7150 відвідувачів онлайн

Росія згодна на перемир’я з Україною до 11 травня та обмін полоненими, - Кремль

путін

Радник диктатора Росії Юрій Ушаков підтвердив, що Москва погодилася на тимчасове перемир’я до 11 травня та обмін військовополоненими з Україною, яке запропонував Дональд Трамп.

Про це він сказав росЗМІ. передає Цензор.НЕТ.

Що відомо?

За його словами, Москва також підтримала пропозицію провести обмін полоненими з Україною у форматі "1000 на 1000" до 11 травня. Ушаков стверджує, що домовленостей досягли під час телефонних контактів із адміністрацією президента США.

Нагадаємо, що 8 травня президент США Дональд Трамп заявив, що радий оголосити про триденне перемир'я у війні Росії проти України: 9, 10 та 11 травня.

Припинення вогню

  • Нагадаємо, 29 квітня диктатор РФ Володимир Путін провів телефонну розмову з президентом США Дональдом Трампом, яка тривала понад півтори години.
  • Під час дзвінка Путін повідомив про готовність Росії до перемир’я з Україною на "День перемоги", який у Росії святкують 9 травня.
  • Трамп сказав, що запропонував диктатору "невелике припинення вогню" у війні з Україною.
  • Своєю чергою президент Володимир Зеленський наголосив, що пропозиція Кремля щодо перемир’я на "День перемоги" 9 травня є прагненням диктатора РФ Путіна "спокійно" провести військовий парад та після цього відновити обстріли.
  • 4 травня Росія в односторонньому порядку оголосила перемир’я 8 і 9 травня. У російському Міноборони заявили, що розраховують, що українська сторона "наслідуватиме" приклад. Якщо ж Україна завдасть удару "з метою зриву святкування Дня перемоги", то російські війська "завдадуть удару у відповідь по центру Києва".
  • Водночас президент Володимир Зеленський повідомив, що Україна оголошує режим тиші з 00:00 у ніч із 5 на 6 травня та діятиме дзеркально у разі порушення перемир'я.
  • У МЗС України заявили, що керівництво Росії вкотре проігнорувало заклик до припинення бойових дій та порушило режим припинення вогню.
  • 7 травня у Росії заявили, що припинять бойові дії з 8 до 10 травня у "зв’язку з перемир’ям" з нагоди 9 травня. Однак якщо Україна завдасть ударів по регіонах або на лінії зіткнення, буде "абсолютна відповідь".
Топ коментарі
+17
а три дні треба щоб рф вернула ППО на місця?
показати весь коментар
08.05.2026 22:10 Відповісти
+15
показати весь коментар
08.05.2026 22:06 Відповісти
+14
ЗЕ СКОТ. А як відплата за десятки помердих лише за останні дні в тилу від ракет?
показати весь коментар
08.05.2026 22:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
08.05.2026 22:06 Відповісти
Леня хотя бы честно в штабах проваландался, и своими глазами видел что такое война. А плешивый ******* ближе Валдая к фронту не приближался
показати весь коментар
08.05.2026 23:36 Відповісти
ЗЕ СКОТ. А як відплата за десятки помердих лише за останні дні в тилу від ракет?
показати весь коментар
08.05.2026 22:08 Відповісти
так !
відплата за вбитих українців у дні коли мало бути перемир'я !
ніяких перемовин з кацапами !
але !
полонені !
питання визволення 1 000 полонених !
так дорого пуйло ще ніколи не купував собі час для скрепного ритуалу.

для нас це - життя 1 000 українців.
як би не хотілось спалити їхню грьобану москву разом з її обітатєлями, але доведеться йти на перемир'я...

.
показати весь коментар
08.05.2026 22:34 Відповісти
Але обміни полоненими проводяться регулярно без привʼязки до параду. Зелене чмо навмисно це притулило до параду, щоб виправдати свою обісрану гнилу тушку.
показати весь коментар
08.05.2026 23:43 Відповісти
Як казав мій дід, не за ту сторону ми в другу світову воювали. Ще нам це аукнеться. От і аукнулось. Краще б краснопузих фашистів вирізали
показати весь коментар
08.05.2026 22:08 Відповісти
Вони би і нас разом з ними би вирізали, довбойобе.
показати весь коментар
08.05.2026 22:12 Відповісти
Не свисти придурку. При німцях жоден мирний мешканец не постраждав в усіх селах де жили мої предки. А от при комуняках і розстрілювали і з голоду вмирали цілими вулицями. Так що більше слухай кремлівську пропаганду
показати весь коментар
08.05.2026 22:15 Відповісти
Аналогічно у моїй родині. Четверо сестер (з бабусею включно) дивом вижили навесні 1933-го.

