10265 посетителей онлайн

Решение о ликвидации подразделения принял Зеленский из-за моих показаний в НАБУ, семью преследуют, меня удерживают в скотских условиях, - Касьянов

Касьянов о ликвидации подразделения

Офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке Юрий Касьянов считает, что решение о ликвидации его подразделения было принято лично президентом Владимиром Зеленским.

Об этом Касьянов пишет в фейсбуке, информирует Цензор.НЕТ.

"Решение о ликвидации нашего подразделения было принято президентом Владимиром Зеленским, потому что я являюсь обличителем по делу Fire Point и ключевым свидетелем. 2 октября я дал показания детективам НАБУ. 3 октября утром было объявлено о ликвидации подразделения", - подчеркнул он и призвал НАБУ обеспечить ему и его семье защиту по программе защиты свидетелей.

Касьянов вызов в НАБУ

"Я оставлял президенту поле для маневра - призывал его изменить решение, выходил на Майдан, обвинял только Ермака, вел кулуарные переговоры с членами его команды, даже поднял белый флаг в попытке сохранить эффективное подразделение и не преследовать меня и членов моей семьи.

Я боролся за консолидацию в обществе вокруг фигуры президента и верховного главнокомандующего. Президент не услышал и принял решение расправиться. Потому что в моих показаниях есть и его фамилия", - пишет Касьянов.

"Преследование детективов НАБУ, попытка поставить НАБУ под контроль через правки в законодательстве, а теперь и ликвидация нашего подразделения, преследование меня и членов моей семьи, потоки "компромата" в сети, нападение на семейный бизнес - все это акт показательной расправы топ-коррупционеров, которые зарабатывают миллиарды долларов на войне", - добавляет военный.

Он также сообщил, что сейчас находится в Ривненской области, в сборно-пересыльном пункте 1-го пограничного отряда (бригада "Гарт") в скотских условиях, фактически в положении арестованного.

"Меня, старшего офицера, добровольца с 2014 года, поселили в одной казарме с мобилизованными, не позволяют выйти, охраняют как уклониста. Мое физическое состояние ухудшается с каждым днем. Дейнека меня отсюда живым не выпустит", - резюмирует Касьянов.

Что предшествовало?

3 октября офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке и основатель бюро беспилотной авиации Matrix-UAV Юрий Касьянов заявил, что расформирование возглавляемого им подразделения роты ударных беспилотных комплексов 10-го мобильного отряда ГПСУ состоялось по приказу руководителя Офиса президента Андрея Ермака.

По его словам, бойцов подразделения "таскают" на допрос в службу Внутренней безопасности и на полиграф. Он обратился с предупреждением к Ермаку из-за давления и преследования.

Также Касьянов обратился с призывом к президенту Зеленскому из-за ликвидации эффективного подразделения. Кроме того, он сообщил, что выходит к ОП на Майдан.

Вечером воскресенья, 5 октября, Касьянов вместе с семьей и сторонниками вышел на Майдан в знак протеста против расформирования его эффективного подразделения. Военный рассказал, что более двух часов они ждали президента Владимира Зеленского, однако он так и не пришел.

Впоследствии Касьянов заявил, что командование уволило с должности офицера, который исполнял обязанности командира. Военного с субботы удерживали на территории воинской части.

6 октября в ГПСУ сообщили, что подразделение Касьянова решили расформировать из-за отсутствия результативности при выполнении задач.

Юрий Касьянов назвал заявления Госпогранслужбы об отсутствии результатов у подразделения роты ударных БпЛА ложью.

Топ комментарии
+78
"Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими" - все що вам треба знати про скотів і їхнє ставлення до звичайних людей, нас з вами
показать весь комментарий
12.10.2025 10:04 Ответить
+53
Тобто він еліта повинен жити в хаті або готелі,інша чернь(мобілізовані) в скотських умовах!?Оце і є водорозділ між скотом і касьяновим.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
+50
Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Прочитай випадок про Біленка у 70 роках, де він порівнював армію совкову з США, він був приємно вражений.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:49 Ответить
"крадіжки в особливо великих розмірах"

