11657 посетителей онлайн

Касьянов об атаке дронов на Москву: Наше подразделение делало это значительно дешевле

Индустрия дронов

Касьянов прокомментировал атаку дронов на Москву

Майор и специалист по аэроразведке Юрий Касьянов считает эффект от атаки БпЛА на Москву только экономическим.

Об этом он сообщил в Фейсбуке, передает Цензор.НЕТ.

"Этой ночью украинские дроны, в том числе "что-то реактивное" - типа "дронов-ракет" или "Фламинго" - атаковали Москву. Враг сообщает о сбитии 40 целей в московском регионе, в том числе 34 - летевших на Москву. Ни один дрон, ни одна ракета не долетели", - отметил он.

Эффективность атаки на Москву

"Минимальная стоимость дрона FP-1 компании Fire Point с дополнительной CRPA-антенной спутниковой навигации, повышающей вероятность прохождения РЭБ, сегодня составляет около 80 тыс. долларов. "Что-то реактивное", как известно из СМИ, может стоить в несколько раз дороже", - объяснил военный.

По его словам, если взять среднюю стоимость одного дрона/ракеты в 100 тыс. долларов (что является заниженной оценкой), то 40 сбитых целей в московском регионе - это 4 млн долларов.

Касьянов заявил, что эффект от атаки на Москву - только экономический:

  • стоимость зенитных ракет разных типов от "Панциря" - от 20 до 40 тыс. долларов. Примем 40 тыс. - за 40 ракет - 1,6 млн долларов;
  • закрытие 3-х аэропортов на 2 часа при стоимости одного часа простоя 450 тыс. долларов - 6х0,45=2,7 млн долларов.

"То есть суммарные экономические потери противника 1,6+2,7=4,3 млн долларов - превышают стоимость потраченных на эту акцию беспилотников, если только "что-то реактивное" не стоило ужасно дорого", - добавил он.

Касьянов заметил, что всегда поддерживал такие акции, а БпЛА его ликвидированного подразделения долетали до самого центра Москвы.

"И делали мы это значительно дешевле - всего за 144 тыс. долларов, за 24 аппарата ценой всего 6 тыс долларов за штуку. Соответственно, экономический эффект был в разы выше - ведь точно так же закрывались аэропорты, отключался мобильный интернет, не было в Москве спутниковой навигации и наступал транспортный коллапс.

Однако, оказывается, это было "неэффективно" и "безрезультатно". Так за что же нас разогнали, если другим можно летать в москву?" - подытожил он.

Атака дронов на Москву в ночь на 27 октября

Министерство обороны России заявило, что российская ПВО якобы перехватила и уничтожила 193 беспилотника. По данным оккупантов, 40 БпЛА были сбиты над Московской областью, 34 из них - летели на Москву.

Что предшествовало?

3 октября офицер ГПСУ, специалист по аэроразведке и основатель бюро беспилотной авиации Matrix-UAV Юрий Касьянов заявил, что расформирование возглавляемого им подразделения роты ударных беспилотных комплексов 10-го мобильного отряда ГПСУ состоялось по приказу руководителя Офиса президента Андрея Ермака.

По его словам, бойцов подразделения "таскают" на допрос в службу Внутренней безопасности и на полиграф. Он обратился с предупреждением к Ермаку из-за давления и преследования.

Также Касьянов обратился с призывом к президенту Зеленскому из-за ликвидации эффективного подразделения. Кроме того, он сообщил, что выходит к ОП на Майдан.

Вечером воскресенья, 5 октября, Касьянов вместе с семьей и сторонниками вышел на Майдан в знак протеста против расформирования его эффективного подразделения. Военный рассказал, что более двух часов они ждали президента Владимира Зеленского, однако он так и не пришел.

Впоследствии Касьянов заявил, что командование уволило с должности офицера, который исполнял обязанности командира. Военного с субботы удерживали на территории воинской части.

6 октября в ГПСУ сообщили, что подразделение Касьянова решили расформировать из-за отсутствия результативности при выполнении задач.

Юрий Касьянов назвал заявления Госпогранслужбы об отсутствии результатов у подразделения роты ударных БпЛА ложью.

12 октября Касьянов заявил, что он является обличителем и ключевым свидетелем по делу Национального антикоррупционного бюро в отношении компании Fire Point. Именно это он назвал основной причиной ликвидации созданного им подразделения. Также военный попросил НАБУ о защите для себя и родных по программе для свидетелей.