Суд над злочинами нацизму відбувся. Нюрнберг над злочинами комунізму (який вбив більше людей за нацизм!) ще чекає свого часу.
показати весь коментар
08.05.2026 22:53 Відповісти
Не знаю чи дійде до суду над комуняками. Даже в тій же Європі наприклад в Кенігсбергу комуняками було вбито, закатовано і згвалтовано більше 200тисяч місцевих жителів. Даже сам жуков казав, ща або ми заберемо Кенігсберг собі або все спливе і ми опинимося на одній лаві підсудних разом з гітлерівцями. І що? Європа забула і даже не згадує даже вбивство і закатованих своїх жителів. І після цього ви надієтесь що колись буде суд над комуняками які вбили більше 12млн українців?
показати весь коментар
08.05.2026 22:57 Відповісти
Ого, альтернативна історія під'їхала. Скажіть це львів'янам, наприклад, як вони там "не постраждали" від німців.
показати весь коментар
08.05.2026 22:53 Відповісти
Ну і розкажи що ж там так львів'янам при німцях погано жилося? Я навпаки пам'ятаю як німці після відходу армії краснопузих фашистів відкрили в'язниці і показали місцевому населенню тисячі вбитих ув'язнених в основному по політичних мотивах. А ще тобі як львів'яниу непогано було б послухати розповіді моєї бабусі яка була вчителькою і розказувала як при ссср діти після школи бігли на поля ловити котів і мишей щоб додому принести щось щоб зварити суп. Похлебтав би ти любитель комуняк зараз супу з житничками, як тоді називали мишей?
показати весь коментар
08.05.2026 23:18 Відповісти
О, яка краса. Просто як за підручником - вигадав за мене що я насправді не казав, і потім мене ж у цьому і звинуватив. Ну це ж найтупіше, що може робити людина у дискусії. (думаю, ти можеш навіть не зрозуміти про що я, тому прямо скажу - я взагалі нічого не казав про срср)
А про львів'ян - почитай хочаб що робили німці, наприклад, у Замарстинові під час окупації. Так гарно було, а? Сам, напевно, хотів би так пожити?
показати весь коментар
08.05.2026 23:32 Відповісти
Коти завжди у полях мешкують, ага. Ти зовсiм **** дався, телепень.
показати весь коментар
08.05.2026 23:38 Відповісти
З глузду з'їхав. Знайома бабця розсказувала, зараз вона ще жива і їй 98 років, так як німці повісили дитину, за те що вона полізла за кавунами, вчителька, коли вела дітей поруч, на роботу в поле, приказувала дітям не дивитись в ту сторону де на шибениці висів хлопчик. Так бабця по сей час ненавидить німців.
показати весь коментар
08.05.2026 23:47 Відповісти
Наверное ты не знаешь истории. В 1941 году большинство пленных украинцев и беларусов немцы просто распустили по домам. И в принципе там где не было партизан - никаких карательных акций по отношению к мирным жителям не было. Это конечно совершенно не оправдывает того что немцы творили по отношению к евреям, этого достаточно в принципе для того чтобы всех немецких военнослужащих шлепнуть - но в целом мирное население под немцами жило возможно даже лучше чем под совками. Если бы Гитлер был поумнее - и объявил бы о создании независимой Украины, Беларуси и даже России под протекторатом Германии - объединенные армии гнали бы коммуняк до Берингова пролива.
показати весь коментар
08.05.2026 22:31 Відповісти
Так і було. В перші місяці війни німці відпускали полонених тисячами додому. Даже давали роботу за яку платили марками, чого тоді в совку взагалі не було прийняти. Так як комуняки за роботу не платили а записували трудодні які повинен кожен раб відпрацювати в рік. А от над населенням знущались якраз власовці, донські кізяки і інша кацапська мерзота яка працювала на німців. І каральні екзекуції в основному проводили тільки там де в лісах сиділи так звані партизани які в основному займалися паскудством для місцевого населення а не для німецької машини.
показати весь коментар
08.05.2026 22:40 Відповісти
С августа по ноябрь 1941 года вермахт действительно освободил около 318 800 советских военнопленных. Из них подавляющее большинство (около 277 800 человек) составляли украинцы, остальные - белорусы и представители других национальностей (фольксдойче, прибалты).
