маніпуляційні висери, як і цей твій про ,,переляканих аматорів'' - це просто спроба звичайного невігласа сховати власну некомпетентність за агресією. Спробуй хоча б раз подумати мізками, а не дупою і і дешевими гаслами. Хоча, мабуть, для тебе я вимагаю забагато.....
показать весь комментарий
22.04.2026 00:33 Ответить
То вони порушили всі інструкції
показать весь комментарий
22.04.2026 00:33 Ответить
Від кого обороняються штати? Хто на них напав? І ще раз питаю: чому тракторист повинен іти на війну, а поліцай НЕ повинен? Бо після війни він стане переляканим аматором? То ще раз питаю: нахрін тоді він взагалі такий потрібен? І ще раз повторюю: участь у бойових діях загартовує фізично і морально, вчить професійно володіти зброєю, знаходити вірне рішення в екстремальних ситуаціях. І ще багато чому, що якраз і знадобится поліцаям для якісного виконання своїх професійних обов"язків. Тому ВСІ, без винятку, поліцаї мають пройти війну. Оце і буде справжній відбір. Якщо став переляканим психом - нахрін з поліції однозначно.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:28 Ответить
Нехай відповідає за свій вчинок. Ще хочу додати таке питання - чому так легко зміг отримати український паспорт цей покидьок, який народився у росії, да і взагалі це стосується і багатьох інших кацапів, які сотнями тисяч одержували українські паспорти.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:18 Ответить
Ну да, а продавець, артист , тракторист, то не перелякана людина, то Рембо, от їх і потрібно кидати, так?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:16 Ответить
І знов, жінку тягають, влаштували спектакль, це так по-ментівськи зробити у всьому винною жінку, коли тікав цілий натовп ментів, ніхто того клименка не відправить нікуди, а треба було б на фронт разом з 80% силовиків.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
1. Оцінка обстановки.
2. Нейтралізація або блокування джерела загрози.
3. Захід до потерпілих під прикриттям.

Поліцейські полізли під загрозу на свій страх і ризик, а їх за це упекли під арешт. Вони взагалі не мали надавати допомогу без прикриття.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:15 Ответить
Знаєш, ти зараз нагадуєш те дебільне дитинча з анекдоту, якому батько, стоячи по коліно у воді на морському березі, вкотре намагається пояснити, де море... І коли в нього уривається терпець і він занурює його головою у воду, воно, виринаючи, знову торочить: «А що це було?».Скільки разів тобі можна пояснювати прості й очевидні речі? Ти що, дійсно так погано вчився у спецшколі? З якого разу до тебе має дійти? Спробую ще раз (співчуваю твоїм учителям).З поліцейського в жодній країні не намагаються зробити солдата, щоб він став кращим копом! В жодній! Тут, у Штатах, не можу собі уявити, щоб хоча б одна людина при здоровому глузді й при пам'яті запропонувала відправити своїх поліцейських на війну у В'єтнам, Ірак чи Афганістан для «підвищення кваліфікації»... Це нонсенс! Але таким, як ти, цього не зрозуміти в силу природних причин.І ти знову все перекручуєш, як професійний маніпулятор, звалюючи в одну купу. Я писав не про те, що ті, хто воювали - це перелякані аматори. Я писав про те, що якщо нашого «жирненького» поліцейського, який роками звик до спокійного життя, комфорту й перекладання паперів, відправити на «практику» на передок під КАБи та артобстріли - ти не зробиш із нього ані професійного солдата, ані професійного поліцейського. Ти зробиш із нього перелякану людину з підірваною психікою.Я наголошував на тому, що треба з професійного солдата з бойовим досвідом робити професійного поліцейського, а не навпаки! Так дійшло? Чи ще ні? Вибач, але твоя тупість просто вражає...
показать весь комментарий
22.04.2026 00:10 Ответить
100%. Додам тільки, що нажаль замість правильних питань до системи підготовки у нас влаштували показове полювання на відьом і соромлять жінку поліцейську, бо вона злякалась. Знову популізм і швидкі рішення. І головне, судячи по коментам, піпл це хаває. А за пів року всі все забудуть і буде як раніше, до наступного теракту.
показать весь комментарий
22.04.2026 00:09 Ответить
Вона не ця жінка, вона поліцейська, яка повинна була якісно виконувати свою роботу, за яку своєчасно отримує зарплату
показать весь комментарий
22.04.2026 00:06 Ответить
Не переживай, в тебе в Іспанії всерівно більша
показать весь комментарий
22.04.2026 00:02 Ответить
Так чому ж ти з України втік , домагався б тут притягнення до суду всіх Зерманів і Цукеленських . Чи ти просто на країні неляканих Ротенбергів-Вассерманів живеш ?
показать весь комментарий
22.04.2026 00:02 Ответить
46 тис в місяць, класно
показать весь комментарий
21.04.2026 23:54 Ответить
Нехай судять цих двох поліцейських, але зразу після того , як посадять Вову ********** за Чонгар, Вагнергейт і всі інші "подвиги", Міндича, Цукермана, Чернишова, д'Єрьмака, Резнікова, Баканова. Концентрація уваги суспільства на видуманій вині поліцейських- це не що інше, як каналізація свідомості українського народу в напрямі, вигідному банді маародерів на чолі з Вовою ***********.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:52 Ответить
Що могли зробити поліцейські проти напівавтомата? Обійняти потерпілу і стати статичною мішенню? Накидання на вентилятор в комплексному жабогадюкінгу.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:52 Ответить
Страница 1 из 3