такі гроші були, є та будуть у звичайних українців які працюють не з 9,00 до 17,00 і з двома п"яними вихідними,
а від початку до упору
ті які хочуть, і роблять щоб мати цей будинок, цю квартиру, та дядю, який не платить посилають накуй та шукають де заробити
і наведу приклад.
один, закінчив факультет океанолога і вже 27 років не може знайти роботу по професії...
сидить на пенсію батьків, чекає поки перепишуть на нього майно, тобто коли здохнуть.
другий, закінчив два вуза, торгує на ринку оселедцями, має свій класний будинок в передмістті та дуже достойно живе....
третій куярить на будівництві і отримує 50-100 к зарплати
четвертий там же але отримує 20-25к
п"ятий, думав що самий хитрожопий, набрався кредитів, напозичався і в бігах, але хрен буде працювати.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:49 Ответить
Так померли й ті, які сміятися не хотіли. Ще й упершу чергу. Я про тих, хто пішов країну захищати, всупереч бажанню потвори хрипатої, не схотіли "сайтісь пасєрєдінє".
показать весь комментарий
12.10.2025 15:53 Ответить
Мені не треба читати чиїсь розповіді. В силу своєї роботи..я напряму спілкувався і спілкуюсь з військовослужбовцями армій НАТО... від достатньо високих звань... і до рядових..які займаються завантаженнями наших літаків. І дуже добре знаю..як виконуються накази. Як молодий офіцер достатньо сурово наказує контракнику у достатньому віці що робити... і як той це виконує. А то що солдати харчуються разом з офіцерами у одному приміщенні... то це ЄДИНЕ...що їх поєднує у побуті. І дуже добре знаю..як наші військові рядового складу відносяться до своїх командирів... Навіть не в бойових умовах..а у звичайних випадках буденної військової служби. Коли офіцеру десять раз потрібно розтлумачити дятлу...що і як робити. А воно ще й огризається...бо йому 50..а офіцеру 25...чи трохи більше. Так що читати казки 60 річної давнини нема сенсу. І путати військове братство з панібратсвом не треба.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:02 Ответить
це я з ним абсолютно згоден, особливо читаючи каменти на цензорі
показать весь комментарий
12.10.2025 16:09 Ответить
Ну, може, в основному, тут є ключовим. Бо не завжди зайшовши до тюрми, звідти є вихід живим!
показать весь комментарий
12.10.2025 16:13 Ответить
хто там поруч дайте негайно йому валідолу . бо кіндрат вхопить
показать весь комментарий
12.10.2025 17:57 Ответить
"І голосували не за Зеленського, а проти Порошенка,...." Ті,хто це кажуть, - брешуть, бо свідомо голосували за Єрмака. У бюлетені не було позначки "проти".
показать весь комментарий
12.10.2025 18:52 Ответить
Та залиште його, може вава переможе на виборах(пiсля вiйни), до кого Ульянка буде набиватися в ширку.
показать весь комментарий
12.10.2025 19:10 Ответить
Кого делить і з ким!? Що ти патякаєш Людо.Людо нам піздєц,🥳🥳 касьянов живе в скотських умовах з мобілізованими,а він барін дроновод сере задом напірьод.
показать весь комментарий
12.10.2025 19:37 Ответить
А как кричал.в 19 только не порошенко...
Только найкрасщего...
Мечты...он такие
показать весь комментарий
12.10.2025 22:15 Ответить
показать весь комментарий
13.10.2025 08:02 Ответить
Ліквідували підрозділ? Йди в інший, в чому питання? Підрозділів багато. Цілий рід військ є безпілотних систем.
показать весь комментарий
13.10.2025 08:10 Ответить
А кто ты такой правдист может стучишь ? Человека клоун хочет уничтожить притом военного и честного !
показать весь комментарий
13.10.2025 12:26 Ответить
Victor Litarchuk

До речі, Західні ЗМІ тему Касьянова обходять мовчанкою (не хочуть бити по блазню з єрмаком),
зато російські ЗМІ радісно все коментують.

Російські проплачені боти, разом з проплаченими ботами блазня, травлять Юрія Касьянова.