К концу 1941 года в немецкий плен попало более 3,3 миллиона советских военнослужащих. Таким образом, освобождено было менее 10% от всех пленных. Большинство же осталось в лагерях, где условия содержания вели к массовой гибели.
показати весь коментар
08.05.2026 23:04 Відповісти
Это не было жестом милосердия. Главной целью было обеспечение рабочей силой сельского хозяйства на оккупированных территориях для сбора урожая, который должен был кормить германскую армию.
Также преследовались пропагандистские цели - внесение раскола в ряды Красной Армии по национальному признаку.
показати весь коментар
08.05.2026 23:05 Відповісти
Уже 13 ноября 1941 года верховное командование вермахта издало приказ о прекращении освобождения пленных. Нацистское руководство опасалось, что отпущенные солдаты могут стать базой для партизанского движения или снова попасть в армию при контрнаступлении СССР.
показати весь коментар
08.05.2026 23:06 Відповісти
Основная масса украинцев и белорусов, попавших в плен в 1941 году, погибла в первую же зиму от голода, холода и эпидемий в стационарных лагерях и пересыльных пунктах. Уровень смертности среди советских военнопленных в этот период достигал 57-58%.
показати весь коментар
08.05.2026 23:07 Відповісти
А куда было отпускать пленного бурята или калмыка?Отпускали тех кто мог вернуться домой на оккупированные немцами территории. Гибель пленных в 1941-42 году не была вызвана тем что немцы специально собирались уничтожать пленных. Немцы просто не ожидали что за месяц войны вся кадровая армия сдатся в плен - просто потому что такого никогда не было в мировой истории..
показати весь коментар
08.05.2026 23:24 Відповісти
Все складніше. Суспільство і армія були накачани нацистською ідеологією, і зовсім не для того, щоб створювати незалежні держави на завойованих територіях. Миролюбива ідеологія просто не спрацювала б для створення такої військової машини.
показати весь коментар
08.05.2026 23:07 Відповісти
Жизнь мирного населения Украины в период нацистской оккупации (1941-1944) определялась расовой теорией нацизма и экономическими планами Третьего рейха, согласно которым местное население рассматривалось либо как дешевая рабочая сила, либо как «лишние люди».
показати весь коментар
08.05.2026 23:14 Відповісти
Нацистская идеология классифицировала славян как «недочеловеков» (Untermenschen). План предусматривал уничтожение, выселение или порабощение большей части населения. За годы оккупации на территории Украины погибло около 4-5 миллионов мирных жителей (включая жертв Холокоста).
показати весь коментар
08.05.2026 23:15 Відповісти
Оккупанты установили жесткую систему продовольственных поставок для нужд вермахта и Германии. В городах был введен жесточайший рационированный режим, который обрекал людей на выживание на грани голодной смерти. Например, в Киеве в 1941-1942 годах смертность от голода была массовой.
показати весь коментар
08.05.2026 23:17 Відповісти
Около 2,4 миллиона человек были насильно вывезены с Украины на принудительные работы в Германию. Большинство из них работали в нечеловеческих условиях на заводах и фермах.
За любое сопротивление, помощь партизанам или просто «подозрительное поведение» следовали расстрелы и карательные операции. Были сожжены сотни сел вместе с жителями.
Хотя в первые недели оккупации у части населения (особенно тех, кто пострадал от репрессий и голода 1930-х годов) были иллюзии относительно «освобождения», нацистский террор быстро их развеял. Большинство историков сходятся во мнении, что оккупационный режим был направлен на планомерное истощение и эксплуатацию ресурсов региона, а не на улучшение жизни людей.
показати весь коментар
08.05.2026 23:18 Відповісти
