10265 посетителей онлайн

Решение о ликвидации подразделения принял Зеленский из-за моих показаний в НАБУ, семью преследуют, меня удерживают в скотских условиях, - Касьянов

Касьянов о ликвидации подразделения

Офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке Юрий Касьянов считает, что решение о ликвидации его подразделения было принято лично президентом Владимиром Зеленским.

Об этом Касьянов пишет в фейсбуке, информирует Цензор.НЕТ.

"Решение о ликвидации нашего подразделения было принято президентом Владимиром Зеленским, потому что я являюсь обличителем по делу Fire Point и ключевым свидетелем. 2 октября я дал показания детективам НАБУ. 3 октября утром было объявлено о ликвидации подразделения", - подчеркнул он и призвал НАБУ обеспечить ему и его семье защиту по программе защиты свидетелей.

Касьянов вызов в НАБУ

"Я оставлял президенту поле для маневра - призывал его изменить решение, выходил на Майдан, обвинял только Ермака, вел кулуарные переговоры с членами его команды, даже поднял белый флаг в попытке сохранить эффективное подразделение и не преследовать меня и членов моей семьи.

Я боролся за консолидацию в обществе вокруг фигуры президента и верховного главнокомандующего. Президент не услышал и принял решение расправиться. Потому что в моих показаниях есть и его фамилия", - пишет Касьянов.

"Преследование детективов НАБУ, попытка поставить НАБУ под контроль через правки в законодательстве, а теперь и ликвидация нашего подразделения, преследование меня и членов моей семьи, потоки "компромата" в сети, нападение на семейный бизнес - все это акт показательной расправы топ-коррупционеров, которые зарабатывают миллиарды долларов на войне", - добавляет военный.

Он также сообщил, что сейчас находится в Ривненской области, в сборно-пересыльном пункте 1-го пограничного отряда (бригада "Гарт") в скотских условиях, фактически в положении арестованного.

"Меня, старшего офицера, добровольца с 2014 года, поселили в одной казарме с мобилизованными, не позволяют выйти, охраняют как уклониста. Мое физическое состояние ухудшается с каждым днем. Дейнека меня отсюда живым не выпустит", - резюмирует Касьянов.

Что предшествовало?

3 октября офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке и основатель бюро беспилотной авиации Matrix-UAV Юрий Касьянов заявил, что расформирование возглавляемого им подразделения роты ударных беспилотных комплексов 10-го мобильного отряда ГПСУ состоялось по приказу руководителя Офиса президента Андрея Ермака.

По его словам, бойцов подразделения "таскают" на допрос в службу Внутренней безопасности и на полиграф. Он обратился с предупреждением к Ермаку из-за давления и преследования.

Также Касьянов обратился с призывом к президенту Зеленскому из-за ликвидации эффективного подразделения. Кроме того, он сообщил, что выходит к ОП на Майдан.

Вечером воскресенья, 5 октября, Касьянов вместе с семьей и сторонниками вышел на Майдан в знак протеста против расформирования его эффективного подразделения. Военный рассказал, что более двух часов они ждали президента Владимира Зеленского, однако он так и не пришел.

Впоследствии Касьянов заявил, что командование уволило с должности офицера, который исполнял обязанности командира. Военного с субботы удерживали на территории воинской части.

6 октября в ГПСУ сообщили, что подразделение Касьянова решили расформировать из-за отсутствия результативности при выполнении задач.

Юрий Касьянов назвал заявления Госпогранслужбы об отсутствии результатов у подразделения роты ударных БпЛА ложью.

