8324 посетителя онлайн

Стрельба в Киеве: суд отправил патрульную Дудину вслед за Дробницким под стражу. ВИДЕО

Печерский райсуд избрал меру пресечения патрульной Анне Дудиной по делу о стрельбе в Голосеевском районе Киева.

Об этом сообщает корреспондент Цензор.НЕТ.

Что решил суд?

Суд принял решение отправить Дудину под стражу до 18 июня.

Стрілянина в Києві: обрано запобіжний захід патрульній Дудіній

У нее есть возможность внести залог в размере 266 тыс. грн.

Ее взяли под стражу в зале суда.

Что говорит Дудина?

По словам патрульной, она такого решения суда ожидала, поскольку дело резонансное.

Такой суммы на внесение залога у нее нет.

Адвокат заявил, что мера пресечения будет обжаловаться.

Смотрите также: Теракт в Киеве: Печерский райсуд избирает меру пресечения патрульной Дудине. ВИДЕО

Что предшествовало?

Ранее избрали меру пресечения патрульному Михаилу Дробницкому. Его отправили под стражу до 18 июня с возможностью внесения залога в размере 266 тыс. грн. Подозреваемый был заключен под стражу в зале суда.

В случае внесения залога Дробницкий будет обязан прибывать к следователям по первому требованию.

Стрельба в Киеве

Бегство полицейских

  • Ранее сообщалось, что полицейские после выстрелов сбежали, оставив без помощи пострадавшую во время теракта в Киеве: Клименко требует служебного расследования.
  • Выговский сообщил, что полицейские, сбежавшие во время теракта в Киеве, отстранены от должности. Начато служебное расследование.
  • Как сообщает генпрокурор Руслан Кравченко, возбуждено дело против полицейских за служебную халатность во время теракта в Киеве.
Топ комментарии
+35
11 років протерла штани в поліції, і далі думала " ненавчена" сидіти. Вона 11 років отримувала заробітну плату, як виявилося, не відповідаючи займаній посаді. А за 11 років яка це сума на одному такому трутню.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:08 Ответить
+28
а навіщо тоді вона взагалі потрібна? якщо поліцейська, озброєна, має право тікати і кидати цивільних напризволяще, то навіщо їй зброя? чому їй платять в два рази більше ніж середньостатистичному цивільному?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:48 Ответить
+21
Так, усе правильно. Твій будинок горить. Приїздить пожежний і каже: ""Я у вогонь не піду. Там загроза для мого життя. Я поїхав назад. Нехай усе згорить, але мій обов'язок зберігати своє життя".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
я її теж ніколи не бачив і бачити не бвжаю! а коли б зустрілась десь випадково, то я її, як і решту цих формєнних ідіотів, чисто по впізнаній формі обійшов би десятою дорогою! як мене ще в дитинстві і вчили!!
показать весь комментарий
21.04.2026 19:49 Ответить
Ну фома фоммич #577697 і набалакав у трьох рядках сім мішків гречаної вовни. До чого тут бухгалтер чи кадровик за комп'ютером? Ідеться про патрульного поліцейського та патрульну поліцейську. До їхніх завдань, як тих, що служать у патрульній поліції, належить, зокрема, таке:

- забезпечення публічного порядку та безпеки, охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
- запобігання, виявлення та припинення кримінальних та адміністративних правопорушень;
- надання послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.

Задля цього вони наділені й правами, серед яких:

- застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та вогнепальну зброю у випадках і в порядку, передбачених законодавством.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8

Хто боїться застосовувати зброю для припинення злочину (незалежно від статі), той цілком може працювати собі бухгалтером чи кадровиком - ніхто ж сильцем ту Дудіну до патрульної поліції не тягнув.