Не большинство, а некоторых, не надо уж совсем байки рассказывать. При определенных обстоятельствах. А то, что немцы потом творили на оккупированных территориях перекрывает всякую ихнюю благотворительность. Здесь нвесколько ********* типа "алекс суровв" несут ху.ню на тему "пили бы баварское", забывая кого, кроме евреев, расстреливали в Бабьем Яру, и где лишился жизни брат С.А.Бандеры. Одним словом, ********* (с).
показати весь коментар
08.05.2026 23:44 Відповісти
На відміну від рашистів німці мирняк не тероризували. Мої предки розповідали, що коли німці в селі квартирувалися, то допомагали по хазяйству, дітей смаколиками пригощали. Звісно не всі були добряками, але і звірами як рашисти, не були.
показати весь коментар
08.05.2026 23:46 Відповісти
Де воюєш сам?Чи зрадник і ухилянт?
показати весь коментар
08.05.2026 22:23 Відповісти
Що ти тут весь вечір вилизуєш зелену сраку? Сам то з окопу пишеш?
показати весь коментар
08.05.2026 23:48 Відповісти
Єдиний, хто тоді був нормальний - це союзники. Але вони за українців не вписалися.
показати весь коментар
08.05.2026 22:16 Відповісти
… Судіть інших згідно з їхніми вчинками, а не балачками. Бо по ділах їх і пізнаєте їх ... (С)
Поки зеленський з КабМіндічами лише язиками теліпають, а на ділі грабують/мародерять Україну, Захисники України, її дієво боронять від московських орків!!
показати весь коментар
08.05.2026 22:09 Відповісти
Конечно згодна. Дедушке-педофілу надо покрасоваться на параде, как единственному и неповторному победителю нацизма. Ну как такого не уважить, товаришч Зеленской. На Пасху дедушке-педофилу захотелось покрасоваться в роли православного святого, и тут наша Бубочка пошла другу Путину навстречу. А чо такого. Знай наших!
показати весь коментар
08.05.2026 22:10 Відповісти
Москва погодилася на тимчасове перемир'я до 11 травня та обмін військовополоненими з Україною, яке запропонував Дональд Трамп.
показати весь коментар
08.05.2026 22:14 Відповісти
самому не смішно? трамп чхать на парад, його путін попрохав....
показати весь коментар
08.05.2026 22:16 Відповісти
Тобто - требуло Тромбо посилати нах ?!
показати весь коментар
08.05.2026 22:20 Відповісти
Ну что ты, только трампу дозволено посылать нас нах. Мы той, мордой не вышли.
показати весь коментар
08.05.2026 22:24 Відповісти
Саме так - 1500 американських КАБів можуть запросто в Україну не дійти . А ще він може нам всі супутники на 3 дні вимкнути - знаєш , що буде потім ?
показати весь коментар
08.05.2026 22:27 Відповісти
Нет гарантий что он не может взять за жопу странного человека Илона Маска. Если отрубят старлинки для всех - то нам жопа. С огромной буквы Ж. Потому как ни крути - но совсем уж ругаться с рыжим гондурасом нам нельзя.
показати весь коментар
08.05.2026 22:33 Відповісти
Про це ж і мова .
Тим більше , що в березні 25 , вже відключав - локально і лише на одну добу ...забули що було потім ?
показати весь коментар
08.05.2026 22:39 Відповісти
Ну тобто ***** зєлє нє указ, через Трампа треба.
показати весь коментар
08.05.2026 22:24 Відповісти
Трампу пох на парад.На перемир'я ні.Поки він не втрутився,ніякого підтвердження про перемир'я 2-х сторін не було,а зараз є.Я не люблю рудого дурня,але іноді і дурна людина робить щось хороше.
показати весь коментар
08.05.2026 22:27 Відповісти
вони це порішали дуже загодя, про що ти... втрутився.... та пох трампу на пермірря, він міг би реально нам допомогти, но хера лисого....
показати весь коментар
08.05.2026 22:36 Відповісти
Коли порішали?Коли пу клянчив у Трампа перемир'я тиждень тому?Зе сказав давай з 6-го,пу не погодився.А чого тоді перемир'я не 8-9,а 9-10-11?Поки Трамп не втрутився,домовленості не було.
показати весь коментар
08.05.2026 22:47 Відповісти
а три дні треба щоб рф вернула ППО на місця?
показати весь коментар
08.05.2026 22:10 Відповісти
Ну як вже мінятися - тоді рівноцінно. Полонених на полонених, а свято - на свято. Дідофф - на День Незалежності, наприклад. Але хто ж ***** повірить.
показати весь коментар
08.05.2026 22:12 Відповісти
+ День народження Степана
Бандери !

