11563 відвідувача онлайн

Поліцейська Дудіна не змогла додзвонитися у швидку під час стрілянини в Києві: медики службове розслідування не проводять. ДОКУМЕНТ

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" не проводить службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав.

Про це йдеться у відповіді на запит Цензор.НЕТ.

Що відомо?

У Центрі зауважили, що того дня диспетчери діяли відповідно до чинних протоколів.

Автоматизована система "Екстрена медична допомога" фіксує лише прийняті дзвінки і не зберігає інформацію про спроби додзвонювання.

За офіційними даними, 18 квітня 2026 року, починаючи з 16:32, на лінію "103" надійшло 17 звернень щодо подій у Голосіївському районі, зокрема про вогнепальні поранення, стрілянину та пожежу. Частина викликів була переадресована зі служби "112".

Усі вхідні дзвінки записуються та зберігаються, а аудіозаписи можуть бути надані правоохоронним органам за запитом.

Також повідомляється, що у день події збоїв у роботі системи зв’язку не зафіксовано. Загалом протягом доби 18 квітня цього року було оброблено 2764 дзвінки.

Нагадаємо, раніше під час судового засідання поліцейська Анна Дудіна заявила, що безрезультатно кілька разів намагалася викликати швидку під час стрілянини. 

Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської
Стрілянина у Києві: у швидкій прокоментували заяви поліцейської

Стрілянина в Києві

Втеча поліцейських

  • Раніше повідомлялося, що поліцейські після пострілів втекли, лишивши без допомоги постраждалу під час теракту в Києві: Клименко вимагає службового розслідування.
  • Вигівський повідомив, що поліцейських, які втекли під час теракту в Києві, відсторонили. Розпочато службове розслідування.
  • Як інформує генпрокурор Руслан Кравченко, відкрито справу проти поліцейських за службову недбалість під час теракту в Києві.
  • 21 квітня Анні Дудіній та її колезі поліцейському Михайлу Дробницькому обрали запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на 60 днів з правом внесення застави в розмірі 266 тис. грн.
Топ коментарі
+30
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
+29
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
+15
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
нікуди воно не дзвонило,брехня, воно витріщивши з переляку зеньки тікало чим дужче рятуючи свою шкуру
показати весь коментар
28.04.2026 09:44 Відповісти
А Ви були поруч і все бачили? Чому тоді Ви не зателефонували? У слідчих є телефон Дудіної і їм легко перевірити інформацію.
показати весь коментар
28.04.2026 10:14 Відповісти
"Не змогла" додзвониться до "швидкої"? А рація у неї, для чого? Поліцаї, при подібних ситуаціях, ЗОБОВ'ЯЗАНІ телефонувать, у першу чергу, до власної оперативної служби. І вже потім - у "швидку"... Туди вона теж "не додзвонилася"? Чи "не додзвонився" оператор, якого вона "повідомила про стрілянину та постраждалих"?
"Лекція для колгоспників"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:21 Відповісти
Мабуть цим розбираються слідчі по справі і суспільство дізнається, хто телефонував на оператора ''швидкої'' поліцейська, чи черговий її підрозділу. Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських?
показати весь коментар
28.04.2026 10:25 Відповісти
Навіщо виливати не перевірену інформацію, яка відразу формує думку у людей про вину поліцейських? центру медичної допомоги.
показати весь коментар
28.04.2026 11:17 Відповісти
А що не так? Що вже є вирок суду, який підтвердив, що поліцейська говорила в суді неправду? Є покази в суді пані Дудіної і є відписка КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва". Вони повідомили на запити, що не проводять службове розслідування щодо роботи диспетчерів під час подій 18 квітня 2026 року в Голосіївському районі, оскільки не вбачає для цього підстав. Мені нічого добавити, без проведення службового розслідування керівники "Центру" зробили свій висновок.
Єдиним спільним номером для виклику екстрених служб (поліція, медицина, ДСНС/МНС, газова служба) в Україні є 112. Цей номер працює як "єдине вікно" для швидкого виклику допомоги, подібний до європейського стандарту. Номер 112 працює з мобільних та стаціонарних телефонів. Можна викликати допомогу, навіть якщо у вашого мобільного оператора немає мережі, але є доступ до мережі іншого оператора.
Класичні номери екстрених служб (працюють паралельно): 101 - ДСНС (рятувальники/МНС).102 - Національна поліція.103 - Швидка медична допомога.104 - Аварійна служба газу.
Я не являюся слідчим і не маю можливості написати запит до оператора цієї системи і витребувати кількість телефонних дзінків і кількість не прийнятих. Чомусь впевнений, що прокуратура та внутрішня безпека поліції цим займаються. Для мене стало зрозумілими дії поліцейської, яка є медиком (працювала таким на Майдані), що швидше викликати "швидку карету" по телефону відразу з місця події, довівши до них картинку події і в якому стані перебувають потерпілі. Якщо скористатися рацією і повідомити черговому, то це також варіант, але втрата часу. Можливо і так вона зробила. Черговому потрібно поясними про потерпілих, їх стан, адресу і т.п., і після цього черговий передасть цю інформацію на 112 (втрачається час). Я не екперт, але з точки зору мало б бути так.
показати весь коментар
28.04.2026 11:57 Відповісти
Пані Анна Дудіна, стверджує, що не дозвонилась. Тобто факту дзвінка та відповідно роботи диспетчорів з нею немає. Тобто нема підстав розслідувати саме роботу диспетчорів внутри КП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва" у звязку з діями саме пані Дугіної. Можно перевірити роботу технічних служб Центру щодо організації звязку.....
показати весь коментар
28.04.2026 12:54 Відповісти
Немає бажання знову і знову коментувати бруд, який виливається на адресу поліцейської. А з чого Ви взяли, що факту дзвінка немає і не було? Вина Дудіна, що там не взяли слухавку? І як я зрозумів, то мова йде не про роботу диспетчерів КП "Центру...", а саме диспетчера "швидкої". А можливо вона телефонувала і через "Центр...". Проводиться перевірка і можна робити висновки тільки після її закінчення, а не через сайт цензора зі своїми домислами.
показати весь коментар
29.04.2026 09:58 Відповісти
Бруд? Докази цього будуть, чи Ви звикли, як на базарі звинуватити опонента першим? Поки що бруд льете тут Ви. Як я зрозумів Анна Дудіна стверджула на суді сама, що не дозвонилася - тобто не було зєднання з центром та відповідно диспечером і це незалежить від того "взяли там слухавку чи ні" - факт дзвінка фіксується автоматично. Ви ведь користуєтесь ******** звязком? Тому неможна перевірять роботу диспечера про що і свідчить викладений тут документ.
показати весь коментар
29.04.2026 10:53 Відповісти
Я Вас зрозумів. Не зрозумів Ваше позицію, точно як на базарі. Якщо Дудіна телефонувала і це можливо підлтвердять працівники техничної служби (айтішники), то поліцейська говорила правду. Базар закунчено! Чекаємо закінчення перевірки спеціалістів. Особисто я вірю Дудіній. У мене є великі претензії тільки ло її напарника за непрофесійні дії і керівництва патрульної поліції, а також чергових, яку створили цю ситуацію.
показати весь коментар
29.04.2026 11:48 Відповісти
Згоден з Вами на всі 100 %.
показати весь коментар
29.04.2026 12:30 Відповісти
Не формує думку про поліцейського, а вона вже давно сформована суспільством, а саме поліцаї ніколи не захистять українця, і як покзала практика вони обгаджені і з виречиними очима здавали екзамен по бігу і в них цього разу все получилося.
показати весь коментар
28.04.2026 15:13 Відповісти
Якщо пані Олена там думає про поліцейських і вона знає, як має діяти поліцейська - то можливо потрібно йти в поліцію, щоб принести користь і захист України? Якщо пані вже не можуть по віку, то мождете відправити свою доню чи внучку?
показати весь коментар
28.04.2026 15:53 Відповісти
Пане Олексо, як може суспільство формувати свої думки ми побачили у квітні 2019 року.
показати весь коментар
29.04.2026 10:00 Відповісти
Я перепрошую, а що рація поліції на одному каналі з рацією медиків? Здається ні, є єдиний номер телефону. Але я Вашу думку вловив. Поліцейська мала по рації вийти на свого чергового і пояснити йому що трапилося, вказати адресу і подію, щоб він мав інформацію щоб телефонувати на 103 чи є загальний телефон? Черговий буде телефонувати? Час втрачається? Чи можливо телефонувати напряму? А як викликала Дудіна 'швидку'' Ви вже знаєте?
показати весь коментар
28.04.2026 10:36 Відповісти
Я тобі виклав "алгоритм дій"...Оцінюй, його, як знаєш... А що було насправді - хай слідство розбирається...
показати весь коментар
28.04.2026 10:55 Відповісти
Погоджуюся в тому плані, що цим має розбиратися слідчий. Я також виклав свою думку, як мала діяти поліцейська.
Ми зараз обговорюємо виключно про телефонні дзвінки. А дії поліції я не виправдовую. Першою справою їх мало бути - ліквідація стрілка.
Якщо винна і медицина - то в цьому також розбереться слідчий і крапку поставить суд.
показати весь коментар
28.04.2026 12:02 Відповісти
.згідно поліцейських правил при таких випадках поліцейська ..чи її напарник повідомляють оперативного чергового по РАДІОСТАНЦІЇ!!! Ніякий телефон не може використовуватися..бо це ОСОБИСТИЙ пристрій і ТІЛЬКИ оперативний черговий отримавший доповідь про застосування зброї ЗРАЗУ викликає швидку НЕЗАЛЕЖНО..є поранені..чи нема поранених.... Використання зброї- автоматичий виклик черговим швидкої.... повідомлення у ДСНС...тощо. То поліцейска навіть порядок дій не знала. І дивують дії її напарника. Поранена дитина..а він посилає її за аптечкою. Повідомив він оперативного.. не повідомив...один Бог знає..і ца поліцейська парочка. Налице повна непідготовленність і некомпетентність поліції. Якщо поліцейський навіть зброю не дістав з кобури при пострілах... то про що йде мова? І таких їх на вулицях 90 відсотків... То на їх допомогу у таких випадках навіть не сподівайтеся. Не вб*ють терористи...то покалічать поліцейські. А може і добре..що вони не дістали і не використали зброю. Бо могли зі страху **допомогти** стрілку по повній. Втрачена вся програма поліцейської підготовки. В поліцію тільки через армію.... тільки через сильну тестову перевірку. ..тощо. Але про що мова... Зелена країна..зелених мрій з зеленими ідіотами і достатньо зеленим населенням....
показати весь коментар
28.04.2026 18:16 Відповісти
Для мене стало очевидним, що це черговий вкид в інформпростір старої інформації про поліцейську, яку декілька днів поливали брудом - є відволікання уваги громадян від чогось цікавого, куди вляпався або президент, або його оточення. Бо якраз саме народ більше не любить поліцію. Бо якраз влада довела поліцію до такого стану, коли вони разом із ТЦК холять і затримують ухилянтів. І ніхто навіть і близько не хоче задуматися, що до цієї ситуації привело не обявлення воєнного стану і мобілізації у 2022 році. Якби це було зроблено - то не було б повномасшабного нападу і таких в місті Києві "стрільців".
Тепер, що стосується поліцейської. Ніхто не знає - повідомляла по рації поліцейська чи її напарник чергового чи ні, але старються її очорнити, показати її неправомірні дї. Мова йде виключно про те, що поліцейська телефонувала на оператора "швидкої" і там не взяли слухавку. Тут вже писалося про алгоритм дій і про повідомлення і виклик "швидкої"..Я хочу запитати у ВасUR Navigator , якщо поліцейська передасть по рації черговому, що поранена дитина і буде розясняти місце знаходження дитини і які поранення отримала дитина... то це прискорить виклик "швидкої"? Черговий буде телефонувати по телефону, а не по рації, так? Чи є спеціальні рації? Ні, їх немає. Мабуть оперптивніше і якісніше зателефонувати своїм колишнім колегам пані поліцейській і розповісти про подію і викликати на місце???
Я не виправдовую дії поліцейських, особливо чоловіка, але чому така ненависть до дівчини? Чому її не підготовлену поставили в наряд і відправили на виклик, куди має іхати спеціальний підрозділ? Чому такий неякісний підбір кадрів не тільки в поліції, а у всі структури? Немає питань до міністра МВС і керівника національної поліції? І у президента немає до них питань.
А немає питань до ЗСУ, коли вони цілими підрозділами залишали позиції на передовій маючи автомати, кулемети, танки, бронетранспортери, дрони і не зробили жодного пострілу? Тоді командир бригади застрелився. А тут керівники напижили тільки личики, відписалися і забулися.
показати весь коментар
28.04.2026 23:13 Відповісти
..доповідь оперативному ЗНАЧНО !!! прискорить виклик швидкої! Бо у оперативного ПРЯМИЙ канал з медиками і ДСНС. Там теж ОПЕРАТИВНІ Є!!! Не жіночка оператор з номером 103.. а цілий центр. А якщо газ прорвало... то дзвонити поліцейскому на 104?... А якщо когось привалило... то поліцейскі звонять до ДСНС? Вони по радіостанції докладають МИТТЕВО..(прямий канал) оперативному. Він і приймає рішення далі..куди..кому..як ..про що говорити і дзвонити! Ну а Ваше..нема спеціальних рацій ...це вже треш..а оперптивніше і якісніше зателефонувати своїм колишнім колегам пані поліцейській і розповісти про подію і викликати на місце???...це вже навіть у мозок не вкладається...))))
показати весь коментар
29.04.2026 18:21 Відповісти
На прикінці 22 року, чоловіку не могли викликати швидку - не було ЕЕ, неможливо було додзвонитись. Син тоді попросив товариша - той через чат нацпола викликав.