Ранее СМИ заявили, что совладельцем компании Fire Point является Тимур Миндич.

Позже стало известно, что Касьянов будет выполнять задачи в одном из подразделений ГПСУ на востоке.

Касьянов прокомментировал атаку дронов на Москву

Топ комментарии
+13
"Хвали мене, моя губонько - розтягну до вуха...". Після того потоку брехні та самовихваляння, який ми багато років чули від Касьянова, йому вже віри немає...
показать весь комментарий
27.10.2025 11:06 Ответить
+13
Ой мля почалося... Касьянов би самотужки і війну закінчив перемогою, якби його Порох за руки не тримав...

показать весь комментарий
27.10.2025 11:07 Ответить
+7
Ні. Треба періодично бити по мАцквє, щоб не сміли зняти з неї ППО на користь регіонів.
Після профілактичного удару можна знову повернутись до регіонів.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Хвали мене, моя губонько - розтягну до вуха...". Після того потоку брехні та самовихваляння, який ми багато років чули від Касьянова, йому вже віри немає...
показать весь комментарий
27.10.2025 11:06 Ответить
Очередную сакральную жертву пиарят.Только с грантоедом Виталей Шабуниным немного затихло как нового нашли.
Я Касьянова вообще никогда не смотрел так как он с 2014-го постоянно гнал негатив и недовольно брюзжал.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:48 Ответить
ще не гаряче, але вже тепло -

гріє душу фото з кулеметом на фоні "стєн древнєго крємля" і небо мацкви в хрестах прожекторів ППО.

"Ya, ya !
Mozem paftarit !"
тішаться в Дойчланді

кацапи, "дарагіє мов масквічі", ви цього хотіли ?
получітє-распішитєсь !

.
показать весь комментарий
27.10.2025 14:28 Ответить
Ой мля почалося... Касьянов би самотужки і війну закінчив перемогою, якби його Порох за руки не тримав...

показать весь комментарий
27.10.2025 11:07 Ответить
Нічого не розумію. Скільки дронів витратити щоб нічого?
Списати та отримати гроші.
Такою кількістю дронів атакувати ростов, чи брянск, чи белгород, тец електропідстанції, збільшивши кількість вибухівки?
показать весь комментарий
27.10.2025 11:10 Ответить
У мАцкви зараз найкращий протиповітряний захист у світі.
Головне - щоб так і залишалось, за рахунок фронту та регіонів.
На це і направлені подібні акції: щоб не розслаблялись і не розукомплетовували.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:11 Ответить
А не доцільніше було б бити по незахищених містах? Щоб ворог розпорошував ппо. І результат був би видно.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:16 Ответить
Ні. Треба періодично бити по мАцквє, щоб не сміли зняти з неї ППО на користь регіонів.
Після профілактичного удару можна знову повернутись до регіонів.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:59 Ответить
Знову повернутись? Може я щось не знаю?
показать весь комментарий
27.10.2025 12:23 Ответить
Ворог не буде розпорошувати ппо. З одної простої причини - срав ***** на незахищені міста зі Спаської вежі під бій курант.
показать весь комментарий
27.10.2025 12:18 Ответить
Так а в чому справа? Нам навіть краще - рівняти з землею все що не захищене. Чи в орді живуть не такі орки як в москві?
показать весь комментарий
27.10.2025 12:22 Ответить
Якби був нескінченний ресурс ракет і дронів, тоді так. Але цей ресурс дуже обмежений. І тому треба виставляти приорітети. Ефект від знищення НПЗ і сховищ палива незрівнянно вищій ніж кошмарити якихось рядових кацапів. Я б навіть сказав, шо кошмарити населення майже ніякого ефекту не зробить. Ось ***** кошмарить Україну кожен день. І шо? Україна капітулювала?
показать весь комментарий
27.10.2025 12:30 Ответить
ефект вже є,
на вулицях пітера та інших кацапських міст молодь співає пісні монєточки про рузьких солдатиків