як тобі таке, пуйльониш ?
баш на баш !
вашу скрєпу на наші Свята.

нє пойдуть !
скажуть уніженіє...
а зараз тоді що як не кацапскоє уніженіє ?
через піндоса трампа просиш про помілованіє від укропів

.
показати весь коментар
08.05.2026 22:45 Відповісти
***,скористалися(((((11 прилетить так ,що почіхаєшся,дИбіл(((
показати весь коментар
08.05.2026 22:13 Відповісти
Пішли ***** підари болотні.
показати весь коментар
08.05.2026 22:15 Відповісти
"Забулись колишні образи,і життя потекло як і раніше,ще краще"(((
показати весь коментар
08.05.2026 22:15 Відповісти
Так може Зеленський заодно відправить і українських представників на московський парад 9 травня?
Азовців?
показати весь коментар
08.05.2026 22:16 Відповісти
одне тільки втішає, що вернуть наших хлопців....натерпілись вони в полоні "у братского народа"
показати весь коментар
08.05.2026 22:16 Відповісти
ЗЕ-3,14-де-раст
показати весь коментар
08.05.2026 22:17 Відповісти
Чого так складно пишеш, чи боїшся що литовці вишлють ухилянта на батьківщину за проханням ЗЕ?
показати весь коментар
08.05.2026 23:44 Відповісти
Чухонський недомірок, нас це не влаштовує.
показати весь коментар
08.05.2026 22:22 Відповісти
так !
недомірок !
спалити б ту грьобану мацкву і всю рашку, якби була можливість !

а що ти скажеш рідним 1 000 полонених українців, які могли б вийти на волю ?
ото ж !

помста це - холодна страва !

.
показати весь коментар
08.05.2026 22:49 Відповісти
Просто треш якийсь. Яке перемир'я??? Вони ж не будуть його дотримуватися. А полонених можна було обміняти іншим разом. До речі, якщо вже так кортіло обмінятися, то треба було вимагати всіх на всіх. Коротше кажучи, це якась ганьба, а не перемир'я.
показати весь коментар
08.05.2026 22:27 Відповісти
Та это никакое не перемирие. Рашисты хотят провести парад а зеля им помогает. Все.
показати весь коментар
08.05.2026 22:33 Відповісти
Чи ризикнуть рашисти під дахом перемирʼя ім. Д.Трампа провести в москві не скорочений, а повнорозмірний військовий парад скрєпоносців?
показати весь коментар
08.05.2026 22:40 Відповісти
З ким і на чому? На унітазах?
показати весь коментар
08.05.2026 22:50 Відповісти
не ризикнуть бо пізно - не готувались

військовий парад це шоу, яке вимагає ретельних репетицій.
кожен солдат прусько-совіцької школи це знає

.
показати весь коментар
08.05.2026 22:52 Відповісти
Отже, "обрізання параду" скрепоносців - заслуга України, а дозвіл на його проведення - подарунок путлєру від Трампа.
Цікавий вірш (слухати з 13:53) :
https://www.youtube.com/watch?v=tDxKi20MZc4&t=824s
показати весь коментар
08.05.2026 23:07 Відповісти
Ок не буде перемир'я, які на вашу думку цілі буде досягнуто? Орки стягнули багато засобів, для захисту Москви, у нас немає балістики їх обійти. Можна переможно кричати про що завгодно але реальність то зовсім інша.

Трамп може легко відключити нам старлінки і залишити війська без зв'язку. Також такі операції не відбуваються без супутникових знімків, що надають американські компанії.
показати весь коментар
08.05.2026 22:55 Відповісти
А чому обов'язково бити по гнилій воді (ака мацкві)??? Вони все ППО туди постягували? ОК, ми вдарили б по іншим цілям. Так як і написав Мадяр у своєму пості. А тампон взагалі нічого б не зробив. Ми зараз б'ємо по НПЗ де хочемо і як хочемо. І що? Старлінки нам відключили? А ось кацапам відключили, між іншим. До речі, при бідоні ми про таке і мріяти не могли. Один раз спробували вдарити по новоросійську і одразу отримали засудження та заборону.
показати весь коментар
08.05.2026 23:20 Відповісти
Якщо це будуть полонені азовці - я обома руками за.
показати весь коментар
08.05.2026 22:28 Відповісти
Смішний ти. Азовців рашисти майже не віддають. Віддають зрадників або цивільних або тих які цілими пачками здавались без єдиного пострілу типу як більше 300 чоловік нацхвардії в Чорнобильській, які добровільно здали рашистам зброю а потім ще й працювали на рашистів на кухні і в охороні. Про це даже відео є
показати весь коментар
08.05.2026 22:34 Відповісти
Ну от х...ню пишеш, багато попадали в полон з нашими супер операціями, коли залишають підрозділи в оточенні без підтримки і що їм там було робити без ***********. Те що частина якась мала були такі не означає що ти всіх військових у полоні з гівном мішаєш.
показати весь коментар
08.05.2026 22:49 Відповісти
Я не всіх гівном мішаю, читай уважніше. Я кажу що дійсно достойних бійців рашисти майже не віддають. Якщо віддають то тільки на рашистських офіцерів чи льотчиків.
показати весь коментар
08.05.2026 22:53 Відповісти
Ну я бачу в своєму місті що віддають. Те що там якийсь блогер на хайпі знайшов частину лайна, так вона є всюди. У нас от на керівних посадах купа лайна але якось живемо з тим.
показати весь коментар
08.05.2026 22:57 Відповісти
+ 💯 👍🏿 !