Топ комментарии
+78
"Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими" - все що вам треба знати про скотів і їхнє ставлення до звичайних людей, нас з вами
показать весь комментарий
12.10.2025 10:04 Ответить
+53
Тобто він еліта повинен жити в хаті або готелі,інша чернь(мобілізовані) в скотських умовах!?Оце і є водорозділ між скотом і касьяновим.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
+50
Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 4
Мабуть у статутах йдеться про обгрунтовані "обмеження".
Чим обгрунтовані "обмеження", щодо м-ра Касьянова, які влаштував очільник ДПСУ?
Касьянов - військовий, зобовʼязаний воювати з ворогом за своїм військовим фахом.
Яка користь обороні України від ізоляції Касьянова "в казармі з мобілізованими"?
Чим це допомагає силам оборони бити ворога? А може якраз навпаки?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
Щоб тут не посади "знатаки", але по уму (точніше по соввсті) людині потрібно допомогти, тому що Касьянових які в війні з14 -го року у нас не багато. Касьянових які знаються на безпілотнікпх - ще менше. А Касьянових, які б мали сміливість проти ермака і зеленського РЕАЛЬНО виступити Ви знаєте? Я, наприклад, крім самого Касьянова, не знаю. Тому робить висновки самі.
І дуже потужно чиплятись за помилки в минулому, яки сьогодні, для притомних очевидні , можуть виглядати не здорово.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:11 Ответить
Кого б необрали в 2019: Петра, Юльку, Бойка такої б біди небуло.
Нажаль 13 млн з тогочасної 40 млн. країни повелись на дешевий сери.альчик.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:14 Ответить
ніфіга собі!
такий навчений!
а чому ж не в блінчіку? бо микола та василь на інше вчилися.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:21 Ответить
до цього поціновувача ze вже дійшло
а поки його не чіпали то було норм
показать весь комментарий
12.10.2025 12:28 Ответить
Чому САУ "Богдана" перестала бити далекобійними? Економія на снарядах від ОПУ?
https://www.youtube.com/watch?v=H_CU3bMITIg
показать весь комментарий
12.10.2025 12:36 Ответить
А зеленського з ермаком гризти, так само як Кась янова , слабо?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:37 Ответить
Він міг инаписати,за зщагальні усмовиюА написав він.бо себе вважає вищим.Він не воює самю.Пішов колись волонтером і зараз дронами займався.Мене не те щор турбує,він просто лицнемір і готовий був просити в вибачення вже.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:54 Ответить
Це ще комплімент для Ішака. Як це ухвалював??
Він може хібо що доріжку з коксом вибирати, і то коли не в обіймах завгоспа
показать весь комментарий
12.10.2025 13:00 Ответить
розумних людей взагалі мало.
З вами абсолютно згоден американський письменник Едгар По,******** Артура Конан Дойля,який заявив,що більшість людей являються ідіотами.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:49 Ответить
Більш дебільно гоменту ніж ваш немає.Дуже смішно читатати поради іншим від таких як ви " увімкнути голову",дякую вмієте розрядити обстановку.😅😅😅
показать весь комментарий
12.10.2025 13:57 Ответить
Пане, iiз 49 претендентiв, тiльки Порох мае досвiд державника-дипломата, господарника. Тому ваша тега - не переконлива. Чи може для вас Бойко - толкова людина?
показать весь комментарий
12.10.2025 14:02 Ответить
Наконец Касьянов признал, что во всем виноват Зеленский. И он прекрасно понимал с самого начала , что за всем этим стоит лично Зеленский. Но до последнего заявлял , что во всем виноват Ермак. И выгораживал Зеленского. И вот по этому Касьянова мало кто подержал с его протестом, потому что все это прекрасно понимали.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:05 Ответить
Був.знаю.Спробуй і ти,пустозвон
показать весь комментарий
12.10.2025 14:27 Ответить
Ось Вам, пан Юрій Касьянов і відповідь на всі Ваші питання, на всі Ваші справи, на всі "чому", "коли", "як"! Бо Ви так проголосували у 2019 році!
А тепер сказало Вам, - все, досить!