Російські ЗМІ і армія радіють ліквідації одного з найкращих підрозділів ЗСУ.
показать весь комментарий
13.10.2025 16:05 Ответить
Дуже точно ви написали про диванних патріотів, які злорадстуют з подій навколо Касьянова .Оце негативна риса українців якскраво проявляється.
Треба всім підтримати Юрія,незважаючи ні на що чоловік вчинив мужній вчинок.
А цьому недогенералу дейнеці ганьба бо ліг під мародерів, жалкого лавочника.Після зміни влади його розжалувати до рядового і віддати під суд , арештувати,конфіскувати все майно.Він же випускав усіх зелених злочинців за кордон.
Якби мав хоч трохи самоповаги то послав би хоч заступника на зустріч у підрозділ Касьянова, а то поїхав сам боіться не виконати доручення завхоза та визвати його гнів.
Як казав Остап Дроздов суцільна батракоманія. Справжніх генералів перерахувати на пальцях: Марченко,Кривоніс, Григорій Омельченко і здається все!
Касьянову відкрити рахунок для перерахування коштів на підтримку.Юрій Бутусов підключіться на захист.
показать весь комментарий
13.10.2025 22:25 Ответить
В Конституції багато чого нема, там тільки загальні тези, тому і приймають закони, де розписують алгоритм по цім тезам
показать весь комментарий
14.10.2025 09:35 Ответить
Назовіть хоч одного нехитрожопого політика. Пліз.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:01 Ответить
Тому шкодп шо він не сдристнув як багато хто, а пішов захищати Батьківщину.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:02 Ответить
Я не розмірковую, а констатую. А розумних командирів у нас мало. Це результат хаотичної, зеленої мобілізації.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:05 Ответить
Ти би військових не торкалася, терпіть не можу тих хто втік а потім починає учити
показать весь комментарий
12.10.2025 11:18 Ответить
100%
показать весь комментарий
12.10.2025 11:45 Ответить
А мудрий наріт? Ви про мудрий наріт забули. 90% виборців цих прізвищ і не чули і до чого вони закликали навіть не знають. А ви цапами-відбувайлами робите саме цих людей. Тепер ці ж таки люди борються з зеленою системою. І знову ви невдоволені. Злорадство так і пре. Замість того щоб згуртувалися і підтримати того ж таки Касьянова ви ниєте про події семирічної давності. Це вже нагадує психічний розлад. Або роботу на офіс президента.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:56 Ответить
Ти бот, це зрозуміло, але мене цікавлять 45 тебе лайкнувших. Якась частина також боти, але є і пересічні, які почались на твою маніпуляцію.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:02 Ответить
Який Верховний Головнокомандувач - такі і командири. Це в Україні системне. Ще в Древньому Єгипті фараон вишукував серед свого народу розумних, а не вірних.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
Цькуєш військового - ти або придурок, або кацап.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:18 Ответить
Конституцію читай! УКРАЇНСЬКУ!!! А не "Нідерландів" ("ВнутріМКАДівських").
показать весь комментарий
12.10.2025 12:49 Ответить
Це ви так інтерпретуєте. А він написав лише те, що написав. Мова ж не про казарму. А про те, що всіх в цій казарми охороняють і обмежують пересування. А Касьянов доброволець, який не оголошував, що збирається дезертирувати. Вас би більше мало турбувати чому все нове поповнення потрібно охороняти як злочинців.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:52 Ответить
чекав на цей коментар. в якому пункті Конституції прописане продовження повноважень президента на час дії ВС? Відповідний пункт щодо повноважень ВР існує.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:03 Ответить
с кем ты там общаешься, она же вумен. На своей шкуре не знает что это, а советы с дивана раздает направо и налево знает все лучше всех)) забей, с такими общаться и что-то доказывать трата времени и нервов
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
Своїх зєльона влада не саджає, якщо вони її підтримують. От ви 100% потужно-незламний опозиціонер до зелених, а ще на свободі. Отже ви нікому нецікаві і ніякої загрози диктаторському зєльоному режиму не представляєте. На відміну від Касьянова. Зробіть хоча б половину того, що робить Касьянов.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:10 Ответить
кстати да, я был в армии в 2019 многие во всяком случае в зрв голосовали за зелю. Так что могу подтвердить. Карма дело такое