А зараз тих додатків, каналів і т.п. дофіга. Дивна якась ситуація. Мб просто слабкі нерви, не витримала стресової ситуації. Погано тестували при прийому до нацполу.
показати весь коментар
28.04.2026 15:44 Відповісти
Розгубилась, однозначно.
показати весь коментар
28.04.2026 19:16 Відповісти
Дудіна не була штатною патрульною. Вона кабінетна, її відправили на "підсилення" на кладовище в поминальний день (це було на цензорі). Так що сильно сумніваюсь, що окрім кайданок і газового балончика в неї ще щось було.
показати весь коментар
28.04.2026 16:23 Відповісти
А вона ВЕСЬ ЧАС була "кабінетною"? Вона - МЕДИК, за освітою! Якщо вже не тямила, як "кабінетна", що робить, під час надзвичайної події, то чому не надала допомогу, як медпрацівник?... Вона ж "реабілітолог", а не "дієтолог громадського харчування"!!!
Про "виконання наказу", я вже мовчу - тобі цього не зрозуміть- "Не в коня корм...".
показати весь коментар
28.04.2026 16:32 Відповісти
Не погоджуюся з паном від слова - зовсім. Якщо дійсно поліцейська була відправлена на охорону громадського порядку на цвинтар - то її не мали права направіляти на пригоду, де потрібно розбиратися СОГ. В неї дійсно і не могло бути зброї, крім кайданок. А якщо вона медик за освітою, то мабуть їй краще знати - потрібно надати медицинську допомогу на місці події, чи для цього мають бути спеціальні умови і не кайданки, а скальпелі, наркоз, аналізи, ренген, препарати та інше. Людина це ж не звір. Навіщо коментувати те, що ще до кінця не відомо? Оцінку діям пані Дугіної дає прокуратура і суд. Що призвело до цих наслідків? Направлення на охорону громадського порядку не підготовленого працівника до цього заходу працівника. Хто винен? Керівник підрозділу і відповідальна особа, яка проводила інструктаж. Це безаперечно навіть до закінчення розслідування справи. Зроблені висновки і притягнуті до відповідальності керівники патрульної поліції? Ні. Знову вкидають інформацію, яка заздалегідь визначає в суспільства винуватість Дугіної.
Що правда, так це не професійні і навіть злочинні дії її напарника, який спеціально підготовлений для такої служби - а він злякався і втік!!!
показати весь коментар
28.04.2026 16:59 Відповісти
Я не проти - хай розбирається слідство... Але ж не забувай - я даю оцінку її діям, як фахівець. Бо маю відповідну освіту, та професійний досвід. Вона отримала наказ, як посадова особа органу внутрішніх справ. Перед чергуванням пройшла інструктаж. Чим вона була озброєна - мені не відомо... (як і тобі). Але для надання невідкладної допомоги (наприклад, зупинення кровотечі), не потрібен ні пістолет, ні кайданки, ні газовий балончик...
показати весь коментар
28.04.2026 17:15 Відповісти
Я не буду сперичатися. Але якщо Ви фахівець - то мали б звернути увагу на те, що черговий відправив на такий серйозний виклик непідготовлену особу. Ви проходили службу в міліції чи поліції? Якщо проходили службу в міліції, то можу Вас засмутити. Все дуже змінилося і в найгірший бік. На такі виклики мала б виїзджати СОГ поліції району, а не патрульна поліція. Почну із самого початку виїзду патрульної поліції на місце події. Всього не знаю, але читав, що цей наряд був відправлений на охорону громадського порядку на один із цвинтарів на поминальні дні. Мені не зрозуміло, чому черговий висмикнув звідти наряд і відправив на правопорушення? Мені не зрозуміло, чому черговий (оператор 102) не дала доповнення, що адміністративний проступок переріс в серйозний злочин із застосуванням вогнепальної зброї? Чому не повідомлено, що там, куди направили наряд господар підпалив квартиру? Хіба це проста річ? Хіба про це не повідомляють громадяни? Чому, коли оператор, чи черговий отримали виклик не повідомили наряду, що правопорушник має зареєстровану зброю?
Особисто я думаю, що внутрішня безпека поліції, прокуратури і ДБР з першого дня займаються цією справою. Вбачаю незадовільну організацію підготовки нарядів поліції і дій керівників підрозділів. А цій новині ми обговорюємо інформацію про телефонування поліцейської на оператора "швидкої" - а там не взяли слухавку. Якщо телефонували на 112 - то там малиб зреагувати всі.