Або в буцегарню, або будеш "ВАНТАЖ-200"!
Бо Ви ж за це проголосували, пане Юрій, при чому не одноразово, а на президентських, парламентських, місцевих виборах!
Їжте пане Юрію, не обляпайтесь!
показать весь комментарий
12.10.2025 15:05 Ответить
Воно то да. Але з однієї сторони треба єднатись проти більшого зла попри взаємну неприязнь. А з іншої, допомогли деяким активістам, в вони в результаті злигалися з зеленими, стерненко не дасть збрехати
показать весь комментарий
12.10.2025 15:28 Ответить
У зели есть розовый фламинго...
А тут какие то беспилотные и добровольцы.....
Не украсть не хайпануть ...
Не масштаб!!
показать весь комментарий
12.10.2025 17:38 Ответить
До пана Юрія є питання, але хто з нас не робить помилки? Повністю на боці пана Юрія
показать весь комментарий
12.10.2025 18:41 Ответить
Майор - це старший офіцер, як і вказав Касьянов.
показать весь комментарий
13.10.2025 08:25 Ответить
Перемога все ближче..... над здоровим глуздом.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:11 Ответить
показать весь комментарий
12.10.2025 10:12 Ответить
Приведіть мені приклад звичайного людсько ставлення до рядового солдата під час війни? Де та коли це було і у якій війні?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:45 Ответить
Підписаний вексель повернувся
показать весь комментарий
12.10.2025 10:55 Ответить
Чому шкода ? Він сам обрав цей шлях !
показать весь комментарий
12.10.2025 10:57 Ответить
Яким чином це ваше твердження узаконює ******* в кріслі президента?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:00 Ответить
....навіть підняв білий прапор у спробі зберегти ефективний підрозділ і не переслідувати мене та членів моєї родини....
Може, це за то що не визначився, хто хазяїн.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:13 Ответить
Якщо стати між Азнавуром і пляшкою коньяка азнаурі, то можна загадувати бажання
показать весь комментарий
12.10.2025 11:36 Ответить
показать весь комментарий
12.10.2025 11:36 Ответить
КАТАСТРОФА - це Юлька ходяча. ВАНА - ще й торба з дустом
показать весь комментарий
12.10.2025 11:44 Ответить
Бот, його охороняють і обмежили пересування. А він доброволець, втікати не планує. На відміну від бусифікованих, які мабуть всі б повтікали. Ти б мотивацією бусифікованих переймався, а не на офіс зєльоних гнид працював.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:06 Ответить
Єдине, що він повинен підписати це явку з повинною.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:17 Ответить
То ти ще й того, ( як би то культурніше? О! Згадав) нетрадиційний гомосапієнс?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:25 Ответить
Для тих, хто купляє, чим гірші снаряди, тим вони дешевші, а отже на них можна зробити більшу накрутка, видаючи за нормальні.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
Та хай радіє! При Порошенку, його-б, вже давно, "розстріляли"!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:50 Ответить
Этот пассажир уже достал похлеще нелоха за последние пару недель. С мобилизованными его ахвицерчика держат, бедняжка, ну ничего, корону может поправят. Уже и НАБУ сюдя приплел, понимая что ничего не помогает. Давай показания под запись если такой супер важный свидетель (наверное такой же как и ахвицерчик с 0 кпд) и вали на фронт, толку будет больше
показать весь комментарий
12.10.2025 12:56 Ответить
дрібний ?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:40 Ответить
Пустозвон,йди добіса.В юри проблема в тому що він з себе одоночасно борцуна за справедливість корчить і намагаєть компроматом виторгувати собі плюшки.Іди нахрен разом з касьяновим
показать весь комментарий
12.10.2025 14:55 Ответить
Пожалiйте того, хто привiв до влади ось це невiгластво, котре виявилося(що до нього) ще й не вдячним.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:53 Ответить
Ну тоді нехай "нє скігліть"
показать весь комментарий
12.10.2025 23:00 Ответить
З такою владою,і ворогів годі шукати! Україно!Україно!Подивись на себе,в твоїй хаті сидить ворог,та сміється з тебе! Вічна пам'ять,безвинно звинуваченим,безвинно закатованим,безвинно загиблим! Подяка фантастичним героям ЗСУ
показать весь комментарий
13.10.2025 06:23 Ответить
згідно з яким повноваження президента подовжуються на час дії ВС? ..... згідно проросійських наративів
показать весь комментарий
12.10.2025 10:09 Ответить
Він особисто воював,чи командував?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:54 Ответить
Волонтер АТО, активіст ініціативи "Армія SOS", керівник ініціативи "A.Drones". Радіоінженер, спеціаліст з аеророзвідки. Займається виробництвом дронів та БПЛА для української армії та безпосередньо аеророзвідкою, заснував громадське дослідно-конструкторське бюро безпілотної авіації "Matrix-UAV".