показать весь комментарий
12.10.2025 13:13 Ответить
Брехло подоляцьке, що ж ти не пишеш, що не просто в казармі, а під охороною і обмеженим пересуванням. Ти в цьому нічого ненормального не бачиш? Тебе не обурює, що мобілізованих як злочинців всіх скопом тримають під охороною? А заброньовані ухилянти лайкають.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:19 Ответить
І що? Робив дрони в 2-3 рази дешевше, ніж друзі президента? При тих же ТТХ? Це злочин робити дешевше, ніж друзі прєзідєнта?Чи не можна палити схеми по розкраданню бюджету любимого резидента?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:23 Ответить
Ну чого це Касьянов так роздухопелився, в..бав би з пацанами коньяку, потім місцевої смаги скуштував, а потім можна й всцяться чи обисраться, мобіки зрозуміють це в них заположняк.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:27 Ответить
Зав'язуйте бухать. Ви потрібні державі.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:28 Ответить
Що ти мелеш, ботяра подоляцька? Бубочку обідили? І твій обурений розум закипів праведним гнівом?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:29 Ответить
Мобілізуйся, знавець статутів. Покажи як треба службу нести.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:30 Ответить
Дійсно, про що? Навчіться правильно формулювати свою думку. Приводите в приклад фараона, але не пишете про те, що голобородько робить все навпаки. І як вас розуміти?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:55 Ответить
Конституція вища за будь-який закон, стаття 8. В Конституції немає автоматичного продовження повноважень президента на час дії ВС, на відміну від Верховної ради, повноваження якої продовжуються.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:02 Ответить
ЗЫ... А Юлька була проти супротиву пынi, а значить, вана б здала Украiну пынii.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:06 Ответить
З автоматом артисти фотографувалися.Все би нічого.якби він не крив попередню владу і не писав зараз,наче він вельможа.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:11 Ответить
Твої проблеми, знавець чеської ненормативної лексики. Свої негаразди вирішуй сам, твоїх порад не потребую.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:38 Ответить
Хотіли Черчілля, а отримали Торчілля.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:58 Ответить
То навіщо давати такі поради?
Мабуть радник в ОПі зє,це саме їх рівень.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:03 Ответить
слова людей про:
якби, кого обрали, потрібно, потрібно щось робити не актуальні від слова зовсім
силовики всі в кішені опи, тому, навіть діяння з ознаками держзради не реєструються
на крадіжки в особливо великих розмірах ніхто не звертає уваги, навіть при гучних заявах про скоєне
тупо, іде підготовка до виборів з повною безкарністтю до злочинців від виконавчої до законодавчої влади.
тож.
це Вам не яник...
сказав, *******, і не піде
хіба винесуть.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:04 Ответить
Юрко, досить вже людей смішити
показать весь комментарий
12.10.2025 15:27 Ответить
Де порада?Там немає поради,там спроба виторгувати в президента місце тепле
показать весь комментарий
12.10.2025 15:39 Ответить
Джаст бікоз зелена влада така
показать весь комментарий
12.10.2025 17:15 Ответить
І тут порох снаряди погані,соєві на пальмовій олії тулить!!!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 17:57 Ответить
Зеленський так робив з 19-го року, тоді проти критиків, а зараз то й особливо коли почали цікавитись що то за фанерна ракета в пів мільйона баксів у Міндіча та інших друзів Зеленського, і чи долітають ці ракети кудись взагалі.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:19 Ответить
Зєлю геть і вибори
показать весь комментарий
12.10.2025 18:44 Ответить
Означає,в яких умовах всі інші. Одна з причин сзч: люди звикли до людського ставлення до себе,дарма,що стільки грошей витрачається.
показать весь комментарий
13.10.2025 10:18 Ответить
На сьогодні єдиний удар по Кремлю здійснив підрозділ Касьянова і цей підрозділ розформували за "неефективність". !!!!!!!
показать весь комментарий
13.10.2025 13:57 Ответить
Інші би Героя дали,слуг урода-проганяють.
показать весь комментарий
13.10.2025 14:14 Ответить
Ігор Климчук #581263