https://www.google.com/search?q=%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B8+%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%86%D1%96%D1%97+%28%D0%93%D0%A0%D0%9F%D0%9F%29&rlz=1C1CHBD_ruUA1130UA1130&oq=%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%86%D1%96%D1%97+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D1%94+%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B8&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIKCAEQABiABBiiBDIKCAIQABiABBiiBDIHCAMQABjvBTIHCAQQABjvBTIKCAUQABiABBiiBNIBCTEzOTgyajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfA4SnJQhWSm5LkiXB0W_jXjG5fK97oC2WY8SuSlY2zgfj1nlXxZP21Co3cWPWoUwxE8mTtj8H7XEvBliNbWsKWK0aqoQNlkzTDn30UNwF0j8rSKQUsMGEFKYCsLc9ayPoT_pB4TBMxQDuZovWlqw0xYJSBqIKIwqaUpZ81XH3ooxkfV0C-I9fApSiMkRFRQYv4gpPCCGRA1L6v1sbVniIaoELzIK5sSszXLJNxskwc0Awixhp5qD5AfSxyR0FDGvHEcOyMX-FbROJZKwQqdbD04_Xw4PET8NPZvPWTxZtnRaw&csui=3&ved=2ahUKEwjKnrmjsJGUAxVrExAIHc--FG0QgK4QegQIARAB