Він сам не воював.А написав він це в зневажливій формі.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:55 Ответить
Точніше, рішення ухвалив ерм, підпис і печатка-за зе.
Схема,як і по Червінському.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:55 Ответить
це реалії правління зеленої гундосої гніди, яка дуже сцикує та ненавидить військових.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:02 Ответить
Це ти США скажи, там різниця між офіцерами і солдатами мінімальна у побуті.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:06 Ответить
Сирський, я тебе впізнав. Хто тобі порадив під Ореста замаскуватись?, бо в тебе мізків на такий know-how катма.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:08 Ответить
не потрібно все валити на зеленського, розумних людей взагалі мало і далеко не всі з них командири
показать весь комментарий
12.10.2025 11:34 Ответить
Я в цьому впевнений.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
ДайошЪ баб Юльку i баста.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:43 Ответить
Яке ти, Маша, маєш право чмирити військових? Ти пройшла АТО? Якби тебе здали на розправу кацапам в Іловайську, ти б за чорта проголосувала аби не Порох. А те що народ проголосував за Голобородька це в повній мірі заслуга Порошенка і я абсолютно згоден з баченням Степана Хмари - "Порошенко став причиною того, що до влади прийшов Зеленський. І голосували не за Зеленського, а проти Порошенка, тому що неможливо було його терпіти того, що робить Порошенко. Ота вся корупція, та брехня, та таємна гра з москвою. Вона почалась відразу, як тільки він став президентом". https://k-z.com.ua/vydeo/65200-stepan-hmara-rozpoviv-hto-takiy-poroshenko . А ще тобі, Маша і не тільки тобі, варто подивитись інтерв'ю https://www.youtube.com/watch?v=IpK7HOfORDI і особливо звернути увагу на частину після 9-ої хвилини 30 сек, там Яворівський доволі недвозначно (хіба зовсім тупий не зрозуміє) розказує, яку армію будував Порошенко і проти кого він її будував.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:02 Ответить
Ка́рма (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82 санскр. कर्म, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F трансліт. karma), Ка́мма (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D1%96 палі kamma) - універсальний закон зв'язку причин і наслідків у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0 дгармічних https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%96%D1%8F релігіях.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:40 Ответить
Касянов думав що тільки ненависного йому Порошенка будуть переслідувати?
Не було такого в історії. Терор вчиняється проти всіх інакодумаючих. Бо ж наступна влада буде садити зелю і кодлу. А він цього не хоче. Тому намагається знищити всіх, хто може отримати владу замість нього
показать весь комментарий
12.10.2025 15:27 Ответить
"Рішення про ліквідацію нашого підрозділу було принято президентом Володимиром Зелененським тому що я є викривачем у справі Fire Point і ключовим свідком"-Ю.Касьянов.
Тобто,ставши викривачем справи фірми Fire Point по афері з Фламінго,куди перевели чималі кошти,яка запевнила,що буде випускати ракети,як сосиски-по хрущовськи...
Або,колишні заслуги перед КОмандою ЗЕЛенського(КОЗЕЛ) пішли в ніщо,порівняно з тим,які він дав свідчення на цю команду в НАБУ.
показать весь комментарий
12.10.2025 17:31 Ответить
Образи Касьянова то одне, але очевидно що він потрапив під каток репресій бо сказав "зайвого" проти жидів у владі
показать весь комментарий
12.10.2025 18:23 Ответить
"Нікому не вистачає сміливості визнати що в країні давно вже махрова диктатура"- це копія 2-го коментаря. Думаю, що насправді іще гірше "махрової диктатури": мова йде, на конкретному прикладі, про відверту зраду Московському Мордорові. Про які вибори тоді можна говорити? Термінове усунення зрадників за методом С.І.Хмари !!!
показать весь комментарий
12.10.2025 20:26 Ответить
Касьянов - мутный тіп.Військове училище закінчив (склад - техничний) у Києві,але служив в Білорусі 99-2002 роках.У біографіях пишуть ,що служив офіцером,але невідомо яким.З 14 року волонтер + доброволець одночасно.Та ще і власник підприємства по дронах теж з того ж часу.Як це так?Там,вочевидь,не той конфлікт,що він малює.
Та ще. Майор не є вищим офіцером.Це офіцер Касьянов мав би знати.Хизуватись,що його хлопці побігли у СЗЧ - це військовий злочин для командира.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:56 Ответить
"Я залишав президенту поле для маневру - закликав його змінити рішення, виходив на Майдан, звинувачував тільки Єрмака, вів кулуарні переговори з членами його команди, навіть підняв білий прапор у спробі.....