Інша річ, що мотиви для служби в поліції в отих патрульних поліцейських бувають інакші. Осб скажімо, що видає Google на запит "патрульна поліцейська":

"Патрульна поліцейська на Дніпропетровщині вимагала 3 тисячі доларів США…"

"В липні 2025 року патрульна поліцейська, перебуваючи у позаробочий час у стані алкогольного сп'яніння, керувала автомобілем у м. Новоселиця Чернівецького району Чернівецької області".

"Патрульна поліцейська Людмила Мілевич з Києва, відома своєю модельною зовнішністю, показала своїм дописувачам в Instagram, як вона живе".

Хоча далеко більше повідомлень позитивних. І, на жаль, багато зі словом загинула - при виконанні службових обов'язків. То між ними й такими, як Дудіна, треба бачити різницю.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:47 Ответить
Що ще вигадаєш, намагаючись довести, що воювати мають трактористи і слюсарі, а не поліцаї?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:46 Ответить
Більше винний той, хто таке в поліцію понабирав! Цим кєкєлкам там взагалі не місце! Навіть перемовниця тупа, як колода!
показать весь комментарий
21.04.2026 19:45 Ответить
Не захищаю поліцейських ні жіночої, ні чоловічої статі. Але над цими двома зараз спрацьовує система показового покарання. Як і при совку.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:42 Ответить
11 років у поліції. Рахувати вмієш? Це саме і є ота, рехвормована. Патріотична і народна, яку всі так чекали.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:40 Ответить
Слушай Фома, не говори фигню всякую...она шла на эту работу, и тут надо готовится, стрелять по бугаям и больше, быть готовым и кмереть если промажет и тд....такая работа ТОЧКА...а по поводу меня- что ты *** обо мне знаешь и сразу же пишешь, чтобы я сделал...я гражданский был, а стал военным в начале 23го и когда надо было стрелять в пидаров - выстрелил, кто не смог - тот 200ти...а засунь свои влажные фантазии себе в то место на котором ты сидишь...нехер было ей тогда идти в полицию, сидела бы дома и не надо было бы тогда ей это всё проходить....
показать весь комментарий
21.04.2026 19:38 Ответить
Не зрозумів, тобі iштучний інтелект коментарії пише?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:38 Ответить
Що - нема аргументів - так переходиш на особистості?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:35 Ответить
Ще раз тобі кажу: в даному випадку я офіцер, який зобов'язаний виконувать свої посадові обов'язки, згідно даної мною. присяги. В тому числі, і командувать людьми, і берегти їх. Якщо я не буду впевнений, що мої підлеглі не виконають покладені ни них обов'язки, мій наказ - то ***** я там потрібен? Крім того, я юрист - тому суджу не "особистість", як таку, а ступінь вчинених нею дій...
Заступаючи на чергування, твоя "жещина" (яка не було примусово мобілізованою, а доброволицею), отримала наказ на охорону громадського порядку, на дорученій їй дільниці. Охорона порядку включає і надання допомоги людям, які перебувають у небезпеці. Вона цього не виконала... Уяви, що там вбили, чи поранили когось з твоїх близьких . Сумніваюся, що ти б тут, так розпинався, як зараз це робиш...
показать весь комментарий
21.04.2026 19:25 Ответить
Чесно кажучи, коли я вперше побачив відео з місця стрілянини, моєму обуренню теж не було меж. Бачити, як патрульні після перших пострілів кидають поранену дитину та інших цивільних і, піддавшись паніці, тікають світ за очі - це важке видовище. Проте вчора я натрапив на коментар американського офіцера, який без зайвих емоцій пояснив дуже просту річ. Так, дії конкретних поліцейських важко виправдати, але першопричина трагедії - у самій системі підготовки. Він розповів, як тренують поліцейських у США: їх готують до різних сценаріїв через тисячі повторень, доводячи навички до автоматизму. У критичній ситуації в людини вимикається раціональне мислення і вмикається тыльки ,,рефлекторна пам'ять''. Якщо поліцейського навчили діяти за протоколом під вогнем - він діятиме. А коли цього немає, на автоматі спрацьовує тыльки природний інстинкт самозбереження: бігти і рятуватися. Саме це ми й побачили на відео. Але найбільше вражає те, як наша система реагує на такі провали. У нас, як завжди, кидаються з однієї крайності в іншу: від абсолютної бездіяльності до абсурдного ,,биття головою об стіну''. Зараз від державних осіб та і коментаторів теж лунають ідеї замість якісної, науково обґрунтованої підготовки відправляти поліцейських у прифронтову зону. Мовляв, там, під артобстрілами, атаками дронів та КАБами, вони ,,чомусь навчаться''. Ви це серйозно? Давайте ж дивитися правді в очі:
Різні професії: Навички виживання під артилерійським обстрілом у траншеї ніяк не допомагають поліцейському правильно реагувати на озброєного злочинця в мирному місті, надавати допомогу пораненим цивільним або проводити затримання в натовпі.
Психологічна травма замість досвіду: Послати людину під КАБи без підготовки - це не навчання, це шлях до ПТСР. Нам потрібні професіонали з холодною головою, а не люди з розхитаною психікою, які після фронту будуть бачити загрозу в кожному зустрічному.
Підміна понять: Фронт - це війна, а патрулювання міста - це правопорядок. Це різні протоколи, різна тактика і різна відповідальність. ......Я не виправдовую тих патрульних, але треба дивитися в корінь. Система підготовки згнила. І якщо зараз ті, хто за неї відповідає, замість реальних реформ і створення ******** тренувальних центрів будуть просто ,,виганяти на фронт'' як покарання чи ,,навчання'' - ми нічого не змінимо.....Невже це не зрозуміло? Або відповідальні особи почнуть нарешті впроваджувати західні стандарти тренувань, або хай йдуть геть. Поліцейський має бути захисником, чиї дії доведені до автоматизму навчанням, а не переляканою людиною, яку кинули з одного пекла в інше, так нічому і не навчивши.....
показать весь комментарий
21.04.2026 19:24 Ответить
ті хто кацапу дали паспорт,офіцерську пенсію,квартиру,громадянство....це ж наша еліта!!!
показать весь комментарий
21.04.2026 19:24 Ответить
дурний ти кацап і не журишся....ти настільки неграмотне,що навіть не знаєш епітафію на могилі С.Кольта,кацап? тобі вся ваша кацапня-відставники здаються бугаями,як і ти сам?)))) ти бачив його іпануту,зпиту морду ліца напівпсиха-напівбухаря і щупле тільце? армєйскій бугай,що все життя просидів при штабах автобатів?))) менше бухай кацап і не співай по п"яні: афіцери,афіцери та гаспада ахфіцери,галубиє князья! зюзя ти! чого ви сюди лізете,голови ви барянячі кацапські?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:22 Ответить
Ну не миндичей же под стражей держать.. а тут такой случай-подвернулась эта женщина. Кстати обратите внимание на её телосложение-она же вылитый Шварценеггер
показать весь комментарий
21.04.2026 19:21 Ответить
"Рылом не вышла".. Прохладный -а ты точно офицер?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:19 Ответить
Фома , а ти часом не начальнік Голосухи?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:17 Ответить
нічого ти толком не відповів
показать весь комментарий
21.04.2026 19:16 Ответить
єсть такая порода - коза отпущєнія. а єсть порода судєй підарештов.
іх свьол одін маньяк.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:16 Ответить
Коваль-Я тебе уже ответил.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:15 Ответить
"цапа відбувала"
показать весь комментарий
21.04.2026 19:14 Ответить
на поразку? а на перемогу що тоді? взагалі розстріл?
показать весь комментарий
21.04.2026 19:14 Ответить
Пистец.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:11 Ответить
бреши не бреши. от тобі факти У всіх випадках застосування зброї на поразку ГБР (Державне бюро розслідувань) автоматично відкриває кримінальне провадження за статтею «Умисне вбивство» або «Перевищення повноважень» для перевірки
показать весь комментарий
21.04.2026 19:11 Ответить
общєство нє прі чьом. то судєбна вєтвь влади. і не тіко судєбна.
застав дурня богу молиця, він лоба розібъЄ.
зє, величний та ужасний.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:10 Ответить
Александров, ты видел эту женщину? Не до ***** ты от неё хочешь? Я бы посмотрел на тебя, с пистолетиком на боку. Когда бугай, подполковник армейский валит в тебя с карабина. И как бы ты геройски бросился своей башкой пули отбивать. Да ты бы просто обосрался. Зато в эту женщину плюёшь верблюдом.тьфу..
показать весь комментарий
21.04.2026 19:10 Ответить
Прохладный, Да ты обделался, юрист. И ты это понял. В тебе от мужчины очевидно нету ничего. Кроме записи в паспорте. Если ты носил оружие, и я его носил-то ты понимаешь о чём идёт разговор. Геройствуй дальше в чате. В общем стаде.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:08 Ответить
Я эту женщину не знаю. В глаза не видел. И вряд ли когда увижу. А если объявят сбор на залог-я какую-то сумму внесу. Чисто принципиально. В отличие от остальных, которых обуял психоз В этом чате.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:06 Ответить