Тут з критичним мисленням повний швах. Ліквідували бойовий підрозділ, який на пів-мільярда доларів знищив ворожого озброєння, а цензорівські патріоти тішаться цим як несповна розуму.
(Бо колись давно Касьянов не любив Порошенка і писав про нього правду. І підтримав зєльоного наркомана. )
Але на відміну від всіх цензорівських правдолюбів Касьянов реально пішов проти системи. Дав свідчення в НАБУ. І проти пересидента також. А наші диванні патріоти дуже не ******* коли хтось робить сміливі вчинки, а вони лише строчать памфлети на комп'ютерах і влада сприймає їх як міських божевільних, які їй нічим не загрожують. А їх аж розпирає від власної значущості.
показать весь комментарий
13.10.2025 16:12 Ответить
А "Конституція України" - це ЄДИНИЙ нормативний акт держави? Чи є маса ЗАКОНІВ, що видані на її розвиток? Чинне законодавство України забороняє проведення виборів, під час військового стану... І в тій же Конституції говориться, що повноваження Президента розповсюджуються на ВЕСЬ період, до вступу НОВОГО президента, на посаду...
Хоч не ганьбися...
показать весь комментарий
13.10.2025 18:29 Ответить
Розумним це було зрозуміло ще з 2000-2003 років,але ************ та істот з діагнозом "расєянін" влаштовує досі.
Недармаж його так бережуть рашисти!
показать весь комментарий
12.10.2025 10:37 Ответить
Він це вже зробив.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:37 Ответить
Людину.яка з 14го року воює.не можна порівняти з тими.хто тільки прийшов.або не хотів прийти.його піймали.(Я не засуджую таких.але факт).Стільки років війни.стільки бойових подвигів-це треба цінити.Це не дрібниця.Боюсь.після війни ******** воїнів.які пройшли ад.будуть рівняти з якимось пузатим водійом маршрутки.який відсидівся у теплі.та виганяв ветеранів війни.за безкоштовний проїзд
показать весь комментарий
12.10.2025 10:43 Ответить
+++++
показать весь комментарий
12.10.2025 10:51 Ответить
Якщо половина загиблих воїнів голосувала за зелю, то так їм і треба?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:54 Ответить
Тоді чому скавулить ? От мені кого жалко це сержанта Ярослава Журавля, а цього ... ні !!!
показать весь комментарий
12.10.2025 11:08 Ответить
А як на мене, то він піпл на жалість пробиває, бо "Аннушка уже пролила масло", в утиль, Юра, в утиль. Ну або тихенько сиди і собирай дрони.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:23 Ответить
По якому закону це кримінал (цікаво просто)?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:53 Ответить
Так ж...и кончать Україну,а потім втечуть до Лондона!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:09 Ответить
Ні, він не дебіл. Своє ставлення до держави він озвучив, коли сказав, що тут рашка. Думаю, що зараз він перебирає всі можливості як списатись зі служби.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:19 Ответить
Тут з критичним мисленням повний швах. Ліквідували бойовий підрозділ, який на пів-мільярда доларів знищив ворожого озброєння, а цензорівські патріоти тішаться цим як несповна розуму. Бо колись давно Касьянов не любив Порошенка і писав про нього правду. І підтримав зєльоного наркомана. Але на відміну від всіх цензорівських правдолюбів Касьянов реально пішов проти системи. Дав свідчення в НАБУ. І проти пересидента також. А наші диванні патріоти дуже не ******* коли хтось робить сміливі вчинки, а вони лише строчать памфлети на комп'ютерах і влада сприймає їх як міських божевільних, які їй нічим не загрожують. А їх аж розпирає від власної значущості.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:34 Ответить
Касьянов пише конкретно про себе і свій підрозділ. Про фізичний стан бусифікованих захисників вітчизни нехай переймаються самі бусифіковані, їхні батьки-командири, рідні, близькі, знайомі бусифікованих захисників. Ви зрештою могли б організуватись і вийти з картонкою на майдан. Задати питання любімому прєзідєнту чому мобілізованих утримують як арештантів. Картонки зараз в тренді. Чи знущатися над Касьяновим безпечніше? Ви ж дієте в унісон з зеленою владою. Чи ви бот на з/п в єлдака? Різниці ж ніякої.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:01 Ответить
Тобто це Порох винен вам, що ви галабаротька вибирали?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:09 Ответить
Кацапе! Йди нахєр!