і вот саме тому тебе ніхто !!!!! НЕ підтримав

.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:33 Ответить
Юрій тримайся, дуже багато людей тебе підтримує і слідкує за тобою.
Твій зірковий шлях ще попереду.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:10 Ответить
Як вже цей зе-ненiл задовбав. Яка нiженка, "Мене, старшого офіцера, добровольця з 2014 року, поселили в одній казармі з мобілізованими...". Знаходитись в бригадi "Гарт", прикордонного загону для нього одного - це бути арештантом в буцигарнi. ЗЫ... братья и сьостры, особистий бiзнес - це як ото Восток, дiло витончене... А саме головне, всi iз оточення цього Ненiла, хто був розформований, не хничуть, та й не мають права на це, за викладками iз вiйськового статуту. А обзивати наше вiйськове формування буцигарнею, при виконаннi обов`язкiв iз захисту Батькiвщини, - це вже кримiнал, та ще й пiд час вiйськових дiй.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:25 Ответить
А дiйство ще не завершене. Дотриндиться до буцигарнi. Та те пусте, за цього зепатрiота нi одна зегнида не пiдв`язалася.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:31 Ответить
Гарно написано. Безвідносно до особи потєрпєвшего. Мій знайомий до "призову" у військо у 58 років і після , як після поранення його вивели позаштат "стійко переносити труднощі пов'язані з ..." за 600( шістсот) гривень на місяць - дві зовсім різні людини. Це певно пов'язано зі специфікою військової справи, і він не впорався з моральним навантаженням...
показать весь комментарий
12.10.2025 10:59 Ответить
Вийди отсюда, розбійник (с)
показать весь комментарий
12.10.2025 11:26 Ответить
Зєлю геть. Вибори. І так має і може сміливо, твердо, але у межах дозволеного казати кожен. Якщо ми не хочемо КАТАСТРОФИ, якої Україна ще не бачила
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
ДПСУ не хоче в піхоту. Забув мабуть як хлопців передавав тцкшникам
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
Бо мобілізовані розбіжаться. Оце проблема. З такою мотивацією, коли закінчаться добровольці, багато не навоюєш. Звичайно Касьянов обурюється, що його охороняють як потенційного дезертира.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:11 Ответить
давно вас не було! рожевих поні.
а микола комбайнер, воює за фахом?
а василь токар фрезерувальник воює за фахом?
а мій родич науковець, воює за фахом? третій місяць сидить у блінчіку під постійними обстрілами.
ой, квіточку касьяна заперли в якусь казарму, не його принижують!
ніфіга собі! самого касьянова, нев'******** спеціаліста.....
показать весь комментарий
12.10.2025 12:14 Ответить
Колись, на початку 2000-х казалось шо главзеб мае талант, грати полудурка... Та придивившись, зрозумiв, що вiн вiд народження ним е. ЗЫ... Чому полудурок? Бо шлепер 3 слова не годен зв`зати у речення, а цей 3 речення не годен пiдвести до единого сенсу. Хто не вiрить, вiдберiть у вави суфлера, та послухайте що воно буде верзти - iобу можна датись , слухаючи цего лiдора.
показать весь комментарий
12.10.2025 19:06 Ответить
Російські проплачені боти, разом з проплаченими ботами блазня, травлять Юрія Касьянова.

Російські ЗМІ і армія радіють ліквідації одного з найкращих підрозділів ЗСУ.
показать весь комментарий
12.10.2025 22:30 Ответить
касьянов солдат?
ой, касьянов дипломований кадровий офіцер?

спеціально для касьянова:

Труднощі військової служби:

Солдат повинен бути готовий до складних умов, пов'язаних зі специфікою військової справи, зокрема до фізичних та психологічних навантажень.

Обмеження:

Згідно з військовими статутами, солдат зобов'язаний стійко переносити обмеження, що накладаються на нього як на військовослужбовця.

Ризики:

З огляду на військові реалії, солдат повинен бути готовим до ризику, не шкодуючи свого життя при виконанні військового обов'язку.

Виконання наказів:

Солдат повинен стійко переносити труднощі, пов'язані з виконанням наказів командирів, оскільки це є основою військової дисципліни.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:41 Ответить
+++ Нагорода знайшла ... !
показать весь комментарий
12.10.2025 10:45 Ответить
Війна - це ненормальний стан суспільства, котрий нівелює звичайні, людські відносини. Тому не треба цивільно реагувати на стресову неправду та несправедливість. На війні інакше не буває.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:53 Ответить
Між нами стариками. Я думаю що Порох ніколи б не залишив помирати Ярослава Журавля. Мене той випадок ... .
показать весь комментарий
12.10.2025 11:34 Ответить
Ну, Міхо Саакашвілі під час міхомайдану з Єлізавєтою Ясько жив в елітних апартаментах з портретом на всю стіну самого себе. Бидло мерзло в палатках, зігріваючись вогниками бурбуляторів. До хріна тих бурбуляторів навколо валялося.
А по темі- чим Касьянов кращий за інших? У нас кухня одна була, для офіцерів і рядових.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:13 Ответить
Зелена влада майже нічим не відрізняється від російської. Це - оті самі братні "народи" в сенсі корупції, беззаконня, підлості. Тільки активна частина нашого народу поки що не дає цим зеленим пройдисвітам встановити тут авторитарне правління. Хоча ознаки всі є.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:41 Ответить
Згоден з вами , та цьому зебуiну привидiлось, що вiн недоторканний. Тому й поплутав грiшне з праведним, трiшки золiгархничав - особистий бiзнес захотiв змiксувати з армiею.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:36 Ответить
Коли ?
показать весь комментарий
12.10.2025 10:48 Ответить
Армiя - це постйнi ротацii, з перекиданням iз однiеi частини в другу... А тут шо не так. В свiй час самопальних дронщикiв розформували, та на iх базi створили державнi пiдроздiли... Правда у вiйськовому статутi не прописано, що держслужбовець може злигувати держслужбу з особистим бiзнесом...
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
ігорок , скількі тобі нагадувати ? тобі на туди ...
показать весь комментарий
12.10.2025 11:50 Ответить
А на полі бою, під обстрілом, тобі теж привілейоване місце повинні надавать? Старші офіцери лежать поряд з рядовими, і ніхто не вимагає окремого окопу, чи бліндажа...
показать весь комментарий
12.10.2025 12:53 Ответить
немає нічого проросійського в бажанні мати владу, яка виконує Конституцію.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:19 Ответить
Громадяни мають слідкувати за виконанням Конституції, щоб не було узурпаторів та диктаторів.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:28 Ответить
тут я згоден з Касяновим, дійсно його стан погіршується, яму потрібна не казарма, а палата, з мякими стінками.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:46 Ответить
бенин Омански Нарик это проект кремля "буратино" со смотрящим фсбэшником Елдаком поставленным патрушевым в Омане в 20 году место бениного смотрящего богдана и пока это гундявое Животное играет роль "гидранта" Украине ни чего не светит!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 11:19 Ответить
Він сидить разом з мобілізованими і голосить, що його тримають в скотських умовах, як ухилянта. У нього здоров'я погіршується, а в тих хто поруч? Йому пофіг на них.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:41 Ответить
Так Касьянов когда-то сильно радовался когда зеленые гельминты посадили не за что в тюрьму киборга Марченко. Которого потом "выкупил" из тюрьмы Порох. Легендарного теперь генерала "Марчелло", "Дядю Диму" у Николаевского ванька, спасшего своим умом от оккупации русней Николаев, Одессу и Южноукраинскую АЭС. И ни одна падла до сих пор так и не извинилась перед ним за ту позорную посадку. Включая подхрюкивающего тогда Зе гельминта Касьянова. Еще раз повторю для него - пусть заглянет себе внутрь, так выглядит карма.

показать весь комментарий
12.10.2025 16:32 Ответить
ага щаззз...
показать весь комментарий
12.10.2025 10:25 Ответить
Ну що Юрію допомогли тобі твої блазні, прийшов час визнати свої помилки 2019 року.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:34 Ответить
Він не визнає . Він вже неодноразово заявляв що свій вибір у 2019 не вважає помилкою .
Для нього Порошенко був і залишається більшим злом ніж Зеля ,, навіть зараз , після того що з ним сталося .
Касьянова не переконати . Це неможливо .
показать весь комментарий
12.10.2025 16:24 Ответить
"... Воздасться за справами та вчинками вашими..."©
показать весь комментарий
12.10.2025 10:11 Ответить
Людину.яка з 14го року воює.не можна порівняти з тими.хто тільки прийшов.або не хотів прийти.його піймали.(Я не засуджую таких.але факт).Стільки років війни.стільки бойових подвигів-це треба цінити.Це не дрібниця.Боюсь.після війни ******** воїнів.які пройшли ад.будуть рівняти з якимось пузатим водійом маршрутки.який відсидівся у теплі.та виганяв ветеранів війни.за безкоштовний проїзд
показать весь комментарий
12.10.2025 10:40 Ответить
Головне, що цей диктатор - не Порошенко. Тому Касьянов має бути задоволеним.
Пи. Си. Іноді своїх бажань треба боятися, бо в один час вони можуть збутися.
Пи. Пи. Си. Бажання, які йдуть від почуття помсти, чи зпздрощів, не є богоугодними, тому і є шкідливими для того, хто їх впускає у серце всупереч здоровому глузду.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:25 Ответить
Полізло Г з щілин.
Офіцерчику, по типу, взападло з солдатами жити?
показать весь комментарий
12.10.2025 17:33 Ответить
Споконвік, у всіх арміях світу офіцери мали краще утримання, ніж рядові солдати.
Ой! Яка несправедливість!
показать весь комментарий
12.10.2025 10:29 Ответить
Страница 3 из 4