Какая женщина???она КОП, ПОЛИЦЕЙСКИЙ получает за это ЗП, льготы и тд....она должна была стрелять, ТОЧКА....что ты тут херню всякую пишешь
показать весь комментарий
21.04.2026 19:05 Ответить
Я не "мужик" ... Я офіцер, і юрист... "Мужики" у підворітті, горілку п'ють... А я тут пробую роз'яснить тобі про порушення посадовою особою присяги державі і народу...
показать весь комментарий
21.04.2026 19:04 Ответить
Вы пожалуй один из немногих, кто абсолютно адекватно оценивает ситуацию. Народу ***** на тех кто открыл Чонгар и залил страну кровью. Вот здесь есть женщина, в которую можно абсолютно безопасно плеваться и кидать камнями. Вот дебильный народ с высунутым языком с наслаждением это делает.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:01 Ответить
якщо жінка не виконує свої прямі обов'язки, за які їй платять, то це не значить що хтось її помиями поливає.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:01 Ответить
Коваль, я тебе ответил. Я не уважаю мужиков, которые в подобной ситуации кривляясь и гримасничая как ты, поливают помоями женщину. Не самую виноватую на этой войне.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:59 Ответить
посади різні там є, але ж бухгалтерів не змушують патрулювати - це ж брехня.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:58 Ответить
Да не друг я тебе, после того что прочитал. Для меня мужик который поливает помоями женщину в такой ситуации-перестаёт быть мужиком. А ты философствуй дальше.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:57 Ответить
"не хватает 20% полиции" - для чого не вистачає? для того щоб біля кожного цивільного по поліцаю поставити? їх і так у нас на 1000 людей більше ніж в будь якій нормальній країні. мабуть і в рашці їх менше.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:57 Ответить
Друже! На службі, вона - не "женщина"... Вона - ПОСАДОВА ОСОБА, яка добровільно погодилася виконувать покладені на неї обов'язки... Командуючи людьми, командир не повинен бачить в них "особистості". Вони - "патрони в обоймі", і повинні "стрілять", а не вирішувать, хочуть вони того, чи ні...
показать весь комментарий
21.04.2026 18:56 Ответить
Коваль, а ты не знал что в полиции есть разные должности? И далеко не все годятся для уличной пальбы? Впрочем я тебе уже ответил. Мне стыдно за таких мужиков, которые поливают эту женщину грязью. А сами бы ********* в подобной ситуации в первых рядах
показать весь комментарий
21.04.2026 18:56 Ответить
так, винна та хто відосік знімала, для розповсюдження іпсо
показать весь комментарий
21.04.2026 18:55 Ответить
Так, усе правильно. Твій будинок горить. Приїздить пожежний і каже: ""Я у вогонь не піду. Там загроза для мого життя. Я поїхав назад. Нехай усе згорить, але мій обов'язок зберігати своє життя".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:54 Ответить
не бреши. заборона стріляти по беззбройним, які не нападають.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:53 Ответить
Коваль, а ты читал что не хватает 20% полиции? И в некоторые дни даже тыловиков выводят на улице патрулировать. Вот это и был как раз тот случай. Взяли какую-то чувиху, аттестованная, кем она работала Не знаю. Но явно не спецназёр, которая из браунинга могла лихо завалить этого быка, который валил всех подряд из карабина. Гадко читать такое. Ещё о её напарнике куда ни шло, Но она же женщина.. а скотинился народ дальше некуда
показать весь комментарий
21.04.2026 18:53 Ответить
та ні, це вже зельона пліснява постаралась
показать весь комментарий
21.04.2026 18:52 Ответить
її ніхто не змушував отримувати з\п поліцейської, 11 років. є дофіга різних професій інших, де не треба тікати від злочинця.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:51 Ответить
Ты мужик, алифант? Ты можешь себе представить что женщина работала где-то в управлении. За компьютером, может бухгалтером аттестованным. Каким-то кадровиком. И ты хочешь чтобы она как спецназёр выхватила волыну и завалила этого черта с карабином? Да ты просто не мужик.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:50 Ответить
Руслана вы в точку. Нашли главную виновницу всех бед Украины на пятом году войны. И обратите внимание с каким наслаждением буквально сто процентов публики плюют в эту женщину. Они как будто вымещают на ней все несчастья которые свалились на страну. Власть в очередной раз кинула обглоданную кость тупому народу