https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/41499:82727
показати весь коментар
28.04.2026 23:37 Відповісти
Не хочеться матюкаться = але я, як фахівець, "звернув увагу"... А от ТИ - ні...По-перше, це було не "направлення на серйозний виклик", а звичайне патрулювання. Тобто, їх завданням було перебування на маршруті, для контролю порядку, а не для протистояння, чи ліквідації, надзвичайної події. По-друге, вона - ПОСАДОВА ОСОБА органу внутрішніх справа - а вони навчені навичкам володіння зброєю. По-третє, як посадова особа силової структури, вона виконує наказ - незалежно від того, на якій посаді вона перебуває, за штатним розкладом... У армії начальниками варт і черговоми частини ходять усі - і начпроди, і начальники служби ПММ, і служби пального... І нікого не цікавить, що вони ніколи в роті охорони не служили...
По-четверте, не відомо, чи володів ситуацією, в тому районі, черговий, взагалі. По-п'яте, не відомо, чи пов'язував черговий стрільбу в "спальному районі та підпал квартири, з НП, що сталася неподалік.
Ти зовсім не розібрався в ситуації, але лізеш "рассуждать"...
показати весь коментар
29.04.2026 06:05 Відповісти
Я Вас запитав як фахівця і залишився незадоволеним Вашою відповіддю. Якщо ми спілкуємося - то спілкуємося по тим фактам, що відомо, а не домислюємо щось своє. В нас є факт - новина " раніше під час судового засідання поліцейська Анна Дудіна заявила, що безрезультатно кілька разів намагалася викликати швидку під час стрілянини". Все більше нічого немає. Якщо продовжуємо діалог по діях, як мали діяти поліцейські, то є такий алгоритм. Я ж не просто так запитав Вас, як фахівця де Ви служили - чи в міліції, чи в поліції, чи у збройних силах.
Ми (Україна) пішли по європейському шляху і в столлиці точно діє оператор служби " 112". В Херсоні, Покровську такої служби точно немає. Служба 112 - це єдиний безплатний номер екстреної допомоги в Україні, що об'єднує чотири основні служби (101, 102, 103, 104) та дозволяє викликати допомогу за принципом «єдиного вікна».
Основні функції оператора 112: прийом викликів, де оператор приймає дзвінок, оцінює ситуацію та сам визначає, які служби необхідні. За потреби направляє на місце події рятувальників (ДСНС), поліцію, швидку медичну допомогу або аварійну газову службу. Оператори проходять спеціальне навчання, яке дозволяє приймати виклики різними мовами (наприклад, англійською, польською), що важливо для іноземців.
Як зв'язатися, якщо немає зв'язку. МВС запустило застосунок 112 Ukraine, який дозволяє викликати допомогу навіть у ситуаціях, коли мобільна мережа перевантажена або відсутня. Зараз система працює у Києві, Київській області, а також поступово впроваджується в інших регіонах (наприклад, Одеса, Львів).Оператори 112 працюють 24/7, щоб забезпечити максимально швидке реагування на надзвичайні ситуації. Знаючи, як має діяти оператор "служби 112", то можна припустити, що туди телефонували і про підпал квартири і про стрілялину...
Особисто я не знаю, як джіяла поліцейська - передала по рації черговому ситуацію, чи зателефонувала оператору - 112. Ще раз наголошую, що цього не знає ніхто, хто береться коментувати всього одне речення із новини. Але і на цей випадок є дії працівника патрульної поліціїї. ( Патрульні поліцейські це майже окрема структура і вони є тільки в областних центрах). Але як і всі вони виконують закон, які регулює діяльність поліції України.
Дії наряду патрульної поліції при виявленні пораненого на вулиці регулюються Законом України «Про Національну поліцію» (ст. 18, ст. 23) та спрямовані на порятунок життя, забезпечення безпеки та документування події.
Алгоритм дій базується на принципах безпеки та надання домедичної допомоги.
1. Забезпечення безпеки (Оцінка ситуації)
Оцінка місця події: Переконатися у відсутності загрози для самих поліцейських (небезпека вибуху, обвалу, активного обстрілу, агресивних людей).Зупинка загрози: Якщо поранений постраждав від злочину, вжити заходів щодо затримання правопорушника.Огородження місця: Позначити місце події (конуси, стрічка), щоб запобігти новим травмам.
2. Повідомлення та запит допомоги
Доповідь диспетчеру: Старший наряду негайно повідомляє оперативного чергового про виявлення пораненого, його стан, місце події та необхідні сили. Та виклик екстрених служб: Забезпечити виклик бригади швидкої медичної допомоги (103).
В мене вилике питання до чергового по поліції, якому стікалася вся інформація по цих пригодах. Я стверджую і наполягакю, що черговий отримавши таку інформацію і постійні доповнення до них, мав зайти в базу (в нього є всі бази) і подивитися, що порушник має зареєстровану зброю. Черговий цього не зробив. Повторюся, що керівник підрозділу, в якому проходить службу поліцейська порушив все, що тільки можна, бо її не можна було направляти на такий виклик. Якраз черговий і той, хто формував список нарядів підставили під загрозу громадян і життя самих поліцейських, привели їх до такого страшного злочину і до кримінальної відповідальності.
показати весь коментар
29.04.2026 10:36 Відповісти
"- Несли, несли
Та й в Україну принесли
Великих слов, велику силу...
Та й більш нічого...".
Саме так можна охарактеризувать твій допис...
Вона повинна була повідомить по рації, про надзвичайну подію, оперативного чергового... Це ПЕРШЕ, і ГОЛОВНЕ... А потім уже, діять за обствинами... Вона ЦЕ зробила?...
То про що ми сперечаємося?
А служив я у армії - тобто, в подібній до міліції, силовій структурі... Навіть "Табелі постам", та "Інструкції черговим частини" розробляв - бо маю юридичну освіту... А це та сама "патрульна служба" - тільки з іншою специфікою...
показати весь коментар
29.04.2026 10:47 Відповісти
Ще і ще раз хочу донести свою позицію фахівцю (хоча Ви мабуть фахівець у військовій юристпруденції), що на цю годину не відомо - передавала Дудіна інформацію черговому чи оператору по рації, чи ні. По рації могла передати інформацуію тільки своєму черговому, на оператолра можна телефонувати зі стаціонарного чи мобільного телефону. (можливо через додаток і по рації). Чи визивала вона "швидку" через чергового чи оператора 112. Можливо і визивала, а можливо ні, телефонувала на прямий телефон диспетчера «швидкої» району.
Тут мова йде виключно про те, що вона не змогла дотелефонуватися до "швидкої". Я також знаю про що пишу, мабуть був дуже довгий час причетний до таких служб і зсередини знаю, як воно працює, а не по коментиарях та здогадках.
Самий надійний спосіб отримати миттєву допомогу від працівників меджицини "швидкої" - це коли особисто їх викликаєш, з ними контактуєш, спілкуєшся і зустрічаєш їх приїзд та супроводжуєш до місця, де знаходиться потерпілий. Це було колись. Я ж не просто так запитав - в якій службі і структурі Ви служили. В міліції було так, а в поліції все зовсім по-іншому. Ти можеш зателефонувати на 103, бо не скрізь є оператор 112 і потрапити на областний пульт. Вони перепитують, з якого ти міста і перемикають на те місто, звідки їде швидка. Мені вже багато років, мабуть точно як і Вам і я давно на пенсії і служив в армії - Група радянських військ і Німеччині, потім проходив службу в інших спецпідрозділах майже 30 років (зі службою в армії 6 років). Розповім випадок, який приключився зі мною -приклад виклику наряду поліції. Викликав я не один раз, але зупинюся на події, що відбулася на автовокзалі міста Кривого Рогу. Попри свої хвороби і вік ще ні разу не пройшов повз, коли злочинці обдирають жертву. Вночі на авставокзалі років десь 6-ть назад я залишився один, автобус мав прибути тільки під ранок. Каси і нічого не працює. Крім мене на вокзалі був ще один пассажир і туди з'явився негативний, на вигляд злочинний елемент - приставав до нього. Обдурили і змусили йти зняти їм з банкомата гроші на бутилку горілки. Він це зробив добровільно і через вікно було видно, як зайши в кафе (площа біля вокзалу освітлена і працював бар). Вийшовши з бару - знову зайшли випившими на вокзал. Крім цих елеменнтів були і інші, яким таксисти привозили дози наркотичних засобів у шприцах. вони прямо в залі кололи ці "припарати". Ті, що пристали до незнайомого (який знімав їм гроші і разом з ними випивав), щось долвго спілкувалися, а потім четверо злочинців (в данному випадку грабіж "гоп-стоп") почали знімати з нього куртку і забирати банківську картку. Звичайно я заступився. Сили були нерівні і я змушений був зателефонувати на оператора 102, прижавшись спиною до стіни. Злочинці злякавшись, зупинилися і не чинили мені супротив. "Оператор" запитала моє прізвище, імя і по-батькові та адрес мого проживання...Я відповів, що на мене напали, я дам ці свідчення, коли приїде поліція. Оператор відповіла, що якщо не буде моїх данних - то ніхто не приїде (хоча в них був номер мого телефону, з якого я телефонував). З точки зору логіки і законів поліції такого бути не могло, але воно так сталося. І я в присутності злочинців називав свої анкетні данні і адресу проживання. Патрульна поліція приїхала через хлилин десять, забрали двох нападників і потерпілого. Але до цього я мав з ними велику сутичку - вони мене витягли на вулицю, повалили і били ногами, порвали шкіряну курточку, поставили синець, що нічого не бачив на около. Я відповідав, в іншому випадку мене просто б замісили. Тих, що забрала поліція затримав я особисто і чекав їх приїзду побитий і в лахмітті, замість дорогого одягу. Спасала мене уборщиця вокзалу, відганяючи їх шваброю. Я до чого про це написав, а про те, що оператор мала всі данні і про заявника і місце злочину. Ті, що телефонували точно назвали данні свого сусіда(стрільця), що він їм погрожував і стріляв із травмата. То чому черговий не перевірив по базах цього стрільця і не повідомив патрульних, що він має зброю? Чому направив туди непідготовлених, а не спеціальний наряд, наприклад СОГ? Коли розвивалися подальші дії - стрілець зайшов до квартири, підпалив квартиру і вийшов... Я чомусь впевнений, що оператор 112, який є в Києві мала повідоми МЧС про пожежу і обов'язково поліцію і "швидку". Черговий мав бути проінформований і мав діяти в інший спосіб..., але він цього не зробив. Не зробило цього і керівництво, яке поставило на патрулювання не зовсім підготовлену поліцейську. Вони не мали права цього робити. І на останок, кому як не поліцейській, яка має медичну освіту (не юридичну) знати куди і як телефонувати, щоб отримати реальну і швидку медичну допомогу? Мабуть вона знає телефон "швидкої" району. Можливо не раз туди зверталася, а можливо і там працювала. То навіщо ми даємо оцінку тим подіям, про які не знаємо і робимо у всьому винною поліцейську??? Навіщо цей вкид? Мабуть відволікти увагу від чогось, що дуже неприємне для суспільства? А що міліцію, що поліцію не любить більшість суспільства, бо влада і тут їх знайшла як очорнити, не провівши мобілізацію (що записано в Конституції як обов'язок Верховному головнокомандувачу), втягнули до «відлову» молодих хлопців поліцейських. Ось і все, про що я хотів написати. Я нікого не ображаю, просто довів свою думку. Відповідати не буду. Своїми брудними коментарями нарід може довести палійську до суїциду.
показати весь коментар
29.04.2026 13:11 Відповісти
Щасливої дороги... Читать "купу словоблуддя" наміру не маю...
показати весь коментар
29.04.2026 13:19 Відповісти
Навзаєм!
показати весь коментар
29.04.2026 18:05 Відповісти
Шановний! Якщо поліцейський при пораненій дитині і лежащих поруч поранених чи вбитих людях... НАВІТЬ не дістає зброю з кобури... і як Ви бачили на відео..біжить ..притримуючі цю кобуру...посилає напарника за аптечкою..а не шукає стрілка...то про яку ПІДГОТОВКУ йде мова? І до речі. При любому патрулюванні пістолет ПМ...штатна зброя обов*язкова. АКС може видаватися додатково рішенням командира..по оперативній ситуації. А то що до 90 відсотків поліцейських непідготовлені до таких випадків... навіть не сумнівайтеся. І як я написав вище...може і добре..що ці поліцейські не дістали свої нагани... Бо жертв могло бути і більше...
показати весь коментар
28.04.2026 18:27 Відповісти
До речі, один цікавий момент Ви «підсвітили». Медична освіта. Зараз жінкам із такою освітою дуже «не просто».
показати весь коментар
28.04.2026 19:44 Відповісти
А ти відео з нагрудних камер бачив? Поранення в голову. Я не медик. Але окрім того, щоб замотати голову бинтом, я не знаю, що ще можна було зробити на асфальті. Вот її і відправляють за аптечкою в авто. Вона встає і йде в протилежний бік від того що станеться. За 6-7 секунд вона відходить від хлопчика на 8-15 метрів, в залежності від темпу. І починається стрільба. Розвернутися і почати ковбойську дуель? Бігти назустріч кулям до хлопчика? - це, блін , не виконання наказу, це власний вибір. Я розумію, що пенсіонер-силовик з поганим характером), але спочатку відео подивись. Воно також є на Цензорі.
З.І. А між тим по мережі поширюється думка, що ця муйня з поліцейськими роздмухується Татаровим, щоб скинути Кліменка. Тому спочатку і закинули перше відео з вікон будинку навпроти і по якому можна було строїти будь які версії, а вже потім, через декілька днів, відео з нагрудної камери.
показати весь коментар
28.04.2026 22:50 Відповісти
І що? ТИ - не медик... Я теж... Але первинну санітарну підготовку, маю. Та і її не треба, щоб зрозуміть, що при кровотечі, перше, що треба зробить - це її спинить, будь-якими підручними засобами, а вже потім бігти, кудись, за аптечкою. Чи "відправляли", її "по аптечку", не відомо - це лише слова "причетних" - а їм вірить не можна, бо вони - "зацікавлені особи".
Хто там кого хоче "скинуть" - мене не цікавить... Я дивлюся на це, з точки зору статті Кримінального кодексу, та нормативних документів МВС, які визначають алгоритми дій посадових осіб, у подібній ситуації...
показати весь коментар
29.04.2026 06:25 Відповісти
Чого ти сперечаєшся - подивись відео, там є цей епізод: "Чи "відправляли", її "по аптечку", не відомо - це лише слова "причетних" - а їм вірить не можна, бо вони - "зацікавлені особи"." Посилання тобі навіть ложу: https://censor.net/ua/news/3611485/dvoye-politseyiskyh-otrymaly-pidozru-za-diyi-pid-chas-teraktu-u-kyyevi
показати весь коментар
29.04.2026 16:23 Відповісти
а ти мабуть сам зеньки залив коли відео дивився - поліцайка пішла раніше (мабуть справді за аптечкою). А після вистрілів стрімголов тікав тільки командир екіпажу
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Нє вінаватая я, он сам прішол
показати весь коментар
28.04.2026 11:16 Відповісти
Протокол, інструкції, регламенти КМУ, ВРУ… вказівка оманського по телефону, єрмака-татарова, міндіча…..
Так і зраджується Украіна, з 2019 року….
показати весь коментар
28.04.2026 12:37 Відповісти
Це легко перевіряється---через оператора мобільного звязку. А базікати,хто куда звонив--не ваша справа.
показати весь коментар
28.04.2026 15:10 Відповісти
Самий перед поліцейським потрібно було валити безбашеного шоб не наробив ше більшої біди
показати весь коментар
28.04.2026 09:45 Відповісти
Це Ви зараз всі розумні заднім числом, коли знаєте, що стрілок був один. А щоб Ви робили в перші секунди, опинившись в епіцентру місця події? Ви знали б, що там один, чи по вистрілах могли подумати, що ДРГ, а можливо проводиться якась операція?
показати весь коментар
28.04.2026 10:18 Відповісти
Тобто, якщо стрілець не один, то поліція може втікати?
Зрозумів....
показати весь коментар
28.04.2026 10:29 Відповісти
Дивлячись як пояснити. Наприклад, не "втікати", а "максимально швидко зайняти тактично більш вигідну для вогневого контакту позицію"...
показати весь коментар
28.04.2026 10:37 Відповісти
Дійсно-обидвоє мєнтів шукали вигідну позицію в сусідньому кварталі.
показати весь коментар
28.04.2026 17:50 Відповісти
Я не зрозумів, що таке втікала? Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі? Рембо доморшений!
показати весь коментар
28.04.2026 11:22 Відповісти
Чому одразу? Спочатку треба проконсультуватися з ШІ, що робити в такому випадку. Потім зробити запит в поліцію на застосування засобів примусу. Потім вже можна з чистою совістю тікати.