.
показать весь комментарий
27.10.2025 14:32 Ответить
Я не знайомий з творчістю "монєточки". Напевне якесь лайно.
показать весь комментарий
27.10.2025 15:18 Ответить
Щось давненько Касянова не було чутно. Раніше " могутні" удари дронів Йурка наносили вражаючий військовий ефект. 10 крадратів покрівлі на даху, пу особисто гєрасімова відправляв перестилати...
Фронт стояв..
А тут... , ех..
показать весь комментарий
27.10.2025 11:12 Ответить
Пізно вже таке писати, треба було результат давати коли міг.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:18 Ответить
Чому накинулися, в чому він не правий? Касьянов мав би кошмарити москву своїми дешевими дронами постійно, але ж Міндіч хоче заробити. Це все печально. Заробіткі на крові для друзів Гундосого.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:32 Ответить
Три з половиною роки війни пройшло, поки команду Касьянова не розформували. Скільки йому ще треба було років шоб почати "кошмарити москву своїми дешевими дронами"?
показать весь комментарий
27.10.2025 12:16 Ответить
О рекламує себе, як воно дрони не серед ухилянтів "не людей" крутити, гарно мабуть?
показать весь комментарий
27.10.2025 11:34 Ответить
Тому зелупні, призначені керівниками у ДПСУ, і готові виконувати злочинні накази таких самих зелупнів з опу, яких призначив зеленський!!
Тому і виїзд з України, вони в СХЕМАТОЗАХ завели, щоб зелупні мовчки виконували!
Це, уже потім, зелупні будуть волати, що їх примушували особи з опу таке вчиняти!!
Ригоанальні, це пам'ятають добре! Татаров із деркачем, можуть підтвердити!
показать весь комментарий
27.10.2025 11:34 Ответить
що поблизу нема що довбати у кац.пів??? Логістику довбіть .. Одне життя нашого бійця безцінне..
показать весь комментарий
27.10.2025 11:36 Ответить
Це ж наш дов"ойоб наобіцяв "атветку" по москві.
Ляпнув шо попало - ЗСУ примусили виконувати. Гамнакамандующий же...
показать весь комментарий
27.10.2025 11:40 Ответить
Касьянов, а нахіба новітнім зеленим мародерам дешевше? 😲 То тобі не свинарчуки, яким багато не треба. Ті малим не задовільняться - їм у Козині коттеджі добудовувати треба, унітази золоті встановлювати. Тому їм по мацкві треба дорого і дорогим, щоб відкат відразу у кишені тканину рвав.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:58 Ответить
"Франшизу Касьянова" потрібно масштабувати по всій Україні. Адже її власник організував виробництво та запуск "літачків" по цілях на території пітьми умовно кажучи не виходячи зі свого складу-ангару.
Тож, кожен інтузіаст або з грошима або з технічними знаннями або з тим й іншим чи взагалі без оних, але з величезним бажанням повоювати з пітьмою, не будучи при цьому мобілізованим та залишаючись у ролі "вільного козака-художника", може долучитись до цієї справи. Яка в дусі української партизанки - загальне командування і координація дій з єдиного центру "партизанського руху" та вільний графік життя і роботи як цивільної особи, що поєднана з бойовою роботою у вільний час.
Уявімо собі картину, коли кожної ночі зі складів і ангарів промзон, гаражів і пустирів у містах, полів і галявин поблизу селищ тощо вилітатимуть десятки тисяч "літачків касьянова" зі спрямуванням у бік координат підприємств рашистського ВПК та інших військових об'єктів пітьми. Тут ніяка система ППО ворога таких нальотів не витримає. І через місяць-два пітьма заволає не те шо про припинення вогню, а про "вічний мир".
Діло за малим: зе-владі треба внести відповідні зміни до Закону "Про основи національного спротиву".
показать весь комментарий
27.10.2025 12:22 Ответить
У Касьянова - відпустка... Має час поміркувати... Може, і доміркується до головної проблеми, до створення якої і він сам причетний?
За яку, до речі, йому нагадували в його же блозі "Я готовий свідчити перед ТСК Верховної Ради". Там нагадування Касьянов залишив (на відміну від коментів в інщих своїх блогах), не повитирав (повитирали лише адміни брехню фаловерів Касьянова).
показать весь комментарий
27.10.2025 12:25 Ответить
Він забув сказати, що після того, як вони зробили наліт на москву "копієчними дронами, багато чого змінилось, й тепер вже так не вийде.
показать весь комментарий
27.10.2025 12:42 Ответить
Іще одне "а ось коли б я тоді був президентом...", тільки місцевого розливу!
показать весь комментарий
27.10.2025 14:20 Ответить