показать весь комментарий
21.04.2026 18:49 Ответить
нащо зброя? вони від петарди тікатимуть
показать весь комментарий
21.04.2026 18:49 Ответить
коли це бухгалтери вулиці патрулювати почали?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:49 Ответить
Справа резонансна? Тобто якби громадяни випадково не зафіксували ганебну втечу від вбивці вона і далі ходила би наче так і треба. Ні граму каяття, ні вибачень перед загиблими. типова мусорська шкура
показать весь комментарий
21.04.2026 18:48 Ответить
а навіщо тоді вона взагалі потрібна? якщо поліцейська, озброєна, має право тікати і кидати цивільних напризволяще, то навіщо їй зброя? чому їй платять в два рази більше ніж середньостатистичному цивільному?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:48 Ответить
ИИ, зараза, слова коверкает. Ну ты понял суть
показать весь комментарий
21.04.2026 18:47 Ответить
її забивають не по гендерному принципу. її забивають як символ мєнтов всих часів! совецьких народів і чогось же репортаж ж обрання міри її подєльнику не сунули в медіа? случайность?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:47 Ответить
Ты же вроде мужчина, яр? Яйца имеются? **** ты же сравниваешь себя с этой женщиной? Тем более если имел отношение к такой работе? Я была тебе куда лучшего мнения. Знаешь выражение"-И милость к падшим призывал"? Х** с два. Это явно не о тебе.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:46 Ответить
Читаю этот массовый психоз, и просто ****.. нашли главного виновника всех бед Украины на пятом году.тьфу.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:44 Ответить
А коли заарештують суддю, яка оформила психу "мирову угоду" з постраждалим у 2023 році. Коли заарештують співробітників із дозвільної системи, які не перевірили цього психа, і не побачили його приводу до поліції через агресію на сторонніх?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:43 Ответить
А ти впевнений, що я НЕ СТОЯВ у подібних ситуаціях? Коли перший раз мусив стрілять по такому "довбонутому" - пальнув у землю... Але не тікав... Далі було легше...
показать весь комментарий
21.04.2026 18:43 Ответить
Поражает, как толпа массово бросилась забивать её камнями. Чего же проще. Женщина, по большому счёту работала каким-то деловодом бухгалтером. Может за компьютером сидела. Но её распинают все, как будто она не просто испугалась-а Чонгар разминировала. И пустила кацапов в первый день в Херсон. Кстати та же Верыщучка-а где она? Почему её не судят? Её вина в миллионы раз больше чем этой женщины.. но нет-семидесятитрёхпроцентный народ молчит.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:42 Ответить
саме система визначає, які "професіонали" в ній працюють
показать весь комментарий
21.04.2026 18:41 Ответить
вже ж вчора все реформували. головного патрульного поліцая перевели на вишестоящую должность!
показать весь комментарий
21.04.2026 18:40 Ответить
Яр. Удивляюсь вам. Вы вроде не из 73%. И так поддаётесь психозу. Несложно кинуть камень в человека, в которого плюют все. А вот стать рядом с таким человеком-не каждый на это способен.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:39 Ответить
як і його морда, заразом з ним всим )
показать весь комментарий
21.04.2026 18:38 Ответить
Дайте мені дозвіл на носіння та застосування пістолету... буду ходити поліцію шугати пострілами в повітря... Оці двоє при звуку шахеду або вибусі мабуть відразу штани портять як і їх міністр і його куратор татаров "борець з чеченцями"..
показать весь комментарий
21.04.2026 18:37 Ответить
Не идите в менты. Народ относится как к собакам.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:37 Ответить
Андрій Портнов був одним із ключових розробників нового Кримінального процесуального кодексу України. Цей кодекс розроблений для криміналу)
показать весь комментарий
21.04.2026 18:34 Ответить
Зброю цій "поліціянткі" навіщо видавали?! Щоб вона при звуках пострілів відразу укриття шукала?! А її напарник взагалі втік... Питання до відділу кадрів поліції і тих кто "навчав" та "відбирав" цих боягузливих безпринципних "поліцейських"!!
показать весь комментарий
21.04.2026 18:34 Ответить
Система системою, а службові обов'язки службовими обов'язками.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:31 Ответить
Загальний стаж служби в патрульній поліції пацанчика Дробницького станом на квітень 2026 року становить приблизно 2-2,5 роки. Не 11 як у Дудіної!!!