"Що відразу, без зясування ситуації кинутися під кулі?" - ні в якому разі. "Вони не навчені" (с)
показати весь коментар
28.04.2026 12:22 Відповісти
Ні, поліція в любому випадку має діяти по захисту життя і здоров'я громадян. В них в такому випадку має бути затверджений алгоритм їх дії. Тут інше - я довів свою точку зору, як могли сприймати цю подію поліцейські. А ще читав( точно не знаю і не збираюся давати оцінку), що Дудіна не є працівником, що виходить на патрулювання вулиці, а є не до кінця підготовленою для цієї функції - є офісним працівником. Тут є відповідальність керівництва хто заганяє кабінетних працівників в такі наряди, підставляючи життя громадян і таких поліцейських..
показати весь коментар
28.04.2026 13:44 Відповісти
"Тут інше - я довів свою точку зору". Сам собі? Ну ок...
показати весь коментар
28.04.2026 13:47 Відповісти
Мені цікаво, як би поступив в такому випадку Сергій Пупкін? Мабуть накивав би п'ятками. Відчувається, що Сергій має образу на поліцію, мабуть не один срок тягнув?
показати весь коментар
28.04.2026 15:58 Відповісти
«Якби та якби, то виросли б у роті гриби» - це українське приказка-відповідь, яку використовують, коли хтось надмірно захоплюється мріями, будує припущення.