коли немає можливості чинити опір, тоді - життя понад усе !

це орки хай підриваються та стріляються

.
показати весь коментар
08.05.2026 22:56 Відповісти
Не обпльовуй усіх полонених, які і твою дупу захищали. Окремі виродки - то окремі випадки.
показати весь коментар
08.05.2026 22:54 Відповісти
+💯 👍🏿!

стійкість Українських Воїнів дивує весь світ і ....
надто дорого коштує - багатьох життів.
випадки "масового" дезертирства (в межах максимум батальонів) за весь час цієї скаженої війни є поодинокі

.
показати весь коментар
08.05.2026 23:00 Відповісти
Конечно согласны, проведут парад а потом с отдохнувшие продолжат убивать украинцев. Спасибо Земе и мудрому нариду.
показати весь коментар
08.05.2026 22:32 Відповісти
будуть !
і, можливо, ще не один рік

а наріту та ЗЄмє треба "дякувати" починаючи з фатального для України
20 квітня 2019 року.

.
показати весь коментар
08.05.2026 23:02 Відповісти
Вони це вирішили ще задовго до 9 травня, просто грали виставу перед нарідом
показати весь коментар
08.05.2026 22:32 Відповісти
Що тут коїться, місцеві ухилянти проти перемирʼя?
показати весь коментар
08.05.2026 22:33 Відповісти
З ким він погодив перемир'я? З Трампом?
показати весь коментар
08.05.2026 22:34 Відповісти
"Москва згодна..."
Чого ж вона була б не згодна, коли два тижні вимолювала це перемир'я майже на колінах - і у Рудої мавпи, і у Зеленої.
показати весь коментар
08.05.2026 22:37 Відповісти
Хто вимолював?Ішака попередили,а потім нагадали про Оман!!
показати весь коментар
08.05.2026 22:39 Відповісти
Хтось вірить що кацапи припинять обстріли?
показати весь коментар
08.05.2026 22:40 Відповісти
Цікаво, за Азовців хоч згадали? Кращого шансу не буде
показати весь коментар
08.05.2026 22:40 Відповісти
показати весь коментар
08.05.2026 22:41 Відповісти
У ніч на 10 травня всі все побачать.
А може навіть через годину після закінчення параду.
показати весь коментар
08.05.2026 23:02 Відповісти
усього один скид з дрона 9-го мая на лису довбешку )(уйла...
показати весь коментар
08.05.2026 23:20 Відповісти
цілком можливо що розсекречене трампом нло прилетить і вибухне на мавзалєє
показати весь коментар
08.05.2026 23:23 Відповісти
показати весь коментар
08.05.2026 23:41 Відповісти
І ми згодні. Ми ж казали: перемир'я 6-го, то вони вбили півсотні наших. А тепер вони: перемир'я. То ми згодні! У нас вже ненависті до них нема. Не мародерська війна, в ніби спорт. Дві команди грають, то вони перемагали, а ось ми ведемо. Гра. Ті зі згорілих хат повтікали, на роботу там повлаштовувалися, добре їм. Тих - повбивали, то ми їх поховали гарно, з почестями
показати весь коментар
08.05.2026 23:43 Відповісти
Не перекручуй факти. Вбили за день до оголошеного Україною перемир'я, а саме 5-го.
показати весь коментар
08.05.2026 23:50 Відповісти
Парад закінчиться, і перемир'я закінчиться одразу ввечері
показати весь коментар
08.05.2026 23:46 Відповісти