Звідси головним винуватцем залишення в небезпеці потерпілих є саме Дудіна (з планшетом)!

Чому обидва патрульних отримали однакову суму застави?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:28 Ответить
Так-так, пам'ятаю. Велична Ека і оце все.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:28 Ответить
А травити газом та забивати до напівсмерті цивільних під час "заходів оповіщення" інструкція не забороняє?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
жебрачка.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
Той паріньок взагалі перманентно винен як і кацапи... Тобто винен і все. Без "АЛЕ".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
У декрет і до вироку суду буде вдома. Хоча все рівно конституція на паузі, жінки звільнені від військового обов'язку, тому дуже суперечливе рішення суду.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
"Мусорів" не шкода - шкода тільки що поруч з ними не сидять "клименки".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:26 Ответить
"Потрібна реформа."

Так оце ж вони і є, рехвормовані найкращими грузинськими рехворматорами. Що знов не так?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:25 Ответить
А Ви точно знаєте, що вона нічого не робила і 11 років протирала штани та тільки отримувала зарплату? Он один пареньок розмінував Чонгар і акваторію Азовського моря, що дало можливість catsapam оточити і вбили до ста тисяч маріупольців, то його менше поливали брудом, чим цю дівчину.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:24 Ответить
За що судять поліцейську? Вона зберігала своє життя, це її ОБОВ'ЯЗОК, за це не мають права судити!
показать весь комментарий
21.04.2026 18:23 Ответить
Знайомий поліцай розказував , що їхня інструція суворо забороняє стріляти по цивільних. турма одразу. тому цім поліцаям було дешевше зїбатися та отримати догану чім підстрелити підара та сісти в турму . от така муйня
показать весь комментарий
21.04.2026 18:23 Ответить
Фірташ, шуфрич, міндіч та недострєльонні шифери, КабМіндічі, єрмак, бананов, глибоко зхвильовані такими демпінговими розцінкамивід суддівських портнова.… Ціни навколо ростуть, а суддівські, отаке витворяють??
показать весь комментарий
21.04.2026 18:22 Ответить
Хто відправляє на серйозний виклик жінку, яка 10 років з документами працювала?
Там систему треба міняти.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:22 Ответить
Адвокат - це свиняче рило на передньому планi?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:19 Ответить
Вона поводилась непрофесійно, що призвело до тяжких наслідків, це стаття доволі конкретна. Така робота. Але разом з тим, а ну давайте влаштуєм певну мережу тестів - інформацію що якийсь тип підозрілий сидить за гаражами (насправді манекен). Вони підїжджають, а звідти зненацька бах-бах, хлопавка схожа на бойову. Скільки екіпажів будуть поводити себе професійно, як думаєте, а скільки обісруться у %?