Чудово жити в світі своїх фантазій?
показати весь коментар
28.04.2026 17:29 Відповісти
Операція по відстрілу дітей?
показати весь коментар
28.04.2026 11:44 Відповісти
класика!
скинути свою провину на кого завгодно!
тобто, не обісрана мєнтовка винна, бо вона канцелярська криса та не могла додзвонитися до медиків, котрій потрібно було достати зброю та пристрелити падлу, а хто завгодно.
саме, як наше найзелешіше гундосе чмо.
показати весь коментар
28.04.2026 09:51 Відповісти
Шановний, в як поліцейські скидають провину на когось? Ніхто ні на кого нічого не скидає. Проти поліцейських порушена кримінальна справа і їм вручені підозри. Мова йде виключно про те, що працівники спеціальних служб не брали слухавку ( виклик) для екстреної допомоги громадянам.
показати весь коментар
28.04.2026 13:49 Відповісти
забожись!
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
.. а вона і не повинна викликати швидку по телефону. Для цього є радіостанція..і канал зв*язку з оперативним черговим..який ВСЕ ЦЕ ПОВИНЕН РОБИТИ! А їх справа..дістати зброю і почати переслідування стрілка. У них у КОЖНОГО станція... Тільки доповідь... потрібна швидка.. адреса....і ВСЕ!!!!!! Ніяких телефонів..дзвінків...)))) За що Ви зачепилися!? Вони навіть своїх обов*язків не знали..алгоритму дій у таких ситуаціях... Навіть зброю НЕ ДІСТАЛИ!!!
показати весь коментар
28.04.2026 18:34 Відповісти
Шановний, а Ви дивилися відео? Якщо не дивилися то подивіться. Поліцейська оглянула хлопчика і отримала наказ йти за аптечкою.., а потім розпочалася стрільба. Не навязуйте свою думку, як мала діяти поліцейська. Прочитайте як отримують виклик на лінію 112. Там немає ніякої рації, туди можна телефонувати з мобільного, або стаціонарного телефону. Полійейська має медичну освіту і сама бачила поранення хлопчика і діяла оперативно (на мою думку). Ви станьте на місце поліцейської і визвіть по рації чергового, повідомте про поранення дитини, місце знаходження дитини, куди має їхати "швидка" і т.п. Це займе час? Після цього повідомлення черговий має телефонувати на 112 і повторювати сказане поліцейсько... То можливо оперативніше зателефонувати відразу на 112??? Ви вже знаєте - передавали по радіостанції?
Дії наряду патрульної поліції при виявленні пораненого на вулиці регулюються Законом України «Про Національну поліцію» (ст. 18, ст. 23) та спрямовані на порятунок життя, забезпечення безпеки та документування події.
Алгоритм дій базується на принципах безпеки та надання домедичної допомоги.
1. Забезпечення безпеки (Оцінка ситуації)
Оцінка місця події: Переконатися у відсутності загрози для самих поліцейських (небезпека вибуху, обвалу, активного обстрілу, агресивних людей).Зупинка загрози: Якщо поранений постраждав від злочину, вжити заходів щодо затримання правопорушника.Огородження місця: Позначити місце події (конуси, стрічка), щоб запобігти новим травмам.
2. Повідомлення та запит допомоги
Доповідь диспетчеру: Старший наряду негайно повідомляє оперативного чергового про виявлення пораненого, його стан, місце події та необхідні сили. Та виклик екстрених служб: Забезпечити виклик бригади швидкої медичної допомоги (103).
показати весь коментар
28.04.2026 23:55 Відповісти
.. прочитайте ще раз статті 18 та 23..які Ви сюди втулили. І трошки нав*яжу Вам реальність! Коли поруч бродить вбивця з автоматом... тільки дурень буде викликати швидку по телефону. Тому і дії цього патруля апріорі НЕПРОФЕСІЙНІ! Тому у кожного з них радіостанція з ПРЯМИМ !!! каналом зв*язку з оперативним!!! І цечутно ВСІМ ПОЛІЦЕЙСЬКИМ на цьому каналі. У оперативного ПРЯМИЙ!!!!! канал з медиками ДСНС... І там седять не один оперативний..а кілька десятків... які розподілені по секторам і оцінюють всю ситуацію.... Вони у хвилину визвуть те..що потрібно... Бо поруч нема вбивці з автоматом... і загрози життю. ..і поліцейским і людям навколо. І останне!! При таких обставинах ..де відбуваються використання зброї... швидка ..ДСНС.. автоматично і моментально оповіщуються ... без всяких викликів ... приводяться у готовність І ВИСУВАЮТЬСЯ у прилеглі райони. І по доповідям поліцейських направляються туди..де потрібні... ОПЕРАТИВНИМ ЧЕРГОВИМ!!!! а не нарядом! А Ваше Та виклик екстрених служб: Забезпечити виклик бригади швидкої медичної допомоги (103). ніщо інше..як маніпуляція. Бо забезпечити виклик можна через радіостанцію... А цифра 103...це ніяк не вказівка дзвонити!!!
показати весь коментар
29.04.2026 18:04 Відповісти
Якщо ви обзиваєте людей по роду їхньої роботи і принижуєте ,то ви не " пацюк,ви просто дол--**. Кожна мерзота дозволяє собі хамство і обзиває іншиї.
показати весь коментар
28.04.2026 15:20 Відповісти
називається, народна любов!!!!
показати весь коментар
28.04.2026 16:24 Відповісти
Народна любов? А що є така? Ви хочете привести приклад виборів 2019 року, коли народ полюбив своїх гнобителів? Тих, хто їх десятками років у своїй творчості обзивав дурнями, висміював їх культуру, традиції і трагедії...? То це не любов народу - це діагноз!
показати весь коментар
28.04.2026 17:06 Відповісти
а вибори:
кучми
януковіча
то, про що?
та навіть ющенко, при котрому було продано їб*ть скільки зброї?
чому?
кому?
показати весь коментар
28.04.2026 18:34 Відповісти
А в неї та зброя була? Їй на її посаді взагалі штатна зброя дається?
показати весь коментар
28.04.2026 16:31 Відповісти
Думаю, перевірити факт дзвінка можна не лише через диспетчера швидкої. Напевне це можна зробити, перевіривши телефон і через мобільного оператора.
показати весь коментар
28.04.2026 09:59 Відповісти
Був дзвінок,чи ні,це ніяк не виправдовує втечу і відповідальність.Навіщо зайопувати оператора,щоб перевірити.
показати весь коментар
28.04.2026 10:07 Відповісти
Що, знову Вам вкинули стару інформацію про вину поліцейської, щоб відвернути увагу від того, що Ізраїль купив другий ворожий карабль української пшениці, вкраденої на окупованих територіях? Дудіна під слідством, а як там справи з міндічами і цукерманами? Де вони? Вкравши мільярди з Енергоатома вони залишили ге одну сотню людей в небезпеці, чи ні?
показати весь коментар
28.04.2026 10:22 Відповісти
Дурак той, хто обзиває людей, яких не знає. Як наказав Сигіба в Ізраїль за покупку зерна до цього? Можливо відправили в той регіон 201- го спеціаліста з нашими дронами, щоб збивали іранські? Чи якось по іншому?
показати весь коментар
28.04.2026 10:39 Відповісти
Звичайно, факт дзвінка перевірять, але питання не в тому. Питання в тому, щоб в майбутньому виключити ситуації, коли поліціянт не може додзвонитися до швидкої. Можливо потрібна якась окрема лінія для поліції, або ще щось.
показати весь коментар
28.04.2026 10:24 Відповісти
Ага,і посатидити 10 операторів.В лікарні нема коштів на столяра і сантехніка.
показати весь коментар
28.04.2026 10:28 Відповісти
Навіщо садити десять операторів і витрачати на нах гроші. Потрібно випустити на вулиці Києва "Пятачка" з пістолетом і він один наведе порядок - перестріляє всіх і всіх вилікує без виклику медиків.
показати весь коментар
28.04.2026 16:00 Відповісти
... ну що Ви мелете!!!??Не повинен поліціянт ні до якої швидкої дзвонити. У нього прямий канал..РАДІОСТАНЦІЯ... прямий звязок. У КОЖНОГО!!!!!!! Доповідь... потрібна швидка...адреса..і ВСЕ!!! Ніяких телефонних дхвінків не має бути. Це КОМПЛЕКС дій при таких ситуаціях! Вони навіть порядку дій своїх НЕ ЗНАЛИ!!!
показати весь коментар
28.04.2026 18:41 Відповісти
Дії наряду патрульної поліції при виявленні пораненого на вулиці регулюються Законом України «Про Національну поліцію» (ст. 18, ст. 23) та спрямовані на порятунок життя, забезпечення безпеки та документування події.
Алгоритм дій базується на принципах безпеки та надання домедичної допомоги.
1. Забезпечення безпеки (Оцінка ситуації)
Оцінка місця події: Переконатися у відсутності загрози для самих поліцейських (небезпека вибуху, обвалу, активного обстрілу, агресивних людей).Зупинка загрози: Якщо поранений постраждав від злочину, вжити заходів щодо затримання правопорушника.Огородження місця: Позначити місце події (конуси, стрічка), щоб запобігти новим травмам.
2. Повідомлення та запит допомоги
Доповідь диспетчеру: Старший наряду негайно повідомляє оперативного чергового про виявлення пораненого, його стан, місце події та необхідні сили. Та виклик екстрених служб: Забезпечити виклик бригади швидкої медичної допомоги (103).
показати весь коментар
29.04.2026 00:03 Відповісти
.. навіть сперечатися і щось Вам доводити стосовно дій поліцейської нема ніякого сенсу. Ви і коней..і людей вперли в одне місце. Тут і міністр..і президент і підрозділи ЗСУ...яки втікли з позицій..і звстрелившийся комбриг...))) Ви не знаєте алгоритма дій наряда... і намагаєтеся ЩОСЬ вичитати і трактувати по своєму розумінні. Ви навіть не розумієте... що мобільний телефон у патрульного є ОСОБИСТИМ пристроєм..і його використання не регламентується від слова ЗОВСІМ!!!!

а тепер як це насправді!!!!!
2. Повідомлення та запит допомоги
Доповідь диспетчеру (оперативному черговому): Старший наряду негайно повідомляє оперативного чергового про виявлення пораненого, його стан (свідомість, характер поранень, критичні кровотечі), точне місце події та необхідні сили (медична допомога, додатковий наряд, ДСНС).Та в подальшому:Забезпечити безпеку: Переконатися, що місце події безпечне для надання допомоги (відсутність загрози обстрілу, обвалу, пожежі тощо).Надати домедичну допомогу: Негайно розпочати надання першої домедичної допомоги відповідно до протоколу (зупинка критичних кровотеч, забезпечення прохідності дихальних шляхів) до приїзду медиків [1].Організувати зустріч швидкої: Визначити персонал для зустрічі карети швидкої допомоги та супроводу до пораненого.Фіксація: Зберегти обстановку на місці події, якщо це не заважає наданню допомоги.