Конституція України чітко визначає, що Президент виконує свої повноваження до вступу на посаду нового глави держави і не може передавати свої повноваження іншим особам чи органам.

Про це йдеться у відповіді ЦВК https://glavcom.ua/pub/pdf/181/18127/cvk_legitimnust.pdf на інформаційний запит "Главкому" стосовно закінчення строку конституційних повноважень Президента Володимира Зеленського і дії воєнного стану в країні, передає Укрінформ.

У відповіді на запит https://www.ukrinform.ua/tag-cvk ЦВК, зокрема, наводить аргументи на користь безперервності здійснення влади, виконання Президентом повноважень до вступу на посаду його наступника та відсутність наразі підстав говорити про можливу передачу президентських функцій до Голови Верховної Ради.
Передусім звертаємо увагу, що встановлений Основним законом України порядок організації та здійснення державної влади спрямований на забезпечення безперервності її здійснення. Насамперед це стосується Верховної Ради України, Президента України, Кабінету міністрів України (ч.4 ст. 83, ч.1 ст.90, ч.1 ст.108, ч.4 ст. 115 Конституції України). Відповідно до Конституції України Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України (ч.2 ст. 108). Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам (ч.2 ст. 106)", - зазначається у відповіді ЦВК.

Центрвиборчком пояснив, що виконання обов'язків Президента може бути покладено на Голову Верховної Ради тільки у випадках дострокового складення повноважень керівником держави і на період обрання і вступу на посаду нового Президента.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:28 Ответить
І добрі люди разом з декількома подоляцькими ботами в унісон завзято будуть поливати брудом будь кого, хто піде проти зєльоних клептократів. Якщо бог хоче покарати людей, то він забирає у них розум.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:37 Ответить
Це написано і в Законі про військовий стан
показать весь комментарий
12.10.2025 13:51 Ответить
.. а я Вам приведу звичайну армійську присказку!!! Куди солдата не цілуй... всюди жопа... Вас би поставити командиром звичайного мотострілкового взводу... (не вище) ..і Ви через тиждень будете думати...як би застрелитися. А про військовий час і мови я не веду.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:58 Ответить
Чому Касьянов не порівнює зеленського з путіним,він же так гарно вміє це робити?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:58 Ответить
Свідчення дав ще в червні? В помиритися хотів в вересні? І поле для маневру залишив... ))
Одному мені це здається дивним?
показать весь комментарий
12.10.2025 14:06 Ответить
Його тримають в " скотських" умовах.... Це як? Хай зробить відео.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:10 Ответить
От баран! Ще раз, повторюю: Конституція - це ОСНОВНИЙ ЗАКОН... Решта законів видаються на РОЗВИТОК КОНСТИТУЦІЇ...
Ти сперечаєшся з ПРАКТИКУЮЧИМ ЮРИСТОМ, ідіоте!
показать весь комментарий
12.10.2025 14:10 Ответить
"Практикуючий" юрист, а не зміг дати відповідь на просте питання.

>Конституція - це ОСНОВНИЙ ЗАКОН

Отож. Решта законів зобов'язані відповідати Конституції і не порушувати її. А в Конституції немає жодного пункту, жодної статті, які б передбачали продовження повноважень президента під час дії ВС. А продовження повноважень ВР - передбачене. Тому твій цар - зебіл перший - знаходиться в сумнівному стані. А 108 стаття не може продовжувати президентські повноваження понад термін, на який президента було обрано. Ну немає такого висновку КС.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:15 Ответить
Ну что дядя, цвет настроения зелёный? 🤢
показать весь комментарий
12.10.2025 14:33 Ответить
З Бойком було б дуже погано,ще гірше.Йуля теж нічого доброго,Порох довів би ракетні програми до нормального виробництва,і точно б не було все так як зараз,хоча війна б почалась я думаю на 100%! Просто готовність була б іншою.Явно ніхто б не розміновував Чонгар і т .п.Але,маємо те що маємо.
показать весь комментарий
12.10.2025 17:55 Ответить
Колись Порошенко був не такий для Касьянова.на ЗЕбіла розраховував але "членограй"це не той який потрібен країні.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:46 Ответить
До речі, Західні ЗМІ тему Касьянова обходять мовчанкою (не хочуть бити по блазню з єрмаком),
зато російські ЗМІ радісно все коментують.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:38 Ответить
Своi заморочки не перекидайте на нас, несiть вже iх гордо, до вавиного кiнця, Я вас умоляю, не перевзувайтеся, а то ви в наших очах впадете ще нижче(до рiвня вигрiбноi ями).
показать весь комментарий
13.10.2025 10:04 Ответить
жодна влада не виконує у повному обсязі вимоги Конституції..... не треба утопій
показать весь комментарий
12.10.2025 10:22 Ответить
...платити - вчасно вiдслюнявлювати, в потоки...
показать весь комментарий
12.10.2025 10:26 Ответить
>Ви мабуть і загороджувальні загони вважаєте необхідними?

може, СЗЧ було би менше
показать весь комментарий
12.10.2025 10:53 Ответить
Шкода не як пересичну людину яка рвала сраку за блазня та слуг *****, а як солдата бо солдати дуже потрібні СОУ.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:11 Ответить
замість зебіла, після відставки буде ВО - спікер ВР, йому навіть підписувати нічого не треба буде
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
Пам'ятаю, скільки людей в 19 році працювало, щоб зебіл не став президентом - малювали фотожаби, друкували листівки, і все було дарма..
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
"Зєлю геть. Вибори. І так має і може сміливо, твердо, але у межах дозволеного казати кожен", - так де ж ви були з баб Юлькою пiд час виборiв, бубочку пiдтримували? I не соромно вам пiсля цього тут дефiлювати?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:53 Ответить
Страница 2 из 4