Тому зараз з неї зроблять показово козла відпущення, щоб суспільство заспокоїлось, до наступного теракту. Потрібна реформа.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:19 Ответить
А ті посадові особи, що надавали за гроші паспорт України посвідку від психіатра, право на придбання зброї,… то таке, нєувінаватия ані, он сам приєхаль з мацковії в Особливий період в Україні, що діє з 2014-15 року?!?! Законодавство ж писане, московськими наймитами - ригоАНАЛАМИ та лише для МИРНОГО ЧАСУ!!!! Щоб «інвесторів» не лякати, з мацковії ????
А на поліцейській, зараз відмітяться, хто тільки дотягнеться!! Бо до керовнікав її, вони ж не посміють так стьобатися…. Татаров із зеленським, заборонять…. Хіба тільки на лохоМарафоні щось там пробелькочуть про «реформоване» недокерівництво авакова-чеботаря та купи ригоАНАЛІВ з держсекретарями… у МВС та НацПолу ….
показать весь комментарий
21.04.2026 18:18 Ответить
Пінджак у нього зараз репне
показать весь комментарий
21.04.2026 18:18 Ответить
❗️Керівник патрульної поліції Євгеній Жуков, який подав у відставку після теракту, стане радником голови Нацполу, - «hromadske.

Не перевірена інформація, та все можливе
показать весь комментарий
21.04.2026 18:17 Ответить
"Рилом не вийшла...".
показать весь комментарий
21.04.2026 18:17 Ответить
Ну і нащо її тримати під вартою?
показать весь комментарий
21.04.2026 18:16 Ответить
за те, що система гівно, завжди роблять винними найнижчих у ній, а не тих, хто цю систему плекав роками, вже десятиліттями
показать весь комментарий
21.04.2026 18:15 Ответить
в Сан Тропе
показать весь комментарий
21.04.2026 18:15 Ответить
"Лучше в клифту лагерном, чем у терориста на мушке"
показать весь комментарий
21.04.2026 18:14 Ответить
Цікаво - де сидітиме? У нас є спецзона для "мєнтів", прокурорів, СБУшників - в Макошино... Але це - для чоловіків. А такої ж спецзони для жінок - немає...
показать весь комментарий
21.04.2026 18:13 Ответить
Застава всього $6тис? Ви серйозно? Да вони з одного ''ухилянта'' вдвічі більше беруть щоб відпустити. Це просто цирк на дроті а не суди
показать весь комментарий
21.04.2026 18:12 Ответить
11 років протерла штани в поліції, і далі думала " ненавчена" сидіти. Вона 11 років отримувала заробітну плату, як виявилося, не відповідаючи займаній посаді. А за 11 років яка це сума на одному такому трутню.
показать весь комментарий
21.04.2026 18:08 Ответить
тцк-акні каллеги по минулій співпраці ні копійки не підкинуть. вони взагалі такого страшка вперше бачать! ))
показать весь комментарий
21.04.2026 18:08 Ответить
Страница 3 из 3