І далі!!! Ви зараз у інтергнеті знайдете про організацію старшим наряду виклику швидкої по 103..чи 112. А тепер дайте відповідь....який пристрій для цього використати..коли ОСОБИСТИЙ МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН... не може бути признаний..як засіб для виконання службових обов*язків . Поліцейска юридично могла сказати. Телефона у мене нема. Я повідомила оперативного...!!!! То иоже Ви не знаєте...що мобільний телефон не є законним засобом при патрулюванні? І те що знімають поліцейські Вас на мобільний телефон... вони можуть засунути собі в одне місце Ваші ж зьомки..це документ! Тому у них і бодікамера. ..яка законна. І зрозумійте ... У нас може бути кілька нормативних актів... які протирічать друг другу... на 180 відсотків. Так і тут. У поліції США не використовується НІЧОГО особистого. Ніяких особистих пристроїв. Тільки радіостанція з каналами зв*язку з оперативними ..медиками.. іншими службами...Там по 911 зв*язок поліції тільки по радіостанції. А тут у нас накручено і наверчено. Передирали правила не думаючі не не читаючі. Приведу приклад. Навіть у нас величезний державний орган и...який колись називався Укравіація... тупо передрав європейські правила і у транспорту авіацію втулив стюардес і стюардів... про їх час роботи... обов*язки...тощо. Так і тут.
А то що на дівчину накинулися... ))) Так чого Ви хочете? Чи порозумнішали ти 73 відсотка мудрого наріду? Щось змінилося у мозку цих мас? А то що у поліції безлад і бардель... то нічого нового. Вони ж не навчені воювати....))) І цими словами Клименка закінчимо наші дописи.! Нічого не зміниться... У зоопарку все буде як треба. І тварини на місці..і клітки на місці..і директор з наглядачами на місці... Головне тваринам... пожрати...поспати..посрати... (не стидаюся) ..і у теплі. Всі закони зоопарка!!!
показати весь коментар
29.04.2026 17:46 Відповісти
Погоджуюся, але маю внести свою поправку не як коментатор законів, а як практик, який(правда давно) викликав карету "швидкої". В законах написано одне, а в житті буває інше. Почну з вимоги - повідомлення по рації своєму черговому.
Давайте для наглядності назвемо чергового "А", Дудіну "Б", а карету "швидкої" В. Пораненого хлопчика "Г".
В конкретному випадку мова йде про те, як найскоріше спасти хлопчика - надати йому не санітарну, як тут пишуть, що всі знають як надавати першу медичну допомогу, а реальну допомогу, щоб спасти йому життя.
Обєкт "Б" має спеціальну медичну освіту і вона знає, що потрібно робити. Тут серйозне поранення. Щоб спасти хлопця "Г" потрібні спеціалісти - "швидка" В".
Який найкородший шлях до "швидкої"? Правильно - зателефонувати диспетчеру "швидку", краще району. Із разних наказів ми знаємо, що до цих операторів потрібно телефонувати (не рація). По наказу це має зробити черговий А", отримавши інформацію по рації - телефлонує на "швидку". Час втрачається? Також, як практик, черговому потрібно роз'яснити адресу, які пошкодження, як туди підїхати і т.п. Черговий про це буде у Вас запитувати(патрульної) якийсь час, а потім це передавати на "швидку" і ті будуть багато чого уточнювати. Черговому потрібно буде повторно звернутися до обїету "Б". Навіть, якщо повторно не буде звертатися, то всерівно втрачається час. Не всі адреса ідеальні і чергуючи в нічний час, та і в днівний наш автомобіль виїзджав, щоб зустріти "карету швидкої" і провести до пораненого найкоротшим шляхом (дороги можуть бути заставлені машинами, перериті і т.п.)
Тож "Б" напряму телефлонує на оператора "швидкої" - "В", виграючи 10 необхідних хвилин спілкування з черговим, домовляється про зустріч і супровід. А потім для "Інструкції" телефонує своєму черговому, щоб не прицепилися буквоїди.
показати весь коментар
29.04.2026 18:30 Відповісти
.. у мене таке враження..що Ви абсолютно не розумієте ..що таке дії поліції ..і що і як це робиться. Але давайте!!! Я поліцейський. Достаю телефон... починаю дзвонити... Не беруть виклик... Дозвонився. Починаю розповідати ..де ..що..коли...куди. Починаються уточнення... Поруч почали стріляти..а мені треба хлопчика рятувати... я продовжую пояснювати... Зупинилися!!!!! Вбивця мене знайшов....
Я нажимаю кнопку радіостанції. Поранення..Дитина... ріг Університетської..та Кафедральної. Треба швидка!!!!! Оперативний.!!! Нажимає кнопку медцентру... повторює фразу. Оперативний медцентру ..нажимає кнопку... повторює. Бригада виїздить.... Я зі зброєю ВИКОНУЮ!!! свох обов*язки!!!!!
Ви коли небудь тримали в руках Радіостанцію"Уокі-Токі" (Walkie-Talkie)? Це такий малесенький пристрій...який висить і працює у кожного поліцейського. Ну то як Ви будете поводитися? Моментально будете виконувати свої обов*язки..чи дзвонити кудись...своїм друзям-фахівцям... про яких Ви згадували? А чи не бачили Ви ..коли відбувається автотроща...і поліцейські зі свої радіостанції викликають швидку...бо тут кров... крики... !? А чому вони не дзвонять по телефону на 103? Ну давайте посерьозніше думати. А то у Вас щось наївно-дитяче розуміння і структури поліції..і їх потрібних дій!
показати весь коментар
29.04.2026 18:51 Відповісти
Я не знаю ким сьогодні працюєте Ви. Я в поліції і дня не працював, але поняття маю. Перепрошую, якщо образив. Я мабуть знаю і розумію про що пишу. Але мене ніхто не хоче слухати, а нав'язують свої версії і знання. Я пішов на заслужений відпочинок ветераном. Побував на різних викликах і в різних ситуаціях, в тому числі і коли страляли і жбурлдяли гранати, підкладали під авто вибухівки, підривали містки і т.п. Навіщо створювати картинку на фантазіях? Під новиною написано - поліцейська повідомила в суді, що телефонувала в "швидку" і не телефонувалася. Навіщо зараз мова про стрільбу, про те як хто кого мав рятувати.... То інша історія. Але я написав свої версії, як би я діяв.
Коли ми працювали - не було лінії 112., та її і зараз немає, є тільки в Києві і області, можливо ще в декількох областях. Дивлячись через Гугл, як працює ця лінія то зрозумів, що потрібно телефонувати(Для виклику екстрених служб (поліція, швидка, пожежники, газова служба) в Україні телефонуйте 112 з будь-якого мобільного або міського телефону, це безкоштовно та працює 24/7. У разі відсутності зв'язку можна надіслати SMS або використати застосунок 112").
Якщо я нажимаю рацію, як пишите Ви - маленьку кнопочку, то мій виклик отримує черговий. Так? Я маю черговому повідомити, що в біля будинку такого-то, по вулиці такій-то сидить(лежить) поранена дитина? Я маю повідомити які пошкодження має дитина? Якщо так - то і повідомляючи по рації я витрачаю дорогоцінний час. Так? Отримавши моє повідомлення черговий по поліції телефонує на "швидку" чи ні? Є дубляж інформації вже не першоджерела, а іншої особи? Я думає, що так. Але я також знаю, що коли приїде інспекція по особовому складу, внутрішня безпека, прокуратура то будуть перевяряти дію поліцейської згідно "Положення" і якщо вона навіть врятувала громадянина, але діяла не по інструкції, то буде наказана. Так?
Мені і Вам не відомо з тієї інформації, що є в новині - передавала по рації обстановку поліцейська з медичною освітою на чергового чи ні. В нас є інформація, що вона телефонувала на диспетчера "швидкої". От і все. Впевнений, що поліцейська Дудіна всю інформацію передала по рації черговому. А для прискороення зателефонувала ще і медицині.
Гарного Вам дня.
показати весь коментар
30.04.2026 11:22 Відповісти
... я працюю над землею...)))) ... і багато років прослужив у армії... Знайомий з поліцейською системою... бо маю сослуживця...який з армії у кінці 10-х років ( списаний з льотної роботи по хворобі) пішов у поліцейську академію викладачем деяких загальновійськових дисціплін. Так от він достньо добре розповів мені про структуру поліції. Достатньо цікаво... і багато правильного. Та от... маючі деякі інформаційні кластери... розповідаю Вам...ПОВТОРЮЮЧІ!!!! Поліцейська сама себе підставила некомпетентністью і банальним незнанням правил. Повторю. Телефон особистий НЕ ПРОПИСАНИЙ у знаряженні поліцейського. Тільки РАДІОСТАНЦІЯ!!! Доповідь дуже коротка. Район... вулиця...поранена дитина.... треба швидка!!!.ВСЕ!!!!!!!!! Ніяких розповідей..що у неї..як у неї ... і що треба робити... Поліцейський НЕ ЛІКАР!!!! Навіть якщо у неї медична освіта!!! Поруч вбивця... Вона свої обов*язки виконала? НІ!!! Вона виконувала те..що їй захотілося... ну і до чого вона була навчена колись. Оце і є НЕПРОФЕСІОНАЛІЗМ!!! А описані Вами дії...дзвонити... писати СМС..на 103..112... це для звичайного перехожого. Розумію..що їй шкода було дитину. Але що сталося далі...!!!!??? Поліцейські втекли... а дитину від смерті спас дядя Саша..двірник... який закрив собою дитину... Так які обов*язки повинна виконувати поліцейська...ким би вона не була? СТРІЛЯТИ,,,ЗАХИЩАТИ,,,тощо. Тоді може і дядя Саша був би живий..і поліцейські були б героями.
Навіть якщо вони доповіли черговому про поранену дитину...( по Вашій версії) то дублювати виклик може тільки реально дурна людина. Для того..щоб заплутати все ..що можна.? Тут ситуація дуже проста. НЕВМІННЯ І НЕЗНАННЯ. Це як у нас... горить двигун у літаку... а командир дає команду другому пілоту бігти у салон і рятувати дитину..яка наприклад надихалася диму.... Думаю аналогію зрозуміли? А от то..що ці станції можуть не дотягувати у віддаленних селах...то таке можливе. Але У ВСІХ містах України... навіть маленьких у поліції ПРЯМИЙ звязок з оперативним...якому ЗНАЧНО простіше все це зробити.. Так Дудіну і накажуть..що вона діяла не по інструкції. І робила те...що не повинна була робити. Тільки не кажіть про людяність... поранену дитину...совість. Результати цієї совісті жахливі. Вбиті люди. А психологічно...її можна зрозуміти... А те...що вона дзвонила...і про це сказала...Так це захист себе і бажання викликати співучасть... помякшення... бажання виправдатись... Теж психологія. а саме цікаве!! Чому Ви так впевнено розповідаєте...що доповідь по радіостанції оперативнику..це втрачений час ? Стовідсотково..втрачений час... який привів до загибелі людей .... це дії Дугіної і її напарника... який просто тікав... притримуючі рукою кобуру... і навіть не думав за зброю. І оце Ви точно бачили на відео. Але можете вже це забути. Дудіну і другого виженуть з поліції... Ніхто їх не засудить. Поміняють ліжка у борделі. Мамка Клименко нікуди не дінеться... Через місяць все забудуть... Кілька груп поліцейських з*їздять на полігон... постріляють..тішачись..з ПМ та АКС...і все потече далі...тихо і спокійно. Поки не вирине ще якійсь з автоматом..і буде повторення . У країні все стабільно. )))
показати весь коментар
30.04.2026 14:38 Відповісти
Дугіна - Дудіна відчуйте смак захисту!
показати весь коментар
28.04.2026 10:00 Відповісти
Повилазили срані лінчевателі. Котрі не дивились відео, де старшой їй сказав бігти за аптечкою до машини, до стрілянини. Їм або когось потужно обісрать. Дзвінки фіксуються операторами, це легко довести. А ось мужик поліцейський це катастрофа, тут немає слів.
показати весь коментар
28.04.2026 10:06 Відповісти
Нелюбов до медиківі у наріду то таке, головне кинути бруд і каміння на поліцію, яку не ******* і у владі, бо бояться відкрито красти. Залили брудом і звинуватили цю поліцейську у всьому. Суд, засвоюючи настрій наріду виніс різні постанови. А виявляється поліцейська- дівчина робила все, щоб спасти громадян. По наказу свого старшого побігла за аптечкою, телефонувала на ''швидку'... Але здоровим бикам, які ховаються від мобілізації під спідниці мам і жінок було б краще, щоб поліцейська загинула.
В той час, коли вона була на Майдані, сьогоднішня влада була в москві і ''отодвігала кордони'', висміювала майданівців зі сцени, пропонуючи розганяти їх *********** палицями.
показати весь коментар
28.04.2026 10:13 Відповісти
Втеча поліції закладена на генитичному рівні .Нагадати 2022р?Люба людина може скурвитись.Те що вона була на майдані-нічого не міняє!Мобілізація до чого?Аби що писдонути.Невиконання обов*язків-відповідальність,все просто.
показати весь коментар
28.04.2026 10:23 Відповісти
Можна було б і не відповідати на цей брєд. Про що Ви хочете нагадати мені за 2022-й рік? Нагадайте. Те, що була на Майдані значить дуже багато. То не тільки її позиція, а її дія. Чи на майдані було все безпечно? Все безпечно було на антимайдані, звідки сьогодні вся влада. До чого мобілізація? Бо тут багато коментаторів, які готові налити побільше бруду на жінку, а багато з них пішли в СЗЧ, таких вже більше 300 тисяч. Ще більше, що переховуються від мобілізації. А поліцейська жінка і не заховалася, одягла однострій і захищає маминих синуль під два метра на зріст, що відсиджуються в тилу. Чи ті, що залишили позиції не мужньо втекли?
показати весь коментар
28.04.2026 13:57 Відповісти
А що багато крали,яи порушували ПДР, ? ,чи може один один проти бандитів??77
показати весь коментар
28.04.2026 15:28 Відповісти
Знову можна було не відповідати на брехню і маніпуляцію, але я відповім. Пан ''Пятачок'' чітко знає, як має діяти поліція для його захисту. А читали Ви Конституцію, як мають діяти чоловіки, коли отримують повістку? Деталі в Конституції не записані, але там є обов'язок кожного громадянина захищати свою країну. Не пам'ятаєте, хто чотири рази відносив, а потім став найбільшою ''шишкою''?
Втікали поліцейські у 2022-му році? Так втікали і не тільки поліцейські, а навіть керівники СБУ і керівники інших відомств, які давали присягу захищати Україну. Погулять хто нагородив начальника патрульної поліції, призначивши його до 2022 року на посаду в Миколаєві, а потім вручив йому генеральські погони. Особисто в тому місті де я перебував були поліцейські і серед них жінки, в оточені і виконували свої обов'язки - захищали Україну і громадян. В Миколаєві навіть патрульна поліція під керівництвом генерала Марченко відбили напад ворога і звільнили аеродром.
І на останок ''читай закони не будь дураком". Я читаю закони і знаю, що не має поділу на жінок і чоловіків. Навіть те, що люди є вільними гідності і правах ( ст.21 Конституції). А стаття 24 Конституції гарантує рівність громадян перед законом( раса, стать.., та забезпечує рівні права...,не може бути привілеїв чи обмеження за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань... А чому по закону підписаного президентом 14.04.2026 року " Про антисемітизм" одна нація стала рівнішою і білішою за українців і інші національності?
показати весь коментар
28.04.2026 16:38 Відповісти
Поліцію влада не людить-це ти довго думав .
показати весь коментар
28.04.2026 10:35 Відповісти
Старшою в наряді була Анна Дудіна, хоча вона й не була кадровою патрульною на постійній основі. Анна Дудіна (44 роки) на момент інциденту 18 квітня 2026 року обіймала посаду старшої інспекторки з питань житлового забезпечення апарату Департаменту патрульної поліції. У поліції вона прослужила понад 10 років. До патрулювання її залучили тимчасово через значний брак кадрів.Михайло Дробницький (27 років) був молодшим за віком та досвідом служби. У суді він зазначав, що саме він давав доручення напарниці (наприклад, оглянути поранену дитину), проте формально за посадою та вислугою років старшою була Дудіна.
показати весь коментар
28.04.2026 10:59 Відповісти
Висновки---хлопчика з пісочниці. .Причому тут вислуга?
показати весь коментар
28.04.2026 15:30 Відповісти
"Вислугу" - можете закреслити.
показати весь коментар
28.04.2026 16:59 Відповісти
..отак от! Значить якщо Старшого інспектора квартирно-експлуатаційної частини майора Миколу Рідника з вислугою у 15 років з за бойової ситуації призначили у механізований патруль ..яким командує лейтенант... то майор Рідник автоматично стає старшим... тому що майор і у нього 15 років вислуги.?!))) Але я згоден. Якщо Головнокомандувач..чотирижди ухилянт... повний телепень у військових справах..але КОМАНДУЄ.... то майору сам Бог велів командувати. Яка різниця..чим командувати... КЕЧ..чи механізованим патрулем. Але питання! Коли вже почнете просто ДУМАТИ!?
показати весь коментар
28.04.2026 18:54 Відповісти
Старший інспектор квартирно-експлуатаційної частини за "протирання штанів" на стулі отримає зарплатню більше ніж патрульний на вулиці та вийде на пенсію в 45 років. А як що щось треба робити - "то вони не навчені". Посада «старший інспектор» у Національній поліції України (МВС) зазвичай відповідає граничному спеціальному званню капітан поліції. Відноситься до середнього начальницького складу. Нехай напише рапорт, що отримала незаконний наказ.
показати весь коментар
28.04.2026 19:01 Відповісти
..от у мене одне питання!!! Ваша розумова хвороба це спадкоємність..чи набуте? Бо таку маячню...людина..яка хоч трохи думає ...яка служила у армії.... НІКОЛИ не напише. Це просто треш... то що Ви тут пишете!!!
показати весь коментар
28.04.2026 19:21 Відповісти
Надайте відповідь: пані Анна Дудіна поліцейський чи ні?
показати весь коментар
28.04.2026 19:35 Відповісти
... надаю!!! Президент України зеленський ... Верховний Головнокомандувач!! Як там .... з 2022 року.... ?
показати весь коментар
28.04.2026 19:50 Відповісти
Сторінка 1 з 2